Hozzászólások - Enchanter
Dátum: 2009.01.29. 21:38:36
Szintkülönbséget beleszámoltátok?
Dátum: 2009.01.29. 21:29:25
Mert az 1 gombnyomásra indított rabló támadás alacsony szintű karik ellen izgalmasak? Ha PVPben akarsz aratni, arra ott a bajnoki, és nem értem hogy a napi harcok olyanok ellen akiket amúgyis megversz mitől lennének izgalmasabbak azért mert több esélyed van kis extra lére.
Szóval, ja, ennyi. Háborúkat mondjuk kihagytad, de igen, nagyjából ennyi
Katakombát meg benéztem, ezer bocs, nem mozgok otthonosan odalent...
Szóval, ja, ennyi. Háborúkat mondjuk kihagytad, de igen, nagyjából ennyi
Katakombát meg benéztem, ezer bocs, nem mozgok otthonosan odalent...
Dátum: 2009.01.29. 21:19:23
Épp ezért jövök ki 2 hetente, mivel akkor mehetek is vissza és nincs esélyük rabolni Na jó, csak humorizálok itt, de az tuti hogy 2 hetente egyszer lemennék 24 órára katakombázni.
Szerintem térkapu, bajnoki viadal, legendás szörnyek, szövetségi háborúk elég indokot adnak fejlesztésre, de fene tudja.
Szerintem térkapu, bajnoki viadal, legendás szörnyek, szövetségi háborúk elég indokot adnak fejlesztésre, de fene tudja.
Dátum: 2009.01.29. 20:43:51
Lenne egy javaslatom az Elementráris Fúzióhoz. Hasznos lenne ha nem csak a vadászatok idejét csökkentené, de az egyszerre benyomható vadászatok számát is növelne. Kb úgy gondoltam hogy:
1-
2 Vadászat idő csökken
3-
4 Napi CSP 1-el nő
5-
6 Egyszerre indíható vadászatok száma nő
Emellett a max szint 57 helyett lehetne 60. Az eddig bónuszok nem változnak jelentősen (idő csökkenés eggyel le, cs növelés eggyel fel tolódik), csak 60-as szinten 20 helyett 30 vadászatot lehet egyszerre indítani.
@Mortimer: Napi 25000 LE-t vadászok alaphangon, és még csak 27-es vagyok, 10% az napi 2500 LE lenne. Ha egy ilyen 24 órás nyers LE bekerül, én vagy 2 hetente egyszer jövök ki a katakombákból vadászni, vagy botozok, vagy indítok/veszek egy szolgát hogy üssem magam, vagy szimplán feladom. És ne mondj olyanokat hogy "Miért nem fejlesztesz harci szakértelmet/tulajdonságokat?" mert egy 5 szinttel felettem tanyázó prémes aki már el van tápolva, 10-ből 9-szer tuti szarrá ver, és az az 1 is csak a beho random győzelme lenne a statisztika fölött, és nem az enyém.
1-
2 Vadászat idő csökken
3-
4 Napi CSP 1-el nő
5-
6 Egyszerre indíható vadászatok száma nő
Emellett a max szint 57 helyett lehetne 60. Az eddig bónuszok nem változnak jelentősen (idő csökkenés eggyel le, cs növelés eggyel fel tolódik), csak 60-as szinten 20 helyett 30 vadászatot lehet egyszerre indítani.
@Mortimer: Napi 25000 LE-t vadászok alaphangon, és még csak 27-es vagyok, 10% az napi 2500 LE lenne. Ha egy ilyen 24 órás nyers LE bekerül, én vagy 2 hetente egyszer jövök ki a katakombákból vadászni, vagy botozok, vagy indítok/veszek egy szolgát hogy üssem magam, vagy szimplán feladom. És ne mondj olyanokat hogy "Miért nem fejlesztesz harci szakértelmet/tulajdonságokat?" mert egy 5 szinttel felettem tanyázó prémes aki már el van tápolva, 10-ből 9-szer tuti szarrá ver, és az az 1 is csak a beho random győzelme lenne a statisztika fölött, és nem az enyém.
Dátum: 2009.01.09. 14:15:10
Ami mondjuk még mindíg szabadidőd fele, napi 8 óra munka+alvással számolva... de már haladás
Dátum: 2009.01.09. 13:44:19
Legegyszerűbb talán az lenne ha lenne egy regenerálódás szakértelem, ami felgyógyít szakértelem szint*2% HP-t X max. óránként egyszer. Innentől nem probléma hogy háborúban folyton levernek, mert csak akkor nyomod be ha fent vagy és portyázni akarsz.
Dátum: 2009.01.09. 12:14:23
Frászt, a térkaput is leveretésre használom
EDIT: Na, kicsit kevésbé terelve a témát, ennek kb. akkortól lenne értelme hogy 3-4 szörnyet fogok be 1 napi vadászat alatt. Amihez mondjuk közel járok... Sok dolgon nem változtatna nagyon, de a kényelem faktort növelné.
Azt mondjuk nem értem miért nem raksz pl. egy szimpla mana költséget a sajtolásra az 1 óra cooldown helyett? Nekem növelnem kellett a mágiát hogy tudjam a EF->SM->LS->EF körförgást csinálni. Ha emellé még a sajtolásnak is lenne mondjuk egy sajtolás*3 mana költsége, akkor mana potit kéne vennem hogy mindent kisajtoljak, és akkor a portyázás közben varázslást még nem is említettem...
EDIT: Na, kicsit kevésbé terelve a témát, ennek kb. akkortól lenne értelme hogy 3-4 szörnyet fogok be 1 napi vadászat alatt. Amihez mondjuk közel járok... Sok dolgon nem változtatna nagyon, de a kényelem faktort növelné.
Azt mondjuk nem értem miért nem raksz pl. egy szimpla mana költséget a sajtolásra az 1 óra cooldown helyett? Nekem növelnem kellett a mágiát hogy tudjam a EF->SM->LS->EF körförgást csinálni. Ha emellé még a sajtolásnak is lenne mondjuk egy sajtolás*3 mana költsége, akkor mana potit kéne vennem hogy mindent kisajtoljak, és akkor a portyázás közben varázslást még nem is említettem...
Dátum: 2009.01.07. 20:00:30
SirNy megint bizonyította tehetségét a logika terén... de ez nem jelenti azt hogy az ingyenes játékosok nem támogatják az oldalt. Vagy gondolod a google hírdetés különbséget tesz prémes és nem prémes közt?
Mellesleg a játék kb. semmivel nem bonyolultabb mint a sárkányölő, és kétlem hogy az veszteséges lett volna (mert ugye ha veszteséges, akkor minek csinálnák?), pedig az teljesen ingyenes
Mellesleg a játék kb. semmivel nem bonyolultabb mint a sárkányölő, és kétlem hogy az veszteséges lett volna (mert ugye ha veszteséges, akkor minek csinálnák?), pedig az teljesen ingyenes
Dátum: 2009.01.01. 20:22:47
Na szóval, ismét befogtam egy negyedik állatot (még mindig csak 10-es vezetés), és most már ha csak 2 állatom marad facsarás után akkor is eltűnik az állatok menü.
Könyörgöm javítsátok mert ez így eléggé elszúrja a LE beosztásomat.
Könyörgöm javítsátok mert ez így eléggé elszúrja a LE beosztásomat.
Dátum: 2009.01.01. 13:43:25
Téves, már ebben a topicban is megemlítették hogy tárgyból kapott kritikus ütés is teljesíti a küldetést.
Dátum: 2008.12.26. 19:20:37
"Az a baj, hogy azok a leghangosabbak, akik nem fizetnek sokat (max 1-2 sms) azért amivel játszanak!
Az érdekes az, hogy minden újítás a "szegény, gyenge, állandóan lezúzott" játékosokat segíti. Rendben! De ők vajon mennyivel támogatják a játék-készítőit/fenntartóit? Hmm? "
Őőőőő mondjuk generálják a pageviewt? Tudod, azok a reklámcsíkok az oldalon, amiket Miklós elhelyezett fizetnek azután hogy hányan/hányszor látják őket. Hogy mennyivel járul ez pontosan hozzá azt nem tudom, de tekintve hogy a legtöbb ingyenes webhely szolgáltató gyak. azért cserébe adja a tárhelyet hogy 1 reklámcsíkot elhelyez az oldalon, és ebből nekik hasznuk van (különben ugye nem érné meg), én azt mondanám hogy valamennyit biztos hoz...
Szóval igenis fizetünk azért amivel játszunk; idővel/figyelemmel támogatjuk az oldalt. A legtöbb helyen (pl. Travi) az ilyen pénzes megoldások azért nyújtanak előnyt, hogy aki fizet annak kevesebbet kelljen fent lennie (ergo kevesebb látogatottságot hoz az oldalra, ezt azonban pénzzel pótolja).
Még egy utolsó dolog; ha szerinted ingyen nem érné meg a behónak akkor mi a francnak indították volna a sárkányölőt, ami gyak. végzetúr light?
Az érdekes az, hogy minden újítás a "szegény, gyenge, állandóan lezúzott" játékosokat segíti. Rendben! De ők vajon mennyivel támogatják a játék-készítőit/fenntartóit? Hmm? "
Őőőőő mondjuk generálják a pageviewt? Tudod, azok a reklámcsíkok az oldalon, amiket Miklós elhelyezett fizetnek azután hogy hányan/hányszor látják őket. Hogy mennyivel járul ez pontosan hozzá azt nem tudom, de tekintve hogy a legtöbb ingyenes webhely szolgáltató gyak. azért cserébe adja a tárhelyet hogy 1 reklámcsíkot elhelyez az oldalon, és ebből nekik hasznuk van (különben ugye nem érné meg), én azt mondanám hogy valamennyit biztos hoz...
Szóval igenis fizetünk azért amivel játszunk; idővel/figyelemmel támogatjuk az oldalt. A legtöbb helyen (pl. Travi) az ilyen pénzes megoldások azért nyújtanak előnyt, hogy aki fizet annak kevesebbet kelljen fent lennie (ergo kevesebb látogatottságot hoz az oldalra, ezt azonban pénzzel pótolja).
Még egy utolsó dolog; ha szerinted ingyen nem érné meg a behónak akkor mi a francnak indították volna a sárkányölőt, ami gyak. végzetúr light?
Dátum: 2008.12.25. 11:14:31
Úgy általában a TP elég nagy idiótaság. Mert mit is ad a szint? Elméletileg a szintednek kéne mutatni mennyire vagy erős, de 2 ugyanolyan szintű kari közt is lehet ég és föld, mert ami igazán számít az a LE. Más játékokban a szintlépés alkalmával kapsz elosztható pontokat, így a szint az egy jó mércéje az erődnek, de végzetúron pont semmit nem számít. Igazából, nekem a legjobb megoldásnak az tűnik ha szint=elköltött LE/x azt kész, a TP-t meg felejtsük el. Esetleg a kapott TP függhetne a rabolt LE-től (mondjuk mellé csapva egy konstans hogy minél több LE-t legyen érdemes egyszerre szerezni) az egy kicsit kevésbé drasztikus...
Dátum: 2008.12.20. 19:41:53
Mindenki azt kéne erősítse, amiben a hordája amúgy is jó.
Aha, smaragd 1 varázslat 10% erősítésével kéne behoznia a több harci kör (ami mellesleg szívóssággal növelhető) 5% os sebzés növelését, vagy az azúr minden elleni védelmét. Gyémántba most nem megyek bele, de nézz körül a fórumon, többször kiszámolták hogy több LE-t ér a bónusza.
Hogy mikor indultál, az tökéletesen lényegtelen
Nem igaz. Magasabb szintű karakterek egyre lejjeb üthetnek. Minél később indulsz annál nagyobb az esélye hogy olyanok támadnak akik ellen nincs esélyed, illetve mivel új játékosok nem nagyon jönnek, egyre kevesebb ember van akit te tudsz ütni.
De miért, egy harcról szóló játékban honnan kéne jönnie? Abból hogy kinek jobb a ramdomja vadászat közben, vagy hogy ki tud többször helyesen válaszolni a többi játékos által feltett kvízkérdésekre?
Igazad van, nem fejtettem ki rendesen. Farmolod a gyengébbet aki ettől még gyengébb lesz, és ha ezt nem élvezi, akkor mehet tamagocsizni. És szerinted ez így helyes. Mondj egy normális indokot amiért a gyengének megéri hogy maradjon, esetleg egy módszert amivel megerősödhet annyira hogy akik fentről ütik azok ne lehetetlenítsék el az ő portyáit (és így visszatérhetnek ahhoz amiről "a játék szól"), és befogom a pofám
Azt hogy mennyire harc orientált meg ne feszegessük... csak hasonlítsd össze mennyi idő megy harcra és mennyi minden másra, mennyi opciód van harcon belül és kívül... Inkább egy fejlesztés/optimalizáció központú játék, amiben a harccal lehet legjobban fejlődni.
Dátum: 2008.12.20. 16:58:57
A példa annyiban rossz, hogy nem az USA-t és Etiópiát kell alapul venni, hanem két, teljesen egyforma országot, tekintve hogy minden játékos ugyanonnan indul.
Kivéve mondjuk őskövek, hordák (ha smaragdot választottál akkor gyak. máris hendikeppel kezdesz), és persze hogy ki mikor indult.
A probléma nem az hogy valaki erősebb, hanem hogy ez abból jön hogy farmolja a gyengébbet. Ha elkezdtek farmolni akkor vége, ennyi volt, jobb ha nem csinálsz mást csak láthatatlanul próbálsz 15% alatt maradni hogy nyugodtan tamagocsizhass, hogy aztán egyszer, talán, majd úgy 10 szint múlva már te farmolhasd a kisebbeket. Azok ellen akik téged farmolták még mindig nem lesz esélyed persze, és ők továbbra is ütnek (mellesleg azokat is akik alattad vannak mivel minél magasabban vagy annál nagyobb szintkülönbséggel lehet támadni), de nem baj, legalább nullra kb kijössz...
Ez kb. olyan mintha R azzal szerezné foci tudását hogy bokán rugdossa a junior csapatot.
Dátum: 2008.12.16. 17:14:55
Tényleg egymással "küzdenek". Minket csak farmolnak.
Dátum: 2008.12.15. 20:34:50
Oké. remélem ez még nem volt (sorry, nem akarok visszaolvasni 70 oldalt, ha volt már akkor bocs). Na szóval, volt 3 befogott állatom és 10-es vezetésem, mikor befogtam egy negyedik állatot. Mondom lol, 2 állatot lehet alapból befogni? No mindegy, befejztem a vadászatot aztán elkezdtem facsargatni, és mikor már csak 1 állatom maradt (másik hármat kifacsartam) az állatok menü eltünt. Mikor linkből visszamentem, azt írta nincs befogott állatom. Nem baj, könnyen jött konnyen ment. Aztán amikor megint elfogtam egy állatot már a másikkal együtt jelent meg és hirtelen két állatom lett... most mindíg ha csak 1 állatom marad facsarás után az eltűnik, majd ha megint elfogok eggyet ismét megjelenik.
Igazából nem nagy probléma de bugnak bug...
Igazából nem nagy probléma de bugnak bug...
Dátum: 2008.12.11. 20:17:29
Csak szeretném jelezni hogy én már most a "mutáns" játékra gyúrok. Még nem tudom mennyire fog sikerülni, de mivel őskő nélkül a portya nekem annyiból állt hogy nálam 3 szinttel kisebbeket verek (kurva izgalmas, elhihetitek...), gondoltam elkezdek kísérletezni egy kicsit.
Kb. 4-5 szint óta csinálom, szerintem eddig jó, majd meglátjuk... persze szerencse is kell (3 óriás egymás után ~3000 LE-ért azért szívmelengető...) de ENGEM nem zavar hogy nincsen ilyen "védelem ital" meg hasonlók, sőt, szükségem se lenne rá jelenleg.
Kb. 4-5 szint óta csinálom, szerintem eddig jó, majd meglátjuk... persze szerencse is kell (3 óriás egymás után ~3000 LE-ért azért szívmelengető...) de ENGEM nem zavar hogy nincsen ilyen "védelem ital" meg hasonlók, sőt, szükségem se lenne rá jelenleg.
Dátum: 2008.12.09. 16:59:25
Nem tudom felmerült-e már, de mi lenne ha a szövetségek maguknak állítgathatnák be a tagok hozzáférését az épületekhez? Pl, még nem készült el a kút, de a srác megbízhatónak látszik, hadd használjon bizonyos épületeket (korlátozva az általa eddig beépített LE által). Ellentétes példa: valaki nem építkezik, de kirúgni azért még nem akarjuk, egyszerűen elvesszük tőle mondjuk a dimenzió kapu használati jogát amíg nem hozza be magát.
Dátum: 2008.12.07. 13:04:01
Attól még hogy az ősmagyarok használták a szót, nem lesz autómatikusan magyar eredetű. Tudod, nekik is volt esélyük átvenni.
Viszont a kérdés akkor is elég szutyok, mert szóeredetet (főleg egy ilyen szónak amit már az ősmagyarok is használtak) simán lehet vitatni...
Viszont a kérdés akkor is elég szutyok, mert szóeredetet (főleg egy ilyen szónak amit már az ősmagyarok is használtak) simán lehet vitatni...
Dátum: 2008.12.05. 21:19:08
Azt még hozzátenném hogy aki ingyen játszik az is generálja a page-viewt rendesen. Gondolom az a reklám csík ott oldalt nem azért van mert Miklóst érdekli az idős otthoni ellátás vagy egy akciós körutazás Kínába : D