Ariel
Én Landragoron (V5) 8 csatát bírtam maxról.
V3-on meg 50 csatát kínkesrevesen tudtam összehozni. A 600-as erő/támadás meghozta a gyümölcsét, 400-as egészséggel 3 csata és jöhetett a mágikus regen Azóta feltoltam 1k felé a kritikust, had szopjak még nagyobbat a klónjaim ellen...
Siralmas, de ebben is az látszik, hogy aki a közelharcot nem tolta, csak IQ-t, az könnyebben (kevesebb ép veszteséggel) eventezik
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2011.10.08. 22:19:51
Dátum: 2011.10.08. 14:20:13
Egy villogó feliratról tudok az az esszencia találás
Dátum: 2011.10.08. 14:19:48
Az jobb lenne, ha nem építés lenne a megnevezése, hanem tolj be X lét, amiért adunk szerencsét?
Az meg hogy ki mennyit és hogyan épít, legyen a szövetség, és az egyén ügye...
Az meg hogy ki mennyit és hogyan épít, legyen a szövetség, és az egyén ügye...
Dátum: 2011.10.08. 09:48:55
Mindegyik script elején te configolhatod, hogy mit csináljon...
Dátum: 2011.10.08. 09:40:56
Dátum: 2011.10.08. 08:41:51
Ha csak 1 blökit növelsz csontival, az nem biztos hogy optimális...
Ha van 3 vagy 4 olyan blökid ami egyszerre erősödik, akkor okés, de egy blökiért nem biztos hogy megéri.
Amúgy ki lehet számolni, hogy 120 AFP mennyi idő alatt termelődik, és 150. szintre mennyi idő alatt lép fel egy blöki, ha figyelsz rá. Hamar kijön, hogy az AFP gyorsabb (hacsak nem vagy VF-es).
Ha van 3 vagy 4 olyan blökid ami egyszerre erősödik, akkor okés, de egy blökiért nem biztos hogy megéri.
Amúgy ki lehet számolni, hogy 120 AFP mennyi idő alatt termelődik, és 150. szintre mennyi idő alatt lép fel egy blöki, ha figyelsz rá. Hamar kijön, hogy az AFP gyorsabb (hacsak nem vagy VF-es).
Dátum: 2011.10.04. 14:49:17
Cras, te ezzel sose fogsz tudni azonosulni
V3-on az épülettel egyszerre kezdtünk:
Ahhoz, hogy az egyszeres jutalmat megkaphasd, 1 szintnyi TP-ből még 23536 TP-t kell szerezned.
Ahhoz, hogy a kétszeres jutalmat megkaphasd, 2 szintnyi TP-ből még 66547 TP-t kell szerezned.
Ahhoz, hogy a háromszoros jutalmat megkaphasd, 3 szintnyi TP-ből még 109558 TP-t kell szerezned.
Mind e mellé az uccso 1795 TP-hez 881105 LÉ-t termeltem.
Ha semmi mást nem csinálok, csak térkapuzok/küldizek, akkor is 109558 TP mellé ~38 millió lét termelek. Ha csak vadászok akkor ~15,3 milkát. Szerinted ennek alapján az egyéni jutalomként felmarkolható ~1 misi lé és 10 AFP mennyire "ösztönző" számomra?
V3-on az épülettel egyszerre kezdtünk:
Ahhoz, hogy az egyszeres jutalmat megkaphasd, 1 szintnyi TP-ből még 23536 TP-t kell szerezned.
Ahhoz, hogy a kétszeres jutalmat megkaphasd, 2 szintnyi TP-ből még 66547 TP-t kell szerezned.
Ahhoz, hogy a háromszoros jutalmat megkaphasd, 3 szintnyi TP-ből még 109558 TP-t kell szerezned.
Mind e mellé az uccso 1795 TP-hez 881105 LÉ-t termeltem.
Ha semmi mást nem csinálok, csak térkapuzok/küldizek, akkor is 109558 TP mellé ~38 millió lét termelek. Ha csak vadászok akkor ~15,3 milkát. Szerinted ennek alapján az egyéni jutalomként felmarkolható ~1 misi lé és 10 AFP mennyire "ösztönző" számomra?
Dátum: 2011.10.04. 07:15:30
Cras, épphogy a küldetések miatt van ki-be ugrálás Nem beszélve róla, hogy az átlag építés miatt alapból díj mentes karakterek kapásból csak "nehezékek" a szövinek...
Az már csak hab a tortán, hogy a küldi által adott jutalom semmi olyat nem tartalmaz, ami miatt érdemes lenne foggal-körömmel ragaszkodni az aktuális szövihez. (Alapból jó ha 2, de inkább 1 szintet ha lép a kari egy küldisor alatt, ehhez képest a 3 szint TP tömését messze nem fedezi LÉ/TP-ben a szövi küldi jutalom...)
Az már csak hab a tortán, hogy a küldi által adott jutalom semmi olyat nem tartalmaz, ami miatt érdemes lenne foggal-körömmel ragaszkodni az aktuális szövihez. (Alapból jó ha 2, de inkább 1 szintet ha lép a kari egy küldisor alatt, ehhez képest a 3 szint TP tömését messze nem fedezi LÉ/TP-ben a szövi küldi jutalom...)
Dátum: 2011.10.04. 07:09:59
Amikor teszteltünk buzogánnyal, akkor az derült ki, hogy minél magasabb szintre támadtam, annál kevesebbet sebztem, és annál többet sebződtem. Éppen ezért nem tudtam megtippelni sem az erőkompenzáció közelítő értékét...
Dátum: 2011.10.03. 22:42:16
Van meg egy tényező. A szinttáv módosítja az elnyelést. Aréna csaták során durván kijött, hogy már 5 szintről támadó ellenfél ellen is drasztikusan csökken a blökik adta elnyelés...
Dátum: 2011.10.02. 19:18:50
A "pótcselekvés" ellenére se tudnak a top szövik kivételével a többiek felzárkózni. Különösen az "új" világokon, ahol a manakons "korrekciósan" működik.
De mondjatok olyan dolgokat amik hiányoznak/javítandóak, és épülettel lehetne korrigálni.
-Könnyen programozható, mivel erre tuti nincs mostanában kapacitás ugye...
-A Beholder bevételét nem érinti (azaz őskövekkel nem kapcsolatos)
-A harcrendszerbe nem piszkít bele (a multkoti AF képességek hatása még nem derült ki...)
1 épület kellene, mely fix építési költségű, és segít a szövi küldikben az extrém magas piramis miatt, ezt belátom, de még ennek se tudok hatást mondani, hogy mi lenne jó.
Nyissak a témának egy topikot?
De mondjatok olyan dolgokat amik hiányoznak/javítandóak, és épülettel lehetne korrigálni.
-Könnyen programozható, mivel erre tuti nincs mostanában kapacitás ugye...
-A Beholder bevételét nem érinti (azaz őskövekkel nem kapcsolatos)
-A harcrendszerbe nem piszkít bele (a multkoti AF képességek hatása még nem derült ki...)
1 épület kellene, mely fix építési költségű, és segít a szövi küldikben az extrém magas piramis miatt, ezt belátom, de még ennek se tudok hatást mondani, hogy mi lenne jó.
Nyissak a témának egy topikot?
Dátum: 2011.10.02. 18:13:20
Mi bajod a xenóval? Nem jelezted a megfelelő topikban...
Új épületek? Kész a piramis, vagy mi?
Új épületek? Kész a piramis, vagy mi?
Dátum: 2011.10.01. 22:36:33
Crome alapból egész jól lefordítja, ha nem:
http://www.etranslator.ro/hu/orosz-magyar-online-fordito.php
És ugye az orosz fordító script FF használóknak.
http://www.etranslator.ro/hu/orosz-magyar-online-fordito.php
És ugye az orosz fordító script FF használóknak.
Dátum: 2011.09.28. 13:37:06
Cras ne rugaszkodjunk el nagyon.
Ez lebegjen a szemetek előtt:
"A cél valami egyszerűen kódolható sikerélményt adó dolog."
Ez lebegjen a szemetek előtt:
"A cél valami egyszerűen kódolható sikerélményt adó dolog."
Dátum: 2011.09.28. 10:45:38
Módosítottam az "összefoglaló" postot ennek megfelelően
Dátum: 2011.09.28. 10:06:31
Akkor összefoglalva?
A végére az event motorja relatíve jól működött már, csak a jutalmak kapcsán van 1-2 dolog:
-2. körös eventeseknek kis jutalom frissítés jól esne (Platina medálok/katalizátor esszenciák/lélekszívó fókusz varázslatba/AFP pontok pl...)
-Jó lenne tisztázni, hogy ha van egyik fajta fókusz, akkor a másikat ki lehet-e majd szedni.
-Jó lenne, ha a CSP-ből csatára hatna a kastély és a kötet is.
Event működése kapcsán kérdés:
- Xenó event CSP használata fog-e számítani az "Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!" küldetésbe?
- Szintén Xenó event csaták közben lehet-e találni szinguláris anomáliákat illetve kalandokat?
A végére az event motorja relatíve jól működött már, csak a jutalmak kapcsán van 1-2 dolog:
-2. körös eventeseknek kis jutalom frissítés jól esne (Platina medálok/katalizátor esszenciák/lélekszívó fókusz varázslatba/AFP pontok pl...)
-Jó lenne tisztázni, hogy ha van egyik fajta fókusz, akkor a másikat ki lehet-e majd szedni.
-Jó lenne, ha a CSP-ből csatára hatna a kastély és a kötet is.
Event működése kapcsán kérdés:
- Xenó event CSP használata fog-e számítani az "Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!" küldetésbe?
- Szintén Xenó event csaták közben lehet-e találni szinguláris anomáliákat illetve kalandokat?
Dátum: 2011.09.27. 08:18:24
Nekem nagyon tetszik az elképzelés, de semmi változatosság nem lesz a 2 bajnoki közt.
Valamint az első kör után a második spell drasztikus lépéselőnyt ad a varázslatoknak. Lazán ki lehet "lőni" valakit 2 spell+7 körrel.
Továbbá a kivégzés mechanizmusát csak a bajnoki miatt nem fogják átírni, így az első csata után, a a második csata után stb fog "check"olódni, ami nem ad semmilyen taktikázási lehetőséget megint, mivel a már a második varázslat körben vízszint várható.
A változatosság azért nem valósul meg jelenleg, mivel a -3 tul nevetségesen kevés medálonként, amikor 600++-os alap tulajdonságokkal rohangálunk már. Hiába van 14*3 "buntim", fel se veszi a karakter.
Az se megoldás, hogy amelyik medálból több van, csak az számít, mivel a medálok eladhatóak dukátért. Az se lehet cél, hogy havi 50 dukáttal "tömjük" a már most is extrém erős karaktereket...
Szóval javaslatok:
-Bajnoki medál -3 konstansa helyett helyett az eddig nyert bajnokik adjanak -3% tult. (Remélem el van tárolva.)
-Bajnoki uccsó vérig helyett legyen a már emlegetett 3 csatás bajnoki ami 2 nyert meccsig megy, és meccsek végén a MEGMARADT ÉP (Melyből levonódik a másik kivégzése!) arányában nyer az egyik vagy a másik.
-A medálok mindegyike adjon +1 bónuszt a tulokra, de midnen bajnokin a medálok összege "büntessen", ha már nyertél egyszer abban a kategoriában. (Így kategoriánként 2 medállal van "jutalmazva" aki erős, aki ennél többet összehoz az "isten" kategória...)
Valamint az első kör után a második spell drasztikus lépéselőnyt ad a varázslatoknak. Lazán ki lehet "lőni" valakit 2 spell+7 körrel.
Továbbá a kivégzés mechanizmusát csak a bajnoki miatt nem fogják átírni, így az első csata után, a a második csata után stb fog "check"olódni, ami nem ad semmilyen taktikázási lehetőséget megint, mivel a már a második varázslat körben vízszint várható.
A változatosság azért nem valósul meg jelenleg, mivel a -3 tul nevetségesen kevés medálonként, amikor 600++-os alap tulajdonságokkal rohangálunk már. Hiába van 14*3 "buntim", fel se veszi a karakter.
Az se megoldás, hogy amelyik medálból több van, csak az számít, mivel a medálok eladhatóak dukátért. Az se lehet cél, hogy havi 50 dukáttal "tömjük" a már most is extrém erős karaktereket...
Szóval javaslatok:
-Bajnoki medál -3 konstansa helyett helyett az eddig nyert bajnokik adjanak -3% tult. (Remélem el van tárolva.)
-Bajnoki uccsó vérig helyett legyen a már emlegetett 3 csatás bajnoki ami 2 nyert meccsig megy, és meccsek végén a MEGMARADT ÉP (Melyből levonódik a másik kivégzése!) arányában nyer az egyik vagy a másik.
-A medálok mindegyike adjon +1 bónuszt a tulokra, de midnen bajnokin a medálok összege "büntessen", ha már nyertél egyszer abban a kategoriában. (Így kategoriánként 2 medállal van "jutalmazva" aki erős, aki ennél többet összehoz az "isten" kategória...)
Dátum: 2011.09.23. 13:20:02
Sziasztok,
Kb 3-4 hét múlva (Miklós infó) indul a Xenó háborúk következő felvonása.
Mint minden event indulása előtt, így most is lehetőség van összeszedni, hogy min kellene szerintünk módosítani az event kódján.
Továbbra is az alap koncepció marad, csak "finoítások" kapcsán jöhet az ötletelés!
Akinek van kedve vissza lehet olvasni, milyen ellenvetések voltak, min siránkoztunk, min kellene feltétlenül módosítani az akkori postok alapján.
Xenó háború (2011 Január)
Kb 3-4 hét múlva (Miklós infó) indul a Xenó háborúk következő felvonása.
Mint minden event indulása előtt, így most is lehetőség van összeszedni, hogy min kellene szerintünk módosítani az event kódján.
Továbbra is az alap koncepció marad, csak "finoítások" kapcsán jöhet az ötletelés!
Akinek van kedve vissza lehet olvasni, milyen ellenvetések voltak, min siránkoztunk, min kellene feltétlenül módosítani az akkori postok alapján.
Xenó háború (2011 Január)
Dátum: 2011.09.23. 10:13:31
A jutalom marad! Ugyan annyi LE-t fog leosztani a tulajdonságaid közt, csak mivel megnöveled a tulösszeged, így kevesebb tul jön ki ugyan annyi léből.
Dátum: 2011.09.23. 09:49:36
Cras köszi, de ugye nem gondolod, hoyg az a normális, hogy angol/szlovák fórumokat is kell olvasnom, hogy tudjam mi az aktuális álláspont