Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678910
Szerző
Topic neve: Karakter mozgatás világok között
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
21. hozzászólás - 2013.03.28. 00:22:31
Semmiképp se legyenek átjárható világok.
Elvetélt ötlet.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.80
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
22. hozzászólás - 2013.03.28. 00:50:05
Miklós, most komolyan, kezdjük el sorolni, hogy ki mindenki visz két karaktert már most a V1-en? Komolyan ennyire nem ismeritek a saját játékotokat?

Sokkal egyszerűbb lenne összevonni a V1-V2-őt, mert így valóban kicseszés azokkal, akik mégis maradnának a V2-őn.
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 8.85
kedvencRedyFérfi
Végzetúr mester
254 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
23. hozzászólás - 2013.03.28. 00:51:42 (Válasz Redy #20 hozzászólására.)
És még valami:

A V2-es karakterem 2 szinttel magasabb szintű volt, mint a V1-es. Mióta belassították az élmezőnyt, azóta a V1-es 2 szinttel megelőzte. Ugyanúgy játszottam velük, csak a V2-esnek kétszer annyi TP kell a szintlépéshez, mivel ott jóval kevesebb a magas szintű karakter, és ugyanazzal a szinttel az első 15-20 közt van, amivel a V1-es 80. Ezzel a V2-es karakterek hatalmas előnyt szedtek össze a V1-esekhez képest.
Pontszám: 8.10
kedvencZooleeeFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
24. hozzászólás - 2013.03.28. 05:17:04
A teljes összeolvasztást támogatom! ( V1-V2)
V2 Solmyr as Samud
Pontszám: 8.83
kedvelt tagRolikamFérfi
Végzetúr tehetség
104 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
25. hozzászólás - 2013.03.28. 06:06:24
Én támogatom.De egy kérdés ha mégsem tetszik vissza lehet térni az eredeti világra?
V3 Rolikam
V4 Bableves
Fórum:Egyszeri Béla
Pontszám: 6.87
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
26. hozzászólás - 2013.03.28. 07:15:31
A v3-as világon győztes/vesztes csataarány és szint alapján számolják a maximum rabolható LE-t. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet jó Le diffet összeszedni. V1 és v3 top1 rabló LE diffje között 10% eltérés van csak a v1-es javára. Ez szerintem marginális különbség.

Valójában v3-on sokkal könnyebb volt karaktert fejleszteni, hiszen nem kellett őrült módon költeni az LE-t mindig, hogy ne raboljanak le. Így véleményem szerint sokkal taktikusabban lehetett összerakni a karit. Ennek köszönhetően a v3-as "békés" világ karakterei nyugodtan verik a v1,v2-es világ karaktereit, legyen az pók vagy akármi más.

Részben egyébként megoldotta a v3-as világ portya korlátja a multikaraktereken felnövő pókok problémáját is. Lévén nem lehet szétrabolni, milliókat leakasztani egy-egy kariról, ha az állandóan bukja a portyáit. Nem lesz mit rabolni tőle a rossz csataarány miatt.

Ugyanakkor nem óvoda a szerver, hiszen itt is rád szállhatnak, ha állandóan van nálad LE, sőt lehet többen is támadnak, mint más szervereken. Aki nem szereti tápolni a riválisait, az ugyanúgy figyelhet arra, hogy ne járjanak rá napi többször.
Mondjuk azt, hogy opcionális az, hogy elköltöd az LE-t, vagy sem.

Egyébiránt őskövesként a vesztes fél a 10%-át veszti a rabolt LE-nek. Tehát tényleg nem fáj neki, ha lerabolják.

Fizetett hirdetésünket hallották.

uff
maci
Pontszám: 9.04
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
27. hozzászólás - 2013.03.28. 08:42:22 (Válasz Maci #26 hozzászólására.)
Igaz, én komolyan várom mikor üt be Taspi, mert elvisz 244 LÉ-t, én meg elszívok Tőle 2-3K LÉ-t. :-D

Én már csak tudom szar karakterből, hogy lehet még szarabbat csinálni. :-D

Mondjuk én csak akkor mennék át V1-re, ha már megelőztem Maffiát állatszinten...az meg nem most lesz, mivel minimum 70-el többj lenne (templomkristályokat figyelembe véve)
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.44
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
28. hozzászólás - 2013.03.28. 09:00:07
Többen írtátok, hogy töröljék az összes inaktív karikat. Miért? Akkor az aktívak sokkal több verést kapnak.
A végleges zárolást kapott karikat és az X időnél régebb óta katakombázó karikat kéne törölni, mert akkor kitisztulna a toplista és csak üthető karakterek maradnának benne - persze a 3 óra/5 támadás és a 15% ÉP limit miatt lenne még akit adott időben nem lehetne támadni, de a folyamatosan üthetetlenek eltűnnének.
Talán tényleg jobb lenne a V1-V2 összevonás, mint a folyamatos vándorlási lehetőség. Ha a 2-ből egy lesz, biztosan aktívabb világ lesz. Ha szabad áramlás lenne a 2 közt, akkor kiszámíthatatlan, hogy mikor ki/k hová mennek és mikor melyik világ a néptelen/ebb.

A másik amit olvastam itt valaki/k/től, hogy új világot szeretnének... mi a halálnak? Épp arról beszélünk itt és most, hogy mentsük meg a haldokló világokat. V4-en is egyre csökken alkalomról alkalomra a résztvevő. Akkor mégis minek még egy új világ? Tuti biztos, hogy még kevesebben lennének rajta, mint a jelenlegi aktív játékos állomány.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
29. hozzászólás - 2013.03.28. 09:12:41 (Válasz Quellon #28 hozzászólására.)
Kis javítás: a katakombázó karaktereket - tudomásom szerint - eddig se mutatta a portyalista és talán a zároltakra is igaz ez.
A többi ok. Amúgy szerintem se kéne görcsölni ezen az egy világon csak egy karaktere lehet valakinek, mikor ez jelenleg sem igaz és az adott karaterek, szövetségek ismerői pontosan tudják, kikről van szó. Ha egymást nem portyázzák és egymásra nincsenek semmilyen hatással, akkor a tiltás maga is fölösleges. Persze ehhez az kell, hogy ha hatással vannak egymásra, akkor azt ki kéne szűrni, de ez 2-3 éve nem sikerül.
Pontszám: 7.74
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
30. hozzászólás - 2013.03.28. 09:27:53 (Válasz Craslorg #29 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2013.03.28. 09:12:41
Kis javítás: a katakombázó karaktereket - tudomásom szerint - eddig se mutatta a portyalista és talán a zároltakra is igaz ez.

Idézet: Quellon - 2013.03.28. 09:00:07
A végleges zárolást kapott karikat és az X időnél régebb óta katakombázó karikat kéne törölni, mert akkor kitisztulna a toplista és csak üthető karakterek maradnának benne - persze a 3 óra/5 támadás és a 15% ÉP limit miatt lenne még akit adott időben nem lehetne támadni, de a folyamatosan üthetetlenek eltűnnének.

Én a toplistát tisztíttatnám meg a fent írottak törlésével. Portyalistából nem portyázok, mert nem lehet szintre szűrni, toplistából szoktam kiszűrni az adott szintről elérhető legkisebb és legalkalmasabb áldozatokat az ismétlőkhöz, akikhez aztán visszajárok - már nem toplistából. Szintlépéskor újra. Portyalistából kihívásozni szoktam az ismétlők előtt minden PP-m arra ment, mert portyázni nem érte meg, de kihívásozva 0TP-vel fejleszthettem a lényeim, az áldozatok szintje mindegy volt, csak a szakiértéküket néztem, ma már csak VT-s küldihez kihívásozok vagy ha megvan a 14 kaland, akkor kalandos ismétlőben letolom mind aztán kihívással TP nélkül összeszedem a 15. kalandot. Azokat akiket portyában ütök, de nem ismétlő miatt, hanem LE-ért többnyire átokpiramisból ütöm és kipróbált farm, nem kell hozzá portyaablak. Csak azért írtam ilyen részletesen, hogy látsszon miért nem érdekel a portyalista és miért írtam toplista tisztítást.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
kedvelt tagCsagaryFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
31. hozzászólás - 2013.03.28. 09:52:17
közép és magasabb szinteken fölösleges törölgetni,sőt jó ha van pár inaktív karakter akinek nem fáj ha egésznap ütik,ha már törölni akartok akkor elég az 1-2 szintűekből,akik csak regisztráltak és semmit nem csináltak utána vagy léptek 1 szintet és évek óta rájuk sincs nézve,rengeteg karakter van ott
Pontszám: 8.08
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
32. hozzászólás - 2013.03.28. 14:26:21
Kezd olyan érzésem lenni, hogy ez sem volt egy kellőképp átgondolt javaslat. Bármelyik világ behalhat az elvándorlás miatt. Rendben az ingyenes játékosok maradnak, de mondjuk a top50-ben ilyen nem nagyon van. Mókás lesz, ha a top50-ból 40 átruccan máshova. Én megértem, hogy azoknak akik menni akarnak ez mennyire nagyszerű, de észre kéne venni, hogy nem csak ők léteznek. Ennél hasznosabbnak tűnne az, ha át lehetne portyázni má világokra, így akiknek ez fontos úgy tudnák növelni a támadható karakterek listáját, hogy azáltal senkinek a hasonló lehetőségei nem csorbulnak.
Pontszám: 6.03
népszerűDurtenFérfi
Végzetúr
75 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
33. hozzászólás - 2013.03.28. 14:29:28
Amennyiben megvalósul akár a karakter mozgatás, akár a világok közötti fúzió, esetleg célszerű lenne a szövetségi taglétszám maximumát bővíteni.
Pontszám: 6.43
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
34. hozzászólás - 2013.03.28. 14:35:39 (Válasz Durten #33 hozzászólására.)
Miért kéne bővíteni? Hol tolonganak a sorbanállók akiket még azért nem vettek fel, mert nem volt hely számukra?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.91
népszerűDurtenFérfi
Végzetúr
75 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
35. hozzászólás - 2013.03.28. 14:39:04 (Válasz Quellon #34 hozzászólására.)
még sehol, de ha nagyobb létszámú átjövetel lesz, nem biztos hogy 0-ról indítanának a top karik egy új szöviben, hanem csatlakoznának meglévőbe, jobb megelőzni egy esetleges újabb problémát mint utólag zúgolódni
Pontszám: 6.90
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
36. hozzászólás - 2013.03.28. 14:41:48 (Válasz Durten #33 hozzászólására.)
Idézet: Durten - 2013.03.28. 14:29:28
Amennyiben megvalósul akár a karakter mozgatás, akár a világok közötti fúzió, esetleg célszerű lenne a szövetségi taglétszám maximumát bővíteni.


Ez kifejezetten káros lenne, így is csak 5 körüli életképes szövi van szerverenként.
Pontszám: 8.04
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
37. hozzászólás - 2013.03.28. 14:43:18 (Válasz Kocos #32 hozzászólására.)
A felvetésed jogos. Ha V1 és V2 válna eggyé az szerinted jó lenne? Azon kívül, hogy kinek hol hány karaktere van, mert az nem érdekel. Nekem egy van, nem is akarok többet, de akinek több van az sem zavar, se külön világon se azonoson és a játékvezetést is inkább csak elviekben zavarja, mint gyakorlatban.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
38. hozzászólás - 2013.03.28. 14:44:55 (Válasz Durten #35 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2013.03.27. 14:26:05
Más: egész szövik egyben áttelepülhetnek csoportosan, ha mind kifizetik az árát és a szöviért is mondjuk x őskőt amit a világváltó karik összedobnak?
*Sajnos Miklós még nem reagált rá.
A hozzászólást Quellon módosította 2013.03.28. 14:46:12-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
39. hozzászólás - 2013.03.28. 14:52:11 (Válasz Quellon #37 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2013.03.28. 14:43:18
A felvetésed jogos. Ha V1 és V2 válna eggyé az szerinted jó lenne? Azon kívül, hogy kinek hol hány karaktere van, mert az nem érdekel. Nekem egy van, nem is akarok többet, de akinek több van az sem zavar, se külön világon se azonoson és a játékvezetést is inkább csak elviekben zavarja, mint gyakorlatban.


Nem játszom egyik világon sem, ezért csak ismételni tudom magam. Úgy kell megvalósítani, hogy választható legyen olyan opció amivel a karakter számára minden marad a régiben. Ugyanazokat támadhatja, mint addig, és őt sem támadhatják mások. Persze a célpontjai így lehet, hogy gyakrabban lesznek leverve, lerabolva, de ez talán még a belefér kategória. Ha valakinbek a célpontjainak száma jelentősen visszaesik a vándorlás következtében az meg nem.
Pontszám: 7.06
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
40. hozzászólás - 2013.03.28. 15:17:38 (Válasz Kocos #39 hozzászólására.)
A változás állandó. Ha más miatt nem, akkor lemorzsolódás, szintlépések vagy azok a különböző üteme miatt, vannak akik megerősödnek másokhoz képest és fordítva.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.25
Oldal: 12345678910
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!