Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2011.05.17. 20:34:57
Ahogy tegnap írtam, a játékosállomány már rég túlnőtt azon az intervallumon, ami tesztelve lett, és jópár "szabály" nem lett áttekintve, hogy mégis, hogy fog működni mondjuk 150-ik vagy akár csak 120-ik szinten.
A vastagbőr, és kivégzés csak a jéghegy csúcsa, ennél sokkal komolyabb dolgok is "tönkremennek" ahogy haladunk előre szintben. Ilyen például a vadászatért és portyáért járó LE és TP mennyisége. Egy küldetés teljesítéséért jár 40k LE, plusz a 10 portyából még befolyik hozzá 40-60k LE. Ez minimum 80k, mindössze 40 tp árán! Ezzel szemben egy vadászatért jár 5000LE és 100TP.
Mivel a játékosok jórésze a LE/TP-re hajt, a játék annyira le fog lassulni, mintha mindenki átcsapott volna pókba. Portyából ész nélkül is 2000 LE/TP elérhető, így akinek számít egy kicsit is a LE/TP, az nem fog 50LE/TP-ért vadászni. 25 portyából kemény 100 tp-t szerez majd naponta a karakter, amivel elég lassan fog szintetlépni ott, ahol 80.000 TP egyetlen szintlépés. Ilyen tempóban nemcsak a beholder mondhat le az őskőbevételről, de a játékosok is gyors tempóban ráunnak a játékra.
Ha nem változik a helyzet, kétlem, hogy V1-en 50 karakternél többen valaha is elérik a 150-ik szintet...
Dátum: 2011.05.16. 19:38:31
A játék az indulásakor kb. 80-90-ik szintig lehetett letesztelve. Addig működtek jól a képletek és függvények. Ami fölötte van, az azóta folyamatosan toldozva-foldozva van, és ahogy jutunk előre szintben, egyre több helyen buknak ki az eltérések a normál, tervezett üzemtől. Ezzel nem is lenne gond, hiszen több száz szintre előre nem lehet pontosan tervezni. A gond ott van, hogy ha kiderül egy ilyen "hiba" akkor heteken, hónapokon át kell bizonygatni, hogy valami szar, és javításra szorul.
Dátum: 2011.05.15. 17:24:17
Idézet: Almási Viktor - 2011.05.15. 15:32:38
Azt én is olvastam, aszerint elég magas vastag bőrrel teljes mértékben negálhatóak a másodlagosok.


Jól fogalmazol, elég magas vastagbőrrel negálhatók. Azt kiszámoltad már, hogy mekkora vastagbőr kell ahoz, hogy 15k varisebzést, aminek 35 százaléka menne az állatokba, negáljon? Elárulom, 2100-as!
Dátum: 2011.05.15. 15:23:10
A másodlagos szakik működési elvét és a vastagbőrét is leírta Miklós a hírek közé. Mindenki számára elérhető.
Dátum: 2011.05.15. 15:05:03
Nem kell próbálni ahoz, hogy ki tudjam számolni, mennyi sebzést nyel el a vastagbőr, és hogy mennyi lenne a másodlagos sebzésem.
Dátum: 2011.05.15. 14:53:12
Sajnos a dolog szintfüggő. Tiha még arról panaszkodik, hogy 4000+ sebzést kapnak be az állatai, 15 szinttel följebb már varázslatból és acsarkodásból 7k fölötti állatsebzés is könnyedén összehozható, ehez jön még a közelharc, aminek a nagyrésze felfogható vastagbőrrel.
Ott, ahol már 15k sebzése van egy varázslatnak, és ráadásul még a vari is ad másodlagos sebzést, már az 1000-es vastagbőr sem ér szart sem.
Dátum: 2011.05.15. 14:01:12
Tudja már valaki, hogy pontosan hogy működik a felcser? Milyen a hatékonysága? Lehet, hogy 10-es szinten teljesen megfelelő a hatásfoka, és nincs is szükség másra.
Az acsarkodás ellen nem működik a vastagbőr, de ez szerepel a szaki leírásában is. Szerintem nem az acsarkodást kellene gyengíteni. A gond az, hogy a sok állatszakiból alig van valami, ami használható. Pl a regeneráció is jó szolgálatot nyújthatna az állatoknak, de a jelenlegi formájában gyakorlatilag semmit sem ér, annyira minimális a hatása. Legalább 10 ép-t kéne gyógyítson szintenként a jelenlegi 1 helyett, hogy elgondolkozzon a fejlesztésén az ember.
Magas szinten maga a VF jelenti az öngyilkosságot, nem pedig az, ha valaki fertőzött. Ahol az EH segítségével 500+ LE/TP érhető el könnyedén, plusz küldetésekből 30-40K LE szedhető össze 40 TP-ért, ott a vadászat már csak mellékszereplő.
Az persze más kérdés, hogy létezni fog-e még a játék, mire erre eddig elérnek a VF-es karik

Visszatérve a fertőzésre, az energiamester AF képesség a rablásbónuszt adó tárgyakat is beleszámolja az EH-val szerezhető LE értékébe, egyszerűen ebbe bele kellene venni a fertőzés bónuszát is, vagy egy új AF képességet kitalálni neki.
Dátum: 2011.05.08. 19:06:23
Túl magas a győzelmek száma. Ha átlagosan napi 10 vereséget kapna be mindenki, az is 1300+ aktív játékost jelentene V1-en.
Dátum: 2011.05.08. 18:24:58
Idézet: NoFear - 2011.05.08. 11:27:33
Erre én már rákérdeztem korábban is, de nagy hallgatás volt. Remélem, hogy a kiírt eredmény a valós eredményt tükrözi, különben ismét nagy szivatás lenne utólag azt mondani, hogy ha-ha, az első nem első, mert a győzelmeik nagyrésze a botok ellen történt...


Szerintem egyszerűen csak elfelejtették, hogy a játékosok elleni győzelmet kéne számolniuk, nem pedig az összeset, úgyhogy valószínüleg ez már így marad.
Dátum: 2011.05.07. 10:36:31
Idézet: Aurri - 2011.05.07. 09:25:11
Ehhez képest van egy hentelős event, ahol a csapatjáték kimerül a "melyik hölgyre (csak Miklós miatt nem írtam más szinonimát) klikkeltek többen?" játékban. Senki ne győzzön meg arról, hogy ez baromi nagy taktikázást igényelt.

Sajnos ennél többet eddig egyetlen eseményen sem kellett taktikázni. A lényeg mindig annyi volt, hogy költsd el az erőforrásaidat, különösebb gondolkozásra, csapatmunkára nem volt szükség. A kufárok csatájában még akkor sem érné meg taktikázni, ha lehetőség lenne rá, mert a győzteseknek járó 3% kufárkedvezmény kb akkora motivációt ad, mint egy végzetmedál.
Ez az esemény gyakorlatilag nem a versengésről szól, lényegtelen, hogy ki nyeri meg a háborút, ami számít, az az, hogy légy aktív, vadássz és portyázz, és megkapod érte a jutalmad. Az csak szinesítés, hogy csapatszinten is számolódnak a győzelmek.

Remélem a következő esemény olyan lesz, ahol érdemes végre szervezkedni, taktikázni, nem csak szövetségi alapokon, hanem átfogóbban. Ahol figyelni kell a történéseket, és az alapján döntést hozni, nem csak egyszerűen elkölteni X pp-t és Y csp-t.
Dátum: 2011.05.06. 23:25:55
Bugok mindig lesznek, ez kétségtelen. Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. De vannak a játéknak kritikusabb részei, és olyan pontok, ahol a bugok, hiányosságok felett könnyen szemet húny az ember. Utóbbihoz tartozik pl a legenda, amiből több mint fél éve kifogytunk, de különösebben senkit nem zavar,mindössze maréknyi embert érint és a játékélményre sincs hatása. De az, hogy nem működik a szívósság öve bajnokin, már elég komoly bug, pláne ha emiatt veszti el veleki a döntőt.
Ha már a focit hoztad fel hasonlatként, akkor az első eset kb olyan, mintha az egyik csapat kifordítva húzta volna fel a zokniját a meccsre, a második pedig olyan, mintha a bíró lefújná a meccset, mielőtt a csapat elvégezhetné a döntő tizenegyesrúgását a vb-döntőn.
Dátum: 2011.05.06. 22:44:27
Idézet: Craslorg - 2011.05.06. 22:33:07
Egyébként bajnoki után tuti több, mint 31-en vannak, akik szerint nekik kellett volna nyerni és mégse ők nyertek, tehát szar a rendszer.

Ezt megfordítanám, és inkább azt mondanám, hogy 31 ember lehet, aki szerint tökéletes a jelenlegi rendszer
Dátum: 2011.05.06. 22:19:56
Addig jó, amíg így el tudod poénkodni
Kérdés, hogy azok mit szólnak hozzá, akik képesek egy bajnoki miatt akár hetekre is katakombába vonulni, aztán kiderül, hogy teljesen fölösleges volt, hiszen totál bugos a viadal.
Dátum: 2011.05.06. 20:51:05
Kicsit gatyába kéne rázni már ezt a bajnoki viadalt, valami mindig bugzik. Két hónapja a szívósság öve nem működött, most a fókuszkristályok hatása duplázódótt.
Sajna a PvP attól sem lenne izgalmasabb, hogy kivennéd a szintet. A TÖ és SZÖ csak nagyvonalakban mutatja a karakter erősségét, ahogy a szint is. A PvP most azért nem izgalmas, mert nem éri meg kockázatot vállalni. A küldetések teljesítéséhez a legpuhányabb célpontokat érdemes választani, akiken a lehető leggyorsabban halad a küldetés. Az ilyen célpontok mindig megtalálhatók lesznek, akkor is, ha megszűnik a szint. Egyszerűen nincs meg a motivációs tényező a kétesélyes portyák indításához. Izgalom csak a bajnokin van, egyébként csak farmolni érdemes.

A lefelé ütés sem szűnne meg a játékban, csak már nem szint alapján történne, hanem TÖ-ben. Most is egy adott r sugarú körben lehet portyázni, ahol r értéke 0-17 szint. A TÖ-re épülő portyánál ez mondjuk változna 0-1000TÖ-re. Így már nem az lenne a sírás alapja, hogy 6 szinttel nagyobbak elverik az embert, hanem az, hogy 500TÖ-vel nagyobbak is támadhatják.

Tömören összefoglalva: amíg a gyengéket érdemes elverni, addig nem tudod izgalmassá tenni a PvP-t.
Ha megszűnne a szint szerinti kategorizálás, akkor valóban eltűnne a LE/TP hajhászás. Már nem az döntene, hogy mennyi LE-t szerzel adott TP árán, hanem az, hogy a LE-t mennyire optimálisan tudod elkölteni. Mindkét esetben az optimalizátoroknak terem babér. A különbség csak annyi, hogy az első esetben a LE/TP maximalizásának információjára van szüksége a játékosnak, a másodikban pedig a harcrendszert és a hozzá tartozó egyéb szabályokat kell nagyon ismerni.
Dátum: 2011.04.29. 23:42:59
Idézet: Prisma - 2011.04.29. 12:24:08
Idézet: Homeropata - 2011.04.29. 11:19:43
Lehetne azzal is taktikázni, hogy a nem csak a nyertes csapata nyer egy pontot győzelem esetén, hanem a vesztes csapata is veszít egy pontot. Így ha valamelyik csapat jól áll, nekiesnek a többiek, és simán kiegyenlítik az erőegyensúlyt.

Ez nagyon jó ötlet. Így lenne igazán öldöklő a csata, és ami legfontosabb, izgalmas is. Semelyik csapat sem tudna ugyanis jelentősen elhúzni, mert a másik három azonnal rászállna.
Az egyéni győzelmek számát természetesen nem kéne, hogy csökkentse ez, és akkor mindenki biztonságosan behúzhatná a megfelelő számú csatát a jutalomhoz.


Az ötlet valóban jó, de amíg a győztes kufár extra jutalma gyakorlatilag a nullával egyenlő, addig egy ilyen csapatversenynek semmi értelme. Azokat a célpontokat fogom keresni, akiken minden körben kritikusat ütök, 6x kábítom, stb, és nem azt nézem, hogy melyik kufárnál vannak. Már nagyon várok egy olyan eventet, ahol a jutalomért tényleg érdemes összefogni, szervezkedni, és tényleges csapatmunkára van szükség a győzelemhez és nem lehet egyszerű csp és pp felhalmozással biztosra menni.
Dátum: 2011.04.29. 00:18:36
TÖ alapján nem tudod beazonosítani őket, mert plusz védelmet, támadást IQ-t és valósznüleg egészséget is kaptak. Viszont a szakértelemösszegük nem változott.
Dátum: 2011.04.28. 21:08:55
a Kristály Szövetség szövetség hadat üzent nektek! A háború 2011.04.29. 02:00:06-kor kezdődik.

Most akkor 3 hétig folyamatosan citadellázni fognak? Normál portyát nem lehet vívni ellenük, így háborúzni sem lehet.