Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
kedvelt tagBrakaFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
141. hozzászólás - 2008.12.22. 20:05:37
Igen, igen a smaragd hordára ráférne az erősítés, én mondjuk nem értem miért nincs kritikus varázslás, ugyanúgy mint a kritikus ütés szakértelem. Az csak egy harcban egyszer érvényesülne, szemben a kritikus ütés öt-hatszori lehetőségével.
Arról senki nem tehet, hogy milyen helyzetbe születik, de hogy abban a helyzetben hogyan viselkedik, azért igenis felelős!
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
142. hozzászólás - 2008.12.22. 20:15:18 (Válasz Braka #141 hozzászólására.)
Idézet: Braka - 2008.12.22. 20:05:37
Igen, igen a smaragd hordára ráférne az erősítés, én mondjuk nem értem miért nincs kritikus varázslás, ugyanúgy mint a kritikus ütés szakértelem. Az csak egy harcban egyszer érvényesülne, szemben a kritikus ütés öt-hatszori lehetőségével.


lesz majd kritikus varázslás.

mibe, hogy smaragdos vagy és a mondandód lényege, hogy "igen, igen, rám férne az erősítés."?
A hozzászólást winnie módosította 2008.12.22. 20:16:05-kor
Pontszám: 6.17
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
143. hozzászólás - 2008.12.22. 20:24:30
Lassan ideje lenne a Rubinoknak is valamilyen kritikus izét követelni!
Tényleg, most hogy említem, nekünk semmi nincs? Kellene valami kritikus protektor, vagy mifene...
Pontszám: 5
kedvelt tagBrakaFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
144. hozzászólás - 2008.12.22. 20:47:40
winnie: Az egyik karakterem valóban smaragdos. De az is tény, hogy jelenleg a smaragdos bónusz adja a legkevesebb pluszt.

Zaccmester: Aki a közelharcra megy rá(nagy része a rubin horda tagjai is) , annak ott a kritikus ütés. Szerintem az az igazságtalan, hogy aki varázslattal szeretne sokat sebezni, annak nincs lehetősége kritikus sebzést bevinni, csak tárgyak segítségével.
Arról senki nem tehet, hogy milyen helyzetbe születik, de hogy abban a helyzetben hogyan viselkedik, azért igenis felelős!
Pontszám: 5
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
145. hozzászólás - 2008.12.22. 21:24:30 (Válasz Braka #144 hozzászólására.)
Braka: izé, az nekem tegnapig ki sem volt fejlesztve. Most is csak a küldi miatt lett. Erősen elkeserítesz, ha szerinted ez a Rubin előnye, nekem meg nem is volt... Szóval maradjunk abba, hogy nincs előny. Lehet másnak sincs, vagy ami pici pluszt kapunk, arra érdemes rágyúrni. Én azt tettem mindenféle humbugok nélkül. Ennyi.
Érdekelne még, hogy mit jelent az "egyik karakterem"? Mennyi van?
Pontszám: 5
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
146. hozzászólás - 2008.12.22. 22:03:18 (Válasz Zaccmester #145 hozzászólására.)
Gondolom kettő, egy a világ 1.-en és egy a világ 2.-n. Nem kell egyből rosszra gondolni.
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 5
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
147. hozzászólás - 2008.12.22. 22:14:39 (Válasz Kyron #146 hozzászólására.)
Ejnye, kíváncsi lettem volna a megkérdezett válaszára, ha már félreérthetően fogalmazott.
Nem baj, majd kérek valami kritikus jutalmat, mint multi ellenes karakter!

Rugalmasság, csipetnyi humor, ez a lényeg.
Pontszám: 5
kedvelt tagBrakaFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
148. hozzászólás - 2008.12.22. 22:42:40
Természetesen tíz karakterem van, minden világon öt-öt, mint mindenkinek.

Nem azt írtam, hogy a kritikus ütés a rubin hordások előnye, hanem azt, hogy sokkal több lehetősége van annak, aki közelharcban erős karaktert akar létrehozni. De nézzük kicsit részletesebben.

Melyek azok a szakértelmek, amik a közelharcban segítik a karaktert:
-kritikus ütés: közelharcban nagyobb sebzés
-szívósság: közelharcban plusz harci körök

Melyek azok a szakértelmek, amik varázslásban segítik a karaktert:
-jelenleg nincs ilyen

Ez eddig 2-0 a közelharcra specializálódó karakterek számára. Még tárgyakból is több a közelharcban használható fókuszkristály, fegyver(+%kritikus varázslat sebzés vs. kritikus sebzés, bénítás).
Ezzel azt akarom mondani, hogy a fejlődés jelenleg egysíkú, csak az eredményes aki jó közelharcban, nincs lehetőség csak varázslatokkal operáló karaktert létrehozni.
Arról senki nem tehet, hogy milyen helyzetbe születik, de hogy abban a helyzetben hogyan viselkedik, azért igenis felelős!
Pontszám: 8.33
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
149. hozzászólás - 2008.12.22. 22:46:41 (Válasz Braka #148 hozzászólására.)
Söt, minden sebzést felfogó, elverhetetlen zafirt sem lehet..
Ha már egyszer szerepjátszunk
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.50
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
150. hozzászólás - 2008.12.22. 22:57:13 (Válasz Braka #148 hozzászólására.)
MULTIIIIIIIIIIIIIII!!!

(Vicc volt, a komoraknak mondom! )

A vita:
kritikus ütés és szívósság szakértelem a varázslóknak is létezik. Szintén a támadás és védelem tulajdonság. Én nem viszem túlzásba a varázslat fejlesztést (viszont bizonyos szintre felhúztam!), mert a Smaragd akkorát tud pukkantani, hogy néha csak lesek. Mintha mindig sólet lenne a vacsijuk...
Ellenben a többi tulajdonságára nem fektet a többség hangsúlyt, ami nagy hiba. Amennyiben megtenné, ráadásul nagyot is sebezne a varázslata, úgy máris meglenne az áhított - nem is kicsi - előnye. Összefoglalva: mindenben illik valamennyire jónak lenni, a specializált tulajdonságot pedig azoknál is magasabbra húzni. Így van értelme a dolognak. Szerintem...
Pontszám: 7
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
151. hozzászólás - 2008.12.22. 23:04:58
Jaja, cseszett nagyokat szoktak pukkantani, én is tanusitom.
Ettöl függetlenül én mindig öket ütöm, mert annyian mondták már itt a fórumon hogy az ö hordabónuszuk a leggyengébb hogy én bizisten elhittem nekik
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.50
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
152. hozzászólás - 2008.12.22. 23:39:28 (Válasz Almási Viktor #151 hozzászólására.)
Igazuk volt? valóban?
Csupán kíváncsi vagyok, nem akarok rájuk szokni!
Pontszám: 7
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
153. hozzászólás - 2008.12.23. 08:07:09 (Válasz Almási Viktor #151 hozzászólására.)
Aztán amikor elérsz 25-ik szintre, szépen rájössz, hogy annyira nem is gyenge az a bónusz, ha valaki okosan használja.


Most hogy jobban megnéztem, ez eredetlieg mintha valami várható fejlesztések téma lett volna, de 90%-ban ahhoz semmi köze nincs
A hozzászólást CaveMaN módosította 2008.12.23. 08:11:45-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 6.67
közellenségCopi14Férfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
154. hozzászólás - 2008.12.23. 08:19:13
Én most leszek hármas szintű
Pontszám: 2
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
155. hozzászólás - 2008.12.23. 08:24:54
Szegény smaragdosok
Mikor szembe jön 170 sebzés és -12 támadás, majd közelharcban ugyan úgy üt mint te, akkor kuksizol nagyokat... Term ha valaki béna, akkor akármilyen bónusz nem menti meg a csatában

Amúgy meg nem értem a sírást a játék legelején megvolt a lehetősége mindenkinek eldönteni milyen hordás legyen. De hogy ez ne legyen elég BÁRMIKOR átválthatod a hordádat másikba. Mondj egy másik gamet, ahol ez lehetőségként felmerül!

Term legyen Dobófegyver (tám+erő távolságiban) meg közelharci varázslat (tau+iq), így mindenki mehet a saját speckójával. Mondjuk akkor meg halgathatjuk azt, hogy a smaragd bónusz szart se ér, mert nem bírja manával.

De ha továbbmegyünk, akkor miért nincs manapajzs, varázsfegyver? Miért nincs hátbaszúrás, kétkezes fegyverismeret, balkezes fegyver stbstbstb...

Ez a játék ilyen, vagy megszokod, vagy megszöksz. Alapvetően ez a része szerintem korrekt, nem lettél félretájékoztatva, nem volt apró betűs rész, sőt még veszteség nélkül kiszállhatsz, hordát cserélhetsz. (Próbálj meg visszamondani egy 2-3 éve futó életbiztosítás alapú megtakarítást, esetlegesen érvényesíteni egy beázásos kárt a biztosítónál...) Sokkal inkább baj van az alapjaiban pvp-re épülő játékmenet értelmetlenné válásának 15-20. szinttől
Pontszám: 4.50
utáltTekiimadoFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
156. hozzászólás - 2008.12.23. 09:52:28
Szerintem lehetne egy játék ahpl meg tud halni a karaktered!!!

Elsőre rosszul hangzik de mindjárt leírom!!!
Mondjuk lenne fél óránként egy megnyíló aréna akkor sorsolna a gép mindenkinek ellenfelet, akkor történik meg a párbaj ha mindketten elfogadják, ha ez nem történik meg akkor újjat sorsol neki a gép de az már mindenképp párbaly lessz valaki győz és elviszi az LE-t és sokkal több TP-t a másik meg vagy túléli, vagy nem akkor viszont visszalép a játék elejére és onnan választhat hogy újjat kezd, vagy arról a szintről fojtatja ahol van!!!

Amikor nem harcol akkor:

-vadászhat, ez sokkal több TP-t ad és sokkal több LE-t is és közbe találhat tárgyakat és tojásokat! A tojás akkor kel ki ha az illetőkét párbalyt túlél így az illető megtudja mi van a tojásba álltalában állatok de lehetne benne LE-t és őskövet találni!

-tanulhat, ekkor lassan de biztosan töltődik az élete és amikor a tanulásnak vége kapsz 5 szakértelempontot ezt bármilyen szakértelemre költheted, és nem kell a tanulás szakértelmet fejleszteni, minden szakértelemnek 5 szintje van!

-üzletelhet, a nem kellő tárgyakat eladhatod más végzetúrnak, a te álltalad megszabott áron!!!

-aludhatsz, ez max 12óra lehet ebben az időben nem sorsolnak be párbajozni!

-vagy pihenhetsz, a pihenés 2 párbaly közt van ekkor nagyon gyorsan nő az ép-d!

Írni nem tudok ezért tuti sok a hiba!!!
Pontszám: 1.57
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
157. hozzászólás - 2008.12.23. 10:02:53
Az a tojásos ötlet az nagyon jó
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 8.33
utáltTekiimadoFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
158. hozzászólás - 2008.12.23. 10:05:01
Kőszi
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
159. hozzászólás - 2008.12.23. 10:29:44
Tudom mi maradt ki a fejlesztési listából.. 10 őskőért, vagy 30 kiégett őskőért véglegesen törölhető legyen egy küldetés....

Hirtelen megoldódik az összes klánnélküli , nem harcoló stb játékos problémája, akik egyszerűen az egyetlen érdekes dolgot nem tudják csinálni, mert nem akarnak "unformizált, tucat" karakterként játszani...
Csinálj 10 döntetlent, ölj meg 5 nagyobb végzeturat, öld le egy másik végzetúr szörnyét, üss 2k lóerőt a másikról stb... Ezek mind mind olyanok, amiket megbeszélés nélkűl közel lehetetlen megcsinálni

Term ezt szerepjátékosan is meg lehet oldani ugye. Isteni közbeavatkozásért fohászkodsz ezzel a küldetéssel kapcsolatban (Amennyiben kiválasztod a küldetést, akkor nem csak küldi eldobása, hanem küldi végleges eldobása gomb is lenne... 10 őskő, ha nincs akkor 30 kiégett őskő költséggel.)
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.23. 10:31:47-kor
Pontszám: 6.17
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
160. hozzászólás - 2008.12.23. 10:37:49 (Válasz Birka #159 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2008.12.23. 10:29:44
Csinálj 10 döntetlent, ölj meg 5 nagyobb végzeturat, öld le egy másik végzetúr szörnyét, üss 2k lóerőt a másikról stb... Ezek mind mind olyanok, amiket megbeszélés nélkűl közel lehetetlen megcsinálni


2k LE-t leverni? és főleg szörnyet ölni? 5 nagyobbat megverni?

attól, hogy pár ember megbeszéli, mert nem megy neki, attól, hogy te megbeszéled, mert nem megy egyedül, még ne hidd, hogy mindenki ezt teszi. sőt. (még hogy "közel lehetetlen".)
Pontszám: 1.80
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!