Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Enchanter

Oldal: 1234567
Dátum: 2009.03.31. 16:28:19
Valóban nem érted. 10-12 szint től kb 30. szintig nem fejlesztettem semmit csak vadászós szakértelmeket. Mikor mindennel megvoltam, elkezdtem kifejleszteni a többit. Most nyugodtan fejleszthetem a tulajdonságaimat mert nem megy a vadászat rovására.

És ja, asszem ha enyém a szint egyik legerősebb karaktere egy olyan játékban ahol más cél nem nagyon van, akkor igen, nagyon úgy tűnik hogy megfogtam a lényeget.
Dátum: 2009.03.31. 15:24:07
Kedves AranyAlma!

Ezúton szeretném tájékoztatni önt, hogy a gyémánt horda bónuszáról egy rohadt szó sem esett. Hozzászólása nem a témához tartozik (szakszóval: offtopic). Hozzászólásának igazságtartalmától függetlenül nagyon örülnék ha ezentúl hasonló commentjeit a témába vágó topicban tenné közre. Amennyiben ilyet nem talál, javaslom nyisson új topicot (javasolt címek: "Hatalmat a gyémántnak", "Állítsuk vissza a gyémánt fényét!", "AranyAlma kínkeserves szenvedései"). Mindazonáltal, szeretném megemlíteni hogy véleményével már amúgy is mindenki tisztában van, mivel hangoztatta már számos alkalommal. Sőt, egyesek már odáig merészkednek hogy egyenesen elegük van ismételt, új információt nem tartalmazó hozzászólásaiból.

Figyelmét és megértését köszönöm.


És csak hogy legyen valami témába vágó is:

Én személy szerint 10-12 szint környékén átálltam teljes vadászatra. Nekem bejött, jelenleg szintemen 2. legnagyobb tul/szakértelem összegem van. Javaslom mindenkinek aki nem akar túl sok időt/pénzt költeni a játékra (jóval kevesebb energia befektetés mint egész nap böngészni a portyalistát, és mivel amúgy sem portyázol, őskőre egyáltalán nincs szükség). Az optimális szaki fejlesztést azt találja ki mindenki magának, elég egyértelmű
Dátum: 2009.03.26. 22:02:08
Tul-20/5-tel 60 már csak 8 elnyelést adna. Azzal még erő nélkül is pont túlütheti a buzogány. 80-as egészség 30-on pedig már erősen "hosszútávon megtérülő befektetés" kategória, szerintem. Ha még mindíg könnyű, fel lehet venni 10-re a küldetésszámot. Mellesleg csökkenthet egyáltalán elnyelés 0-ra? Nem emlékszem hogy valaha is sebződtem volna 0-át.

Végül pedig úgy érzem kicsit túldramatizálod annak a jelentőségét hogy egy fejlesztés megkönnyítene 1 küldetést a cirka 95-ből. Szegény "Használd a kémgömböt" és "Használd az arénát" is biztos álomba sírják magukat a közröhej miatt, mégsem panaszkodik senki.
Dátum: 2009.03.26. 18:04:13
Simán lehetne minden 5 egs/mágia után 1 elnyelés.

Nem látom hogy kavarna be; mindenkinek egyenlő hozzáférése van, és akkora különbség a tulajdonságok közt amúgy sem lehet hogy nagyban befolyásolja a csata kimenetét. Másfelől viszont csökken a karaktereket ért sebzés, ami mindíg jó. Mellesleg én már ezt szajkózom kb 2 hónapja

EDIT: problema lenne alacsony szinteken viszont, szóval, legyen inkább (tul-20)/5 a képlet.
Dátum: 2009.03.15. 11:14:18
Kennel
Itt gyakorolhatják a harcot a kedvenceid szövetségi társaid kedvencei ellen, és fejleszthetik magukat. Az épület elkészülte után minden beidomított szörnyed mellett lesz egy új gomb, a gyakorlás. Csak a pihenő szörnyek gyakorolhatnak a kennelben. Az állatod annyiszor két órán át fog gyakorolni, ahányas szintű a kennel, és ennek megfelelő tapasztalati pontot is kap. Gyakorlás közben szörnyed morálja nem csökken. A kennel maximális szintje 24.


Dátum: 2009.03.14. 22:26:33
A bukott CSP pókoknak, sőt, meg merem kockáztatni hogy még a nem élmezőnybe tartozó nem pókoknak sem számít. Az LE/TP arányon van a hangsúly. Bukott CSP-vel csak lassabban fejlődnek, de szintjükön attól még erősebbek maradnak. Szóval, CSP csak akkor számít ha szint versenyben vagy az élmezőnyben, egyébként tökmindegy. Ezért is szórom könnyű szívvel facsarásra/turbóra/térkapura, első már úgyse leszek, akkor legalább had játszam kényelemben.
Dátum: 2009.03.13. 12:15:50
Már bocs, de kb. ott elszaladt a ló mikor egy ősköves tárgy 30 szinttől kb 10-15-el több tulajdonságot ad mint egy nem ősköves a környező szinteken. Elméletileg "magas kereskedelemmel behozható", gyakorlatilag a fegyverek szintenként 1, max 2 tul ponttal erősödnek. Legszebb hogy mire behoznám, addigra ott egy mégjobb ősköves fegyver. Erre még jönnek a fókuszkristályok (számoljunk átlag 5 tul ponttal, bár ez is növekszik persze), és így egy fullősköves felszerelés 20+ tulösszeget ér egy nem ősköveshez képest. Ez van 30-35. szint környékén. Szorozd be hárommal (ugye, fegyver-páncél-pajzs) és kapsz cirka 60 extra TÖ-t. Erre még rájönnek olyan dolgok mint a TP növelés az állatoknak, hogy még az is egy 10 szinttel magasabb legyen annál amit én összetudnék hozni (mellesleg, kombózik az az intelligens kedvenccel? Soha nem volt alkalmam kipróbálni), a fényrobbanás, ami annyira jó hogy nem éri meg lecserélni még úgy 10 szint múlva sem, a spec pakolgatás, az extra gyógyitalok amik nem visznek LE-t, kútkisütés...

Szintemen van nálam EGY, azaz EGY karakter akinek nagyobb a tul és a szakértelem összege (hozzátéve hogy ő közelít az egymillió összerabolt LE-hez, míg nekem negatív az átlagom), viszont tökmindegy, mert egy játékos aki szarabbul fejlesztette a karakterét még mindíg laposra ver a fullősköves cuccaival/állatával. Nem lennék elkeseredve ha a szakadék nem nőne, de az őskő egyre több tápot ad (első pár szinten adott 1-2 tulpontot a nem őskőhöz képest, 30-35-re kb. 15 öt... asszem látszik a tendencia...).
Dátum: 2009.03.12. 23:17:13
Csak kiváncsiságból...

1.) Kutatok mennyi idő alatt termel 5000 LE-t?
2.) Napi 15 portyapontot mindennap el tudjátok hasznáni?

Komolyan, csak szeretném tudni...
Dátum: 2009.03.12. 16:24:35
Azért a TF-ben kicsit több kontent volt mint a VÚ-ban....
Dátum: 2009.03.12. 16:07:02
Legegyszerűbb mondjuk az lenne ha hetente lehetne váltani spec-et; vagy esetleg minden szintlépésnél? Mindenesetre ez a havi megoldás, meg hogy őskőért lehet gyorsítani nagyon gázos, erősen lehúzás szagú...
Dátum: 2009.03.12. 12:50:30
De nem járna jobban ha abból a durva fejlesztésből mondjuk, nem is tudom, egészséget venne?
Dátum: 2009.03.11. 20:01:25
Én személy szerint Óriásira úgy 3x-ost tippelnék minimum... nagyobb 1,5x, hatalmas 2x, de persze csak szerintem.
Dátum: 2009.03.11. 13:57:25
Nem beszélve arról hogy ahhoz "kicsit" drágára jön ki. És még akadémia is kell hozzá, tehát el is kell jutni addig hogy valaki korrigálhasson... Most nemazért de ez a fejlesztés megint olyan mintha nem lett volna rendesen átszámolva...
Dátum: 2009.03.10. 23:23:25
Birkának annyiban igaza van hogy a lopás/bármimás amit elfelejtenél, addig az X szintig amíg nincs elfelejtve "termelt". Másfelől viszont fizetni kell magáért a felejtés szakértelemért is. Ha emellé még hozzátesszük hogy a felejtés hatékonysága nem kell hogy feltétlenül 100% legyen...
Dátum: 2009.03.10. 20:58:54
de mintha csak én írtam volna. éppen erre utalok. most nincs uniformizáció, hisz az optimalizátoroknál is akadnak kisebb-nagyobb eltérések, ami igaz csak abból fakad, hogy a 3-4 hónap múlva bekövetkező totális uniformizációt milyen sorrendben kifejlesztett szakikkal érik el. a folyamat különbözik, a végeredmény sejthetően ugyanaz lesz. de felejtetlen szakértelmekkel legalább lennének apró zavarok a mátrixban.

van aki ezt, van, aki azt a szakértelmet növelte meg. viszont te a "bizonyítottan bevált" útra akarod terelni nyájat. hogy, ha valaki hibázik, akkor legyen lehetősége kvázi a hiba "büntetése" nélkül visszatérni az útra. van lehetősége, de akkor maradjon a büntetés. (nem halok bele, ha ott marad pár szakértelmemen az értelmetlen szinte. más igen?)


Asszem te nem érted miről beszélek. Attól hogy X karakternek 5-ös a kivégzése, Y-nak meg 6-os de minden másban megegyeznek, mindkettő uniform karakter. Nem ezek a kis eltérések teszik színesebbé a játékot, hanem a teljesen más fejlesztési irányok... Amiket viszont senki nem mer kipóbálni, mivel ha estleg nem sikerülne akkor cseszheti az eddigi munkáját. Én nem akarom terelni a nyájat, azt akarom hogy ha valaki kipróbál egy elvontabb buildet akkor ne kelljen új karaktert kezdenie ha nem válik be. Büntetés nélkül visszatérni az útra? Ha mást nem, ki kellett fejleszteni a felejtést, nem beszélve arról az LE mennyiségről amiről a a szuboptimális fejlődési úttal lecsúszott. Nem akarom hogy ide-oda lehessen variálni a szakértelmeket, mindenféle hátrány nélkül. Csak annyit szeretnék hogyha valaki elcseszte a karakterét azzal hogy mert kísérletezni, annak legyen egy módja hogy mentse a menthetőt, és ne kelljen az egésznek a kukában landolnia.
Dátum: 2009.03.10. 20:06:06
Winnie, már megbocsáss, de ez akkora ökörség hogy az hihetetlen. Pont azért van uniformizálódás mert nincs lehetőség a szakértelmekkel "játszani", mivel ha rossz szakértelmet fejlesztesz akkor szívsz mint a torkosborz. Tehát logikusan azt az utat érdemes követned ami már bizonyítottan bevált, ha nem akarod kockára tenni a karakterbe eddig beleölt időt. Ha lehetne korrigálni, ne adj isten lenne lehetőség anélkül kipróbálni különböző fejlesztési utakat, hogy új karaktert kell indítani, akkor a játékosok biztosan többet kísérleteznének.

"Az erősebb megint csak erősebb lesz" ebben a helyzetben meg különösen retardált "ütőkártya", mivel pont hogy az erősebb karakterek azok akiknek helyesen van elosztva a szakijuk és nem kell helyrehozni egy múltbeli félrelépést. Számukra max annyi értelme lenne hogy elfelejtik a kivégzést, míg valaki aki 15. szint körül bénázott a szakikkal az helyrehozhatná az egészet. A "trükközést" még ha feltételezzük is hogy nem sikerül kizárni, akkor is mindenki egyformán űzheti, erőtől függetlenül. Ennyi erővel lehetne tiltakozni a magasszintű tárgyak ellen is mert "amíg nincs magas kereskedelme a karinak addig nem tudja megvenni!".
Dátum: 2009.03.10. 15:10:17
Egyfelől be kell fektetned a felejtésbe, másfelől az hogy az affinitás értelmét veszti magas szinten nem volt betervezve, harmadrészt az idomítás pakolgatás kényelmi funkció, igazi előny nem származik belőle.

Persze értem az aggodalmad, de nézzük a túloldalról: miért szívjon valaki ha végzetúr poronty korában rosszul fejlesztette a szakértelmeit? Gyakorlatilag, ha mondjuk valahol 10-es szint környékén elszúrtad a karaktert, akkor nem igazán van esélyed korrigálni. Pl, én még most is nyögöm hogy nem fektettem be annó 20 szinttel ezelőtt az állatos szakikba... Egyértelműen erősebb karaktert tudnék összehozni ha most újat indítanék, de akkor az a majd fél év amit a jelenlegi karimmal töltöttem mind kárba veszne. Nem beszélve arról hogy most az állat reformmal hirtelen nagyon sok ember fog nagyot szívni, hiába volt "helyes" a fejlesztési irányuk, egy általuk előre nem látható változás miatt hirtelen hátrányba kerülnek.

Mondjuk ha a felejtésnek lenne LE költsége (10-50 LE/lefelejtett szint, aztán 10-50LE/beépített szint), mellé még időre menne (mint idomítás), akkor az erősen visszafogná a folyamatos használatot, és megakadályozná az LE trükközéseket.
Dátum: 2009.03.10. 14:42:35
Re: Állategészségügyi reform
286. hozzászólás - Ma, 14:35:30 (Válasz CaveMaN #284 hozzászólására.)
Logikusan, egy X-edik szintű szakértelem 1-el növelése X+1 pontba kerülne. Tehát ha visszafelejtesz egy 9. szintű szakértelmet 0-ra, akkor abból egy 44. szintű szakértelmet 1-el növelhetnél.

A felejtés maga meg lehetne úgy hogy max óránként/félóránként lehet mint idomítást, és a szakértelem szint meghatározza a max felejtés mértékét. Esetleg hozzá lehet csapni egy manaköltséget, ha már a turbón van. Jah, és így le lehet róla venni a "nem növeli a többi szakértelem költségét" részt, mivel simán el lehet felejteni ha nagyon akarom.

Ebben így már látok valamennyi fantáziát, ha mást nem küldetésekre gyorsan át lehet pakolni szakértelmeket.

A probléma hogy lehetne vele trükközni, pl mielőtt szakit fejlesztek gyorsan elfelejtek amit csak tudok, ráköltöm egy nagy szakértelemre, így azok a pontok nem növelik a szakértelem árát. Mondjuk amennyit ehhez bele kell fektetni a felejtésbe, lehet hogy nem éri meg....
Dátum: 2009.03.10. 14:35:30
Logikusan, egy X-edik szintű szakértelem 1-el növelése X+1 pontba kerülne. Tehát ha visszafelejtesz egy 9. szintű szakértelmet 0-ra, akkor abból egy 44. szintű szakértelmet 1-el növelhetnél.

A felejtés maga meg lehetne úgy hogy max óránként/félóránként lehet mint idomítást, és a szakértelem szint meghatározza a max felejtés mértékét. Esetleg hozzá lehet csapni egy manaköltséget, ha már a turbón van. Jah, és így le lehet róla venni a "nem növeli a többi szakértelem költségét" részt, mivel simán el lehet felejteni ha nagyon akarom.

Ebben így már látok valamennyi fantáziát, ha mást nem küldetésekre gyorsan át lehet pakolni szakértelmeket.

A probléma hogy lehetne vele trükközni, pl mielőtt szakit fejlesztek gyorsan elfelejtek amit csak tudok, ráköltöm egy nagy szakértelemre, így azok a pontok nem növelik a szakértelem árát. Mondjuk amennyit ehhez bele kell fektetni a felejtésbe, lehet hogy nem éri meg....
Dátum: 2009.03.10. 11:19:03
Itt vitáztok erről a kell-e személyes béke vagy nem, mikor a megoldás olyan pofon egyszerű...

Az alap 1 hét békét simán el lehet törölni. A béke tornya bagatel összegért felépíthető, ha egy szövetségnek szüksége van az 1 hét pihenőre (majd fejleszthető ha több kéne), a nagyok meg innentől nem modhatják azt hogy az 1 hét béke miatt nem éri meg nekik a háború.
Oldal: 1234567