Dátum: 2010.09.29. 14:56:20
Idézet: Miklós - 2010.09.29. 13:59:03 Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
Ennek mi értelme van? Hogy az átlag karit szívjon egyet, ha meg meri támadni, de azért egy póknak még így is legyen esélye, hogy le tudja nyúlni tőle a LE-jét? Azzal, hogy a legerősebbekre szűkül a kör, akik valakit meg tudnak támadni, mi oldódik meg? Sokkal egyszerűbb akkor már betenni, hogy láthatatlan karaktert nem lehet megtámadni.
Idézet: Tiha - 2010.09.29. 13:24:58 Ugyanis, ha a többség ezt a taktikát csinálja, akkor előnyhöz jut, ha te nem akarsz hozzájuk képest hátrányban lenni, akkor te is KÉNYTELEN leszel VF-el láthatatlanul vadászni. És lehet, hogy a VF-et is már csak azért vetted fel, mert a környezetedben mindenki VF-es.
EZ egy nagy csapda, ugyanúgy, mint a VF. Hosszútávon (ha nem változtatnak rajta), akkor az lesz, hogy lesz nem VF-es és Vf-es csapat, ahol a VF-esek közül gyakorlatilag mindenki láthatatlanul vadászik. (ha nem ezt teszi legyöngül a többiekhez képest, szétverik, megunja a játékot és töröl.
Aki meg néha kijön láthatatlanságból, az azt látja, hogy senkit nem tud támadni, mert körülötte mindenki láthatatlan.
Micsoda perspektívák egy PvP játékban
De teljesen egyetértek.
Dátum: 2010.09.29. 10:00:42
Korábban volt pár javaslatom a lefelé ütésre vonatkozólag:
Idézet: Jeriko - 2010.09.09. 08:07:25 - Győztes portyáért járjon arányaiban lényegesen több TP, mint vadászatért. Nem feltétlenül a portya TP-t kell növelni, a vadászatért járót is lehet csökkenteni. Ez a lépés hosszú távon csökkenti adott szinten belül a karakterek erősségének eloszlását és betölti azt a szerepet, amire a VF lett volna hivatott: gyengébb karakterek maradjanak le, erősebbek lépjenek szintet.
- A jelenlegi rendszer egyértelműen a minél lejjebb való ütést támogatja (ismételhető küldetések, lélekszívás). Ennek eredménye a középmezőnyben rengeteg agyonvert karakter. Ezen változtatni könnyen lehet: lefelé ütve romoljon a LE/TP arány, felfelé ütve pedig javuljon. Ezt legegyszerűbben úgy lehet elérni, hogy lefelé ütve nem csökken a kapott TP, felfelé ütve pedig nem nő (legegyszerűbb az lenne, győztes portyáért kapott TP csak a te szintedtől függne).
Dátum: 2010.09.28. 14:10:32
Idézet: Baraty - 2010.09.28. 14:08:10 A 80-as portra nem lehetett rakni, mert azon keresztül megy a web forgalom. Próbálkoztunk még random portokkal, de azoknál a 8080 jobb, jóval nagyobb az esély hogy nyitva van.
Ha a kvízolimpia nem tud kapcsolódni, a játékos nem veszti el a lehetőséget a kitöltésre, az otthoni gépen is ki lehet tölteni.
Az olimpiát nem fogjuk lefújni vagy újraindítani.
Isztu: jövőhét szerdán lesz a bajnoki, holnap délutántól lehet majd nevezni.
Nem látom okát, miért ne lehetne standard web-kérésként átküldeni az adatokat. Így elég sok játékost kizártok a kvízből, és semmivel sem biztonságosabb.
Az meg azért nem volt 100%-ig okés, hogy 80-as porton letesztelték a játékosok, hogy rendben, aztán átraktátok másikra.
Dátum: 2010.09.28. 13:57:59
A problémát az okozza, hogy a kvízolimpia scriptje úgy lett megírva, hogy a 8080-as porton kommunikáljon a 80-as helyett. Tekintve, hogy ezt a portot nagyon sok vállalati, intézményi tűzfal/router nem engedi át, így ott nem fog működni soha a kvízolimpia. Talán célszerűbb lenne átgondolni, hogy a kommunikáció a 80-as porton történjen - de ez egyértelműen a Beholder feladata, nem a játékosoké.
Dátum: 2010.09.26. 12:35:39
Idézet: Rocketo - 2010.08.03. 00:48:56 "Lehet egy államcsőddel jobban járnánk(vagy az unokáink legalábbis)..."
Tisztában vagy azzal, mit jelentene az államcsőd?
Dátum: 2010.09.24. 13:42:18
Dátum: 2010.09.23. 13:18:41
Idézet: Solina - 2010.09.23. 10:42:11 Nem az jott le, hogy a VF-et tapolnad.. Az viszont erezheto, hogy eros ketelyeid vannak, hogy a TOP-ban meddig tarthato a VF-es taktikad, es az ezzel elfoglalt poziciod, ha a felzarkozok, korulotted levok, illetve teged normal tempoban elhagyok, az AF pontokat nalad intenzivebben gyujtve, raallnak egy EH+AF kepessegekkel osszekutyult fejlodesi utra...
Elég rendesen félreértettél.
Az, hogy milyen stratégia alapján játszok, teljesen független attól, hogy mit tartok a játékra nézve jónak vagy rossznak. Semmi gondom azzal, ha változnak a feltételek, elég precízen ki tudom számolni, mikor mi a legjobb a karakteremnek, és ha szükséges, váltok. Ez eddig is így volt, ezután is így lesz.
Ettől függetlenül cseppet sem tartom jó ötletnek az EH ilyen megerősítését, mert NEM LESZ ALTERNATÍVÁJA a VF-nek. Lesz ahol a VF lesz jó, és lesz, ahol az EH. Biztos vagyok benne, hogy hosszú távon az EH felerősítése ugyanolyan gondokat fog okozni, mint eddig okozott a VF.
Dátum: 2010.09.22. 17:52:01
Idézet: Solina - 2010.09.22. 12:46:57 Jeriko, ha tartasz tole, hogy a VF-eddel lassabban tudsz fejlodni az AF vonalon, es a mostani elonyodet az AF-et esetleg jobban kihasznalo EH-sok behozzak, akkor felejtsd le a VF-et..
Sajnálom, ha neked az jött le az eddigi hozzászólásaimból, hogy a VF-et szeretném tápolni
Dátum: 2010.09.22. 12:21:20
Akkor vezessük be, AF-t csak az fejleszthet, akinek nincs se VF, se EH (itt módosítani kell pár AF-es dolgot), se Szinguláris. Már csak be kell lőni az AF-et úgy, hogy érdemes legyen ezeket lefelejteni.
Dátum: 2010.09.22. 12:13:10
Mivel úgy néz ki, lehet majd több kalandod is, jobb lenne egy "Még X kalandod lehet" felirat.
Ez egyébként az állatoknál is jó lenne ("Még X befogott állatod lehet")
Állatoknál, épületeknél stb. a "X Lélekenergiát költhetsz ...-ra" feliratok pedig teljesen feleslegesek. Akkor volt még értelme, mikor bal oldalon nem szerepelt kiírva az aktuális LE - de többször felesleges kiírni egy oldalra, csak fontosabb információk elől veszi el a helyet (állatoknál ennek helyére mehetne a "Még X állatod lehet" szöveg).
Dátum: 2010.09.21. 23:23:24
Idézet: Prisma - 2010.09.21. 17:39:26
Ha nem módosítunk rajta, akkor mindenki kifejlesztheti a VF-et, ahogy eddig is, tehát az elvi lehetőség adott a kiegyenlítésre. VF nerf után elvi lehetőség sem lesz.
Ha mindenki kifejlesztené a VF-et, akkor nem lenne miről beszélni, nem lenne VF probléma.
Szerinted mégis miért van tele a VF-el legalább 5 topic? Ahogy nézem, még a problémát sem sikerült észrevenned.
Dátum: 2010.09.21. 23:20:20
Idézet: S0laris - 2010.09.21. 17:34:51 Jeriko, erről már beszéltünk, Kócos is említette. Ha megszűnik a VF, az eddigi agyontápolt VF cirkáló csak be kell húzza lehetőségeihez mérten a kéziféket, és várnia 2-4 hónapot, amíg odaér a gyorsabb tempójú hozzá képest harmatgyenge játékosréteg, és ki lehet élni a hajlamokat. Ezt nem szabad hagyni. A VF beleégett a játékba, így ellensúlyt kell teremteni, nem az égésnyomot kapirgálni.
Könyörgöm! MOST is ezt csinálja!!!
Dátum: 2010.09.21. 17:14:34
Idézet: Wuher - 2010.09.21. 16:58:07 Fejelszd ki probald ki, aztan ha nalad hat ra a kreaff akkor reklamalni fogok mert nalam nem mukodik.
Nem működik...
Idézet: Wuher - 2010.08.19. 10:35:33 szerintem miert szar az EH:
Otoaak xxxx Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1300 lélekenergia és 88 TP.
Otoaak xxxx Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2646 lélekenergia és 85 TP.
Otoaak xxxx Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2520 lélekenergia és 53 TP.
stb.
Ezeket olvastad?
Az EH ellenfél szintje*EH*0,2 LE-t ad (mínusz portya%, plusz kreatív). A te szinteden (120) maximális EH-val (50) ez 1200. Mitől is mehet 2000 fölé? Nézzük csak meg, 2520/1200 = 2,1 = 100% + 55*2%. Pont annyi, mint a Kreatív, mégis vajon mitől lehet? Szerintem sürgősen reklamálj!
Dátum: 2010.09.21. 17:08:25
Idézet: Prisma - 2010.09.21. 16:27:53 Az 1. tulajdonságon viszont tényleg késő változtatni. Egyrészt nagyon igazságtalan lenne, és bebetonozná a kialakult különbségeket.
Ettől az idióta érveléstől tudok falnak menni!
Hogy ha módosítunk valamin, az "bebetonozza a különbségeket".
Miért, ha nem módosítunk rajta mi lesz? Akkor valóban nem "betonozódnak be a különbségek", hanem még jobban nőnek a VF-esek és VF nélküliek között, tovább romlik a helyzet.
Nehogy hozzá nyúljon valaki!
Dátum: 2010.09.21. 14:59:33
Idézet: Wuher - 2010.09.21. 13:41:57
Tovabba az en szintemen jelenleg a VF hatekonysaga boven 260LE/TP felett van en a 120-at messze nem erzem tulzonak, az egyetlen baj vele, hogy nem lefele hanem felfele utve kellene kijonnie. (sot akar lehetne tobb is)
Azért, mert a VF el lett szúrva, nem biztos, hogy az a megoldás, hogy hozzá hasonlóan elszúrunk még pár dolgot, hogy a hamis egyensúly látszatát keltsük. Ez a LE/TP arány a játék kezdetén elérhetőhöz képest sokszoros (!) és már párszor bebizonyosodott, hogy a játékvezetés nem tud lépést tartani a játékosokkal fejlesztések terén (épületek, epikusok, epikus cuccok, tárgyak, varázslatok stb.) Ezenkívül ha 80. szint felett begyorsítjuk a fejlődést, alatt pedig be van lassítva a VF miatt, az hosszú távon nagyon nem fog jót tenni a játéknak, mert az két részre szakad (ez jelenleg is zajlik). Sokkal korrektebb lenne a VF-el kezdeni valamit, mint feltápolni az EH-t, mert borítékolni lehet, hogy pár hónap múlva majd az EH-val lesznek olyan problémák, mint most a VF-el (amit szintén előre lehetett látni, csak egyszerűbb volt besöpörni a szőnyeg alá a problémát, hogy "még nem elég nagy").
Ajánlott olvasmány (érdemes a hozzászólások dátumait is megnézni):
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,264.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,261.0 Dátum: 2010.09.21. 14:50:22
Idézet: Wuher - 2010.09.21. 13:41:57 Azert ez nem igy mukodik.
Az EH altal rabolt LE-t nem modositja se a kreaff se semmi mas...
??? Jó reggelt!
Idézet: Miklós - 2010.09.20. 18:08:13
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Max. szint: 1. Költség: 15.
Idézet: Miklós - 2010.01.04. 22:28:19
Energiahasznosítás...
Képlet: kiszámítjuk az LE-t, mindent egybevetve, kivéve a kreativ affinitást. Ha a kapott LE < (szakért * ellenf. szintje * 0,2) * (20-100% portya állapottól függ.) akkor felkerekítjük ennyire (de ezt az áldozat nem veszti el, a kreativhoz hasonlóan). Ezután megszorozzuk a kreativval.
Dátum: 2010.09.21. 09:44:32
Az EH-val sikerült átesni a ló túloldalára - korábban pont arról írtam, nem úgy kellene megoldani a VF problémáját, hogy legyen még egy elszállt szakértelem. Jelenleg a szaki maximuma 50, erre lehet rátenni 20-at, esetleg még 14-7-et a térképes relikviával. Így a maximum elérheti a 84-et, erre jön a kreatív és a tárgybónuszok, amelyek könnyen elérhetik 60-70%-ot.
Összesen egy X. szintű karakterből 84*0,2*2,1*1,7*szint = szint * 60 LE szedhető ki. 100. szintűből tehát egy portyával 6000 (az érte járó TP ugye szint/2, tehát az elérhető LE/TP arány 120). Ezzel nagyon fel fog borulni a játék, a mezőny eleje rááll EH-ra, 80. szint alatt meg marad a VF, úgy szétszakad a játék pár hónap alatt, hogy öröm lesz nézni.
Ezzel együtt a gyémánt horda bónusza töredékére esik vissza (nem gyémánt 6000 LE-t kap, gyémánt meg 6080 LE-t portyából). Elveszik a célpontválasztás - jó stratégia - értelme is. (Összehasonlításként: a messze legjobb pók, Begginer 62M LE.diff-et szerzett 16000 győztes portyából, azaz portyánként átlagosan 3875-öt - 67. szinten. Ezt most bárki megveheti AF pontokért, tudás nem kell hozzá.)
A VF atombomba volt a játékban, most sikerült csinálni egy hidrogénbombát is. Csak nehogy hamusivatag maradjon a játékból.
A "kihívó mester"-t is problémásnak látom, mivel a szakértelmek jelentős része maximálva van. Elég 1-es szintre felhúzni, hogy szinte teljesen átboruljon a nyerési esély a te oldaladra - bár ez annyira komoly egyensúlyi problémákat nem fog okozni.
A tapasztalat szakértelem meg óriási exploit: akiknek lenne értelme kifejleszteni (mert sokat támadják), az nem fog rájönni, hogy ez hasznos lehet neki, ráadásul sok erőforrásába is kerülne kifejleszteni. Viszont ahol jól jön a TP (pl. top) oda megint bekerülhet még egy dolog, ami segít abba, hogy fokozott sebességgel lépjenek szintet az emberek.
A bőr evolúciója / aura evolúciója párost nem hiszem, hogy be lehet lőni normálisan. (Ugyanaz, mint a másodlagos támadások: aki használja, az nem érzi, hogy bármit elérne vele, összességében mégis szivatva vannak a karakterek, mert az ellenfeleknél (epikus, kaland, KH) is megjelennek ezek a szakik.
Dátum: 2010.09.21. 08:48:49
Próbáltam több világon, minden nap, de idáig egyszer nem jutottam el az első kérdésig.
(Se FireFox, se IE, se Chrome)
Dátum: 2010.09.20. 11:12:40
Nekem meg csak a szöveg jelenik meg, hogy "jelenleg zajlik a kvíz olimpia..."
Dátum: 2010.09.19. 10:59:37
Idézet: Viszok009 - 2010.09.18. 11:51:39 Mondjuk azt nem hiszem el, hogy 100 ezer játékos van (regisztrált) abból, ugyan mennyi lehet a személyenkénti multi, illetve a 3 hónapos vagy 2 éves élő-holt karakterek...tuti csak azért nincs az amit már többször kértem, hogy a holt karikat töröljék...(1,5 éve kértem először) összeségében viszont tényleg le a kalappal! Gratulálok.
a regisztrált karakterek száma ennél jóval több is. v1-en pl 20000 karakter létezik, ebből aktív 2300. A többi világon is hasonló a helyzet (3 angol világ is van). Az, hogy ez mennyi játékost jelent, már sokkal nehezebb megállapítani.