Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.03.17. 14:29:18
kb. 2 hét. párhuzamosan teljesíthető mini-küldetések, mini-jutalmakkal és a végén egy nagy jutalommal ha mindet megcsináltad adott idő alatt.
Dátum: 2012.03.17. 12:07:14
Cofee: kérlek ird le részletesen az ügyf. szolgálatra (info vegzetur hu) hogy mi történt, melyik világon, melyik karaktereddel.

Az irányított random témát megbeszéltük, le is lesz programozva, de ez eltart valamennyi ideig. De nem kell aggódni, a szerencsekerék elejétől loggolva vannak a nyeremények, tehát minden korábbi forgatást is be tudunk számolni. A valószínűségek nem változtak és nem is fognak változni, maximum akkor, ha plusz nyeremények kerülnek be, nyilván minél több fajta van egy adott nyereményből, annál kisebb eséllyel esik az adott tárgy. De elsősorban a gyakori / ritka nyereményeket akarjuk majd a jövőben bővíteni.

Még egy adalék, hogy miért is írtam, hogy az AHs tárgyak ennyire ritkák:
Ha a szerencsekerék a piros részen (ultra-ritka) áll meg, akkor dob egy véletlenszerű nyereményt:
ultra-implant, 30 őskő, 10 AF pont, aukciós tárgy, ... stb.
HA az aukciós tárgyat dobja ki nyereményként, akkor azon belül még dob, hogy a 6 tárgy közül melyik legyen. Tehát egy-egy aukciós tárgy 6x ritkább mint bármely más UR nyeremény.
Dátum: 2012.03.16. 23:32:38
A legtöbb bölcsesség Ariel szavaiban van.
A top játékosok problémáiért nem ők a hibásak, egyszerűen a játékrendszer eredményezte ezt a helyzetet. A legtöbb játékban ez így van egyébként, az előny exponenciálisan nő, de a legjobb játékokban épp ezért van egy handicap rendszer is ami minél jobban rohan valaki, annál jobban lehúzza. Nem lehet senkitől elvárni, hogy csak azért, mert elöl van, direkt passzívan játsszon, eldobja a csp-jét stb.

A világok közti portyáról van jópár ötletem, de erről később nyitok majd egy külön topicot, most már túl sok dolog fut egyszerre, csak elkallódna, zárjuk le először a már fejlesztés alatt lévő dolgokat.
Dátum: 2012.03.15. 17:46:08
Közben eszembe jutott egy pofonegyszerű megoldás a szövi küldetésekre. Ha teszem azt vki 50%-kal lassabban lép szintet, mert a 25. helyen áll, akkor a szintlépős küldinél minden szintlépése másfélnek számít, és a jutalom számításnál is minden TP, amit kap, másfélszeresnek számít, így nem lesz belőle semmilyen hátrány. Ha a jövőben jutalmazni fogjuk az adott időn belüli szintlépést, akkor szintén alkalmazzuk ezt a szorzót/osztót.

Az "inspirátor mindenkinek" javaslatról: ez teljesen igazságtalan lenne. A V5-ön azért van inspirátor effekt, mert ott nincs VF. A többi világon csak akkor lehetne inspirátor osztani, ha a VF megszűnne (sőt, talán akkor se, hiszen a VFből már sokan előnyre tettek szert a lassabb fejlődés árán).
Szintúgy felejtős az inkább "zárkóztassuk fel a többieket" javaslat. Aki a középmezőnyben van, úgy fél a TP-től, mint a tűztől. Amikor emberek küldetés teljesítésért (minimális mennyiségű) Tp-t kaptak a guta kerülgette őket. Szóval kötelező jelleggel nem fogunk elkezdeni szintlépést gyorsítani. (kivéve itt a folyamatban levő javaslat, hogy a VFesek fele TP helyett kérhessenek dupla LE-t). Opcionális jelleggel, nos, erre már most is van lehetőség...

Idézet: Kocos - 2012.03.15. 14:47:03
mert cafolni foglak.

Ööö... hol itt a cáfolat? Épp hogy engem igazolsz. Valóban azt állítottad, hogy te szeretsz rohanni. És ennek ellenére, végül valóban abbahagytad (törlés/karakter átadás/abbahagyás ebből a szempontból ekvivalens fogalmak). Persze próbálod magyarázni, hogy miért, de a valós ok az volt, hogy aki elöl megy, az egy másik környezetbe kerül, és mind1, hogy mi idegeli ki - akár a célpontok hiánya, akár az, hogy nem érez kihívást a játékban, akár az, hogy magas szinten ha nagyon elválsz a többiektől a kalandok próbaküszöbei nagyobbak - , a lényeg, hogy a végén mi történik.

Idézet: Kocos - 2012.03.15. 15:16:28
A topnak nem az a celja szerintem, hogy visszamaradjanak szintben a mezonyhoz, hanem az, hogy legyen portyacelpont

Igen, erre született a KH, amivel több probléma is van. Egyrészt, ez mesterséges ellenfél, tehát számos dologban eltér a normál játékosoktól. Kiszámítható módon viselkedik, bizonyos szempontból nagyobb táp, mint a normál karakterek (és ez az, ami igazán növeli a top és a mögöttük jövők közt a szakadékot, nem pedig az, hogyha csökkentjük a szakadékot akár az él lassabb fejlődése által). Lehetne még újabb ilyen mesterséges pve elemeket kitalálni csak a top játékosok számára. Végül azt látnánk, hogy két teljesen különböző játékot fejlesztünk a top és a többiek részére, és dupla annyi munkával fele annyi játékos elégedettséget érnénk el. Nem, ez SEMMIKÉPPEN sem megoldás, nem fogunk újabb KHt csinálni. Btw van olyan tervezet, hogy vmilyen módon a játékosok világok közt is tudjanak portyázni, ill. nagyobb távra lehessen bizonyos feltételekkel támadni, de ezek nem exkluzív, a topnak készülő ötletek, hanem mindenki számára elérhetők. De a top számára a kellő hatást csak a szintlépés lassítással fogják elérni.

Egyébként van itt egy félreértés. Sokan azt hiszitek, hogy a változás után az történne, hogy a középmezőnyben cammogó VFes hirtelen az élen találná magát. Szó sincs erről. Mindössze annyi történne, hogy a mezőny nem húzódna szét. Mondjuk most egy világon az 1. és 10. helyett között 15 szint előny van! Ez a differencia csökkenne le.
Dátum: 2012.03.15. 13:15:12
Ui. most nézem, a szavazásnál szintlimitet tudok beállítani, de külön világot nem, márpedig minden világon más-más szintlimittel kell, hogy menjen a szavazás. Szóval ezt először le kell programoznunk, és utána lesz majd a szavazás.
Dátum: 2012.03.15. 13:11:21
A szintlépős küldi ettől valóban nehezedne, de erre van egy pofonegyszerű megoldás: könnyítünk rajta, azaz kevesebb szintlépés kell a teljesítéséhez. Egyébként Coronita javaslata (shadow szintlépés) is jó megoldás lenne, de talán túl komplikált, túl nehezen átlátható...

Arról, hogy valójában mekkora előny ez. Kétféle taktika van a játékban. Az egyik, élre törni, és abszolút értékben a legerősebbnek lenni. Teljesen LÉNYEGTELEN a LE/TP addig, amíg abszolút értékben nálad van a legtöbb LE: Ha az én karakteremben 80millió LE van, a tiedben pedig 70millió, lényegtelen, hogy te jobb LE/TP-vel játszol: én fogok győzni. Épp ezért a lassabb szintlépés nem jelent plusz erősséget egy élen haladónak, számukra ez csak arra lesz jó, hogy a játék játszhatóbb, élvezetesebb lesz, a verseny pedig kiélezettebb. A LE/TP karakter erősséget csak a középmezőnyben jelent, fényévekre a TOP50-től. Nézd meg, amit Kocos ír: nem érdekli, sőt nem örül a jobb "LE/TP"-nek, mert ez egy top karit nem tesz erősebbé, és nem ezért játszik. A Te fogalmaid szerint a pók bölcsessége a legjobb cucc. Egy TOP karinak értéktelen.
MÉG EGYSZER HANGSÚLYOZOM: A játék csúcsán a LE/TP NEM az erősség mértéke. Ettől a változástól a top karik NEM lesznek erősebbek. Ha nem hiszed, gondolkozz rajta.

Itt az igazság:
Idézet: Kocos - 2012.03.15. 12:43:15
Jo LT/TP-vel csak azoknak leszel erosebb akik veled azonos mennyisegu TP-t gyujtottek, azoknal akik tobbet nem feltetlenul. Ezt sokan elfelejtik, es emiatt sajnos szuletett 1-2 matematikailag nem atgondolt kijelentes.


De nézzük meg, kit hogyan érintene ez a dolog. Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy a top50 EH-val megy (aki VFezik, az szép lassan lemarad idővel tőlük, és a lentről jövők utolérik és lehagyják őket).

1.) Te is a TOP50-ben vagy. Akkor most elvben kaptál egy tápot, örülnöd kell. Vagyis nem teljesen, mert van, aki esetleg még nálad is lassabban fejlődik, jobban sűrűsödik a LE/TP-je. Igen ám, de ha a topra törsz, akkor cserébe megkapod a lehetőséged, hogy utolérd, ami szintén fontos szempont Neked! És mellékesen plusz célpontokat kapsz, amitől szintén erősödik a karaktered.
2.) A TOP50 fényévekre van tőled. Számodra lényegtelen, mi történik ott, úgysem velük versenyzel, hanem a környezeteddel.
3.) Valamivel a TOP50-től lemaradva vagy, EHzol mint ők, kezded utolérni őket. Ettől még a saját környezetedben (ha jól játszottál) továbbra is te vagy a jani, a problémát az jelenti, hogy ezek a karakterek felülről elkalapálnak téged. Igen ám, csakhogy ez a TOP50 üstökösnek csak a "szele", vagyis nem +90-100, hanem +5-15%-kos emberkékkel fogsz összeakadni. Ez már nem akkora különbség, cserébe viszont szép lassan utol tudod érni őket, csökken a tárgykülönbség, tehát amit elbuksz a vámon, megnyered a réven, és hamarosan 1.)-es pont.
4.) Valamivel a TOP50-től lemaradva vagy, és VFezel vagy VFre váltasz. Igy még mindig lassabb leszel, mint ők, szép lassan lemaradsz, lásd 2-es pont.

A VU részben PVP játék, és mint ilyenben, fontos a versengés, a lehetőség, hogy a 3. idővel 1. lehessen, és hogy aki első, az kapjon kihívókat, különben unalmassá válik a játék. Többek közt ezt a célt is teljesítené ez...

Idézet: Archibald Cunningham - 2012.03.14. 21:18:52
Amennyiben lehetséges akkor a top 20/50 karaktert kellene megszavaztatni minden világon, hogy akarjuk e. A többség (a 20/50 karakterből) döntésébe vélhetően belenyugszunk mindannyian. Ebben a kérdésben azt hiszem nem a "kisebbeknek" kellene dönteniük. Köszönöm a figyelmet.

Ez teljesen jogos felvetés. Ezt a változást azért akarjuk, hogy a topon a játék játszhatóbb legyen. Ha ők se akarják, nincs értelme, fogok erről csinálni egy ingame szavazást. Viszont! Arra nem biztos, hogy van lehetőség, hogy az egyik világon így legyen, a másikon meg úgy. Már az is óriási problémát okoz, hogy a V4-en, a V5-ön más szabályok vannak, a külföldi verziókon más állapot van, még egy nagyságrenddel ezt megfejelni nem biztos, hogy szerencsés lesz. De első körben, megnézzük az eredményt, és utána eldöntjük, mit lehet csinálni, ami mindenkinek jó, ha kell megoldjuk a világonkénti külön szabályt.
Ha másra nem, arra jó lesz az egész, hogyha egy világon nemmel szavaznak, lementem, ki mit szavazott, és ha valaha amiatt panaszkodik, hogy "nincs elég célpont" "nem tudja az eventben előírt teljesítményt hozni" "rakjunk be még több kristály klónt" "túl magasak a kaland próbák" "unalmas a játék mert nincsenek versenytársak" "az elsőt semmilyen módon nem tudom utolérni" stb stb akkor előkeresem megmutatom neki Ha hiszitek ha nem, az elöl haladó játékosoktól hosszú ideje kapok ilyen leveleket. Vagy nem írnak, csak törölnek, ezen indokok valamelyikével. Olyan levelet még soha sem kaptam, hogy baromi élvezetes az, hogy egyedül rohanok elöl, bár nincs célpontom, de tápolok ezerrel, tök jó érzés. (Ok talán Kocos írt egyszer ilyesmit de végül mégis kitörölte a karakterét, szóval...)
Dátum: 2012.03.14. 16:34:08
Lehet top50 is, ezt ti látjátok jobban.
A szövetségi küldikhez a szintlépés lassulása, igen, ez jogos az észrevétel. Mondjuk talán ez beáldozható cserébe azért, mert több célpontod lesz és jobb a LE/TP arány.

Idézet: Kocos - 2012.03.14. 13:33:01
Annyit szeretnék kérni, hogy ez opcionális legyen. Ha nekem jó az, hogy nincs ellenfelem, és piszok gyorsan lépem a szinteket, akkor hadd lépjem gyorsabban.
Játéktechnikailag meg majd átgondolom, hogy ez nem túl nagy táp-e az elől haladóknak. Az AFP-t kapják mint disznó, a fejlődési sebességük meg lassabb, mint egy VF-esnek? Tudja fene.

Attól tartok, hogyha ezt bevezetjük, akkor ezt nem lehet opcionálissá tenni... képzeld el, hogy vhány ember azt mondja, hogy ők nem élnek ezzel a lehetőséggel. Akkor természetesen ők lesznek az élmezőny, és így a többiek mögöttük lesznek, és így a szintlépésük nem vagy alig lesz csak lassabb, vagyis minden maradt a régiben. Viszont! Ahogy írtad, a szingulárissal és a vadászat Tp tárgyakkal továbbra is lehet turbózni, aki erre megy, sőt a felfelé ütve kevesebb Tp-t kapok AF képességet se muszáj kifejleszteni, és lehet licitálni az AHban a Gyors tanulásra. Sőt, ha van igény, rakunk még be TP szerzési lehetőséget, hogy aki akar, szinthuszárkodhasson...

Egyébként nagyon, nagyon sok olyan probléma vetődött már fel, amelyek mindegyike e felé a megoldás felé mutat.
Lehet, hogy van, aki élvezi azt, hogy egyedül rohan 10 szinttel a többiek előtt. De én az ilyen játékosoktól eddig csak olyan leveleket kaptam, hogy milyen gáz, hogy nincs célpont, és nem tud már hogy fékezni, nem tudja a CSp-jét elkölteni, a bajnokin a saját klónjaival kell verekednie stb. Ha a 20-at 50-re nyújtjuk az talán segít a problémán, nem lesz olyan drasztikus a kontraszt. Illetve, a +100% helyett az első bónusza lehet csak 80 vagy 70% hogy ne legyen akkora különbség.

Azzal kapcsolatban, hogy az élmezőny így még nagyobb előnyt kap a mögöttük jövőkhöz képest. Itt mondjuk több szempont is van, egy középmezőnyben játszó játékos tudja optimalizálni LE/TP-re a portyáit, megfelelő szinttávra ütve, egy top játékosnak nincs választása, azt üti, aki fent van a portyalistán. Viszont az is igaz, hogy minél magasabb szintű vagy, abszolút értékben annál több az adott CSP-ért és PP-ért szerzett LE.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Belassul a játék, mert minden tp kapáskor ellenőrizni kell, hogy mennyi tp után van szintlépése.

Ezt már kidolgozzuk, nem lesz gond.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Ha valakivel azonos szinten vagyok, akkor mindketten ugyan azt a százalékot kapjuk?

Igen. pl. ha 2 top van akkor mindkettő 95%-ot kap

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Ha valakivel egy szinten vagyok, majd ő szintet lép, amivel csökken a százalékom, viszont határon volt a tp, akkor a következő tp szerzéssel azonnal szintet lépek, pedig előtte még kellett sok tp.

Igen.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58

A top20 játékos vadászatból származó bevételét csökkentsük. Ez azt jelenti, hogy a LE/tp arány változatlanul marad, viszont a vadászatért kapható LE és tp is arányosan csökkenjen

Ezt már most is megtehetik, úgy, hogy a CSP-jük felét nem költik el! Sőt sokan meg is teszik, szóval ez sztem nem oldja meg a dolgot
Dátum: 2012.03.14. 12:45:43
Ezt igazándiból a Várható fejlesztések topicba kéne írnom, de inkább külön topicot nyitok neki, hogy feltűnőbb legyen.

Korábbi javaslataitok alapján felkerült a fejlesztési listára a következő:

Minden világon a top 20 játékos szintlépése lassabb lesz.
Akivel nincs azonos vagy magasabb szintű játékos, annak 100%-kal.
Akinek max. 1 ilyen játékos van, annak 95%-kal.
Akinek 2, annak 90%-kal. Stb.

Mire lesz ez jó?
Az élmezőny nem húzódik annyira szét, az élen haladóknak több célpontja lesz.
A játékban elöl lenni nem "büntetés" lesz, hanem inkább előny a LE/TP szempontjából.
Az elöl haladók között továbbra is lesz értelme a versengésnek, lesz esély utolérni az előtted haladó játékost.
Többen panaszkodtak, hogy a játék drága az elöl haladóknak a túl gyors szintlépés miatt, ezen is segítünk.

***** FRISSíTÉS *****

Megszületett a szavazás végeredménye:

............................................................... V1...V2...V3....V5.....össz.
Tetszik, vezessük be................................10...11.....7....22.....50
Nem tetszik, nem kérem..........................15.....9...14......8......46
Legyen, de az 50 karakteres verzióval....13...15...23....21.......72

Az eredmény eléggé egyöntetű, világtól függetlenül, 122 játékos kéri a rendszer bevezetését, és 46 karakter van, aki nem szeretné. A 122-ből 72-en inkább 50 karakerre szeretnék a TP lassulást elosztani, tehát akkor ez a verzió lesz a nyerő. Érdekes, hogy a szavazások végeredménye gyakorlatilag világokra lebontva is ez lett, a V5 az egyetlen ahol a 20-as és 50-es verzió szinte holtversenyben végzett. Mivel a vélemény ennyire egyöntetű, nem kell minden világra külön szabályokat bevezetni, ami amúgy is bonyolítaná a dolgot.

A fejlesztést tehát felvesszük a listára. A részletes fejlesztési dokumentációt közzéteszem, ha elkészült.
Mindemellett, mivel a játékosok 27%-a nem szeretne lassabban fejlődni, és a kisebbség véleménye is fontos, átgondolunk még néhány további dolgot, mint pl:
- Egy bizony szint felett a szintlépés már nem lassul tovább.
- Legen lehetőség vmennyi plusz TP szerzésére (pl. a magas szintű epikus relikviák közé visszarakni VD TP-t adó tárgyat).
Dátum: 2012.03.13. 23:32:39
Idézet: Yasmina - 2012.03.13. 15:51:19
Egy kiskapu, de ha csak elírás a Hasznos vadászat-nál, akkor Miklós úgy is kijavít

Köszi Yasmina utánanézünk és ha kell javitjuk!
Dátum: 2012.03.13. 08:48:51
Az AHs tárgyakkal kapcsolatban lehet hogy attól féltek, hogy akkor ezek most felhígulnak, boldog-boldogtalan ezzel rohangászik majd. Ettől nem kell félni. Ha a számokat nézzük, nagyjából minden 2-3 tudás könyvére, ami elkel az AHban, fog jutni 1 db, amit kipörgetnek a szerencsekeréken...
Dátum: 2012.03.12. 23:49:20
Bevallom, én sem értem már, mi a problémád...
Megígértem, hogy kiküszöböljük a szerencsés-pisti effektet, és ha a többség ezt akarja (szavazás) akkor kivehetjük az AHs tárgyakat.
Mit szeretnél még?
Dátum: 2012.03.12. 22:24:40
nem, sisak/maszk egy helyre megy, csak a maszkok inkább mágus cuccok.
Dátum: 2012.03.12. 17:47:07
Az épületes hirrel kicsit elődolgoztam, már kész vannak, fent vannak a bétán de még nem lettek beélesítve, majd holnap!
A Szerénység pont azért olcsó hogy mindenki számára elérhető legyen. A Hasznos vadászat pedig nyers tápot ad, ezért drága
Dátum: 2012.03.12. 17:03:03
Végnéztük az AHs tárgyak listáját, és a többi vagy túl erős volt, vagy olyan, ami nem egy kipörgethető tárgy, mert sok embernek nincs szüksége rá, vagy sokan túl gyengének találják. Szóval bővíteni nem nagyon tudjuk (de az AHs tárgyakon kívül van más ultraritke nyeremény is, pl. az ultra-implant!). A tudás könyvét biztos, hogy ki kell venni a listáról? Szerintem ez pont olyan tárgy, ami jó lenne, ha elég sok erőfeszítés árán mindenki számára hozzáférhető lenne. És ha bevezetjük ezt az irányított random dolgot, és egy nagy érték-súlyt rendelünk hozzá, akkor már a szerencsétől függő előnyt nagyjából ki is vezettük...
Dátum: 2012.03.12. 16:28:07
Igen, látom közben, Baraty még nem élesítette be őket, a hírekkel kicsit előredolgoztunk... holnapra meglesznek, az AF képességek már bent vannak.

BaalCain: természetesen folyamatosan próbálunk megfelelni a játékosok igényeinek, fejleszteni a játékot, újdonságokat kitalálni és fenntartani a játékegyensúlyt, úgy, hogy közben a ti véleményetekre is odafigyelünk, ha kell egy fejlesztésen menet közben változtatunk. Ha megnézitek a várható fejlesztéseket és a híreket, folyamatosan kerülnek be olyan dolgok, amiket korábban megígértünk. Persze vannak fórum reakciók, amikkel én sem tudok mit kezdeni...
Dátum: 2012.03.12. 16:19:34
Közkívánatra, a szerencsekeréken nyerhető AHs tételek:
a reflexek könyve, tüskés bőr, a tudás könyve, tapasztalatkő, brilliáns karkötő, manaelnyelő
Dátum: 2012.03.12. 16:14:29
Idézet: Nekem8 - 2012.03.12. 16:03:22
Persze hogy tetszik az ötleted azoknak, akiknek csak a szerencse a menedéke.
Figyelj már légyszives az okfejtésekre!

Én figyelek, de légyszi te is figyelj arra, amit én írok, pl. pont az előző oldalon, szerintem válasz volt már arra amin még itt problémázol (a szerencsén):
Idézet: Miklós - 2012.03.12. 15:28:04
1.) Az ultrák ne a randomon múljanak - ez egyszerűen megoldható, ha nem pörgetsz ultrát, kapsz 1 kudarcpontot, ha kipörgetsz egyet, kapsz -100-at. Ha összegyűlik 100 kudarcpontod, akkor ultrát pörgetsz. Sőt, ez még megfejelhető azzal is, hogy ultrán belül is differenciálunk (van ott is elég nagy különbség) és a levont pontok száma ettől függ.

Ha nem, akkor miért nem, fejtsd ki légyszíves...

Idézet: Nekem8 - 2012.03.12. 16:03:22
Ugye tudod, hogy nincsenek megint építhető épületek!?

Húha, ma raktuk fel az új épületeket, és már fel is húztátok őket? Nem mondod...
Dátum: 2012.03.12. 16:03:43
A mai nappal bekerült 4 új AF képesség (Magányos hős, Hasznos vadászat, Szerénység, Lélekgyémánt) holnap pedig bekerül egy új szövetségi épület (Energiaszentély) és két épület (Kémgömb, Katalizátor) maximális építhető szintje megnő
Dátum: 2012.03.12. 15:47:15
Nem, olyan tételt amiből 1-et használhatsz nem kapsz meg még egyszer.
Dátum: 2012.03.12. 15:44:26
Idézet: Coronita - 2012.03.12. 15:26:58
Sajnos azonban az útóbbi időben bármi fejlesztést hoztok az egyben drágítást is jelent!

Azért én a helyedben ezt nem jelenteném ki így kategorikusan. Való igaz, a sisakok és a szerencsekerék őskőbe kerülnek. Azonban most már nem csak a VFesek, hanem az EHsok számára is lassabb a szintlépés (adott idő alatt kevesebb őskövet kell költened), több fejlesztéssel is plusz kiégett őskő szerzési lehetőségek kerültek a játékba (és az energiakr. szintjét is megnöveltük), fejlesztési listán van a TPs állatfelszerelések árának csökkenése, és nem tudom, feltűnt-e valakinek, de jan. 1-től az ÁFA 27%-ra nőtt, ennek ellenére a játék árát nem emeltük, ezt a veszteséget benyeltük.
Amit írsz egyébként, hogy bizonyos összegű befizetésnél extra kedvezmény, érdekes ötlet, elgondolodunk rajta, hogyan lehetne megvalósítani, láttam erre már példát más játékban.

Idézet: Coronita - 2012.03.12. 15:26:58
A másik TALÁN MÉG FONTOSABB, hogy a portyacélpontok eltűnésével a játék elvezeti értéke töredékére csökkent.

Ez is napirenden van, haladunk szépen sorban... (konrkétan ami felmerült: aki elöl szalad, annak lassul a szintlépés. ill. képességből lehessen néha lejjebb is támadni.) de ha konkrét ötleted van emailben küldd mert azt biztosan olvasni fogom.

Idézet: Kocos - 2012.03.12. 13:31:43
Valami shift+gorgetessel sikerult elbuknom 20 perc gepeleset.

Részvétem, velem is előfordult már... mielőtt postolnál, rakd az egészet vágólapra, bár a szerkesztés közbeni random kombinációktól ez sem véd...