Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2011.04.05. 09:57:54
Az, hogy vannak speciális utakhoz tartozó elemek a játékban, még nem jelenti azt, hogy örök életedben élned kell vele...

-Bubi felzárkózást segítő eszköz elvileg. Eredeti elképzelés alapján, ha "megerősödtél" vele, akkor játszhatsz normálisan. Szép is lenne, ha a munkanélküli segély járna meló mellé is!
-Az EH-s nem fog vadászni? Honnan fog elfogni lényeket, hogy fog küldizni, hogy fog eventezni? (Nem mellékesen a TP "támogatásáról" szó van mostanában, most nyitottam neki topikot is...)
Gondolkoztam egy olyanon, hogy amennyiben valaki egy portya során nem szerez legalább X LÉ-t (EH-hoz hasonló, EH-soknak természetesen EH feletti részről beszélünk!), akkor a csatában kapott TP-ért arányosan több AFP pontot kapjon.

Nem kell itt csodákra gondolni, de ha egy 0 LÉ-s portyáért 2-3x annyi AFP-t kapok, akkor az AFP képességek "kárpótolnak" az öntömésért... (Talán a háborúk is új színt kapnak!)
Kedves mindenki!

Nagyon sokat beszélgetünk fórumon a TP-ről valamint a LÉ/TP-ről, és rengeteg fontos/hasznos javaslat veszik el bizonyos topikok pörgése közben. Megragadtam a tollat, és csináltam neki egy saját topikot!

Téma indítónak pár gondolat:
-A szintlépés új tárgyakat, ezzel tárgyelőnyt jelent
-Az extrém gyors szintlépés célpont szám csökkenést jelent ami egy PvP játékban drasztikus játékélmény csökkenés
-A karakterek fejlesztése LÉ-ből történik, így a TP mennyisége 60. szintig csak a LÉ/TP arányt határozza meg
-A karakterek szinten belüli AFP mennyisége konstans, nem a TP határozza meg, hanem a VF/EH út
-Felfelé ütésnél jelentősen több a TP
-Háborúban csak TP-t lehet gyakorlatilag szerezni

Történtek fejlesztések a múltban, melyek próbálták a TP kérdést "normalizálni", amik hirtelen eszembe jutnak:
-EH az "üres" portyák ellen
-Preventorixpikusz a rosszindulatú TP tömés ellen
-PP-t használó eventek
-AF képességek

Sajnos jelenlegi kommunikációim alapján a szintlépés csak nyűg az embereknek. Új célpontok keresése, még magasabb szintrange ütheti őket (több sebződés), küzdeni kell a fertő ellen, új tárgyakat kell beszerezni (lé és őskő kiadás), magasabb kaland szakértelem próbák, magas szinten egyre kevesebb portya célpont stb...

Eddigi reakciók alapján Miklós fogékony a "TP kampánnyal" kapcsolatos javaslatokra, cél az lenne, hogy a játékosok jelentős része ne rossz száj ízzel lépjen szintet/szerezzen TP-t.

A lehetőség megvan, ötleteljünk, tárgyaljunk, javasoljunk, hátha jobb és szebb jövője lehet a TP-nek! (Ez így elég nyálas volt...)

Idézet: Miklós - 2011.03.31. 12:35:55
Amit írsz, Offsboy, jó ötlet, már én is gondolkodtam azon, hogy szintlépéskor legyen valami bónusz a +ÉP-n és tárgyakon kívül. De ahogy írtad, az technikailag nem jó. Egyrészt, a szintlépés idő nem konstans, szép lassan növekszik. Azonos paraméterű karakter is sokkal lassabban lép szintet 150. szinten, mint 50.-ediken, tehát nem lehet ezt konstans időtől függővé tenni. A másik dolog, hogy hiába játszom EH-val és vadászok mellé, és gyűjtöm a TP-t, ha közben elmegyek 1 hétre nyaralni akkor buktam a bónuszt arra a szintre, ez óriási stresszt és nyomáskényszert jelentene, ilyet semmiképpen sem szeretnénk.
Ahogy helyesen látjátok, az elmúlt időszakban is próbáltuk többféle módon támogatni azokat, akik nem a passzív játékot űzik, hanem aktivan fejlesztik a karakterüket. Ilyen volt az AF pontok bevezetése, és épp ezért kötöttük most a részvételt eseménypontokhoz. Magát az EH-t én nem értékelem 100%-kos sikernek, mert vannak, akik az EH óta egyáltalán nem vadásznak, mondván hogy elrontanák a LE/TP arányukat, igy egyik lassan fejlődő taktika helyett egy másikra váltottak...
Lehet az AF rendszert kellene valahogy még jobban meglovagolni, szintlépéskor plusz AF pontokat adni, vagy olyan új AF képességet berakni, ami meggyorsitja az AF pontok kapását, de feltétele, hogy már sok AF pontod legyen.


Idézet: Miklós - 2011.04.04. 11:48:03
A játékban a szintlépés egyre lassul (igaz, csak kis mértékben), és emellett a támadhatósági szinttávolság egyre nő, ez szerintem bőven elég. A max. szint bevezetése egy PVE játéknál korrekt dolog, egy PVP játéknál ez túl sok problémát vetne fel. Bár tény, hogy a VF-es jobb LE/TP arányt lehet, hogy tényleg kiváltaná az, hogy aki közben felül "vár", az meg több LE-t kap.
Ha nagyon akartok ilyet, esetleg el lehet gondolni a "hell level" koncepción, ami úgy néz ki, hogy pl. minden 10. szint meglépése sokkal több TP-be kerül, és ez a többlet időarányosan csökken. Tehát aki először ér el a 160. szintig, annak ötszörös TP-be kerül, aki 2 hónap múlva, annak már négyszeres stb. Így ezeknél a "spike"-oknál egy kicsit összébb tudna sűrűsödni a mezőny...
Dátum: 2011.04.05. 09:07:49
Fecsu, ebben nincs semmi bug. Egyszerűen kimerítetted az aznapi kreatív keretedet, így az EH hatásfok egy kreatívnyi szorzóval csökkent...

Archibald Cunningham, ebben sincs semmi bug. Az Eh hatásfoka -3 szintig 100%-os. (Pici eltérest mutat a kapott le, mivel az áldozat szintje benne van a képletben.) A kapott TP viszont azonos/felfelé ütésnél szint/2-ről indul, plusz még a szinttáv is növeli, míg lefelé ütve szint/3-ról indul, és a szinttáv még csökkenti is! Éppen ezért van az, hogy EH-val alapvetően -3, néha -4 szintre érdemes ütni. (TP kerekítéstől füg...)

Az EH bugos, de csak -9 szint alatti ütéseknél (igaz ott stabilan), és magas szinten, amikor 130. szintű ellenfélért ad 1k lét pl...

Folyamatban a portya LÉ képletének újraértelmezése, és revíziója. Remélhetőleg még a héten rend lesz ilyen éren. (A portya alapvető elvei természetesen nem változnak, csak a toldot-foldott képletkupac helyett egy letisztult változat kerül a kódba, így bizonyos tulcsordulás/kommulatívitás bugok remélhetőleg megszűnnek a portya lé számolása kapcsán...)
Dátum: 2011.04.05. 08:51:45
Érdekes, hogy abból indul ki mindenki, hogy egy kombinált játék nagyon kis szeletét használja csak, ami neki tök optimális.
Fel kéne fogni, hoyg a vezetésnek nem célja támogatni a speciális irányzatokat. A "normálisan" játszó vadászó ÉS portyázó karakterek az eventek célközönségei! Aki tápolni akar, az optimalizáljon és ne eventezzen!

Pont erről folyik az eszmecsere fejlesztések3 topikban is, vonzóvá kell tenni a TP-t, és az összes extrém taktika kap egy ellensúlyt... (Jelenleg mindenki anyázik, ha szintet lép / üres TP-vel tömeti magát, mivel léből fejlesztjük a karaktereket, a TP egy járulékos rossz )
Dátum: 2011.04.04. 13:16:38
Éljenek a "kerek" számok

Dátum: 2011.04.04. 13:06:57
Idézet: Smargd Harcos - 2011.04.04. 11:45:47
Én nem értem miért nincs Lészívás!?
A portya része! Szerintem egyértelműen benne kéne lennie!


A portya része, de nem az event csatáé! Technikailag jobban tetszene, ha nem a csata végén írná ki, hanem 1-2 nap többlet programozási idő árán a csata csak annyit írna ki, hogy NYERTEL. Majd felugrana egy ablak, hogy a kufárod ezért háláját fejezi ki, és kapsz X LÉ-t és Y TP-t a győzelemért?
Az már izgalmasabb kérdés, hogy a lédiffhez miért adódik hozzá a portya "jutalom", de ha az EH hozzáadódik és a lészívás nem adódik hozzá a kezdetek óta, akkor már rég mindegy
Dátum: 2011.04.04. 13:01:30
Idézet: Helion1988 - 2011.04.04. 11:45:09
Ez a megbeszéltük dolog nekem se világos... Ki kivel beszélte meg?


Miklós vs Baraty vs Játékvezető megbeszélte pl?

Nekem egyértelmű volt, hogy ha a karakternél lévő létől független az csatákért kapott LÉ/TP, akkor a lészívás meg a scara alapból ki van csukva...
Az eventben a nagy trükközési lehetőség az, hogy NEM nevezel, és szétcsapsz a "biztonságosan" tápolo eventezők közt
Dátum: 2011.04.04. 12:52:46
Idézet: Miklós - 2011.04.04. 10:45:59
- a láthatatlan vadászatért fél eseménypont jár.


Bubival meg 0,4563426773?

Vicces lesz a 23,5 eseménypont, szerepjátékosan tuti kidumálható fél pont

Nem lehetne, hogy 2 eventpont egy csata, és sima vadászatért 2, láthatatlanért meg 1 pont jár?
Dátum: 2011.04.04. 06:36:51
1. Az event portyák során nincs SEMMILYEN lémozgás. Azaz nincs se nyereség, se veszteség, se scara, se lélekszívés. Az event portyákért az EH-hoz hasonlóan utólagos lé számítás van, ami tecnikailag portya lének fog megjelenni.

2. Amennyiben a 2 harcoló fél benevezett az eventre, úgy csak event csatákat vívhatnak! Azaz "sima" portyát egy eventben résztvevő kari csak olyan ellen vívhat aki nem nevezett be az eventre.

Az event indulásával lezárul a nevezés, utána már csak kufárt lehet váltani bármikor az event során! Azaz indulásig el kell döntened, hogy mész a jutalmakért fix lé/tp-vel, vagy farmolod az eventezőket... Az eventben esetlegesen felgyűlt léjükből, cserébe lemondasz a jutalmak megszerezhetőségéről.
Dátum: 2011.04.03. 10:23:38
2011.04.01-es stat:

96 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban

Toplista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Büyük 3910,2
2. Heparni 3028,4
3. Leonard 2751,1
4. Manor 2402,9
5. Wart 2202,2
6. Sy Web 2033,6
7. Laz070 2001,2
8. Yasmina 1749,4
9. Rachman 1685,5
10. DarkShadow 1672,6
11. IV_Ulrich 1596,2
12. Eroot ibn Shienkai 1594,0
13. Kockás Abrosz 1568,8
14. Mishqua 1508,1
15. Hammerfall 1423,2
16. Valdimir 1410,0
17. TIREX 1388,1
18. Tseby'dr akula 1387,1
19. Ashu 1354,0
20. Memo 1306,1

Toplista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Hollofivér 235
2. Büyük 191
3. DarkShadow 144
4. Aprod 140
5. Rachman 138
6. Hammerfall 129
7. Szeptimusz 126
8. Valdimir 126
9. Mishqua 119
10. Impopo 118
11. Midgard 118
12. PaSy 118
13. Lauranna 115
14. Lord Modin 112
15. Diamonds R 4ever 108
16. Wixy 108
17. Ashu 107
18. Thalia 107
19. Dorina Snowflake 105

Toplista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Vanek úr 368
2. Dark Angel01 334
3. Yabu 324
4. TIREX 320
5. Firehand 288
6. Leonard 221
7. Blade 198
8. Aurora77 189
9. Bükkönyvári Izidor 176
10. Mishqua 176
11. Kockás Abrosz 174
12. Flawia 162
13. Dzskar El Khebir 153
14. BUKÓ 152
15. Thalia 150
16. Memo 149
17. Laz070 143
18. Fóka 130
19. Eroot ibn Shienkai 125
20. IV_Ulrich 119

Toplista első 7, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Ashu 4
2. Kockás Abrosz 4
3. Lauranna 4
4. Leonard 4
5. Manor 4
6. Mishqua 4
7. Safira 4
Köv 17 ember 3 szintes...

RIP (Emlékük örökké...):
Nem volt most törlés

Negatív rekord, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé)
93. Kadera -3,6
94. Lady Hammerstrike -7,2
95. Huntelar01 -7,9
96. Bruti -97,5

Negatív rekord, szekértelem emelkedés alapján (db)
96. Ariadna -28
Dátum: 2011.04.03. 10:11:45
2011.03.01-es stat:

96 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban

Toplista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Büyük 3079,9
2. Wart 2652,4
3. Heparni 2374,6
4. Yasmina 1874,1
5. Mishqua 1686,3
6. Rachman 1659,9
7. Leonard 1519,5
8. Trisha 1382,5
9. Koarc 1340,1
10. Vanek úr 1278,3
11. Hollofivér 1225,9
12. Hammerfall 1116,8
13. Valdimir 1087,4
14. DarkShadow 1081,7
15. TIREX 1052,9
16. Crux 977,0
17. Sy Web 959,4
18. Pumur2 876,3
19. Wood 864,9
20. Dzskar El Khebir 863,6

Toplista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Aurora77 202
2. BUKÓ 175
3. Dzskar El Khebir 166
4. Gavius Klugge 148
5. Tseby'dr akula 148
6. Hercegnő 147
7. Thalia 145
8. Blade 129
9. Reenah 129
10. Giganticus 127
11. Merlina 126
12. Pumur2 124
13. Mishqua 118
14. Cinke1977 117
15. Koarc 117
16. Yaksee 115
17. Hammerfall 113
18. Lady Hammerstrike 112
19. Silver Esnaider 108
20. Fóka 105

Toplista első 21, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Dorina Snowflake 307
2. Yabu 275
3. Szeptimusz 251
4. Yasmina 244
5. IV_Ulrich 196
6. Pres 185
7. Laz070 173
8. Flawia 158
9. Bambula 149
10. Vadparaszt 149
11. Valdimir 147
12. Büyük 143
13. Firehand 140
14. Rachman 140
15. Mishqua 132
16. Giganticus 131
17. Sy Web 123
18. Aprod 118
19. Lord Zero 116
20. Eroot ibn Shienkai 115
21. Midgard 115

Toplista első 10, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Reenah 5
2. Aurora77 4
3. Dzskar El Khebir 4
4. Giganticus 4
5. Hercegnő 4
6. Lady Hammerstrike 4
7. Lauranna 4
8. Memo 4
9. Mishqua 4
10. Sy Web 4
Köv 19 ember 3 szintes...

RIP (Emlékük örökké...):
Billy Pilgrim 10. helyről
Lidérc 54. helyről

Negatív rekord, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé)
93. Huntelar01 -9,2
94. Lady Hammerstrike -11,7
95. HerOoO -31,6
96. XARDAS THE MAGIER -34,9

Negatív rekord, szekértelem emelkedés alapján (db)
Most nincs ilyen
Dátum: 2011.04.01. 08:37:02
Idézet: Viszok009 - 2011.04.01. 07:24:33
akikkel szívóztam először is elnézést kérek.


Persze, tudod ki hisz el ilyet tőled
Dátum: 2011.03.31. 06:29:39
Gyerekek a portya alapja az, hogy nyerek. Azaz FARMOLOK...

Mi a szarnak találjon ki, és programoztasson le Miklós egy vadi új portya rendszert, ha azt nem igazán fogják használni az emberek? A biztos portya, és a rizikós (Ha belevesszük a valós erőt is) közt tuti hogy az emberek 99%-a a biztosat fogja választani! Nem beszélve róla, hogy a tárgyelőnyt masszívan felfelé csak amúgy is erős karakterek tudják áthidalni, azokat minek tápolja tovább?

Auri, Az 1-es liga legszarabbja is farkára húzza a 3-as liga legjobbját a valóságban is... Aki az istenek közt lúzer, az az emberek közt attól még isten marad...

Továbbra is azt mondom, hogy a TP-t kell "tápolni", és ösztönözni az embereket arra, hogy minél több TP-t gyűjtsenek.
Jelenleg ami támogatja a TP szerzést:
-AFP pontok (Nem igazán van benne olyan ami miatt érdemes lenne rohanni)
-Szinttávnyi IQ bónusz portyában (Léből pótolható)
-Szinttávnyi Támadás bónusz portyában (Léből pótolható)
-Szintelőnyből származó tárgyelőny (Léből ellensúlyozható)

Be kell tenni olyan elemeket, melyek NEM pótolhatóak LÉ-ből, és marginálisak a játék szempontjából, onnantól nem lesz gond a TP "töméssel"!
Dátum: 2011.03.30. 19:48:08
Projekció, szlovák-farmvédelem


Egyik se hat az EH-ra...

Visszatérve a felfelé ütésre:
-Ha a lefelé ütés alázás, akkor a felfelé csak az üt, aki amúgy is tápos, azaz a rendszer támogassa az erőseket tovább? Ez nem lenen demoralizáló?
-Azt is szépen kifejtette már sok ember, hogy nem a szint határozza meg a karakter erősségét, hanem a lé/tp arány, azaz NEM a felfelé ütést kéne támogatni, hanem más alapokra helyezni az erő fogalmát nem? És akkor hol marad a 2 über pók összebeszél módszer?
-Ha zavar a tp portyából, akkor kihívásozhatsz, senki nem kötelez rá, hogy tömd magad TP-vel egy PvP játékban!
-A TP jó, csak alacsony szinten nem optimális!

Találjatok ki olyan módszert, mely támogatja a szintlépést, a TP szerzést, és máris nem lesz gond a 0 lé-s portyákkal!
Dátum: 2011.03.30. 09:25:31
Cras, tudom jól, hogy a lé elköltése relatív V3-on

Így leledzek most:
19.191.676 LE

V5-ön nézegetem a csatáimat, dübörög az EH, és 1-2 naponta van egy "szép" fogás is. Én ezt normálisnak tartom, igaz nem szoktattam hozzá a lelkem a napi 5-8 stabil rabszolga karakter farmoláshoz
Dátum: 2011.03.30. 09:22:58
Darah, a Projekció működő dolog, de aki abba öli a lét az hosszú távon fölöslegesen dobja ki a lét. Pont ugyan olyan szakértelem minta kivégzés ilyen szempontból! alacsony szinten hű de fasza, magas szinten szart se ér... Az meg senkit nem zavar, hogy van egy olyan szakértelem, mely bizonyos szint rangen belül taktikai elem! A 300k meg nincs olyan messze egy tulra, mint ahogy szeretnéd

60. szint felett megtanulnak az emberek játszani, ezért nincs náluk lé? Az a problémád, hogy nem farmokat alázol, hanem hús-vér játékosokat?

Ha fixen lét is akarsz portyából, akkor nyomd ki a maxos EH-t! 100-as szinten 60-as portya bónusszal, maxos szakikkal -3 szintre ütve 3204 lé garantált bevételed van! Napi 25 csatával számolva az esetleges "bénákat" nem nézve ez igencsak korrekt lé bevétel, miközben a lé/tp is vetekszik a VF-el. (Magasabb szinten lazán be is veri!)

Lobbizik a halál a magasabb szintért. De azt fel kéne fogni, hogy nem a 20. szinten pókoskodó karik tartják el a játékot, és nem az a normális, hogy hónapokon át nem lépsz szintet!
Dátum: 2011.03.30. 08:30:47
Darah?

Én nagyon szépeket szakítok EH nélkül is portyában. (Bár nekem a 7k környéki portyák már szépnek számítanak, nem 50-100k-s rablásokhoz vagyok szokva.)
EH-val meg annyira szar a LÉ hozam, hogy a havi medálokat fixen EH-sok viszik errefelé...

-Farmvédelem: Csak extrém karaktereket véd (Kb 60. szinttől szerintem senkit)
-Projekció: Amikor 300k lé 1 iq akkor egyszerűen nem lehet elég magas a projekciód! Legkésőbb 90. szinttől átmegy az értelmetlen szakik sorába ez is...
-Lassú idő: Jah hogy szerinted a portya azt jelenti, hogy 15% bugból ütsz valakit? Akit el tudsz kapni 15%-on azt 16%-on is el tudod kapni, mert szarik vigyázni a LÉjére! Ez a képesség konkrétan szart se csinál szerintem...

-Gyémánt bónusz: Nagyon sokat vitatkozhatunk róla, de napi 6 térkapuban termeli a lét! Meséld el nekem a zafír bónusz ezzel szemben mire jó létermelés szempontjából?

-Bénítós küldi: Tiszta fénnyel mentem egy időben direkt, hogy ne sebezzek sokat. A 450-es erő 10-es af-el hozzá megoldja, hogy BUZOGÁNNYAL is 3-6k-t karcolj az ellenfeledbe

Lehet hogy demoralizáló a lefelé ütés! Az atombomba is demoralizáló volt a Japánoknak...
De ki a szart érdekel? Az erősebb kutya bazsik ez van! Az is demoralizáló, hogy a szintemen lévő PóK kari 20-50 millió rablással úgy tör keresztbe ahogy akar! Ha te akarod élvezni a 7 szint tárgy/IQ/Tám előnyét, akkor uccu neki légy te a magasabb szintű!
Dátum: 2011.03.29. 20:51:07
Cras 40-50k közt van a maximum ép, és becuppan 20-25k sebzés ha elszalad a ló. Én tucatszám belezek ki játékosokat, ha portyázok. Nem a te sebzéseddel van itt probléma inkább?
Dátum: 2011.03.29. 20:47:39
Tiha, scara ügyben nincs igazad!
Ad1.: Az 5% is veszteség, azaz aki eddíg figyelt, az ezek után is fog.
Ad2.: Mióta a scara bepörgött aukción boldog boldogtalannak van lassan. Nézd meg v3 élmezőnyt, lassan mindenkinek lesz scarája, mert mért ne? Drágának drága, de a küldiket az élmezőny pörgeti igazán ugye, így a dukát előnyét tudja érvényesíteni
Ad3.: A képesség azt engedi meg, hogy EH-val támadható a scarás! 2k lével támadva a scarást az kap 1k lét, az eh-s cserébe termel 2,1k-t, azaz míg eddíg senki nem támadta a scarásokat, addig ezentúl az EH-soknak megvan a lehetősége ezzel a képességgel, és elkezd hirtelen lét termelni a scara. Azaz nemhogy nerfelték a scarát, de tápoltak rajta?

rinya-rinya-rinya...