Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Dátum: 2013.10.25. 11:43:41
Jaja, oszd meg a tudást mester
Dátum: 2013.10.22. 18:30:56
Jogos!

Gratulálunk, teljesítetted a kalandot! Jutalmul 2312 lélekgyémántot kapsz.
Dátum: 2013.10.21. 19:59:09
Egy biztos, ne sörrel akarj feltűnni, mert az elég általános
Dátum: 2013.10.18. 22:22:14
Nekem 237 alap a támadás javára. Turbózott krit ütéssel 65/64 ide. Persze Nozdormu is besegít.
Dátum: 2013.10.17. 23:29:56
Na igen, szerintem a legtöbbünk "örül", ha 1-2 órára a játék elé kerül. Persze én már nem örülök. És tudjátok mikor jöttem rá? Amikor is múlt héten megismertem valakit, és az utóbbi 1 chatelésének eredménye az volt, hogy amikor délután/este megkérdezte mit csinálok, mindig végzetúr volt a válasz. Nagyon nem jó ez így

Az event mindenesetre nálam egy jószándékú 4-est kapott, mert az irányvonal jó, amiért persze Ariel is külön dicséretet érdemel.
Dátum: 2013.10.16. 22:55:00
Azért sokáig ne legyél a sarokban, sajnos ez előre látható volt. Persze erre is tettünk javaslatokat. Sőt, igazából központi "kötelező" szervezettség nélkül felesleges is. A 65-ös kollegát tökéletesen megértem.
Dátum: 2013.10.15. 21:24:54
Pont emiatt vernek el engem is néha.
Dátum: 2013.10.15. 20:32:15
Nekem ilyenek vannak 30PP-s beállításon. Pörög minden ahogy kell, és azt nem mondanám hogy valami bika karakterem van

A csatában összesen 16279 sebzést okoztál, és 3346 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 43 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1709 életpontot.

A csatában összesen 14565 sebzést okoztál, és 8737 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 4944 életpontot.

A csatában összesen 16585 sebzést okoztál, és 3385 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1733 életpontot.
Az ellenfelednél kincset találtál: 1 Kiégett őskő!

A csatában összesen 18289 sebzést okoztál, és 861 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 218 életpontot.
Az ellenfelednél kincset találtál: templomkristály!

A csatában összesen 25144 sebzést okoztál, és 2692 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1317 életpontot.

A csatában összesen 15605 sebzést okoztál, és 3461 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1778 életpontot.

A csatában összesen 11296 sebzést okoztál, és 9789 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 5575 életpontot.

A csatában összesen 15915 sebzést okoztál, és 4501 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 10108 lélekenergia és 44 TP!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 2402 életpontot.
Dátum: 2013.10.12. 03:03:48
Az meg slusszpoén, hogy a 3. csatakörre elfogy az ellenfél Vagy ti hogy csináljátok ezt? Ha nem portyázok mínuszban, akkor az 5 portya. Várnom kell 5 percet kb. Ebből lemegy 3 és vége. Majd 1 óra múlva újra próbálkozhatsz
Dátum: 2013.10.11. 14:31:48
Most akkor ott járunk, hogy az összes világ összes játékosa játszik egy pályán, és Miklós azt várod, hogy ha taktikázni akarunk, akkor csináljunk valahol egy fórumot, ahova behívjuk a szövetségvezéreket és döntünk. Holott többekben több különböző hordába tartozó karaktere is van. Válasszunk egyet, a többi majd egy másik eventen? Ha megszakadunk sem tudjuk összeszedni az embereket, de ha valami csoda folytán mégis sikerülne az emberek 30% (!)-át ezen az úton megfogni, még az is édeskevés.

Egyértelműen a "stratéga-lándzsás"-szerű módszer lesz a célravezető, ez az event most egy üsd és kész event.

Hovatovább azon se lepődnek meg, ha hirtelen mindenki gyémánt lenne ugye...
Dátum: 2013.10.11. 10:00:45
De amit Kóccal elkezdtünk kifejteni, a vezetőválasztásos taktika-meghatározás, az megvalósíthatatlan? Vagy nem jó, kevés?
Dátum: 2013.10.11. 09:51:10
Én azt hittem pont ilyenekre van a tesztvilág

Mindenesetre kíváncsian várom az eventet, ami szerintem a szervezettség hiánya miatt nem fogja beteljesíteni azt a játékélményt, amit várnak tőle. De változtatni bármikor lehet
Dátum: 2013.10.04. 17:46:38
Igazából engem egyáltalán nem érdekelne a jutalom, csak játékélményt növelő esemény történjen. Ez eddig nem tűnik annak. Most azon a véleményen vagyok, hogy inkább legyen a térkép még most, dugjuk össze a fejünket, találjuk ki mi lenne a jó nekünk is, meg a Behonak is, aztán majd a következőre jöhet egy nagyon frappáns, nagyon életképes és élvezetes event, amire akár még szívesen is költ az ember.
Dátum: 2013.10.03. 13:09:01
Nekem is ennyi van, de ha tényleg stílust váltok és lefelé kezdek ütni plazmával, akkor rövid úton elfogy és nincs komoly utánpótlás.
Dátum: 2013.10.03. 13:07:42
Idézet: Miklós - 2013.10.03. 12:31:34

Lanmaffia: "Mi az a logikai útvonal, ami odáig vitt, hogy bármilyen módon büntetni kell azokat, akik pár nap alatt szeretnék elkölteni az erőforrásokat" Ezt írtam, ha erre lenne lehetőség, akkor mindenki az utolsó nap tolná lesz az összes csatát.


De az miért baj? Én csak hétvégén tudok játszani érdemben, olyankor elköltök amennyit csak tudok, ettől még nem vagyok rosszabb, mint más játékos
Dátum: 2013.10.02. 18:26:14
Na igen, sok már a rutin a játékban. Én a vadászatot és a kvízezést borzasztóan unom, egyáltalán nincs hangulatom végigvárni azt a sok vadászatot, és tényleg nincs rá időm se. Ha tehetném mindig vadázszsákmányt használnék.

A portyákban teljesen igazad van. Nálam lemegy 15-20 portya egymás után, aztán kifújt, és én még a szerencsésebbek közé tartozom. Most még benn van a szuplazma vásárlási opció, de az 5 őskő horrorisztikus ár, lehetne ez is platináért akár, vagy ingyen. Számomra a legfrusztrálóbb dolog az, amikor várni kell 5 percet két támadás sorozat között, és csak 5 perc. Jelenleg V4-en támadok 8-9-et, mindet plazmával jelentősen lefelé. Ilyen tetszene V1-en is.
Nézzük mennyi idő, míg lemegy a napi erőforrás V1-en: 43 PP. Egy támadás sorozatba nekem 6 fér bele, aztán pihi. Ebből lemegy 3, aztán nincs kit támadni, várhatok pár órát, de akkor már nem vagyok itt, dolgom van, elmegy mind kihívásra. Lássuk a CSP-t. Abból is jön 40+, vadászni úgy kéne hogy ne raboljanak le. De mi van ha nincs elég LÉ fejleszteni, akkor még több kell. Aztán közben beesik a kaland, meg az állatok is, és ott járok hogy már 4 órája itt ülök. Nagyon nem akarok itt ülni 4 órát.

Viszont a fejlesztések úgy látom akkor nem haladnak semerre, ha nincs konkrét javaslat, csak ilyen jó lenne dolgok.

Továbbra is fenntartom a relikvia ötletemet, őskőért is megvenném. Hasonló módon örülnék egy ilyennek, csak szubplazmával, napi első belépés: 10 szubplazma.

Sőt, én akár egy újfajta portyapont elköltése rendszert is favorizálnék, legyen a gladiátorviadal. Ez egy új épület, 10. szintig lehet építeni, hasonló a térkapuhoz. Belépéskor a gép generál x darab ellenfelet a szintedhez mérten, akikkel egymás után megmérkőzöl 1 csata erejéig szépen sorban automatikusan. Amennyiben mindet legyőzted, kapsz egy rakat LÉ-t, plusz plazmát vagy forgácsot vagy egyéb nyalánkságot, és x portyapontba kerül. Ha nem nyertél, így jártál. Ha már 100-szor nyertél a 10. szintű viadalban, kapsz egy plecsnit. Szintén kérnék segítséget a kidolgozáshoz
Dátum: 2013.10.02. 15:34:29
Cimbora, neked olyan ötleteid vannak hogy leszakad a plafon Nem tudom hogy csinálod, de tényleg. Mondták már itt páran hogy legyen totál egyszerű, olyan, hogy már holnap bekerülhessen. Én minden kötelező játékidő-csökkentő eljárást támogatok... ésszerű keretek között
Dátum: 2013.10.02. 15:32:06
Van világonként vagy 5 szövetség, ahol valamilyen szinten komolyan veszik a játékot, és vagy 1-2 tucat ahol csak lézengenek a tagok. És mindig vannak olyan emberek, akik csak éppen akkor tudják meg hogy ja event van, vagy hajnalban dolgoznak, stb., a lényeg hogy egyszerűen megoldható és kombinációs lehetőséget adó koncepcióra van szükség, nem tömegeket megmozgató fanatikusokra, akikre nem hallgat a fene se.

Vezetők kiválasztása -> taktika kiválasztása -> harc. Az elsőben és utolsóban mindenki részt vesz, a középsőben meg döntsenek akik vállalják hogy itt is vannak. Azt azért tegyük hozzá hogy igen sok ember van, akiknek nem hiányzik a "nyűg".
Dátum: 2013.10.02. 00:35:11
Lassan eljutok arra a kritikus pontra, amikor a játék már kényelmetlen, mint sem élvezetes. Igazából hazudtam, mert már régóta kényelmetlen. Ennek oka leginkább az, hogy nagyon-nagyon sok idő kell hozzá, de úgy tényleg sok. A napi 40+ PP és CSP elköltése már egyetlen nap is sok, ha viszont felhalmozódik még rosszabb. Javasolnék egy olyan tervet, ami a közeljövőben a szükséges játékidő csökkentését irányozza el leginkább.
Hasonlóra gondolok:

Relikvia
A vadászat mestere
Minden nap első belépésedkor kapsz egyet ebből:
Kisebb vadászzsákmány
Dátum: 2013.10.01. 23:11:15
Nos, elolvastam a sok okosságot

A portyapontos büntetést nem értem. Mi az a logikai útvonal, ami odáig vitt, hogy bármilyen módon büntetni kell azokat, akik pár nap alatt szeretnék elkölteni az erőforrásokat? Most kapok 42 PP-t egy nap, és még be sincs téve egy esszencia se. Ez azt jelenti, hogy minden nap le kell ütnöm ennyit, hogy ne legyek hátrányban. Ez nagyon rosszul hangzik. Nem javaslom.

A kommunikációval kapcsolatban egyetértek Offsal. Nem várható el senkitől, hogy ennyi embert összefogjon, illetve ennyi embertől sem várható el, hogy tudja követni az utasításokat. Viszont lenne egy javaslatom. Korlátozzuk le a szervezést és a lehetőségek számát. Legyenek beépített választási lehetőségek, és legyen korlátozva ki szavazhat és az mennyit érjen. Tegyük fel, hogy nem a játékos mondja meg, hogy hova támad. Lenne egy szavazási tábla, ahol a szövetségvezérek szavazhatnának, ezzel eldöntve, hogy a nap mely szakában melyik területre számítsanak a portyák. Tehát hétfőn megszavazzák a kijelölt emberek, hogy reggel 8-9 a 6-os mezőre megy a támadás, 9-10 az 1-esre, stb. Másnap amikor megy a támadás, a játékosok csak a támadás gombot nyomogatják, és vizuálisan megjelenhet hogy melyik mező lett az, amire támadott. Szerintem ezzel a kommunikáció elviselhető szinten maradna, az összefogás alapja, a szövetség döntő tényező, nem okoz túlzott kényelmetlenséget sem. Amennyiben láttok benne fantáziát, segítsetek finomhangolni