Várható fejlesztések
1. hozzászólás - 2008.12.20. 08:38:37
1. hozzászólás - 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések
Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.
A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!
Közeljövőben várható fejlesztések
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok (dokumentáció már elkészült)
- készítünk egy külön admin felületet a kvíz adminok számára ahol a régebbi - a kvízkérdéseket is javithatják (erre eddig csak Hatsepsutnak volt lehetősége)
- lesz a játékban egy új opció (Fejlesztések) ahol a játékosok megszavazhatják a fejlesztések sorrendjét
- fertőzés jutalom picit módosul, 1, később több szakértelmet max+5-re fejleszthetsz.
- 68. szinttől szintenként 2%-kal fog csökkenni a fertőzés.
- a felejtést csak bizonyos időközönként lehessen használni (hogy ne lehessen tönkretenni valakinek a karakterét, ha ellopják a jelszavát)
Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Több részfeladatból álló kalandok. (a kalandok egy részét maguk a játékosok is létrehozhatják, kristálypontjaiktól függően)
- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.
- Szövetségi küldetések.
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.
További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.
Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Karakter átadás. A karakter átadás intézményét alapvetően nem támogatjuk jelenleg. A játék pörgős, nem igényel éveket, hogy a játékba "belerázódj", alapvetően semmi nem indokolja, hogy ne saját karaktert indíts, hanem más, használt karakterét vedd át. Természetesen bárki megteheti, hogy megadja a felhasználói nevét és jelszavát egy másik játékosnak, és rábízza a karaktert, de óva intek mindenkit attól, hogy ilyesmiért pénzt fizessen, hiszen az eredeti tulajdonos a karaktert bármikor visszakérheti magának, hiszen a jóindulatú karakterátadás és a hackeléssel megszerzett jelszó között mi nem tudunk különbséget tenni, ezért az eredeti tulajdonos a karakterének adjuk vissza kérésre.
- Karakter névváltoztatás. A karaktered neve nem megváltoztatható, együtt kell élned vele. A karaktered tettei, története a nevéhez kapcsolódik. Ha megváltoztatod, honnét fogják tudni a korábbi barátaid, de még inkább, ellenségeid, hogy kivé lettél? Épp ezért, még karakter átadás esetén sincs lehetőség név megváltoztatására.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...
A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.
A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!
Közeljövőben várható fejlesztések
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok (dokumentáció már elkészült)
- készítünk egy külön admin felületet a kvíz adminok számára ahol a régebbi - a kvízkérdéseket is javithatják (erre eddig csak Hatsepsutnak volt lehetősége)
- lesz a játékban egy új opció (Fejlesztések) ahol a játékosok megszavazhatják a fejlesztések sorrendjét
- fertőzés jutalom picit módosul, 1, később több szakértelmet max+5-re fejleszthetsz.
- 68. szinttől szintenként 2%-kal fog csökkenni a fertőzés.
- a felejtést csak bizonyos időközönként lehessen használni (hogy ne lehessen tönkretenni valakinek a karakterét, ha ellopják a jelszavát)
Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Több részfeladatból álló kalandok. (a kalandok egy részét maguk a játékosok is létrehozhatják, kristálypontjaiktól függően)
- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.
- Szövetségi küldetések.
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.
További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.
Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Karakter átadás. A karakter átadás intézményét alapvetően nem támogatjuk jelenleg. A játék pörgős, nem igényel éveket, hogy a játékba "belerázódj", alapvetően semmi nem indokolja, hogy ne saját karaktert indíts, hanem más, használt karakterét vedd át. Természetesen bárki megteheti, hogy megadja a felhasználói nevét és jelszavát egy másik játékosnak, és rábízza a karaktert, de óva intek mindenkit attól, hogy ilyesmiért pénzt fizessen, hiszen az eredeti tulajdonos a karaktert bármikor visszakérheti magának, hiszen a jóindulatú karakterátadás és a hackeléssel megszerzett jelszó között mi nem tudunk különbséget tenni, ezért az eredeti tulajdonos a karakterének adjuk vissza kérésre.
- Karakter névváltoztatás. A karaktered neve nem megváltoztatható, együtt kell élned vele. A karaktered tettei, története a nevéhez kapcsolódik. Ha megváltoztatod, honnét fogják tudni a korábbi barátaid, de még inkább, ellenségeid, hogy kivé lettél? Épp ezért, még karakter átadás esetén sincs lehetőség név megváltoztatására.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...
A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
A hozzászólást Miklós módosította 2009.07.24. 13:21:04-kor
Pontszám: 7.59