Hú de sok kérdés van elnézést ha valamelyik kimarad...
A sajtolós/elfogós küldiknél természetesen az automata sajtolás is beleszámít.
A 36x36-os templomnál átlagban 2 olyan küldi lehet, amihez őskő kell, de ritkán előfordulhat, hogy csak 0-1, de az is, hogy akár több mint 2 is bekattan. A ritka tárgy kiforgatásához egyébként nem kell őskő, és a tulajdonságfejlesztéshez sem!
Bajnoki és kvízolimpia 2 hetente van, szóval azok is teljesíthetők még 4x4-es templommal is.
A "szerezz X kincspontot" hamarosan jelentősen könnyítjük, visszamenőleg is, nem gondoltunk rá, hogy V5-ön a manakonstrukció hatékonysága kevesebb.
Ha már van fókuszkristály a varázslatodban, igen, ki kell cserélni, vagy egy másik varázslatba rakni.
A költsd el az összes CSP-d-nél az alkímista labor is segíthet, meg mondjuk a most közelgő Landragór event is.
A templomkristályból ha 1 db-ot szerzel, már meg fogod tudni nézni, mire lehet venni.
Relikviakupon, templomi medál, transzdestrukció - valami felfedeznivalót azért akartunk hagyni azoknak, akik elsőként teljesítik a templomot.
Azt, hogy megéri-e a templomot csinálni, mindenkinek magának kell mérlegelnie. A könnyebb feladatokat mindenképpen érdemes teljesíteni, de utána már ez is egy taktikázási lehetőség a játékban, hogy felmérd, érdemes-e további erőforrásokat áldozni a jutalomért vagy akár a végső jutalomra törni. Szerintem a nagy többségnek igen, de nyilván van olyan akinek a játékstílusába ez nem fog beleférni. Mi egyébként úgy gondoltuk, hogy a templom kihívás lesz, a templomi medál megszerzése pedig dicsőség, ami nem mindenkinek fog sikerülni.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2012.04.16. 15:57:34
Dátum: 2012.04.16. 14:30:48
Beélesítve, ld. hírek.
Dátum: 2012.04.16. 14:30:02
A mai napon bekerült a várva várt új fejlesztés, a Végzet Temploma. A bal oldali menüben a Tevékenységek alatt találod, már 1. szinttől elérhető! A templomban küldetéseket kapsz, amiket szinttől függően 2, 3 vagy 4 hét alatt kell teljesítened. Sikeres teljesítés esetén jutalomban részesülsz.
A lélekkufárnál, a relikviák alatt megvásárolható Indiana ostora, amely segítségével a templom végső kincsében is találsz templomkristályokat.
Megjegyzés: az AF pontok gomb átkerült az Információkhoz, a Szakértelmek gombok alá.
A lélekkufárnál, a relikviák alatt megvásárolható Indiana ostora, amely segítségével a templom végső kincsében is találsz templomkristályokat.
Megjegyzés: az AF pontok gomb átkerült az Információkhoz, a Szakértelmek gombok alá.
Dátum: 2012.04.16. 11:40:12
Igyekszünk, de még nem vagyunk kész, türelmet kérünk...
Dátum: 2012.04.13. 23:50:26
Ezt rövid távon nem ígérem, örülök ha a 20-ast összehozzuk de később meg lehet csinálni ezt is, ha van rá igény, miért ne.
Dátum: 2012.04.13. 23:48:02
Idézet: Rockatansky - 2012.04.13. 21:24:09
Lazítunk a feltételen nehogy valaki pórul járjon.
A szinguláris anomália vszinű megoldható lesz de még konzultálok Barattyal.
Ezt viszont hogy? A kincsesláda leírása szerint, csak akkor lehet felhasználni "ha épp nincs Landragór event" Nem az első fázis kezdete előtt kéne elhasználni?
Lazítunk a feltételen nehogy valaki pórul járjon.
A szinguláris anomália vszinű megoldható lesz de még konzultálok Barattyal.
Dátum: 2012.04.13. 12:38:36
Idézet: Offsboy - 2012.04.11. 16:41:21
Az még odébb van, sok minden áll sorban előtte, de az olcsó 20. szintig működő állatfelszerelést soron kívül előrevesszük, mindenképpen szeretném, ha az a jövő héten bekerülhetne mert már nagyon régóta megígértük.
A napi rutinok szándékosan maradtak ki a közeljövőbeli fejlesztések közül?
Az még odébb van, sok minden áll sorban előtte, de az olcsó 20. szintig működő állatfelszerelést soron kívül előrevesszük, mindenképpen szeretném, ha az a jövő héten bekerülhetne mert már nagyon régóta megígértük.
Dátum: 2012.04.13. 12:30:36
A Landragór eventben tervezett változásokról:
A jutalmak most nem fognak változni, az előző event során már időszakos/felhasználható új jutalmak voltak, azok most is jól fognak jönni.
1. fázis: féléves aukciós bérlet
2. fázis: féléves bölcsesség kötet
3. fázis: epikus kincsesláda
Természetesen a régebbi jutalmak esnek annak, aki azokat még nem találta meg.
Epikus kincsesláda: CSAK AKKOR ESIK a 3. fázisban, ha a 3. fázis kezdetén nem volt a birtokodban epikus kincsesláda! Tehát ezt legkésőbb a 2. fázisban el kell használnod ha akarsz találni. A 3. fázis során nem lehet epikus kincsesládát használni.
Sisakszilánkok
A sárkányfattyak ölése során teljesül az a sisakszilánkos feladat, hogy vadássz. Ezenkívül minden sárkányfatty ölésnél lesz 8% esély, hogy a "fogj el állatot" sisakszilánkos feladat is teljesül, és megkapod rá a plusz sisakszilánkot.
Végzet temploma
A végzet templomában van néhány feladat, ami vadászathoz kapcsolódik. Ezek a sárkányfattyak ölésekor NEM teljesülnek.
Szerencsekerék
A sárkányfatty ölést is elfogadjuk a napi pörgetés előfeltételeként vadászat helyett.
Más változást (tulajdonságok szabad elosztása, hosszabb időtartam stb) nem tervezünk.
Az indulásról:
Mivel a Végzet Templomát hétfőn szeretnénk indítani, kedden a Landragór kicsit sűrű lenne, ezért átraktuk csütörtökre a Landragór indulását.
A jutalmak most nem fognak változni, az előző event során már időszakos/felhasználható új jutalmak voltak, azok most is jól fognak jönni.
1. fázis: féléves aukciós bérlet
2. fázis: féléves bölcsesség kötet
3. fázis: epikus kincsesláda
Természetesen a régebbi jutalmak esnek annak, aki azokat még nem találta meg.
Epikus kincsesláda: CSAK AKKOR ESIK a 3. fázisban, ha a 3. fázis kezdetén nem volt a birtokodban epikus kincsesláda! Tehát ezt legkésőbb a 2. fázisban el kell használnod ha akarsz találni. A 3. fázis során nem lehet epikus kincsesládát használni.
Sisakszilánkok
A sárkányfattyak ölése során teljesül az a sisakszilánkos feladat, hogy vadássz. Ezenkívül minden sárkányfatty ölésnél lesz 8% esély, hogy a "fogj el állatot" sisakszilánkos feladat is teljesül, és megkapod rá a plusz sisakszilánkot.
Végzet temploma
A végzet templomában van néhány feladat, ami vadászathoz kapcsolódik. Ezek a sárkányfattyak ölésekor NEM teljesülnek.
Szerencsekerék
A sárkányfatty ölést is elfogadjuk a napi pörgetés előfeltételeként vadászat helyett.
Más változást (tulajdonságok szabad elosztása, hosszabb időtartam stb) nem tervezünk.
Az indulásról:
Mivel a Végzet Templomát hétfőn szeretnénk indítani, kedden a Landragór kicsit sűrű lenne, ezért átraktuk csütörtökre a Landragór indulását.
Dátum: 2012.04.11. 16:35:47
Reméltem, hogy be tudjuk izzítani a templomot csütörtökig, de sajnos nem jön össze a dolog, a V4 karakterátvitellel kapcsolatos problémák elvitték Baraty idejét. Kaboka kérdésére válaszolva, éppenhogy a sok újfajta nyeremény leprogramozása hosszabbította meg a fejlesztési időt. Péntekre elkészülünk, de pénteken sosem patchelünk be nagyobb dolgot, mert ha bármi probléma van, nem tudjuk azonnal megoldani. Szóval úgy néz ki, hogy a végzet temploma hétfőn fog bekerülni, és ez már a végleges időpont. Köszönjük a türelmeteket!
A templom után is elég sok dolog áll már sorba, az ígért szerencsekerekes esélykiegyenlítés, a magas szintűek lassabb szintlépésével kapcsolatos szavazás, a landragór event előkészítése, és van egy igen hosszú fejlesztési listánk is rengeteg aprósággal, és még készülünk egy április meglepetéssel is. De igyekszünk!
A templom után is elég sok dolog áll már sorba, az ígért szerencsekerekes esélykiegyenlítés, a magas szintűek lassabb szintlépésével kapcsolatos szavazás, a landragór event előkészítése, és van egy igen hosszú fejlesztési listánk is rengeteg aprósággal, és még készülünk egy április meglepetéssel is. De igyekszünk!
Dátum: 2012.04.10. 08:06:43
Idézet: Lújzi04 - 2012.04.09. 17:15:04
A LE-t átviszed, de Baraty berakott vmit hogy ne lophassák el amíg nem lépsz be, és lehet hogy ezzel van a probléma, és a LE azután sem jelent meg hogy beléptél. Utána fogunk nézni, de azért légyszi dobj egy mailt az info vegzetur hu -ra is az adataiddal.
Az építés figyelembevétele, úgy látszik itt van vmi bug, javitjuk sürgősen, köszi a türelmet!
E mellett volt még nálam elég sok le. Jó lett volna tudni, hogy nem lehet átvinni semennyit sem.
A LE-t átviszed, de Baraty berakott vmit hogy ne lophassák el amíg nem lépsz be, és lehet hogy ezzel van a probléma, és a LE azután sem jelent meg hogy beléptél. Utána fogunk nézni, de azért légyszi dobj egy mailt az info vegzetur hu -ra is az adataiddal.
Az építés figyelembevétele, úgy látszik itt van vmi bug, javitjuk sürgősen, köszi a türelmet!
Dátum: 2012.04.08. 14:54:00
Az ultra implant nem visszaváltható. Ahogy Razor írja, az Állatok oldal legalján van egy gomb, ott megnézheted a talonba levő állatfelszereléseid statjait.
Uranos a postodban lezáratlan quote volt, javitottam.
Uranos a postodban lezáratlan quote volt, javitottam.
Dátum: 2012.04.06. 19:04:18
Idézet: Binike - 2012.04.06. 10:52:43
Magasabb szinten sok... hogy csak akkor használd ezt, ha nagyon muszáj.
További hírmorzsa az indulás előtt már nem lesz (már azon kívül, hogy konkrétan mikor indul) de Offsboy forró nyomon jár...
Természetesen, ha valaki nagyon nem kóser akkor lehet majd később változtatni.
De a díjakra szerintem nem lesz panasz.
mennyi az a LE mennyiség amiért át lehet ugrani
Magasabb szinten sok... hogy csak akkor használd ezt, ha nagyon muszáj.
További hírmorzsa az indulás előtt már nem lesz (már azon kívül, hogy konkrétan mikor indul) de Offsboy forró nyomon jár...
Természetesen, ha valaki nagyon nem kóser akkor lehet majd később változtatni.
De a díjakra szerintem nem lesz panasz.
Dátum: 2012.04.06. 08:19:33
Az 1. szintű inaktív karikat szoktuk törölni. A magasabb szintűeket nem, mert ezekből azért nincs olyan sok, legalább van célpont, és aki már játszott vmennyit mindig van esély, hogy újra fog.
Igen, van olyan küldetés, amihez őskő kell (de csak minimális), többek között épp ezért van bent az, hogy 2 feladatot át lehet ugrani LE-ért. Mivel a küldetések randomok, van egy minimális esély (de csak a nagyobb templomnál) hogy akár 3 ilyen küldit is bead a gép. Viszont a templomkristályokat akár valódi őskőre is be lehet váltani, amivel ez remélhetőleg pont ellensúlyozható lesz hosszabb távon.
Igen, van olyan küldetés, amihez őskő kell (de csak minimális), többek között épp ezért van bent az, hogy 2 feladatot át lehet ugrani LE-ért. Mivel a küldetések randomok, van egy minimális esély (de csak a nagyobb templomnál) hogy akár 3 ilyen küldit is bead a gép. Viszont a templomkristályokat akár valódi őskőre is be lehet váltani, amivel ez remélhetőleg pont ellensúlyozható lesz hosszabb távon.
Dátum: 2012.04.05. 15:47:57
Jelenleg pont azon dolgozunk, hogy egy kezdő játékosnak is érdekes legyen a játék.
Az eredeti tervezési koncepció az volt, hogy a játéknak kezdetben egyszerűnek kell lennie, hogy ne ijesszen el senkit a bonyolultságával. Akkor, évekkel ezelőtt még ez meg is állta a helyét, de változott a világ. Manapság már mindenki ismeri a böngészős játékokat, tudja hogy működnek, ha az elején csak 1-2 akció és a tutorial elérhető, az nem vonzza a játékosokat, inkább unottan bezárják a böngészőt. Nemcsak a templom, más dolgok is elérhetőek lesznek 1. szinttől.
A külföldi szerverekre ha minden jól megy pár nap csúszásszal ki fog kerülni, a fordítások jövő hét elejére meglesznek.
Az eredeti tervezési koncepció az volt, hogy a játéknak kezdetben egyszerűnek kell lennie, hogy ne ijesszen el senkit a bonyolultságával. Akkor, évekkel ezelőtt még ez meg is állta a helyét, de változott a világ. Manapság már mindenki ismeri a böngészős játékokat, tudja hogy működnek, ha az elején csak 1-2 akció és a tutorial elérhető, az nem vonzza a játékosokat, inkább unottan bezárják a böngészőt. Nemcsak a templom, más dolgok is elérhetőek lesznek 1. szinttől.
A külföldi szerverekre ha minden jól megy pár nap csúszásszal ki fog kerülni, a fordítások jövő hét elejére meglesznek.
Dátum: 2012.04.05. 14:24:09
A Végzet temploma, egy nagyobb fejlesztés a jövő héten bekerül (jelenleg a tesztelés zajlik) ezért nyitok neki egy topicot.
A Végzet Temploma 1. szinttől elérhető.
A bal oldali menüben a Tevékenységek végén lesz rá egy külön gomb.
A végzet templomának 3 szintje van:
4 x 4 (1-29. szintig) 2 hét
5 x 5 (30.-49. szintig) 3 hét
6 x 6 (50+ szinttől) 4 hét
A magasabb szintek nehezebbek, de több idő van a teljesítésére.
A templomban meghatározott számú küldetést kapsz, amelyek párhuzamosan teljesíthetőek.
Ha egy adott sorban vagy oszlopban minden küldetést megcsináltál, akkor kapsz rögtön egy kisebb jutalmat (szerencsekerék gyakori ill. ritka jutalmak) plusz egy ún. templomkristályt. A templomkristályok beválthatók egy listában megadott jutalmakra.
Ha MINDEN küldetést teljesítesz a megadott időn belül, akkor megkapod a NAGY jutalmat.
Új templomot az idő letelte után kapsz, ha hamarabb teljesíted, akkor sem kapsz előbb templomot.
Templomonként legfeljebb 2 (általad túl nehéznek talált) feladatot lehet átugrani, vagyis teljesítettnek jelölni, ennek a költsége választásod szerint lélekenergia vagy őskő.


A Végzet Temploma 1. szinttől elérhető.
A bal oldali menüben a Tevékenységek végén lesz rá egy külön gomb.
A végzet templomának 3 szintje van:
4 x 4 (1-29. szintig) 2 hét
5 x 5 (30.-49. szintig) 3 hét
6 x 6 (50+ szinttől) 4 hét
A magasabb szintek nehezebbek, de több idő van a teljesítésére.
A templomban meghatározott számú küldetést kapsz, amelyek párhuzamosan teljesíthetőek.
Ha egy adott sorban vagy oszlopban minden küldetést megcsináltál, akkor kapsz rögtön egy kisebb jutalmat (szerencsekerék gyakori ill. ritka jutalmak) plusz egy ún. templomkristályt. A templomkristályok beválthatók egy listában megadott jutalmakra.
Ha MINDEN küldetést teljesítesz a megadott időn belül, akkor megkapod a NAGY jutalmat.
Új templomot az idő letelte után kapsz, ha hamarabb teljesíted, akkor sem kapsz előbb templomot.
Templomonként legfeljebb 2 (általad túl nehéznek talált) feladatot lehet átugrani, vagyis teljesítettnek jelölni, ennek a költsége választásod szerint lélekenergia vagy őskő.


Dátum: 2012.03.26. 07:32:46
Teszteltem a dolgot, nekem működött rendesen. Ez a hiba még fennáll, Hype?
Szula, utánanézünk a dolognak.
Szula, utánanézünk a dolognak.
Dátum: 2012.03.23. 13:42:41
Idézet: Prisma - 2012.03.22. 17:12:34
Ezzel alapvetően nincs gond, de láttam olyan logokat amikor valaki 1 órán keresztül 5 másodpercenként próbálta a portyát. Ez kimeríti a "nagyon sokszor" fogalmát... Tehát csak akkor fogunk ilyesmi miatt figyelmeztetni/bannolni ha ez túllép egy reális mértéket.
Idézet: Yasmina - 2012.03.22. 17:46:40
Száz százalékosan egyetértek, számos olyan dolgot próbálunk megvalósítani, hogy a "fél-legális" scriptekre egyáltalán ne legyen szükség. A sebgyógyítás/idomítás egyébként érzékeny pont, mert effektive ezt a magas szakértelem ezt igenis megoldja, csakhogy itt a magasabb szakértelemtől nem lesz erősebb a karaktered, hanem időt spórolsz meg vele. Ezért sok ember azt mondja hogy neki "nem éri meg", inkább scripttel csinálja. Ez azonban semmiképpen sem fair azokkal szemben, akik ezeket a szakértelmeket felnövelték. A játékkal én is játszom, sebgyógyitásom és idomitásom igen magas, nem kell scriptelnem ahhoz, hogy az állataimat életben tudjam tartani és be tudjam idomítani. Egyetlen megoldást tudok elképzelni, hogy berakunk a játékba valamiféle automatikusan ismétlődő gyógyítást/idomítást, de akkor ez őskőbe fog kerülni. Tehát eldöntheted, hogy 1.) sokat vagy a gép előtt, kattintasz, 2.) vágysz a kényelemre, fizetsz érte, 3.) vágysz a kényelemre, és felnöveled a szakértelmet.
Alapvetően teljesen rendben van ez, a portyás üres kapura lövés viszont script nélkül is gyakori. Ha az ember gömbözik, akkor a megfelelő időben gyors egymás utánban lő egy csomó üreset, mire kibukkan a célpont,
Ezzel alapvetően nincs gond, de láttam olyan logokat amikor valaki 1 órán keresztül 5 másodpercenként próbálta a portyát. Ez kimeríti a "nagyon sokszor" fogalmát... Tehát csak akkor fogunk ilyesmi miatt figyelmeztetni/bannolni ha ez túllép egy reális mértéket.
Idézet: Yasmina - 2012.03.22. 17:46:40
Jó lenne, ha nem csak büntetne a játékvezetés, hanem törekedne arra is, hogy a legtöbb hasznos script alapból elérhető legyen a játékban!
Száz százalékosan egyetértek, számos olyan dolgot próbálunk megvalósítani, hogy a "fél-legális" scriptekre egyáltalán ne legyen szükség. A sebgyógyítás/idomítás egyébként érzékeny pont, mert effektive ezt a magas szakértelem ezt igenis megoldja, csakhogy itt a magasabb szakértelemtől nem lesz erősebb a karaktered, hanem időt spórolsz meg vele. Ezért sok ember azt mondja hogy neki "nem éri meg", inkább scripttel csinálja. Ez azonban semmiképpen sem fair azokkal szemben, akik ezeket a szakértelmeket felnövelték. A játékkal én is játszom, sebgyógyitásom és idomitásom igen magas, nem kell scriptelnem ahhoz, hogy az állataimat életben tudjam tartani és be tudjam idomítani. Egyetlen megoldást tudok elképzelni, hogy berakunk a játékba valamiféle automatikusan ismétlődő gyógyítást/idomítást, de akkor ez őskőbe fog kerülni. Tehát eldöntheted, hogy 1.) sokat vagy a gép előtt, kattintasz, 2.) vágysz a kényelemre, fizetsz érte, 3.) vágysz a kényelemre, és felnöveled a szakértelmet.
Dátum: 2012.03.22. 16:46:24
A gond nem azokkal az automatizmusokkal van amik a legenerált oldalt formázzák, hanem azokkal amik 10 mp-enként küldenek lekérést a szervernek. Nem is értem mi a fenének kell egy 5 percenként üthető epikushoz vkinek 10 mp-es időközt beállitania...
Értelmetlenül nem akarunk senkit büntetni, az elsődleges cél a szerver lag megszüntetése. Ha valakinél ilyen problémát észlelünk, első alkalommal csak figyelmeztetés lesz de utána már bant.
Értelmetlenül nem akarunk senkit büntetni, az elsődleges cél a szerver lag megszüntetése. Ha valakinél ilyen problémát észlelünk, első alkalommal csak figyelmeztetés lesz de utána már bant.
Dátum: 2012.03.22. 15:34:22
Nyilván mindenkinek feltűnt, hogy az utóbbi 2 hónapban a Végzetúr játék néha lagos, lassúak az oldal frissítések. Sajnos, ennek részben az az oka, hogy egyre több játékos használ olyan szkripteket, automatizmusokat, amelyek automatikusan, X időközönként ütik az epikust, gyógyítják idomítják az állatokat stb. Eddig csak a kirívó eseteket büntettük, ahol ez a viselkedés már más játékosok kárára ment, de a jelentős szerver lag miatt komolyabb lépéseket kell tennünk, mert ezek a progik folyamatos lekéréssel bombázzák a szervert.
Hamarosan be fogunk üzemelni egy olyan rendszert, ami automatikusan letiltja 1 napra azt, akit scriptelésen kap, akivel pedig ez túl sokszor előfordul, az akár végleges eltiltást is kaphat. Aki egy adott időszakon belül nagyon sokszor "lő üres kapura" (azaz próbál úgy epikusozni, gyógyítani, portyázni stb hogy az idő még nem járt le) az kapja a tiltást.
Köszönjük a megértéseteket!
Hamarosan be fogunk üzemelni egy olyan rendszert, ami automatikusan letiltja 1 napra azt, akit scriptelésen kap, akivel pedig ez túl sokszor előfordul, az akár végleges eltiltást is kaphat. Aki egy adott időszakon belül nagyon sokszor "lő üres kapura" (azaz próbál úgy epikusozni, gyógyítani, portyázni stb hogy az idő még nem járt le) az kapja a tiltást.
Köszönjük a megértéseteket!
Dátum: 2012.03.20. 09:35:23
A lelakatolt ládikóval azért óvatosan, ha végtelenségig lehet védeni őskövet akkor a lopás veszti értelmét, és aki felnyomta joggal háborodik fel... A lopás ellen most is lehet védekezni, lopással, és van rá állat szaki is.
A kezdők segítéséről:
ezen is dolgozunk, a mentor le lesz cserélve egy mini task rendszerre. Rögtön az elején kapsz kis feladatokat, amik elmagyarázzák a játékot, és egy csomó jutalom jár értük. Effektive, leülsz játszani, 1-2 óra múlva 4. szintű leszel, lesz állatod, szakértelmeid stb. Tehát nem egy kézikönyvet kell elolvasni, hanem játszva mindent megtanulsz úgy, hogy közben van egy csomó sikerélményed. De egy pár dolgot előtte még meg kellett csinálnunk - szerencsekerék, végzet temploma, játék gyorsítás, kalandok 1. szinttől - hogy tényleg legyen mivel kitölteni a játékidőt már az elején is.
A kezdők segítéséről:
ezen is dolgozunk, a mentor le lesz cserélve egy mini task rendszerre. Rögtön az elején kapsz kis feladatokat, amik elmagyarázzák a játékot, és egy csomó jutalom jár értük. Effektive, leülsz játszani, 1-2 óra múlva 4. szintű leszel, lesz állatod, szakértelmeid stb. Tehát nem egy kézikönyvet kell elolvasni, hanem játszva mindent megtanulsz úgy, hogy közben van egy csomó sikerélményed. De egy pár dolgot előtte még meg kellett csinálnunk - szerencsekerék, végzet temploma, játék gyorsítás, kalandok 1. szinttől - hogy tényleg legyen mivel kitölteni a játékidőt már az elején is.
