Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

(KH-s téma volt, átraktam másik topicba)
Dátum: 2009.12.04. 08:21:46
Idézet: Genocide - 2009.12.04. 01:08:58
A portyáért kapott TP-t pedig jó lenne csökkenteni (legalább akkor, ha nem rabolt semmit az illető). Ezzel máris ki lennének küszöbölve a pókok


???
Mit értesz az alatt, hogy "ki lennének küszöbölve a pókok"? Egy ilyen változás kb. megduplázná a pókok erejét (és létszámát is).
Dátum: 2009.12.03. 23:09:05
Idézet: S0laris - 2009.12.03. 21:32:56
a topnak fingja sincs arról hogy mi lehet a középmezőnyben. nekem semmilyen top ne véleményezze már a játékot alapvetően befolyásoló dolgokat.


És az ilyen "Isteni" jellegű kinyilatkoztatáson kívül ezt mire alapozod? Mert nincs másik szerver, senkinek nincsenek ismerősei, barátai, másik karaktere másik világon - aki top, az top örökre.
Dátum: 2009.12.03. 17:18:34
Idézet: Kocos - 2009.12.03. 16:30:22
Idézet: Jeriko - 2009.12.03. 12:48:05
Idézet: Miklós - 2009.12.03. 11:20:11

- Mindenki kapjon egy kvízmedált, aki legalább X ezer kérdésre válaszol. Érdekes ötlet, de ezzel megszűnne a kvízolimpia értelme.


Miklós, ezt még véleményeznéd? A számokat természetesen lehet finomítani.
"Az olimpián lehessen kvízpontokat gyűjteni (aki kap medál, az nem kap kvízpontot): minden helyesen megválaszolt kérdés 2 pont, minden eltelt 10 másodperc -1 pont. Így aki 500 másodperc alatt válaszol 50 helyes kérdésre, 50 pontot kap (pont nem mehet mínuszba, a legkisebb szerezhető mennyiség 0). 900 másodperc alatt 49 jó kérdés 8 pontot ér (2*49-900/10).
A szerzett pontok összeadódnak több olimpián. Akinek összegyűlt 100, automatikusan kap egy kvízmedált.


Mindenre csak az elsot nyomva (ez ugye tegyuk fel gyorsan megy, 100 masodperc) siman lehet gyujteni 15 pontot.
Inkabb a 40 folotti helyes valaszokat kene jutalmazni darabonkent 10 ponttal, de meg azt sem tartanam az ordogtol valonak, ha 41. jo valasz erne 1 pontot, majd minden tovabbi 2-vel tobbet, mint az elozo, az 50. jo valasz19 pont (ezek osszege pont 100). Emelle adnek valamennyi bonuszt, aki a toplistara felkerul (4-10. hely), es nyilvan lekorlatoznam a szerezheto pontokat 100-ban.
Igy azert csak kiemelkedo teljesitmeny lenne dijazva a favagas nem.


Igazad van, bár szerintem nem élő a probléma, mert ha odafigyelsz, és normálisan töltöd ki a kvízt, akkor simán tudsz válaszolni 30 kérdésre mondjuk 300 másodperc alatt (a többit tippeled), ami már 30 pont. Szóval érdemes inkább rendesen válaszolni. Ráadásul az eredeti számoknál maradva a 15 pont fél év alatt egy medált jelent - akinek ez kell, lelke rajta.
Persze elviekben nekem sem tetszik a "favágás" csak kérdés, mennyire lesz ettől bonyolultabb a program (részemről a 1, 3, 5, stb. pontozást favorizálnám, nagyon jó). Egyáltalán nyitott-e erre Miklós?
Idézet: Kocos - 2009.12.03. 15:32:39
Idézet: Cavalorn - 2009.12.03. 15:28:43
A KH kiterjesztése sem segítene, terhelné a szervert, és még ha ezt a problémát sikerülne is megoldani, akkor is mit érnénk el?


Rosszul fogod meg a dolgot. A gond ott van, hogy a vonal nem allando. Ha a vonal meg lenne huzva egy helyen 50. szint, 60. szint, igazabol mind1, akkor nem lenne vonal alatti es folotti karakter, hiszen idovel mindenki a vonal fole kerul. A gond tehat alapvetoen az, hogy vannak akik MINDIG a vonal alatt maradnak, es vannak akik mindig folotte lesznek. Ez okozza az egyensulytalansagot, ezt kell megszuntetni, es ez az amire a KH megfelelo kiterjesztese tokeletesen alkalmas megoldas.


A KH-val sokkal több gond van ennél, és szerintem ezt Miklós is látja, ezért nem meri kiterjeszteni. Az, hogy terheli a szervert, nagyon naiv érv: egy normál játékos sokkal jobban terhelné a szervert, és KH tagból van 35, játékosból meg 5-6000, és volt sokkal több is. Sőt szerintem az egyes világoknak sincs külön szervere.

No de nem is ez itt a lényeg. Amíg csak a top-on vannak KH tagok, addig egy valamit nem lehet megtenni: nem lehet őket "felülről" ütni. Amint bekerülnek a középmezőnybe, ez lehetővé válik. A top-on is a KH fele 20%-on áll, akkor a középmezőnyben egyszerűen eltűnnének (10-szer annyi támadó, igen sok sokkal erősebb, mint a KH tagjai).
Másik probléma: VF és pókok (igen-igen ): hogy lövöd be úgy egy KH tag erősségét, hogy ne a legerősebb karakterek tápolódjanak még jobban (megjegyzem, a top-on is ez a probléma)? Pistikét támadja a KH tag, elveszi tőle a LE-t, a VF-es meg elveszi a KH tagtól. Az erősebb még erősebb lesz, a gyenge még gyengébb.
A jelenlegi rendszerben egyszerűen LEHETETLEN berakni úgy a KH-t alacsonyabb szintre, hogy ne okozzon brutális egyensúlytalanságot. A fenti "klónozásos" módszer alacsonyabb szinteken működésképtelen,
Illetve lehetne (már javasoltam többször), de ez meg nagyon sok munka: a KH tagjainak tulajdonságait, szakértelmeit "online" kellene generálni, azaz nem fix tulajdonságaik lennének, hanem ha X támadja őket, akkor ennyi, ha Y akkor meg annyi. Ilyen rendszerben elképzelhető lenne valamit csinálni, de ismétlem: ez nagyon sok munka, és kb. annyira nehéz belőni a pontos értékeket, mint a kalandoknál a próbák szintjét.

Magam is támogatom a KH kiterjesztését (a jelenlegi módosítását is), de olyan formában, hogy mindenki számára egyforma lehetőséget biztosítson.
Dátum: 2009.12.03. 15:13:19
Idézet: Endyr - 2009.12.03. 14:39:18
az otlet jo, a szamok rosszak, hisz igy egy olimpia alatt lehet 5 medalt is szerezni (azaz megeri lemaradni 500ig, mert jelenleg 350 koruli ido a gyoztese az meg csak 3at kap). de kis finomhangolassal nagyon hasznalhatonak tunik.


Ez neked hogy jött ki? Mert ha 1 másodperc alatt 50 helyes választ adsz, az is csak 99 (50*2-roundup(1/10)) pont, ami nem ér egy medált sem.
Idézet: Kethios - 2009.12.03. 14:53:59
Engem nem zavar, ha mások is megtanulják. Sok síró emberke örülne neki, ha egy script elindításával 10 vagy többször térkapuzna, miközben ha kell még gyógyít is + visszaöltözik vadászós szerkóba.

Te nem ismerted a progit Jeriko?


Nem, de most nézem a leírását, félelmetes dolgokat lehet vele csinálni. És az alapdolgokhoz még csak programozni sem kell tudni (a többihez sem sokat).
Idomításgomb fél óránkénti bökdösésével nem lesz több gond
Idézet: Kethios - 2009.12.03. 13:23:19
Ahaha~
Most megyek és csinálok egy scripted iMacro-ban és szétportyázom magam


Megnéztem ezt az iMacro-t.
Mit ne mondjak...
70 másodperc alatt csináltam két szkriptet:
az egyik turbóz, öltözik, elkölti a LE-t, visszaöltözik.
A másik átöltözik, üt egyet térkapun (15% alá megy) visszaöltözik egészséges cuccba.

Most azon gondolkodok, ki milyen régen ismerheti... Attól tartok, kiengedtél egy elég nagy szellemet a palackból.
Dátum: 2009.12.03. 12:48:05
Idézet: Miklós - 2009.12.03. 11:20:11

- Mindenki kapjon egy kvízmedált, aki legalább X ezer kérdésre válaszol. Érdekes ötlet, de ezzel megszűnne a kvízolimpia értelme.


Miklós, ezt még véleményeznéd? A számokat természetesen lehet finomítani.
"Az olimpián lehessen kvízpontokat gyűjteni (aki kap medál, az nem kap kvízpontot): minden helyesen megválaszolt kérdés 2 pont, minden eltelt 10 másodperc -1 pont. Így aki 500 másodperc alatt válaszol 50 helyes kérdésre, 50 pontot kap (pont nem mehet mínuszba, a legkisebb szerezhető mennyiség 0). 900 másodperc alatt 49 jó kérdés 8 pontot ér (2*49-900/10).
A szerzett pontok összeadódnak több olimpián. Akinek összegyűlt 100, automatikusan kap egy kvízmedált.

Meg lehet csinálni úgy, hogy megmarad a jelenlegi verzió is (első 3 helyezés fix nyeremény - akkor ők nem kapnak pontot) vagy úgy, hogy csak pontosztás van.
Szerintem elég jó rendszer, és nagyon könnyen megvalósítható."
Idézet: Prisma - 2009.12.02. 17:58:06
Az általad javasolt védelem pont olyan, mintha a bankod azt mondaná, hogy ha már háromszor elvesztetted a bankkártyát, akkor látszik, hogy nem tudsz rá vigyázni, ezért neked olcsóbban adnak újat, hogy ne szívj olyan nagyot. Szerinted ez logikus lenne? Mi alapján logikus akkor plusz védelmet adni a gyenge játékosoknak? Akinek egyébként van védelme, csak nem használja.


Teljesen hibás hasonlat. Attól, hogy valakinél ott van a LE, az még nem veszti el, azt valakinek el kell vinnie.
Amit én mondok: akinek már tízszer betörtek a lakásába és kirabolták (akár azért, mert nem vett magának riasztót), arrafelé gyakrabban járőrözzön a rendőr...
Idézet: Prisma - 2009.12.02. 17:27:30
Idézet: Aurri - 2009.12.02. 16:51:32

azt a lehetőséget igyekszel elvenni tőlük, ami azért nem vezérelőny de lehetőség

Nem próbálok semmilyen lehetőséget elvenni tőlük, ne beszéljünk úgy Jerikó javaslatáról, mintha már meg is valósult volna. Ha megvalósult volna, és akkor mondanám, hogy vegyük ki, arra lehetne azt mondani, hogy el akarom venni a lehetőséget. Így csak azt állítom, hogy ez a javaslat káros, és igazságtalan. Minden játékosnak jelenleg is adott a lehetőség, hogy ne rabolják ki, nem értem, hogy miért kellene speciálisan a gyenge játékosok számára kifejleszteni még továbbiakat, amiket ráadásul automatikusan kapnának.


Prisma: azt próbáld meg felfogni, hogy NEM A PORTYÁT akarom megszüntetni, NEM AZT AKAROM, hogy a gyenge játékos legyőzze az erősebbet, NEM AZT MONDOM, hogy a gyenge jutalmat kapjon azért ha legyőzik, hanem csupán annyit, hogy kevesebbet szívjanak azok, akik kevésbé jól játszanak, kevesebb idejük van a játékra stb. Igen, vannak ilyen emberek, és attól nem lesz több idejük, nem fognak jobban játszani, mert elszívod tőlük a LE-t.

Az, hogy akinek fele akkora a TÖ-je mint neked, és minden nap el tudsz hozni tőle többezer LE-t, szerintem nem jutalom annak akitől elhozod, és nem kicseszés veled szemben, amiért abba kell hagyni a játékot.
Dátum: 2009.12.02. 15:44:00
Idézet: Picigyerek - 2009.12.02. 15:07:45
ezt a randomot nem lehetne kiszedni a játékból mert már a gyengébb karakter is el tud verni hiába vagyok nála erősebb


Winnie, nem is mondtad, hogy a testvéred is elkezdett játszani.
Idézet: Prisma - 2009.12.02. 14:59:47

A másik viszont felesleges, sőt káros. Miért kéne jutalmazni a gyenge játékot?


???
Nagyon kevered a fogalmakat.
Ezek szerint ha egy bűnözőt 20 év helyett "csak" 10 évre csuknak le, akkor "jutalmat kapott", mert kirabolta a bankot?

Miért is jutalmazás az, ha nem 20 egységnyit szívsz, hanem csak 10-et?
Azért nem káros, mert kevesebben hagyják abba a játékot a szívások miatt.
De magyarázd már meg, miért káros a játékra, ha a gyengébb játékosokat nem lehet "kigyalulni" a játékból.
Javasolnék két változtatást (a kettőt csak együtt):

- Aki buzogányban táborozik, megtámadják és nyer, ne kapjon TP-t. Akár berakható olyan új fegyver, ami rettenetesen gyenge paraméterekkel bír - az a lényeg, hogy egyértelmű legyen, a tulajdonosa azért vette kézbe, mert nem akar győzni. Ez a mostani problémát remélhetőleg megoldja és nem lehet "tömni" azt, aki nem akarja.

- Akinek negatív az LE.diffje, kapjon valami passzív védelmet LE-szívás ellen. Van egy transzcendális projekció szakértelem. Negatív LE-diffeseknek erre járjon LEdiff/2000 bónusz. Tehát akitől már elvittek 100k LE-t, annak számítson úgy, mintha 100k/2000 = 50-el magasabb lenne ez a szakértelme (azaz a nála levő LE-nek csak az 5000 feletti részéből lehet rabolni). Picit kisebb mértékben lesznek kiszolgáltatva a többieknek.
(Természetesen ha az LEdiffjük pozitív irányba kezd változni, veszítenek ebből a bónuszból.)

Egyik se bonyolult programozás szempontjából.
Idézet: Miklós - 2009.12.02. 12:16:05
Van itt egy pár oldalnyi hozzászólás, de végülis nem látom, mi lett a konszenzus... Kell büntető elleni tárgy? Adjon teljes immunitást? vagy csak csökkentse a hatását? Mindig működjön? Vagy ahogy javasoltam, csak akkor, ha számottevő LE-t zsákmányoltál? Aki gondolja feltehet egy szavazást is erről.


Bár kevesen szóltak hozzá, olvasd el amit írtam, Kócosnak is tetszik.
Az "anti-büntető" olyan működését, hogy csak akkor fejtse ki hatását, mikor számottevő LE-t zsákmányoltál, egyáltalán nem támogatom. A büntető ugye annyit csinál, hogy vesztesz fél csp-t, ami X LE (szintfüggő). Ha Te X LE-t zsákmányoltál a csatából, már eleve pozitív a mérleged, miért kellene ilyenkor még jobban elbillenteni. Pont fordított esetben lenne értelme: ha nem szereztél LE-t. DE:

- "Büntető probléma a top-on van, mint megállapítottuk többen, és ott van a KH is.
- Ha büntetős karit támadsz: megkapd a TP-t (top-on számít), fejlődnek állataid, LE-t szívsz (sok esetben már most többet, mint amennyit a büntető miatt veszítesz), és küldetést csinálsz (30 bénítós küldit 20 portyából megcsinálom, kapok érte 20K jutalmat (bónuszos tárggyal), tehát csatákra leosztva 1000 LE kijön, és a büntető fél csp-t vesz el, ami nekem kb. 1000 LE. Szóval büntetős karit támadni egyáltalán nem szívás, csak nem éri meg annyira, mint a többit.
- Büntetős kari elhasznál a büntetőre egy slotot, amire már fel lehet venni +25 IQ-t, +15 IQ/mágia /tau-s tárgyat, szóval olyan cuccokat, amelyek jelentősen befolyásolják a csata végkimenetelét. Ha lesz ellene valami tárgy, csak olyan legyen, ami ugyanúgy slotot foglal - bár részemről nem érzem azt, hogy a büntető megbénítaná a portyát, rendszeresen támadok büntetős karaktert - igaz, ha van jobb célpontom, akkor inkább azt választom.

update: szavazás kiírását nem javaslom, jóval kevesebb büntetős karakter van, mint büntető nélküli.
Barátság karkötő:
A plusz tulajdonságokat csak védekezéskor kapom meg, támadáskor nem, ugye?
Csak mert A játékos ad segítő kezet B-nek, B meg A-nak. Hasonló tulajdonságok esetén mindkettőnek marad ami volt, viszont ott fog látszani a portyalistán, hogy segítő kezet kaptak, és senki nem meri majd megtámadni őket, max. kémlelés után, ami azért nem kis idő.
Idézet: Miklós - 2009.12.01. 15:57:11
Valójában, az egész kezd affelé hajazni, hogy a TP annyira káros, hogy a játékból teljesen ki kéne venni, vagy legalábbis legyen egy opció, hogy csak akkor kapjál, ha akarsz... Ez szerintem eléggé nevetséges, lássuk be.


Pedig szerintem érdemes lenne komolyan foglalkozni a gondolattal. A játék több komoly alapproblémája abból ered, hogy a karakter szintje és erőssége köszönőviszonyban sincs egymással.
Nem lenne egyszerű módosítás, sok munkát igényelne, de mindenképp jót tenne a játéknak.
Dátum: 2009.12.01. 17:00:53
Ráadásul egyre kevesebb karakter lesz, mert ha abbahagyja valaki, nem fog feljönni a helyére senki.

Elég nehéz megoldás, mert ha szűkítjük a kategóriákat, akkor meg még kevesebb ember jut egy kategóriába. 3 résztvevővel meg nem túl izgalmas egy bajnoki

Talán nem szintenként kellene besorolni a kategóriákat, hanem TÖ és SZŐ szerint ("súlycsoport").
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 15:02:14
Idézet: Jeriko - 2009.12.01. 14:48:16

Szóval azt mondom, ha VALÓBAN lesz olyan karakter, akit VALÓBAN és ÉREZHETŐEN megszivattak töméssel, akkor térjünk vissza a problémára.

Volt ilyen, nem is egy, csak nem voltál hajlandó tudomást venni róla.


Jó, oké, hülye vagyok meg szenilis és buta. A kedvemért írd le kérlek a karakterszámokat még egyszer!
Naaaa, légyszííííííí
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 14:38:35

Kérlek a szövegelés HELYETT mutass EGY azaz EGY olan karakter, akit kitömtek, és drasztikusan romlott a karaktere. Egyetlen egyet szeretnék a több ezerből. Ha van ilyen, aláírom hogy igazad van. Tehát egy konkrét tényt szeretnék: "XY az N. világról ki lett tömve A, B, C által ok nélkül M alkalommal, és emiatt a karaktere ereje drasztikusan leromlott."


No de miért pont ilyet szeretnél? Miért nem rögtön olyan karaktert, akinek ráadásul 23 karakterből állt a neve, ami ráadásul palindrom is, no és egyúttal pontosan 666 a nyert csatáinak száma? Az ilyenek ugyanis, hogy drasztikusan romlott-e a karaktere, vagy csak nagyon, tökéletesen irrelevánsak, mint ahogyan az is, hogy okkal, vagy ok nélkül tömték-e.


Azért ilyet szeretnék, hogy be tudd bizonyítani, igazad van. De miután szerinted is hasonló gyakorisággal fordul elő az ilyen karakter, mint "akinek ráadásul 23 karakterből állt a neve, ami ráadásul palindrom is, no és egyúttal pontosan 666 a nyert csatáinak száma", továbbá szerinted "Az ilyenek ugyanis, hogy drasztikusan romlott-e a karaktere, vagy csak nagyon, tökéletesen irrelevánsak" így egyértelmű, hogy csak elviekben vitázunk egy gyakorlatilag nem létező problémáról.

Ennyi erővel arról is vitatkozhatnánk, hogy meg kell védeni az Azúr Légiót, hiszen reális veszély, hogy egyszerre 100 szövetség, naponta kétszer lövöldözni kezd rájuk a citadellával fél éven keresztül, és soha az életbe semmit nem fognak tudni már építeni - ezért sürgősen le kell programozni ez ellen valami védelmet.

Szóval azt mondom, ha VALÓBAN lesz olyan karakter, akit VALÓBAN és ÉREZHETŐEN megszivattak töméssel, akkor térjünk vissza a problémára.