Hozzászólások - Ariel
Ez az event csp-t fogyaszt, a VF azért hat rá. Az EH portyára vonatkozik, ezért nem működik.
Idézet: Smargd Harcos - 2010.09.14. 10:41:22
Annyi TP-t kapsz, amennyit két vadászatért kapnál, mivel 2 csp-t költesz el a pilonnál.
Szerintem itt nem megy a VF.
Über botrányos 500-1000 LÉ-t kapok egy csatában 46tp-ért! A térkapus 22-23 körül ad.
Über botrányos 500-1000 LÉ-t kapok egy csatában 46tp-ért! A térkapus 22-23 körül ad.
Annyi TP-t kapsz, amennyit két vadászatért kapnál, mivel 2 csp-t költesz el a pilonnál.
A Zarknod alatt legalább működött a LE szívás ( és még úgy is minuszos volt az event). Most a LE szívás sem működik, így nagyon úgy néz ki, hogy bukta lesz a vége...
Idézet: Jeriko - 2010.09.14. 09:59:18
Ez túl kézenfekvő lenne
Pl. Töltesz 11400 LE-t a pilonba: +100 töltöttség (11400/114. szint = 100 pont)
Ez túl kézenfekvő lenne
Kalandokat és eszenciákat is lehet majd találni az esemény alatt ?
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2010.09.08. 18:38:06
1 dukát olcsó fizetség, hogy a világeseményekbe kerüljön a neved.
Dátum: 2010.09.07. 19:37:39
Ez tipikus esete annak, amikor a VF-et hibásan egy sima LE termelő szakivá akarják minősíteni.
Dátum: 2010.09.07. 19:06:46
Nem biztos hogy elég, ha kikerül az akadémiából. Ez csak annyit jelentene, hogy aki már ismeri a játékot, és tudja, hogy szívni fog VF nélkül, az rögtön ezt fejleszti, míg az új játékosoknak erről fogalmuk sincs, és már rögtön pár szint után agyon lesznek farmolva. Valószínüleg ezért nem is csinálta meg Miklós.
Viszont ha mindenkinek alapból jár, akkor nem lehet visszaélni vele, és később mindenki lefelejtheti, aki úgy érzi, hogy nincs szüksége rá.
Viszont ha mindenkinek alapból jár, akkor nem lehet visszaélni vele, és később mindenki lefelejtheti, aki úgy érzi, hogy nincs szüksége rá.
Dátum: 2010.09.07. 18:08:09
Idézet: Darah - 2010.09.07. 11:16:24
Igazából fölösleges bármit megtárgyalni, ez a téma halott ügy. A VF már annyira beleivódott a játékba, annyi játékost érint, hogy esélytelen változtatni rajta, noha egyre nagyobb különbségeket szül. Az EH-n ugyan lehetne jobbra-balra finomítgatni, de minek... A VF-nek sosem lesz valós alternatívája, annyira nem fogja Miklós megtápolni, a fejlesztési költsége pedig így is megtérül.
A játék mára már nagyon közel áll ahoz az állapothoz, ahol érdemes lenne elgondolkozni azon, hogy minden induló karakter alapból maxos VF-et kapjon, ez legyen a standard haladási tempó, és aki gyorsítani akar, az majd később lefelejti. Így legalább nem kerülnének akkora hátrányba azok, akik későn jutnak akadémiához, vagy nem ismerik fel időben, hogy halálra van ítélve a karakterük, ha nem VF-et nyomnak.
Mondom Ariellel tárgyald meg.
Igazából fölösleges bármit megtárgyalni, ez a téma halott ügy. A VF már annyira beleivódott a játékba, annyi játékost érint, hogy esélytelen változtatni rajta, noha egyre nagyobb különbségeket szül. Az EH-n ugyan lehetne jobbra-balra finomítgatni, de minek... A VF-nek sosem lesz valós alternatívája, annyira nem fogja Miklós megtápolni, a fejlesztési költsége pedig így is megtérül.
A játék mára már nagyon közel áll ahoz az állapothoz, ahol érdemes lenne elgondolkozni azon, hogy minden induló karakter alapból maxos VF-et kapjon, ez legyen a standard haladási tempó, és aki gyorsítani akar, az majd később lefelejti. Így legalább nem kerülnének akkora hátrányba azok, akik későn jutnak akadémiához, vagy nem ismerik fel időben, hogy halálra van ítélve a karakterük, ha nem VF-et nyomnak.
Dátum: 2010.09.06. 20:20:04
Bekerült, de úgy néz ki, fél év elég volt hozzá, hogy már Miklós se tudja, miért is rakta be. Igazából nem is érdekes, hogy miért került be, inkább az, hogy mit fog okozni hosszútávon, ha továbbra is marad minden a régiben.
Dátum: 2010.09.06. 20:07:51
Idézet: Darah - 2010.09.06. 19:51:55
Valóban nem erről volt szó, mert anno semmiről nem volt szó, egyszerűen csak bekerült az akadémiába, és már az első napokban többen jelezték, hogy gáz lesz belőle, Miklós is beismerte, mégis másfél éve megy változtatás nélkül.
Én is olvastam ezt a visszaemlékezést, viszont anno nem erről volt szó.
Közel sem.
Közel sem.
Valóban nem erről volt szó, mert anno semmiről nem volt szó, egyszerűen csak bekerült az akadémiába, és már az első napokban többen jelezték, hogy gáz lesz belőle, Miklós is beismerte, mégis másfél éve megy változtatás nélkül.
Dátum: 2010.09.06. 19:45:39
Hogy mi volt a VF célja, azt Miklós már majd' egy éve leírta:
Idézet: Miklós - 2009.11.18. 20:36:35
A VF egy játékos igényre válaszul jött létre. Nagyon sok játékos nehezményezte, hogy ahogy lépi a szinteket, erősségben egyre inkább elmarad a többi játékoshoz képest, és egyre reménytelenebb a helyzete, ez ellen nem tehet semmit. Ezenkívül, akkor volt egy óriási nyomás rajtam az elöl rohanó játékosok részéről, hogy már megint újabb épületek, újabb szakértelmek, újabb tennivalók kellenek, mert unatkoznak. Az új célok új mechanizmust, új taktikázási lehetőséget jelentettek, ez az egyik statisztikát, a TP módosította. És igen, egyfajta lassítás is lehetett volna. A táp faktor rész már akkor is látszott, de úgy gondoltuk, a hátrány is hatalmas: lassabb fejlődés, ritkábban vehetsz új cuccokat, nehezebben haladsz az epikussal stb.
Visszatekintve, a VF egyike volt a kevés nem kellően átgondolt fejlesztéseknek. Ugyan az elsődleges célját teljesítette, de ugyanígy erős karakterek is kifejleszthették, még erősebbé válva, ez nem volt cél. Az élmezőnyt nem lassította, mert ők a szintverseny miatt nem fejlesztették ki, viszont növelte a különbséget a játékosok között, ez leginkább a kisebb népességű világon (V3) látszik. Lassításra az átlag játékosoknál nincs szükség, a tervezett sebességgel haladnak. Aki nincs élmezőnyben, azt nem érdekli a lassabb fejlődés, csak a táp részét nézi. Maga a szakértelem nem lett volna rossz, de a bónusz amit ad, túlzó. Az 50% helyett elég lett volna 20%.
Lassan eltelt egy év változtatás nélkül, és mára ott tartunk, hogy képtelenség egy pvp eventet (avatár projekt) összehozni, akkorára hízott a különbség a VF-es és normál karik között.
Idézet: Miklós - 2009.11.18. 20:36:35
A VF egy játékos igényre válaszul jött létre. Nagyon sok játékos nehezményezte, hogy ahogy lépi a szinteket, erősségben egyre inkább elmarad a többi játékoshoz képest, és egyre reménytelenebb a helyzete, ez ellen nem tehet semmit. Ezenkívül, akkor volt egy óriási nyomás rajtam az elöl rohanó játékosok részéről, hogy már megint újabb épületek, újabb szakértelmek, újabb tennivalók kellenek, mert unatkoznak. Az új célok új mechanizmust, új taktikázási lehetőséget jelentettek, ez az egyik statisztikát, a TP módosította. És igen, egyfajta lassítás is lehetett volna. A táp faktor rész már akkor is látszott, de úgy gondoltuk, a hátrány is hatalmas: lassabb fejlődés, ritkábban vehetsz új cuccokat, nehezebben haladsz az epikussal stb.
Visszatekintve, a VF egyike volt a kevés nem kellően átgondolt fejlesztéseknek. Ugyan az elsődleges célját teljesítette, de ugyanígy erős karakterek is kifejleszthették, még erősebbé válva, ez nem volt cél. Az élmezőnyt nem lassította, mert ők a szintverseny miatt nem fejlesztették ki, viszont növelte a különbséget a játékosok között, ez leginkább a kisebb népességű világon (V3) látszik. Lassításra az átlag játékosoknál nincs szükség, a tervezett sebességgel haladnak. Aki nincs élmezőnyben, azt nem érdekli a lassabb fejlődés, csak a táp részét nézi. Maga a szakértelem nem lett volna rossz, de a bónusz amit ad, túlzó. Az 50% helyett elég lett volna 20%.
Lassan eltelt egy év változtatás nélkül, és mára ott tartunk, hogy képtelenség egy pvp eventet (avatár projekt) összehozni, akkorára hízott a különbség a VF-es és normál karik között.
Dátum: 2010.09.06. 18:54:35
Idézet: Aurri - 2010.09.06. 18:28:52
Nem kell piszkálni a VF-et, elég ezt a bizonyos X hatósugarú környezetet bővíteni. Megfelelően nagy X mellett már nem a megszerzett LE/TP arány lesz meghatározó paraméter, hanem egyszerűen csak a megszerzett LE.
Mindenki számára a játék(tér) a saját +-X szintes hatósugarú környezetét jelenti, itt kell neki a lehető legjobbak lenni, ha boldogulni akar.
Nem kell piszkálni a VF-et, elég ezt a bizonyos X hatósugarú környezetet bővíteni. Megfelelően nagy X mellett már nem a megszerzett LE/TP arány lesz meghatározó paraméter, hanem egyszerűen csak a megszerzett LE.
Dátum: 2010.09.06. 17:25:05
Idézet: Jeriko - 2010.09.06. 17:12:34
Ilyesmire Miklós biztos, hogy nem vállalkozna. A szingusokat még könnyen meggyőzné, nincsenek is sokan, de a másik tábor foggal körömmel ragaszkodik a VF-hez. Tehát nagy valószínűséggel marad minden a régiben és szép lassan széthullik a játék.
Itt csak a semmi, vagy a durva megoldás létezik. VF-et, szingut törölni, EH-t alapban megadni mindenkinek (ezt kellett volna kezdetek óta). Némileg finomabb, hogy VF átkonvertálódik EH-ra, és kezit csókolom. Ha máshogy nem, adott szinttől így kellene működnie.
Annyira el van szúrva a játék TP-s része, hogy ezen finomhangolni nem lehet.
Annyira el van szúrva a játék TP-s része, hogy ezen finomhangolni nem lehet.
Ilyesmire Miklós biztos, hogy nem vállalkozna. A szingusokat még könnyen meggyőzné, nincsenek is sokan, de a másik tábor foggal körömmel ragaszkodik a VF-hez. Tehát nagy valószínűséggel marad minden a régiben és szép lassan széthullik a játék.
Dátum: 2010.09.06. 17:14:44
Az EH valóban harmatgyenge a VF-hez képest, de a legőrültebb dolog lenne olyan szintre erősíteni, mint a VF. Már a VF önmagában egy elhamarkodott húzás volt Miklós részéről, valószínüleg nem gondolt bele a következményeibe. Egyszerűen felborít mindent, mára gyakorlatilag két részre kellene bontani a karaktereket, aszerint, hogy ki VF-es és ki nem, és külön eseményeket, szabályokat stb. hozni rájuk, mert annyira eltérnek erősségben. Ha az EH is a VF szintjére fel lenne hozva, akkor születne egy harmadik nagy tábor, akik csak portyáznak.
Kiváncsian várom azt az általános esemény-gyártó modult, amin Miklósék dolgoznak. Vajon mennyire tudják összehozni azt, hogy egy normál karakter és egy VF-es is azonos kihívást lásson a dologban, és ne olyan legyen mint a kalandok teljesítése, ami egy VF-es karinak bohóckodás, másnak meg kínszenvedés.
Kiváncsian várom azt az általános esemény-gyártó modult, amin Miklósék dolgoznak. Vajon mennyire tudják összehozni azt, hogy egy normál karakter és egy VF-es is azonos kihívást lásson a dologban, és ne olyan legyen mint a kalandok teljesítése, ami egy VF-es karinak bohóckodás, másnak meg kínszenvedés.
Dátum: 2010.09.05. 19:32:29
Idézet: Endyr - 2010.09.05. 17:51:38
Tényleg nem balanszos, mert VF-el majdnem dupla LE-t lehet szerezni adott szinten belül, tehát az 5% még mindig semmi a VF-hez képest.
Idézet: Sesshomaru - 2010.09.05. 17:34:11
hmm...5%? +10 ultra, +10 transzplant? jol hangzik, mar csak a VFeseket kell meggyoznod, h ez balanszos
Szerintem az lenne jó, ha az EH csökkentené a TÖ/SZÖ fejlesztési költségét, és esetleg növelné valamennyire az építést és a konstrukciót. Az energiahasznosítás névbe ezek mind beleillenek. Persze a számokat pontosítani kell, kb. 5% lenne szerintem a reális, de ehhez kellene adat róla, hogy mennyi a LE/TP aránya egy átlag VF-es vadászatának, és mennyi egy EH portyáé.
hmm...5%? +10 ultra, +10 transzplant? jol hangzik, mar csak a VFeseket kell meggyoznod, h ez balanszos
Tényleg nem balanszos, mert VF-el majdnem dupla LE-t lehet szerezni adott szinten belül, tehát az 5% még mindig semmi a VF-hez képest.
Dátum: 2010.09.04. 10:39:29
Birka, ha nem működik a fertőzés a KH-nál, akkor mi magyarázza, hogy normál karikból semmit nem hozok (holott tele van LE-vel), a KH-s klónjából azonos paraméterekkel simán rablok. Rablás bónuszt adó tárgyak mindkét esetben vannak.
Nehogy azzal gyere nekem, hogy a KH-ban több millió LE van, és a minimális rablási százalék még így is sokat termel...
Nehogy azzal gyere nekem, hogy a KH-ban több millió LE van, és a minimális rablási százalék még így is sokat termel...
Dátum: 2010.09.03. 18:48:31
Idézet: Jeriko - 2010.09.03. 16:12:42
Ha egy karaktert ütsz, 8 szinttel lefelé, nem hozol tőle LE-t Ha KH tagot, akkor meg igen.
Ennek az a roppant egyszerű magyarázata, hogy a KH nem győzte le a fertőzést, és 50% rablásbónusz van ellenük.
Normál karakterekből is lehet rabolni 8 szintet lefelé ütve, csak kellenek hozzá a megfelelő tárgyak és állatfelszerelések.
Ha egy karaktert ütsz, 8 szinttel lefelé, nem hozol tőle LE-t Ha KH tagot, akkor meg igen.
Ennek az a roppant egyszerű magyarázata, hogy a KH nem győzte le a fertőzést, és 50% rablásbónusz van ellenük.
Normál karakterekből is lehet rabolni 8 szintet lefelé ütve, csak kellenek hozzá a megfelelő tárgyak és állatfelszerelések.
Dátum: 2010.09.02. 22:42:21
Let, itt nem csak arról van szó, hogy könnyebb lenne elfogadtatni a fejlesztéseket, és változtatásokat, hanem arról is, hogy ezek a változások azonosan hassanak mindenkire.
Erre nagyon jó negatív példa a mostani térkapus butítás. Legalább 1000 LE-vel kevesebbet kapok a kapuból, mint elötte, és még lesznek pár tucatnyian ugyan így az elkövetkezendő pár hónapban. Akik VF-et használnak, és fél múlva érik el ezt a szintet, azokat már nem fogja érinteni ez a változás, mert akkora sebzésük lesz, amivel minden LE-t elszívnak majd a lényekből. Akinek erős karaktere van, az észre sem fogja venni a változást, akinek gyenge, az még nehezebb helyzetbe kerül.
Erre nagyon jó negatív példa a mostani térkapus butítás. Legalább 1000 LE-vel kevesebbet kapok a kapuból, mint elötte, és még lesznek pár tucatnyian ugyan így az elkövetkezendő pár hónapban. Akik VF-et használnak, és fél múlva érik el ezt a szintet, azokat már nem fogja érinteni ez a változás, mert akkora sebzésük lesz, amivel minden LE-t elszívnak majd a lényekből. Akinek erős karaktere van, az észre sem fogja venni a változást, akinek gyenge, az még nehezebb helyzetbe kerül.
Dátum: 2010.09.02. 20:18:27
Idézet: Eliteninja - 2010.09.02. 19:33:17
Pedig a helyzet csak szarabb lesz. Nem véletlen, hogy bebukott az avatárosdi, és ez még csak a kezdet. Gyakorlatilag képtelenség lesz olyan eventet a játékba vinni, ami az egymással versengésről szól, mert a játékosok fele elégedetlen lesz vele. A háborús reform is pont ezért reménytelen vállalkozás, épp úgy feladta Miklós, mint az avatárosdit.
Szerintem nem sokan látják ilyen borúsan a helyzetet, mint ahogyan te.
Pedig a helyzet csak szarabb lesz. Nem véletlen, hogy bebukott az avatárosdi, és ez még csak a kezdet. Gyakorlatilag képtelenség lesz olyan eventet a játékba vinni, ami az egymással versengésről szól, mert a játékosok fele elégedetlen lesz vele. A háborús reform is pont ezért reménytelen vállalkozás, épp úgy feladta Miklós, mint az avatárosdit.