Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Idézet: CaveMaN - 2008.12.01. 17:04:52

Ez ebben a formában nem jó, mindenki felúzza első szintre és az Elit Horda utána nem tud háborúzni senkivel, kettesen a Százhordás pagonynak se lesz ellenfele, hármason meg a Tökéletes gyémánt lesz vele kizárva a háborúkból, örökre. (Természetesen egy nyert háború jár mindenkinek)


Hát, ha én egy kis szövetség lennék, biztos nem a legerősebb 3 szövetséget írnám fel, hanem azokat, akik a legtöbbet támadják a szövetségemet (ráadásul akinek a lélekkútja is kisebb, azok több LE-t is visznek).
Szia Miklós!

Amit leírtál, elsőre tetszik - még azért végig kell gondolni. Pár kérdés azért felmerül bennem:
- Ha nincs letárolva, hogy egy tag mennyit épített a szövetségben, akkor miből fogsz átlagot számolni? A teljes építésből?
- Ha valaki kilép egy szövetségből, ahol eddig épített 50k-t, és átmegy egy másikba, ahol az átlag 40k, akkor mennyit kell majd építenie?


(Megjegyezném még az első bekezdéshez, hogy mindenkinél le van tárolva, hogy eddig összesen mennyit épített, én ezeknek az építéseknek az átlagára gondoltam végig: szerintem ha valaki 50.000-t épített, ugyanúgy megérdemli az új szövetségében az épületek használatát, mint aki ebben az új szövetségben épített ennyit, mondhatni tehát nem kerül előnybe.)
Szia Miklós!

Szerintem a háború csarnokát nem biztos, hogy megéri felépíteni.
Az a szintenkénti 5% LE kapituláció esetén azt fogja eredményezni, hogy ha indítok valaki ellen egy háborút, és sokkal erősebb is vagyok, ne kapituláljon 3 napon belül, hanem inkább húzza el a háborút, különben többet veszít. Tehát egy olyan szövetséggel szemben, akinek van háború csarnoka, nehezebben fognak kapitulálni, ergo megnehezíti saját dolgát.
Az sem egy nagy bónusz, hogy ha háborúban állok és veszítek, akkor 10% eséllyel visszakapom a portyapontot. Nyilván az ellen fogok háborút indítani, akinél jó esélyeim vannak győzni, ha ezen belül még a portyát is én indítom, kétszer is megnézem az erőviszonyokat, mert ha vesztek, nem csak magamnak ártok vele, de még a szövetségemnek is.

Én egy épületet javasolnék, maradjon a béke csarnoka: ez egyaránt akadályozná / büntetné az indított és fogadott háborúkat. Például szintenként 10%-al kevesebb LE lenne a zsákmány, akkor is ha a szövetség nyer, akkor is, ha őt győzik le. Akár 20% is lehetne, csak nem összeadva, hanem szorozva: első szinten 80% (0,8), második szinten 64% (0,8^2) stb.
Annyit kellene még hozzátenni, hogy az épületet le lehessen bontani (akár szintenként), ha a szövetség gondolkodásmódja megváltozik (heti egy szintet).

Egy ilyen épülettel két részre szakadnának a szövetségek: akik akarnak háborúzni, illetve akik nem.
_____________________________________________

Egy másik ötlet:
Béke csarnoka: ha veszítesz egy háborúban, amit nem a szövetség indított, akkor a támadó szövetség neve felkerül a csarnok falára, ha ott van üres hely (annyi név lehet maximum a falon, ahány szintű az épület - nagyjából mint átokpiramis, csak szövetségre). A szövetség bármikor letörölhet egy nevet a falról. Azok a szövetségek, akiknek a neve fent van a falon, nem tudják törölni a háború utáni békeszerződésüket a vesztes szövetséggel.
Dátum: 2008.12.01. 09:28:13
Nekem az a bajom ezzel a 6 állatos küldetéssel, hogy értelmetlen, gyakorlatilag hazsnálhatatlan szakértelem fejlesztésére kényszeríti a játékosokat.

Nem küldetésekkel kellene kényszeríteni a végzeturakat egy-egy szakértelem hazsnálatára, hanem használhatóvá kellene tenni a szakértelmeket.

Nemsokára jön majd a küldetés, ami miatt 30-as kronokompenzációt vagy kontinuumszűkítást kell fejleszteni.
Kilépéskor a kilépőnek csökkenjen 2-3al a szerencséje. Belépéskor csak akkor váljon teljes jogú taggá, ha szerencséje eléri a szövetség tagjainak átlagát.

Mindenképpen az ÖSSZES építést nézném minden esetben, hiszen az eredeti cél az volt, hogy ingyen ne kapjon sok tápot. Aki másik szövetségből lép erősebbe, de a másikban többet épített már, mint az erősebb szövetség tagjai, az szerintem nem ingyenélő, messze megdolgozott azért, hogy megkapja a bónuszokat.

Az összes építést pedig a program nyilvántartja kezdetek óta. Szóval nagyon egyszerű lenne ebből átlagot számolni, és visszaélni sem lehet vele.
Idézet: Miklós - 2008.11.30. 11:36:01
Oké, leirom még 1x, miért nem működik ez az átlag vagy legtöbb dolog.
Vegyünk egy szövetséget. Van benne mondjuk 17 tag. Felépitik az új őrtornyot, lesz hely 3 új tagnak. A 17 emberből 16 30ezret épitett, 1 tag meg 1000-et. Az első 16 tag kilép a szövetségből. Ekkor az átlag illetve legnagyobb épités a szövetségben 1000. Ezután a 16+3 tag visszalép, fejenként kemény 500 lélekenergiát töltve a lélekkútba.


Az ELSŐ tag visszalép 500-ért (ha ki sem lép, semit nem kellett volna költenie). Ekkor az átlag felugrik 15500-ra. A következőnek már ennyit kell építnie. Minden visszalépéssel nő az átlag, ha összeszámolod, összesen jóval több LE-t fizetnek, mintha a 3 új tag egyszerűen csak belépett volna.
Valamit rosszul látok?
Összefoglalom amit eddig legtöbben javasoltak:

- Módosítás csak 150k lélekkútmérettől legyen.

- Új belépőnél legigazságosabb, ha a többi tag építésének ÁTLAGÁT építi. Így se hátrányba nem kerül, se előnyt nem kap. Szerintem ezzel semmilyen módon nem lehet trükközni, de ha plusz biztosítékra van szükség, be lehet tenni, hogy ez az átlag semmiképp nem lehet kevesebb, mint a szövetség épületszintjeinek (ami a statisztikában is szerepel) az 1000-szerese. Amikor egy szövetség indul, akkor 5-en vannak, és minden első szintű épület 5000 LE, így még illeszkedik is egymáshoz a kettő.

- A lélekkút módosításának mértékéhez sok érdemi hozzászólás nem érkezett, nekem Miklós felvetése nagyon tetszik, miszerint ne fixen 10-el, hanem az aktuális taglétszámmal ossza le a beépített mennyiséget. Ez kisebb létszámú szövetségeknek némi előny, ás ha 150k feletti lélekkútnál lesz bevezetve, akkor nem is kell visszaszámolni. Hozzátenném, legalább 10-el mindig osztanék, figyelembe véve, hogy vannak 1- fős szövetségek is.

- Amennyiben Miklós úgy érzi, az építés még így is "gyors" (mihez képest), még mindig ott a lehetőség, ahogy pl. Leanthil is írta, hogy növekedjen az épületek költsége.
___________________________________

Lenne még egy javaslatom, ami részben ide kapcsolható: a lélekkútból nem lehetne olyan gyorsan építeni, ha a keletkező LE-t másra is lehetne használni építésen kívül. Példának okáért lehetne egy új épület, a "Turbó-torony", ami hasonlóan működne, mint a tudatturbó, csak nem permanensen, hanem mondjuk 1 órányi időtartamra megnövelné valamelyik épület szintjét maximum a turbó-torony szintjével. Ennek a költségét lehetne a lélekkútból fizetni, mondjuk: taglétszám*lélekkút méretének 1%-a. (Ezzel a kisebb szövetségek ezt könnyebben tudják használni).
Például ha egy kisebb szövetség megturbózza a gyakorlóteret, talán vissza tud ütni egy nagyobbnak.
Persze ezt át kell gondolni, csiszolni, a lényeg az, hogy legyen olyan dolog, amit a lélekkút LE-jéből tudunk fizetni, és akkor nem csak építésre megy el.

Még egy ötlet: ilyen LE-ből felhúz a szövi egy pajzsot, amin ha valaki keresztül megy (támad a szövetségből, vagy a szövetség egy tagja támad, akkor sebződik jó nagyot (ezzel tudna védekezni ksiebb szövi a háborúban)...
Idézet: Miklós - 2008.11.27. 21:41:38
A szögesdrót akadályról: akkor még egyszer, nem visszamenőleg akarom korlátozni a játékot, hanem egy képlet hosszútávú működéséről vitázunk. A kis szövetségeket nem érinti az, hogy mi van 100k-s vagy 500k-s lélekkútnál, tehát eléjük semmilyen szögesdrótot nem raktunk...


Hát amennyiben a kis szövetségnél abból indulunk ki, hogy SOHA nem érik el a 100k-s lélekkutat, úgy valóban nem érinti őket - de az ilyen szövetségnek szerintem nincs értelme, mert nem lesz térkapuja, epikus szörnye és még sorolhatnám mi mindenről maradnak le a tagjaik.

Idézet: Miklós - 2008.11.27. 21:41:38
Sőt, akinek kisebb a lélekkútja, azt kevésbé érdemes támadni...


Igen, és ezek a változtatás pillanatában ugye a nagy szövetségek - te magad mondtad, hogy jelenleg a ki sszövetségeknek nem változna a lélekkútja.

Idézet: Miklós - 2008.11.27. 21:41:38
Igazándiból a legegyszerűbb lenne azt mondani, hogy a lélekkút növekedés mértéke nem épités per 10, hanem épités per taglétszám. Csakhogy ez a rendszer a fejlődő, nagyobb taglétszámű szövetségeket büntetné, épp ezért lenne ezt civilizáltabb egyfajta közelítéssel a lélekkút méretéhez kötni, ráadásul visszamenőleg nem lehetne kiszámítani.


Na látod, ez a verzió sokkal jobban tetszik. Az. hogy egy tag mennyit épít, úgyis korlátozva van, így egyrészt 1 főre lenne levetítve a lélekkút mérte, másrészt a csökkenés mértékének is lenne felső határa, és a kis szövetségeket lényegesen kevésbé érintené a dolog. Egy dolgot tennék hozzá, az osztó minimális értéke maradjon 10 (gondolva a 10 főnél kisebb szövetségekre).
Visszamenőleg ugyan nem lehet vele számolni precízen, de azt mondanád, minden 10 főnél nagyobb szövetség esetén a lélekkút csökken <lélekkútméret>/<létszám> 5-szörösével (vagy akárhányszorosával), az még többé-kevésbé igazságos is lenne.
Idézet: Miklós - 2008.11.27. 17:00:49

Visszatérve a belépési követelmény alternativ javaslatokra (Jerikó: legmagasabb építő LE-je, Petúr: átlag építés). Mindkét módszer tökéletesen exploitolható, kilép mindenki a szövetségből, kivéve egyvalakit, akinek 1000 építése van, aztán mindenki visszalép, 1000 építéssel, és akkor jöhet a 3 új tag, szintén 1000-1000 építéssel... Bármilyen, hasonló ötlet ugyanígy fúrható. A belépés feltételét csakis egy, a szövetséghez rendelt statikus mérőszámmal (ie. lélekkút) határozhatjuk meg.


Egyrészt ugye írtam az őrtoronyszint*10k-t, amire nem reagáltál, pedig szerintem ez egy, a szövetséghez rendelt statikus mérőszám.
Másrészt, ha valaki kilép egy szövetségből, majd belép egy másikba, attól az építése nem nullázódik. Tehát a fenti exploit semmit nem ér, jól megszivatják magukat a tagok, mert fizetnek a visszalépésért miközben a szövetségi átlag pont ugyanaz marad mint addig.
Miklós: Szerintem válasszad ketté a problémát. Ha azt szeretnéd, hogy egy új belépőnek ne kelljen többet építenie, mint amit az addigi tagok építettek, akkor ne a lélekkút méretére próbálj valamiféle közelítő függvényt ráhúzni, valamit a lélekkút töltődésével variálni, hanem mond azt: az új belépő az addigi építések átlagát építi és kész. Ez utóbbi MINDIG stimmelni fog, amíg világ a világ, a másik pedig legjobb esetben is csak közelít.

Ami az attól való vélelmet illeti, hogy a "nagy" szövetségek elhúznak a kicsiktől: ez teljesen reális veszély. Jelenleg van a játékban kb. 880 szövetség. Ebből maximum az első 100-nak lesz térkapuja, az első 50-nek epikus szörnye - a többieknek talán fél év múlva, de megkockáztatom, hogy talán soha (előbb hagyják abba a játékot). A játékban iszonyat nyomás nehezedik a kisebb szövetségekre a háborús rendszer által. Nincs olyan kisebb szövetség (értelmes méretűre gondolok), amelyet ne ütne legalább 1-2 erősebb felülről. Ezeknek a szövetségeknek gyakorlatilag nem termel a lélekkútja - illetve amit termel, azt elviszik a háborús veszteségek.

Tehát ellentétben azzal, amit Jerikó állít, a kis szövetségek semmiféle hátrányba nem kerülnek, viszont a legtáposabb szövetségek nem fognak elhúzni a többiektől.

Lehet nem fogalmaztam precízen, de úgy érzem, nem értetted meg, amit mondani akartam - többeknek sikerült. Egy szövetség erejét a tagjai ereje, a felépített épületek (amelyek leginkább a tagok erejének fejlődését segítik) adják. A lélekkút önmagában SEMMI előnyt nem ad, az épületek építését segíti. Azzal a változással amit leírtál, LÉLEKKÚT MÉRETÉT tekintve, nem tudna ANNYIRA elhúzni egy nagyobb szövetség a kisebbtől. Egy kisebb szövetség azonban sokkal jobban támaszkodik a lélekkútjára - és ezt fogják elveszíteni.
Az eddiginél egyértelműen NAGYOBB nyomás helyeződne rájuk, még kiszolgáltatottabb helyzetbe kerülnének a nagyokhoz képest. Ha nem is most, akkor majd akkor, amikor nekik is leosztásra kerül a lélekkút mérete. Addig csupán a háborús veszteségeik nőnének meg.

Nekem is van sok tapasztalatom sokféle játékkal. A korlátozásokat egy hasonlattal lehet jól érzékeltetni: képzelj el egy gátfutó versenyt, ahova betolnak egy két méter magas, szögekkel kivert akadályt. Egyértelműen sokkal lassabban fogják a versenyzők lefutni a kört. De a legerősebbeket, a legügyesebbeket egy ilyen akadály mindig kevésbé fogja "visszafogni" mint azokat, akik kevésbé erősek és ügyesek, és hátrább vannak a mezőnyben. Ők lehet, az új akadály betolásának pillanatában nem is fognak lassulni. De egyszer eljutnak odáig, és akkor sokkal lassabban jutnak át rajta, mint az élmezőny, és összességében nő köztük a különbség.
1.) A gyorsan növekvő lélekkutat egyre nehezebben tudja feltölteni egy új belépő.

2.) Egy szövetségi háború során a sokat, intenzíven épitő szövetség egy háborúban óriási mennyiségű lélekenergiát veszíthet a kútjából.


Miután a kút egy hét alatt maximumba töltődik, Miklós elmondása szerint pedig háború elvesztésekor egy szövetség a lélekkút méretének 15-30%-át veszíti el, akkor akármilyen "óriási mennyiségű" lélekenergiát veszít a szövetség, azt a lélekkút pont 1-2 nap alatt tölti vissza. Ennyi a vesztesége MINDEN szövetségnek: a lélekkút maximum 2 napi termelése. (7*24*0,3=50,4 óra)

Mindkét problémát tökéletesen megoldja, ha a szövetségek kapnak lehetőséget (egy gombot), hogy csökkentsék a lélekkútjuk méretét (mondjuk alkalmanként 5%-al). Aki akarja, használja, aki nem akarja, nem használja - legalább van választási lehetőség.

Szerintem a lélekkút méretének csökkenése minden szövetség számára hátrányos.
Egy szövetségben az épületek két forrásból építhetőek:
1) Tagok építései
2) Lélekkútban termelődő lélekenergiából való építés.

Azokban a szövetségekben, ahol a 1)-es pont dominál (sokat építenek a tagok - ezek a szövetségek vannak ugyee elől a toplistán), a lélekkút "építése" arányaiban kisebb mértékű, mint a kisebb, lassabban építő szövetségekben. Egy ilyen változtatással a kisebb szövetségek egyértelmű hátrányba kerülnének.

Ahogy Simon is írta: háborúban megnőne a nyereség, hiszen nem egy 100.000-es lélekkútú szövetség győzne le egy 50.000-est, hanem egy 75000-es. itt megintcsak rosszul járnának a kisebb szövetségek a nagyobbakhoz képest.

A lélekkút ezenkívül komoly segítség minden szövetségben. Egy 20 tagú szövetségnek átlag 70k-s lélekkútja van, ami azt jelenti, eddig a tagok összesen 700k-t építettek, mondjuk kicsit több, mint másfél hónap alatt. Ez durván heti 100.000-re jön ki. A lélekkút jelenleg heti 70.000-t termel, majdnem annyit, mint a tagok összesen. Ha a lélekkút mérete csökken, MINDEN SZÖVETSÉGBEN drasztikusan le fog esni az építés üteme (a kisebb szövetségekben arányaiban jobban). Az épületek egyre drágábbak, az epikus emlékmű - aminek felépítése szerintem minden szövetségben komoly cél - például 500.000 LE. Szerintem emiatt a lélekkút töltődését megváltoztatni nem szabad.

Amin változtatni kellene, az új tagok építése. Nem is értem, ez miért a lélekkúthoz van kötve. Sokkal logikusabb lenne, ha az új tagnak ahhoz, hogy teljes jogú taggá váljon más mennyiséget kellene beépítenie:

- Pl. annyit, amennyi a legnagyobb építés a szövetségben. Ezzel kapásból elejét lehetne venni az építő rabszolgáknak is.
- Vagy annak az átlagát, amennyit a tagok eddig építettek.
- Vagy az őrtorony szintjének 10.000-szeresét (5-ös őrtoronynál 50.000-et).
Dátum: 2008.11.26. 16:40:42
Ja látom, 18. Az nagyon kevés. Szerintem ide 40 feletti szerencse kellene, hogy ne jöjjenek apró szörnyek.
Dátum: 2008.11.26. 16:39:52
Hányadik szinten ekkora a szerencséd?
Dátum: 2008.11.26. 13:14:07
Idézet: Simon - 2008.11.24. 18:48:40
Az igaz, hogy nem igaz az elkoltott idorol valo allitas... Sok idot vesz igenybe a jatek.

Miutan atgondoltam, vegulis el tudom fogadni, hogy bizonyos dolgok idohoz vannak kotve. Ezzel ugye azt segiti elo a jatek, hogy az embereknel legyen LE - tehat a portyazasnak legyen ertelme. Ha mindent masodpercek alatt ki lehetne loni - egyszerre - akkor a LE-ert portyazas megszunne.

Szoval - fajo szivvel - de el kell fogadnom, hogy van ebben logika.

Viszont, tovabbra is igaz, hogy valahogy csokkenteni kell a jatekra eltoltendo idot, mert ez nagyon sok, jelenleg, ha valaki sikeresen akar jatszani.

Vegul, vannak dolgok ahol abszolut nem szukseges az idomeres percre - peldaul a naponta egyszer veheto varazsitaloknal. Azt tenyleg lehetne pihenes modjara naptari nap szerint szamolni.

Idézet: Mortimer - 2008.11.24. 18:12:05
"két bemenetel között min. 1 órának el kell telnie"

Mi értelme ezeknek az időbeli korlátozásoknak? Ugyanez sajtolásnál, nem teljesen látom át miért kötitek folyamatosan a gép elé a játékosokat. Vagy a főlapról vegyétek már le azt a szöveget, hogy "mégsem vesz el túl sok szabadidőt". Fenét nem. Zabálja.



Erre egyébként lehetne csinálni egy nagyon jó rendszert: a "parancsokat" le lehetne tárolni, és bizonyos időközönként a rendszer megpróbálná végrehajtani. Ha sikerült a végrehajtás, akkor a parancs törlődik, egyébként 5 perc múlva újabb próbálkozik.

Mire is gondolok:
- "Menj el vadászni". - Itt a siker feltétele az, hogy ne pihenj, és legyen csp-d.
- "Növeld meg X tulajdonságot / szakértelmet" - itt annyi kell, legyen elég LE-d
- "Építs X épületbe Y LE-t" - legyen olyan épület. Ha nincs Y LE, építhet kevesebbet
- "használd a térkaput" - teljen el az előző bemenetel ót a megfelelő idő
- "tudatturbó X szakértelemre" - legyen elég VP-d, elteljen megfelelő idő az előző használat óta.
- "Vásárolj a lélekkufárnál X-t" - gyógyítal, páncél stb.
stb.

Egyedül azt nem lehetne előre megadni, hogy portyázz/támadj másokra, mert az visszaélésre ad lehetőséget
Ilyen lehetőséggel a gyengébb játékosok, akik naponta egyszer lépnek be, lehetőséget kapnának, hogy az elindított vadászatsorozat után elköltsék az LE-jüket, és ne maradjanak ott többezer LE-vel egy napra. De megoldaná azt is, ha éjszaka tudnál csak bemenni a térkapuba.
Dátum: 2008.11.26. 13:00:21
Idézet: Leanthil - 2008.11.25. 14:02:40

Meg kellene kérdezned Truebloodot meg az eddig cca. 200000 LE-t raboló szövetségi társaidat, ők hogyan csinálják.


A "recept" közismert, én is többször leírtam itt a fórumon. Alacsony szinten kell maradni, úgy, hogy nem vadászol. Mert azok a karakterek is alacsony szintűek, akik nem tudják kihasználni a szabályokat, és lassabban fejlődnek. Ezektől RENGETEG LE-t lehet szerezni.
A játék rendszere kifejezetten támogatja azt, hogy alacsony szintről támadj meg másokat:
- Ha "alulról" támadsz felfelé, akkor mindenkit támadhatsz 15% ÉP felett. Felülről ugyanaz a karakter csak 20-35% ÉP felett támadható. Miután minden karakter szépen lassan gyógyul, "alulról" órákkal előbb válik támadhatóvá, mint felülről. Ennek az az eredménye, hogy azokat a karaktereket, akik nem tudnak rendesen vigyázni az ÉP-jükre, alulról lehet támadni, felülről pedig nem (mert úgyis leüti valaki alulról). Ha megnézed az LE.diff top-listát, az első oldalon 8-14. szintű karakterek uralják a mezőnyt - mert a rendszer nekik "tartalékolja" a gyengébben játszó, emiatt "LE-dús" karaktereket.

Magasabb szinten szinte mindenkinek van 1-3-as transzcendális projekciója, illetve ők jobb játékosok, megtanulták, hogy vigyázzanak az LE-jukra.
Dátum: 2008.11.26. 12:43:51
Masterv: esetleg érdemes lenne a szerencsédet növelni.
Dátum: 2008.11.26. 12:41:58
Idézet: Simon - 2008.11.25. 03:28:40
A jatek LE-rol szol, szoval igen, LE-t kolteni arra kell, amibol aztan kesobb meg tobb LE lesz. Ez finanszirozza a balga koltekezeseket tulajdonsagokra ( ), targyakra, na meg epitkezesre...

A vadaszattal kapcsolatban, igen, mindenkeppen megnovekszik az erteke magasabb szinten. Bar azt meg nem lehet tudni, hogy az elmezony alatt tenyleg elfogy-e a LE. Magasabb szinten is latni immar egesz jo fogasokat... Peldaul Sharpa LE egyenlege is hosszu stagnalas utan elmozdult... Ugye minden sokkal dragabb... egyre tobb esely lesz beletalalni a gyujtesbe.

Szoval ne sirassuk meg a portyat...


Azt azért tegyük hozzá, hogy aki AKAR, és szán rá energiát (nem LE-t ), az 100%-osan tud védekezni az ellen, hogy LE-t szívjanak tőle:
- Elköltöm az LE-t. Felveszek gyenge páncélt, pajzsot. Nekimegyek valakinek, aki jónagyokat sebez (magas tulajdonságok, magas szint). Jó eséllyel ájultra vernek. Ha nem, újból támadok valakire.
- Amíg nem érem el a 15%-ot, senki nem tud támadni. Ez nem prémiumos karakternél 3 óra 36 perc nyugalom. Ez alatt 3-szor lehet elmenni vadászni. Ennyi vadázsat LE nyereségéből MINDEN szinten MINDEN felszerelés megvásárolható.
Kész.

Aki ezt nem teszi meg, az azért nem teszi meg, mert vállalja a kockázatot, hogy esetleg mégis beütik (vagy nagyon ritkán támadják, úgy gondolja, most se fogják a gyűjtögetés alatt).
Dátum: 2008.11.26. 12:29:35
VAN új belépő, sőt, több is, mint amit fel tudunk venni. Ez a rendszer egyértelműen nem a szövetséget bünteti, hanem az új belépőt.
Nekem is közel 100k az építésem, csak nekem nem egy rövid idő alatt kellett ezt megtennem, hanem hónapok alatt. Az új belépővel szemben kiszúrás, hogy ezt e mennyiséget amíg nem építi el, addig nem élvezheti az épületek bónuszait.
Dátum: 2008.11.24. 15:42:18
És ha már itt megcsinálják, érdemes lenne MINDENHOL, ahol időpont van kiírva (pihenés, tudatturbó, sajtolás, vadászat stb.)