Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2013.09.30. 17:42:32
Idézet: Offsboy - 2013.09.30. 17:18:19
napközben nem látod, aznap ki melyik mezőt támadta, tehát a támadásokat nem kell 23:58-ig tartogatni.
Ezt alapvetően nem tartom jó ötletnek, bár értem az okát (géphez kötöttség, valós időtől függés). Így viszont teljesen random a csapatverseny eredménye, hiszen ha tudnám hogy a [2,2] mezőben toronymagasan vezetünk, akkor nem oda tolnám be pl. a napi összes győzelmem. Bár erre egyelőre nincs megoldási javaslatom.

A csapatversenynek pont az a lényege, hogy csapatverseny, nem pedig egyéni döntések halmaza. A verseny eredménye nem lesz random, ha a horda tagjai összefognak, és megbeszélik a taktikát. A játékban egyre kevesebb az interakció a játékosok között, a szövetségek közötti kommunikáció minimális, és a háborúk értelmetlenné válása sem segít a helyzeten. Amikor beadtam a javaslatot, egyik cél az volt, hogy valami módon az event megindítsa a szövetségek közötti kommunikációt, legyen egy valós csapatverseny, ahol érdemes összebeszélni a horda többi szövetségével. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és a hűség zálogának drasztikus elterjedésével sok szövetség kiszínesedett, és nem tudnak egységesen egy adott hordát képviselni. Talán azzal kiküszöbölhető lenne a dolog, ha nem az adott karakter hordája számítana, hanem a szövetségé, amiben tag. Így megmaradhatna az egységes taktika.
Dátum: 2013.09.23. 19:57:52
Nem csak az számít, hogy mennyit építettetek a fába, hanem az is, hogy a többi szövetség mennyit rakott be aznap. Gyanítom, hogy sokkal többet kaptatok volna, ha nem vártok az utolsó napig, hanem mondjuk egy héttel korábban berakjátok amitek van.
Dátum: 2013.09.20. 19:24:26
A 8 térkapu stimulátorból is összejön 5-10 IQ, 50-60 dukát. Azzal hogy rögtön IQ jár ajándékba, legalább nem kell pluszban klikkelgetni, rögtön el van költve a LE
Dátum: 2013.09.19. 21:14:53
Ha egyébként úgysem fejleszted, akkor nem tökmindegy, hogy mennyibe kerül fejleszteni?
Dátum: 2013.09.14. 17:17:09
Többek között ezért sem foglalkozom a kvízolimpiával. Jobban jársz, ha te is kihagyod
Dátum: 2013.09.12. 20:51:57
Maxos EH, maxos AF képességek, meg kb. 160% rablásbónusz.
Dátum: 2013.09.12. 18:36:50
Sajna olyan csatáim már nincsenek, amik kufár csatán kívül esnek, így a tesztvilágról jön példa a normál portyára. Az ellenfél azonos volt mindkét csatában.

Normál portya:
Te nyerted a csatát, jutalmad 9480 (+14462) lélekenergia és 16 TP!

Kufár csata:
Te nyerted a csatát, jutalmad 12116 lélekenergia és 52 TP!

Lehet számolgatni, hogy melyik táposabb...
Dátum: 2013.09.11. 19:12:10
Miért akarod mások választását limittel korlátozni, ha te magad sem akarsz más kufárhoz menni?
Mindenki el tudja dönteni egymaga, hogy mi a fontosabb. Maradni az adott kufárnál, és klónokat is ütni, vagy átmenni egy másik kufárhoz és megtölteni a kamrát.
Dátum: 2013.09.08. 17:59:45
Idézet: Truth80 - 2013.09.08. 16:50:16
Egyáltalán nem mindegy, hogy levegőt venni sincs időd mert állandóan bevernek 15% alá. És ha ugyanebből jön 3x vagy 2x annyi ellenfél, az teljesen lehetetlenné teszi a játékot.

A nagyon sok támadónak is megvan az előnye. Ha gyorsan bekapsz 5 vereséget, akkor akár két és fél órán keresztül is nyugtod lehet, senki nem tud majd megtámadni. Ennyi idő pedig elég sok mindenre elég tud lenni.
Dátum: 2013.09.05. 21:01:44
Idézet: Birka - 2013.09.05. 20:01:48
Amúgy nem olyan vészes a V5-ösök helyzete sem, én még nem találtam rangen belül ellenfelet magamnak...
Pedig a saját világodon is találhatnál bőven, ha azok között keresgélnél, akik akkor indultak, amikor te...
Dátum: 2013.09.03. 20:39:46
Majd az arany jutalom kárpótol.
Dátum: 2013.09.03. 19:06:41
De ez mindig is így volt...
Dátum: 2013.09.03. 18:58:02
Mi a baj vele? Pont olyan, mint eddig volt, vagy lemaradtam valamiről?
Dátum: 2013.09.02. 22:01:12
Idézet: McMad - 2013.09.02. 11:14:20
csak olyan ellenérveket látok a térképpel szemben, ami vagy az ötletelési stílusomat kritizálja

Ahogy írtam, végigmehetnék a térképes javaslatod minden mondatán egyesével, hogy megmutassam, a térkép szinte minden funkciója megoldható sokkal egyszerűbben, vagy már létezik is. Az ötletelési módszeredet azért kritizáltam, mert ez az oka annak, hogy nagyon kevés javaslatod valósul meg. Az látszik, hogy pörög az agyad, és dőlnek belőled az ötletek, de a megvalósulási arány sokszorosára nőhetne, ha azzal a módszerrel próbálkoznál, amit javasoltam. Azaz definiálsz egy új funkciót, amit be akarsz vezetni a játékba, és utána azon ötletelsz, hogy azt hogyan lehet megcsinálni.
Dátum: 2013.09.02. 20:44:43
20 szinthez 3 hónap sem kell. Lerabolni nem tudsz, mi bajom lehet belőle, ha párszor elversz?
Dátum: 2013.09.01. 19:34:27
Akik nem haladnak normál játéktempóban, azok ellen nem kell esélyem legyen a szintjükön, mert úgyis hamar lehagyom őket.
Dátum: 2013.09.01. 12:30:45
Ha minden szinten erős karaktert akarsz, akkor nincs más választásod, marad a csiga tempó. De az is igaz, hogy nincs az az alacsony szinten elcseszett karakter, amiből magas szinten ne lehetne erőset faragni. Ráadásul sokkal gyorsabban, mint ahogy az első módszerrel jutnál oda.

A VU nem vált lassúvá, te teszed azzá a játékstílusoddal. Február végén indítottam V5-ön egy karaktert, már bőven 60-ik szint felett jár, nem kellett hozzá két év.
Dátum: 2013.09.01. 11:30:25
A lehető legrosszabb történt veled, elkaptad a LE/TP betegséget, már alacsony szinten. Hónapokon, vagy akár éveken át számolgatod a LE-t meg a TP-t, nehogy elrontsd a karakteredet. Aztán ha egyszer magasabb szintre jut a karaktered, látni fogod, hogy egyetlen nap alatt annyi LE-t szerezhetsz, amiért alacsony szinten hónapokat güriztél.

Több, mint 60k lé a különbség összességében egy szinten a két taktika között
Van, ahol már ennyi jár egyetlen ismételhető küldetésért...
Dátum: 2013.09.01. 10:19:59
Pedig nem olyan nehéz az a küldi, csak csp-ből kell gyorsítani a tudatturbózást.
Dátum: 2013.09.01. 01:25:18
Az általad javasolt technika -már meg ne sértődj - "bolhaugrás" játéktechnikai fejlődés szempontjából.

Lehet, hogy meg fogsz lepődni, de ebben a játékban szinte minden fejlesztés az általam említett technikával készült. A visszafogott fejlődés, az EH, az AF képességek rendszere, a VT, a visszahívható epikusok, az eventek, és még sorolhatnám. Ez az egyetlen hatékony módszer arra, hogy az új fejlesztés egyszerű, hatékony, funkcionális legyen, és fölösleges, értelmetlen fejlesztések ne készüljenek.