Dátum: 2011.01.27. 07:58:40
Idézet: LoWs - 2011.01.26. 10:22:08 Engem csak az bánt, hogy a csalókat nem büntetik, a rosszul játszókat minden áron megvédik és akinek van esze a játékhoz, azokat meg szívatják.
Roppant egyszerű, hogy miért így van mindez:
- A csalókat el kell tudni kapni ahhoz, hogy büntethessék - nos, ehhez nem igazán értenek. Továbbá amíg prémium tagság kell ahhoz, hogy multizhass (ott a GY.I.K-ben) addig nem beszélhetünk csalásról, hiszen megengedett még az is.
- Az átlag alatti színvonalat nyújtó "játékosokat" minden áron támogatni kell, hogy elérhessék azt a szintet, ami számukra már kivitelezhetetlen, mert egy csepp ész szükségeltetne hozzá. Ekkor kapják meg a játékélménynek nevezett jutalmat - az más kérdés, mennyit fognak fel belőle.
- Aki ésszel játszik (haladjon bármilyen úton), az előbb-utóbb a fejére nő a környezetének és az átlagos játékosok játékélményét lerontja, a pancserekét pedig nullázza. (Persze az egyre csak szélesedő ütőtávok ezt ideig-óráig kompenzálják - szvsz el is lehetne törölni eme korlátot, hogy még többeknek lehessen játékélményük.) Ha elkenik az ilyenek száját, akkor elkezdenek csalózni, korlátozásokat kérni (ha épp a beho holdudvarában találhatóak, akkor ugye meg is valósulnak) és törléssel fenyegetőzni. Ezt nem szabad hagyni, hiszen belőlük van a legtöbb, jelentős reklámbevételt termelnek. Ennél már csak az inaktívak a jobbak, akikre még jobban vigyáznak, hiszen minden "fejlesztést" szép csendben elfogadnak, nem hőbörögnek, nem törölnek, de el lehet mondani, hogy "csak a V2-n 9810 játékos van!" - s hogy ennek csak a töredéke játszik, az legfeljebb a játékosokat bosszantja...
Dátum: 2011.01.26. 14:05:40
Ez már rég tudható volt, hogy csak néhány fő szava számít, a többiek mondhatnak, javasolhatnak, amit akarnak. Eddig nevek nélkül ment, most lett egy.... De az jól látszik, hogy a szokásos vak vezet világtalant esete.
"Welcome to the Real World!", ugye. ;-]
Dátum: 2010.11.16. 08:22:27
Idézet: Moderator - 2010.11.16. 00:15:35 Lehet teljesen alaptalan, de en mar most felek tole, h a jatekosok valasztanak, ki ezt, ki azt, szepen kinyomjak az adott verzionak a speckoit, majd eltelik X ido, es Miklos fejleszt egy olyat, ami teljesen felboritja az addigi eroviszonyokat!
A félelmed teljesen alaptalan. Ez nem holmi bétaállapotú játék, ahol 1-1 hirtelen jött fejlesztéstől borul minden addigi elmélet és fejlődési vonal. Ezt a játékot már indulása előtt alaposan letesztelték, s csak akkor indították útjára, midőn megfelelőnek ítélték. Az egyetlen problémát a játékban maguk a játékosok jelentik: képesek minden apróság miatt sírni (pedig általában saját hülyeségüknek köszönhetik gyengeségüket), majd ha kellő befolyással rendelkező picsogókról van szó, akkor hipp-hopp (na, jó... ez túlzás, szóval behos sebességgel) elkészül valami kedves módosítás, hogy a jobb játékosok kitörési útvonalait lezárja, vagy nagyon körülményessé tegye. Tehát nincs más dolgod, mint elintézni bármi módon ezeket a káros elemeket. Vagy megszokod a tamagocsit... :-]
Dátum: 2010.10.22. 12:03:32
A Satans Penguins szövetség várja a második világra a minél jobb és minél értelmesebb játékosok Sátáni Pingvin-manifesztációit.
Eredményességünk garanciája:
- szövetségi lap (például fejlődési segédlettel, farmlistával, avatarokkal)
- chat
- minimális lélekkút (2,4K - így újrakezdők is könnyedén beléphetnek)
- sok-sok épület (62 - másfél hónap alatt)
- 3 építő
- tapasztalt, aktív, elvetemült társaság
- remek szövetségi légkör
- 0% demo(cso)krácia
Jelentkezésed előtt egyeztess egy vezetővel felvételedről!
Dátum: 2009.12.06. 14:15:32
A kellemesen tág ütőtávnak ez a hátránya. Ideje lenne ezen is módosítani...
Dátum: 2009.12.04. 13:11:25
Ezért is tartom valószínűnek, hogy ha valaha is megvalósításra kerül, az nem egy már működő világon lesz.
Dátum: 2009.12.04. 12:56:37
A jelenlegi rendszer mint tudjuk, hosszabb távon nem megfelelő. Akkor így jártak...
Dátum: 2009.12.04. 12:46:31
Csak Silverado írt 30 csp-t, amiből a példám alapján valóban 6 PP jönne össze. Az kevés. Annyi csp és olyan arány kell, hogy legalább 10 PP-t össze lehessen szedni naponta alapból. Ezen majd rágódjanak a fejlesztők, hogy hogyan is valósítanák meg. Engem nem fizetnek ezért, így csak feldobom ide az ötleteimet, ők majd szórakoznak vele, ha látnak benne fantáziát.
Dátum: 2009.12.04. 12:38:47
Amikor csak TP-vel tömöd és nincs bevételed portyából. Azzal gyengíted. Vadásznak nem éri meg portyáznia magasabb szinten, mert nincs jelentős bevétele belőle. Ezzel értelmét veszti a háborúzgatás (V3 szindróma).
Dátum: 2009.12.04. 12:23:11
A cél az, hogy ne rontsák el jelentősen a karaktereiket, vagy például megérje háborúzni, mert nem csak a beszedett TP-ről szólnának. Jóval erősebbek azok a vadászok, akik nem portyáznak. (Persze, de akkor miért játszanak...)
A visszafogott fejlődés elérhető bárki számára ott, ahol van akadémia. ...és minden nagyobb létszámú szövetség fel képes építeni. Ebben nem látok problémát.
Dátum: 2009.12.04. 12:05:01
Zsákmányolt lélekenergia: 545.768
12. szintű vagyok csak :-]
Bár nagyon kellemes a pók lét, ez egy jelentős eltérés a normál játékmenethez képest...
Dátum: 2009.12.04. 11:54:20
Attól, hogy esetleg kevesebbet kapsz, még kapsz... -.-
Dátum: 2009.12.04. 11:49:07
Ez szintén korrigálható lenne. De még láthatatlanul sem éri meg vadászni egy póknak...
Dátum: 2009.12.04. 11:45:21
Az agyatlan kattintgatással kisebb kárt tudnál okozni a karakterednek, viszont a precíz portyázással ugyanúgy jól járhatnál.
Dátum: 2009.12.04. 09:02:44
Hogyan duplázná meg, amikor vadásznia kell, ami sok TP és kevés LE a portyához képest? A pók lét lényege, hogy ne vadássz, mert nem éri meg :-]
A portyázás TP-csökkentése az "üresfejűség" ellen jó.
Dátum: 2009.12.04. 01:08:58
Most pedig következzen egy egyszerű megoldás arra, hogyan is tegyük hasonlóvá a karakterfejlesztés alapfeltételeit: portyapontot a karakter csak pl. 5 vadászatonként kapjon, a ráadás cselekvéspontokat pedig el lehetne felejteni (mást adni a heti 6 őskőért), hogy ne nyúljon el a mezőny. A portyáért kapott TP-t pedig jó lenne csökkenteni (legalább akkor, ha nem rabolt semmit az illető). Ezzel máris ki lennének küszöbölve a pókok, plusz nem lenne akkora veszteség a portya a vadászok számára.
Ezek jelentős változtatások a játék szempontjából, gondolom, csak egy új világra (ha még lesz) férne be...
Dátum: 2009.12.02. 19:19:51
Előbb-utóbb csak az összeset. Senkinek sincs végtelen türelme arra, hogy tolerálja az ilyen (magán)véleményeket, hogy az értelmes javaslatokat figyelmen kívül hagyják... Például ha a javaslataimra nem reagált senki fejlesztő. Még annyit sem, hogy nem jó ötletek (sok játékost megkérdeztem, szerintük azok). Levelekre sem igen szeretnek reagálni, a segítségnél általában nincs operátor... Ehhez nem kevés hámréteg szükségeltetik :-]
Dátum: 2009.12.02. 18:20:54
Ez a leginkább szimpatikus benned, hogy sosem ismered el, ha tévedsz, de legalább akkor is csak látszólagosan hallgatsz meg másokat, amikor már látod, hogy ez így nem működik megfelelően. Gratulálok! Hasonló lassú halált kívánok az összes vállalkozásodnak, mely személyiségedből adódóan garantált ;-]
Edit: Természetesen ez csak a magánvéleményem és neked, mint magánszemélynek szólt, nem a Beholder Kft-nek :-]
Dátum: 2009.12.02. 09:08:25
Ha kiveszed a játékból, akkor ez azoknak nem fog tetszeni, akik nagy nehezen megszerezték. Az újrahasználati idejét kellene csak növelni, hogy tárgycserékkel vagy gyógyitallal legyen esélyed ellene. A scriptek, vagy a támadás link folyamatos frissítése ellen pedig bőven elég lenne egy olyat beletenni szerveroldalon a játékba, hogy például csak (fél) percenként egyet lehessen támadni. (Amennyiben ez kevésnek bizonyulna, a gyógyulás idejéhez pár random másodpercet is lehetne adni (1-10).)
Dátum: 2009.12.01. 18:03:46
Le lett már korlátozva már a rabolható lélekenergia, de ez egy PVP játék, miért a vadászat legyen benne a legfőbb? Mellékesen te is voltál pók... Ennyivel izgalmasabb vadászni? :-]