Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2011.06.17. 23:22:25
Szarabbat nem kaphatok, de azt sehol nem láttam, hogy mindenképp kapok valamit. Az is simán elképzelhető lenne, hogy van már arany tárgyam, most a csapat csak második lett, de hiába a +1-re való összeszedett térképem, nem kapok semmit, mert nem nyertem, csak második lettem.
Dátum: 2011.06.17. 23:11:58
Mi történt Birka, elgurult a gyógyszer?

Teljesen jogosan érti félre mindenki a megfogalmazást:
Idézet: Miklós - 2011.06.09. 14:20:03
Ha olyan kategóriában nyersz, ahol már megvan az arany tárgyad, akkor helyette a platinát kapod.


Az, hogy valaki nyer, sokaknál annyit jelent, hogy a csapata első. Nem pedig azt, hogy a szorgalmas munkájáért cserébe egyel jobb tárgyat kap, mint ami a csapatnak jár, még akkor sem, ha így ezüstből arany lesz.
Tehát igenis, egyértelműen kell fogalmazni.
Dátum: 2011.06.15. 07:04:55
Szép lassan haladunk a vegetáció felé. Az idei fejlesztés mindössze 2 db 3 hetes event volt, de ilyen gázfröccsökkel már nem lehet kihúzni a gödörböl a beleunt játékosokat. Nézzétek meg a várható fejlesztések listáját. Nem is az az érdekes, hogy mi szerepel rajta, hanem az, hogy mikor lett utoljára módosítva a lista: 2010.11.24. Több, mint fél éve!
Kiváncsi vagyok, Miklós mivel fog előhozakodni a találkozón, mik a rövid- és hosszútávú céljai a játékkal.
Dátum: 2011.06.14. 21:15:25
Idézet: Birka - 2011.06.14. 12:17:13
Azért, mert a KH folyamatosan újra van klónozva, s figyelembe vesz 95%-ban mindent.
Ezzel szemben az event kh egyszer tolt egy copy-t oszt csók.


A kufár háború alatt a klónok folyamatosan követték a karakter adatait, és amint a játékos karakter szintet lépett, akkor a klón is megtette. Ezzel szemben pont, hogy a normál KH nem néz semmit, csak a klónozás pillanatában levő adatokat tárolja.
Dátum: 2011.06.09. 20:16:06
Idézet: Birka - 2011.06.09. 07:56:20
Ez az event ennyit tud, most is van benne egy-két csavar az előző kiíráshoz képest! Alapjaiban SEMMINEK nem kéne változnia egy ismétlődő eventben, de Miklós nyitott volt a kérdésre, és pofozott egy picit rajta.


Na látod Birka, ezzel a hozzáállással van nekem problémám. Mi az, hogy ez az event ennyit tud? Szerinted a térképezés úgy tökéletes, ahogy van, és nem lenne mit javítani rajta? Az, hogy ismétlődő event, nem azt jelenti, hogy ne lehetne javítani rajta, akarat kérdése. Ilyen mentalitással még mindig két kilós telefonnal rohangálhatnál, hiszen az első generációs mobilok "ennyit tudtak". Azt pedig nem nevezném fejlesztésnek, ha a telót átcsomagolom, esetleg piros színben is árulom a szürke helyett...
Dátum: 2011.06.09. 07:11:44
Birka, az, hogy ez egy ismétlődő event és meg kell adni a az újaknak is lehetőséget, hogy megszerezzék a tárgyakat, nagyon gyenge indok arra, hogy ne legyenek újabb jutalmak (amik a régi játékosokat is érdekeltté teszik),vagy hogy pont annyira unalmas legyen, mint előző két alkalommal is volt. Az pedig nonszensz, hogy nekem azért kellene ezek közül a tárgyak közül választanom, mert vannak fiatal világok is!

Fölöslegesen próbálod menteni a menthetetlent, egyrészt ez nem a te dolgod, másrészt annyira látszik, hogy egyáltalán nem foglalkoztak az event javításán, hogy erre még Miklós sem tud elfogadható indokot adni. Nem hiszem, hogy 1-2 napnyi agyalásnál és pár napi programozásnál több kellett volna ahoz, hogy az event izgalmas legyen mindenki számára.
Dátum: 2011.06.08. 23:35:36
Sajna erről az eventről már harmadszor kerül lenyúzásra az a bizonyos bőr. Hiába megy itt az ötletelés, ha úgysem veszik figyelembe. Ezt még valahol el is tudnám fogadni akkor, ha látnám, hogy a játékvezetésnek jobb ötletei vannak. Olyanok, amík növelik a játékélményt, és izgalmasabbá teszik az eventet. De ez teljes mértékben elmaradt, az a minimális változtatás, ami bekerült, kb. 10 percnyi agyalás eredménye lehet félálomban a munkába menet, de nem valós továbbfejlesztése az eventnek.

Ezen a térképezősdin NINCS három bőr, amit le lehet nyúzni, pláne nem úgy, hogy már választható jutalom sincs.

U.i.: kiváncsian várom, hogy a Zarknod v1.3 mikor kerül terítékre, és lesz-e bármi féle VALÓS előrelépés a v1.2-höz képest.
Dátum: 2011.06.08. 17:46:16
Azzal, hogy a díjak egy év után sem változtak, és több alkalommal is meg lehetett őket szerezni, gyakorlatilag nem csak unalomba fog fulladni az event 3 nap után, de még érdektelenné is válik, hiszen nincs miből választani, olyasmiért versenyzek, ami már egy éve sem kellett...
Dátum: 2011.06.07. 23:41:05
A csata kimenetelét bukott varázslat után is meg lehet fordítani, de függ a szembenálló felek erejétől és taumaturgiájától. Én pl a csatáimon azt látom, hogy varázslattal kb. ugyan annyit sebzek, mint közelharcban. Egy 12k-s kritvari után még jön 12-13k közelharci sebzés. Igaz, hogy szívósság övével, de az is hozzá tartozik, hogy a taumaturgiám 150-el nagyobb az erőmnél.

Ami az erőbónuszt illeti, hivatalos infót én sem hallottam róla, de még év elején csináltam egy kis felmérést, hogy lássam, mennyit is számít az erőbónusz. 141-ik szinten lenyomtam jópár csatát az arénában olyan célponton, akinek ismertem az elnyelését. Buzogánnyal mentem, hogy a fegyver sebzésének minimális hatása legyen, és csak az erőbónusz érvényesüljön. Mivel minden ütésem kritikus volt, így az egyszerűség kedvéért a sebzésekből levontam a fegyver max sebzésének dupláját, és hozzáadtam az ellenfél elnyelését. Plusz a zafír horda bónuszát is figyelembe vettem. 100 találatig gyűjtöttem az adatokat.
A részletek:

A paraméterek:
Elnyelés: 107
Fegyver sebzése: 18
Erő: 522
Szint: 141

Erőből adódó bónusz sebzés:

MAX:1158 MIN:232 ÁTLAG:642

Ez annyit tesz, hogy ebben a 100 találatban az erőt egy 0,44 és 2,22 közötti számmal szorozta a program, átlagosan 1,23-al.
Mivel a szorzó szintfüggő, így csak szűk tartományban érvényes, de talán még benne vagy

Mod.:
Közben megcsináltam a mérést 153-ik szinten is:

Elnyelés: 107
Fegyver sebzése: 18
Erő: 528
Szint: 153

Erőből adódó bónusz sebzés:

MAX:1223 MIN:237 ÁTLAG:705

Max.szorzó:2,32, min.szorzó: 0,45, átlag:1,34

Egyszer majd megnézem, hogy normáleloszlást mutat-e a random, vagy tényleg joggal szidjuk a Beho-randomot
Dátum: 2011.06.07. 22:51:51
Ahogy én sem csak erőt és támadást fejlesztettem.
De szerintem te sem. Ha az IQ-d és az erőd meg lenne cserélve, már meg is verted volna az ellenfeledet...
Dátum: 2011.06.07. 18:24:17
Viszont ha elég nagy lett volna a támadásom, nem ütök 3x mellé, plusz én is csak 2x ütöttem kritikust.
Pár napja változott meg a portyáért járó TP mennyisége, pontosabban az egy portyáért járó minimum TP. Ennek elsődleges célja az volt, hogy csökkentse a szakadékot a vadászat és a portya LE/TP értéke között magas szinten.
A helyzet ugyan javult valamelyest, de még mindig óriási a különbség a két tevékenység között. Az egyértelmű, hogy a portyáért járó TP-t nem lehet tovább növelni, annak lincselés lenne a vége. A másik véglet a vadászatért járó LE mennyiségének növelése lenne, erre viszont kis esélyt látok.
Köztes megoldás lehet, ha maga a vadászat válik előnyösebbé.
Pár AF képesség, amivel ezt el lehetne érni:
- amíg vadászol, az állatok morálja nem csökken, valamint minden hatalmas és óriás lény növeli az állatok morálját.
- vadászat alatt az állatok óránként egy sebgyógyításnyit gyógyulnak.
- minden 50 vadászatod után kapsz +1-et a legkisebb tulajdonságodra.
- ezentúl a kiégett őskövek mellett lélekgyémántot és gyógyitalt is találhatsz vadászat során.
- stb.
Dátum: 2011.06.07. 17:39:13
Szerencsére van ellenpélda is
Dátum: 2011.06.07. 17:30:19
Idézet: SuperEgo23 - 2011.06.07. 10:10:59
Most akkor ezek azt takarják, hogy elég ha Iq-t felnyomom égbe hozzá egy faintos tau+ krit vari és akkor semmi taktikázás magas szinten?


A legnagyobb öngől, amit elkövethetsz, ha egyoldalas karit fejlesztesz magasz szinten. Amíg a megszerzett LE nagy részét a vadászat adja, addig lehet egyoldalas karaktert fejleszteni. De eljön egy olyan pont, ahol a vadászat már háttérbe szorul. Túl sok tp-t ad, túl kevés LE-t, sokáig kell vadászni, hogy bármit is fejleszteni lehessen belőle, stb. Előbb utóbb mindenkinek fel fog tűnni, hogy olyan szintre ért, ahol már nem szabad figyelmen kívül hagyni az ismételhető küldetéseket. Egy olyan karakter, aki nem találja el az ellenfeleit, nem tud kábítani, vagy kritikust ütni, és még a térkapuból sem szed ki minden lehetséges LE-t, az olyan hátrányba fog kerülni, amiből nem tud pozitívban kijönni.
Dátum: 2011.06.06. 18:52:38
Egyértelműen a nagy elnyelésnek köszönhető hogy ilyen alacsonyak a sebzések. A lassított játéktempó, majd pedig a kihívások tp nélküli állatfejlesztése felborítja az arányt. Egyetlen állatszintlépés +3 elnyelést ad, ami az össz sebződést akár 30-al is csökkentheti.

Nálam pl ez az eltolódás még egyáltalán nem látszik, kb. 50-50% a sebzéseim aránya, a saját klónom ellen is. Igaz, hogy szívósság öve segít a közelharcban, de a taumaturgiám 130-al nagyobb az erőmnél. De ha az állataimank lenne +80 szintje, az már 2500-3000 sebzés csökkenést jelentene közelharcban, míg varázslat oldalon semmi nem változna.
Dátum: 2011.06.05. 15:51:01
Azért mert pár ember szerint hülyeséget beszélsz, tényleg hülyeség törölni. Ilyen alapon már én is ezerszer törölhettem volna
Dátum: 2011.06.04. 17:12:37
A nagy különbségek azoknál az ékszereknél ugranak ki, amelyekbe bármilyen fókuszkristály helyezhető.
Dátum: 2011.06.04. 00:21:13
Megnézem a tárgyak bónuszait a bajnoki csatáknál.
Dátum: 2011.06.03. 23:28:59
Idézet: Craslorg - 2011.06.03. 14:17:32
Na mi van? Már bő negyed órája lezajlott a bajnoki és még senki se jött reklamálni, hogy ez így igazságtalan, gyengébb verte el, soha nem indul többet, töröl, stb...?


Hát, ami azt illeti a bajnoki még mindig bugos, és a fókuszkristályok még mindig duplán működnek, ahogy egy hónappal ezelőtt is, de úgy látszik, ez csak engem zavar
Dátum: 2011.06.03. 16:45:36
Idézet: Miklós - 2011.06.03. 15:22:10
Arról, hogy hogyan lehetne a csapatmunkát erősíteni, anélkül, hogy ezzel bebetonoznánk egy erős, jól szervezett szövetség győzelmét... nekem nincs igazán ötletem,


Be lehetne tenni egy új épületet a játékba az átokpiramis mintájára. Az épület nem átkot szórna a karakterre, hanem áldást, ami növelné a térképtalálat esélyét. Csak más szövetségek tagjaira rakható. Így egy jól szervezett szövetség nem jut előnyhöz, viszont megindul a szövetségek közötti interakció, tárgyalhatnak egymással, hogy kinek mikor van szüksége az áldásra, stb.