Békés világ, ahol napi 12x támad meg ugyan az a karakter?
Vagy ahol a havi lérablás 3 nap után milliós nagyságrendű lady listán?
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2011.12.07. 14:16:42
Dátum: 2011.12.07. 10:27:55
Pár elmélkedés:
-50. szint a "klasszikus" világokhoz kevés, értelme nincs átvinni a karaktert
-V5-höz meg az alap core nem felel meg, egyszerűen nem kompatibilis a 2 karakter, ha összeeresztik
-Az embereknek tele van a törpje azzal, hogy előröl kell kezdeniük a küldiket/épületeket, hiába indulok 50. szintről, ha kezdhetem előröl a karakter környezetének felépítését.
-V4 pörgős, aki átviszi a karakterét az "állóvízbe" teszi, és egyszerűen nem bírja idegekkel, azaz csak olyan fogja tartósan kihasználni ezt a lehetősséget, aki amúgy is játszik "normál" sebességű világokon, és új karaktert szeretne indítani. Nade ki az akinek nincs elég karaktere "alap" világokon? Talán azok akik szeretnék kipróbálni V5 rendszerét, de nem volt lelki erejük újrakezdeni...
Azaz milyen legyen a V4, melyről karit lehet áthozni ?
-V5-ös Core, hoyg bonyodalom mentesen lehessen átvinni karaktert V5-re
-első 100 küldetés kipipálva.
-50-es tanulás
-a V4-es szövinek indulásból legyen 25-ös térkapuja/2-es epik emlékműve/10-es akadémiája
-mindenki 45 leölt entitásról induljon (az uccsó leölt 130. szintű), és a "kezdő" felszerelésben legyen egy rubin triász/zacsi/vámpír/krausos (mintha ésszel entizett volna/1 tárgyat kifarmolt a szövi neki)
-60-as induló szint.
-fáradthatatlanság medál/császári tekercs minden karakternél
Kb ezek azok a feltételek, melyek mellett "érdemi" karaktert lehet átvinni V5-re, ahova még van értelme is...
-50. szint a "klasszikus" világokhoz kevés, értelme nincs átvinni a karaktert
-V5-höz meg az alap core nem felel meg, egyszerűen nem kompatibilis a 2 karakter, ha összeeresztik
-Az embereknek tele van a törpje azzal, hogy előröl kell kezdeniük a küldiket/épületeket, hiába indulok 50. szintről, ha kezdhetem előröl a karakter környezetének felépítését.
-V4 pörgős, aki átviszi a karakterét az "állóvízbe" teszi, és egyszerűen nem bírja idegekkel, azaz csak olyan fogja tartósan kihasználni ezt a lehetősséget, aki amúgy is játszik "normál" sebességű világokon, és új karaktert szeretne indítani. Nade ki az akinek nincs elég karaktere "alap" világokon? Talán azok akik szeretnék kipróbálni V5 rendszerét, de nem volt lelki erejük újrakezdeni...
Azaz milyen legyen a V4, melyről karit lehet áthozni ?
-V5-ös Core, hoyg bonyodalom mentesen lehessen átvinni karaktert V5-re
-első 100 küldetés kipipálva.
-50-es tanulás
-a V4-es szövinek indulásból legyen 25-ös térkapuja/2-es epik emlékműve/10-es akadémiája
-mindenki 45 leölt entitásról induljon (az uccsó leölt 130. szintű), és a "kezdő" felszerelésben legyen egy rubin triász/zacsi/vámpír/krausos (mintha ésszel entizett volna/1 tárgyat kifarmolt a szövi neki)
-60-as induló szint.
-fáradthatatlanság medál/császári tekercs minden karakternél
Kb ezek azok a feltételek, melyek mellett "érdemi" karaktert lehet átvinni V5-re, ahova még van értelme is...
Dátum: 2011.12.07. 09:51:54
Én az egész kérdést nem értem
Akin segítő kéz van, az meg van különböztetve a portya listában, nem kötelező megtámadni!
Az hogy ki kap segítő kezet, és hogy használja? Amíg a játék keretein belül SZABÁLYOSAN használja, addig semmilyen kivetnivaló nem lehet benne! (Azonos IP-ről történő karakterek közti interakció az multizás ugye! Azaz ha így kapja valaki a segítő kezet, kapásból illegalitás miatti zárolást kap.)
-Esetleg ennek automatikus elkerülésére be lehetne tenni, hogy 2 karakter loginjai közti IP egyezés esetén (x időre visszemnőleg) ne lehessen segítő kezet kiosztani / a kiosztott kéz másszon vissza.
-Valamint ha valaki inaktív, akkor nem is lép be, azaz ha valaki beszürkül, akkor a segítő kéz autómatikusan másszon vissza.
Ezen felül bármilyen módosítás komoly játéktechnikai NERF, melyet csak holmi rinya generál...
Akin segítő kéz van, az meg van különböztetve a portya listában, nem kötelező megtámadni!
Az hogy ki kap segítő kezet, és hogy használja? Amíg a játék keretein belül SZABÁLYOSAN használja, addig semmilyen kivetnivaló nem lehet benne! (Azonos IP-ről történő karakterek közti interakció az multizás ugye! Azaz ha így kapja valaki a segítő kezet, kapásból illegalitás miatti zárolást kap.)
-Esetleg ennek automatikus elkerülésére be lehetne tenni, hogy 2 karakter loginjai közti IP egyezés esetén (x időre visszemnőleg) ne lehessen segítő kezet kiosztani / a kiosztott kéz másszon vissza.
-Valamint ha valaki inaktív, akkor nem is lép be, azaz ha valaki beszürkül, akkor a segítő kéz autómatikusan másszon vissza.
Ezen felül bármilyen módosítás komoly játéktechnikai NERF, melyet csak holmi rinya generál...
Dátum: 2011.12.04. 08:47:33
Cras, ennek semmi köze a szinttáv védelemhez
Azt láthatjuk a 3 csatában, hogy transz ellen támad Ego. Amikor is nyert csatánál minimális a nyeresége, vesztes csatánál viszont a nála lévő lé egészéből veszíthet. Nemmellékesen aki 70k lével támad az nagyot akar szakítani...
Azt láthatjuk a 3 csatában, hogy transz ellen támad Ego. Amikor is nyert csatánál minimális a nyeresége, vesztes csatánál viszont a nála lévő lé egészéből veszíthet. Nemmellékesen aki 70k lével támad az nagyot akar szakítani...
Dátum: 2011.12.04. 08:40:57
Azt veheted ki amit megenged a program. Ezzel "kiírta" a vezetőség, hogy mit lehet kivenni, ami ebben nincs benne, azt nem lehet...
Dátum: 2011.11.30. 18:36:21
Idézet: Miklós - 2011.11.30. 18:06:37
Szvsz semmivel se nehezíti meg, csak bezárja a 16%-ról 1 spellel operáló "kiskapus" taktikát. Ha valaki érdemi entitás ölő akar lenni, az húzzon egészséget, melyre van most már af képesség, és xenó event alatt nem pici ösztönzés!
De abban is látok igazságot, nagyban segíteni kellene azon, hogy a "CSP nem érték"...
Ez a javaslat:
sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.
Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.
sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.
Szvsz semmivel se nehezíti meg, csak bezárja a 16%-ról 1 spellel operáló "kiskapus" taktikát. Ha valaki érdemi entitás ölő akar lenni, az húzzon egészséget, melyre van most már af képesség, és xenó event alatt nem pici ösztönzés!
De abban is látok igazságot, nagyban segíteni kellene azon, hogy a "CSP nem érték"...
Dátum: 2011.11.30. 18:31:29
Idézet: Viszok009 - 2011.11.29. 18:15:32
Van a Famulusnak egy alap képessége, hogy amíg a lépett szintje nem éri el az alapszintjét, addig komoly bónuszt kap a TP szerzésére "common" lényekhez képest. Ezzel rendelkezik minden Famulus, DE csak ideiglenesen ugye.
A familiáris 1,5* (TP) szorzója a nagy világon, de itt NEM működik.
Van a Famulusnak egy alap képessége, hogy amíg a lépett szintje nem éri el az alapszintjét, addig komoly bónuszt kap a TP szerzésére "common" lényekhez képest. Ezzel rendelkezik minden Famulus, DE csak ideiglenesen ugye.
Dátum: 2011.11.30. 18:27:17
Vegiggondoltam. Butasagot beszelsz. A + vedelem szukseges, mindenki mindig mindenkit eltalal. Ez nem jo. Az a jo, ha a magas vedelmueket kevesebbszer talaljak el, az alacsony tamadasuak kevesebbszer talalnak. Illetve az kell, hogy egy jo tamado kari (ugyanakkor talalati esellyel, mint amennkora vari siker eselye van egy jo varazslonak) kb. ugyanannyival tud kozelharcban tobbet sebezni, mint amennyivel varazslatbol kevesebbet. Ezt a problemat nem lehet azzal orvosolni, hogy a vedekezest, mint egy valos strategiat megprobalod kiiktatni a jatekbol.
Nézd, még nem volt időm összeollózni, hogy melyik szinten hogy viszonyul a védelem a támadáshoz, de az vitán felüli, hogy a védelmet növelni kell. A probléma abból adódik, hogy ha a varázslatra alapuló karakterek hirtelen 1 vagy 2 tárgytól nem megüthetőek, akkor egyszerűen DRASZTIKUSAN visszaesik a közelharci sebződésük.
Az alap az lenne, hogy ha valaki "leszarja" az iq-t, és főképp a közelharcot erősíti, akkor legyen esélye egy olyan karakter ellen aki a varázslást erőlteti. Jelenleg ez azért nem tud megvalósulni, mivel a sikeres varázslat kőr után szépen szétveri szintbeli támadásból, és a +iq/+tám fókuszokból a varázsltara specializált karakter a közelharcost.
A sisakokat felhúzva a közelharcos majd nem is talál, igaz a varázsló sem. Helyzet semmit nem változott, csak arányaiban még nagyobb buktákat könyvelhetnek el a közelharcosok...
Természetesen teljesen korrekt, hogy növelni kell a védelmet, mert abszurd az a helyzet, hogy mindenki mindenkit fullon eltalál, és ezen csak a szerencse módosít!
Viszont a sisakoknak valamit-valamiért tárgyaknak kellene lenniük, nem csak védelmet kellene adniuk, hanem cserébe ellensúlyozni a kiesett harci sebzést azoknál, akik nem az IQ spirálban ülnek...
Maradjunk annyiban, hogy a fent emlitett "elofordulhat" es a korabbi hozzaszolasodbol kicsendulo "mostantol mindenkinek ennyi lesz" az ket lehelletnyit eltero kategoria. A fejlesztes tovabbi elonyos oldala, hogy osztonzi a szintlepest, ami a jelenlegi szintlepes ellen dolgozo jatekkornyezetben mindig jo irany.
Igazad van, elfogalmaztam magam elsőre
Arrol nem is beszelve, hogy manapsag azert 49-es epulet felhuzasa meg egy casual szovinek sem jelenthet tartos kihivast. 2-3 honap, ha nagyon lazara veszik a figurat.
Ép ez lenne a lényeg, hogy végre olyan épületek kerüljenek be, melyek hosszútávú építési lehetőséget adnak a szövetségeknek, és a köv. 2 évben ne kelljen megint újabb épületekért sírni. (Ezért mondtam, hogy a Cras féle épület projectet újból kéne tárgyalni...)
Az eredeti terv az volt, hogy olyan kihivast akarunk, ahol az ember egyedul gyoz le egy epikust. Ezzel szemben kihivas nulla, kenyelmes farigcsalas megy, ha nekifekszek akkor 1-2 nap alatt, ha ellazazom, akkor egy het alatt. Nonszensz.
150. szinten a 47. entitásodat "farigcsálod". Egy 150-es kari a szövi epiket is leveri 5 perces támadásokkal egyedül vagy 250. szintig gond nélkül Messze nem a faragással van a gond, hanem azzal ahogy "kiskapuzható" a dolog, valamint hogy az ékszerek szintkorlát nélkül hordhatóak...
Dátum: 2011.11.30. 13:37:47
Meg azért egy picit durvának tartom amikor egy 75 szintű karakter egy 150. szintű mágusgyűrűvel mászkál.
Nézd mivel a tárgyak erőssége drasztikusan emelkedik a szintjükkel, így az eredeti szabályozás (karakterszint*2 szintű tárgy hordható) sajnos rég elvesztette az érdemi szabályzási szerepét.
Ez sajnos még akkor se jó, ha a szövi üti ki a tárgyat a tagnak! 75. szinten egy 150-es epik relikvia legalább annyira meredek mint 15. szinten volt a szürke lélekrabló!
egy karakter a nálánál 20 szinttel nagyobb ékszereket hordva is brutálisan elhúz a környezetéhez képest, nem kell ehez +75 szintnyi tárgyelőny...
Dátum: 2011.11.30. 13:32:53
Összekevered a támadást meg a sebzést. Ne tedd.
Mert a sebzésed nem függ a sikeres támadásaid számától? Gondold végig mit írtam, és rájössz hogy a +védelem magában több gondot okoz mint segít...
Erdekes, hogy skype-on inkabb hype-ot mondtak a lopasra emiatt.
Azert mielott fix 50 oskovel szamolsz, szamold at azt is mennyi kiegettet kell ehhez beepiteni.
Azert mielott fix 50 oskovel szamolsz, szamold at azt is mennyi kiegettet kell ehhez beepiteni.
Előbb már reflektáltam erre Ha nincs miből lopni, az miért is "hype"?
Az épület maximális szintje 50, azaz a lehetséges maximumon igen is előfordulhat az, hogy valaki 50 kiégettet kap szintenként.
Butasagot fecsegsz, ha mindenki kap +X IQüt akkor a valosagban semmi nem tortent, maximum a fix kihivasokkal szemben leszunk picit erosebbek.
Azaz könnyebb leölni az entitást/epikust, valamint a hiperaktív és a "játszó" szövik közt drasztikusan növeled a szakadékot.
Maradjunk annyiban, hogy a mágia fejlesztési költséges megoldás sokkal korrektebb politikailag
Tekintve, hogy az entitast a te otletelesed kurta el Biri, en csendben maradnek ebben a temakorben a helyedben.
Én a mai napig nem érzem "elqrásnak". Kifejezetten jót tesz a sikerélménynek az entitásozás. Max picit finomhangolni kellene a rendszert, kijavítani a bugos elemeket, és hozni 1-2 kellemetlen döntést, melynek hatására "ésszerű" maradna a dolog.
Dátum: 2011.11.30. 13:17:43
Kóc, körbenéztem. Mióta 20-as minden környezetemben lévő ember kincsese, azóta a 10-es lopásommal tudok lopni követ, míg előtte nem volt senkinél sem kő. Ennek egyszerű magyarázata az, hogy nem lehet vele mit csinálni!
Ha most a kristályosítóba bele lehet majd ömleszteni csilliő követ, akkor mi a szarnak hagyjam a karakternél a lelakatolt mennyiség feletti részt? Beteszem a kristályosítóba, a szövi örül, a tolvaj meg törölheti a lopását.
Ha ezt ráadásul V5-ös környezetben nézem, akkor áremelést hajt végre ezzel az épülettel Miklóst számomra, ami majdnem 100%, mivel ezentúl nem lesznek kiégett köveim...
Ha ez nem NERF, és áremelés, akkor micsoda?
Ha most a kristályosítóba bele lehet majd ömleszteni csilliő követ, akkor mi a szarnak hagyjam a karakternél a lelakatolt mennyiség feletti részt? Beteszem a kristályosítóba, a szövi örül, a tolvaj meg törölheti a lopását.
Ha ezt ráadásul V5-ös környezetben nézem, akkor áremelést hajt végre ezzel az épülettel Miklóst számomra, ami majdnem 100%, mivel ezentúl nem lesznek kiégett köveim...
Ha ez nem NERF, és áremelés, akkor micsoda?
Dátum: 2011.11.30. 07:28:42
Vagy annak nem látod értelmét, hogy az összes szövi ül a fenekén és várja, hogy az Azúr kiüsse az új kincstáblát és ő gyógyital nélkül kiszedje ingyen az entitásból? Ez szerinted mennyire igazságos azokkal szemben aki időt és gyógyitalt áldoznak rá?
Na várjunk, azt hogy csöpög a csap nem úgy kell megoldani, hogy a kerületben elzárom a vizet!
-Az AL-nek folyamatosan várnia kell a kincstáblákra --> Be kell tenni pár kincstáblát előre, és meg van oldva a kérdés.
-Az Entik trükkökkel túl könnyen üthetőek --> Ki kel javítani a visszasebzéses trükköt/az 1 varázslatos csattogást.
-A szint*2-es epikkincs korlátozás sajnos nem vált be, mivel a szinttel nem lineálisan nő a tárgyak erőssége --> helyretenni a hordhatósági korlátot
Dátum: 2011.11.30. 07:23:10
Milyen az a pozitív nerf?
Innentől kezdve senkinél nem lesz kiégett őskő, mert azonnal be fogja tolni az épületbe. Lopni nem lehet, ha nincs az "áldozatnál" kő!
Innentől kezdve senkinél nem lesz kiégett őskő, mert azonnal be fogja tolni az épületbe. Lopni nem lehet, ha nincs az "áldozatnál" kő!
Dátum: 2011.11.29. 23:29:32
Csak a problémásakhoz szólnék hozzá, a többi tetszik
Én keveslem, és pont a problémamegoldó épület maradt ki. Szerintem még egy kört megérdemel a tárgyalás.
Ezzel gondok lesznek... Jelenleg mindenki talál az új fókuszok, és a szint miatt. A közelharci kritikus találat (csak fegyver alapsebzést dupláz!) áll szemben a sikeres varázslat-besült varázslat sebzéssel szemben. Az eddigi közelharc erősítések sajnos nem érték el a kellő hatást, erre sisakkal levédjük még a találatok számát is? Azaz az IQ még nagyobb hangsúlyt kap?
Azaz akinek van zsákja, szintlépésenként 50 őskövet termel? És szintlépésenként 50 kiégettet? NERF a lopás szakértelemnek?
Na ez totális bukta MÉG IQ MÉG IQ stb... Jelenleg a top +IQ mennyi? +300?
~1000-es alapIQ jelenleg a játék topja, nem véletlenül messze a legnagyobb tulajdonság!
Ennél már kategóriákkal jobb az az ötlet, hogy a mágia tulajdonság fejlesztési költségét csökkentse.
Az 1 spelles csattogás még megmaradt, de jó kezdés az Enti korrekciós úton.
Ezzel egy szövis globalizálást akarunk vagy mi? Én sokkal inkább abban látom a megoldást, hogy a tárgyal viselhetőségét kellene helyrerakni. Ezzel levédve, hogy 80. szintű karakterek 160-as ékszerekben rohangáljanak. Különösen, hogy fél évente lesz ládika...
Teljesen felesleges bitagyúaknak szóló fejlesztés, mely helyett lehetne értelmes dolgokkal foglalkozni.
Ilyen formában ráadásul értelmetlen, mivel már 100 vadászat indítható egyben, valamint az embert nem 1 széria statisztikája érdekli, hanem szinteken át! Csak akkor van értelme, ha minden vadászatot folyamatosan hozzáad a statisztikához, és a játékos dönti el mikor reseteli a statisztikát.
Na ez se éri meg a maga adag fejlesztési kapacitását. Egyáltalán a felszólalón kívül ez érdekel valakit?
??? Pont ez a taktikázási lehetőség! Vagy ezentúl az inspirátor/inspiráció se működik eventek alatt???
Új szövetségi épületek Craslorg javaslatai alapján.
Én keveslem, és pont a problémamegoldó épület maradt ki. Szerintem még egy kört megérdemel a tárgyalás.
Sisakok. Egy új tárgytípus, amit bizonyos szint után a lélekkufárnál lehet megvásárolni. A sisakok elsődleges tulajdonsága a védekezés. Az eladási ár 3 komponensből tevődik össze: őskő, lélekgyémánt és sisakszilánk. Sisakszilánk szerzéséről majd később.
Ezzel gondok lesznek... Jelenleg mindenki talál az új fókuszok, és a szint miatt. A közelharci kritikus találat (csak fegyver alapsebzést dupláz!) áll szemben a sikeres varázslat-besült varázslat sebzéssel szemben. Az eddigi közelharc erősítések sajnos nem érték el a kellő hatást, erre sisakkal levédjük még a találatok számát is? Azaz az IQ még nagyobb hangsúlyt kap?
Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 50-re nő.
Azaz akinek van zsákja, szintlépésenként 50 őskövet termel? És szintlépésenként 50 kiégettet? NERF a lopás szakértelemnek?
A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem.
Na ez totális bukta MÉG IQ MÉG IQ stb... Jelenleg a top +IQ mennyi? +300?
~1000-es alapIQ jelenleg a játék topja, nem véletlenül messze a legnagyobb tulajdonság!
Ennél már kategóriákkal jobb az az ötlet, hogy a mágia tulajdonság fejlesztési költségét csökkentse.
Az epikusokhoz hasonlóan, a magas szintű entitások is kapnak ellenálló bőr szakértelmet.
Az 1 spelles csattogás még megmaradt, de jó kezdés az Enti korrekciós úton.
160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust.
Ezzel egy szövis globalizálást akarunk vagy mi? Én sokkal inkább abban látom a megoldást, hogy a tárgyal viselhetőségét kellene helyrerakni. Ezzel levédve, hogy 80. szintű karakterek 160-as ékszerekben rohangáljanak. Különösen, hogy fél évente lesz ládika...
A vadászat oldalon lesz egy statisztikai összesítés a legutóbbi 50 vadászatodról (összes szerzett LE, átlag LE, talált kalandok és esszenciák száma stb)
Teljesen felesleges bitagyúaknak szóló fejlesztés, mely helyett lehetne értelmes dolgokkal foglalkozni.
Ilyen formában ráadásul értelmetlen, mivel már 100 vadászat indítható egyben, valamint az embert nem 1 széria statisztikája érdekli, hanem szinteken át! Csak akkor van értelme, ha minden vadászatot folyamatosan hozzáad a statisztikához, és a játékos dönti el mikor reseteli a statisztikát.
Állatkép megváltoztatás.
Na ez se éri meg a maga adag fejlesztési kapacitását. Egyáltalán a felszólalón kívül ez érdekel valakit?
Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani.
??? Pont ez a taktikázási lehetőség! Vagy ezentúl az inspirátor/inspiráció se működik eventek alatt???
Dátum: 2011.11.28. 09:25:10
Totó kapcsán amúgy érdekes kérdés, hogy melyik a jobb?
-Egy olyan, melynek 6 kérdése "nagyjából" belőhető, a maradék 4 totál lutri, de minden kérdés valamilyen érdekes adatra vonatkozik? (mostani)
-Vagy az a nyerő ami sikerélményt ad azzal, hogy laptopon kikereshető a kérdések 99%-a, és a "főnyereményt" az rnd dönti el, mivel tele vagy maxos szelvényekkel? (nyári szelvény)
-Egy olyan, melynek 6 kérdése "nagyjából" belőhető, a maradék 4 totál lutri, de minden kérdés valamilyen érdekes adatra vonatkozik? (mostani)
-Vagy az a nyerő ami sikerélményt ad azzal, hogy laptopon kikereshető a kérdések 99%-a, és a "főnyereményt" az rnd dönti el, mivel tele vagy maxos szelvényekkel? (nyári szelvény)
Dátum: 2011.11.28. 09:17:38
Örülök neki, hogy készül majd "hivatalos" statisztika is, bár a helyett, hogy crome/ff alá feltelepítenétek azt ami megvan, kisírtatok programozási időt rá. Lassan egy fél A4-es oldalni bug van listában, melyekre jóideje nincs idő ránézni, kellenének az új dolgok stb, erre "optikai" tunningra sikerült szerezni támogatást fórumon, melyet egy sima downloaddal le lehet tudni...
Gondolj bele egy ilyen "sima" statisztika kapcsán mi mindenre kell figyelni:
-Akik nem "bitagyuak" azok szeretnék kikapcsolni.
-Kell bele autósajt statisztika is, különben semmit nem mutat
-Kell egy felület, ahol "nullázni" lehet a gyűjtött statisztikákat
-Debuggolni az egészet, hogy nem számol-e szarul.
Ez programozási kapacitásban tuti hogy nem 2 perc! Letöltés/telepítéssel még az űberbánák is megoldják 2 perc alatt...
De ugyan az a szitu a lélekszívás összegzéssel is! Csatánként kiírni ()-ben az a lélekszívást, ezt eltárolni a csaták azonosítójához (+1 adatbázis művelet), hogy az eddigi csatáid oldalon is listázza (A nélkül nem sok értelme van!). És ekkor még nem kapsz róla "bitagyú" statisztikát stb... Tuti fontosabb mint "érdemi" fejlesztéseket kódolni?
Mindezen dolgok léteznek, kliens oldali "optikai" tunningok, melyekről Miklós is úgy fogalmazott, hogy mivel a játékmenetet nem befolyásolják/nem kimutathatóak, így nem izgalmasak.
Én már elképzelhetetlennek tartom személy szerint a játékot ezen "kényelmi" elemek nélkül!
És ne érts félre, NEM a scripteket támogatom, csak a drága programozási időt sajnálom rá, melyben "érdemi" fejlesztéseket is be lehetne tenni! Akinek kellenek ezen elemek azok lökjék fel a portyaelemző/vadászstat/omni scripteket...
És ha már itt tartunk, akkor akinek adatforgalmi gondjai/ flash-banner undora van az meg nyomja ki adblock-al a fölös elemeket, és máris böngésző oldalon megoldja...
Gondolj bele egy ilyen "sima" statisztika kapcsán mi mindenre kell figyelni:
-Akik nem "bitagyuak" azok szeretnék kikapcsolni.
-Kell bele autósajt statisztika is, különben semmit nem mutat
-Kell egy felület, ahol "nullázni" lehet a gyűjtött statisztikákat
-Debuggolni az egészet, hogy nem számol-e szarul.
Ez programozási kapacitásban tuti hogy nem 2 perc! Letöltés/telepítéssel még az űberbánák is megoldják 2 perc alatt...
De ugyan az a szitu a lélekszívás összegzéssel is! Csatánként kiírni ()-ben az a lélekszívást, ezt eltárolni a csaták azonosítójához (+1 adatbázis művelet), hogy az eddigi csatáid oldalon is listázza (A nélkül nem sok értelme van!). És ekkor még nem kapsz róla "bitagyú" statisztikát stb... Tuti fontosabb mint "érdemi" fejlesztéseket kódolni?
Mindezen dolgok léteznek, kliens oldali "optikai" tunningok, melyekről Miklós is úgy fogalmazott, hogy mivel a játékmenetet nem befolyásolják/nem kimutathatóak, így nem izgalmasak.
Én már elképzelhetetlennek tartom személy szerint a játékot ezen "kényelmi" elemek nélkül!
És ne érts félre, NEM a scripteket támogatom, csak a drága programozási időt sajnálom rá, melyben "érdemi" fejlesztéseket is be lehetne tenni! Akinek kellenek ezen elemek azok lökjék fel a portyaelemző/vadászstat/omni scripteket...
És ha már itt tartunk, akkor akinek adatforgalmi gondjai/ flash-banner undora van az meg nyomja ki adblock-al a fölös elemeket, és máris böngésző oldalon megoldja...
Dátum: 2011.11.28. 08:51:48
Majd Zoli/Marianna, ha lesz rá érkezésük, általában szerdáig kikerül... A dilitotó megoldókulcs engem is nagyon érdekel
www.beholder.hu-n szok hír lenni!
www.beholder.hu-n szok hír lenni!
Dátum: 2011.11.28. 08:48:03
Azért annyira ne reménykedj. Kb 1,5 éve fentvan a listán, de sose jut rá idő
Dátum: 2011.11.26. 19:09:36
Hát ez is megvolt, köszönöm mindenkinek aki eljött!
Miklós ígért egy összefoglalót, így én nem koptatom fölöslegesen a billentyűzetet
Egy igazán izgalmas bejelentés hangzott el: Jönnek a sisakok!!!
(Azaz az iq szerepe még jobban előkerül!)
Miklós ígért egy összefoglalót, így én nem koptatom fölöslegesen a billentyűzetet
Egy igazán izgalmas bejelentés hangzott el: Jönnek a sisakok!!!
(Azaz az iq szerepe még jobban előkerül!)
Dátum: 2011.11.25. 11:26:50
Most nyáron tuti lehetett...