Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.02.17. 09:01:36
Sok érdekes hozzászólás látott itt napvilágot, szeretnék hozzászólni némelyikhez:

Halálbüntetés: totálisan lényegtelen dolog. Amikor nálunk volt halálbüntetés, hány emberre alkalmazták? Évi 2-re? Tényleg ezen áll vagy bukik a közbiztonság helyzete? Szerintem egy elkövető számára is lényegtelen, hogy kivégzik, vagy 20 évig ül valamelyik fegyintézetben - mindkettő a normális életének a végét jelenti. A halálbüntetés tényleg csak annyiról szól, hogy az értelem vagy az érzelem kerekedik-e felül. Megoldani semmit nem old meg.

Hogy a törvényeket szigorítani kellene: sok esetben TALÁN. Például gyorshajtásért nem pénzbüntetést szabnék ki, hanem karaknténba tenném az autót egy évre. Akinek BMW-je van, ott azt, akinek Suzukija, ott azt. Ha más a tulaj, akkor így járt, legközelebb nézze meg, kinek adja oda.
Ugyanakkor a börötnbüntetés szerintem nagyon rossz dolog, több problémát szül, mint amennyit megold. Aki egyszer már eltöltött pár évet rács mögött, annak jó esélye lesz megint oda kerülni: a bűnözés legjobb fészke a börtön. Hogy mégis alkalmazzák, annak az az oka, hogy nem találtak még ki jobbat. Ami meg a visszatartó erőt illeti, csak gondoljátok végig, nektek hol a határ? Ha három év helyett 5-öt kellene ülni, ott tényleg az a két év a döntő?

Nemrég olvastam, hogy egy - azt hiszem pakisztáni - férfit arra ítált a bíróság, hogy mindkét szemébe 10-10 csepp kénsavat csepentsenek (állítólag már egy csepptől megvakul). A bűna az volt, hogy savat öntött felesége arcába (a mi szemünkben gyerekes dologért). Szemet szemért.
De ilyenkor elgondolkozik az ember: most jobb lesz? Eddig a családban egy vak volt, most már mindkettő az. Persze a feldühödt érzelmek azt diktálják, kapja bűnhődésnek azt, amit ő is okozott. De vajon tényleg ez a helyes út? Az iszlám országokban emberemlékezet óta létezik a szemet-szemért elv, és mégis vannak igen durva bűncselekmények, az emberélet sokkal "olcsóbb", mint a nyugati kultúrákban.

Már elhangzott itt, de úgy érzem, meg kell ismételjem: a kultúrális gyökerek, hogy egy ember hogyan nő fel, mik az általános normatívák a számukra, hol húzódnak számára az erkölcsi korlátok, azok nem a törvényektől függnek, hanem attól, milyen közegben nő fel az illető. Ha azt látja, minden felnőtt családtagja börtönben van, számára ez természetessé válik. Ha többiek lopnak, neki sem lesznek erkölcsi aggályai e téren. Ha a többiek az iskolát hülyeségnek tartják, ő sem lesz különb.
Itt óriási változásra van szükség, és nem a bünttések szigorítása, hanem az emberek gondolkodása terén. Mi sem vagyunk jobbak: amíg a szülők kiveszik az osztályból a gyereküket, mert jár oda egy "kisebbségi" is, addig csak a kirekesztést, a társadalom perifériájára kerülést támogatják. És tegyük a kezünket a szívünkre: ha lehet választani, melyik osztályba vinnéd a gyermekedet: ahova 5 kisebbség is jár, vagy ahova egy sem?

Nagyon nehéz kérdések ezek, és nem hinném, hogy két-három egyszerű törvény vagy szabály módosításával komoly változásokat el lehetne érni.
Szintén nem túl régi cikk, de érdemes rajta gondolkodni, te mit tennél a rendőrök, a törvényhozás vagy a cigányok helyében:
http://index.hu/belfold/2009/02/16/tiz_stihlfureszes_kozul_csak_egy_cigany/
Dátum: 2009.02.16. 15:46:17
A harcokban esetleg lehetne egy olyan módosítás, hogy mindkét szövetségből "kiállna" X karakter, és ők vívnák a háborút, a többi nem. Így a gyengébbeknek nem kellene katakombázni vagy láthatatlanná válni.

Persze a többi karaktert is lehetne ütni, csak az ő eredményük nem számítana bele a háborúba.

De írtam olyan ötletet is Miklósnak, mint anno a TF-en volt a tornyok háborúja:
Mindkét szövetségben lenne X védő hely (X mondjuk 10, de mindenképpen kevesebb mint ahány tagja a kisebb szövetségnek van), ahová "beállhatnak" a szövetség tagjai (csak azok, akik 15% felett vannak, nem láthatatlanok, nincsenek katakombákban). Aki 15% alá esik, az elhagyja a védőhelyét (de másik tag be tud állni helyette).

A szövetség elleni HÁBORÚS támadásnak az a célja, hogy átjusson a védőkön (bejusson mondjuk a zászlóig). Nyílván ehhez az kell, hogy egyetlen védő se legyen a helyén (mindegyiket előtte 15% alá kell ütni). Az az oldal győz, aki először elér 5 pontot (5-ször bejut a zászlóig).

Támadáskor külön látnám a portyaablakban háborús ellenfeleim közül ki van védőpozícióban. HA szintem szerint senki sincs, akit támadhatnék, akkor - DE CSAK AKKOR - támadhatnék lényeges szintkülönbség mellett is. VAGY: nem konkrét karaktert támadok, hanem magát a szövetséget, és ilyen esetben a program választ véletlenszerűen (esetleg TÖ vagy szint szerinti legközelebbit) az aktuális védők közül.

Bár ehhez kell fejleszteni, azért annyira nem bonyolult, és kiszűri a legtöbb problémát, ami eddig a harcnál jelentkezett. Az se okoz problémát, hogy ha a szövetség valamely tagja nem kíván részt venni a háborúban: nem kell katakombába bújnia, egyszerűen csak nem foglal el védőpozciót.
Dátum: 2009.02.16. 06:44:58
Sziasztok!

Én is megkérdeztem Miklóst, hogy mi a véleménye erről a a ki-be lépéses dologról. Válasza lényege kb ennyi: "a háborúban sokféleképp lehet taktikázni, ez is egy módja". Azaz legalizálta ezt a fajta stratégiát. Szerintem ez nem etikai kérdés, egy másik módosítás miatt (lélekkút) született egy kikskapu, amire korábban nem gondolt senki.

Azért azt megkérdezném, hogyha most a TGY-ből kilépne TrueBlood, Dzsó, Galmuszk, alakítanának 3 db egyszemélyes szövetséget, és az egy hét béke nélkül hadat üzennének a Tyrant-nak, akkor vajon mi lenne a reakció?
Nagy összegben mernék fogadni, hogy nem a "remek taktikai húzás"-t, hanem a "terrorista" jelzőt emlegetnék jópáran, ahogy arra már volt példa. És ez az, ami nagyon zavaró. (Amellett, hogy a háború értelmetlenebbé már nem is válhatna).
Dátum: 2009.02.13. 14:03:18
Idézet: Miklós - 2009.02.11. 22:19:28
Látom, ez a sebzésfelfogás sarkalatos pont. Azt, hogy összeadódjon az alap és aktuális, vagy csak az alap számítson, túlzott változás lenne, ebben igazat adok Draglovnak.


Miklós:
Az, amit a bevezőben írtál, aminek következménye az, hogy visszaesik az állatok szintje, az kb. dupla ekkora változást okoz a játékban, aminek a hatását ráadásul ez a változás némileg csökkentené, tehát azért túlzott változásról beszélni kb. olyan, mintha a pénzügyminiszter bejelentené, hogy holnaptól mindenkinek felezik a fizetését, viszont az adók is csökkennek 10%-al - és erre jönne az a reakció, hogy a 10% az túlzott változás.

Az állatos kérdést akkor lehet rendbetenni egyszer és mindenkorra, ha egy idő után megéri lecserélni az állatot. Nézd meg a top karaktereket: gyakorlatilag MINDENKINEK megvan az első állata, és azt használja. Ennek pedig az az oka, hogy az elnyelést a LÉPETT SZINTEK adják. Bármikor is cseréled le az állatot, bárhogy is lassítod az állat szintlépését, SOHA nem fogsz tudni kinevelni egy ugyanolyan erős elnyeléssel rendelkező állatot, mint a legelső.
Egyetlen módon lehet ezt elérni, ha:

ELNYELÉS(<újállatalapszint> + <újállat lépettszint>) > ELNYELÉS (<régiállataalpszint> + <régiállatlépettszint>)

Mivel pedig jelenleg az alapszint nem számít, és <újállat lépettszint> mindig kisebb marad, mint <régiállatlépettszint>, egyértelmű, hogy itt az alapszint beszámítására van szükség.

A két szint összege magától adódó dolog, mivel az állat több tulajdonsága is így számolódik, valamint a régi tápos állatokat nem érintené. Ezzel együtt is csökkenne az állatok által nyújtott elnyelés. Másrészt pedig minél jobban számít az elnyelésb az alapszint, annál gyakrabban érdemes cserélni az állatot (pesze csak annak, aki ehhez nem tud leget portyázni). De azzal a szintlépési stratégiával, amit a bevezetőben írtal, mindenki számára el fog jönni az a pillanat, amikor a karakter gyorsabban lép szintet, mint az állat, és mivel ez esetben gyorsabban tud alapszintet növelni, mint lépett szintet, érdemes lesz elgondolkoznia a cserén.
Dátum: 2009.02.13. 13:47:52
Idézet: Endyr - 2009.02.13. 12:39:39
szerintem Baalcain itt arra gondolt, h ha valaki allat nelkul csak vadaszott es 40. szintre erve kimaxolta amit akart es portyazasra adja a fejet, akkor 11-12k LE fejeben (idomitas koltsege) egy kozel olyan eros lenye lesz instant, mint amit te a 20 szint alatt felszenvedtel. Persze, teged szolgalt, de neki meg nem volt ra szuksege (csak vadaszott).


Egészen konkrétan mi az, amit "felszenvedtem"? Hogy portyák során kevesebbet ütöttek belém? Mi az, amit konkrétan csak és kizárólag ezért tettem? SEMMI. Erre próbálok rámutatni. Az állat nem kér enni, magától fejlődik, az égvilágon SEMMIBE nem kerül nekem az, hogy ott van mellettem és lépi a szinteket.
Az, aki 40. szinten befogja és beidomítja az állatát, még így is roszul jár hozzám képest, mert én sokkal olcsóbban idomítottam be.

Az, hogy nekem másokhoz képest előbb van állatom, az nem áldozat a részemről, hanem egy ingyen kapott BÓNUSZ.
Dátum: 2009.02.13. 11:20:35
Idézet: BaalCain - 2009.02.12. 12:40:08

H az állat amit egy vadászattal felnött kari elfog bármilyen szinten tulajdonságban vetekedni fog azzal amit 4 hónapon át nevelsz ez az igazi jövő-arról már nem is beszélve anyagilag mennyivel olcsóbb.


No itt van egy óriási különbség!
Én elfogok egy állatot 20. szinten, fejlesztem 20 szintet, 40. szinten van egy 40. szintű állatom.
hasonlítsuk össze azzal, aki 40. szinten elfog egy állatot.
Az elnyelésük legyen ugyanakkora. DE!
- Nekem 20 szinten keresztül volt egy 20+ szintű állatom, ami 4 hónapon szolgált engem, és ezelatt felfogott töbezer sebzést. A másiknak nem volt semmi ilyenje.
- Továbbá ő minimum dupláját költötte idomításra, mint én.
Akkor mégis ki volt nagyobb előnyben?
Arról nem beszélve, hogy 40. szintre nekem nem 20 szintet fog lépni az állatom, hanem minimum 30-at, tehát neki 40, nekem 50 össz.szintű állatom lesz.

Inkább azt modanám, nem lesznek közöttünk olyan durva különbségek, mint a jelenlegi rendszernél.
Dátum: 2009.02.13. 11:14:11
Idézet: BaalCain - 2009.02.12. 12:13:18
A vadász alatt azt értem, aki elsőként kimaxolta a Lé adó képességeket nem fogalalkozva a portyával.
Soha nem pihen és nem érdekli ha néha leütik. A legújabb segítség amit kaptak, ha nagy a Lé minusz úgy sem viszel tőle sokat.

1. A portyázó karakternek szinten kell tartani a tulajdonságait, fejlődni harci szakikban új tárgyakat venni kereskedelmet fejleszteni ha leütik az Ép gyógyitalt vásárolni.
Aki főként vadász annak semmi ilyesmit nem kell. Néha ha kedvet kap megvesz valami, ennyi.Majd egy távoli jövőben amikor toppá akar avanzsálni nekiáll fejlődni.

2.Az, h a másik sokat győz és ezért kap valamit hát az őt nem érdekli. Számára nem erőforrás az Ép tehát az, h leütöd teljesen lényegtelen. HA a gyógyital árával tisztában is van inkább kviz kérdés megoldása volt.

Kíváncsian hallgatlak Jerikó szerinted mi volt eddig ami a portyásokat segítette és mi az ami a vadászokat gátolta a fejlesztések közül.

Az meg, h miért csak a topokra vonatkoznak a dolgok? Mert minden változtatást az indukál, h vkik vmiben feltalálták maguk és elhúztak. Az nagy uniformizálás jegyében ezt visszanyesegetik.
van amikor szükség van erre, nyilvánvaló. De pl más játékoknál pl wow ezt úgy oldják meg, h lehetőséget adnak azoknak akik rácsesztek az újátás miatt, h változtassanak karakterük felállásán.
Nem pedig mindig csak szívsz, mert megint volt egy ötleted.


Amit lertál részben jogos, de naygon egyszerű oka van:

A vadászat a kezdetek óta be van korlátozva: volt csp, a szakértelmeknek van maximuma (nem mint pl. kritikus ütés), a megszerezhető LE szinttől függ, tehát korlátozott, a szerezhető TO is fix. Egyértelmű, hogy nem lehet szó elszállásról.

A portyázásnál korábban nem volt portyapont (módosítva lett). A megszerezhető LE nincs maximalizálva (ha visszakeresed, még valamikor októberben többször javasoltam, hogy szintfüggő legyen ez is, nem lettek volna szintvisszamaradt karakterek, vagy olyanok, akiktől 100k felett vittek volna LE-t és azóta abbahagyták). A TP-t szakértelemmel lehet növelni (LE-t is). Most elszállt az állat fejlődése is.

Egyértelmű, hogy nem azért kell belenyúlni, hogy a vadászókat erősítsék, hanem azért, mert a korlátlan lehetőségek időről időre kombóvá állnak össze. Jelenleg kb. 100 karakter van, akik ezzel többé-kevésbé élni tudnak, de igazat adok abban Miklósnak, hogy ez nem jó.
Azt viszont nem tartom jó megoldásnak, hogy a kombó egyes elemeit kellene lassítani (jelen esetben állat szintlépése), hanem a kombó lehetőségét kellene megszüntetni. A lassítás tovább fogja növelni a szakadékot a top kaarkterek és a többiek között, ahogy ez már többször történt a játékban.
Dátum: 2009.02.12. 12:07:36
Idézet: Ariel - 2009.02.12. 11:25:06
Egy ötlet, hogy érdemes legyen lecserélni az állatot, de mégis legyen értelme a szintlépéseknek is :

A lény elnyelésébe befogáskor csak az alap szintjének 30%-a számítson és minden egyes lépett szinttel ez az érték növekedjen 1%-al. Így az elnyelés mértéke 3 részből állna. A lény alap szintjének 30%-ból, a lépett szintekből és az alap szint és a lépett szint szorzatából. Ezzel egy magasabb alap szintű lény gyorsabban erősödne, lenne értelme a szintlépéseknek, és mégis érdemes lenne idővel erősebb lényre cserélni.


Szorzat szerintem semmiképpen ne legyen benne, ha valami, akor az képes megint elszállásokat produkálni.

Draglov: nekem se kicsi a szingulárisom és az intelligens kdvencem (50+), de igazad van abban, hogy bosszantó, ha változnak a játék feltételei. Sajnos az a tapasztalatom, hogy TF-en, ŐV-n stb. A módosítások 90%-a általában oda vezetett, hogy:
- A játék valamilyen lehetősége (pl. jelen esetben állatok fejlesztése) értelmetlenné vált
vagy
- A megoldás további problémákat szült, így rövid idő elteltével vagy ehhez, vagy a játék más részéhez megintcsak hozzá kellett nyúlni (lásd jelen szituáció).

A fórum elején olvasható eredeti módosítás nem csinál mást, mint az általam korábban leírt "gerjesztési kör"-t lassítja. Ami jelenleg nyújt valam imegoldást, szerintem azonban a megoldás az lenne, ha egyáltalán nem lenne öngerjesztő folyamat. Amíg a gerjesztés fennáll, addig csak idő kérdése, hogy újra hozzá kelljen nyúlni a dologhoz, közben a top-karaktreknél újra és újra beindul a gerjesztés, míg a gyengébbeknél meg értelmetlenné válik (képtelen lesz hozzá eleget portyázni).

A problémát egyébként az szüli, hogy az állat lényegesen gyorsabban képes szinteket lépni, mint a gazdája (ez a helyzet csak az első 100 karakternél áll fent, mint írtam, mivel ők azok, akik be tudják indítani a gerjesztést). Az alapszint pedig természetes módon korlátozva van: nem foghatsz el a szintednél lényegesen erősebb szörnyet (2 szint eltérés a maximum).

Ha lenne egy olyan korlát, ami megakadályozná, hogy a lépett szintek elszálljanak, az tökéletesen megoldaná a problémát a végtlenségig. Elég lenne annyi, hogy az állat tulajdonságai csak a te szinted mértékéig számítsanak. Léphet az állat akár 600. szintre, ha te 40. szintű vagy, akkor csak 40 szint után kapja a bónuszokat, nem pedig 600 után. De persze ki lehet találni bármi egyebet.

Az alapszint beszámítását két okból tartanám fontosnak:
- Gyengébb játékosok lemaradása jelentősen csökkenne. Arányag könnyen juthatnának magas szintű szörnyhöz anélkül, hogy sokat kellene portyázni (nem szabad megfeledkezni az új szörny beidomításának költségeiről!).
- Szörnycsere sokkal könnyebben menne, nem lépne fel az az aránytalanság, mint most (egyikkel agyonvernek, másikkal te vered gyon az ellenfeledet).

Ugyanakkor top-játékosok előnye is bőven megmaradna.
Dátum: 2009.02.12. 11:47:35
Idézet: BaalCain - 2009.02.12. 11:13:30
Miklós te nem érted a lényeget.

Nem fogunk fizetni olyan tárgyakért amik a harcot növelik holott vadászni kellene szerinted, mert azt nem akarod korlátozni.
Majd eltartanak téged a vadászók.
Mert a portyások megunják h mindig szopnak, aki meg csak játszana azon kapja magát, h a vadászok 2-3 szor annyi lépől gazdálkodnak és esély nincs őket beérni.

Ez a játék lesz a leggyorsabb kudarcotok ha igy halad. Persze nekünk játékosoknak kudarc, ti gondolom igen bőven kiszedtétek belőle azt a pénzt amit gondoltatok.


Jvíts ki ha tévedek, de:
1) Attól hogy portyázol semmivel sem fogsz rosszabbul vadászni, tehát a "vadászók" nem kerülnek előnybe hozzád képest.
2) Az, hogy a "portyások mindig szopnak", kicsit túlzás: egy harcnak az esetek kb. 99,99%-ában van egy győztese, aki TP-t, néha LE-t is kap. A portyázás során erőforrás termelődik (TP, LE, állatfejlődés), ami a portyások között osztódik szét. Ezt azért nem nevezném szopásnak - elég sok topjátékos építi erre a stratégiáját.
Dátum: 2009.02.12. 11:39:31
Idézet: BaalCain - 2009.02.12. 11:07:35
Nagy értelme nem lesz játszani, ha az válik céllá, h kiegyenlített játékkörnyezet megteremtése érdekében havononta megynyírbáljuk a topokat abban amiben éppen erősek.


Szerinted ez miért csak a top-okra vonatkozna?
Dátum: 2009.02.12. 10:10:49
Állat alapszintje/lépett szintje vitához:

Jelebleg egy 50. szintű állat kinevelése hosszú hónapok munkája. Akkor is így lesz, ha Miklós bevezeti ezt a reformot, legfeljebb az állat paraméterei valamivel kevesebbet fognak szémítani, de kinevelni egy (akkor már talán csak 35. szintű) állatot, hónapokba kerül. Ráadásul csak annak van lehetősége rá, aki rengeteget portyázik, tehát erősebb harcban mint az őt körülvevők nagy része (szintvisszamaradt karakter, élboly).

Pont az állat miatt, ezeket a karaktereket a többiek nem fogják utolérni. Egy erős állat olyan előnyt biztosít a gazdájának, amivel nyeri a portyákat, még erősebb lesz az állata (itt teljesen mindegy, hogy a sebzésfefogás milyen gyorsan nő, ha lassan nő, időben pont uyganakkora marad ez az előny).
Csak érdekességként: a toplistán 100. karakternek csak 42. szintű az állata, tehát a karakterek egy ezrelékéről beszélünk kb.
Gyakorlatilag egy öngerjesztő folyamat alakult ki: akinek több szintet lépett az állata, az nagyobb senzésfelfogást kap, így könnyebben győz portyában, több győzelmet arat, ezért gyorsabban lép szintet az állata.

Véleményem szerint egyértelműen arra van szükség, hogy a lemaradó karakterek valamilyen szinten tudják kompenzálni a lemaradásukat. Mivel ők portyában nem tudják kinevelni az állatukat ilyen szinten, egyértelműen az lenne a jó, ha az állatnak az alapszintje ugyanolyan mértékben (ha nem jobban) számítson bele mindenbe, mint a lépett szintje. Az alapszint beszámítása a sebzésfelfogásba a magas szintű álattal rendelekzőket alig érintené, mert ha megnézitek, kivétel nélkül alacsony alapszintű álltaiak vannak. Egyértelműen a gyengébb karakterek erősödnének egy ilyen változtatással, csökkenne a karakterek közötti szakadék.

Emellett bevezetnék még egy drasztikus változtatást: Lenne egy határ, ami felett az állat NEM FEJLŐDIK tovább. Ez a határ az alapszinttől függne leginkább. Pár ötlet:
- Alapszint kétszerese
- Alapszint és karakter szintjének összege
- Alapszint + 50

Ez azt eredményezné, hogy bizonyos időközönként (itt mindenképpen hónapokról beszélünk) a karakter rá lenne arra kényszerítve, hogy lecserélje az állatát. Mivel már be volt harangozva a többállatos harc, a régi is megmaradhat - mindenképpen több stratégiázásra adva lehetőséget.

Aki azzal érvel, hogy mennyi energiát fektetett az állatába: konkrétan mit is? Egyszer beidomította, másodszor esetleg fejlesztette az intelligens kedvenc szakértelmet. Az, hogy rengeteget portyázott, nem sorolható az "áldozatos" befekteteések közé, mert akkor is portyázott volna TP-ért, LE-rt stb. Egyszerűen csak beindtott egy öngerjesztő folyamatot és várt, hogy teljen az idő.

Kicsit hosszú lett, de szerintem egyértelműen szükség van arra, hogy egy állat képességeiben az alapszintje domináljon, de legalább egyenlő legyen a lépett szintjeivel (minden tulajdonsága alapszint+lépett szint összegéből legyen számolva).
Dátum: 2009.02.11. 17:00:21
Nem lenne érdemes EGY fejlődési képletet meghatározni, és azt használni minden szinten? Mert most 5. szintig így fejlődik, aztán 20. szintig amúgy, utána megint máshogy...

Legyen például szint*50 TP, vagy szint*100 TP minden szinten.

Nekem is sokkal szimpatikusabb, ha az állat MINDEN tulajdonsága (elnyelés) függ már az alapszintjétől is. Emiatt nem cserélte le senki sem az állatát az előző refom után sem, így nem lett belőle alternatíva (ami megintcsak az erős játékosoknak kedvezett).
Dátum: 2009.02.11. 15:38:16
Idézet: winnie - 2009.02.10. 14:14:47
lefordítom, akkor tápoljuk még jobban az erős szövetségeket. alapjába véve nem rossz, valaki vesz maga mellé 29 rabszolgát és 2 naponta 3 tárgyban megmártózik.


Elnézést, melyik játékról beszélsz? Csak mert ez itt a Végzetúr fóruma, és azzal kapcsolatos hozzászólásokat várunk.
Ha esetleg mégis a végzetúrhoz szerettél volna hozzászólni, javasolnám előbb a játék alapos tanulmányozását és megismerését.
Dátum: 2009.02.11. 11:19:51
Idézet: Krob - 2009.02.09. 17:08:47

A másik oldala a dolognak meg, hogy valóban nem szórakoztató egy szövetségnek, ha állandóan bucira verik, azonban ez általában nem annak köszönhető, hogy sokkal erősebbeknek ugrik neki...
...
Az is egyfajta megoldás lenne, ha a nagyobbak jobban le tudnák foglalni egymást...


Akkor viszont nem értem a korábbi hozzászólásaidat. Ha nem várod el azt egyetlen szövetsgtől sem, hogy megszivassa magát egy másikkal vívott háborúban, akkor mi alapon várod ezt el a top szövetségektől? Mert akármelyik is győzne, alaposan szvna mind a kettő a játék jelenlegi szabályai alapján.
Dátum: 2009.02.09. 10:29:02
Idézet: Krob - 2009.02.07. 01:26:18
Elpazarolt LE? És a szórakozás? Nem hiszem el, hogy egy idő után nagyon érdekes lehet igazi harc nélkül háborúkat nyerni. Az erős szövetségek folyamatos egymás elleni harca nem biztos, hogy olyan nagy hiba lenne... Persze az optimalizálás nagy úr!

A béke csarnoka gondolom azért épült bele a játékba, hogy ne lehessen olyan könnyen farmolni bizonyos szövetségeket... ha a háborús épület ezt az előnyüket megszüntetni, akkor csupán két új épülettel több van, amiből az egyiket - szövetségtől függően - fel kellett húzni.


Nézd, szerintem a nagy szövetségek el tudják dönteni, indítanak-e egymás ellen háborúkat, és ha igen, ha nem, miért. Nem hiszem, hogy a szórakozás alapjaiban LE vesztéshez lenne kötve, én legalábbis azért játszom, mert szórakozom - ha nem így lenne, nem játszanék.

Aki pedig úgy gondolja, hogy egy szövetség számára az is szórakoztató, ha veszít egy háborún, az gondolom olyan szövetségben van, aki jelenleg is hadat üzent legalább egy top szövetségnek.
Dátum: 2009.02.09. 10:22:09
Az aukció néhány szintenként lesz, vagy egy nagy globális? Utóbbi esetben látok pár problémát:
- Alacsony szintű karater vásárol nagy erős tárgyat
- A magas zintű karakterek mindent felvásárolnak, alacsonyabb szintre nem marad semmi. Illetve ahogy szintet lépnek a karakterek, folyamatosan nő az a határ, ahol még van esély bármit is vásárolni.
Ezt jó lenne végiggondolni.
Dátum: 2009.02.06. 09:33:22
Idézet: Kyron - 2009.02.06. 08:13:51

... Ha annyira hiányzik a háború, miért nem hívjátok ki egymást?
...
Tehát most én a kicsi mondom a nagyoknak: NEM SÍRNI! GONDOLKODNI!


Kyron: ha a lélekkufárnál 1000 LE-ért vásárolhatnál olyan italt, ami 500 LE-t adna neked, mennyit vásárolnál belőle?
Ha esetleg egyet sem: meg tudod magyarázni miért?
Ha még ez is megy, akkor ezzel párhuzamot vonva már meg tudod magadnak válszolni a fenti kérdésedre a választ.
Örülök, hogy segíthettem GONDOLKODNI.
Dátum: 2009.02.06. 08:13:34
Idézet: Crimson - 2009.02.06. 08:04:56
Ugyan, Árpi, te szinte mindenkitől nullát szerzel ;-P


Azért mégiscsak jobb a bizonytalan nulla, mint a biztos ;-P
De itt vannak a mai portyáim:

Ma, 07:35 Draglov Jerikó A csatát ellenfeled nyerte. Elszívott tőled 155 lélekenergiát.
Ma, 07:19 Traveller Jerikó Te nyerted a csatát. A jutalmad 1 lélekenergia és 9 TP.
Ma, 07:10 Jerikó Marcsa Te nyerted a csatát. A jutalmad 0 lélekenergia és 10 TP.
Ma, 07:09 Jerikó Kitmatko Te nyerted a csatát. A jutalmad 6 lélekenergia és 11 TP.
Ma, 07:09 Jerikó Lionel Te nyerted a csatát. A jutalmad 0 lélekenergia és 9 TP.
Ma, 06:04 Jerikó Mortice Te nyerted a csatát. A jutalmad 1 lélekenergia és 8 TP.
Ma, 06:03 Jerikó Rimfiztrik Te nyerted a csatát. A jutalmad 9 lélekenergia és 7 TP.
Ma, 06:03 Jerikó Tüskés Bonyó Te nyerted a csatát. A jutalmad 21 lélekenergia és 8 TP.
Ma, 04:59 Jerikó Diabolo Te nyerted a csatát. A jutalmad 0 lélekenergia és 9 TP.
Ma, 04:59 Jerikó Zander A csatát ellenfeled nyerte. Elszívott tőled 157 lélekenergiát.
Ma, 04:59 Jerikó Garthnow Te nyerted a csatát. A jutalmad 1 lélekenergia és 8 TP.
Dátum: 2009.02.06. 07:52:34
A háború - mint a játék egyik izgalmas, bár kétségtelenül módosításra szoruló lehetősége -, a lélekkútméret csökkentésével, a béke tornyának bevezetésével tökéletesen "ki lett herélve", és értelmetlenné vált. Jól mutatja ezt, hogy a top szövetségek közül egyik sem háborúzik már (csak olyan háborúik vannak, ahol őket támadta meg valaki - gondolom poénból, vagy a döntetlen miatt).

Mi most szavazunk arról, indítsunk-e még háborút, csak néhány idézet a belsó fórumunkról:
"Igy van, kicsit unalmas haboru nelkul."
"Néha-néha, unaloműzőként. "
"szavaztam, néha azért történjen vmi"
"Nem tamogatom. Aztan kitor a beke es 1hetig nem lesz kit utnom!!!!"
"en szeretnek haboruzni, kicsit unalmasabb lett igy a jatek"
"Mostanság teljesen leálltunk a háborúkkal, és sok vélemény hangzott el hasznukról..."

Még a portyát kell 2-3 alkalommal bekorlátozni, és tökéletes tamagocsi (teveklub) lesz a játékból.
Dátum: 2009.02.06. 07:34:55
Szinv:
Engem a döntetlenezés alatt kb. 10-szer vertek laposra full felszerelésben. Mindegyik embernek volt szövetsége, de miért szidnám ezért a szövetségét? Sőt, egyáltalán, miért szidnám az embert vagy a karaktert. Ez egy harci játék, amikor felvettem a buzognyt és a vakító fényt, egyértelműen vállaltam, hogy le fognak ütni.
Más kérdés, hogy pl. próbálok arra vigyázni, hogy ne üssek így felöltözött embert. Sajnos több alkalommal én is figyelmetlen voltam, bevallom, nem szoktam megnézni, hogy a portyaablakban feljövő ellenfeleim hoyg vannak öltözve - bár az utóbbi időben próbálok rászokni. Amikor észreveszem, szoktam levelet is küldeni - kaptam én is egy-kettőt, amikor engem vertek le. Ezzel együtt nem okolok senkit azért mert levert.

Ha te ilyesmi miatt az egész TGY szövetséget minősíted, lelked rajta.

Még két dolog:
- Nem hiszem, hogy TrueBloodnak vagy Aranyalmának buzogányos/vakító fényes ellenfeleket kellene keresgélnie, hogy sikeres portyájuk legyen.
- Szerintem a legtöbb TGY tag (én legalábbis, meg szerintem TrueBlood is) ha lehet, nem támadjuk azokat, akik döntetlenhez vannak öltözve, mert tőlük általában nulla LE-t lehet szerezni.