Minnél nagyobb LE diff összeharácsolása és mellé legalább 10 bajnoki cím beszerzése.
V3-on pedig a TOP3 építő közé kerülni.
Hozzászólások - LoWs
Dátum: 2010.09.11. 11:47:31
Dátum: 2010.09.11. 11:33:57
Melyik játék jelent már meg?
Starcraft II
Duke Nukem Forever
World of Warcraft: Wrath of the Lich King*
Diablo 3
Már kettő megjelent. Nemsoká a 3. is meg fog. Vagy átírni, vagy törölni kellene.
Starcraft II
Duke Nukem Forever
World of Warcraft: Wrath of the Lich King*
Diablo 3
Már kettő megjelent. Nemsoká a 3. is meg fog. Vagy átírni, vagy törölni kellene.
Dátum: 2010.09.06. 21:07:47
Bocsánat, hogy belepofátlankodom (azért meg végképp, mert magamtól idézek)!
Ugyan ezt a problémát próbáltam orvosolni az Avatáros tpic keretein belül egy javaslattal (amire gyakorlatilag reakció nem érkezett):
Javasolnék egy új világ indítását ahol tesztjelleggel (akár meghívásos alapon) játszana egy kiválasztott csoport (nem csak a Kemény Mag!). Így be lehetne lőni az új szabályokat. Ilyenekre gondoltam:
-Az ütéstávot mint olyat ki kéne venni.
-A szakik+tárgyak+tulajdonságok árát sokkal progresszívebben kéne növelni! Ezzel elejétvéve a sokszintes lefelétámadás szindrómájának. Mivel ha nekem 10k-ba kerül egy szaki fejlesztése 1 ponttal akkor nem fogok 1TP-ért és 100Lé-ért 1 hétig 1-2es szintűeket ütni. Hogy addig valaki leraboljon. Természetesen a vadászati LÉben is csökkenteni kéne a randomot. Esetleg egy +X%-ot rátenni, hogy mégse 1 napig kelljen vadászni egy 50-es szakiért.
-A lefele támadás szerezhető LE büntetését le kéne váltani egy gyengített és fordított láthatatlanság "bónuszra". Tehát lefele támadni ne legyen annyira könnyű mint most. Legyen ára ha az ember messzire lefele akar csapni.
-A szerehető TP ne büntesse annyira a felfelé támadást mint jelenleg! A fenntről bekapott sikeres védekezéseket detto.
-A regenerációs időt kb felezni/harmadolni kéne. Kivéve 15% alatt, ott maradna a jelenlegi sebesség, vagy ha nem akkor a vadászat alatti regeneráció lassúljon a jelenlegi szintre kb.
-A kreatív korlátot ki kéne venni és 100assá tenni a szakit. Legalább 2, de inkább 300% bónusz LÉt adjon. Ezzel újra portyára hívhatóak lennének az emberek.
-A nagy veszteségeket és a törléseket megakadályozandó a V3-ról ismert prémiumos hatást javasolnám bevezetni mindenkire. Miszerint a vesztes, csak a győztes által (alapból) kapott LE 10%-át veszti el ténylegesen. Így érdemes lenne LÉvel táborozni, mert ha az ember fog valakit akkor hatalmasat szakíthat, ha pedig nem, akkor meg bukik egy keveset. (Szövetségi háborúknál szintén, csak ott a jelenlegi veszteségeket kéne megtartani és a győztesnek adott LÉ-t kéne 10x-ezni)
-A magasról történő (kitolásból való) napi sokszori leütést megelőzendő, a támadhatósági ÉP határát 50%-ra tenném tehát egy 100-as szintű csak akkor támadhat 1-est ha annak az ÉPje legalább 50%. Viszont ahányada a támadott szintje a támadóénak, annyi PP-be kerüljön a csata kezdeményezése (maximum 10). Tehát ha valaki az alacsonyakat akarja szívatni akkor max 2-3 tud naponta 1x ütni és senki mást! Tehát magával tol ki. Viszont háborúban igen hasznos lehet ez.
-A tárgyaknak bizonyos tulajdonság/szint/szakértelem(!) követelménye legyen.
-VF kivétel és az EH mellé választhatónak a szingut kéne betenni (vagy mindkettőt külön tanulási szintre tenni)
-Jelenlegi LE védők benn maradnának.
-A kerskedelem a tárgyak követelményét is csökkentené, mondjuk max 20-30%-al.
Ezek persze csak hasraütéssel megalkotott értékek. De mutatják az elveket amik mentén el lehetne indulni. Szerintem.
Ez megoldaná kb a VF-es és nem VF-és problémát.
Ugyan ezt a problémát próbáltam orvosolni az Avatáros tpic keretein belül egy javaslattal (amire gyakorlatilag reakció nem érkezett):
Javasolnék egy új világ indítását ahol tesztjelleggel (akár meghívásos alapon) játszana egy kiválasztott csoport (nem csak a Kemény Mag!). Így be lehetne lőni az új szabályokat. Ilyenekre gondoltam:
-Az ütéstávot mint olyat ki kéne venni.
-A szakik+tárgyak+tulajdonságok árát sokkal progresszívebben kéne növelni! Ezzel elejétvéve a sokszintes lefelétámadás szindrómájának. Mivel ha nekem 10k-ba kerül egy szaki fejlesztése 1 ponttal akkor nem fogok 1TP-ért és 100Lé-ért 1 hétig 1-2es szintűeket ütni. Hogy addig valaki leraboljon. Természetesen a vadászati LÉben is csökkenteni kéne a randomot. Esetleg egy +X%-ot rátenni, hogy mégse 1 napig kelljen vadászni egy 50-es szakiért.
-A lefele támadás szerezhető LE büntetését le kéne váltani egy gyengített és fordított láthatatlanság "bónuszra". Tehát lefele támadni ne legyen annyira könnyű mint most. Legyen ára ha az ember messzire lefele akar csapni.
-A szerehető TP ne büntesse annyira a felfelé támadást mint jelenleg! A fenntről bekapott sikeres védekezéseket detto.
-A regenerációs időt kb felezni/harmadolni kéne. Kivéve 15% alatt, ott maradna a jelenlegi sebesség, vagy ha nem akkor a vadászat alatti regeneráció lassúljon a jelenlegi szintre kb.
-A kreatív korlátot ki kéne venni és 100assá tenni a szakit. Legalább 2, de inkább 300% bónusz LÉt adjon. Ezzel újra portyára hívhatóak lennének az emberek.
-A nagy veszteségeket és a törléseket megakadályozandó a V3-ról ismert prémiumos hatást javasolnám bevezetni mindenkire. Miszerint a vesztes, csak a győztes által (alapból) kapott LE 10%-át veszti el ténylegesen. Így érdemes lenne LÉvel táborozni, mert ha az ember fog valakit akkor hatalmasat szakíthat, ha pedig nem, akkor meg bukik egy keveset. (Szövetségi háborúknál szintén, csak ott a jelenlegi veszteségeket kéne megtartani és a győztesnek adott LÉ-t kéne 10x-ezni)
-A magasról történő (kitolásból való) napi sokszori leütést megelőzendő, a támadhatósági ÉP határát 50%-ra tenném tehát egy 100-as szintű csak akkor támadhat 1-est ha annak az ÉPje legalább 50%. Viszont ahányada a támadott szintje a támadóénak, annyi PP-be kerüljön a csata kezdeményezése (maximum 10). Tehát ha valaki az alacsonyakat akarja szívatni akkor max 2-3 tud naponta 1x ütni és senki mást! Tehát magával tol ki. Viszont háborúban igen hasznos lehet ez.
-A tárgyaknak bizonyos tulajdonság/szint/szakértelem(!) követelménye legyen.
-VF kivétel és az EH mellé választhatónak a szingut kéne betenni (vagy mindkettőt külön tanulási szintre tenni)
-Jelenlegi LE védők benn maradnának.
-A kerskedelem a tárgyak követelményét is csökkentené, mondjuk max 20-30%-al.
Ezek persze csak hasraütéssel megalkotott értékek. De mutatják az elveket amik mentén el lehetne indulni. Szerintem.
Ez megoldaná kb a VF-es és nem VF-és problémát.
Dátum: 2010.08.31. 17:08:16
Valaki rossz fát tett a tűzre?
Vagy csak olyan tárgyat akar vinni amit nem illene?
Vagy csak olyan tárgyat akar vinni amit nem illene?
Dátum: 2010.08.31. 16:22:51
Én még egy vadászatos sajtolásért sem kaptam eszenciát Beidomított álaltért is csak 1-et. A 3ból.
Nekem is gyakran ismétlődnek a kérdések. A Vonósnégyes-es mellett, a Wales zászlajának állatára rákérdezős kérdés is átlag 3-4x van egy 20-as vadászatban. Gyakran egymás után. Mindha az adatbátzis fele ebböl a 2 kérdésből állna
Nekem is gyakran ismétlődnek a kérdések. A Vonósnégyes-es mellett, a Wales zászlajának állatára rákérdezős kérdés is átlag 3-4x van egy 20-as vadászatban. Gyakran egymás után. Mindha az adatbátzis fele ebböl a 2 kérdésből állna
Dátum: 2010.08.27. 21:09:52
Most már értem miért van annyira sok gyémánt karakter. Mindenki azt hiszi, hogy ezzel majd szétrabolja az agyát és lehúz mindenkit 60-70% LÉvel
Ez kérlek egy báránynevelde, itt nincsenek ragadozókat támogató körülmények
Ez kérlek egy báránynevelde, itt nincsenek ragadozókat támogató körülmények
Dátum: 2010.08.27. 21:05:20
Érdemes azokat elvinni akiknél a HT éppen van, viszont akkor korán kell ehez kelni, mert álltalában már 6-7kor padlót fognak a delikvensek
Vagy ha megfigyeled valaki vadászási szokásait (pl:hétvégén/esténként) akkor hamar össze lehet szedni 10-15 környékbelit akit érdemes kamrázni. Szép kis summát tudnak az ember zsebébe gyűjteni
Vagy ha megfigyeled valaki vadászási szokásait (pl:hétvégén/esténként) akkor hamar össze lehet szedni 10-15 környékbelit akit érdemes kamrázni. Szép kis summát tudnak az ember zsebébe gyűjteni
Dátum: 2010.08.26. 12:16:30
55-ös szinten. 171-es szerencsével nekem 15-ből esett 7. Szerintem sem nerfelték.
Dátum: 2010.08.18. 10:05:59
Ennél azért van sokakl egyszerűbb módja a meszebbre portyázás kifejlesztésének.
Javasoltam is, persze arra nem érkezett semmi reagálás.
Ha van rajta haszon a fő kari számára, akkor egyértelműen KÖTELEZŐ lesz csinálni, annak aki nem akarja, hogy nemsoká mindenki szétrúgja az alfelét. Ez itt a baj.
A portya amúgy messze nem lutri EHval meg végképp nem.
Az egyenlőséggel csak az a baj, hogy a szinonímája a szűrkének. Az pedig az unalomnak. Az unalom pedig a törlésnek.
Javasoltam is, persze arra nem érkezett semmi reagálás.
Ha van rajta haszon a fő kari számára, akkor egyértelműen KÖTELEZŐ lesz csinálni, annak aki nem akarja, hogy nemsoká mindenki szétrúgja az alfelét. Ez itt a baj.
A portya amúgy messze nem lutri EHval meg végképp nem.
Az egyenlőséggel csak az a baj, hogy a szinonímája a szűrkének. Az pedig az unalomnak. Az unalom pedig a törlésnek.
Dátum: 2010.08.17. 21:37:21
Avatárosdi=Egyenlítősdi? Vagy akkor hogy is van ez?
Ha nem kötelező megcsinálni, de mégis hoz valamiylen hasznot azoknak akik használják, akkor a többiek hátrányba kerülnek. Tahát ah nem akarnak fél év múlva arra ébredni, hogy ha vért izzadnak akkor sem erősödnek a környezetükhöz képest, sőt azok már csípőből verik. Akkor sokan fognak törölni.
Ha pedig még minimális jutalom se lesz az avatárosdiért, akkor nem valószínű, hogy "nemkocka" barát lesz a cucc.
Ha nem kötelező megcsinálni, de mégis hoz valamiylen hasznot azoknak akik használják, akkor a többiek hátrányba kerülnek. Tahát ah nem akarnak fél év múlva arra ébredni, hogy ha vért izzadnak akkor sem erősödnek a környezetükhöz képest, sőt azok már csípőből verik. Akkor sokan fognak törölni.
Ha pedig még minimális jutalom se lesz az avatárosdiért, akkor nem valószínű, hogy "nemkocka" barát lesz a cucc.
Dátum: 2010.08.17. 21:31:46
A Játék fejlesztés topicba érdemes az iylet beírni. Ott jobban felfigyelnek rá
Dátum: 2010.08.17. 21:27:59
Talán mert ez eléggé speciális kérdés. Nem sokan szoktak a névadásokról statiszikákat olvasni hobbiból.
Ez az egik lehetséges ok.
A másik, meg a kérdés előbb-utóbb elavultá válik.
Különösen, ha lecseng ez a jelenség.
Akkor meg vehetnék ki az adminok az adatbázisból!
Véleményem szerint, ez egy tipikus Kvíz X. topicszereplő kérdés. Sokan felháborodnának ha ezt kapnák, mondjuk kvízolimpián.
Ez az egik lehetséges ok.
A másik, meg a kérdés előbb-utóbb elavultá válik.
Különösen, ha lecseng ez a jelenség.
Akkor meg vehetnék ki az adminok az adatbázisból!
Véleményem szerint, ez egy tipikus Kvíz X. topicszereplő kérdés. Sokan felháborodnának ha ezt kapnák, mondjuk kvízolimpián.
Dátum: 2010.08.16. 08:40:31
Tényleg akkor sima epikre is csak a közelharcra adnak módosítást a +epiksebző cuccok?
Dátum: 2010.08.16. 08:37:36
Ha a szövid epikusaiból nem kaptál egy tárgyat sem ezeke közül, szerintem úgy értette.
Dátum: 2010.08.15. 18:47:28
Van ezzel pár probléma:
1. Karakter "receptek" lesznek. Ha nem úgy alkotod meg az avatárt, ahogy kell akkor gyakorlatialg mehet a kukába. Ha valaki mágiára és mondjuk manakonstukcióra is rak, akkor már széjjelfogják alázni azok akik mindenüket a harci szakikra és tulajdonságokra költötték.
Ebböl következik a második probléma:
2. Ha mindneki adott léből gazdálkodik akkro durván nagy a valószínűsége a "tükör" avatároknak. Tehát olyan lesz mint 1-2es szinten a random. Nagy öröm lesz ez olyanoknak akik a sima karakterükkel elérték az egyediséget! kaphatnak mellé egy tevét!
3. A vadászat kérdésére még senki nem válaszolt!
Mert ha csak fix átvihető LE lesz, akkor átviszek 10000-et és felnyomom a projekciót 80-ra és leülök várni. Amint elkenődik valaki rajtam egyböl költök egy kis LÉt, és ezt addig ameddig el nem húzok TÖben mindenkitől.. ennyi
Ezeket hogyan akarjátok orvosolni?
1. Karakter "receptek" lesznek. Ha nem úgy alkotod meg az avatárt, ahogy kell akkor gyakorlatialg mehet a kukába. Ha valaki mágiára és mondjuk manakonstukcióra is rak, akkor már széjjelfogják alázni azok akik mindenüket a harci szakikra és tulajdonságokra költötték.
Ebböl következik a második probléma:
2. Ha mindneki adott léből gazdálkodik akkro durván nagy a valószínűsége a "tükör" avatároknak. Tehát olyan lesz mint 1-2es szinten a random. Nagy öröm lesz ez olyanoknak akik a sima karakterükkel elérték az egyediséget! kaphatnak mellé egy tevét!
3. A vadászat kérdésére még senki nem válaszolt!
Mert ha csak fix átvihető LE lesz, akkor átviszek 10000-et és felnyomom a projekciót 80-ra és leülök várni. Amint elkenődik valaki rajtam egyböl költök egy kis LÉt, és ezt addig ameddig el nem húzok TÖben mindenkitől.. ennyi
Ezeket hogyan akarjátok orvosolni?
Dátum: 2010.08.15. 16:58:34
Akkor mit lehetne nyerni szerinted az avatárosdival?
Tapasztaltot?
Vagy valami medált?
Esetleg kiégett őskövet?
Biztos van akinek ez megéri... de ez bohóckodásnak tűnik.
A racionális játékosok töredéke feccölne az eredeti karakterétől LÉt arra, hogy létrehozzon egy teljesen felesleges és időelb@szó avatárt. Gondolom én persze...
Tapasztaltot?
Vagy valami medált?
Esetleg kiégett őskövet?
Biztos van akinek ez megéri... de ez bohóckodásnak tűnik.
A racionális játékosok töredéke feccölne az eredeti karakterétől LÉt arra, hogy létrehozzon egy teljesen felesleges és időelb@szó avatárt. Gondolom én persze...
Dátum: 2010.08.14. 19:05:57
Kvíz 5 topicba írd ezeket légyszives! Itt nem fedezik fel az illetékesek!
Köszönjük!
Köszönjük!
Dátum: 2010.08.14. 19:04:48
Már nem azért, hogy kötekedjek. De ti ezzel mi a frászt akartok?
Ez most egy Event? Vagy egy új világ? Vagy egy verseny?
Ha nincs az avataronka CSP-je akkor mégis honnan jönne az LE?
Vagy fix LE lenne összesen a szerveren és az hogyan oszlik el? Én megmondom: 10%-nál lesz az összes LE 99%-a! Ezt kb készpénznek vehetitek.
Mi köze lenne ekkor a fő karakterednek és az avatárnak egymáshoz? Semmi!
Annak akinek rohadt sok ideje van biztos tetszene, de mivel így is sokaknak az a bajuk h sok a játékkal töltött idő, így nem látom életképesnek a dolgot.
Lenne egy havi verseny ami kb arról szolna, hogy pár kocka beregel és orba-szájba farmolja a többit aki kevesebb időt foglalkozik a dologgal. Ha nincs TP akkor úgy kell támadniuk ami a csövön kifér! napi 48 órában maxos kronóval amíg a PP padlót nem fog és ezzel megnyeri az összes kategóriát! Ez milyen verseny lenne már?
Az eredeti Avatár projekt piszkosul nem erröl szol! Olvassátok el a pirosbötűs kozzászólásokat!
Az eredeti ötlet is elég nyakatekert, és fölösleges időpocsékolásnak tűnik. De ez a mostani kis kitalált versenyes "izé" az aztán végképp egy agymenés. A második versenyre már a kutya sem fog nevezni (kivéve persze a győzteseket és a rabszolgáikat).
Jöhetnek az egyesek!
Ez most egy Event? Vagy egy új világ? Vagy egy verseny?
Ha nincs az avataronka CSP-je akkor mégis honnan jönne az LE?
Vagy fix LE lenne összesen a szerveren és az hogyan oszlik el? Én megmondom: 10%-nál lesz az összes LE 99%-a! Ezt kb készpénznek vehetitek.
Mi köze lenne ekkor a fő karakterednek és az avatárnak egymáshoz? Semmi!
Annak akinek rohadt sok ideje van biztos tetszene, de mivel így is sokaknak az a bajuk h sok a játékkal töltött idő, így nem látom életképesnek a dolgot.
Lenne egy havi verseny ami kb arról szolna, hogy pár kocka beregel és orba-szájba farmolja a többit aki kevesebb időt foglalkozik a dologgal. Ha nincs TP akkor úgy kell támadniuk ami a csövön kifér! napi 48 órában maxos kronóval amíg a PP padlót nem fog és ezzel megnyeri az összes kategóriát! Ez milyen verseny lenne már?
Az eredeti Avatár projekt piszkosul nem erröl szol! Olvassátok el a pirosbötűs kozzászólásokat!
Az eredeti ötlet is elég nyakatekert, és fölösleges időpocsékolásnak tűnik. De ez a mostani kis kitalált versenyes "izé" az aztán végképp egy agymenés. A második versenyre már a kutya sem fog nevezni (kivéve persze a győzteseket és a rabszolgáikat).
Jöhetnek az egyesek!
Dátum: 2010.08.13. 11:37:30
Nem olyan nagy ez a külömbség szerintem. Ennél 5-6x nagyobbal is simán lehet bukni.
A pajzs/páncél csak minimális hatással van a csatára. A fegyveretek sokkal többet számít.
De még 2-3 csata és előbb-utóbb tutira érvényesül a papírforma
A pajzs/páncél csak minimális hatással van a csatára. A fegyveretek sokkal többet számít.
De még 2-3 csata és előbb-utóbb tutira érvényesül a papírforma
Dátum: 2010.08.13. 00:38:39
A csatában összesen 5766 sebzést okoztál, és 1681 sebzést kaptál. Ha a háborút megnyeritek, a lélekkútból plusz 41 lélekenergiát fogtok zsákmányolni. (Ha elvesztitek, az ellenfeletek ennyivel kevesebbet)
Te nyerted a csatát, jutalmad 204 lélekenergia és 44 TP!
Ilyen csatáink vannak. Konkrétan a támadó fél vesztett.
A csatában összesen 3873 sebzést okoztál, és 4551 sebzést kaptál. Ha a háborút megnyeritek, a lélekkútból 5266 lélekenergiával kevesebbet fogtok zsákmányolni. (Ha elvesztitek, az ellenfeletek pedig ennyivel többet)
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 620 lélekenergiát.
Ugyan az a két ember, csak most a támadó nyert.
Az első csatában sokakl több sebzés ment az elelnfélbe mint amennyit ő a másodikban bevitt. Mégis nálluk majd 130x annyi LÉ csapódik le a szövi kútjába mint nekünk. Pedig még 3x több LÉt is szerzett mint a szövitársam.
Egy másik csata, két olyan ember között akik mindketten erős portyakarakterek 4 feletti győzelem/vereség módosítóval:
A csatában összesen 889 sebzést okoztál, és 3381 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 216 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1034 életpontot.
Itt viszont nem nyertek semmit. Mondom, sok szintet lefele ütve. Tehát az így szerezhető LÉre most hat a szint miatti levonás vagy sem? Mert az első kettőnél úgy tűnik igen, a 3-nál meg mintha nem lenne.
Vagy eggyáltalán számít a támadónál levő LÉ?
Nah, ezt nem tudom megérteni!
Bodnaar: Senki nem tart magánál LÉt, max 1 tag töllük. A fenti példából is láthatod, hogy nincsenek egyik részről sem nagy mozgások. Említettem, hogy V3ról van szó. Tehát tarthat magánál 1 milal lét is, akkor sem tud pár ezernél többet szerezni.
Te nyerted a csatát, jutalmad 204 lélekenergia és 44 TP!
Ilyen csatáink vannak. Konkrétan a támadó fél vesztett.
A csatában összesen 3873 sebzést okoztál, és 4551 sebzést kaptál. Ha a háborút megnyeritek, a lélekkútból 5266 lélekenergiával kevesebbet fogtok zsákmányolni. (Ha elvesztitek, az ellenfeletek pedig ennyivel többet)
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 620 lélekenergiát.
Ugyan az a két ember, csak most a támadó nyert.
Az első csatában sokakl több sebzés ment az elelnfélbe mint amennyit ő a másodikban bevitt. Mégis nálluk majd 130x annyi LÉ csapódik le a szövi kútjába mint nekünk. Pedig még 3x több LÉt is szerzett mint a szövitársam.
Egy másik csata, két olyan ember között akik mindketten erős portyakarakterek 4 feletti győzelem/vereség módosítóval:
A csatában összesen 889 sebzést okoztál, és 3381 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 216 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1034 életpontot.
Itt viszont nem nyertek semmit. Mondom, sok szintet lefele ütve. Tehát az így szerezhető LÉre most hat a szint miatti levonás vagy sem? Mert az első kettőnél úgy tűnik igen, a 3-nál meg mintha nem lenne.
Vagy eggyáltalán számít a támadónál levő LÉ?
Nah, ezt nem tudom megérteni!
Bodnaar: Senki nem tart magánál LÉt, max 1 tag töllük. A fenti példából is láthatod, hogy nincsenek egyik részről sem nagy mozgások. Említettem, hogy V3ról van szó. Tehát tarthat magánál 1 milal lét is, akkor sem tud pár ezernél többet szerezni.