Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Impopo

Dátum: 2009.09.10. 07:22:43
Egy kérdésem még lenne, mert sajnos erre nincs válaszom:
Mit kapott a legintenzívebb horda jutalomként?
Dátum: 2009.09.10. 07:19:08
Biri!
Ha van valamikor egy kis szabadidőd, az excel tábládat egészítsd már ki egy plussz lappal! Nézd már meg, hogy Zarknod mit hozott a konyhára
Dátum: 2009.09.10. 07:10:09
Nem vagyok topp, és nem vagyok optimalizátor, de asszem, hogy kb ennyit költöttem volna magamra ha nem a manókba ölöm...

Én meg vagyok elégedve

Jutalmad az eseményben való részvételért a következő:

+9 Erő, +9 Támadás, +9 Védekezés, +9 Egészség, +9 IQ, +9 Mágia, +8 Taumaturgia
93 Kiégett őskő
(Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően kapni fogsz +5 szerencsét is)Átveszem a jutalmat
Fertőzésem lecsökkentem 5%-kal
--------------------------------------------------------------------------------

Statisztikák
Felhasznált LE: 18.700

Legyőzött manók:

Látondi Zan / halálúr 23 db
Alzanni Mátka / szirén 19 db
Rabi Vastitán / csontváz 23 db
Táncos Vozálk / zombi 32 db
Zanti Rumivác / élőholt 23 db
Viskóti Dán / hulla 28 db
Moróki Thils / lidérc 26 db
Rozsliszk Szintur / kriptafatty 11 db
Összesen 185 db
Dátum: 2009.09.09. 07:41:43
De ha így nézed, akkor az is lehet, hogy 10 manónként ad 4-et, mert 5-ével is költheted a csp-t.
De már megint spekulálunk Felesleges... még egy két nap, és úgyis kiderül.
Dátum: 2009.09.08. 07:26:47
Nekem meg már megint 0 csp van
Dátum: 2009.09.07. 19:05:15
Nem bánnám, ha kicsit lassítanánk a tempón... több mint 100 manót csaptam agyon amióta a 3-as fázis elindult, és eddig csak egy nyamvadt ogre gyűrűt dobtak ki. Pedig az a portyagömb jól jönne még, csak a csp mutatóm 0-án áll.
Dátum: 2009.09.07. 14:43:54
48 percenként kapsz egyet alapból, prémiumosként 38,4 percenként. (ha nincs szakértelmed.)
Dátum: 2009.09.07. 10:56:57
Nekem kipottyant 3 lötty a harmadik fázisban, közel 100 manó után. Portyagömb még sehol, csp pedig 0.
Dátum: 2009.09.07. 10:28:44
No comment. 10 pont.
Dátum: 2009.09.07. 08:45:33
Minden elismerésem a Cruentusé! Maximális hajtás minden téren!
Sátánfajzat előtt pedig külön meghajtom a fejem. Top 10-ben a manóknál, bezsebelt egy bajnokit. Tud valamit a srác!
Dátum: 2009.09.04. 13:57:37
Köszöntem!
Dátum: 2009.09.04. 13:07:14
A karakterek statisztikáinak megtekintéséhez kattints a képükre. VS Idomított állatod, BenTen, egy 22. szintű vyarg harcos is részt vesz a csatában. Kezdetét veszi a gyilkos csata.
A pókmágus elmond egy thrax halálcsapás varázslatot. Gurulsz egyet, hogy a varázslat ne találjon el. Csak 129 pontnyit sérültél. Az állatod 15 életpontot sebződött.
Ajkad hangtalanul mozog, egy kinetikus detonáció igéjét mondja. (-145 VP). A pókmágus elkerülte a varázslatot! Csak 193 életpontot vesztett.

A pókmágus a Mágikus fegyverrel a felsőtestedet célozza! 6 életpontot vesztettél. Az állatod 1 életpontot sebződött.

Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Legendás tőrrel. A pókmágus 96 pontnyit sérült. BenTen is támad. Mellé!

A pókmágus lesújt rád a Mágikus fegyverrel. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.

Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Fegyvered ártalmatlanul pattan le A pókmágus páncéljáról. BenTen is ellenfeledre veti magát. 27 sebzés!

A pókmágus lesújt rád a Mágikus fegyverrel. Melléütött!

Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. A pókmágus 103 pontnyit sérült. BenTen az oldaladon harcol. 25 sebzést okozott.

A pókmágus a Mágikus fegyverrel a felsőtestedet célozza! 18 pontnyit sebzett rajtad. Az állatod 2 életpontot sebződött.

Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Legendás tőrrel. A pókmágus 96 pontnyit sérült. BenTen acsarogva támad. Nem talált.
Ellenfeled már láthatóan fáradt, csak arra maradt ereje, hogy valahogyan megpróbálja kivédeni a csapásaidat.
Oldalt szökkenve, a Legendás tőrrel A pókmágus feje irányába ütsz. A pókmágus 107 pontnyit sérült. BenTen acsarogva támad. 26 életpontot sebzett
Ellenfeled már láthatóan fáradt, csak arra maradt ereje, hogy valahogyan megpróbálja kivédeni a csapásaidat.
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Legendás tőrrel. 127 pontnyit sebeztél. BenTen is támad. Mellé!
A csatában összesen 800 sebzést okoztál, és 153 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad ??? 0 ??? lélekenergia és 19 TP!

1500LE-vel mentem térkapuzni és semmi?
Kérem javítani!
Dátum: 2009.09.03. 18:06:01
Az eddigi megérzéseim szinte mindig bejöttek és most megtaláltam a megoldást. Az alapgondolat Miklósék 100 aranydukát AH-beli tárgya adta.
Ez is egy olyan dolog, amit csak azért dobtak be, hogy színesítse a játékot. Az a minimum, hogy mindenki megmosolyogta, sőt elindult egy egészséges versengés is érte. Egészen addig a pontig, amíg a licitek túl nem lépték a tárgy valódi értékét. Erre pedig Miklósék se számítottak.

A mostani event alapgondolata is tökéletesen az előbb említett licithez hasonlóan indult, ez biztos. Csak itt a versenyzők vakon licitáltak valamire, aminek a pontos értékét nem tudták, és a betett tétet senki sem kapja vissza.

Szerintem első körben kitaláltak egy fajta díjat, minek az értéke mérhető lett volna a belefektetett energiával.
Mindenki beleteszi a maga részét felmérve a lehetőségeit.
A hordatagok számához és erősségéhez alakították a jutalmat és a limitet, vagyis ha minden hordábol minden ember ugyanannyi erőforrást áldozott volna fel, akkor pontosan 4 felé kellett volna osztani a jutalmat.
Ez ugye nem lehetséges, mert nincs inspiráció, ezért alkottak először egy toplistát, hogy legyen azért valami verseny is a dologban. Egyúttal elbillentették a mérleget valamilyen arányban, hogy aki a top 10-be kerül és többet áldozott fel, az kellőképpen kompenzálva legyen.
Alapvetően megígérték, hogy senki nem fog rosszul járni, amibe beletartozik az is, hogy szórakozásnak sem utolsó.

4 féle játékosra számíthattak és maradjunk a dukátos példánál:

1. aki nem játszik (nem licitál) de a horda győzelme miatt valamilyen szinten jól jár. Vagy nem, mert az is lehet, hogy ha nem üt meg egy bizonyos mércét, és egyáltalán nem vette ki a részét a dologból akkor nem is kap semmit. Erről ugyanúgy nem tudunk semmit, mint a jutalomról.

2. aki csak kevésbé veszi ki a részét egy adott szinthez képest (kevesebbet licitál mint a valós érték), ezért neki a hordagyőzelmen kívül jut valamicske kincs is: relikviák) ezzel jobban járnak mint azok akik tojtak a dologra, de nekik csak részben megtérülő a befektetett energia. 100 dukátra csak 80-al licitálnak, de a végén csak 60-at kapnak vissza, de visszakapnak valamennyit

3. optimalizátorok, akik két nap alatt rájönnek a titok nyitjára, és a helyes arányokra, ők megkapják a hordagyőzelemet és többé kevésbé pont ki lesznek kompenzálva. 100 dukátra licitálnak 100-al, és azt vissza is kapják.

4. a versenyszellemet vallók. Akik normális esetben egy egészséges verseny keretein belül elhúznak a többiektől. Az első 10 jól jár, hisz ezért van a toplista. Ők lettek volna azok, akik a 100 dukát értékre 200 dukátot tettek, de a végén a 100 dukát mellé visszakapják a 200-ukat, ergo ők jól járnak, mert 300 dukátot kapnak jutalomként. Mindenki más viszont bukni fog a dolgon, aki nem volt elég tökös a versenyhez.

Csakhogy:
-Ezt hamar észrevették a népek és elindult a sírás, amiért aztán a Beho bevezetett még egy toplistát, hogy minél nagyobb kört ki tudjon elégíteni
-Úgy lett a díj kitalálva, hogy a legjobb emberek megkapják a 100 dukát jutalmat a befektetett 200-hoz és mindenki boldog.
- ők a nagy számok törvényei alapján úgy gondolták, hogy nagyjából mindenki azonos mértékben veszi ki a részét az eventből.
-De, a tipikus köntörfalazás, és mellébeszélés, valamint kétértelmű tájékoztatás miatt elindítottak egy olyan versenyt, ahol nem az ész diktált és a 200 dukát helyett a legjobbak már 500-al licitáltak all int mondva. Őket már az eredeti jutalom nem fogja tudni,kompenzálni és az ész nélküli vakon rohanásuknak nagy bukás lenne a vége.

Ezért lett kiírva ez a szavazás, mert még ők maguk se tudják még eldönteni, hogy mi lesz a verseny vége, ki mit fog még a végén beleölni a tartalékokból, és pontosan ezért, hogyan lehetne ezeknek az embereknek a befektetett idejét energiáját kompenzálni.

Ha most elmondanák előre a díjat, akkor sokan hirtelen teljesen leállnának, sokan még belehúznának, felzárkózna a mezőny, és viszonylag egyszerűen tudnának kalkulálni a jutalom terén.
De most nem tudják még, hogy mi lesz a végeredménye az egésznek és mit kezdjenek majd az eredménnyel, mert nincsenek rá felkészülve.
Dátum: 2009.09.03. 16:24:43
A 60-50-et csak a példa képpen hoztam fel, de gondolom 100-as szintnél nem lesz nehéz 90-re leütni... ott aztán igazán brutális különbségek lesznek.

Csak a példa kedvéért, én aki 42-as szinten vagyok, már most alig 200TÖ-vel vagyok lemaradva az 48-as kakarkterekhez képest. Hiába veszek 17 szinttel feljebbről tárgyakat, mert aki felettem van, szintén ezt teszi. Így, még ha közel azonosan lenne elosztva a tulajdonságunk, akkor is másfélszer nagyobbat sebez varázslattal, és kétszer annyit üt rám fegyverrel, nem beszélve arról, hogy 5%-al nagyobb esélye van a sikeres találatának.

Hogy őszinte legyek, nincs rossz karakterem de soha nem tudtam optimalizálni, ezért mindig halmoztam a kisebb elmaradásokat, amiknek következtében most szélmalom harcot vívok. És ez az ami elkeserít.
Dátum: 2009.09.03. 14:20:40
Köszönöm a gyors reakció!
Nem kellene ezen változtatni hasonló módon, mint a láthatatlanságnál? Mert ez így elég unfair.
50. szinten hiába maxolja valaki a kereskedelmet, ha egy 60-as akkor is 10 szinttel magasabbról veszi a tárgyait. Nyílvánvalóan erősebb is nem kevéssel, ráadásul még kap 10% bónuszt a találati arányához?
Így pl. nincs semmi értelme a visszafogott fejlődésnek sem, mert nem elég hogy lelassul a játék a játékos száméra, de kutya lassan fog kikerülni az ütőtávból is. Elég hervasztó dolog.
Dátum: 2009.09.03. 13:38:39
Én visszakanyarodnék egy 1 hónappal ezelőtti kérdésemhez.
Megy már a v3 egy ideje, és minden hónapban színesebbnél színesebb statisztikákat látni.
Nincs valakinek gyűjteménye arról, hogy melyik bajnokin kik lettek eredményesek és melyik kategóriában?
Dátum: 2009.09.03. 11:06:32
Meg tudnátok mondani, hogy ha alacsonyabb szintű játékost támad az ember változnak-e a tulajdonságai a támadónak? Ha igen akkor mik és mennyivel?
Ha igen, akkor ez működik a bajnokin is?
Dátum: 2009.09.03. 10:55:37
Egy pár nappal ezelőtt már kérdeztem, csak semmilyen válasz nem érkezett még rá.

Ha valaki alacsonyabb szintú játékost támad, akkor módosulnak-e a tulajdonságai?
Ha igen, akkor mik, és mennyivel?
Dátum: 2009.09.03. 10:41:08
Szerintem nincs miért felfedni az event végét előre.
A fertőzésről se tudta senki, hogy mit fog adni, vagy mit nem, mégis mindenki meghozta a maga döntését, és vagy küzdött ellene vagy nem.
Zarknod ébrsztéséért járó relikviákat is meg kellett szereznie elsőként valakinek, hogy a többiek eldönthessék magukban, hogy ezekért a fix dolgokért megéri-e nekik küzdeni, hamár a top 10-be nem kerülhetnek már be.
Aztán amikor kiderült a fertőzés legyőzés eredménye, elkezdte mindenki szidni. Majd egy hónap mulva megtudta a másik tábor is, hogy mire számíthat majd, ezt a megoldást is elkezdte mindenki szidni. Függetlenül attól, hogy melyik táborba esik.
Bármi legyen is a végeredmény, soha senki nincs vele megelégedve. De volt valaki, aki elérte elsőnek az eredményt, és innentől megszűnt a titik titoknak lenni.

Mindenki vakon kezdett bele, hát ha mi vagyunk a 3-as világon akik úttörők leszünk, akkor ez az "öröm" maradjon is meg nekünk.
Én nem vagyok rá kíváncsi miért is küzdöttem. Vagyis de, de mindenki érti mire gondoltam.
Dátum: 2009.09.03. 09:43:49
191 leölt manó és még semmi nem pergett ki? Az szívás, én kifejezetten szerencsésnek mondhatom magam. Apropó, a szerencse az eventnél nem számít esetleg bele a tárgyak, relikviák pergésébe?