Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.11.11. 16:23:01
Kétlem, hogy egy ilyen változásba pl az AL belemenne. Még az én javaslatomat sem fogadta el a tagság egyértelműen, noha ott legalább kiszámítható volt a randszer, és egy adott ideig lehetett számolni a toronnyal. A mostani javaslatoddal gyakorlatilag 3 nap alatt elbuknánk a 30+ torony előnyünket, nem hiszem, hogy erre akár egyetlen tagunk is igent mondana.
Dátum: 2009.11.11. 12:35:17
A 159-ik hozzászólásodnak egyetlen fél mondata igaz.

"a lélekszívásra semmilyen szintből eredő büntetés nincsen". Ez valóban így van

"Míg elméletben nem érné meg számukra 8-9 szintet lefelé ütni, a lélekszívás miatt maximálisan jövedelmező"
Mi az hogy nem érné meg? Az összes küldetés teljesítése a gyengébb ellenfeleken teljesíthető könnyen. Ráadásul csak alacsonyabb szintű célpontok vannak.

"mivel beléjükcsapnak nyolcezret, és annak legalább negyedét kapásból viszik (aki ráfeküdt az akár 85%-ot is), a maguknál jóval gyengébb kristály hordásokat is csontszárazra szívják."
8000 sebzésből 3500 a kritikus varázslat, 1500 az állatok sebzése, 3000 a közelharci. De hiába sebzek 3000-et, ha az első csapás után már nincs bennük LE. És a 8k sebzés messze az átlag fölött van.

"Nem az a baj hogy ők többet kaszálnak, hanem hogy ők 100%-ot kaszálnak, az alul lévők pedig semmit."
Ez megint totális ferdítés.

Nevetséges, hogy 2-3 karakter lélekszívására akarod ráfogni, hogy nincs LE a 35 tagú KH-ban. A KH-ban azért nincs LE, mert mindenki farmolja őket. Folyamatosan hullák. Ha te nem nyersz az ellenfeledből LE-t akkor én sem nyerek, hiába van LE szívásom. Ha pedig van benne LE, akkor sem nyerek belőle többet mint te, mert a csata végén én semmit nem kapok.
Dátum: 2009.11.11. 11:34:29
Teljesen félrebeszélsz Mortimer. 8-9 szinttel azért ütök lefelé, mert küldiket csinálok, és azért mert nincs más. Azt pedig ne fogjátok 1-2 karakterre, hogy nincs bennük LE, mert ez nem igaz. Napközben sosem portyázok, ma reggel is mindössze 3 csatám volt. Mire este nekiállok a portyáknak, már porzik az összes célpontom. Inkább azt kellene megnézni, hogy milyen gyengévé vált mostanra a KH, és hogy hányan gyengítették le magukat direkt a klónozás előtt, hogy aztán még könnyebben farmolják a KH-t. Totál gagyik lettek mostanra, szét vannak farmolva, szinte csatát sem nyernek senki ellen. Már nem rabolnak annyi LE-t mint régen, nem kaptak LE szívós tárgyakat, egyszerűen nincs bennük LE. Gyanítom, hogy mostanában legalább dupla annyi vereségük van mint mondjuk júniusban volt.

A KH már rég nem az ami volt, és minden egyes alkalommal egyre gyengébbekké válnak. Ha így folytatódik, akkor januárra a KH tagjai folyamatosan 15% alatt fognak tengődni.
Dátum: 2009.11.11. 11:04:13
A manaregenerációval napi 30-40k életpontot könnyedén lehet gyógyulni. Maxba gyógyulás után akár egy perc alatt lehet 4-et portyázni, elég kicsi az esélye, hogy pont leverik a karit miután felgyógyult. De egyértelmű, hogy napi 25 portyát nem lehet teljesíteni gyógyitalok nélkül. Ráadásul az epikus is egyre többet sebez, az entitások is szép lassan megizmosodnak, és a kalandok is zabálják az ép-t. Tegnap előtt egy négy csatás kalandhoz nem volt elég 11k ép.

A vf-et használóknak soha nem lesz gondja az életponttal, egyszerűen azért, mert nem rájuk vannak méretezve a térkapus ellenfelek, a kalandok szörnyei, és portyában is azokat fogják ütni, akik nem használnak vf-et. Mire 80-ik szintre lépnek, lesz 2,5k-3k a tulajdonság összegük, egyszerűen lementenek minden varázslatot, és az ellenfeleiknek 10% találati esélyük lesz ellenük.
Konstans költsége akkor lenne a próbáknak, ha nem lenne benne random. Ha tényleg igaz, hogy a random most szint/3, akkor a kristálypont költség 0 és szint/3 között mozogna. Az esetek 50%-ban nem kellene kristálypont a próbákra, mert a teljesítésnél nagyobb lenne a random értéke mint a próba kiírásánál volt. A maradék 50%-ban pedig 1 és szint/3 között lenne a költség. Esetemben ez 1-29 között mozogna, azaz átlagosan 15 pont lenne minden második próbám. Ez még így is 7,5 pont próbánként, noha Miklós pár napja azt állította, hogy egy teljes kaland átlagban teljesíthető 10 pontból.
Dátum: 2009.11.10. 15:11:37
Jogos a felvetés, gyanítom, hogy minden világon lenne 1-2 karakter a top-ban, aki elég rendesen megszívná. De hogy ne vegyük el az ital használatának lehetőségét a top-tól sem, én nem az általad javasolt módosítást választanám, hanem azt, hogy a támadónak vissza lehessen vágni. Tehát ha megtámadok valakit, és legyőzöm, akkor adjunk esélyt neki, hogy visszatámadjon és elverjen, kiszabaduljon a kamrából, LE-t raboljon, stb. Ha tehát legyőztem, és ellenfelem használta az italt ellenem, akkor ő az ital által adott bónuszokkal támadhasson vissza engem az adott napon.
Pont ezért lenne jó, ha tisztázódna, hogy hogy is működik a szerencse. Mindenki el tudná dönteni, hogy megéri-e csak a szerencse miatt építkezni.
Birka, ezekkel az infókkal a játékosok 90%-a nincs tisztában. Ráadásul a wikin még a vadászós képletre is a következő reagálás olvasható:
"Azért ezt a képletet ne vegyétek komolyan, az eredmény khmm, egyáltalán nem látványos, 5. szint 16-os szerencse mellett igen sok kisebb és apró jön."
Ha a manakonstrukció korlátozva lesz, és több épület is csak LE-ből lesz építhető, akkor jó lenne ha Miklós felfedné, mit is tud a szerencse valójában. Nagyon sokan csak annyit tudnak a szerencséről, hogy segít a vadászatban. De nincs konkrét infó, hogy mégis meddig kéne növelni, mennyit javít a vadászaton, stb. Azt pedig már sokkal kevesebben tudják, hogy a szerencse a harcban is számít, de itt is csak ködös infókat kaptunk. Ez az a tulajdonság amiről legkevesebbet tudunk, nem vagyunk tisztában a működésével, tapasztalati úton is szinte lehetetlen rájönni és sokkal drágább is feleszteni mint a többi tulajdonságot. Így nem csoda, ha sokan úgy érzik, hogy fölösleges fejleszteni és LE kidobás az egész. Nagy valószínűséggel sokkal több lenne a LE-ből építés minden szövetségben, ha megfelelő információk állnának rendelkezésre, és valóban meg tudná ítélni mindenki, hogy érdemes-e építeni vagy sem.
Dátum: 2009.11.07. 18:46:47
Ilyenkor a szövidnek kell kapitulálni, és mire visszatérnek indulhat a háború.
Idézet: Ricardo - 2009.11.07. 11:35:38
Idézet: Ariel - 2009.11.07. 11:06:12
ha egy karakter van, akkor ő maga legyen az átlag


És akkor minden próbája mindig sikerülne, hiszen pont akkora célszámokat kap, ami neki kell.


Csak akkor ha a próba sikerére dobott random negyobb, mint a próba erősségére dobott. Azaz 50%-ban így is kristálypontba kerülnek a próbák. Jelenleg egy póknak gyakorlatilag semmire sem kell költenie, megvannak a próbák nevetve. Miért lenne az akkora probléma, ha valakinek 50%-ban kellene kp-t költenie, és nem minden egyes próbáért 30-50 kp-t ?
Nagyon meglátszik az átlagszámítás és az extrapoláció közötti különbség még azután is, hogy finomítva lett. Nem igazán értem, hogy miért van rá egyáltalán szükség. Ha két ember van csak az adott szinten, akkor számolódjon az ő átlagukból a próba, ha egy karakter van, akkor ő maga legyen az átlag, az új szakiktól eltekintve.
Jelenleg az a helyzet, hogy ha 3-an vagyunk az adott szinten akkor kb 30-al kisebbek a próbák, mintha "jósolna" a függvény.
Dátum: 2009.11.06. 21:04:37
Írj belőle kalandot, és visszakapod az ősköveket.
Dátum: 2009.11.06. 15:41:05
Tiha, nagyon egyszerű oka van annak, hogy miért nem jó az ötleted. Nem kell hozzá taumaturgia. A közelharci sebzéseket csökkentő vagy épp növelő varázslatok már régóta elérhetők, pl vakító fény, vagy az öregítő sugár. De ezek mind taumaturgiafüggőek.
Egyenlőre még nem elérhető, de ha jól emlékszem, van már taumaturgiát csökkentő varázslat is. Ez is ugyan úgy működik mint az összes többi varázslat. A taumaturgiád szintjétől függően tudod csökkenteni az ellenfél taumaturgiáját, tehát a varázslatának sebzését csökkented.
Dátum: 2009.11.06. 14:40:45
Ha nem hagyok fel nyár közepén az IQ és taumaturgia fejlesztésével, akkor mostanra bőven 7k körüli kritikus varikat lövöldöznék.
Dátum: 2009.11.06. 12:59:33
Ha túlcsordulsz, akkor most már költheted kristálypontokra a pp-t. Így egyetlen pp sem vész kárba.
Dátum: 2009.11.06. 12:54:36
Az extrapoláció ugyan finomítva lett, de még mindig nincs köszönőviszonyban az átlagszámításos módszerrel. Rögtön ugrott 30-at a szerencsepróbáim értéke amint ketten lettünk a szintemen. Nem én léptem szintet, hanem Dark Mongoose. Mivel nagyobb a szerencséje mint az átlag, így még csökkenie is kellett volna a próbáim nehézségének.
Dátum: 2009.11.05. 15:42:09
Idézet: Jeriko - 2009.11.05. 14:51:20
A problémám mindössze annyi, hogy elhangzott sok jó ötlet, aztán annyi - semmi reakció nem érkezett a játékvezetés oldaláról.


Jerikó, talán a játékvezetés reagált volna, ha a játékosok meg tudtak volna egyezni. De az ötletek ellenére sem jutottunk sehová. Több száz millió LE van az egyes tornyokban, kétlem, hogy Miklós a játékosok beleegyezése nélkül hozna egy olyan radikális döntést amivel rövid időn belül a közepes méretű szövetségek is labdába tudnának rúgni.
Dátum: 2009.11.04. 23:05:38
A lélekkút méretéből azt hittem ez nyilvánvaló volt
Dátum: 2009.11.04. 22:57:56
Én egy hónapja 400-as toronyszintet jósoltam év végére, de könnyen előfordulhat, hogy túlszárnyaljuk. A kalandok játékba kerülése rátesz még egy lapáttal az építésre, hiszen nagyon sok próba épül a szerencsére, jobban megéri LE-ből építkezni mint eddig bármikor.