Dolgoztunk ma is.
Nyitottam egy topicot a témához, itt találjátok:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,864.0
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2013.08.24. 19:43:37
Dátum: 2013.08.24. 19:42:30
Kedves Játékosok,
Ma, szombaton 14-től 19 óráig a Végzetúrral sajnos nem lehetett játszani. Reggel adatbázis sérülés történt, ami miatt le kellett állitanunk a játékot, és a hajnali backupot visszaállitani az 1-es, 2-es és 3-as világon. (Az 5-ös világon nem)
Amit valaki reggel óta szerzett, olyan, mintha meg sem történt volna.
Nagyon sajnáljuk az esetet, és mindenképpen szeretnénk kárpótolni titeket mind a kiesett játékidő miatt, mind azokért a dolgokért, amit ma szereztetek és emiatt újra meg kell szerezni.
Összeállítunk egy kompenzációs csomagot, amit mindenki átvehet majd, szinttől függő tápokkal. (karácsonyi süti, portya- és vadászatital, bűvös állateledel, térkapu stimulátor, stb) Ennek programozása hétfőre várható. Ha van további javaslat, mit tekintetek még reálisnak irjátok le ide.
Kérem azt is, jelezzétek ebben a topikban, ha bármilyen problémát észleltek még az adatok visszaállitásával kapcsolatban.
A végzet templomokat egy nappal visszaállitottuk, nehogy valakinek emiatt lejárjon.
A mai ősköves befizetéseket jóváirjuk újra.
Arra nincs lehetőség, hogy ha valamit ma elértél, azt visszamenőleg megadjuk, újra meg kell szerezned. Az egyetlen kivétel a szerencsekerekes ultraritka nyeremények, ha ilyet nyertél ma, és azóta nem nyertél másik ultrát még, írj nekünk és a megfelelő pechpont költségért a tárgyat beirjuk.
Ha bárkinek valamilyen egyedi problémája van még, kérjük, írjon az ügyfélszolgálatnak, és adjon meg minden lehetséges információt.
Köszönjük a megértéseteket és a támogatásotokat!
Ma, szombaton 14-től 19 óráig a Végzetúrral sajnos nem lehetett játszani. Reggel adatbázis sérülés történt, ami miatt le kellett állitanunk a játékot, és a hajnali backupot visszaállitani az 1-es, 2-es és 3-as világon. (Az 5-ös világon nem)
Amit valaki reggel óta szerzett, olyan, mintha meg sem történt volna.
Nagyon sajnáljuk az esetet, és mindenképpen szeretnénk kárpótolni titeket mind a kiesett játékidő miatt, mind azokért a dolgokért, amit ma szereztetek és emiatt újra meg kell szerezni.
Összeállítunk egy kompenzációs csomagot, amit mindenki átvehet majd, szinttől függő tápokkal. (karácsonyi süti, portya- és vadászatital, bűvös állateledel, térkapu stimulátor, stb) Ennek programozása hétfőre várható. Ha van további javaslat, mit tekintetek még reálisnak irjátok le ide.
Kérem azt is, jelezzétek ebben a topikban, ha bármilyen problémát észleltek még az adatok visszaállitásával kapcsolatban.
A végzet templomokat egy nappal visszaállitottuk, nehogy valakinek emiatt lejárjon.
A mai ősköves befizetéseket jóváirjuk újra.
Arra nincs lehetőség, hogy ha valamit ma elértél, azt visszamenőleg megadjuk, újra meg kell szerezned. Az egyetlen kivétel a szerencsekerekes ultraritka nyeremények, ha ilyet nyertél ma, és azóta nem nyertél másik ultrát még, írj nekünk és a megfelelő pechpont költségért a tárgyat beirjuk.
Ha bárkinek valamilyen egyedi problémája van még, kérjük, írjon az ügyfélszolgálatnak, és adjon meg minden lehetséges információt.
Köszönjük a megértéseteket és a támogatásotokat!
Dátum: 2013.08.24. 18:59:59
A mai napon több órára le kellett állitanunk a VU szervereit, adatbázis sérülés miatt. Az 1-es 2es és 3-mas világokon a hajnali 3-mas állapotot kellett visszaállitanunk. A kimaradásért kidolgozunk egy kompenzációs csomagot Nektek kárpótlásként, amit mindenki meg fog kapni. Elnézést kérünk a sajnálatos eseményért reméljük megfelelően fogunk tudni kárpótolni titeket (további infók hamarosan).
Dátum: 2013.08.16. 12:47:23
Idézet: Kocos - 2013.08.14. 17:08:39
Nem teljesen értek egyet a logikáddal: elmegyek, portyázgatok, csinálom a 15 kritikusos küldid, vadászok, befogok 2 állatot, csinálom a szintlépős küldit, a sajtolós küldit. És az amúgy is abszolút hatékony ism. küldik melléktermékeként keletkezik 14 db kalandom. Amikor összegyűlt mindenféle extra ráfordítás nélkül, akkor még 1-et kell szereznem - és ez már igényel ráfordítást. Ha 15-nél lenne ugyanez, akkor csak egy ingyen kattints egyet kapod a LE-t ism küldi lenne. A 15 klandtól egyébként nem zárkózom el teljesen, de ez ne pár AF pontért legyen, hanem tényleg valami komoly dolgot kelljen érte tenni.
Idézet: Offsboy - 2013.08.14. 19:36:39
Pontosan erről van szó.
Idézet: IceCold - 2013.08.15. 11:13:54
Igyekszünk mindent a lehető legalacsonyabb szinttől elérhetővé tenni. De ha ezt lejjebb is beraknánk, mindenki úgy érezné, hogy hátrány éri, ha nem tudja teljesiteni. És hamarosan menne a problémázás, hogy nincs elég kristálypont, rakjunk be extra kp szerzési lehetőségeket stb. Jobb ez így, legalább magasabb szinten is van újdonság.
Szerintem nem merul fel az inflalodas, hiszen optimalis esetben is atlag 188 pontot kell elkolteni 15 kaland megtalalasahoz
Nem teljesen értek egyet a logikáddal: elmegyek, portyázgatok, csinálom a 15 kritikusos küldid, vadászok, befogok 2 állatot, csinálom a szintlépős küldit, a sajtolós küldit. És az amúgy is abszolút hatékony ism. küldik melléktermékeként keletkezik 14 db kalandom. Amikor összegyűlt mindenféle extra ráfordítás nélkül, akkor még 1-et kell szereznem - és ez már igényel ráfordítást. Ha 15-nél lenne ugyanez, akkor csak egy ingyen kattints egyet kapod a LE-t ism küldi lenne. A 15 klandtól egyébként nem zárkózom el teljesen, de ez ne pár AF pontért legyen, hanem tényleg valami komoly dolgot kelljen érte tenni.
Idézet: Offsboy - 2013.08.14. 19:36:39
Annyiban azonban van létjogosultsága a forgácsos jutalomnak, hogy így az is hozzá tud jutni, akinek belátható időn belül sem lesz tudás fája.
Pontosan erről van szó.
Idézet: IceCold - 2013.08.15. 11:13:54
Szintén nem értem, hogy miért kell szinte minden új fejlesztést 100. szinthez kötni.
Igyekszünk mindent a lehető legalacsonyabb szinttől elérhetővé tenni. De ha ezt lejjebb is beraknánk, mindenki úgy érezné, hogy hátrány éri, ha nem tudja teljesiteni. És hamarosan menne a problémázás, hogy nincs elég kristálypont, rakjunk be extra kp szerzési lehetőségeket stb. Jobb ez így, legalább magasabb szinten is van újdonság.
Dátum: 2013.08.14. 16:36:40
Igen, a kalandok ki vannak emelve, fehérrel van a nevük és utána (epikus) nem lehet eltéveszteni.
A 100as szinthstár azért van, mert alacsonyabb szinten még nincsenek az emberek annyira eleresztve lélekgyémánttal és kristályponttal. Magasabb szinten volt inkább gond, hogy mindkettőből túl sok van, ezért a kalandok kevésébé voltak hasznosak. És ahogy Kocos rámutatott, amúgy se lenne jó a relikviaforgácsokat "floodolni", a szintlimit erre is egy megkötés.
A 15-ös kalandkorláttal egy probléma van, tovább inflálná az ismételhető küldiket. Már igy is túl sok olyan van, ami azonnalvagy szinte azonnal teljesíthető. Azért annak az esélye, hogy valaki 100 vadászatból 1 kalandot se talál, igencsak minimális.
A 100as szinthstár azért van, mert alacsonyabb szinten még nincsenek az emberek annyira eleresztve lélekgyémánttal és kristályponttal. Magasabb szinten volt inkább gond, hogy mindkettőből túl sok van, ezért a kalandok kevésébé voltak hasznosak. És ahogy Kocos rámutatott, amúgy se lenne jó a relikviaforgácsokat "floodolni", a szintlimit erre is egy megkötés.
A 15-ös kalandkorláttal egy probléma van, tovább inflálná az ismételhető küldiket. Már igy is túl sok olyan van, ami azonnalvagy szinte azonnal teljesíthető. Azért annak az esélye, hogy valaki 100 vadászatból 1 kalandot se talál, igencsak minimális.
Dátum: 2013.08.14. 14:41:26
Bekerültek a játékba az epikus kalandok! 100. szinttől kezdve minden kalandnál van 10%, hogy a kaland epikus lesz. A próbák és csaták nehezebbek, viszont a kaland végén extra jutalmak járnak: templomkristály, 2 gyakori szerencsekerék jutalom, +ha prémium tag vagy, vagy 1 relikviaforgács, vagy egy ritka vagy gyakori szerencsekerék jutalom. Várjuk visszajelzéseteket az új fejlesztéssel kapcsolatban.
Dátum: 2013.08.14. 14:41:01
Bekerültek a játékba az epikus kalandok! 100. szinttől kezdve minden kalandnál van 10%, hogy a kaland epikus lesz. A próbák és csaták nehezebbek, viszont a kaland végén extra jutalmak járnak: templomkristály, 2 gyakori szerencsekerék jutalom, +ha prémium tag vagy, vagy 1 relikviaforgács, vagy egy ritka vagy gyakori szerencsekerék jutalom. Várjuk visszajelzéseteket az új fejlesztéssel kapcsolatban.
Dátum: 2013.08.06. 13:30:32
Igen, szabi van, de ez csak annyit jelent, hogy nem feltétlenül kapsz választ néhány órán belül, van, amikor többet kell várni. Hétvégén nem feltétlenül tudunk minden problémát megoldani, de hétköznap 1 napon belül igy is válaszolunk, a te leveleidre is írtunk már.
Dátum: 2013.08.05. 12:26:17
Fsanyi, kérlek, ird meg az infóidat az ügyfélszolgálaton keresztül, hogy beirhassuk a medált.
Ha bárkinek hasonló problémája van - levettünk olyan medált is, amit nem kellett volna - irjon, korrigáljuk, a logok megvannak, utána tudunk nézni, ha esetleg hibáztunk valamiben.
Ha bárkinek hasonló problémája van - levettünk olyan medált is, amit nem kellett volna - irjon, korrigáljuk, a logok megvannak, utána tudunk nézni, ha esetleg hibáztunk valamiben.
Dátum: 2013.08.03. 08:28:51
Valamiért a bajnoki 3x futott le, az első verzió volt a végleges, a második kettő nem, lehet hogy az elsőben nem nyertél csak a másik kettőben? Baraty otthonról oldotta ezt meg, ezért nem tudom pontosan, mi történt, de mindenesetre elnézést kérünk akellemetlenségért, hétfőn átnézzük pontosan, mi volt a helyzet, nem szeretném, ha bárki rosszul érezné magát az eset miatt, meglátjuk, mit lehet tenni. (talán az lenne a legjobb, ha valaki a 3 körből bármelyikben nyert, az megtarthatná a medált).
Az ágrajzokat is legkésőbb hétfőn tudjuk majd pótolni.
Az ágrajzokat is legkésőbb hétfőn tudjuk majd pótolni.
Dátum: 2013.08.02. 16:42:09
Köszi a türelmeteket, a V1, V2 és V3 bajnokikat lefuttattam, a V4-V5 bajnokiknál az extra futást Baraty a mai napon lerendezi.
Baraty ma épp szabin volt, persze Murphy törvényei alapján mindig ilyenkor adódik gond
Baraty ma épp szabin volt, persze Murphy törvényei alapján mindig ilyenkor adódik gond

Dátum: 2013.07.29. 13:57:40
Mutatok egy példát a "sávos" építési modellre, hogy érthető legyen. A modell célja, hogy a top 1-2 szövi mellett a kisebb szöviknek is legyen esélye tudás fát építeni.
A szövetségnek 3-mas, B szövetségnek 5-ös tudás fája van.
Ekkor A szövetség az építésre kap egy 1.3-mas, B pedig egy 1.5-ös osztót. Az energiatéglán az építés arányában osztoznak, tehát valójában az A szövetség építése csak 1.5/1.3= 15%-kal lesz hatékonyabb, mint a B szövetségé (Attól függetlenül, hogy neked azt irja ki,hogy az 1000.000 helyett csak 666e lett beszámitva). (A számokat csak a példa kedvéért irtam, nem ezek a pontos képletek.)
A helyzet akkor lesz árnyaltabb, ha az A és B már 20. szintnél tart, és belép egy új szövi, 1-es tudás fával. Akkor az új szövi jóval kevesebb építéssel és tud számottevő téglát szerezni.
A modell lényege, hogy a nagy szövik exponenciális előnyben vannak a kisebbekhez képest (nagyobb taglétszám és nagyobb szint) ezért a fenti "esélykiegyenlitő" nélkül a top szövin kivül soha senkinek nem lehetne számottevő tudás fája.
A szövetségnek 3-mas, B szövetségnek 5-ös tudás fája van.
Ekkor A szövetség az építésre kap egy 1.3-mas, B pedig egy 1.5-ös osztót. Az energiatéglán az építés arányában osztoznak, tehát valójában az A szövetség építése csak 1.5/1.3= 15%-kal lesz hatékonyabb, mint a B szövetségé (Attól függetlenül, hogy neked azt irja ki,hogy az 1000.000 helyett csak 666e lett beszámitva). (A számokat csak a példa kedvéért irtam, nem ezek a pontos képletek.)
A helyzet akkor lesz árnyaltabb, ha az A és B már 20. szintnél tart, és belép egy új szövi, 1-es tudás fával. Akkor az új szövi jóval kevesebb építéssel és tud számottevő téglát szerezni.
A modell lényege, hogy a nagy szövik exponenciális előnyben vannak a kisebbekhez képest (nagyobb taglétszám és nagyobb szint) ezért a fenti "esélykiegyenlitő" nélkül a top szövin kivül soha senkinek nem lehetne számottevő tudás fája.
Dátum: 2013.07.25. 16:58:04
A téglák ára maxolva van, legfeljebb 10.000 LE-t kap érte egy játékos, de legalább 1000-et. 50. szint alatt viszont arányosan kevesebb LE jár értük, tehát ha 1000 az ár, akkor egy 1. szintű csak 1000/50=20 LE-t fog kapni téglánként, míg egy 2. szintű már 40-et. De ha csak 1000 eladó tégla van, és a szövik 20millió LE-t kinálnak értük, akkor is csak az 1000 tégla fog elosztásra kerülni, az elvégzett építés arányában.
A sávos építés nagyjából azt jelenti, hogy akinek már számottevően magas tudás fája van, annak az építése - a tégákért folyó licitben, elosztásban - valamivel kevesebbet számit. Ez azt a hatást próbálja ellensúlyozni, amikor egy 35 tagú, 150 szintű, csupa aktív tagból álló szövi viszi a téglák 90%-át. Ahogy azonban elhúznak fában a többiektől, úgy csökkenni fog valamennyire a piaci részesedésük.
A sávos építés nagyjából azt jelenti, hogy akinek már számottevően magas tudás fája van, annak az építése - a tégákért folyó licitben, elosztásban - valamivel kevesebbet számit. Ez azt a hatást próbálja ellensúlyozni, amikor egy 35 tagú, 150 szintű, csupa aktív tagból álló szövi viszi a téglák 90%-át. Ahogy azonban elhúznak fában a többiektől, úgy csökkenni fog valamennyire a piaci részesedésük.
Dátum: 2013.07.18. 10:02:15
Az építési energia halmozható, nem kell aznap elkölteni. A lélekkutat nem növeli az építési energiából való építés.
Az átváltási arány attól függ, mennyit építettek a nagy szövik, és mennyire aktív a többi játékos. A V5-ön kevesebb szövinek van 50-es piramisa, és sok aktiv kisebb kari van, ezért ott egy-egy szövinek több energiatégla jut, gyorsabban épülnek a tudás fák. De mivel a karakterek alacsonyabb szintűek, nekik több szint kell ugyanahhoz a jutalom mennyiséghez. Berakunk majd a szövetségi eseményekbe egy bejegyzést az átváltási arányról.
Az átváltási arány attól függ, mennyit építettek a nagy szövik, és mennyire aktív a többi játékos. A V5-ön kevesebb szövinek van 50-es piramisa, és sok aktiv kisebb kari van, ezért ott egy-egy szövinek több energiatégla jut, gyorsabban épülnek a tudás fák. De mivel a karakterek alacsonyabb szintűek, nekik több szint kell ugyanahhoz a jutalom mennyiséghez. Berakunk majd a szövetségi eseményekbe egy bejegyzést az átváltási arányról.
Dátum: 2013.07.16. 10:40:47
Rendben, próbálunk fokozottan odafigyelni erre! Megvan rá a mechanizmus, ami figyeli az azonos szöviben, azonos IPről épitőket.
Dátum: 2013.07.12. 15:01:47
Elkészült a programozás, azért nem volt annyira egyszerű, elég sok kivétel meg hasonló van.
Berakunk még egy kis bónuszt. Van egy olyan szövi küldetés, hogy építs 10 szintet épületen. A Tudás fájánál ez úgy fog működni, hogy ahányadik szintű a tudás fája, annyit számit ebbe a küldetésbe. Tehát ha a fa 10. vagy magasabb szintű, akkor egy szintnyi építéstől a küldetés egyből teljesül.
Jelenleg tesztelünk, ha minden jól megy, kedden 10 órakor beélesítjük.
Berakunk még egy kis bónuszt. Van egy olyan szövi küldetés, hogy építs 10 szintet épületen. A Tudás fájánál ez úgy fog működni, hogy ahányadik szintű a tudás fája, annyit számit ebbe a küldetésbe. Tehát ha a fa 10. vagy magasabb szintű, akkor egy szintnyi építéstől a küldetés egyből teljesül.
Jelenleg tesztelünk, ha minden jól megy, kedden 10 órakor beélesítjük.
Dátum: 2013.07.05. 18:04:03
oké, Ariel, gondolkodom rajta, milyen lehetőségek vannak, talán legegyszerübb lenne vmi AF képességgel megoldani ezt.
Közben összeállt a jutalmak listája:
templomkristály, relikviaforgács, hűségszilánk, kritikus ütés, kritikus varázslat, kisebb vadászzsákmány, 5 platina, relikviaforgács, aranydukát, sorsjegy.
Ez 10 db tárgy.
Tehát ha valaki 3 jutalmat kap, akkor megkapja az első 3-mat. Ha 11-et, akkor az összeset, meg az elsőt.
Hosszútávon ez elég tápos móka lehet. Hogy egy alacsony szintü kari, aki belépve a nagy szövibe ne tápolja el magát túlzott mértékben, erre 2 megoldás van.
1.) amit irtam korábban, hogy a jutalmak száma kariszint * tudásfája szint * szintlépés szorzó / 400 (vagy /300) igy alacsonyabb szintü kari ugyanarra a fára kevesebb jutalmat kap.
2.) A V5-ös épület képletet kiterjesztjük a tudás fájánál minden szövire.
Vagy esetleg mindkettő...
Mindenesetre, ha ránéztek a fenti listára, ezt igy minden szintlépéskor megkapni, hát, eléggé üdvözítő
Az építési költséget tervezgetem, a legjobb az lenne, ha az eddigi statisztikák alapján
1. szint 1 nap
2. szint 2 nap
3. szint 3 nap
stb lenne, de nyilván felállitunk erre egy becsült képletet, és a gyakorlatban lesz, aki ezt ennél sokkal gyorsabban tudja építeni.
Közben összeállt a jutalmak listája:
templomkristály, relikviaforgács, hűségszilánk, kritikus ütés, kritikus varázslat, kisebb vadászzsákmány, 5 platina, relikviaforgács, aranydukát, sorsjegy.
Ez 10 db tárgy.
Tehát ha valaki 3 jutalmat kap, akkor megkapja az első 3-mat. Ha 11-et, akkor az összeset, meg az elsőt.
Hosszútávon ez elég tápos móka lehet. Hogy egy alacsony szintü kari, aki belépve a nagy szövibe ne tápolja el magát túlzott mértékben, erre 2 megoldás van.
1.) amit irtam korábban, hogy a jutalmak száma kariszint * tudásfája szint * szintlépés szorzó / 400 (vagy /300) igy alacsonyabb szintü kari ugyanarra a fára kevesebb jutalmat kap.
2.) A V5-ös épület képletet kiterjesztjük a tudás fájánál minden szövire.
Vagy esetleg mindkettő...
Mindenesetre, ha ránéztek a fenti listára, ezt igy minden szintlépéskor megkapni, hát, eléggé üdvözítő

Az építési költséget tervezgetem, a legjobb az lenne, ha az eddigi statisztikák alapján
1. szint 1 nap
2. szint 2 nap
3. szint 3 nap
stb lenne, de nyilván felállitunk erre egy becsült képletet, és a gyakorlatban lesz, aki ezt ennél sokkal gyorsabban tudja építeni.
Dátum: 2013.07.05. 15:46:25
jövő héten meglesz szerintem.
Dátum: 2013.07.05. 11:29:54
Idézet: Mortu - 2013.07.04. 16:07:37
Hát, ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy egy rpg játékban az 5. szint után uncsi, hogy lehet még további szinteket is lépni, és vannak további célok a játékban
Engem pl. pont az szokott zavarni, ha mindenből elérem a maxot, és nem lehet tovább fejlődni.
Ariel: igazándiból a vadászat idő csökkentést pont a te kedvedért raktam be, hátha ez is segit. Ha fél perc 1 vadászat, akkor a napi 50 vadászat megvan 25 percből... Hazaér valaki, elinditja a vadászatot, közben megvacsorázik, lezuhanyozik, és a vadászat már le is ment, lehet tolni a többit
A vadászzsákmányból, ha van rá igény, szivesen csinálunk mini verziót, ami 5 vagy 10 csp-t lő csak el, és 1 ill 2 őskőbe kerül.
A bronz végzetmedálon inkább erősítenék valahogy, ha lehet, minthogy olcsóbbá tegyük. Pl. valamilyen módon manipulálhatná a tudás fájának kincstábláját is.
Birka: ezeknek a szakértelmeknek jó okkal annyi a maximuma, amennyi. Nem nagyon akarunk rajtuk növelni, és különösen nem ilyen módon. Ráadásul ezt csak újabb relikviákkal lehetne megoldani, nem nagyon szeretnénk ezeket még nagy tömegben szaporítani
Ezt meddig szándékoztok fokozni? Kissé unalmas már.
Hát, ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy egy rpg játékban az 5. szint után uncsi, hogy lehet még további szinteket is lépni, és vannak további célok a játékban

Ariel: igazándiból a vadászat idő csökkentést pont a te kedvedért raktam be, hátha ez is segit. Ha fél perc 1 vadászat, akkor a napi 50 vadászat megvan 25 percből... Hazaér valaki, elinditja a vadászatot, közben megvacsorázik, lezuhanyozik, és a vadászat már le is ment, lehet tolni a többit

A bronz végzetmedálon inkább erősítenék valahogy, ha lehet, minthogy olcsóbbá tegyük. Pl. valamilyen módon manipulálhatná a tudás fájának kincstábláját is.
Birka: ezeknek a szakértelmeknek jó okkal annyi a maximuma, amennyi. Nem nagyon akarunk rajtuk növelni, és különösen nem ilyen módon. Ráadásul ezt csak újabb relikviákkal lehetne megoldani, nem nagyon szeretnénk ezeket még nagy tömegben szaporítani

Dátum: 2013.07.04. 13:33:54
Nem teljesen. a végzet medál a vadászat idejét csökkenti. A bronz medál viszont a lehetséges minimális időt.
A vadászat lehetséges minimális ideje 1 perc. Tehát bármennyi végzet medálod, vadászcsizmád és egyéb időcsökkentő cuccod van, a vadászatod akkor is 1 perc lesz legalább. A 100 őskőért megvehető vadászíj csökkenti csak ezt a minimális időt 1 percről 45 másodpercre. Ha beváltod ezt a cuccot is, akkor 35 másodperc lesz a minimális idő. Persze továbbra is le kell gyűjteni a megfelelő számű végzetmedált, hogy a vadászat ideje tényleg 35 mp-re csökkenjen. Az ötlet onnan jött, hogy a talin többen panaszkodtak, hogy a végzet medál már nem ér semmit, sok van nekik, már elérték a minimális lehetséges időt. Akkor itt van valami, ami ezt hasznositja. A hab a tortán effekthez nekem még hiányzik a lista végéről a relikvia, ami csinál valami X effektet, ahol X a végzet medálok száma, de erre még nem volt ötletem.
A szerencse fókusz, valóban értelmetlen igy ebben a formában, kitalálok helyette valami mást.
A vadászat lehetséges minimális ideje 1 perc. Tehát bármennyi végzet medálod, vadászcsizmád és egyéb időcsökkentő cuccod van, a vadászatod akkor is 1 perc lesz legalább. A 100 őskőért megvehető vadászíj csökkenti csak ezt a minimális időt 1 percről 45 másodpercre. Ha beváltod ezt a cuccot is, akkor 35 másodperc lesz a minimális idő. Persze továbbra is le kell gyűjteni a megfelelő számű végzetmedált, hogy a vadászat ideje tényleg 35 mp-re csökkenjen. Az ötlet onnan jött, hogy a talin többen panaszkodtak, hogy a végzet medál már nem ér semmit, sok van nekik, már elérték a minimális lehetséges időt. Akkor itt van valami, ami ezt hasznositja. A hab a tortán effekthez nekem még hiányzik a lista végéről a relikvia, ami csinál valami X effektet, ahol X a végzet medálok száma, de erre még nem volt ötletem.
A szerencse fókusz, valóban értelmetlen igy ebben a formában, kitalálok helyette valami mást.