Igen, a védelem italával valami nincs rendben, ahogy ez látszik is a "panaszáradatból". Elvileg ugye az lenne a célja, hogy a gyengébb tulajdonságokkal rendelkező játékosoknak valahogy nyújtson egy kis többlet védelmet. És miért is? Azért, hogy magas szinten tudjanak ők is portyázni, térkapuzni, stb.
meglátásom szerint:
Én nem tartanám korrektnek, ha mondjuk a védelem itala olyan bónuszokat adna a védekezőnek, amivel egy jóval erősebb karakter a minimális randomnál jóval nagyobb százalékos eséllyel akadna fenn egy gyenge karakteren. Az erősebb időt/pénzt áldozott azért, hogy most ott tart, ahol tart, ezt elvenni tőlük bármilyen módosítással szerintem értelmetlen. Felmerült, hogy az ital a védekező tulajdonságokat növelje, a támadót csökkentse, a szerzett LE/Tp mennyiséget befolyásolja. Mondjuk a nem prémiumos karakter ekkor sem fog venni, magas szinten meg vagy mindenki használja, vagy senki sem. Mindazonáltal az ital nem lehet olyan tápos, hogy ezzel elvegyük az erősebb karakter nyerési esélyeit. Olyasmi megoldás kellene, ami a
kiinduló problémára van hatással, azaz a levert gyengék ÉP hiány miatt nem tudnak náluk gyengébbek felé portyát kezdeményezni, epikusozni, stb.
Szóval az ital (ha már őskőbe kerül akkor legyen valami tényleges haszna is) adjon valamennyi védekezést is természetesen, de elsősorban vagy az elszenvedett ÉP-vesztést csökkentse, vagy növelje valahogy a visszanyert ÉPt. ÉS nem úgy, mint a sebzéskompenzáció, hogy csata után egyből visszagyógyulsz, mert akkor jön a következő Gyilkos Simon aki leápol. Inkább valami olyan opció kellene, hogy az ital "számolja" a téged ért támadásokat, vagy sebzéseket, és naponta egyszer ki lehetne "sütni", és gyógyulnál valamennyit. Csak ugye meg kellene nézni, hogy mennyi értelme van, mert akkor már lehet, hogy gyógyitalt vesz az ember...
Nehéz kérdés mindenesetre