Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Batu

Oldal: 1234567
Dátum: 2008.10.07. 18:15:16
Idézet: BaalCain - 2008.10.07. 08:58:00
Egyébként még a top szintűekből valamit talán lehet is hozni Lét miközben bucira verjük egymást. Aki listavezető annál van vmi ált, mert kellő önbizalommal bir.


Szerintem tévhit, hogy attól van valakinél sok LE, mert magabiztos, hogy nem veszit csatát. Meglepődnék ha egy jó játékos tartósan tárolna 500-nál több LE-t, ha nem gyűjt kifejezetten valamire, főleg ilyen random mellett. Legalábbis én igy teszek, bár csak a top 25-50-ben vagyok általában.
Én pedig személyszerint minimum 1 hét bant adnék. Mindaddig amig nincs rendesen szankcionálva a multizás, addig nem lesz semmi visszatartóereje a büntetésnek, mert a lebukás veszélye nem tűnik túl nagynak és tétje sincs jóformán a lebukásnak. Csak a top 20 játékost érintene igazán érzékenyen 3 nap eltiltás, a többséget szerintem nem érdekelné különösebben, ha amúgy hetekig több karakter LE-jeből fejlődött. Ha ilyenkor mondjuk minden tulajdonsága csökkenne a karakternek pl. 10-zel, rögtön meggondolná mindenki, érdemes-e kockáztatni.
Dátum: 2008.10.05. 17:22:32
A versenyhez még annyit, hogy engem személy szerint nem annyira érdekel hányadik vagyok (úgyis mindig lesznek jobbak), de ha esetleg nem tudok eleget foglalkozni a játékkal és a többiekkel nem tudok lépést tartani a szövetségben, akkor ki fognak rúgni (joggal). Persze be lehet lépni máshova utána, de nem biztos, hogy ezt szeretném. Ezt mint lehetséges másik példát irtam, ami a folyamatos fejlődésre ösztönöz.
Dátum: 2008.10.04. 21:18:44
Idézet: Petrus - 2008.10.04. 19:39:47
Idézet: Magum - 2008.10.04. 18:41:43
volt 1 ellemah om ill aszem jól írtam a nevét nah mind 1 elengedtem tegnap és azóta 40szer vadásztam és nem fogtam el semmit :S akk má nem is fogok?


De igen, a csapdakészítés szakértelmed * 0.5% eséllyel sikerülni fog megint.

Ha a szakértelmed 2, akkor az esélyed vadászatonként 1%... jó eséllyel 50-150 vadászat után sikerül.


Én már vagy 200-at vadásztam 4-es szakértelemmel, de nem fogtam semmit. Majd talán akkor ha mindenki 20-dik szintű állatkával rohangál. Ez igy olyan mintha tomboláznék...
Dátum: 2008.10.04. 17:19:57
Idézet: AranyAlma - 2008.10.04. 17:04:45
Idézet: Zsolesz - 2008.10.04. 16:41:11
Most, hogy így megnéztem, legalább tudom, hogy kiket fogok támadni


ha megnezed minimalis LE-t vesztettek eddig, ahogy van valami maris nyomjak epuletekbe. Aztan ha hosszabban vadasznak es otthagyjak oket, akkor meg leveretik magukat 1EP-re. Ugy hogy nincseselyed....


Majd biztos a Miklós által emitett csoda-scriptek kiszúrják őket a logok alapján és jól megbüntetik őket.
Dátum: 2008.10.04. 17:14:32
Mondjuk ha szűkülne a támadható karakterek köre, vagyis kb. mindenki kénytelen lenne hasonló erőseket támadni, akkor az állandó ÉP-vesztés egyfajta természetes korlátja lenne a portyázásnak amit persze ki lehet tolni az egészség fejlesztésével, illetve gyógyitalokkal. Aki pedig túl gyorsan lép szintet és gyengén kerül az erősebb mezőnybe, az viselje a következményeket.
Dátum: 2008.10.04. 16:45:41
Nyilvánvaló, hogy egy jó játékos egy már megerősödött gyémánt karakterrel mindig talál magának olyan ellenfelet a gyengébbek között aki ellen jó eséllyel nyerni tud és igy a +33% LE-vel hosszú távon jelentős fejlődésnek indulhat. Elég unalmas lenne a játék, ha 1-2 hónap múlva mindenki hordát váltana aki sokat portyázik és a hatalmas gyémánt horda gyepálná a megmaradt gyengébb játékosokat.
A másik pedig, hogy a játék úgy volt hirdetve, hogy nem kell sok időt a gép előtt tölteni. Jelenleg ha valaki sikeres akar lenni, akkor viszont muszáj. Talán a jelenlegi top-portyázók sem járnának rosszul ha a portyák számának korlátozásával lekerülne a vállukról a kötelesség, hogy egész nap a gép előtt kelljen ülni és minden órában portyázni, aztán nyaralni is alig mernek elmenni mert lemaradnak a mezőnytől.
Dátum: 2008.10.01. 20:07:40
- Melyik a legerősebb szörny a KF-en ?
- Hány varázspontot kapsz a hetedik kör előkészítő fázisában a Hatalom Kártyái nevű kártyajátékban?

Ezeket már valaki elfogadta, de szerintem túl téma-specifikus kérdések és nem jók mert még google-lel sem kereshető meg 5 perc alatt. Még mindig nincs lövésem mi az a KF, legalább a rövidités mellé jó lenne kiirni a teljes nevet...
Dátum: 2008.10.01. 19:26:12
A küldetés szerint el kellene ejtenem 3 apró szörnyet, viszont már napok óta nem jön egy sem. Lehet, hogy 5-dik szinten már nem jönnek apró szörnyek és buktam a küldetést?
Dátum: 2008.09.28. 19:57:03
A csapdakészités szakértelem leirása:
"Vadászat során esélyed lesz, hogy a talált lényt nem leölöd, hanem foglyul ejted. Minden szakértelemszint az esélyt fél százalékkal növeli. A szakértelem maximális szintje 20."

Ez azt jelenti, hogy 1-es csapdakészitéssel 200:1-hez az esély, hogy elkapjak valamit (náthán kivül), vagy van valami alap %-os esély amihez a szint*0.5% hozzáadódik?
Dátum: 2008.09.28. 09:44:52
Idézet: Samurai - 2008.09.28. 09:00:10
Jó lenne ha az alacsonyabb szintüeket nem lehetne támadni,mert nem igazán ferplay!
Van egy két bátor harcos aki kimondottan a 2 szintel alacsonyabakra utazik és már plusz 50-60-ba van a statisztikálya,nagy dicsőség!!!Amikor kezdődött a játék és elértem a 2-es szintet,nem engedte támadni az első szintüeket,így kéne most is működnie!4.szintű csak 4.szintüt támadhasson,és akkor majd kiderül,hogy ki a JANI!!!


Szerintem is úgy kéne működnie, hogy sokkal gyengébb játékost ne érje meg támadni akkor se ha nem láthatatlan, mert nyilván mindenki szeretne biztos győzelemre menni a portyák során de ez elveheti az új/játékkal kevesebbet foglakozó játékosok kedvét. Anno 7 éve amikor Hóditót játszottam, úgy rémlik voltak +/- bonusok ennek a kiegyenlitésére.
Dátum: 2008.09.26. 20:48:43
Tényleg muszáj ismernem a HKK-t és a TF-t?
Már nem az első ezekhez kapcsolódó kérdésen vérzek el és fogok is. Valahogy a HKK nem igazán tartozik az alapműveltséghez és nem igazán tartom fair kérdéseknek akkor sem ha a Végzetúrral azonos világon játszodik.
Dátum: 2008.09.24. 19:16:16
Idézet: tramenes - 2008.09.24. 15:35:39
A megoldás nagyon egyszerű; nem kell ősköves cuccot venni alacsony szinten. Fölösleges pénzkidobás szerintem; éppen amiatt amit leírtál.


Nem egy ilyen véleményt olvastam már és ha ez előre tisztázott, akkor senkinek se lehet egy szava se, de ha a játékosnak a saját bőrén kell ezt megtapasztalnia és utólag jön rá, akkor joggal érezheti becsapottnak magát. De legalább elrettentésnek jó, ha a karakter csillogó páncélban és magiától izzó buzogánnyal flangál.
Dátum: 2008.09.24. 13:38:55
Ezekszerint valószinűsithető, hogy magasabb szinteken már 10-20 pontnyi különbség is lesz az azonos szintű karakterek között? Remélem azert nem az lesz a bevett szokás, hogy a biztos győzelem tudatában mindenki 2-4 szintel alacsonyabb karaktereket döngöl majd földbe...
Dátum: 2008.09.24. 11:57:35
Az szándékos vagy hiba, hogy a vadászatok során 8-80 közötti szórásban kapunk lélekenergiát (2-dik szint)? Érthető, hogy változó mennyiségű a szerezhető mennyiség, de nagyon nem mindegy, hogy 2 vadászatból 16 vagy 160 jön össze. Ha már a játék nyilvánvalóan a tápolásról szól (főleg), akkor eleg csalódás lehet egy peches játékosnak, ha a véletlenszám-generátor szeszélyei miatt marad le a többiektől.
Dátum: 2008.09.24. 09:31:29
Az sem szerencsés szerintem, hogy az adott kérdést a válaszadás előtt kell értékelni, igy utólag már nincs lehetőség beavatkozni, ha a kérdésfeltevő rossz választ fogadna el jónak. Esetleg az értékelést a valaszadás után kellene megtenni és elutasitás esetén szövegesen lehetne indokolni egy sorban. Igy könnyebb is lenne azonositani, melyik kérdés miért nem kapott jó értékelést.
Dátum: 2008.09.24. 00:27:05
Üdv!
Elmélkedésem a panaszos topicban kezdődött, de ide jobban illik, remelem a fejlesztők is olvassák. Eddigi tapasztalataim alapjan szerintem túl nagy szerepe van harcnál a véletlenszám-generátornak. Nem ismerem az algoritmust, de látszólag +4-5 pontos fölény védekezés/támadás az ellenfélhez képest akkor sem elegendő, ha pihenés közben támadnak (+10%). Esetleg lehetne csökkenteni a véletlenszám-generátor tartományát, meghagyva a lehetőséget, hogy 90%-os dobas felett automatikus találat, 10%-os dobás alatt pedig automatikus balsiker a karakter értékeitől függetlenül. Szerintem a játékosok zöme egyetért, hogy ha már mindenféle tárgyakba beruházott (netán ősköveket is), akkor ne kapjon ki túl sokszor alapfelszereléssel rendelkező karakterektől, ha amúgy tulajdonságértékük megegyezik. Ezen még nem késő finomitani. Persze lehet, hogy csak peches voltam és hibás következtetéseket vontam le...

Lehet, hogy egy minimális leirás is oszlatná a homályt, hogy mégis hogy jön ki egy alap-buzogány sebzése 18 ÉP-re 3x egymás után, melyik tulajdonság milyen arányban számit a csatában és mekkora a szerencse szerepe.
Dátum: 2008.09.23. 22:06:22
Amugy nem feltetlenul hiba, de azert tenyleg kicsit furcsa, hogy egy azonos tulajdonságösszeggel rendelkezo ellenfel egy sima buzogannyal 3x csap fejen sebezve 52-ot mikozben a karakterem pihen es a viselt targyaim alapjan +4/+5 elonyom is van tamadas/vedekezes. Felmerul a kerdes, hogy ha ekkora szerepe van a veletlenszam-generatornak, akkor megeri-e egyatalan targyakat venni/tapolni. Az azonos szinten ugyis elverhet barki-barkit, max. akkor biztos a gyozelem ha 2-3 szintet utsz lefele, annak meg nincs sok ertelme.
Oldal: 1234567