Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Batu

Oldal: 1234567
Dátum: 2008.10.17. 19:36:44
Idézet: Ricardo - 2008.10.17. 19:11:43
Én nem szoktam panaszkodni, most inkább csak kiadom magamból a dühömet, de álljon itt egy példa minden portyázó előtt.

Az előbb kikaptam egy olyan csatában, amiben az ellenfél 50! ponttal volt összesen kevesebb, mint én. Ő 154 pont még én 204 pont vagyok stuffokkal együtt (A karakter teljesen kipihent volt.)

Azért ekkora randomizálás már egy kicsit sok(k) ...

Jah igen; 341 LE-m bánta ...

Erről téptem a számat(billenytűzetet) tegnap . Az egyetlen megoldás, hogy max. 200 LE-vel indulsz neki, igy kevesebbet buksz. Ha nagyot akarsz kaszálni, abban ott a nagyobb kockázat is.
Dátum: 2008.10.16. 19:51:28
Idézet: Necronis - 2008.10.16. 19:43:15
Csak a védekezésére van bónusza. De azt is figyelembe kell venni, hogy ha te támadsz, nincs bónuszod gyakorlótérből, az ellenfélnek pedig van bónusza védőfalból. Másrészt szerintem most, amikor még egy hónapja sem megy a játék, nincsenek olyan kimagasló különbségek két karakter között. Ez a nagy szórás pont azt mutatja, hogy a tulajdonságok, szakértelmek, állatok, felszerelések, épületek által kapott összes bónusz sokkal kevesebb, mint sokan gondolták. Nem számít olyan sokat pár tulajdonság előny, és ez jó, mert véleményem szerint pont arra ösztönzi a játékosokat, hogy hosszú távra gondolkodjanak, illetve hogy meggondoltan fejlesszék a karakterüket. Legalábbis remélem a többséget erre ösztönzi

Akkor mégsem tudom lezárni. Szerintem pont ellenkező ösztönzésű. A leirás alapján sok 1-szintű gondolta, hogy milyen jó ha vesz egy bőrpáncélt meg bőrpajzsot. Jóformán semmit sem ér 1 szinten sem. Most akkor kérdem én, minek van valami a játékban, ha azon kivül, hogy jól mutat a karakterlapon, ad kb. 1% esélyt (csak tipp). Sokakat elkedvetlenithet, ha gyűjtöget meg épitget, fejlődik, de ennek alig van látszatja. Ez ösztönzi a leggyengébb karakterek folyamatos ütlegelését.
Dátum: 2008.10.16. 19:44:16
Craslorg, nem vagyok annyira amatőr, hogy azokat ne lássam utólag a leirásban. Bár az a 10% se indokolna ekkora különbségeket. Amúgy pont a Te csatáid nézegetve is jutottam erre a következtetésre.
Dátum: 2008.10.16. 19:26:22
Természetesen mindazt amit leirtam, arra az esetre értettem amikor az IQ-tól a védekezésen át a támadásomig minden érték 30%-kal magasabb mint az ellenfélé, nem is beszélve a szerencséről. Igencsak peches lehetek ha több ilyen csatámnál örülök, ha 3-ból egy támadás sikerül, vagy legalább a varázspárbajt megnyerem (nem smaragd ellen). Ez a nagy random látszik oda-vissza, mert az egyik nap elverek valakit pl. 140/20 sebzésaránnyal, aztán a visszatámadásnál meg ő ver el hasonló extrém értékkel csak ezúttal az ő javára. Vegülis leirtam amit akartam, témát lezártam.
Dátum: 2008.10.16. 19:02:56
Mondjuk ha ne irjam le, hogy ha végignézed a szövetségi épületek listáját, akkor rájössz magad is a módszerre, hogy lehet pontos adatokat kapni. Persze az algoritmust nem ismerem, de mondom, több csatát vizsgáltam és nem csak a sajátjaim. Lehet, hogy mindig az a 20% jött be, ezért is kellene szerintem 10%-ra csökkenteni, mert ez igy a régi lapozgatós könyvek harcrendszerét idézi szórásban. Szavazzunk, aztán kiderül egyedül vagyok-e a véleményemmel!
Dátum: 2008.10.16. 18:49:15
Na jó, optimistán saccoltam. Legyen akkor 20-30k, nem az a lényeg. A lényeg, hogy sokszor az ellenfél védekezése és a támadásom között 15-20 pont is van a javamra, megsem találok egyszer sem. Ez nem hiszem, hogy bárkinek is tetszene. Akinek pedig ez igy teljesen jó, az inkább félkarú-rablózzon Las Vegas-ban.
Dátum: 2008.10.16. 18:44:12
Csak nem In character lett időközben a topic amig nem voltam? Felesleges a szócséplés. A TOP szövetségek nyilván minden eszközt megragadnak, hogy előnyhöz jussanak vagy jól jöjjenek ki egy háborúból, legyen akármelyik horda.
Dátum: 2008.10.16. 18:26:28
Nem értek egyet, hogy túlzottan kijönne hosszú távon ha erősebb vagyok. Nézegettem a saját/szöv. társak csatáit és nem épp ez látszik. Elvileg egy ugyanolyan erős karakter ellen 50% esélyem van nyerni. Ha a harci statjaim átlagosan 30%-kal magasabbak az ellenfélnél, akkor elvárható lenne, hogy legalább 60-70%-os fölényem legyen, vagyis minden 10 ilyen csatából 7-et azért nyerjek. Az eddigi megfigyeléseim egyátalán nem ezt mutatják. Egy olyan karakterrel szemben is sokszor veszitek akinél 10000+ LE-vel többet költöttem a karakteremre (felszerelés/fejlődés). Ez nem egyszerűen elszomoritó, de nagyban csökkenti az egész játékélményt és mindenkit egyformán sújt (kivéve akinek mindig mázlija van). Ezen még a 20 körüli szerencse se segit és meg sem emlitem a horda/szöv. épületek-bonuszokat, ezek mintha nem is lennének.
Javaslat: A 20%-os mindenképp találok/hibázok tartomány csökkenjen 10%-ra és a támadás/mentődobás random dobás tartományát is csökkenteni kéne, kb. 15 ponttal nagyobb különbség esetén legyen kb. 80% esély azért a találatra.
Dátum: 2008.10.13. 20:55:58
Melyik prímszám?

2
3
4
6

Persze kettő is prím és persze, hogy pont a másikat (2) jelöltem meg mint amire a kedves játékostárs gondolt. Kérném a kérdés javitását, ha már a bukott LE-t nem kapom vissza!
Dátum: 2008.10.12. 22:24:24
A játékban akkora a véletlen szerepe, hogy 30-40 TÖ különbség mellett sem jósolható meg a végeredmény, sokszor ki lehet kapni teljesen esélytelennek tűnő ellenféltől is. Ez a nagy szórás igaz a vadászatokkal szerezhető LE-re is, kb. mintha mindig k100-zal dobálnál. Az már más kérdés, hogy sokaknak nem (nekem sem) tetszik, de úgy látszik ez lényeges koncepciója a játéknak. Mivel mindenki próbálja maximalizálni a nyerés esélyét, ezért muszáj a támadhatóak köréből kiválasztani a leggyengébb/legtöbb LE-vel kecsegtető áldozatokat, igy vannak akik folyamatos támadás alatt vannak, ezért, vagy azért. A mezőny beszűkülése igy is problémás a 30 portyát választóknak, mert az adott szinten nincs mindig elég játékos ennyi portyához.
Idézet: Fatali - 2008.10.07. 13:25:54
Heló!
Inditottam 5 karaktert amiböl 3-at a mai napon zároltak, teljesen jogosan.
az 5 karakterem neve.
Szpritni Birsz (Smaragd Forrás)
Csodálatos Kiszel Tünde (Elit Horda)
Féreg
Bélyeggyüjtő Béla
Fotelrokker

Ennek kapcsán érdeklődnék, hogy rendben van-e az, hogy az 5-ből 4 még létezik, habár 3 zárolva van átmenetileg. Nem kéne ezeket a másodlagos karaktereket törölni inkább? Csak torzitja a statisztikát és a toplistát. Azt nem is merem feltételezni, hogy esetleg feloldódik a zárolásuk...
Amúgy hozzászólásommal nem konkrétan _WHITE_ esetére céloztam, csak több topicban is láttam a jelenséget és ennek kapcsán jutott csak eszembe. Egyszer én is majdnem beleestem ebbe a hibába, de észbekaptam.
Idézet: Jeriko - 2008.10.10. 18:32:31

Itt az élő bizonyíték, hogy rubin horda olyan erős bónuszt ad, amivel a 33-mal magasabb tulajdonságösszegű, PIHENŐ! gyémánt hordás még -10% büntetéssel leverhető. Korlátot neki!!!


Jah, bárcsak igy lenne! Nekem túl sokszor épp az ellenkezkező a tapasztalatom.
Amúgy tényleg érdekes, hogy sokan arra használják a forumos post pontozást, hogy a nekik nem tetsző véleményeket lehúzzák, még ha kúltúrált is. Nem hiszem, hogy erre lett kitalálva... Karakterem nevét nem irom le, mert lecsap rám AranyAlma!
Idézet: Jeriko - 2008.10.10. 09:56:09

Nos, egy dolgot ki tudok jelenteni: AranyAlma nem csal, abszolút tisztességesen játszik. Nem volt tesztelő sem. A taktikáját ismerem - elismerésre méltó, és BÁRKI számára elérhető. Onnan kezdve azonban, hogy napvilágot lát, nem fog működni.

Furdal a kiváncsiság mi lehet ez a titok. Ezt úgy is lehet érteni, hogy van a játékban egy kiskapu amit csak kevesen ismernek és ha kiderül, akkor már nem lehet kiaknázni. Vagy mindenki nála akarja megcsinálni a 200 LE vesztős küldit és ő meg 500-akat szakit mert többezer LE-vel táborozik?
Idézet: pityu - 2008.10.09. 16:26:34
Idézet: Leanthil - 2008.10.09. 14:55:03
Hát hogy a Miklósék már zárolták volna őket, abban nem vagyok annyira biztos. Az építő rabszolgákat sem zárolják, pedig azok egyértelműen nem szolgálják a játékos szórakozását, ergo második karakterek.


Ez nem feltétlenül igaz, nem kell általánosítani... Mi például megegyeztünk szövetségen belül, hogy lesz olyan karakter, aki minden LE-t építésre költ, volt aki vállalta, nem köteleztünk senkit. Igaz, hogy Ő nem fejlődik, de a Többiek annyilval többet tudnak magukra költeni. Ő így viszi előre a szövetséget, ilyen is kell.


Hát, én nehezen értem meg, hogy egy ilyen ingerszegény játékstilust élvezhet valaki. Gyakorlatilag kizárja magát a játék nyújtotta lehetőségek nagy részéből. Pl. nem fejleszti a karaktert, nincs felszerelése, portyázás hiján az állata sem fejlődik, egy idő után szintjének leggyengébbjei közé kerül - homokzsák effektus (mindenki őt üti, nem nyer), lemarad a szövetség más tagjaitól és epikus szörnyekre se mehet velük vadászni, mert túl gyenge. De hát ha valakinek az az élvezet, hogy csak kvizkérdésekre válaszol és a megtermelt LE-t egy másik rubrikába irja és még örül is neki, hogy a többiek fejlődnek helyette...
Dátum: 2008.10.09. 18:27:34
Idézet: Endyr - 2008.10.09. 12:34:19
Idézet: Kerub - 2008.10.09. 12:27:44
Üdv!

Biztos már sokan feltették a kérdést és elnézést,hogy újra megteszem,de bizony kissé lusta vagyok negyven oldalt végignyálazni.Remélem megszántok és választ kapok.
A kérdésem a következő lenne: Milyen skálán randomizál a rendszer portyázáskor történő harcnál?

Tudniillik portyás karaktert próbálgatnék csinálni,de rendre agyonvernek a nálam mind tulajdonságbanmind felszerelésben is gyengébb karakterek.

Előre is köszi.


elegge ahhoz, h akar 40 TO elonnyel is kikapj (tapasztalat)
pontos kepletet nem ismerunk, mert a fejlesztok nem adjak ki.


Ja, épp most kaptam én is ki egy 40-nel gyengébbtől úgy, hogy egyszer sem találtam el a 3-ból. Ez akkor is meredek, ha nem adom hozzá a felszerelésből és a gyakorlótérből származó bonusokat, pedig azokkal együtt még +10 támadás legalább...
Dátum: 2008.10.08. 19:39:11
Idézet: Tier - 2008.10.08. 18:38:29
Nem néztél el semmit ha létrejön a csata természetesen 1 pont levonódik hiába írja ki a végén hogy gratula nyertél jutalmad 0 LE és 0 TP :-) Bár igaz hogy mostanában két 0-ás csatám nem volt most ez vagy azért van mert tettem + TP szakértelemre vagy rájöttek hogy ez így hülyeség az nem nyerés ha semmit se nyersz hanem inkább vesztesz ugye életet meg manát is.


Nem erre gondoltam. Nem kezdődik el csata, nincs 0 LE és 0 TP, nem győzök, nem vesztek, csak kiiródik, hogy nem támadhatom a karaktert mert túl alacsony az életpontja. Nincs támadás, nincs csata, csak pontlevonás.

EDIT: Visszavonom. Most volt újabb két ilyen esetem és nem vont le portyázáspontot. Vagy képzelődtem, vagy azóta kijavitották. Vegyétek úgy, hogy nem szóltam!
Dátum: 2008.10.08. 18:08:12
Néhány karakternél nincs támadás opció, sem pedig bármilyen magyarázó szöveg, hogy miért ne lehetne támadni (szintje alapján lehetne, ha pedig kevés életpontja lenne vagy támadták, akkor az utólag irná ki). Lehet, hogy a Firefox-szal nem működik ez mindig, vagy egyéb oka van?
Dátum: 2008.10.08. 17:52:08
Jól látom, hogy ha egy olyan karaktert próbálok támadni, akinek kevés az életpontja ezért sikertelen a tamadás, mégis levonódik a portyapont? Ez direkt van igy, vagy bug? Igy elég lutri, hogy nem tudom előre, egyátalán támadható-e a karakter a pont pedig mindenképp fogy. Bocs, ha már volt ez a kérdés vagy félrenéztem valamit!
Idézet: tramenes - 2008.10.07. 18:34:13
Hát jabizony de itt volt egy olyan (szerintem nem kellőképp végiggondolt) lépés ami precedenst teremthet. Mert ha Ravenwood multijának súlyossági foka = 3nap ban akkor Fatalié arányosan max. 1-2 kellene hogy legyen. Ellenben ha rögtön az első felfedezett visszaélésre megfelelő mértékű büntetést adtak volna (akár véglegest is) akkor 1.) sokkal kevesebb ilyen eset lenne a későbbiekben 2.) az esetleges delikvensek nem hivatkozhatnának majd arra hogy de ezért ott csak 3 nap eltiltás járt.

Sokkal súlyosabb büntetést kellene hogy érjen mindenfajta
multi vagy szabályszegés de ugyanakkor ezen belül is legyenek azért arányok. Így mondjuk az ilyen nem direkt haszonszerzésre hanem egyszerűen csak több játékidőre használt multit is lehetne komolyabb ban-nal jutalmazni anélkül hogy aránytalanul súlyos legyen a Ravenwod-féle multi büntetéséhez képest.


Szerintem ezt nem érdemes túlbonyolitani. Le van irva a szabályzatban? - Le. Volt szabályszegés? - Volt. Ergo büntetés. Ennek mértékét Miklósék döntik el, ezt szerintem utólag is lehet szigoritani ha felmerül az igény. Pl. lehetne 2 nap amnesztia, amikor a szigoritás előtt mindenki törölhetné a másodlagos karaktereket, akiket ezekután multizáson kapnak az kaphatna szigorúbb büntetést.
Oldal: 1234567