Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.09.07. 22:45:53
Rakd 8-ra és turbózd meg.
Dátum: 2009.09.07. 22:41:13
Azzal az a baj, hogy a VF, illetve a pókok borítják az erősséget. Azaz ha egy szövetségben van egy bika 30-40. szintű, akkor az ledarálja a kicsit, és a nagyok utána ugyanúgy végzik ki a nagyot. Tehát csupán annyit oldottál meg, hogy még egy embernek adtál feladatot a szövetségben.
Dátum: 2009.09.07. 22:23:28
Így csak kirugnák a szövetségek a legalacsonyabb szintűeket.
Dátum: 2009.09.07. 22:12:18
Miklós azzal sem kalkulált: hogy fent vannak a legerősebb epikus ölők, és ők azok, akiket ráadásul nem is nagyon ütnek. Azaz simán naponta két-háromszor maxra gyógyulnak ÉP-ben, VP-ben anélkül, hogy bárki zargatná őket. (Saját példa: ha nincs nálunk a HT nem üt senki, mert minek, tudják hogy úgysem vadászom, jobban járnak ha a fölös PP-t, ÉP-t a KH-ra költik, mert ott még LE-t is szerezhetnek.) Ahol "sűrűbb" a játék ott ez nem fordul elő, jóval keményebb a harc, és naponta féltucat támadást is ki kell bírni. Szóval a magasabb tulajdonságok mellett az is a legnagyobbakat tápolja, hogy majdhogynem légüres térben vannak.
Dátum: 2009.09.07. 19:15:41
"Megértem hogy bajotok van, de az emberek nagy részét még nem érinti."

Tökre nem értem, hogy miért akkor kell megoldani valamit, amikor már mindenkit érint, ez borzasztó hibás gondolkozás. Ha van egy probléma, amivel az elől lévők találkoznak, az később sem tűnik el, csak egyre nagyobb lesz.
Dátum: 2009.09.07. 19:10:47
"Elfelejtettük a szövetség és az epikus lényegét, kicsit elcsúszott az értékrend. Az előbbi egy összefogás a játékosok részéről, ami elsődlegesen az épületek felhúzásában kellene, hogy kiteljesedjen, a második pedig egy erős kihívás amire most csak szélsőségek vannak."

Én nem így látom. Régen az epikus olyan volt, hogy néhány ember nem ért semmit ellene, pörgő hozzászólásokban beszéltük meg, hogy mikor üssük, szavazás volt róla, hogy ki mikor ér rá, megmozgatta az egész szövetséget. Ma pedig néhány ember órákig a gép elé kötve, tízpercenként robotként kattintgatva ütögeti halálig, a többi pedig ha megfeszül sem tud két-háromnál többet ütni, ezért nem is érdekli már őket az egész. Senkinek nem jelent játékélményt, sem a leverőnek, sem a többinek, akik már jelen sincsenek ilyenkor. Damage szerint ez a játékosok hibája, szerintem pedig a rendszeré. És igen, a topszövetségek jutottak el idáig először (a szemetek, hogy képzelik!), de nemsokára mindenki ugyanilyen helyzetben lesz. Hetek kérdése ez az egész, mindennél így volt (sebzések nagysága, egészség szerepe, varázslatok erőssége, stb.) Aztán majd fél év múlva reform lesz, és néhányan nagy bölcsen beírják, hogy "ennek már fél éve meg kellett volna történnie".
Dátum: 2009.09.07. 10:39:07
Oké, akkor mivel átmentünk személyeskedésbe, leszögezném, hogy nekem mindkét tipusu fejlesztéscsökkentő tárgy megvan, és én simán tudom ütni az epikust is. Viszont a szövetségemben lévő 30 másik tag számára kvázi megszűnt a játéknak ez a része. Ha ez szerintetek normális, miszerint válasszunk, vagy én ütöm az epikust vagy ők, és egyikünknek mindenképp elveszik a játékélmény ezen része, akkor abba is hagyhatjuk ezt a vitát, mert értelmetlen. Én pont azért harcolnék, hogy a magasszintűek a jelenleginél kisebb, az alacsonyabb szintűek nagyobb részt kaphassanak ebből, de látom szerintetek erre nincs szükség, abba is hagyom. Célom nem a saját magam tápolása lett volna, sőt, pont hogy gyengítettem volna magam.
Dátum: 2009.09.07. 10:12:18
Nem vagy képben. Az egyéni epikusnál főként a másképp nem megszerezhető, és végzetes játékbeli hátrányt adó kincsek a téma (Triász), míg itt a szövetségi összefogás erősítése, ami egyre inkább megszűnik mindenhol, és átmegy a legmagasabb szintűek általi leverésbe.
Dátum: 2009.09.07. 09:56:12
"az Epikus pont azé epikus mert mindenféle kiszintű szírszar karakter neakarja már tudni kinyírni"

Az se normális, hogy odamegy egy 70. szintű, és egyedül lenyomja 3 óra alatt. Az epikus azért epikus, hogy szövetségi feladat legyen.
Dátum: 2009.09.07. 09:48:17
Ez csak egy éjjeli javaslat volt, az általam fontosnak tartott szempontról, miszerint azt kellene szerintem elkerülni, hogy mivel az 50. szintű max. ÉP-je 5000, ő ütés nélkül azonnal meghal már a varázslattól, így inkább részt sem vesz az egészben. Vegyenek részt minél többen - ha nagyon erős a lény, akkor minél tovább, de az összefogás számítson.

Az ÉP mennyisége természetesen nem mindegy, hiszen százalékosan sebez, 20 százalékról az 50, de a 80. szintűt is meg tudná ölni, viszont lényegtelen, hogy 2000, vagy 12000 életpont a maxod. A felszereléseknél bónusznak számítana az epikusbónuszt adó cucc - egy 70. szintű egy 26% bónuszt adó Fekete Démongyűrűvel 88 pontot ér.
Dátum: 2009.09.07. 01:37:53
A kábítás totálisan félrecsúszott szakértelem. Egy 70 szintű karakternek van mondjuk 230-as támadása, erre rájön még a szintje, lesz 300. Az ellenfélnél mondjuk a harmadik meg az ötödik ütésnél, azaz kétszer is bejön a szakértelem. Az első két támadásnál semmit, a harmadiknál 290, az ötödiknél és a hatodiknál 280 lett. Változott értékelhetően bármi? Számított? Kétlem.

"ismételhető küldetés van a szakértelem használatára"
Ha nem lenne ez az ismételhető küldetés, szerinted foglalkozna bárki is ezzel?

Szóval ha nem is így, de a kábításon is javítani kell valamelyest, mert jelenleg egy az értelmetlen dolgok közül. Ha minimálisat erősödik azzal csak szinesedik a játék.
Dátum: 2009.09.07. 01:22:26
"A sebzés arányosítása valóban mindenkinek esélyt ad az ütésre, de gyengíti is az epikust. Gyengítsük az epikust, mert páran túlzottan előrehaladtak, míg a szövetség többi része lemaradt tőlük (akármilyen okból)? Szerintem ez rossz megközelítés."

Miért gyengítené? Hol írtam itt gyengítést? Arányosításról volt csak szó, hogy a szövetség egésze részt vehessen benne, ne csak 3 ember. Példa:
Három 70. szintű megüti egy óra alatt hatszor az 1260 pont.
Ha húsz 50. szintű üti 3 órán át, óránként egyszer az három óra alatt 3000 pont.

Tehát a 70. szintűek összességében harmadakkorát ütnek, és életpontban kifejezve sokszorta akkora sebzést kapnak (hiszen a bekapott sebzés is százalékos), mint az 50. szintűek. (Persze ezeket a számokat lehet finomítani, azaz bizonyos mennyiség felett kevesebbet számít a részt vevők mennyisége.)

Az epikusnak lehet 5000, vagy 15000 pontja, nem is kell tudnia a játékosoknak, hogy konkrétan mennyi. (A térkapus lényeknél sem látjuk ezt.) Ebben a rendszerben vége az epikus farmolásnak, vége a szövetségi vitáknak. A 30. szintű is bekapcsolódhat, közös élmény lesz, gondos tervezést igényel, hogy ki mikor ér rá.
Dátum: 2009.09.07. 00:20:26
A minap nálunk (SÖ) belső botrány volt, sikerült elvenni a kedvét mindenkinek az egésztől.
- magasszintűek: leütjük hárman, de a többi 30 is csináljon valamit.
- alacsonyabb szintűek: minek üssem meg, pazaroljam a LE-t gyógyitalra, ha alig pár százat sebzek csak bele, és utána max. életpontról lelő.

Mindkét oldal álláspontját meg lehet érteni, csak éppen így már nincs értelme az egész epikusverősdinek. (Az nyilvánvalóan nem megoldás, hogy akkor aki üti az visz mindent, sok ok miatt, ki se fejtem.) Valamit mindenképp csinálni kell.

Alternatíva a teljes átdolgozás. Ezek epikus lények, több tízezer életponttal, mérhetetlen nagy hatalommal. Egy akár 70. szintű karakter is esélytelen lehet adott esetben. Mi van, ha nem a játékban meglévő sebzéseket, hanem egyéb, hatalomjelző dolgokat nézünk? TP nem jár értük, LE nincs bennük, tehát tekinthetjük a karakterek által leadott sebzést semmisnek. Például egy első szintű egy ütése egy pont, egy 70. szintű egy ütése 70 pont. Figyelni kell, hogy hányan ütik, és ez alapján szorzókat kap a sebzés, exponenciálisan csökkenő mértékben. Tehát míg jelenleg az a helyzet, hogy egy adott lényhez 20 darab 50. szintű hozzá se tud szagolni, és egy 70. szintű bedarálja, ezt megfordítjuk úgy, hogy ha húsz 50. szintű több órán át üti, akkor simán leszedi, míg az egy darab hetvenes csak les, hogy mi van.

A karaktert érő sebzések is lehetnének eltérőek, mint máshol, százalékos rendszerben. Ezek irtózatos hatalmú lények, lényegtelen, hogy bőrpáncél vagy Gigászok pajzsa van a kezedben, mindenképp áttöri. Ezzel kiküszöbölnénk azt, hogy egy 15000 életpontos röhögve leveri, míg a 2000-es karakter azonnal meghal. Ha letépik a bal karod, akkor ha 2000 a max veszítesz 500at, ha 15000 akkor 3750-et. Tehát mindenkinek azonos arányban néznék az erőfeszítéseit, a JELENLÉT, és az AKTIVITÁS számítana, illetve természetesen a sebzés tekintetében a csatában részt vevő játékosok mennyisége és karakterük szintje.
Dátum: 2009.09.07. 00:08:06
Csak beirogattad sorban a játékban már benne lévő, leprogramozott, de játékosok által nem növelhető szakértelmeket. Szerintem ezeket azért okkal hagyták ki.

"Minden szakértelem szint 7%-al növeli a felszerelésed adta regeneráció hatékonyságát. Azonban egy csatában sosem regenerálhatsz többet, mint az elszenvedett sérüléseid mértéke"
Jelenleg is lehet többet regenerálni, de ez oly ritka, hogy felesleges ezzel foglalkozni. No meg miért baj ha felgyógyul, legalább több célpont lesz a játékban. A csatában nem számít, tehát nem tettünk semmi rosszat.

"Minden szakértelem szint 1%-al növeli a küldetések teljesítéséért kapott Lélekenergia mértékét. (az ismételhető küldetésekre nem vonatkozik)"
Akkor értelmetlen az egész. Nincsenek küldetések. Akinek ilyen fejlesztésére van LE-je, az már biztosan elért odáig.

A sokkolás egyébként kiváló ötlet, de az állatok ne maradjanak ki.
Dátum: 2009.08.30. 03:27:37
Ezt már tegnap is jeleztük, olvass vissza 5-öt. Ezek szerint most hajnal három lesz a sztenderd. Ami nevetséges abból a szempontból, hogy így biztosan nem lehet elkerülni, hogy hajnalban bekamrázzon valaki.
Dátum: 2009.08.30. 03:26:03
.
Dátum: 2009.08.29. 20:45:47
"tárgyakért folyó vetélkedés megszünése, összefogás szükségességének megszünése"

Egyszerűen muszáj még ezt a képet bemásolnom, remélem elég szemléletes



Ez egy 121. szintű epik. Hol itt az összefogás? Az alacsonyszintű bemegy, kap az arcába 4500-at, a magasszintű meg tizpercenként leveri, gyakorlatilag egyedül. És nem, nem azért ilyen torz az ábra, mert hetekig élt, mindez cirka 3 óra termése. (Kétnaponta ölünk.)

Ilyenek után hol van a vetélkedés, amikor az egyik szerez 80 kincspontot, a többi nem, vagy alig? És ahogy durvulnak az epikek, ilyen vagy még durvább ábra alakul ki mindenhol.
Dátum: 2009.08.29. 20:31:26
"amikor ez a probléma először felmerült, utána az összes új kincstáblát úgy csináltam meg, hogy tele legyen ilyen tárgyakkal"

Miklós, mi ahogy nézem, eddig 72 epikus lényt öltünk meg. A 71-nél esett az ELSŐ olyan tárgy, ami a szakértelemfejlesztést 5%-kal olcsóbbá teszi. (Se zafír csillag, se Őscsillag, se Abszolút Elnyelő). Két napja esett egy Krakoch. Vagyunk a szövetségben 30-an, jópáran 70. szint környékén. Ráadásul most elvileg nehezednek az epikusok, szóval még ennyi esélyünk se lesz, mint eddig.

(És nem, nem magam miatt beszélek, hanem látom, hogy a többieknek milyen csekély esélye lesz hasonlóra.)
Dátum: 2009.08.29. 17:47:06
Nem én gondolom ezt, hanem tény, másképp optimalizálnak az emberek. Ott az számít, hogy szinteden belül milyen erős vagy (ezért is divat a VF), itt pedig az, hogy abszolút értékben milyen erős.
Dátum: 2009.08.29. 17:33:55
"10 dukátba kerül, ha nem kell neki a cucc, eladja 10 dukátért. 0-án van"

?? Miért lenne nullán? 10-en van, mint előtte. Nem változna semmi.

"esélye nincs aukciózni, szemben azzal, akinek mondjuk ismételhetőből is jön dukát, meg nagyobb szerencséje van, és több térkapus tárgy esett neki"

De ezt miért kevered ide az epikushoz? Ez most is így van, ennek semmi köze a jelen témához. (Egyébként azért nincs igazad, mert a felül lévők ugyan ismételhetőket nyomnak, de nem költenek CSP-t dukátra, míg alul nincs ismételhető, de fixen van napi 2 dukát.)