Szépen összefoglaltad... nekem már nem volt türelmem leírni egy hisztiző emberkének újra....
Kellemesen meglepődtem a dolog intézésén a beho részéről.... Igen, mert sajnos hozzá vagyunk szoktatva (T-Home, stb..), hogy a szolgáltatáskiesés benne van a pakliban...
Amikor ez utóbbi ügyintézőjét (T-Home, vagy Com ) megkérdeztem, hogy akkora félnapi kiesés - addig nem volt az optikai kábelen semmi, se tévé, se net - ugye nem kell kifizetnem, mivelhát szolgáltatás díja havi, itt pedig kiesés volt, amii ugye az ő részükről mint SZOLGÁLTATÓ merült fel elkezdett vernyogni az ÁSZF-el.. Közöltem vele, hogy ráérek böngésszük át együtt, mutassa meg hol van ez a rész
Akkor már izzadt, mondta, hogy NEM. Közöltem vele, hogy semmi gond, csak indokolja meg.. na akkor elkussolt.. nézett bután... Azt felelte, hogy akkor írjak a Jogi Osztálynak.. már majdnem röhögtem... mondtam, hogy akkor majd beleírom ezt a beszélgetést is..
Mielőtt valaki megkövezne, hogy mit szivatok egy szerencsétlen ügyintézőt:
- Nem a pénz miatt csináltam, az a fél nap talán 160 forint lett volna, hanem egy egyszerű BOCSÁNATKÉRÉST vártam volna... ennyi..az nem kerül semmibe...
Ezt itt többször, több formában megkaptuk... ez az ami szimpatikus...ezt hiányolom ebből az európai országból.. ha valamit elszúrunk, akkor kérjünk bocsánatot és ne óbégassunk, meg a kifogásokat keressük...
Ez tökös dolog volt....
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....