Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
461. hozzászólás - 2009.09.23. 16:03:11 (Válasz Rafkós #460 hozzászólására.)
Idézet: Rafkós - 2009.09.23. 15:46:19
LE és TP faktort kikapcsolni nem lehet, borítaná a játékegyensúlyt. Gondoljunk csak bele, mi lenne? Állatokat pl karakter szintlépés nélkül bármeddig lehetne fejleszteni, ha nem fejlődnek, akkor megint csak az a gond jön elő, mint az egyéni epikusnál, másik meg, hogy a gyengébb karaktereket még inkább folyamatosan ütné mindenki, hisz teljesen mindegy az ellenfél, behúzom rajta a csatát és kész.


Igazad van, úgy kellene, mint az egyéni epikusnál, ilyenkor nem fejlődne az állat. Szerintem nincsen ezzel gond.

Ezt az egészet HCS-val, vagy hasonló kompenzációval nem lehet megoldani, mert óriási a szórás a karakterek között szerzett LE/TP terén. Legfeljebb csak azoknak a körét lehetne csökkenteni, akiknek nem éri meg háborúzni. Minél kisebb lenne azonban ezeknek a köre, annál nagyobb lenne azoknak a köre, akiknek a normál dolgokhoz képest viszont extrém tápolás lenne a háború. Ráadásul akkor is maradna a tendencia, hogy minél ügyesebb, erősebb valaki, annál kevésbé éri meg neki háborúzni. Ez pedig furcsán néz ki egy ilyen játékban. Márpedig most pontosan ez a helyzet.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.98
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
462. hozzászólás - 2009.09.23. 16:07:48 (Válasz Prisma #461 hozzászólására.)
Rafkós ötlete nem váltja meg azonnal az egész háborúzás intézményét, de jelentős előrelépés lenne a semmihez képest!
Pontosan, ahogy mondtad, azoknak a körét kellene/szeretnénk első lépésben szűkíteni, akiknek közel sem éri meg a háború.
Pontszám: 9.02
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
463. hozzászólás - 2009.09.23. 16:25:52
Neeeeem, nem kéne úgy nemhogy ennél, de az egyéni epikusnál sem

Ha az állat sérülhet, fejlődhessen is, különben gyógyíthat mindenki egész nap. A karakterek jó többségének ez gondot okozna, csak a szintek első 3-4 helyezettje bírná őket megvédeni, sőt ez még pp-be is kerül, többszörös sebzés/állat/szint.

HCS nem tökéletes megoldás, de a háború hoz egyéb hasznot is, nem csak azt, amit a csatán nyer a karakter. Így azért lenne egy biztos bevétel belőle, ha jól megnézzük, annak, aki nem pók, lehet jobban megérné, mint a sima portyák. Indulhatna sok háború, rengetegen felhalmozták a pp-t, értelmet nyerne a dolog. Talán kreatív affinitás hathatna arra, ami így befolyik, ha már úgyis korlátozva lett.
Pontszám: 7.68
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
464. hozzászólás - 2009.09.23. 16:42:58 (Válasz Rafkós #463 hozzászólására.)
No akkor mondok egy tökéletes módszert, amivel elkerülhető az állat sebződése: nem kell csatába vinni!

De komolyan, valamit valamiért. Ha biztos akar lenni a győzelmében, és ezért állatot visz, akkor áldozzon a gyógyítására is, akkor is, ha az állat nem fejlődik. Legalább lesz valami haszna a jelenlegi formájában tényleg szinte tökéletesen értelmetlen sebgyógyítás szakértelemnek. Ha viszont fejleszteni is szeretné az állatot, még mindig visszakapcsolhatja a LE, és TP kapást. Szerintem még jó is az állat sebződés, mint faktor, legalább van némi további költsége a háborúnak, és nem a prémiumos, gyógyitallal kitömött tápgépek céllövöldéje lesz.
A keményebbje és/vagy állatbarátabbja meg otthon hagyhatja az állatokat, de ez is csak javára válik a háborúnak, mert izgalmasabb lesz.

Nekem alapvető bajom a jelenlegi háborúzással, hogy minél erősebb valaki, annál kevésbé éri meg neki. Ezt akárhogy csűrjük-csavarjuk mindenféle LE kompenzációval, akkor is így lesz. Az általam javasolt módon viszont ez egy csapásra megszüntethető lenne. Egyénileg persze továbbra sem érné meg háborúzni, de legalább nem rongálná a karaktert, és szövetségi szinten pedig haszna is van ugye.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.49
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
465. hozzászólás - 2009.09.23. 16:48:55
Tegyük fel, hogy így lesz. No, akkor mindenki vadászat leállít, 30pp, 5 hadüzenet egyszerre, aztán majd lépünk szintet akkor, ha az összes épület maxos. TP nélkül sajnos rengeteg ötletem lenne, csak most, csak nekem, hogyan lehet ezt kihasználni, mások meg sokkal okosabbak.
Pontszám: 8.84
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
466. hozzászólás - 2009.09.23. 17:04:35 (Válasz Rafkós #465 hozzászólására.)
Ez a probléma ettől az egésztől függetlenül létezik. Legálisan megtehető most is, sőt, van olyan szövetség, ami egyenesen erre alapult. Hadd ne írjam le a nevét.

A háborúból származó nyereség amúgy is eltörpülne továbbra is a manakonstrukt mellett, az meg igazán mindegy, hogy 8 hónap alatt maxolja ki egy szövetség az épületeket, vagy csak 7.5 alatt. Szóval a nyeremény szerintem egyszerűen nem tényező. A háború továbbra is maradna - ahogy Rokamoka írta - játékélménynek.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.49
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
467. hozzászólás - 2009.11.11. 09:11:38
Néhány az elmúlt 24 órában történt csatám:

Ma, 07:46 Asmodeus Mortimer *Yommm* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 7680 sebzést okoztál, és 4263 sebzést kaptál.

Ma, 07:40 Asmodeus Mortimer *Lordeadron* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4082 sebzést okoztál, és 3731 sebzést kaptál.

Tegnap, 23:36 Craslorg Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4658 sebzést okoztál, és 3451 sebzést kaptál.

Tegnap, 23:00 *Lordeadron* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4702 sebzést okoztál, és 3948 sebzést kaptál.

Tegnap, 10:00 *Gilgaladron* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 5078 sebzést okoztál, és 3711 sebzést kaptál.

Tegnap, 08:07 Asmodeus Mortimer *Oxterapitia* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4515 sebzést okoztál, és 4095 sebzést kaptál.

Tegnap, 08:06 Asmodeus Mortimer *Leahspawn* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 6701 sebzést okoztál, és 3505 sebzést kaptál.

Gondolom egyértelmű mire akarok kilyukadni: a sebzések BRUTÁLIS mértékben megnövekedtek, és annak ellenére hogy az egészségem 220 feletti (majdnem szintem háromszorosa!) max. életpontról is alig néhány csatára elég. Egy csatában simán sebződik az ember négyezret, a játékban lévő legerősebb gyógyital pedig 5ezret gyógyít. Nevetséges.

Más is tapasztal ilyet, vagy csak én vagyok béna? A másik ezzel kapcsolatban, hogy ha nem, akkor itt nagyon cudar világ lesz a később jövőknek: mivel alig tucatnyi ember van felettem, naponta kétszer még felgyógyulok maxra, de az alattam 10 szinttel lévő felett már több száz ember van. Ő már nem fog max. életpontra gyógyulni sosem, a sebzések pedig még a beidezetteknél is brutálisabbak lesznek (már 5 szinttel alattam is vannak VF-esek).
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.11.11. 09:21:36-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.39
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
468. hozzászólás - 2009.11.11. 09:33:01 (Válasz Mortimer #467 hozzászólására.)
Annyi a különbség, hogy aki 10 szinttel alattad van, az már több hónapja megszokta és alkalmazkodott hozzá, hogy 50%-nál több ép-je csak ünnepnakon lehet gyógyital nélkül.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.73
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
469. hozzászólás - 2009.11.11. 09:36:58 (Válasz Ricardo #468 hozzászólására.)
hat...unnepnapokon mindenki otthon ul es jatszik
Pontszám: 7.60
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
470. hozzászólás - 2009.11.11. 09:48:52 (Válasz Ricardo #468 hozzászólására.)
így van, a max ÉP sokaknak az 50%-ot jelenti és csak akkor megy fölé amikor éppen bedobott egy löttyöt az epikus vagy az entitás miatt (jah, meg szintlépés). megszoktam már hogy 20-40% életerőn vagyok, engem nem zavar.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.23
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
471. hozzászólás - 2009.11.11. 09:51:46 (Válasz Ricardo #468 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.11.11. 09:33:01
Annyi a különbség, hogy aki 10 szinttel alattad van, az már több hónapja megszokta és alkalmazkodott hozzá, hogy 50%-nál több ép-je csak ünnepnakon lehet gyógyital nélkül.


A gond itt az, hogy egy gyógyital egy ütésre lesz elég.

A harcrendszer módosításnál bazinagy hiba volt, hogy a varázslatok gyengítése helyett az erő szerepe lett megnövelve.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.39
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
472. hozzászólás - 2009.11.11. 09:59:17 (Válasz Mortimer #471 hozzászólására.)
Ebben egyetértünk.

Az alacsonyabb szintű játékosok már régóta szenvednek ép hiányban, túl sok segítség nem jött a JV felől, fejleszteni kellett az egészséget. Most, ha majd a topnak is problémát fog okozni a kevés ép talán lesz valami változtatás.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.73
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
473. hozzászólás - 2009.11.11. 10:02:34 (Válasz Ricardo #472 hozzászólására.)
hö? fejleszteni kell az egészséget tovább
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.42
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
474. hozzászólás - 2009.11.11. 10:03:30 (Válasz Ricardo #472 hozzászólására.)
az egészség problémás lesz. a legtöbb őskövező játékos nem "kemény" ősköves, nem fejlesztenek mindent maximálisan optimalizálva mert drága a specializációt ide oda pakolni folyamatosan őskőért. a ti mostani egészségetek majd vágyálom lesz amikor az emberek odaérnek szintben.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.23
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
475. hozzászólás - 2009.11.11. 10:07:13 (Válasz CaveMaN #473 hozzászólására.)
Nekem 230 most per pillanat. Szerintem ha nekem problémáim vannak ezzel, más sikítani fog.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.29
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
476. hozzászólás - 2009.11.11. 10:14:48 (Válasz S0laris #474 hozzászólására.)
Szerintem ebben nem egészen van igazad. Azok, akik később érik el az azono sszintet, sokkal több csp-t költhetnek el mire odaérnek, mert nem szinguznak, sőt inkább vf-eznek. Valszeg az egész szint "átlaga" jelentősen magasabb lesz, mire a "tömeg" odaér...
Pontszám: 6.80
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
477. hozzászólás - 2009.11.11. 10:20:12 (Válasz Birka #476 hozzászólására.)
Viszont a később 80. szintre érő VF-eseknek az erejük, támadásuk is jóval magasabb lesz, mint az enyém, az életpont fejlesztését pedig jelentősen korlátozza, hogy az egyik szorzó a szint maga. Azaz ha mondjuk 20-szal magasabb az egészségük mint az enyém most az mindösszesen 1600 életpontot jelent! Ezres harci csapásoknál ez bakfitty ahhoz képest, hogy 220 feletti zónában bőven félmilió LE feletti befektetésről beszélünk.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.39
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
478. hozzászólás - 2009.11.11. 10:21:00 (Válasz Mortimer #475 hozzászólására.)
Alulfejlesztett az egészséged 50-el a tulajdonság átlagod alatt. Kb mint amikor 200-as támadáshoz 60-as egészséggel szaladgáltak az emberek.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.42
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
479. hozzászólás - 2009.11.11. 11:04:13 (Válasz Mortimer #477 hozzászólására.)
A manaregenerációval napi 30-40k életpontot könnyedén lehet gyógyulni. Maxba gyógyulás után akár egy perc alatt lehet 4-et portyázni, elég kicsi az esélye, hogy pont leverik a karit miután felgyógyult. De egyértelmű, hogy napi 25 portyát nem lehet teljesíteni gyógyitalok nélkül. Ráadásul az epikus is egyre többet sebez, az entitások is szép lassan megizmosodnak, és a kalandok is zabálják az ép-t. Tegnap előtt egy négy csatás kalandhoz nem volt elég 11k ép.

A vf-et használóknak soha nem lesz gondja az életponttal, egyszerűen azért, mert nem rájuk vannak méretezve a térkapus ellenfelek, a kalandok szörnyei, és portyában is azokat fogják ütni, akik nem használnak vf-et. Mire 80-ik szintre lépnek, lesz 2,5k-3k a tulajdonság összegük, egyszerűen lementenek minden varázslatot, és az ellenfeleiknek 10% találati esélyük lesz ellenük.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.02
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
480. hozzászólás - 2009.11.12. 20:50:25 (Válasz Mortimer #471 hozzászólására.)
Morti 12-es a mágikus regenem:

Elköltöttél 2062 VP-t, és gyógyultál 8248 életpontot.

Ne mondd nekem, hogy nem lehet maxba kerülni napi 2x, egyszerűen csak max vp és max ép kell hozzá...
Pontszám: 6.44
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője