Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Black Death

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2025.10.07. 01:31:07
Kettő hozzászólásba sem fért bele. Bocsánat, hogy szétoffolom, de ha már megírtam, közzéteszem.

Lejutás a szurdokba:
10 szint, minden szinten egy ellenség, mely Harci illúzióval győzhető le. Egy selectorból kiválasztható melyik harci illúziót szeretné a játékos használni. A harci illúziók használatához maximum ÉP-n és VP-n kell lenni! Az illúzió használatához az összes VP-re szükség van (ezt használatkor fel is használja)! Ha sikeres a használat akkor a max ÉP 50%-át veszti el a játékos, ha sikertelen az ÉP-je nullázóik.
Illúziókat 15 percenként lehet használni (esetleg őskővel azonnal). Első szinten 10 lehetőség van (minden játékosnak más a sorrend, melyik illúzióval juthat tovább, itt nem lehet megosztani tehát melyik illúzió kellett, mindenkinek saját magának kell kiállnia az ÉP és VP gyilkos próbákat), második szinten már csak 9.. a szerencsésebbek előbb végeznek, akiknek nem volt szerencséjük nekik több idő, de pár nap alatt le lehet pörgetni.
Minden szinten használható, ha sikerült az ellenfelet legyőzni bármelyik Teremtő illúzió, itt a fix az illúzióhoz rendelt jutalmat megkapja a játékos, kis jutalom és nagy jutalom is előfordulhat (én az alábbi listát preferálom: 50 templomkristály, 40 hűségszilánk, 70 energiakoncentrátum, 10 Kisebb térkapu stimulátor, Templomi pálca, Verempálca, 30 vadászat itala, 50 portyázás itala, 30 relikviaforgács, 25 ork sör)

A szurdokba lejutva a játékosokat egy tölcsér alakú „pálya” (azaz a szurdok fogadja)

Szurdok felépítése: 2 darab féltölcsér A féltölcsér – jutalommező – B féltölcsér:
5 feladat 1 jutalommező 5 feladat
5 feladat 1 jutalommező 5 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
1 feladat 1 jutalommező 1 feladat
1 feladat 1 jutalommező 1 feladat
1 gomb: lejutás a szurdok kriptájába.
J








A B




T

• feladatmezők kékkel, nagyjából egyező feladatú mezők ugyanolyan kékkel, jutalommező sárgával, tovább gomb pirossal.

A szurok A és B féltölcsére egymástól függetlenül megoldható a kritérium, hogy az adott sor feladatai meg legyenek oldva, ha nincs kész pl az első sor első 5 feladata akkor nem mehet lejjebb.
Egy kis csavar: a feladatok az A és B féltölcsérben egyszerre is megoldhatóak, ha valaki szemfüles, mivel egymástól függetlenek, és az A féltölcsér első 5 feladata megegyezik a B féltölcsér második 5 feladatával, viszont fordítva ez nem teljesen igaz, a lényeg, hogy mindig legyenek olyan feladatok, amik megegyeznek 1 szint eltolódással, így a 2 féltölcsér egyszerre könnyebben megoldható, a játékosoknak a logikát kelljen megtalálni, mi a legcélszerűbb.
A feladatok szerintem lehetnek a megszokottak vagy akár egy Szurdokpanel-be behelyezhető a vadászat, portyázás, kihívás, térkapu, kaland, kvízkérdéshez az „orákulum”: pl vadássz a szurdokban 50 alkalommal  csak a szurdokpaneles vadászattal oldható meg a feladat, portyázz a szurdokban itt pl csak klónok ellen lehet harcolni, természetesen a jutalmak is változhatnak, mint a normál, de ha lenne egy külön panel a feladatokhoz akkor elkülönülne a normáltól, ami jó lenne, hiszen egy plusz élmény.
A szurdok összes feladatának teljesítésére a játékosnak 30 napja van, de legelőbb 15 nap után tud továbblépni a kriptába.

Lejutás a szurdok kriptájába: megnyomva az utolsó gombot a játékos lejut a Kriptába.

Kripta

A Kripta felépítése:

Déli szárny – A smaragd kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Nyugati szárny – A zafír kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Északi szárny – A gyémánt kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Keleti szárny – A rubin kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Központi mag – A kristály kripta – bejutás Kulcs Illúzióval, és az előző 4 kripta adta komponensekkel!

Minden szárnyhoz (kivéve központi mag!) kraftolni kell még az első 100 napon 10 vagy 20 darab a kripta nevéhez fűződő talizmánt (maximum 20 darabot!): smaragd talizmán, gyémánt talizmán, zafír talizmán, rubin talizmán.
A talizmánokat a kripta megfelelő szárnyában lehet felhasználni és kell is, minden talizmán felhasználásakor (1 csp vagy 1 pp + talizmán) a játékos egy jutalmat kap. 5-10 percenként lehet talizmánt használni, 20. alkalomra a játékos jutalomként megkapja a - A kristály kripta egyik komponensét a smaragd a smaragd elem-et adja, a gyémánt a gyémánt elemet..stb. A 4 elemet összerakva (pár csp, őskő) megkapja a játékos a Kristály kriptához szükséges védőpajzsot, hiszen itt sok veszély fenyegetheti, másrészt enélkül be sem juthat.
A 20. alkalom után még 10 alkalommal van lehetősége a játékosnak a jutalmakért menni talizmán nélkül, vagy ha nincs megfelelő mennyiségű talizmánja akkor 1 őskő és 1 csp és „X” LE áron folytathatja talizmán nélkül (azaz megéri kraftolni a talizmánokat) folytathatja a kincsek összeszedését. A kincseket a mágikus kripta adja, nem sírrablásról van szó!

A központi mag - A kristály kripta – A mélység temploma.

A kristály kripta nem más, mint a Mélység Temploma, ahol feladatok várnak a végzeturakra, hogy elnyerjék azt a kegyet, melyet a kripta ad (hogy mi ez a kegy arra van ötletem, de rád bíznám a legvégső jutalmat).

A mélység temploma:

Felépítés 9*9-as mátrix, 81 normál mező: 76 feladat, 5 jutalommező
Haladás a templomban először a 9*9 mátrix peremén lévő feladatokat kell megoldani – egy mező jutalommező - ha kész az összes feladat átveheti a jutalmat majd, jöhet a már 8*8 mátrix feladatai, szintén csak a külső mezők feladatai aktívak, majd így sorban és a végén amikor már 2*2-es mátrix marad az már az utolsó 3 feladat és a végső jutalom mezője. A feladatok a megszokottak lehetnek, a lényeg és az újdonság a felépítés és haladás.

Ábrázolom neked egy táblázatban. A piros mezők a jutalommezők. Első körben a világoskék feladatokat lehet csak megoldani, ha kész és átveszi a játékos a piros mezőben a jutalmat, utána oldhatja csak meg a következő színnel jelölt feladatokat, így szépen befelé jutva, a feladatok száma csökken, a jutalmak nőnek!

(jutalom előre csak az ismert amelyik „körben” van a játékos! (kis meglepi legyen mindig!).

A templom megoldására mindenkinek 60 napja van.

A vázlat itt véget ért, a jutalmak és kraftolható dolgok, ha megvalósul az event az rád van bízva akár visszajöhetnek az épületek is. Ha lesznek épületek akkor minden adott hozzájuk és lehet, hogy kelleni is fognak, hiszen az átváltások, selectorok egy ilyen eseménynél kellenek.
A küldetéslistát preferálom, hogy az event közben is legyenek előre látható jutalmak.
Dátum: 2025.10.07. 01:29:15
Folytatás, nem engedte egy hozzászólásban:
13. Vásárold meg a napi ajánlatot 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,07--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,07= 8
14. Teljesíts 3 kalandot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*1,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 3+100*1,2= 150
15. Sajtolj ki 1 állatot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,3--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,3= 31

A kincsestérképek egyre nezebbek.

Könnyítés:
Minden térképnél 1 dekrétum használható 15 őskőért.
AF képesség: a célszámok 1 és 2-el kevesebbek lesznek, de minimum 1 a célszám!
Ősköves relikvia: a célszámok 10%al (de minimum eggyel) kevesebbek lesznek, de minimum 1 a célszám!
A csökkentés utáni célszámok 5 ösköért manuálisan megfelezhetőek. (az épp aktív feladatra egy térképen)

Cél: Ingyenesen is teljesíthető, bár brutálisan nehéz annak aki hamarabb szeretné megszerezni a fétist (késöbb kiderül a 2 fétist).
Előre látható, hogy a manakonstrukciózást egy idő után dekrétumozni fogják, felezni pedig többet is érdemes lesz.
Természetesen az őskőköltés és idő függvényében kell meghatározni a jutalmakat is a kivehető plusszokon kivül.

Elhasználódó tárgyak ötletek:
Lélekkút-robbantó:
Egyszer használható, a lélekkút a kiszámolt értékeket megduplázza (mindenből).

Kisebb hűség-inspirátor:
Egyszer használható, az aznapi (választható mikor kerül felhasználásra) hüségbónusz minden értékét megnöveli 50%-al

Hűség-inspirátor
Egyszer használható, az aznapi (választható mikor kerül felhasználásra) hűségbónusz minden értékét megnöveli 100%-al

Nagyobb hűség-inspirátor
Egyszer használható, az aznapi (választható mikor kerül felhasználásra) hűségbónusz minden értékét megnöveli 150%-al

Templom dekrétum-joker
365 naponta egyszer megvásárolható és használható joker, felhasználásakor az adott Végzet Temploma összes feldata telejesül. (Gigatemplomra nem használható)

Relikvia ötletek:
Lélekkút machinátor –
Meglévő őskőtől függetlenül a maximális jutalmat adja (Jelenleg a maximumhoz 1000 őskő kell, ennyit talonban tartani azért sokaknak sok, én sem sütök emiatt kutat..)

Templomi ultradekrétum –
A végzet templomában +1 random feladat magától teljesül
Relikviakuponból fejleszthető + 5 random feladatig

Templomi jutalom-inspirátor:
Az összes templomi jutalmat megnöveli 20%-al, lefelé kerekítve. (kivéve a végső jutalmat!)
Relikviakuponból fejleszhető 100%-ig.

Kreatúra machinátor:
+1 kreatúra pont naponta
Relikviakuponból fejleszhető max +4 kreatúra pontig

Csatlóskarom
+1 csatlós aréna csata naponta

Lélekkút szipoly
Lélekkút kisütésekor vadászat italát vagy kisebb vadászat italát is kapsz 2-10 darab között (őskőtől függüen, ahogy az LE..stb is)

Kalandspecializátor
Esély epikus kalandtérkép találására 1% esély (relikviakuponból fejleszthető)
Az eredeti kalandtérképtalálástól függgetlen!

Energiakoncentráló
Karácsonyi süti, energiakoncentrátum +2% LE-t ad (relikviakuponból fejleszthető)

Szintinspirátor
Minden szintlépéskor kapsz X vadászat italát és X portyázás italát is

Manainspirátor
Manakonstrukció +10% LE + 1 zöld myto (relikviakuponból fejleszthető)

Laborfókusz
Minden szintje növeli x-el a létrehozható megaesszenciák szintjét - (relikviakuponból fejleszthető)

Fétismaximalizátor
450-ről 500-ra nő a fétisek myto-ból fejleszthetősége, myto költség*2

Térkapu machinátor
Minden térkapus csatád után kapsz egy kisebb energiakoncentrátumot (energiakoncetrátum LE-jének 25%-a)

A Tér-idő:
Térkapu jutalom-specializátor
Térkapus csatád után 2% eséllyel kapsz egy Tér-idő ládikót.
Relikviakuponból fejleszhető 10%-ig.

Tér-idő ládikó:
Tér-idő ládikó 1000 ládikóra vetített esélyek

1 db Verempálca
1 db fétis joker
1 db férisszilánk
2 db Templomi pálca
3 db Relikvia kupon
15 db ősi arany joker
15 db ősi aranypénz
1 db éjkristály fókusz
3 db Felemelkedés Gyémántja
10 db arany lélekfókusz
5 db Relikvia joker
4 db Kryxomium fókusz
3 db Unobtánium fókusz
3 db Kristály myroaffinitás
1 db 100 templomkristály
2 db 30 relikviaforgács
10 db 5 relikviaforgács
5 db 5 sorsjegy
50 db Sorsjegy
20 db 30 templomkristály
40 db 10 templomkristály
20 db 20 csatlóskristály
40 db 5 csatlóskristály
50 db 10 mytokronyt joker
50 db 10 kristály joker
50 db 3 hüségszilánk
50 db 2 vadászat itala
50 db 2 portyázás itala
50 db 5 barna mytokronyt
50 db 5 kék mytokronyt
50 db 3 templom kristály
50 db 3 platina
50 db Karácsonyi süti
50 db 10 aranydukát
50 db 5 diránium
25 db Smaragdszelence
20 db Csatlóscsata-ital
100 db Tér-idő szilánk
1000

100 db Tér-idő szilánk = Térkapu fétis
250 db Tér-idő szilánk = Tér-idő fétis

A húség útja mintájára felhúzott event doksija, változtatások nélkül ahogy Miklósnak elküldtem. (Illusztrációkat nem tudom beilleszteni).
Közzéteszem, mert 2 és félév alatt semmi nem lett belőle, ezután sem lesz már akkor.

„Csak a szurdok kriptáit kerüld el”
Térképek
30 nap felkészülési idő, ezalatt térképdarabokat lehet találni:
6 vadászat: 1 térképdarab
8 portya: 1 térképdarab
12 kihívás: 1 térképdarab
Térképdarabok összeillesztése:
6 térképdarab: random térkép
9 térképdarab: választott térkép
30 nap felkészülési idő után elkezdődik a 100 napos Térkép/Felfedezés esemény:
Befizetés, ha kell X őskő = Felfedezők medálja
Minden belépéskor 4 jutalom szerezhető:
1. Belépésért (gyenge – közepes jutalmak)
2. TP szerzés után (gyengétől a közepes feletti jutalmakig)
3. Belépés, TP szerzés és Felfedezők medálja után (közepestől akár a nagyon erősig)
4. Felfedezők medálja után (kizárólag az eseményhez kapcsolódó jutalmak)
Az összejutalmak maximum 35%-a (beleértve a 4. jutalmat is kizárólag az eseményhez kapcsolódik).
A maradék 65% azoknak szól, akik továbbra is élvezni szeretnék a játékot és egy kis plusz, hogy belépjenek, TP szerezzenek, vagy a jutalmakért megejtsenek egy, ha lesz befizetést.
A jutalmak csak azon naptári napon vehetőek át „ingyen”, amely napokon generálodnak. Visszamenőleg őskőért pótolhatóak. Ha valaki az esemény közben vásárolja meg a Felfedezők medálját az visszamenőlegesen csak ezzel átvehető jutalmak őskő költsége drasztikusan csökken például fix 1/3-ad őskőre át nem vett jutalmanként.

A felkészülési idő után, azaz már az event részeként találhatóak térképek is (a térképdarab találás ugyanígy megmarad):
20 vadászat után: 1 random térkép
30 portya/SZB csata után: 1 random térkép
40 kihívás után: 1 random térkép
Kiírásban az evetben számlálók:
A következő térképdarab találása:
0/6 vadászat, 0/8 portya, 0/12 kihívás
A következő térkép találása:
0/20 vadászat, 0/30 portya, 0/40 kihívás
Nem összevonhatóak! Külön-külön megy a számláló! A számláló egyedüli összevonása a felfedezés ládikó-nál történhetne meg itt minden beleszámít 1-el, 0/100-ról indul, csökkenthető lenne relikviával.
Felfedezők ládikójának tartalma: az eventhez kellő (térképdarab) és egyéb jutalmak találhatóak benne.
A 100 nap alatt minden nap egy alkalommal vásárolható őskőért 1 felfedező ládikó 1 őskő-ért.
Felfedezés:
Ha már van térkép, el lehet indulni felfedezni:
1 Felfedezés, a kapott jutalmak miatt 3 cselekvéspontba kerül. Relikviával csökkenthető 2 cselekvéspontra, vagy 1-re.
Egyszerre 4 felfedezés futhat, de ugyanazon a területen egyszerre maximum 2!
5 területen zajlik a felfedezés:
- Milliárd éves romok
- Az ellenség elhagyott földje
- Ádáz háborúk völgye
- Sámánok hegye
- Mitikus lények erdeje

Minden területhez 4 féle méret tartozik:
Kisebb, közepes, nagy, hatalmas

Minden mérethez tartozik felfedezett végzethektár és felfedezési idő:
Kisebb: 75 végzethektár – 24 óra
Közepes: 100 végzethektár – 32 óra
Nagy: 125 végzethektár – 40 óra
Hatalmas: 150 végzethektár – 48 óra

Minden felfedezés ad egy komponenst!
- Milliárd éves romok – ékét vesztett ékkő
- Az ellenség elhagyott földje - xenopáncél
- Ádáz háborúk völgye – tönkrement fegyver
- Sámánok hegye - sárkányfog
- Mitikus lények erdeje – angyalszárny

Az egyszerűség kedvéért az 5 féle alapkomponenst továbbvive is megkapja a terület méretjelzőjét, így a Kisebb ékét vesztett ékkőtől, a Hatalmas angyalszárnyig 20 féle komponenst kapunk.

Minden felfedezés a komponens mellett ad 1 darab lélekgyöngyöt, ezek a gyöngyök beválthatóak kisebb vagy akár nagyobb jutalmakra is akár a kristályitaloktól a fétisig, vagy az energiakoncentrátumtól a verem/templomi pálcákig értékelve a játékosok aktivitását.

A felfedezett végzethektárok növelhetőek (relikvia) a felfedezési idők csökkenthetőek (relikvia). Az arányos növelés és csökkentés következetes, a fix pluszvégezthektár és fix időcsökkenés csak akkor működik, ha arányos- pl: (+20%) +15, +20, +25 +30 végzethektár, időben pedig: 3, 4, 5, 6 óra vagy többszörösei.

A végzethektárok felosztása: Nem mindegy milyen terület kerül felfedezésre!
A végzethektárok alapesetben:
- Sziklás rengeteg: 40 %
- Sivatagos terep: 30%
- Özönvíz sulytotta talaj: 20%
- Termékeny termőföld: 10%

Az arányok megfordíthatóak, de csak az elkövetkező felfedezésekre vonatkozóan!
Az esemény 80. napjától kezdve az istenek (vagy kufárok) igényt tartanak a területekre melyeket meg is vásárolnak, természetesen a Termékeny termőföldekért jobban „fizetnek”, mint a sziklás rengeteg után.
A végzethektárok felosztásával és a további területek felfedezésére a számlálók pörögnek felfelé, pl:
Jelenleg birtokodban van:
- Sziklás rengeteg: 400 végzethektár
- Sivatagos terep: 250 végzethektár
- Özönvíz súlytotta talaj: 200 végzethektár
- Termékeny termőföld: 50 végzethektár

A végzethektárok eladásával csökkennek a számlálók. 100 ugyanolyan végzethektáronként adható el a terület pl: energiakoncentrátumért, de míg a sziklás rengetegért 1 db jár, a termékeny termőföldért 8 darab. (Nincs mögötte konkrét számolás mennyi LE adható mennyi után, csak irányadóan következetes, hogy míg a legrosszabb 1 a legjobb 8 a köztes értékek pedig 3 és 5)

Feltárás

Visszakanyarodva a felfedezett területekhez, függetlenül milyen a terület, a területet fel kell tárni Terület feltárása néven. Egyszerre 4 terület tárható fel. A feltárásnak is ideje van, viszont itt az idő már töredék: 2-4-6-8 óra a terület nagyságától függően. Egyszerre 4 feltárás futhat. A feltárásnak nincs előfeltétele (azaz lehet valamilyen, de mivel szerves része az eventnek ezért könnyen hozzá lehessen férni).

Feltáráskor a következőek találhatóak:

Területtől függően, mérettől függetlenül:
- Milliárd éves romok  Komponens: Kristálygyöngy
- Az ellenség elhagyott földje  Komponens: Smaragdgyöngy
- Ádáz háborúk völgye  Komponens: Rubingyöngy
- Sámánok hegye  Komponens: Zafírgyöngy
- Mitikus lények erdeje  Komponens: Gyémántgyöngy

Területtől függően, de mérettől függetlenül található 15 darab további komponens, melyek egyéb dolgok kraftolásához kellenek:
- Milliárd éves romok  Komponens: rozsdás tallér vagy dukátmaradvány vagy ismeretlen érme
- Az ellenség elhagyott földje  Komponens: xenocsont vagy moa rúna vagy gnóm koponya
- Ádáz háborúk völgye  Komponens: tőrdarab vagy fejsze, vagy tönkrement parittya
- Sámánok hegye  Komponens: sámándob vagy sámánüst vagy sámánbot
- Mitikus lények erdeje  Komponens: sárkánycsont vagy grifftoll vagy megkövesedett maradvány

Ezekből kraftolható dolgok jutalmak, kicsi dolgoktól a nagyobb dolgokig.

Kincskeresés (prémium vagy ősköves opció)

A területeken, ha már feltárásra kerültek indítható kincskeresés vagy mélységi ásatás, melynek ugyanúgy ideje van 1-2-3-4 óra. Egyszerre 4 kincskeresés futhat. A kincskeresésnek van előfeltétele, hiszen bónuszopció, az event „szervetlen” része. Előfeltétel: Kincskereső kódex (relikvia), őskőért vásárolható.

Kincskereséssel a következőek találhatóak:

A játékban már létező kis jutalmak, amelyek az eventtel nem hozhatóak összefüggésbe:
1 kincskeresés 4 jutalmat ad:
Fixen ad 1 darab ősi gyémántot (beváltható X jutalmakra, függvényében annak milyen ára volt a Kincskereső kódexnek! pl: ha 120 őskő, akkor 1 Verempálca és 1 Templomi pálca kiszedhető legyen, ha fele, azaz 60 őskő, akkor egy Templomi pálca és persze a kisebb jutalmak a maradék ősi gyémántért)
A másik 3 jutalmat 3 „kalapból” kapja a játékos random, minden kalapból egyet:
Első kalap: 1 Fehér kristályital, 1 platina, 1 aranydukát, 1 hűségszilánk, 1 szubplazma, 1 ősdrágakő
Második kalap: 2 templomkristály, kisebb portyázás itala, Kézikönyv, Kútgerjesztő, Dukáttermő varázstekercs, Lélekgyémánt csomagocska
Harmadik kalap: Vadászat itala, Portyázás itala, Apró térkapu stimulátor, relikviaforgács, ork sör, energiakoncentrátum


Vándorkufár:
Az esemény indultával megjelenik a vándorkufár is, aki szívesen kicserél egy térképet a kívánt térképre 1 őskőért, mellette vásárolható nála minden nap 1-1 dolog, egyik platináért vagy lélekgyémántért, a másik őskőért, ezek lehetnek akár az eventhez kapcsolódó dolgok is és attól teljesen függetlenek is, a lényeg, hogy egy plusz vásárlási opció, amolyan kisebb „ünnepi akciós ajánlatok, amelyekre a játékosok is fogékonyak. Gondolok itt a költési akció alatt futó ajánlatokra, lehetnek benne, de például tizedrésze, 1000 mytojoker nem várható el, de 10-20 darab már elfogadható, lényeges, hogy őskőért a népszerűbb tárgyak fussanak, hogy ide is érdemes legyen belépni és megnézni az ajánlatot, ezzel is fokozva a belépés adta plusz örömöket.

Komponensek és a kraftolás:

40 féle komponens, 20 féle a felfedezéssel, 5+15 féle a feltárással.

Az event fontos eleme, amelyek nélkül 100 nap után már nincs tovább, azok az Illúziók.
10 féle Illúzió szükséges, hogy a 100 nap letelte után a játékosok a szurdok mélyére jussanak, de először is, kell egy térkép, ami elvezet a szurdokhoz:

A szurdokhoz vezető térkép-et elő kell állítani komponensekből.
A szurdokban való haladáshoz 10. szint lefelé, 10 különböző Illúzióra van szükség.
Az Illúziók folyamatos használata csak a legnagyobb mágusok kiváltsága, így egy végzetúr egy illúziót miután a komponensekből előállította, csak egy alkalommal használhat sikeresen, utána nem képes rá, sikertelen használat esetén újra használhatja.

Költési bónuszkuponok

Új tárgy:
A Hűség útján a játékosok a befizetéshez kaptak kuponokat, ebben az eventben viszont az őskő költése szerint kaphatnának költésül után bónuszokat. A játékosok saját maguk dönthetnék el az Őskövek oldalon, hogy melyik legyen aktív. Nincs időhöz kötve, hogy mennyi idő alatt kell elkölteni y mennyiséget, azaz korlátlan, akinek 1 nap kell hozzá az is rendben van, akinek 1 év vagy 2 év az is rendben van.
Egyszerre csak egy lehet aktív! A játékosnak kell aktiválni! Költési akció alatt is aktív!
10 féle lenne ebből is ahogy kuponból:
Réz: 100 őskő elköltése után a bónusz: 3 őskő, 5 ork sör, 5 sorsjegy, 25 platina, 2 katalizált őskő

Bronz: 200 őskő elköltése után a bónusz: 5 őskő, 10 vadászat itala, 8 sorsjegy, 5 katalizált őskő

Ezüst: 350 őskő elköltése után a bónusz: 10 őskő, 12 vadászat itala, 10 sorsjegy, 20 platina, 10 katalizált őskő

Arany: 500 őskő elköltése után a bónusz: 20 őskő, 15 vadászat itala, 50 kristály joker, 1 templomi pálca, 15 katalizált őskő

Platina: 750 őskő elköltése után a bónusz: 20 vadászat itala, 5 portyázás itala, 50 platina 80 kristály joker, 100 myrokronit joker, 1 templomi pálca, 25 katalizált őskő

Mithril: 1000 őskő elköltése után a bónusz: 25 vadászat itala, 8 portyázás itala 80 platina 100 kristály joker, 150 myrokronit joker, 2 templomi pálca, 40 katalizált őskő

Kryxinoum: 1500 őskő elköltése után a bónusz: 25 vadászat itala, 15 portyázás itala, 20 sorsjegy, 100 platina 120 kristály joker, 200 myrokronit joker, 2 templomi pálca, 60 katalizált őskő

Unobtánium 2000 őskő elköltése után a bónusz: 30 vadászat itala, 20 portyázás itala, 30 sorsjegy, 120 platina 150 kristály joker, 300 myrokronit joker, 2 templomi pálca, 1 verempálca 1 mytoaffinitás, 75 katalizált őskő

Éjkristály: 2500 őskő elköltése után a bónusz:
35 vadászat itala, 30 portyázás itala, 35 sorsjegy, 150 platina 180 kristály joker, 400 myrokronit joker, 4 templomi pálca, 1 verempálca, 1 mytoaffinitás 90 katalizált őskő


Isteni végzet: 5000 őskő elköltése után a bónusz:
60 vadászat itala, 60 portyázás itala, 60 sorsjegy, 200 platina 300 kristály joker, 1000 myrokronit joker, 6 templomi pálca, 2 verempálca, 2 mytoaffinitás 200 katalizált őskő


Katalizált őskő:
– beváltható:
pl: 200 katalizált őskő: Őskő fétis, necces, de szép lassan megszerezhető mindenkinek és itt bizony ehhez költés kell
(továbbá beváltható: vadászat itala (1), portyázás itala (1), energiakoncentrátum (1), relikviakupon (10), Felemelkedés gyémántja (20), Mytoaffinitás (60) Templomi pálca (70), Verempálca (90)

Felfedezéstóken:
Gyűjthető, beváltható, megmaradó tárgy, összegyűjtve jutalmakra váltható be.


Illúziók:

Mint említettem 10 féle illúzió szükséges a szurdok mélyére jutáshoz, ezek Harci illúziók.
További 10 féle Teremtő illúzió hozható létre és 5 darab Kulcs típusú illúzió.
Minden illúzió csak egyszer hozható létre, és egy használható csak sikeresen (sikertelen használat esetén használhatják újra), mivel a végzeturak nem rendelkeznek azzal a képességgel és erővel, hogy fenntartsák az illúziók folyamatos használatát, ezért felhasználás után az illúzió használatát elfelejtik.

A Teremtő Illúziókra a szurdokba lehutáshoz lesz szükség.
A Kulcs Illúziókra a Kriptában lesz szükség.

Szurdok

Lejutás a szurdokba:
Dátum: 2025.10.07. 01:26:19
Sziasztok!

Egy kicsit off leszek, de talán témába vágó is. És hosszú is, így akinek nincs idő/kedv/érdeklődés ne álljon neki olvasni

Számomra ezzel a "fejlesztéssel" a játák közel 17 év után véget ér. Talán egy évet, ha kihagytam.
Azon a véleményen vagyok, ha várost akarok építeni akkor keresek olyan játékot ahol ez a téma. Nekem a Végzetúr világába ez nagyon nem illik bele, sőt szerintem nagyon is távol áll tőle.
De lehet, hogy az időzítéssel van a legnagyobb probléma. Talán a játék nem jutott még el oda, hogy egy ilyen kitérő beleférjen.

A V5-ös főkarakterem átadó, amíg nem talál gazdára eltamagocsizom vele vagy elküldöm körülnézni a katakombákba.

Köszi srácok az elmúlt éveket! Még ha sokan le is vettetek LE-vel, vagy probáltatok!

INNENTŐL TELJESEN OFF, azaz nem ehhez a topichoz tartozó

Anno amikor a Hüség útja terveit küldtem el Miklósnak, kifejtettem, hogy valamivel meg kellene tartani a játékosokat. Azt a pár játékost aki kitartóan itt van és a mai napig szeret játszani ezzel a játékkal.
Erre az egyik legjobb megoldásnak véltem egy olyan eventet ami nem időigényes, lehet tápolni, kell egy kicsit gondolkodni. Így lett egy 100 napos event (+ templom) amit véleményem szerint észre veszünk, hogy van, jönnek a tojások, kraftolunk, de pár kattintás az egész és a végén a finálé a legnagyobb templom a játékban amit könnyű teljesíteni mivel annyi idő van rá, hogy szerintem sima ügy.

Az ilyen és ehhez hasonló dolgok, amik arra törekednek, hogy a játékosok érdeklődését fenntartsák att hiszem szükségesek, főleg azok amiknek az időigénye kicsi.
Anno megkértem Miklóst, hogy a Hüség Útja azért változzon egy kicsit évről évre. Ez ahogy a többi event is gyakorlatilag le van... ez is le lett.
Sajnos annyi sem fért bele, hogy legyen egy easter egg. Ez annyiból állt volna, hogy egyik nap mindenki kap egy galambtojást kb 3-5 napos keltetési idővel.
A galambtojás mivel nem illik a képbe funkciója csak annyi lett volna, hogy történet szerint a galamb kikel tojik egyet a fejedre jutalmul kapsz +1 szerecse tulajdonságot...
Miklóst ezen kivül kértem, hogy azaz javasoltam, hogy a kraftolás legyen kiterjedtebb, lehessen kraftolni energiakoncentrátumot (max mennyiséggel) és pár pálcát, persze sok összetevővel (és maximummal pl, max 3 db) és pl egy jelképes őskő költség mellett (pl: templomi pálca 15-20-25 őskő + a hozzávalók, verempálca hasonló elven). Ez és pár vadászat itala kraftolása opció lett volna az event továbbfejlesztésére és, hogy ne csak fixen minden évben ugyanaz legyen.
Ebből semmi sem valósult meg. Van egy event, amiben sok lehetőség lett volna még.
A negatívumokon kivül természetesen van egy nagyon nagy pozitív oldala is: Miklós nagyon jól átformálta az eredeti koncepciót a fő elemeket meghagyva (napi belépésért egy kis plusz, keltetés rendszere, kraftolás, őskő kuponok, tápolási lehetőség és fináléként egy nagy templom és, hogy mindezek ne legyenek időigényesek).

Miklósnál van egy doksi immáron több, mint két éve, egy hasonló eventről. Ott a költési kuponok lettek volna az újdonság (pl: aktíválsz egy 200 őskőves költési kupont, ha elköltöttél 200 őskővet, megkapod a jutalmat, ugyanez 500,1000,2000,5000-es verzióban természetesen mind korlátlan idő alatt azaz mindegy, hogy 20 perc vagy 3 év).
Erről az eventről a poszt végén írok többet.

Fentebb írtam az időzítésről.. hogy talán a legnagyobb probléma a rosszkor, mivel a játékban annyi fejleszteni való lenne ami valódi problémákat old meg, hogy szerintem arra kellett volna koncetrálni. Nagyrészt ezeket a javaslatokat Miklósnakis elküldtem már régen. El is olvasta, de nem történt semmi. Megprobálom röviden összefoglalni mi az amit Miklósnak írtam és mellé azt is megindokolni miért lenne/lett volna szükséges.

Szövetségek:
Szövetségi bajnoki:
- aki nem tud részt venni (magányos farkas) számára is legyen elérhető a gyakorló ütés
- szövetési bajnoki díjazás: 4. helytől ne lélekkút töltés legyen, hanem kapjon %-os formában mindenki téglát (pl 4. helyezett 80% tégla a jelenlegi szinthez.. majd csökkenő sorrend)
Szövetségi épületek:
- "Lélektorony" - csak lélekkútból építhető, mindenkinek egyenlő feltételekkel, 10 pont = lélekkút maximimumának betöltése (10%-os lélekkút résztöltéseknél 1 pont). 1 szint 10 pont, majd 2. szint 15., 3. szint 20 pont...stb. Minden szinten egy jutalmat vehet át a szövetség minden tagja, ha már az adott szövetség tagja legalább 60 napja.
(Probléma: csak a HT maradt sok helyen, V5-ön még az sincs, a felesleges lélekkúttöltöttség átalakítása bónusszá, és opció a HT vagy a torony építés között).
- "Manatorony" - csak manakontrukcióból építhető, itt a betöltött mana LE számítana vagy pontrendszer szerint, ugyanúgy szintek szerinti jutalmak.
(Probléma: Manakonstrukcióra érdemi hangsúly fektetése jelenleg nincs)

Eventek:
Landragór:
- Amikor egy évben csak egy alkalommal van, kapjunk egy bónusz meglepetés hetet (ez már, ha lesz ilyen, nem lesz meglepetés), azaz 21 napról 28 napos legyen az event ebben az esetben.
- Akár minimális őskő fejében a választható tulajdonságok száma csökkenthető legyen akár 1-re is.
- Relikvia: +0,1% a kapott tulajdonságokra (relikviakuponból..stb fejleszthető 2%-ra), így a betöltött LE-re felhúzható egy kis plusz táp.
Xeno:
- Legalább, ha valaki a győzelmeket és az építést is teljesítette akkor választhasson 2 helyett 3 jutalmat.
- Több kitin szerzésére lehetőség.
Remény városa:
- A napi helyett heti leosztásban tömbösítve a feladatok, így nem kellene minden nap ezzel szórakozni. Egyszerüen a napi kényszert átváltani kényelmes 1 éten ha van idő rászánom, megcsinálom. A mostani napi "pontgyüjtés" iszonyatos kényszer. (Én eddig végig vittem az összeset.. többet soha, már megszabadulok tőle).
Kufár csata:
- A célszámok megfelezése, új, értelmes jutalmak bekerülése. (Itt kicsit magam mellett beszélek: 4 percenként vagy óránként ütni, köszi, de nem, nekem erre nincs ennyi időm!)

Egyebek:
Térkapu italok halmozódása probléma:
Térkapus fétis, amihez első körben kb X szörny legyilkolása szükséges.. bizonyos relikviákkal csökkenthető célszám pl a felére.
Azt hiszem a fétis és egyéb jutalmak hatására megcsappannának az térkapus italok.. Bővebben erről lejebb, hiszen már elküldtem Miklósnak az elgondolásom.


Smaragdszelence:
X Smaradszelencséből létrehozható lehetne egy Gyémántszelence. A gyémántszelence Y számű komponenst tartalmaz. Z számú komponensből kraftolható értékes jutalmak (mytoaffinitás, pálcák, fókuszok, LE). Jutalmak előfeltétele lehet relilvia megléte is.

Mytokronítok felgyülemlése:
Talán ez lenne az egyik legérdekesebb. Ha előbújna végre az első Isteni fétis, amely tulajdonságait csak isteni mytokronitból lehet fejleszteni. Szintlépése sokkal lassabb (fele TP/csata és csatlóskristály/3). Tulajdonságainak fejlesztése kétszer annyiba kerül.. jutalom: talán képességei megengednék, hogy megnövelje egyik fétis adta bónuszt bizonyos %-al.
.. és ha már egy isteni fétis? miért ne legyen kettő?.. egy másik Isteni fétis aki nem reagál a csaták adta TP-re, nem fejlődik másképp, csak a csatlóskristály van rá hatással, az is csak töredékét adja neki, mint a többi fétisnek?.. Lehet, hogy megcsappanna a csatlóskristály készlet is?
Isteni mytokronit (létrehozása: minden mytokronitból 10 darab, kivéve a barna 1 (vagy 0 ) és kék myto 1 (vagy 0).

Aranydukátok:
Miért csak az AH?
Egy relikvia megszerzésével lehetőséget kaphatnának a játékosok, hogy az aranydukátokat elköltség, más számukra használható dologra.
Példaképp: (nincs kidolgozva)
360 naponta: 1 gigatemplomi pálca (igen, ez megnyitna egy gigatemplomot) Költség: nagyon sok dukát
180 naponta: 1 mytoaffinitás, költség: sok dukát
90 naponta: +1 TÖ mindenre, költség: sok dukát
90 naponta: 1 verempálca, költség: sok dukát
45 naponta: 1 templomi pálca: sok dukát
30 naponta: 100 vagy 300 enegriakoncentrátum: valamennyi dukát

A lényeg, hogy az időkeret miatt ennyi plusz szerzése aranydukátból egyrészt kivonna a forgalomból elég sok aranydukátot, másrészt nem okozna fennakadást, mivel szükséges dolgokra megy el a dukát és a mennyiség nem sok, de még is sok értelme lenne szerintem.

Szerencsekerék:
Szinte értelmetlenné vált. a Jutalmak gyengék ahhoz képest, mint az elején volt. Egy teljes renoválás lenne szükséges.
Példaképp: megszerezhető lehessen ösköves forgatással csatlóscsata-ital (ez le van programozva, egyszer már kaptunk), hozzáadva
egy kisebb vadászat itala ( 3 csp) vagy nagyobb vadászat itala (10 csp).. talán jót tenne...
Továbbá olyan elemek kerülhetnének be, amelyek csak itt szerezhetőek meg és nem feltétlenül kell pirosnak, vagy kéknek lennie.
Pl pálcadarabkák 1-5 darab... amiből létre lehetne hozni egy templomi vagy verempálcát ha összegyült az adott mennyiség..
Megírni az új listát 1-2 nap lenne vagy annyi sem.. az új dolgokat programozni kellene persze, de talán amennyien most nem használják ki az ösköves pörgetéseket ezután kihasználnák.. nem feltétlenül kell egyből az UR jutalmakhoz nyúlni (bár ahhoz sem ártana).

Egy kis boost:

Eljöhetett volna az az idő is, amikor egy relikvia által a fegyverbe behelyezhető lenne egy másodlagos fókusz is (fókuszkristály mellé).
A másodlagos fókusz jelenlegi kufárlistá listából vásárolható (de nem lehet ugyanolyan, mint az elsődleges!) vagy egy teljesen új listából választható..
..és itt nem kel megállni, a harmadlagos fókusz egy különös relikvia ami az elsődleges fókuszkristályt feljavítaná egy kicsit pár %-al...
.. és ha már fegyver.. van még ott bőven tárgy amivel ezt el lehet játszani

Ektoplazma:
Új tételekkel kellene bővülnie. Talán itt jöhetne elő, hogy ektoplazmán szintiszta veremenergiát vegyünk, csak semmi csp!

A játékra fordított idő:

Jelenleg nagyon sok idő, vagy csak nekem az? amit játékkal kell tölteni, az állandó eventek, minieventek egyszerűen sok.. időben sok. Másrészt a játékhoz való kedv is elég kevés.. legalább is nálam. A minievent egynapos feladatok 1/3 ösköért való kiváltása talán nem lenne ördögtől való.. vagy a kihagyott feladatok pótlására utólagosan (másnap és összesítetteben, pl: kihagytál 15 nem őskőves feladatot az ezért járó jutalmat át tudod venni 5 őskőért. Kihagytál 4 őskőves feladatot, az ezért járó jutalmat át tudod venni 8 őskőért..
Templom és verem.. van olyan hónap amikor elfoglalt valaki, de nem akarja, hogy kiessen, miért nem lehet bizonyos őskőért gyorsítani? havonta egy alkalommal egy vermen és templomon.. több idő jutna másra, és talán több kedv is lenne a játékra..

Egy kis saját vélemény és tapasztalat: Miklós sokszor emleget más játékokat, de, ha arról van szó, hogy egy nap nem lépek be és nincs VIP tagságom (amit más játéknál megkapok az első 1$-os vásárlásnál).. igen nincs VIP tagságom, de azért az évek alatt elköltöttem itt már egy szép összeget (nem mertem összeszámolni.. sok év minden befizetési akció 5 vagy 10ezerrel.. - az áremelésig, utána már csak 1-2 befizetés, attol függetlenül, hogy egyet értettem az áremeléssel én így már nem kértem őskövet/első sorban jobb lett volna, hogy az őskő ára marad csak a csomagok lesznek drágábbak, de ez mindegy)... és nem vagyok VIP tag. Ez kicsit vicces. Másrészt egy napot kihagytam (bocs Miklós, de épp sürgősségin voltam) és 6 napig nem kaptam teljes jutalmat.. más játékban ha nem lépek be egy nap bónuszt kapok és köszönik, hogy visszatértem.. itt meg ... van. Ez bőven koncepciós hiba. Szerintem.

Kitérő: nincsenek akciós csomagok, akár kéthavonta egyszer egy felboostolt 2500 Ft-os csomag, amivel talán egy nem ősköves játékos is támogatná a játékot.. sok kicsi sokra megy.. de azt látom, hogy Miklós nem ezt az elvet vallja.. vagy más a fogalom a kis befizetésekről.

Ez mind a saját véleményem, elnézést attól aki nem ért vele egyet, mást gondol. Nem gondolkodunk ugyan úgy, ez így van jól.
-------------------------------------------------------------------------------- ----
Mivel elég sok idő eltelt így közzé teszem nagyrészt a Miklósnak küldött dokumentumok tartalmát (nem copyright, saját ötletek). Lehet, hogy a fentebb leírtakkal vagy az alább leírtakkal jobban járt volna a játék. (Hangsúlyozom, ez a saját véleményem!)


Napi feladatok:

Lényeg:
A napi rutinok oldalon új gomb: Napi feladat

A napi feladatok lényege, egy egyszerü feladat teljesítése után a játékos kap egy kis jutalmat, ami a végén nagyobb jutalmakhoz juttatja, és van egy céllista is.
Minden nap van új feladat, heti bontásban: 5 öskö nélküli feldat, 1 kevésösköves és 1 többösköves feladat. Nincs kötelezőség, minden jutalom elérhető mindekinek, aki minden feladatot teljesít mindig annak előbb, aki nem, az késöbb jut jutalmakhoz.
Jutalmak:
öskö nélküli feladat: 1 kisebb energiakoncentrátum (jelenlegi energiakoncentrátum adta le 25%-a) + 1 feladattóken
kétösköves feladat: 3 kisebb energiakoncentrátum (jelenlegi energiakoncentrátum adta le 25%-a) + 2 feladattóken
többösköves feladat: 2 energiakoncentrátum + 4 feladattóken

Hetente szerezhető feladatókenek: 11 darab
Beváltás:
2 AF pont - 10 feladattóken
3 Vadászat itala - 10 feladattóken
3 Portyázás itala - 10 feladattóken
10 templomkristály : 15 feladattóken
10 Hűségszilánk - 20 feladattóken
Smaragdszelence - 25 feladattóken
Felemelkedés gyámántja - 50 feladattóken
Kristály mytoaffinitás - 70 feladattóken
Templomi pálca - 90 feladattójen
Verempálca - 120 feladattóken
Fétisszilánk - 200 feladattóken

Célok:
Minden 20. telejesített napi feladat után átvehető sorrendben: (napi eggyel növelhető csak, így az utolsó jutalom 1000 nap után szerezhető meg!)
Példajutalmak:
20 teljesített napi feladat után: 15 AF pont
40 teljesített napi feladat után: 25 Templomkristály
60 teljesített napi feladat után: Felemelkedés gyémántja
80: 40 Energiakoncentrátum
100: Templomi pálca!
120: 20 AF pont
140: 30 templomkristály
160: kristály mytoaffinitás
180: 50 Energiakoncebtrátum
200: Verempálca
220: 25 AF pont
240: 40 Templomkrstály
260:Felemelkedés gyámántja
280: Templomi pálca
300: kristály mytoaffinitás
320: 30 AF pont
340: Verempálca
360: 50 templomkristály
380: Templomi pálca
400: Kristéy mytoaffinitás
420: 100 Energiakoncentrátum
440: Felemelkedés gyámántja
460: 30 AF pont
480: 60 templomksirtály
500: Verempálca
520: Felemelkedés gyémántja
540: Templomi pálca
560: Kristéy mytoaffinitás
580: 20 AF pont, 30 templomkristály
600: 40 sorsjegy
620: Felemelkedés gyémántja
640: Verempálca
660: 20 AF pont, 40 templomkristály
680: Kristéy mytoaffinitás
700: Felemelkedés gyémántja
720: Templomi pálca
740: 150 Energiakoncetrátum
760: Felemelkedés gyémántja
780: 50 sorsjegy
800: Verempálca
820: 20 AF pont, 60 Templomkristály
840: Templomi pálca
860: Kristály mytoaffinitás
880: 25 AF pont, 80 Templomkristály
900: Verempálca
920: 30 AF pont, 100 Templomkristály
940: 200 Energiakoncentrátum
960: Kristály mytoaffinitás
980: Templomi pálca
1000: A Türelem fétise
ezután is folytatódik, a lista ugyanez a 1000. jutalom helyett 1 új relikvia.


Feladadtlista: (példák)
Öskö nélküli feladatok:
- Vadássz 1 alkalommal
- Portyázz 1 alkalommal
- Indits kihivást 1 alkalommal
- Szerezz 1 platinát
- Használj el 1 támadás italát
- Forgass a szerencsekeréken
- Használd a manakonstrukciót 1 alkalommal
- Adj el az aukciós házban egy nyakláncot
- Adj el az aukciós házban egy gyürüt
- Vásárolj egy nem ösköves gyógyitalt
- Vásárolj egy nem ösköves manaitalt
- Harcolj az Aránában 1 alkalommal
- Kémkedj 1 alkalommal
- Teljesíts egy küldetést
- Növelj szakértelmet 1 alkalommal
- Szerezz 5 kirstálypontot
- Szerezz 3 sisakszilánkot
- Insits egy térkapus csatát
- Indulj kalandozni 1 alkalommal
- Nézd meg a toplistában a helyezésed
- Nézd meg a Lady Alvariel verseny statisztikáját
Kétösköves feladatok:
- Vásárolj ösköves manaitalt
- Vásárolj ösköves gyógyitalt
- Vásárolj állatfelszerelést
- Forgass a szerencsekeréken 3 alkalommal
Többösköves feladatok:
- Vásárolj állatfelszerelést 2 alkalommal
- Költs el 6 öskövet
- Költs el 5 öskövet
- Költs el 4 öskövet


Kincsestérkép

Jutalomként találhatóak (vagy vásárolható lélekgyémántért..stb) , megoldásuk 15 feladathoz kötött. A megoldott kincsestérképek száma befolyásolja a következő kincsestérkép célszámait és jutalmát.
Fix jutalom: 1 darab ősi manna + akár egyéb jutalom
100 darab ősi manna: Térkép fétis (csak 1x) ha ezt a jutalmat kiveszi valaki megjelenik 200 darab ősi mannáért: Ősi Mannafétis (addig ez a jutalom "láthatatlan".
50 darab ősi manna: fétisszilánk
25 darab ösi manna: verempálca
10 darab ősi manna: templomi pálca


Feladatok (sorban, nincs változó) és növekmények (növekmények mindig lefele egészre kerekítendőek!):

1. Vadássz 5 almalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*2 --> tehát 100. alkalomra a célszám: 5+100*2= 205
2. Szerezz 15 sisakszilánkot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*1,7 --> tehát 100. alkalomra a célszám: 15+170*1= 185
3. Portyázz 5 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,8 --> tehát 100. alkalomra a célszám: 5+100*0,8= 85
4. Használd a manakonstrokciót 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,2= 21
5. Ejts fogjul 1 állatot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,25--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,25= 26
6. Forgass a szerencskeréken 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,15--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,15= 16
7. Növelj szakértelmet 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,3--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,3= 31
8. Vedd át 1 küldetés jutalmát. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,2= 21
9. Szerezz 10 aranydukátot az aukciós házban Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*1,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 10+100*1,2= 130
10. Használt a mágikus regenerációt 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,15-->tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,15= 16
11. Szerezz a lélekkufárnál 3 platinát. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,3-->tehát 100. alkalomra a célszám: 3+100*0,3= 33
12. Idomíts be 1 állatot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,1--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,1= 11
13. Vásárold meg a napi ajánlatot 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,07--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,07= 8
14
Dátum: 2024.12.24. 23:29:33
Én is belefutottam.. megint.. mint ahogy sok éve.. és nem, egyszerüen képtelenség erre odafigyelni a JV részéről..
Dátum: 2024.12.13. 15:32:14
December 18.-án indul a templom, addig csak az oda vezető Hüség útja van 100 napig és igen, a jutalomfán kivül minden eltünik így konverterekkel érdemes kiszedni, ha még nincs meg a 2 kulcsot, pár hüség drágakövét (a jutalmak beváltásához) és a maradékon relikviakuponokat legyártani, ez a kettő marad csak meg, a többi elveszik.
Az egész event csak jövöre indul újra. Szóval a 100 nap "felkészülés" és utána jön a 10*10-es templom ha jól emlékszem 80-90 nap van rá.

A jutalomfát annak a legérdemesebb húzni aki relikviakuponnal is minden épületet feltolt.

A jutalomfa:
A jutalomfán a Hűség útjának végén különböző jutalmak teremnek, attól függően, melyik épületedet hányadik szintre építetted fel. A jutalmakat csak a 101. naptól lehet átvenni

Szint (azaz hány épületszinted van meg, összesen 73 lehet, de a végső jutalom 71.-en elérhető) Jutalom
10. 1 Relikviakupon
15. 3 A hűség drágaköve
20. 3 Relikviakupon
25. 25 Energiakoncentrátum
30. 1 Templomi pálca
35. 20 A portyázás itala
40. 20 A vadászat itala
45. 50 Energiakoncentrátum
50. 10 Relikviakupon
55. 100 Energiakoncentrátum
60. 1 Verempálca
65. 150 Energiakoncentrátum
70. 25 Hűségtóken
71. Szupergyors fejlődés itala
Dátum: 2024.11.16. 15:01:45
Materializátornek elvileg a 80. napon kell jönnie. A Jutalomfa ha jól emlékszem a vége felé a 95-96. nap körül.
Dátum: 2024.11.14. 20:38:25
Elvileg az kuka, nem érdemes harmadikat, de jelen eventnél még sehol sem volt szó, hogy kettő kellene (tipp van csak tavalyról..). Nem tudom mikor jön rá Miklós, hogy ez el lett felejtve, hogy ki legyen írva, hogy mennyi kell....
Dátum: 2024.09.20. 14:07:10
Ezek a befizetési csomagok szerintem is teljesen elfogadhatatlanok.
Az egy dolog, hogy drágultak az őskövek és mellé megkaptuk azt az ígéretet, hogy meg lesz a ballansz mellé a befizetések mellé. Ez meg is valósult, csak a templomi pálcák maradtak le.. Amondó vagyok a játékosokat azért, hogy fizessenek (a régiek úgyanúgy mint eddig és legyen pár új befizető) bizony keményen meg kell nyomni ilyenkor azt a ceruzát ugyanúgy a befizetési csomagoknál és a költési csomagoknál.. Talán még jobban, mint eddig.. Soha sem baj, ha az ellátmány a befizetés mellé növekszik, Miklós talán néha elfelejtei, hogy a nem rendszeres és a rendszeres befizetők tartják el a játékot... őket ki kell szolgálni ilyen téren is. Szinte példátlan módon a végzetúrban nincs állandó befizetési promoció, vagy befizetési rendszer ami nagy hiányosság.. ezek a korlátozott idejü csomagok sem a legjobbak, hiszen sokaknál fizetésfüggő. Véleményem szerint egy játéknak meg kell becsülnie a befizetőit és a JV-nek gondoskodnia kell arról, hogy valaki ne pár nap miatt csússzon le egy befizetési akcióról.. erre volt is egy megoldás ami nem került be végül az őskő kuponok közé, ez a "joker" befizetési kupon lett volna aminek a felhasználásakor egy bármelyik befizetési akció jutalmát meg lehetett volna a kuponnal szerezni bármikor... személy szerint sajnálom, hogy ez nem került be a hüség útja alatt (abba a topicba is írok majd egy keveset) és remélem, hogy a következő alkalommal már lesz ilyen lehetőség is..
Dátum: 2024.07.15. 18:32:03
Mi eddig részt vettünk, ezentúl nincs rá idő.. vagy:

Gyere Miklós, várunk a szövibe, minden nap 13:00-ra legyen készen a taktika egyéni igényeknek megfelelően! Szabadnap: hétfő amikor nem kell taktika, szabadság alatt is természetesen, folyamatos üzem!

Én itt hagyom abba a VU-t. Levezetni maradok egy kicsit. Jó szórakozást mindenkinek!
Dátum: 2024.07.10. 17:57:09
Elgondolkodtató, ez alapján:
Aki nem üti az adott epiket nem licitálhat a kincsre.
Aki egyik szövetési küldi feladatban 0-át teljesít ott a szórzónak is csökkennie kell.
Aki egyedül felhúz egy épületet azt mást nem használhatja.

Kisebb építésü játékosokat segíteni lehet az LE tárolóval, de én nem üthetek más helyett szövetségi bajnokiban, mert tokentől esik el? Terheljük a taktika készítőt naponta plusz idővel egy időigényes játékban? Kényszerítsük a szövetség tagjait, hogy várják meg a taktikát, nem probléma ha valaki 12-18-24 órázik a munkahelyén? --> Próbléma, hogy a VU mellett van a a játékosoknak magánprogramja (munka, család, szórakozás)?

Őszintén szólva, amikor bejött a gyakorló én nagy lélegzetet vettem abba az irányba, hogy ne hagyjam itt a játékot, inkább segítsem ahol tudom. A gyakorlóért járó token teljesen reális, ha én más helyett(!!!) leütöm a taktikát, terhet veszek le a válláról, ezzel segítem a szövetséget, a többi tag pedig engem segít abban, hogy: időt spóroljak, ne legyen kényszer az ittlét a taktika miatt, és senki se rontson el egy taktikát. Szerintem ez teljes mértékben racionális: szövetség = segítjük egymást, vagy nem erről szól? (Utolsó kérdés Miklósnak ment)
Dátum: 2024.07.10. 12:04:05
Husosfagyi: 11 éve bent van.... minél magasabb annél kevesebb....

Idézet: Miklós - 2013.07.29. 13:57:40
Mutatok egy példát a "sávos" építési modellre, hogy érthető legyen. A modell célja, hogy a top 1-2 szövi mellett a kisebb szöviknek is legyen esélye tudás fát építeni.

A szövetségnek 3-mas, B szövetségnek 5-ös tudás fája van.
Ekkor A szövetség az építésre kap egy 1.3-mas, B pedig egy 1.5-ös osztót. Az energiatéglán az építés arányában osztoznak, tehát valójában az A szövetség építése csak 1.5/1.3= 15%-kal lesz hatékonyabb, mint a B szövetségé (Attól függetlenül, hogy neked azt irja ki,hogy az 1000.000 helyett csak 666e lett beszámitva). (A számokat csak a példa kedvéért irtam, nem ezek a pontos képletek.)
A helyzet akkor lesz árnyaltabb, ha az A és B már 20. szintnél tart, és belép egy új szövi, 1-es tudás fával. Akkor az új szövi jóval kevesebb építéssel és tud számottevő téglát szerezni.
A modell lényege, hogy a nagy szövik exponenciális előnyben vannak a kisebbekhez képest (nagyobb taglétszám és nagyobb szint) ezért a fenti "esélykiegyenlitő" nélkül a top szövin kivül soha senkinek nem lehetne számottevő tudás fája.
Dátum: 2024.07.10. 11:34:07
A szövetségi ott rég elveszett, hogy már alig van szövetség. Régen amikor bejött az SZB (nem is ez volt ugye az alapkoncepció, hanem az összes gyémánt, smaragd..stb egy kalapban volt) és átalakult akkor még volt értelme, sokkal több játékos volt, sokkal jobban együtt lehetett játszani.

Nálunk elég gyakran ment +1 a tudás fájára, így nem fog, nincs idő/energia..stb a napi taktikakészítésre még 4-5 emberrel sem. Szóval itt egyértelmüen a tudás fája kárára megy hiába írod az ellenkezőjét.

Építéssel növelni? Igen lehet, csak az kapja a legkevesebbet akinél a legmagasabb a fa, azaz minél nagyobb annál kevesebb jön, szóval ez, hogy nagy mértékben. ez is kilőve.. már ha a évente +1 szint nem nagyobb mérték az évente +9-10 szinttel amit az SZB hozhat.
Dátum: 2024.07.10. 08:45:36
Ez egy nagyon jó kérdés! Én is erre keresem a választ.
Jelenlegi formában még pár fős szövetségben sem tudok taktikát készíteni, a többieket a tókentől nem akarom megfosztani, így a tudás fája rovására megy az egész ami miatt játszottam, szóval érdekes.
Mindig ez a válasz.
Évek óta kérjük, hogy más legyen helyette. A JV-t nem érdekli. Sok év után már nem lehet azt mondani, hogy "véletlenül" bentmaradt. Kicsit úgy érzem, hogy ez a dolog le van....
Dátum: 2024.07.04. 13:31:15
Bocsi a sok kommentért, de ha már koncepciót említettem akkor szerintem (SZERINTEM!) a következő lett volna a helyes megoldás:

Ha legendás fejlesztőkő esne epikusból, akkor 0,1 darabnak kellene liciten lennie (fix nem növelehtő semmivel), viszont alapesetben a 0,1-et minden aktív (nem piros) tag megkapná, ezt relikviával fel lehetne fejleszteni 2 darabra. A 0,1 darabra licitálás egy 3 és 20 tagú szövetség között gyakorlatilag elenyésző lenne.
Az epiket nem magunknak ütjük, a szövetségnek ütjük, úgy, hogy mindenkinek jusson mindenből, ha lehetséges szerintem mindenhol: egyenlő mértékben. (Az, hogy ki vinné a normál kincset az az 1 dukát már rég felejtős, hiszen elszállt a dukát, nem viszonyítási alap)

Jelenelg epikusonként ha minden nap le van ütve az epik maxos relikviával 2 darab-ot kapna minden aktív tag. (Egy "szerencsés" meg elvinné a 0,1-et liciten)
AF képességgel példaképp növelhető lehetne:
100. szinttől 5 szint +0,1/szint (+0,5)
150. szinttől 5 szint +0,1/szint (+0,5)
200. szinttől 7 szint +0,1/szint (+0,7)
250. szinttől 8 szint +0,1/szint (+0,8)
300. szinttől 10 szint +0,1/szint (+1)
400. szinttől 15 szint +0,1/szint (+1,5)

+1 HKK relikvia + %-ot még dobhatna rá. (relikkupon, kryszkrasz-ubi fókusz mehet bele)

Az, hogy entitásból vagy egyéb módon ki saját maga mennyit tudsz szerezni az egyéni dolog. Szövetségi szinten az egységes elosztás és a karakter képességei, relikviái határozná meg a mennyiséget. A lényeg, hogy mindenki kapjon minden epik után, de a mérétkét (és maximumát) már a képességek, relikviák, fejlesztés és szint határozná meg.

A jelenlegi rendszert valamiféleképp le is lehetne zárni azzal, ha valaki már szerzett pl 100 darabot ilyen módon utána már csak 0,1 jelenne meg neki.

Tudom, hogy a tört számok nem épp ideálisak, de megoldásnak szerintem jó lenne.
Dátum: 2024.07.04. 13:24:07
425-ös az Apró Ultinium ami már legendás lehet (listában benne van), tehát -35 szint a 460-hoz képest. Mivel szövetség és egy egyenletes eloszlás azt kívánja meg, hogy mindenki részesüljön belőle aki kisebb szinten van annak jó lesz később is alapon miért ne szerezhetne/kaphatna előre is, ugyanúgy a szövetség érdemi tagja.
Dátum: 2024.07.04. 12:34:21
Ez így nem jó. Ma már nincs licit a szövetségeken belül... annyi kincspont van, hogy értelmetlen és ez maximum belviszályt okoz. A reliknek akkor van értelme, ha NEM te nyered a licitet akkor kapsz ennyit automatikusan (természetesen, ha akítv a játékos). Másrészt maximalizálni: ilyen módon megszerezhető karakterszint*x darab + AF képességgel (szinthez is kötve 100.-tól, 150-től, 200-tól..50-esével 400-tól elérhető képességek)+ relikviával kitolható a maximum (szinthez kötve). Magas szinten a napi +1 TÖ nem oszt nem szoroz, kis szinten sokkal többet számít. (exponenciálisan növekedhetne szinthez képest).
Brutális a különbség egy pár tagú szövetség és egy több tagú szövetség között, nem lenne jó csapatot rombolni, és szétszedni a jelenleg még megmaradt pár csapatot.

Vélerményem szerint közösen meg kell beszélni mi a legjobb megoldás, úgy, hogy mindenki egyenlő feltételek mellett tudjon szerezni legendás fejlesztőkövet. Sok tényezőt figyelembe kellett volna venni már a fejlesztéskor, az így-úgy majd szerezhető lesz tervek oké, hogy vannak, de kell egy koncepció ami minden aktív játékosnak kedvez és nem elvesz, főképp nem rombol! (és nagyobb szövetségeknek már rombolhat a dolog és ezt nagyon nem vetted figyelembe.
Dátum: 2024.04.26. 12:13:07
a 2.) ponthoz

3 single lenne egyszerre, ha a célszámokat növeled ezért írtam én pl, úgy, hogy 120 szintlépés és nem 10*12 ahogy a kábítósnál is 400-at és nem 40*10-et. Mivel a küldetésjutalom is fix X*21 és az öskököltség is fix, ezért a 3 slot kiválasztása után egyszerűen csak a számlálóknak kell elérni a megadott célszámot, majd ha kész aktíválódik az X ösköért Y jutalom.

Mod:
Valószínüleg a többségnek a küldipörgetés szempontjából az állatszintlépés + 2 portyázós futna egyszerre, így amit írtam az valószínűleg sokadlagos.
Dátum: 2024.04.26. 09:49:05
Nem lett volna vagy lehetett volna az egészet úgy egybegyúrni, hogy a jutalom átvétele fix 1/3 öskő *21 küldetés, azaz 7 őskő és az egészet úgy megcsinálni, hogy, pl:

1.Lépjen állatod szintet 120 alkalommal.
2.Kábítsd el ellenfeled 400 alkalommal.
3. Egy nem felszorzott küldetés: pl: Győzz 7 alkalommal a csatlós arénában úgy, hogy te támadsz! * Portyázós nem választható.

Így a végén 7 őskőért 21* küdletésjutalomat lehtne átvenni?

Napi szinten a 7 őskő is elég sok, még 2 naponta is, de ha valamit valamiért akkor szerintem itt az őskő fejében engedni kellene a harmadik küldetést egyszeres jutalommal, csak egyszer kellene teljesíteni..

Aki brutálisan pörgeti a küldetéseket annak ez nagyon nagy költség.. ha Lady Alvaeriel top3-ra nézek akkor 3000+ küldetésnél így is 700+ őskövet jelentene havonta, azért erre azt gondolom, hogy nagyon nagyon sok.. Ha egy relikviával felezhető lenne 3,5 őskőre ez a verzió akkor is ha valaki havonta 210-420 küldetést 35-70 őskő havonta... (az eredeti verzióval 50-100 kavics)...

Ha azokrra gondolok akik az állatszintlépőst tolják meg brutálisan, ott meg mivel ősköves dologról van szó feljöhetett volna, hogy a szintlépések száma az első slotban 20szoros (+3 őskő) vagy 30szoros legyen (+6 őskő)..
Oldal: 1234567891011