Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Várható fejlesztések
1. hozzászólás - 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések

Ebben a topicban olvashatsz a közeljövőben és hosszabb távon várható fejlesztésekről, illetve leírom azt is, hogy mi az, ami biztosan nem lesz a játékban. A topicot időnként frissítem, tehát érdemes lesz időnként visszalátogatni ide.

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

Közeljövőben várható fejlesztések
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok (dokumentáció már elkészült)
- készítünk egy külön admin felületet a kvíz adminok számára ahol a régebbi - a kvízkérdéseket is javithatják (erre eddig csak Hatsepsutnak volt lehetősége)
- lesz a játékban egy új opció (Fejlesztések) ahol a játékosok megszavazhatják a fejlesztések sorrendjét
- fertőzés jutalom picit módosul, 1, később több szakértelmet max+5-re fejleszthetsz.
- 68. szinttől szintenként 2%-kal fog csökkenni a fertőzés.
- a felejtést csak bizonyos időközönként lehessen használni (hogy ne lehessen tönkretenni valakinek a karakterét, ha ellopják a jelszavát)

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Több részfeladatból álló kalandok. (a kalandok egy részét maguk a játékosok is létrehozhatják, kristálypontjaiktól függően)
- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.
- Szövetségi küldetések.
- Szövetség licitálhasson az aukciós házban.

További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.

Fejlesztések, amelyet játékosok felvetettek, de szinte bizonyos, hogy nem fognak megvalósulni:
- Kereskedelem. A kereskedelem bizonyos játéktípusokban jó dolog, de egy ilyen jellegű játékban rengeteg csalási lehetőséget tesz lehetővé, amivel tisztességtelen előnyre lehetne szert tenni. Ráadásul nem kívánjuk a kereskedelemmel járó "másodlagos piac" kialakulását, ahol a játékosok valós pénzért kezdenek tárgyakat árulni, mások e célból lopnak el jelszavakat stb.
- Szövetségi körüzenet. A szövetségi fórum pont erre való, ha olyan mondandód van, amit szeretnéd, ha minden tag olvasna, írd a fórumra. A körüzenetek csak feleslegesen terhelik a szervert, és sokkal kevésbé átláthatóak, mint egy jól szervezett fórum.
- A páncél, fegyver, gyűrű stb. után újabb tárgyhelyek (köpeny, kesztyű stb). Ez tényleg jó ötlet lenne, de valahol meg kell húzni a határt. Ez egy internetes játék, a terhelést nem lehet a végtelenségig növelni, és ez sajnos pont ehhez vezethet. Elképzelhető, hogy hosszú távon esetleg még 1 vagy 2 újabb tárgyhelyet bevezetünk, de erre egyelőre nem teszek ígéretet.
- Karakter átadás. A karakter átadás intézményét alapvetően nem támogatjuk jelenleg. A játék pörgős, nem igényel éveket, hogy a játékba "belerázódj", alapvetően semmi nem indokolja, hogy ne saját karaktert indíts, hanem más, használt karakterét vedd át. Természetesen bárki megteheti, hogy megadja a felhasználói nevét és jelszavát egy másik játékosnak, és rábízza a karaktert, de óva intek mindenkit attól, hogy ilyesmiért pénzt fizessen, hiszen az eredeti tulajdonos a karaktert bármikor visszakérheti magának, hiszen a jóindulatú karakterátadás és a hackeléssel megszerzett jelszó között mi nem tudunk különbséget tenni, ezért az eredeti tulajdonos a karakterének adjuk vissza kérésre.
- Karakter névváltoztatás. A karaktered neve nem megváltoztatható, együtt kell élned vele. A karaktered tettei, története a nevéhez kapcsolódik. Ha megváltoztatod, honnét fogják tudni a korábbi barátaid, de még inkább, ellenségeid, hogy kivé lettél? Épp ezért, még karakter átadás esetén sincs lehetőség név megváltoztatására.
- Küldetés végleges eldobása. Ha a legnehezebb küldetéseket el lehetne dobni, akkor hamar mindenki a küldetések végére érne, és reklamálna, hogy hol a többi? Ezzel már egy másik játékban pórul jártunk, ezt a hibát nem ismételjük meg...

A fejlesztési ötleteket továbbra is szívesen látjuk a fórumon vagy üzenetben. Nem tudunk egyenként mindenkinek válaszolni, de ami jó ötletnek tűnik, és sokan kérik, azt igyekszünk megvalósítani!
A hozzászólást Miklós módosította 2009.07.24. 13:21:04-kor
Pontszám: 7.59
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
2. hozzászólás - 2008.12.20. 08:47:12
"- Ha egyik világon törlöd a karakteredet, akkor a másik világon levő karakterednek átadhatod az ősköveidet."


ez biztos hogy jó ötlet?

uj karakter
6 őskő
töröl
átad

uj karakter
6 őskő
töröl
átad

uj karakter
6 őskő
töröl
átad

uj karakter
6 őskő
töröl
átad
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 8.40
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
3. hozzászólás - 2008.12.20. 08:54:20 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
"-- ha valakinek extrém magas a rablott LE és vadászatból szerzett LE aránya, az valamivel kevesebbet tudjon rabolni azoktól, akiknél ez az arány extrém alacsony."

Ez itt exponenciális lesz vagy fix? TrueBlood, Sameed már egymillió rabolt LE felett járnak, hozzájuk képest mindenki extrém alacsony.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 2.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
4. hozzászólás - 2008.12.20. 09:31:28
Apróságok, amik kimaradtak a felsorolásodból, és jó lenne ha bekerülnének:
- az eddigi csatáknál kellene lapozás link
- az eddigi csatáknál lehetne még külön fül, van hely rá, például a térkapus csatáknak
- a portyázás ablakot ideje lenne rendbe rakni. Rendszeres az, hogy megjelenik a név, majd támadásra rákattintva kiírja, hogy nincs elég életpontja. Rendezni az ablakot nem lehet
- az átokpiramis nem használható egy adott végzetúrra
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.40
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
5. hozzászólás - 2008.12.20. 09:36:54
Én 2 dolgot vetnék fel, amivel lehet csak én találkoztam (akkor lényegtelen), de lehet, hogy más is.

1. Felfelé támadásnál miért van szintkorlát? Ha én elég bátor vagyok valamiért mondjuk pl egy 8 szinttel magasabb Végzetúr megtámadásához, azt miért korlátozzák?

2. Lefelé támadásnál nem lehetne megoldani egy lehetőséget arra, hogy ha mindkét fél beleegyezik, akkor az alap szintkorlátnál nagyobbat is át lehessen ütni? Mert sokszor van az, hogy próbálnék másnak segíteni szívesen a küldetésekben, de ez a nyomorult szintkorlát mindig beleszól. Mondjuk mint az ŐV-án kihívás itala, vagy csak egy kihívás, ami a másiknál megjelenik és ha elfogadja, akkor had szóljon...

Ha ellenvélemény van, azt előre is elfogadom, csak érdeklődök.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5.67
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
6. hozzászólás - 2008.12.20. 09:38:28 (Válasz Mazlee #2 hozzászólására.)
Esetleg be lehet vezetni egy szintkorlátot a dologba. Nekem a V2-n van egy karakterem, amit törölni akarok, de több mint 500 őskő van nála a lélekkút kisütés miatt. Szerinted ezt a több mint tízezer forintot dobjam a kukába? Ez biztos, hogy jó ötlet? Én inkább átadnám egy másik világban lévő karakteremnek.
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 6.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
7. hozzászólás - 2008.12.20. 09:49:08 (Válasz Byzon #5 hozzászólására.)
A rabszolgázást segítené elő. Átmegyek haveromhoz, regisztrálok, indítok egy első szintüt, összegyűjtök párezer LE-t, azután megütöm a 24. szintű karakteremet
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 2.33
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
8. hozzászólás - 2008.12.20. 09:52:35 (Válasz Mortimer #7 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2008.12.20. 09:49:08
A rabszolgázást segítené elő. Átmegyek haveromhoz, regisztrálok, indítok egy első szintüt, összegyűjtök párezer LE-t, azután megütöm a 24. szintű karakteremet


Értem, erre bevallom nem gondoltam. Előre is elnézést az ilyen felvetéseimnél nem tudok rabszolgázással számolni, mert sose csináltam, TF-en sem, ahol "legális" volt, szóval nem is nagyon jut eszembe... Bocsánat!
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 7.50
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
9. hozzászólás - 2008.12.20. 10:05:30 (Válasz Gort #6 hozzászólására.)
szintkorlát is hülyeség. nem változtat a lehetőségen szinte semmit.
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 7
kedvelt tagAsztalosFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
10. hozzászólás - 2008.12.20. 10:09:17
én ezt a LE küldést támogatnám (egy másik játékosnak)
Soha ne mondd hogy soha!

Upsz, én kimondtam!
Pontszám: 5.33
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
11. hozzászólás - 2008.12.20. 10:15:49 (Válasz Mazlee #9 hozzászólására.)
Te tényleg komolyan gondolod, hogy valaki indít egy karaktert, felfejleszti mondjuk 10. szintűre, majd törli, csak azért, hogy a másik világon lévő karaktere megkapja azt a 6 őskövet? Nem túl macerás dolog ez 120 Ft bevételért?
Ellenvéleményed természetesen lehet, de azért megtisztelhetnél azzal, hogy nem nevezed hülyeségnek, amit írok.
A hozzászólást Gort módosította 2008.12.20. 10:31:18-kor
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 5.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
12. hozzászólás - 2008.12.20. 10:31:29 (Válasz Gort #11 hozzászólására.)
Miért kéne felfejleszteni 10. szintre ?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.17
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
13. hozzászólás - 2008.12.20. 10:34:13 (Válasz Gort #11 hozzászólására.)
HA ez a célja akkor indít tőbb karaktert akik ugye sosem találkoznak igy nem lehet gond velük...
tény hogy így már macerásebb ha szinthez van kötve, de hidd el van itt annyi simlis hogy képes ezt csinálni.

arról nem is beszélve, hogy addig a szintig még találhat is őskövet.

de ez szerintem nem magas szinten táp hanem egy induló karakternek első 3-4-5dik szinten. és az 1-1 nap alatt megvan
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 5.25
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
14. hozzászólás - 2008.12.20. 10:36:00 (Válasz Mortimer #12 hozzászólására.)
Ezt csak azért mondtam, hogy ne lehessen egyből átpasszolni azt a 6 őskövet. Szintkorlát. Előbb el kell érni egy bizonyos szintet, hogy igénybe lehessen venni a szolgáltatást. de lehetne olyat is csinálni, hogy csak olyan karakter törlésénél működjön a dolog, amelyiknek már legalább egyszer vettek őskövet. Ez így még jobb is lenne.
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 7.75
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
15. hozzászólás - 2008.12.20. 13:02:39 (Válasz Mortimer #4 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2008.12.20. 09:31:28
Apróságok, amik kimaradtak a felsorolásodból, és jó lenne ha bekerülnének:
- a portyázás ablakot ideje lenne rendbe rakni. Rendszeres az, hogy megjelenik a név, majd támadásra rákattintva kiírja, hogy nincs elég életpontja. Rendezni az ablakot nem lehet
- az átokpiramis nem használható egy adott végzetúrra


pedig még visszajelzést is kaptunk, hogy rendbe lesz téve, de amióta le lett butítva a portyaablak, valóban teljesen használhatatlan.

a másik pedig, a kémgömbbel kellene valamit csinálni, mert igencsak nem az aktuális adatokat adja vissza. ez nem baj, de jó lenne tudni, hogy mikoriakat mutat.
Pontszám: 7.50
népszerűtlenDeathforceFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
16. hozzászólás - 2008.12.20. 14:06:42
de amúgy a portyaablak rendezhetősége miért szűnt meg?
“We impose order on the chaos of organic evolution. You exist because we allow it, and you will end because we demand it." - Nazara
Pontszám: 1.57
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
17. hozzászólás - 2008.12.20. 14:45:02 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Javaslom a gyémánt horda bónuszának megváltoztatását.

Mert amit műveltek vele, az immár nevetséges.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.44
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
18. hozzászólás - 2008.12.20. 15:23:49 (Válasz Darah #17 hozzászólására.)
Mi történt vele?
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
19. hozzászólás - 2008.12.20. 15:47:57 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések
- Folyamatosan figyeljük, hogyan lehetne a játékrendszert tökéletesíteni úgy, hogy nem korlátozzuk a hardcore játékosok támadási lehetőségeit, mégis, a többiek kevésbé érzik úgy, hogy "farmolják őket". Ezzel kapcsolatos fejlesztési ötletek voltak
-- a védelem itala (ld. fórum, javaslatok),
-- valószínűleg eggyel csökkentjük majd a szintkülönbséget, amivel támadni lehet
-- ha valakinek extrém magas a rablott LE és vadászatból szerzett LE aránya, az valamivel kevesebbet tudjon rabolni azoktól, akiknél ez az arány extrém alacsony.


+ béke csarnaoka, ami nem csak a szöviháborúra vonatkozik, hanem hetekre bevédi a portyázóktól a tevenvelőket.


Köszi Miklós, h nem korlátozod az aktivokat.
Rossz belegondolni mi lehet az amit te majd korlátozásnak fogsz érezni.

De van egy jó fejlesztésetek is. H át lehet adni másik karakteremnek az őskövet. Ugye bárkit megnevezhetek saját karinak? Mert ha nem lenne még némi maradék őskövem akkor már nem fárasztanánk egymást egy ideje.
Pontszám: 2.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
20. hozzászólás - 2008.12.20. 15:58:25
Idézet: Mazlee - 2008.12.20. 08:47:12
"- Ha egyik világon törlöd a karakteredet, akkor a másik világon levő karakterednek átadhatod az ősköveidet."

Bár ezt a dolgot nem részleteztem ki, az átadásnak lesz egy százalékos és minimális költsége, pont emiatt és a kiégett őskövek miatt, tehát ebből nem lesz probléma.

Idézet: Mortimer - 2008.12.20. 09:31:28
Apróságok, amik kimaradtak a felsorolásodból, és jó lenne ha bekerülnének:
- az eddigi csatáknál kellene lapozás link
- az eddigi csatáknál lehetne még külön fül, van hely rá, például a térkapus csatáknak
- a portyázás ablakot ideje lenne rendbe rakni. Rendszeres az, hogy megjelenik a név, majd támadásra rákattintva kiírja, hogy nincs elég életpontja. Rendezni az ablakot nem lehet
- az átokpiramis nem használható egy adott végzetúrra

Ezek a dolgok nem "kimaradtak". Igazándiból biztos vagy benne, hogy minden játékosnak vannak fejlesztési ötletei, de lehetetlen mindet megvalósitani. Amiket irtál, legfeljebb kényelmi funkcióknak nevezhetők, ilyeneket a világ végéig csinálhatnánk, akkor sem jutnánk a végére. Az eddigi csatáknál nem lesz lapozás. Az átokpiramis már használható konkrét végzetúrra (ld. hirek). A portyázás ablakot nem kell "rendberakni". Egyszerüen csak arról van szó, hogy van, amikor lekéred a portyázás ablakot, és mire kiválasztasz egy ellenfelet, más is megtámadta.

Idézet: Byzon - 2008.12.20. 09:36:54

1. Felfelé támadásnál miért van szintkorlát? Ha én elég bátor vagyok valamiért mondjuk pl egy 8 szinttel magasabb Végzetúr megtámadásához, azt miért korlátozzák?

2. Lefelé támadásnál nem lehetne megoldani egy lehetőséget arra, hogy ha mindkét fél beleegyezik, akkor az alap szintkorlátnál nagyobbat is át lehessen ütni? Mert sokszor van az, hogy próbálnék másnak segíteni szívesen a küldetésekben, de ez a nyomorult szintkorlát mindig beleszól. Mondjuk mint az ŐV-án kihívás itala, vagy csak egy kihívás, ami a másiknál megjelenik és ha elfogadja, akkor had szóljon...

Ez eléggé logikus, hogy A csak akkor támadhassa B-t, ha B is támadhatja A-t... Ha pedig szintkorláton kivül akar valaki támadni, méghozzá az ellenfél beleegyezésével, ott valami bűzlik...

Idézet: winnie - 2008.12.20. 13:02:39

a másik pedig, a kémgömbbel kellene valamit csinálni, mert igencsak nem az aktuális adatokat adja vissza. ez nem baj, de jó lenne tudni, hogy mikoriakat mutat.

Lol, ezt meg honnan veszed?

Idézet: BaalCain - 2008.12.20. 15:47:57

+ béke csarnaoka, ami nem csak a szöviháborúra vonatkozik, hanem hetekre bevédi a portyázóktól a tevenvelőket.

Igazándiból ennek a topicnak nem az a célja, hogy mindenféléről vitázzunk - mindössze a jövőben várható fejlesztésekről tájékoztat. De mivel a topic új, most még megválaszolok mindent... szóval a béke csarnoka védi a tevenevelőket? Azért ezt te sem gondoltad át. Nem véd be senkit, csak aki ellen háborút nyertek, azok ellen a béke felbontás ideje meghosszabbodik - nem túl jelentős mértékben, hacsak nem növelik fel 5-ös szintre (ami azért nem olcsó mulatság).

Idézet: Darah - 2008.12.20. 14:45:02
Javaslom a gyémánt horda bónuszának megváltoztatását. Mert amit műveltek vele, az immár nevetséges.

Mi van????????????????????
Pontszám: 4.93
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!