Dátum: 2009.06.03. 17:58:00
Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 13:57:43 A legjobbnak azonban azt tartanám, ha a TP megszűnne - ebből számos probléma adódott eddig is. A szintlépés feltétele legyen 100+szint darab olyan győztes portya elérése, ahol az ellenfelem szintje eléri az enyémet. Mivel ez is egy önszabályozó folyamatot indít be, nem lesznek belőle elszállások.
Azért ez ebben a formában csak korlátozottan igaz addig, amíg minden karakter egyformán csatázik... mi van akkor ha valaki nem csatázik, csak vadászgat és gyűjtögeti a LE-t, nem növeli a tulajdonságokat, nem vesz jó fegyvereket, csak gyűjti a LE-t, nem épít, nem csinál mást, csak gyűjt és persze farmolják
ideális farmok lennének, garantáltan vesztes csatákkal, és nem számít, hogy hányan ütik, mert mindig termel eleget, hogy legyen nála LE.
Érdekes lenne egy olyan korlát, ami a szintenként összeszedhető és elveszthető LE-t limitálná.
Dátum: 2009.05.25. 21:17:37
A következő négy betűsor közül melyikből állítható össze egy műszer neve?
TAKIROMPÉGŰRÁJ
GYÉRLOMMÁŐSNÉ
ZÍVTSÜFRENCITOR
ZÁGHAYTLMINOGO
Azért ezt túlzás műveltségi kérdésnek nevezni...
Dátum: 2009.05.19. 09:28:22
Néhány törlendő matekpélda
Melyik szám következik 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ?
34
55
29
44
Hány deciméter egy kilométer?
100000
1000
1000000
10000
Mennyi 15 * 3 * 50?
2250
450
275
350
Dátum: 2009.05.15. 21:34:19
Idézet: Kocos - 2009.05.12. 09:58:56 Idézet: Jeriko - 2009.05.11. 09:52:44 Szerintem alapvetően rossz az a szemlélet, ami abból indul ki, hogy újabb ilyen-olyan szabályok bevezetésével arra kényszerítsék, vagy olyan helyzetbe hozzák a végzeturakat, hogy ne tudják megvédeni a LE-jüket, minél több LE-t veszítsenek stb.
No ezt probaltam magyarazni en is. Ugy latom Jeriko magyarazata jobban atjott.
Srácok!
Nézzük meg, hogy miért megy a sírás, és szerintem hogyan hat a kitalált képességem (jelen topic 2. bejegyzése):
1. magas szinten nem érdemes portyázni, mert nincs nyerhető LE (Honnan is akar valaki LE-t nyerni? Na honnan? Egy másik,
nála gyengébb végzetúrtól.)
2. Az erősebb karakterek állandóan elveszik a LE-met (tipikusan a nem portyás karakterek siráma, jobbára negatív LE különbözettel)
3. a LE mindig csak felfelé áramlik (így van, ezen nem lehet változtatni, mert Miklós nem akarja a változtatást, ez a játék lényege, akinek nemteccik passziánszozzon szokták rá mondani)
4. ne hozzanak olyan helyzetbe, hogy ne tudjak a LE-mre vigyázni..... (kinek a LE-jére akarsz ennyire vigyázni?)
A képesség szempontjából:
1. a pozitív portya különbözet 5%-a préda marad. nem egy nagy mennyiség, de megszünteti az érdektelenséget, újra lehet majd magas szinten is portyázni
2. a negatív LE különbözetesektől nem tesz lehetővé több rablást, a rablók viszont nem lesznek tökéletes biztonságban, ez szerintem korrekt
3. ez eddig is így volt, nem változik semmi
4. bocsi, a rablott javakat csak birtoklod, de nem a tulajdonod. Szerintem ez korrekt, mert nem csak nyerni lehet, hanem tanulja meg mindenki a veszteséget elviselni!!
Dátum: 2009.05.15. 21:08:02
Folytasd a sorozatot! 1, 4, 9, 16, ...
36
25
52
21
Melyik síkidom területének képlete T=a*a?
kocka
téglalap
négyzet
rombusz
újabb két matekpélda, sőt az elsőt már többször is felterjesztettem törlésre
Dátum: 2009.05.14. 11:59:09
Idézet: Misika - 2009.05.13. 21:57:15 Idézet: Szilvike70 - 2009.05.13. 17:58:29 Mi nem kell a piskótához?
Tojás
Élesztő - ezt jelölték helyes válasznak
Sütőpor
Liszt
De sütőpor sem kell hozzá!!
Sütőpor nélkül megnézném azt a piskótát, de hogy nem enné meg senki az biztos.
Egyébként a piskóta hozzávalói: liszt, tojás, cukor vaníliás cukor, sütőpor és só
Bocsika, de az igazi piskótába miért is kell a sütőpor? összetevők: liszt, tojás, cukor a többi már csak úri huncutság, ízesítés, miegymás
Dátum: 2009.05.14. 11:56:50
Mennyi n!(n+1)(n+2)(n+3)?
(n+3)!
13!
n! : (n-3)
(n-1)!
Sokadik matekpélda, lécci töröljétek
Dátum: 2009.05.09. 21:28:05
Valószínűnek tartom, hogy lenne kellemetlen tanítvány is, de leginkább a játékot dobná fel, újra lenne mozgás az alsóbb szinteken, és lenne miről eszmecserélni a sok "kiégett" TOP karakternek
Amúgy érdekelne Miklós véleménye a dologról csak kérdés, hogy olvassa-e a fórumot...
Dátum: 2009.05.09. 21:24:40
Idézet: Kocos - 2009.05.07. 17:41:36 Idézet: Tropa - 2009.05.06. 23:30:48 Idézet: Nagypityu - 2009.05.06. 12:34:51 a portyák esetében kellene egy POOL minden karakternek, ami a relatív LE különbözetével arányos mondjuk a nyereség 5%-a.
A POOL tartalmát az illető ne tudja elkölteni/felhasználni/levédeni semmiféle formában.
Ilyenkor a harcok után (mindegy, hogy ki kezdi a portyát):
A győztesnek az aktív LE (amit a karakter elkölthetne, de nem költ el) számít mint nyerhető maximum (ahogy most működik), de a vesztes a vesztett LE számításakor az aktív LE+POOL tartalom-ból veszít. Ha a POOL tartalma nincs maximumon, akkor a győtes csata után járó LE mindaddig a POOL-ba megy, amíg azt az illető meg nem tölti, utána marad csak meg aktív LE ként a többlet. Természetesen a mínuszos karakterek POOL mérete 0.
A bevezetéskor mindenki "grátisz" tele POOL-lal indulhatna, ez valszleg nem okozna előnyt senkinek.
Ez igen nagy befolyással lehetne a célpont megválasztásakor, így a láma vagy fűevő karakterek kicsit fellélegezhetnének, a
PÓKoknak viszont újra zajlana az élet
Mondjuk mindezek mellett
a bosszú itala, elég érdekesen felkavarhatná az állóvizet a mostani panaszolt magasszintű pocsolyában. A megivás utáni első támadásra lenne hatása,
ha az illető végzetúr nála magasabb szintű karaktert támadna meg, hasonló vagy egy kicsit több bónuszt adhatna, mint a védelem itala, és naponta csak egyszer lenne használható.
Szerintem, méltatlanul mellőzitek Nagypityu ötletét, ez úgy nézem különösebb variálás nélkül biztosítaná azt, hogy az élen is legyen portyázni való felfelé és lefelé is.
Galmuszk LE diff-je asszem 1,2 milla. Tehat a POOLjaba bejerukne 240K. 10%-ot siman lehet hozni, tehat lehetne tole rabolni 24K-t? Majd ha o esetleg rabol valakitol, akkor nem az Ove a rabolt LE, hanem felrerakja masnak a POOL-ba?
Galmuszk karaktere arra van kigyurva, hogy LE-t raboljon. Mar igy is nyogvenyelosen megy neki (azert az nem semmi, hogy mig senki mas nem tud 100K-t sem osszekaparni a topon, addig neki 1 milla osszejott!), de ezutan semmit nem tudna tenni, csak az erosebb kariknak vadaszna, amivel bebetonozodna az, hogy vannak akik erosebbek nala, elvennenk a kitoresi pontjat.
Ez minden nagy LE vadasz karakterre igaz, akinek van termeszetes ellensege.
Ez vegeredmenyben oda vezetne, hogy hosszu tavon _minden_ tarolo kiurulne, kiveve a lokalis maximum karikat, akit nem tud senki megverni a jatek jelenlegi szabalyai szerint. Hozzajuk pedig iszonyatos mennyisegu LE aramlana.
1,2 milla esetében a POOL mérete 60K (5%) és ezzel már nem is olyan durva a dolog, másrészt kb ezért tettem mellé a bosszú italát, ami (valamennyi) lehetőséget adna a LE visszafelé áramoltatására
Dátum: 2009.05.07. 15:09:33
Idézet: Mortimer - 2009.05.06. 23:38:40 Erről már volt külön topic, Nyers Le címmel.
A nyers LE teljes mértékben különbözik attól, amit javasoltam, az csak átmeneti tároló, ami néhány órára visszatartotta volna a szerzett LE egy részét, míg ez egy "konstans" tartály, ami csak akkor ürül ki, ha sokszor levernek valakit, azt szem előtt tartva, hogy akinek negatív a LE különbözete, attól ne lehessen még több LE-t rabolni, így ezzel a változással ne nyíljon meg az út a farmolás új hulláma előtt.
Szerintem ez a változtatás alapvetően megoldaná a portyázás dolgát, nem kellene hozzá új szakértelem, és viszonylag egyszerű lenne a kezelése is.
Dátum: 2009.05.06. 13:58:17
Idézet: Mortimer - 2009.05.06. 13:46:14 Ötletnek nem rossz, hiszen fórumon ugyanígy segítünk egymásnak, de a random módszerrel vitatkoznék. Mi van ha egy 6 éves gyereket dob nekem a gép, egy hónapon át szívok miatta? Van olyan mazochista, aki vállalná Dr Faktor irányítgatását?
Mivel elméletileg a játékosok nem ismerik egymást, ez összejöhet, és akár sikeres is lehet, ráadásul nem minden kezdő = Dr Faktor és sokan vannak akik már nem ovisok
Szerintem nyissunk az ötletnek egy új topicot (nekem nem engedi az attomata)...
Dátum: 2009.05.06. 13:39:35
Ha valaki tud, a javaslatok között nyithatna egy MENTOR topicot, és oda átemelhetné, amit itt javasoltam, hátha Miklósék megvalósítják
Dátum: 2009.05.06. 13:18:13
a Felhasználási feltételek megsértése topicban
Idézet: Mortimer - 2009.05.04. 08:56:29
....
Komolyra váltva, ilyenekből tökéletesen látszik, hogy mennyire más egyes embereknek a játék, mint nekünk. Hogy lehet az, hogy többtucatnyi magas szintű (30+) emberke rohangál 100 alatti szakértelemösszeggel? Hogy lehet az, hogy ilyenekből még 250-300ezres lélekkútas szövetségben is vannak jópáran? (Nézzétek meg a toplistát szakértelemösszeg szerint rendezve, a 100 alatti régiót. Nem ritka a toplista első oldalán lévő szövetségeknél lévő tag. Nem farmokról, építőkarakterekről van szó!) Jó-e ez így, hogy mindenki saját maga jön rá a játékra, vagy hagyjuk, hogy lemorzsolódjanak, mert egyszerűen FOGALMUK SINCS, hogy mit csinálnak? Miért csak legalacsonyabb szinten van mentor rendszer, miért nincs ilyen a szakértelmeknél is? Miért nincs például 10-15. szinten akár csak egy szinlépéskor megjelenő felugró ablak, hogy "fejleszd a tanulás szakértelmedet, mert túl alacsony szintű", vagy egy a játékosnál megjelenő privát üzenet, ami elmagyaráz néhány alapdolgot? (Lásd Miklós indító hozzászólását a stratégiák topikban.)
Egy ötlet:
hogy legyen értelme a fejlett karaktereknél a játéknak, be lehetne vezetni egyfajta mentori küldetést (30. szint felett, 4. választható küldetésnek), ami ismételhető, és a lényege, hogy a saját hordából a küldetés elvállalásakor a gép random ad egy játékost aki
- 1-től mentor karakterszint/10 szint-ig terjedő szintű (azaz kezdő)
- az utóbbi 1 napon bejelentkezett (azaz aktív)
- 1K alatti nyereségű vagy veszteséges (azaz nem tápos)
, karakterek közül.
Ha ezt mindketten elfogadják, akkor a fejlett karakter tanácsokkal vagy egyéb segítséggel támogathatja a kezdő karaktert.
Itt az egyéb segítség alatt értem a segítő kéz jellegű támogatást, az esetleges korlátozott (gyengébb karakternek szintenként 1000) LE költést a fejlett karakter saját aktuális LE készletének rovására, amiből a kezdő karakternek adhat +szakértelem (csak 1-es vagy nagyobb szakértelemre) vagy +tulajdonság pontokat, DE szövetségi épületet nem építhet helyette, illetve nem fizetheti be tárgyakra, varázslatokra sem.
A mentorság egy hónapig (30 napig) tartana. A mentori teljesítmény 1 hónap után kiértékelésre kerül, és a gyengébb karakter szintfejlődése és szerzett LE differencia változása alapján jutalmazható.
Dátum: 2009.05.06. 12:39:31
A portyák dolgában Otoaak által indított "Portya + végzetúr reform" -ban helyeztem el egy csinos ötletet, ha nem haragszotok, nem másolom be ide, valószínűleg megoldaná az összes portyázós gondot szinte egy csapásra
Dátum: 2009.05.06. 12:34:51
a portyák esetében kellene egy POOL minden karakternek, ami a relatív LE különbözetével arányos mondjuk a nyereség 5%-a.
A POOL tartalmát az illető ne tudja elkölteni/felhasználni/levédeni semmiféle formában.
Ilyenkor a harcok után (mindegy, hogy ki kezdi a portyát):
A győztesnek az aktív LE (amit a karakter elkölthetne, de nem költ el) számít mint nyerhető maximum (ahogy most működik), de a vesztes a vesztett LE számításakor az aktív LE+POOL tartalom-ból veszít. Ha a POOL tartalma nincs maximumon, akkor a győtes csata után járó LE mindaddig a POOL-ba megy, amíg azt az illető meg nem tölti, utána marad csak meg aktív LE ként a többlet. Természetesen a mínuszos karakterek POOL mérete 0.
A bevezetéskor mindenki "grátisz" tele POOL-lal indulhatna, ez valszleg nem okozna előnyt senkinek.
Ez igen nagy befolyással lehetne a célpont megválasztásakor, így a láma vagy fűevő karakterek kicsit fellélegezhetnének, a
PÓKoknak viszont újra zajlana az élet
Mondjuk mindezek mellett
a bosszú itala, elég érdekesen felkavarhatná az állóvizet a mostani panaszolt magasszintű pocsolyában. A megivás utáni első támadásra lenne hatása,
ha az illető végzetúr nála magasabb szintű karaktert támadna meg, hasonló vagy egy kicsit több bónuszt adhatna, mint a védelem itala, és naponta csak egyszer lenne használható.
Dátum: 2009.05.05. 18:16:06
Azthiszem itt megemlíteném Dalamart, mint az egyik legnagyobb tesztelőt a TF-en, kár, hogy itt nem játszik
Dátum: 2009.04.23. 12:11:05
Idézet: Miklós - 2009.04.22. 13:11:59
2.) Az, hogy az állat csak a győztes harcért fejlődik, pozitiv visszacsatolást eredményez. Javaslat: az állatok fejlődjenek és kapjanak morált a vesztes harcban is, ha a játékost támadja valaki, de csak abban az esetben, ha az állat aktuális szintje valamivel kevesebb, mint a karakteré.
- lehetősége van az elméleti visszaélésnek, amikor valakit direkt azért ütnek a barátai (buzogánnyal), hogy az állatát felfejlesszék (de a szintkorlát miatt ezzel nem lehet "elszállni").
Azért valljuk be őszintén, nem csak ez a "visszaélés" van a pakliban.
Nézzük meg az alábbi lehetőséget:
Az illető karakternek nagy a csapdakészítés, idomítás és lélekenergia sajtolás (stb.) szakképesítése (mondhatni OKJ-s bizonyítványai vannak) gyakorlatilag amit lehetett már kimaxolt, amit nem lehet az meg az égben. Ez magasabb szinten gyakori és ajánlott.
Mi történik?
Ha jól tudom, magasabb szintű állatból több LE fog kicsorogni a présben.... ergó állatot nem sebző varázslattal, közepes fegyverrel tömeges körbeverést szerveznek a "baráti" karakterek, majd miután jól fejlődik az állatka, jól kisajtolják, és hadrendbe állítanak egy másik kezdő présalávalót... kicsit ugyan munkás, de roppant hatékony
Dátum: 2009.04.13. 08:44:17
Melyik nem csonthéjjas gyümőlcs?
Cseresznye
Őszibarack
Gesztenye
Kajszibarack
Van benne néhány helyesírási hiba, ráadásul a helyes válasz is csonthéjas, szóval szerintem törlendő a kérdés, és büntetendő a gazdája
Milyen sportágban
játszik Ocskay Gábor?
Kézilabda
Labdarúgás
Vízilabda
Jégkorong
Javítandó, az illetőnek béke poraira
Dátum: 2009.03.26. 15:56:34
Idézet: Varaszlo - 2009.03.26. 15:48:12 Ez Arieléknek írtam, Birka.
Engem csak ne birkázz le!! Az előrerohant játékosok, inkább önkritikát fejlesszenek, az hasznos
Dátum: 2009.03.26. 15:45:44
Idézet: Varaszlo - 2009.03.26. 15:37:26 Elkészült a visszafogott fejlődés szakértelem
Az azt hiszem sok olyannak nem elérhető, akinek szüksége lenne rá, mert ugye ahhoz már egy igen magas akadémia kell, és aki gyenge karakter, az általában olyan szövetségben van, ahol olyan nem áll rendelkezésre, ráadásul mire kifejleszti még sokkal táptalanabb lesz a költsége miatt.
Ergo az arra készült, hogy szegény "übertápos" karakterek visszafoghassák a tapasztalati pontjaik mennyiségét, ezáltal bevárhassák a rosszul fejlődő farmjaikat....