Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Játékidő csökkentése
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Játékidő csökkentése
1. hozzászólás - 2009.01.29. 08:39:28
Az elmúlt időszakban többen fordultak hozzám, hogy magasabb szinten a lehetőségek bővülésével (térkapu, lélekenergia sajtolás, epikus ellenfelek, tudatturbó) növekszik a játékkal töltendő idő.

Személy szerint nekem nagyon fontos, hogy a játék ne kényszeritsen senkit arra, hogy többet játsszon vele, mint amennyi jól esik. Ha élvezed, van rá időd, játszhass vele sokat, ha viszont nincs annyi szabad időd, akkor is tudj boldogulni napi néhány belépéssel, alkalmanként pár percet töltve a játékkal.

1. A játékban alapesetben a portyázás az, ami miatt érdemes egy nap minél többször belépni - de ha elég erős a karaktered, simán portyázhatsz egyszerre 5-öt, és igy 3 belépéssel megúszod a dolgot. Persze vannak hardcore játékosok, akik 30 pp-vel nyomják, de erre senki nem kényszeriti őket, és nyilván ez is belefér az idejükbe. Mindig kapok olyan kérést, hogy töröljük el a 3. 4. stb. támadásra a minusz módositót, hogy akár napi 1 belépéssel is el lehessen "intézni" a 15 portyát. Ezt biztosan nem fogjuk megvalósítani, hiszen ekkor egy szövetségi háború néhány perc alatt megfordítható lenne. A többi, időhöz kötött dologgal kapcsolatban:

2. térkapu: kérésetekre beraktuk a térkapu pontokat, ami a térkapu használatát nagyon rugalmassá tette. További kérés volt, hogy még az 1 óránkénti minimális használati időt is lehessen csökkenteni valamilyen módon. Erre 2 ötlet volt, az egyik, hogy 10. szint felett már nem a kapott térkapu pontok gyakorisága nő, hanem a térkapu újrahasználati ideje csökken - 15-16. szinen 10 vagy akár 5 percre. Erre volt egy olyan ellenvetés, hogy az optimalizátorok akkor inkább mégiscsak belépnek 1 óránként de nem fogják ilyen szintre felépíteni. Megjegyzem, hogy az optimalizátorok amúgy is (nem kényszerből) belépnek egy nap 6 v több alkalommal, így a térkapu pontjaikat mindenképp el tudják költeni, ez a dolog nem nekik szól. De az érvet mindenesetre értem, lehet, hogy nem ez a megoldás. Arielnek volt egy másik felvetése, hogy a térkapu újrahasználati ideje attól függjön, hogy mennyi LE-d van. Az LE halmozással lehetőséget kapnak ellenfeleid, hogy raboljanak tőled. Ez egy érdekes ötlet, mert bár sokszor megoldható ez várakozás nélkül (küldetés beváltása, tárgy eladása stb), a legtöbb esetben egy hosszabb vadászat után lehet csak megcsinálni, tehát nálam egyenlőre ez az ötlet a nyerő.

3. tudatturbó: a tudatturbó 1 órás limitje nem azért van, hogy 1 óránként be kelljen lépned (valójában, egyik időlimit sem ezért van). Ha nem lenne limit, akkor gyakorlatilag bármikor bármely szakértelmedre rányomhatnád (a vp elvileg korlát, de gyakorlatban nem), és így túl erős lenne. Az újrahasználati idő csökkentése valamilyen módon viszont nincs ellenemre. Jerikó ötlete volt, hogy a kronokompenzáció ne csak a portyázás fáradtság időt, hanem a tudatturbó és lélekfacsarás újrahasználati időt is csökkentse. Ez az ötlet szimpatikus, főleg, mert az 1-es problémára is megoldást ad, kérdés, hogy nem válik-e ezzel túl erőssé a szakértelem, ha önmagában mindezt tudja, illetve mennyire lesz igaz, hogy ezt a szakértelmet csak a legtáposabbak fogják tudni kifejleszteni. Volt egy olyan ötlet is, hogy lehessen az újrahasználati időt nullázni őskő árán. így a dolgot bárki használhatja, viszont nem fogja túlzásba vinni. Én mindkét ötletet támogatom.

4. lélekfacsarás: A lélekfacsarásra egy természetes korlátot ad a szörnyelfogás gyakorisága, és a tudatturbó újrahasználati költsége. A újrahasználat problémája akkor merül fel igazán, amikor a küldetés miatt már 6 állatod lehet egyszerre, befogsz +4-gyet, és egyben le akarod facsarni őket. Ekkor ugye hirtelen óriási mennyiségű lélekenergiához jutsz, kockázat nélkül meg tudsz vásárolni bármilyen tárgyat, ami nem feltétlenül kívánatos. Ebben az esetben is a legkézenfekvőbb megoldásnak tűnik, amit a 3-mas pontnál írtam, kronokompenzáció és ősköves nullázás.

5. Epikus ellenfelek. Itt talán nem áll fenn annyira a probléma (panaszt erre nem is kaptam), játéktechnikailag nem lenne túl kivánatos, hogy azonnal lehessen újratámadni, mert akkor a szörny regenerációs képessége, és a szövetség összefogása értelmét vesztené, technikailag akár egyetlen játékos is képes lenne megölni egy epikus ellenfelet. Tehát ennek csökkentését egyenlőre nem tervezem (bár a fejlesztési listánkon szerepel, hogy az epikus ellenfelek életpontjának növekedési üteme csökkenjen).

Várom a javaslatokat, hozzászólásokat!
Pontszám: 6.50
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
2. hozzászólás - 2009.01.29. 15:46:27
Az egyórás időtényezők nagyon komoly gondot jelentenek. Van olyan játékosunk aki napi 2-3szer lép be összesen kb 2órát.
Esélye sincs kihasználni a térkapupontokat. Pechjére elsőkközt nekiállt a lélekfacsarásos bulinak, majd más munkarendbe került. És használhatatlan számára most már, mert nem tudja ide oda helyezni a turbót a vadászathoz és facsaráshoz, ill ha a 2. lényt majd este tudja lélekfacsarni.
Ez olyan hátrány ami jelenleg kiküszöbölhetetlen annak aki tényleg csak 2szer lépne be hosszabb ídőre és egy egyszer elkölteni a levadászott Lét.

A kronokompenzáció jeleneleg elég használhatatlan. Ha mindent amit felsoroltunk hozzácsapnánk, akkor is csak annyi történne,hogy kényelmi szempont és jobb tervezhetőség kedvéért sokan áldoznánk Lét, de pl messze nem lenne olyan durva mint a nagy favoritok, spektrális turbó ilyenek.
Ugyanakkor hozzátenném, ha a szintenként 1 perc maradna a kronokompenzáció nem fog megoldást jelenteni.

Van még 2 gond, amivel a kevésbé aktivak szembesülnek.
1. Bár a kenelben állatukat tudják már fejlesztgetni páran, aki csak ritkán lép be de használni akarja a jószágot a morált jó sok LÉvel kell, h szinten tartsa. Sok közepes-kisebb játékos ezért nem is használ a harcokban állatokat.
2. Ezeknek a játékosoknak a portyapont kihasználatlan. Egy eleve gyengébb játékos aki ritkán kerül géphez töredékét hasznosítja a kapott portyapontoknak és egyébként sem túl nagy hatásfokkal.

Erre a 2 gondra megoldás nyújtana, ha lehetne az ÖV mintájára barátságos portyázást is folytatni. 1 portyapontért vmi minimális 1-3 morál növekedést lehetne kapni. Aki aktivan portyázik az nem fogja ilyenre költeni a pontot, aki viszont békésebb játékot játszana annak lehetősége nyílna állatot tartani beleölt fenntartási költség nélkül.
A hozzászólást BaalCain módosította 2009.01.29. 15:47:08-kor
Pontszám: 8.80
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
3. hozzászólás - 2009.01.29. 15:46:43
Ha már szóvan arról mennyit is kell belépni, mi a szerepe a portyapontok és a cselekvéspontok maximumának? Csak egy határt adnak, ami után ha nyaralsz, sok pontot kapsz, de akár egy hosszú hétvége alatt is veszteség ér. HA vki lelépi az összegyült 1000 csp-t ugyanúgy nem fájna, mintha a 400at lépdelné lefelé. Igy is hosszú napok. Kb mint a lemaradás a levelezős játékokban. Lehet ha vki abbahagyja egy időre szivesebben kezdi újra, ha azt látja, reális esélye van a régi társaihoz becstlakozni pár hét után is.
Pontszám: 7.50
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
4. hozzászólás - 2009.01.29. 15:50:12 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Miklós:

Az első pontra egy nagyon egyszerűen megvalóstható módosítás, amely mindkét kívánalomnak eleget tesz: portyázáskor a halmozódó -10% büntetéseket csak olyan ellenfeleknél számolja a program, akik szövetségével éppen hadban áll az enyém. Így annyit támadhatok, amennyit csak akarok (ahogy bírja az ÉP-m), mégsem tudok drasztikusan beavatkozni egy háború kimenetelébe.

A kronokompenzáció szakértelem szerintem így sem lesz erős (sőt szerintem gyenge marad), de nyugodtan be lehet azt vezetni, hogy időnkétn csináltok egy statisztikát arról, hogy szintenként mekkora az átlag, vagy mekkora a legmagasabb, és ha úgy látod, hogy karakterek százai kezdik el fejleszteni, akkor picit csökkented a szintenkénti 1 percet (mondjuk 50 vagy 40 másodpercre), ha meg gy sem fejleszti senki, akkor meg növeled. Arra kell csak ügyelni, hogy a szakértelmet maximumra fejlesztve se lehessen 10 percnél gyakrabban használni ezeket a lehetőségeket.
Pontszám: 8.71
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
5. hozzászólás - 2009.01.29. 16:29:26
A legnagyobb problema egyertelmuen a sajtolas, hisz tobb orara meg kell szakitani a vadaszatot es csak varni a sajtolas cooldown-jat. Persze lehet vadaszni ugy is, h a sajtolason van a turbo, csak eppen nem eri meg. Az oskoves megoldas jonak tunik, persze ha alacsony lesz a koltsege, hiszen naponta tobbszor is kell valtani, ha tobb lesz, mint 1 osko akkor valoszinuleg alig fogjak majd hasznalni. Es persze meg nagyobb lesz a szakadek az oskovesek es a nem-oskovesek kozott.
A kronokompenzacio jo lenne, csak jelenleg nagyon nem hatekony. Ha esetleg 2 perc lenne szintenkent, akkor egy 20assal mar 20 percre lehetne csokkenteni a cooldown-okat es az sokat szamit mar. Es ezt mindenki tudna hasznalni, nem csak az oskovesek.

Epikus sztem jol van igy, ahogy van, pont az 1 oras kenyszerpiheno az, ami miatt ott izgulunk orakat a gep elott. Ha 20 perc alatt lemenne az nem lenne ekkora elmeny.
Pontszám: 5
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
6. hozzászólás - 2009.01.29. 18:28:47
A portyazast hatekonyabba lehetne tenni mar akkor is, ha csak 3 portya mehetne 100%on mar ez is valami. Az is nagyon jo otlet, amit Jeriko irt, hogy haboruban legyen %os buntetes.

Terkapu: Napi 5 bemenetelrol beszelunk 12es szinten. Ez 5 ora. Rengeteg. Az, hogy szintek utan lehessen gyakrabban megoldani nem jo szerintem. A kisebb szovetsegek beleoszulnek mire 10 felett lesz a terkapujuk. 7es terkapuval is mar kb napi 4 oras elfoglaltsag a terkapu.

Turbo: Ezt mindenkepp csokkenteni kell szerintem. A turbo adta lehetosegeket minden jatekos kihasznalja. Elementaris, spektralis, szingularitas, kereskedelem, epites... Ez lenyegesen noveli kotelezo jelenlet idejet.

Facsaras: a szornyelfogas gyakorisaga csak egy darabig jelent korlatot. Szerintem ezt nem hosszutavon nezed. 30as csapdakeszitessel napi 3-4 szornyet fogok el. Termeszetesen turbo csere nelkul felejtos a sajtolas. 40 csp 2,5 ora 57es elementarissal!!! , utana kovetkezik 3-4 ora sajtolas. Ez a napi gyakorlat nalam, es ekkor meg nem voltam portyazni.

Az oskoves megoldast pedig rossznak tartom en is. Ahhogy Endyr is irta csak a szakadekot noveli a fizetos, es nem fizetos jatekosok kozott.

Ha adva vannak egy olyan jatekban eroforrasok, ami ugy hirdeti magat, hogy keves ido raforditasaval is sikeres lehet az ember, akkor lehetoseget kell adni azok kihasznalasara is!

Szerintem a jatekban rabolhato LE "problemajat", mert Miklos igazabol probalja a dolgokat arra terelni, hogy lehessen erre-arra rabolgatni, nem oldja es nem fogja megoldani az idohoz kotottseg.

Egy nagyon jo otletnek tartom a nyers lelekenergia otletet, ha az a celunk, hogy lehessen rabolni LE-t. Meg mindig fenn tartom azt, amit mar Miklosnak is irtam levelben, hogy a nyers lelekenergia bevezetesevel drasztikusan lehetne, csokkenteni az idokorlatokat. Belepek lenyomok 10 terkaput sajtolok 3 allatot, portyaznek 3-4et %os buntetes nelkul es vadaszok 20at. Az LE-t viszont nem lehetne elhasznalni, amig az at nem alakul sima LE-ve. Ennek volt valami ideje is asszem 3-4 ora, amit akar szakertelemmel is lehetne csokkenteni, vagy a nyers lelekenergia mennyiseget csokkenteni (marmint,hogy a szerzett LE, mekkora resze legyen nyers LE). A nyers LE otletet, szerintem le kellene porolni, es ujragondolva reszletesen kidolgozva ujra a nagykonzoseg ele tarni.


Ha fizetosse tesszuk, illetve csokkentjuk az eroforrasok erteket, ha gyakrabban hasznaljuk, azzal nem lesz megoldva a dolog.
Pontszám: 7
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
7. hozzászólás - 2009.01.29. 19:45:08
Felhivnam a figyelmet arra, hogy barmilyen olyan jellegu valtozas ami arra kenyszeriti a jatekosokat, hogy a LE-juket egy ideig rablasnak kiteve taroljak VAGY hatranyt szenvedjenek a jatek csucsragadozoinak kedvez. En ugy latom Miklosnak eltokelt szandeka, hogy a rablasokat lehetsegesse tegye, de nem latom, hogy mi ennek az elonye a Gyemant horda bonuszanak (ami szerintem polarizalodas miatt szemmel lethetoen hibasan lett kitalalva) ujboli eletrekeltesen kivul azt nem latom.
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
8. hozzászólás - 2009.01.29. 19:56:27
Az epikusnal jo lenne a gyorsitas, de gond is van vele. Merthogy a koztes egy orat sokan pihenesre, gyogyulasra hasznaljak. Ha ez eltunik, akkor azok akik nem engedhetik meg az oskoves italt maguknak, komoly hatranyba kerulnek. Athidalo megoldaskent azt javasolnam (es ez ezoknak is hasznos lehet, akik ritkabban lepnek be), hogy a pihenes egy azonali hataskent is elhasznalhato legyen, ami egy, masfel vagy ket oranyi pihenes hatasat nyujtja azonnal. Ja igen ez azoknak is elonyos lehet akik hiaba lonek be egy hosszu pihit, mert kozben bekapnak 3 tamadast, es mire csinalnanak valami ugyanugy nincs EP-juk, mint elotte.
Ha ez megvalosul, akkkor mar realis lehet egy uj epulet, mely szintenkent 2-5 perccel csokkenti az epikus ellen beviheto utesek kozotti varakozasi idot.
Pontszám: 8.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
9. hozzászólás - 2009.01.29. 20:16:13
Szerintem teljesen új kiindulási alap kellene. Lássuk be, hogy az eredeti koncepció, az egy órás kényszerű várakozások igazi oka, a rabolható LE biztosítása a karaktereknél megbukott. A játékosok okosak, 15% alatt vadásznak, fölékerülés esetén pedig egy felszerelésváltás alatt (kb. 3 másodperc) simán leveretik magukat. (Magasabb szinten az epikus/térkapu megjelenésével ez ráadásul kockázat nélkül kivitelezhető.)

Aki ezt nem tanulja meg az első tíz szint alatt, vagy egyszerűen nem szán annyi időt a játékra, hogy ezt meg tudja csinálni, akkor biztosan minuszba kerül rabolt LE tekintetében, ami egy olyan spirált fog elindítani, hogy már a szintjén lévők szemében is elsődleges célpont lesz, nem lesz ÉPje, nem tud portyázni, a morálprobléma miatt nem lesz állata, végképp leszakad.

Szerintem a felteendő kérdésnek olyasminek kell lennie, hogy "kinek segít a játékidő csökkentése, és kinek árt?"
Az első részre az a válasz, hogy egyértelműen mindenkinek - nyilván szinttől függő mértékben. Kinek árt? Senkinek.

Most van rabolható LE a karaktereknél? Nincs.
Lesz rabolható LE a karaktereknél? Nem lesz.

Azaz ne akarjuk a játékidő csökkentését összekötni a karaktereknél lévő LE biztosításával, arra egy egészen más eszköz kellene. Azaz szét kell választani a játékidő csökkentésére szolgáló eszközöket, és az esetleges "nyers lélekenergiát".

Javaslatom: válasszuk szét a LE-t rabolható, és nem rabolható részre. Ha bárki vadászik, akkor a LE 10%a a rabolható részbe kerül, ahonnan csak 24 óra elteltével használható fel. Ha portyázik, akkor ennek függvényében rabolhat másoktól, és rabolhatnak tőle - ilyenkor 100%os arány érvényes.

Ha ez így megvalósul, mindenfajta vadászati, tudatturbós, térkapus korlátot el lehet törölni, hiszen mind1, hogy egy kattintással egy másodperc alatt 20 vadászatot lövök el vagy 5 perc alatt egyet, a végeredmény ugyanaz. A játék ezáltal valóban napi háromszori belépéssel játszható lesz, és mégis lesz rabolható LE mindenkinél, csökken az időráfordítás szerepe, és nő a játéktudásé.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
10. hozzászólás - 2009.01.29. 20:21:49
Kiegészítés: Hogy miért pont 10%? Mert ez akkora érték, amekkoráért már megéri a karaktert fejleszteni, portyázni, és mégis, ha valaki elveszíti nem lehetetleníti el teljesen a fejlődését, azaz a vadászoknak is kedvezünk. Most mindent elveszíthet egy béna karakter, ezután csak 10%ot - fogjuk fel biztosításnak. Ráadásul ez a rabszolga karaktereket is rendszerszinten értelmetlenné teszi, tizszer annyi kell ugyanakkora pozitív eredményhez, mint most.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
11. hozzászólás - 2009.01.29. 20:43:51
Lenne egy javaslatom az Elementráris Fúzióhoz. Hasznos lenne ha nem csak a vadászatok idejét csökkentené, de az egyszerre benyomható vadászatok számát is növelne. Kb úgy gondoltam hogy:

1-
2 Vadászat idő csökken
3-
4 Napi CSP 1-el nő
5-
6 Egyszerre indíható vadászatok száma nő

Emellett a max szint 57 helyett lehetne 60. Az eddig bónuszok nem változnak jelentősen (idő csökkenés eggyel le, cs növelés eggyel fel tolódik), csak 60-as szinten 20 helyett 30 vadászatot lehet egyszerre indítani.


@Mortimer: Napi 25000 LE-t vadászok alaphangon, és még csak 27-es vagyok, 10% az napi 2500 LE lenne. Ha egy ilyen 24 órás nyers LE bekerül, én vagy 2 hetente egyszer jövök ki a katakombákból vadászni, vagy botozok, vagy indítok/veszek egy szolgát hogy üssem magam, vagy szimplán feladom. És ne mondj olyanokat hogy "Miért nem fejlesztesz harci szakértelmet/tulajdonságokat?" mert egy 5 szinttel felettem tanyázó prémes aki már el van tápolva, 10-ből 9-szer tuti szarrá ver, és az az 1 is csak a beho random győzelme lenne a statisztika fölött, és nem az enyém.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
12. hozzászólás - 2009.01.29. 21:02:28 (Válasz Enchanter #11 hozzászólására.)
"Ha egy ilyen 24 órás nyers LE bekerül, én vagy 2 hetente egyszer jövök ki a katakombákból vadászni"

Ha kijössz egy hét után max cspvel, egy kattal ellőheted a 250 vadászatot, és ennek 10%a kerül be erre az időleges tárhelyre. Ebből ezután 24 órán át rabolhat más. Ha nem rabolhat senki, minek fejleszteni a karaktert?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
13. hozzászólás - 2009.01.29. 21:19:23
Épp ezért jövök ki 2 hetente, mivel akkor mehetek is vissza és nincs esélyük rabolni Na jó, csak humorizálok itt, de az tuti hogy 2 hetente egyszer lemennék 24 órára katakombázni.

Szerintem térkapu, bajnoki viadal, legendás szörnyek, szövetségi háborúk elég indokot adnak fejlesztésre, de fene tudja.
A hozzászólást Enchanter módosította 2009.01.29. 21:23:18-kor
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
14. hozzászólás - 2009.01.29. 21:19:56
Én most löttem be 20 vadászatot, és majdnem 10 percembe tellet megválaszolni a kvíkérdéseket pedig alig gugliztam.
Tudom hogy optimalizálgatjátok a szerver sebességét, de az esti órákban egyszerüen siralmas, szövi fórumot inkább nem is olvastam, nem bírtam kivárni amíg betölti az avatárokat. Jó lenne ha ezen javítanátok jelentös mértékben, komolyan halálra idegesít.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.10
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
15. hozzászólás - 2009.01.29. 21:23:07 (Válasz Enchanter #13 hozzászólására.)
ez itt erősen off, de azért még erre válaszolok:
"ha előjössz, utána 2 hétig nem bújhatsz el ismét."

És szerinted nem röhejes, hogy csak a térkapu, az epikus, illetve a havonta tartott bajnoki viadal az egyetlen ösztönző tényező a játékban? (Ebből ráadásul az első kettő néhány hét után korántsem izgalmas...)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
16. hozzászólás - 2009.01.29. 21:29:25 (Válasz Mortimer #15 hozzászólására.)
Mert az 1 gombnyomásra indított rabló támadás alacsony szintű karik ellen izgalmasak? Ha PVPben akarsz aratni, arra ott a bajnoki, és nem értem hogy a napi harcok olyanok ellen akiket amúgyis megversz mitől lennének izgalmasabbak azért mert több esélyed van kis extra lére.

Szóval, ja, ennyi. Háborúkat mondjuk kihagytad, de igen, nagyjából ennyi

Katakombát meg benéztem, ezer bocs, nem mozgok otthonosan odalent...
Pontszám: 6
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
17. hozzászólás - 2009.01.29. 21:33:20
A portyázásnál a fáradságért járó százalékos tulajdonság csökkenést nem lenne jó kivenni, mert így azok, akiket felülről vernek (Ezek alól csak a szintvisszamaradottak és a legfelső karakterek a kivételek) azoknak minden esélye elszáll, hogy néha győzzenek. Én szoktam indítani -50%-kal is támadást (200-300-500 LE-vel) és bár keresem a leggyengébb üthetőt (2-3-4 szintkülönbséggel) sokszor megesik, hogy nem én nyerek. Ilyenkor nincs miért bosszankodnom, mert én voltam a támadó és az áldoat teljesen megérdemli a győzelmét, még akkor is, ha büntetés nélkül biztosan elpáholtam volna!
A térkapu már más tészta. A sok várakozás biztos elég idegtépő, bár én 3. szinten ezt még nem érzem. Véleményem szerint a megoldás itt is a portyázáshoz hasonló, tulajdonság rontó büntetést kellene bevezetni, és mindenki maga döntené el, hogy kockáztat egy vereséget, belép többször a játékba vagy hagyja veszni a tp-t.
A sajtolást pedig ki lehetne egészíteni úgy, hogy bizonyos szint elérésével csökkenne az sajtolás várakozási ideje.
A turbót pedig lehetne használni sűrűbben egymás után, de mondjuk 3X(hasra ütés által kalkulált szám) annyi VP-ért. Ez magas szintű tt-vel elég komoly vp lenne, így varázslöttyökre kellene, hogy költsenek azok, akik sokat akarják használni.
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 5.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
18. hozzászólás - 2009.01.29. 21:43:46 (Válasz Kyron #17 hozzászólására.)
Mint általánosságban minden javaslatnál, ezeknél is felmerül, hogy ezek csak a legerősebbeknek jók. Valóban jó ötlet szélesebbre nyitni az ollót?

Térkapunál a tulajdonságrontás elméletben valóban jó ötlet, de ez csak az erőseket tápolja, mivel tudom hogy nálunk a szövetségben alacsonyabb szintűek nem nyernek ám mindig 100%on se. Sajtolásra ugyanez igaz, aki eleve sok LEt szerzett csak az sajtolhatna gyorsan, az "áldozatok" pedig megmaradnának annak, amik, legalább 30-35. szintig, amíg kimaxolják. A turbó most is elég korlátos (300 VP-t nem rakosgat az ember, max. naponta kétszer), de Miklós a kezdő hozzászólásban írja, hogy ez szerinte gyakorlatilag nem korlát. (Szerinte.)

Portyázásnál a portyapontok most is korlátoznak, és háborúkra kellene csak alkalmazni, mint Jerikó is írta.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
19. hozzászólás - 2009.01.29. 21:44:23
Tudom hogy van egy pár ember aki folyamatosan mondogatja, és fogja is mondogatni mindentől függetlenül, hogy az embereknél soha sincs lélekenergia és igy rabolni sem lehet tőlük, de ez persze nem igaz. Ha máskor nem, vadászat közben betámadhatnak hozzád. Ráadásul, a játék előrehaladtával nemcsak a gyűjtendő LE nő, hanem a rabolható százalék is. Lehet, hogy a 24 órából csak 2 órán át lesz nálad LE, de akkor 10,000, és annak elvihetik akár az 1/3-'t is...

A nyers lélekenergiát amikor irtam, sok embernek nem tetszett, ezért vetettem el. Matematikailag jó megoldásnak tünt, de valljuk be, egy erőteljes bonyolitás, és tényleg a csúcsragadozóknak kedvez.

A kronokompenzációval kapcsolatban, igazatok van, "erőfeszités nélkül" mondjuk 20-asra lehet felnyomni, és akkor 1 óra helyett 40 perc a reuse time, az még nem ér olyan sokat. Viszont ha nagyon massziv erőfeszitéssel felnyomod 40-re, akkor a reuse 20 perc lesz, ennyit már simán eltöltesz a játékkal, fórummal stb. ez már igencsak érezhető előny lenne, tehát lehet hogy megéri. Főleg akkor, ha esetleg egy kalap alá vesszük a térkaput is, és azt is a kronokompenzáció csökkentené.

Az őskövekről: nem igaz, hogy növelné a szakadékot a fizetős és nem fizetős játékosok között. Éppenhogy ez nem adna erősödést, csak egy kényelmi funkció lenne. A free játékos továbbra is megteheti, hogy minden órában belépjen lélekfacsarni, térkapuzni stb. A fizetős játékos, ha akar, benyomja rá azt az 1 őskövet ha tudja hogy nem lesz annyit a gép előtt. (Igen, természetesen csak 1 őskő lenne, nem több).

Barátságos portyázás, ami az állatok morálját növeli: hát, ez nagyon jópofa ötlet, tényleg tetszik, de a megvalósítása nagyon körülményes. Mindenesetre lejegyeztem magamnak.
Pontszám: 7.20
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
20. hozzászólás - 2009.01.29. 22:40:42 (Válasz Miklós #19 hozzászólására.)
Nekem tetszik, nem túl nagy könnyítés, kell hozzá befektetés rendesen. Aki úgygondolja megéri neki, megcsinálja, aki nem, az meg nem.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője