Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678910
Szerző
Topic neve: Karakter mozgatás világok között
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
41. hozzászólás - 2013.03.28. 15:44:56 (Válasz Quellon #40 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2013.03.28. 15:17:38
A változás állandó. Ha más miatt nem, akkor lemorzsolódás, szintlépések vagy azok a különböző üteme miatt, vannak akik megerősödnek másokhoz képest és fordítva.


Ez remélem komoly, mert viccnek kicsit durva lenne. (Hogy a természetes fluktuációt próbálod hasonlítani egy földcsuszamlásszerű változáshoz, ahol A karakter tápolását B karakter szopásával fizetjük ki.)
Pontszám: 8.04
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
42. hozzászólás - 2013.03.28. 15:56:00 (Válasz Kocos #41 hozzászólására.)
Nem értelek most teljesen, de én arra gondoltam, hogy úgy nem lehet megvalósítani semmit, hogy "minden maradjon a régiben", mert ha nem nyúlunk bele akkor is folyamatosan változnak a körülmények. Ha belenyúlunk, akkor méginkább.
Hogy jó-e a két világ összevonása azt nem tudom, de szerintem jobb, mint a folyamatos vándorlás lehetősége.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
43. hozzászólás - 2013.03.28. 16:42:38
Köszönöm a sok hozzászólást!

Inaktív karakterek törlése. Az alacsony szintű inaktívakat szoktuk törölni, a magas szintűeket viszont nem. 2 okból, egyrészt, bármikor visszajöhetnek, másrészt, plusz célpontot jelentenek portyázáshoz. Ráadásul attól, hogy az inaktívakat kitöröljük, nem lesz több aktiv kari

Két világ összevonása. Én a számokat jobban látom, mindkét világon sok aktív karakter van, és sok játékos játszik mindkét világon, tehát a teljes összevonás fel sem merült. Tudom, hogy vannak játékok, ahol hetente indítanak új világot, futnak pár hónapig, utána a többség megunja, és összevonják őket, de mi nem ezt a modellt követtük. Természetesen ha egy világ nagyon "kihal" akkor lehet szó erről, de senkinek a játékát sem akarjuk elrontani. Gondoljatok bele, 2 világ kétszer annyi játékosnak lehetőség, hogy első legyen egy vagy több kategóriában. Miért kéne ezt elfelezni. Itt inkább egy lokális problémáról van szó, a topon jóval ritkábban vannak a játékosok, ott inkább van igény a transzferre. Tömeges vándorlástól én nem tartok, de ha teszem azt V2-ről a top20 karakter átmegy V1-re, csak a 10. helyezett marad ott, akkor ő egyből 1. lesz az adott világon. Szerintem ez nem feltétlenül rossz dolog. Én is játszottam olyan játékban, ahol második voltam, egyszerűen fizikai képtelenség volt, hogy utolérjem az elsőt. Az egyetlen megoldás az lett volna, ha megunja vagy abbahagyja...

Legalizáljuk a több karakterrel való játékot egy világon. Ezzel nem lenne gond, ha a játék nem lenne alapvetően ingyenes. Egy fizetős játékban senki sem fog tucatszám olyan plusz farm accountokat nyitni csak azért, hogy kisebb-nagyobb előnyhöz jusson ezáltal. Itt viszont ezt ingyen megteheti, csak idő kell hozzá. És sokan nem ismernek határt, nem egyszer bukott már le 20-30 farmot indító játékos. Épp ezért ezt nem engedhetjük meg sosem. Ha megnézitek a jelenlegi policyt:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=multizas
Elég egyértelmű. A szabályok legalapvetőbb megsértése az, ha valaki ingyenes accountokat indítgat, és/vagy a karaktereivel egymást támadja, vagy szövetséget építget velük. Mivel tárgyakat átadni a játékban nem lehet, más módon komoly visszaélésekre igazán nincs lehetőség. Tehát eddig sem tiltottuk ki azokat, akik pl. egy háztartásból, iskolából stb. játszottak,. vagy akár átmenetileg/hosszabb időre egy barátjuk karakterét gondozták, abban az esetben, ha ezek között a karakterek közt nem volt kooperáció, és a prémium tagság garantálta, hogy nem csak tucatszám indított rabszolga karakterekről van szó. Abban igazatok van, hogy elvben ezt a formáját lehetne legalizálni a "multizásnak". Vagyis programból tiltani, hogy ha több karaktered van, akkor támadják egymást és azonos szövetségbe lépjenek. Ha valaha mégis szükség lesz világösszevonásra, akkor erre kitalálunk majd valamit.

A fenti 3 dolog mellett úgy látom, akkor komoly kifogás nincs a V1-V2-V3 közti átjárhatóságnak, akkor ezt beélesítjük, rendben? A V3-ról még annyit, hogy nincs vele gond, megnéztük, a karakterek szinten erősségben megfelelnek a többi világnak.
A hozzászólást Miklós módosította 2013.03.28. 16:43:42-kor
Pontszám: 6.32
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
44. hozzászólás - 2013.03.28. 17:01:20 (Válasz Miklós #43 hozzászólására.)
Két dologra reflektálnék:

Idézet: Miklós - 2013.03.28. 16:42:38
...Legalizáljuk a több karakterrel való játékot egy világon. Ezzel nem lenne gond, ha a játék nem lenne alapvetően ingyenes. Egy fizetős játékban senki sem fog tucatszám olyan plusz farm accountokat nyitni csak azért, hogy kisebb-nagyobb előnyhöz jusson ezáltal...

Ezt ugye a TF után nem mondod komolyan, hogy fizetős játékban nincs durva rabszolgázás sok karakterrel?

...Mivel tárgyakat átadni a játékban nem lehet, más módon komoly visszaélésekre igazán nincs lehetőség. Tehát eddig sem tiltottuk ki azokat, akik pl. egy háztartásból, iskolából stb. játszottak,. vagy akár átmenetileg/hosszabb időre egy barátjuk karakterét gondozták, abban az esetben, ha ezek között a karakterek közt nem volt kooperáció, és a prémium tagság garantálta, hogy nem csak tucatszám indított rabszolga karakterekről van szó....

A kiemelt részre csak egyet mondok, ami még jelenleg is probléma, pláne a hűségszilánkok általi esszenciahasználat megjelenésével. SK, és ez nyílt dolog a V1-en, de gondolom másik világokon is. Ugyanis jelenleg az SK miatt már permanensen tudnak olcsóbban fejleszteni szakértelmet és tulajdonságot, hiszen 10-15 napig gyűjtik az LE-t majd elköltik elhasználva 10 hűségszilánkot. Amennyiben nem lehet kooperáció azonos IP-ről játszó karakterek között, akkor ezt se lehet(ne), de van, így ez a kooperáció megvalósul több esetben is.

Az átjárhatóságot egyébként támogatom, de azt is figyelembe kell venni, amit írtak, hogy amiatt, hoyg egy csoport egyben másik világra átlép nem kéne a pár ottmaradottat (aki nem akar/tud 200 kavicsot elkölteni rá, mert prémiumra költ és 1-1 apróságra 2-3 havonta) nem kéne szívatni azzal, hogy kihalnak a környezetében.
Pontszám: 8.87
kedvelt tagCsagaryFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
45. hozzászólás - 2013.03.28. 17:22:13 (Válasz Miklós #43 hozzászólására.)
biztos én olvasok félre a sorok között,de a nagy többségnek nem tetszik ez az átmászkálás,meg hogy csak a tehetősebbeknek van lehetőség erre,a legtöbben azt mondják hogy V1 és V2-t vonjátok össze és kész,a V3 meg maradjon meg annak aki szereti gyüjtögetni a LE-t,esetleg még azt tudnám elképzelni hogy a V1/V2ből aki megunta az éles játékot az átmehessen a V3ra
Pontszám: 6.16
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
46. hozzászólás - 2013.03.28. 17:39:26
Abban igazatok van, hogy elvben ezt a formáját lehetne legalizálni a "multizásnak". Vagyis programból tiltani, hogy ha több karaktered van, akkor támadják egymást és azonos szövetségbe lépjenek. Ha valaha mégis szükség lesz világösszevonásra, akkor erre kitalálunk majd valamit.

Erre azt tudom reagálni, hogy játszottam már olyan játékkal, ahol programból tiltották, hogy azonos IP-ről játszók között semmilyen kooperáció nem megengedett. Ha esetleg munkahelyről akar valaki belépni a játékba és olyan cégnél dolgozik, ahol ugyan azon IP-vel rendelkező tűzfal mögött ül még másik 1.000 - 100.000 ember, akkor nem csak a kollégákkal nem tud együtt játszani, de lehet, hogy a célpontjáról is kiderül, hogy közös tűzfal mögött ülnek...
A mobilinternetes IP felhasználást nem ismerem, de ott is el tudok képzelni átfedéseket.
Pontszám: 6.80
kedvelt tagRolikamFérfi
Végzetúr tehetség
104 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
47. hozzászólás - 2013.03.28. 19:24:17
Mivel a játék elvileg ingyenes én az első transzfert ingyenesen engedném,hogy bárki élhessen a lehetőséggel. Persze aki össze vissza akar ugrálni az fizessen érte.Továbbá jó lenne egy próba lehetőség tehát ha nem jönne be az átruccanás akkor lenne egy visszavonási lehetőség mondjuk 24 óra.
V3 Rolikam
V4 Bableves
Fórum:Egyszeri Béla
Pontszám: 6.87
kedvencVeszett KutyaFérfi
Végzetúr tanonc
48 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
48. hozzászólás - 2013.03.28. 19:51:26
Nos nem írom le a nevét a játéknak, csak a rövidítését, valamint a forgalmazója nevének rövidítését.
A forgalmazónak a GF-nek van egy játéka, ami BK néven fut.
Ott lehetséges a több karakteres üzemmód, olyan módon, hogy a karakter beállításoknál meg kell adni a másik karakter nevét, ezáltal teljesen kizárt, hogy a két karakter egyazon rendben legyen és egy időben támadjon ugyanarra a karakterre.
Egymást a két karakter semmi képen nem tudja támadni, mert le van adva a nevük az ottani Game Operatornál, aki felügyeli ezeket a dolgokat és kiszűri, valamint tiltó listára rakja az ellene vétő karaktereket.
Az eltiltás lehet hetekben, hónapokban mérhető, vagy akár végleges is.
Itt is meg lehetne ugyan ezt csinálni, csak egy kis odafigyelés és egy normális program kell hozzá, ami kiszűri az olyan tagokat, akik vétenek eme szabály ellen.

Az átjárást nem igazán tartom jó ötletnek, mert így megint csak azok járnak jól, akiknek van rávalójuk, hogy megtegyék, a röghöz, azaz szerverhez kötött ingyenes játékosok viszont nagyon meg lesznek szívatva, mert így sokkal többen gyepálják majd őket azon a világon, ahová a pénzes különítmény átvonul.
A szerver összevonás V1 és V2 tekintetében nagyon jó ötlet, de lenne egy javaslatom hozzá, ami szerintem mind a szerver összevonást, mind pedig az aktív játékos állományt nagyban segítené.

A következőről lenne szó.:
Tegyük fel, hogy összevonjuk a világokat, oly módon, hogy V1-ből és V2-ből lesz egy új V1-s világ.
Aki szeretné, az V2-ről ingyen és bérmentve átviheti a karaktrét, V1-re, ami az átvitel után lezárul és újra átjárhatatlan lesz egésszé válik.
De a karakterek számára elérhetővé kellene tenni azt az opciót is, hogy amennyiben nincs kedvük V1-re menni, mehessenek ugyan ezen feltételek mellett a V3-ra, amely átalakulna V2-vé, a mostani V3-s szabályrendszerrel.
Ezzel két régi-új szerver lenne generálva, ami elég élet teli lenne, karakterek szempontjából, valamint felszabadulna egy eddig használt szerver kapacitása, ami által a játék gyorsabbá válhatna.
Így lehetne két, karaktere is akár a tagoknak a fentebb leírt módon, tehát nem tartozhatnak egyazon szövetségbe és nem keresztezhetik üthetik egymást.

Ha valaki kéri, privátban megírom a fent nevezett játék nevét és betekinthet abba a világba.
Én személy szerint játszom azon is, a 3-s szerveren 2 darab karakterem van, az egyik 59-s szinten a másik 12-s szinten.
Mindkettő külön rendben van és bár ott nincs szinthatár, hogy ki, kit üthet, mégsem ütközik a karakterek érdeke és bár több, mint 4 éve játszom azt a játékot, még sosem tiltottak onnan amiatt, hogy a két karakterem konfliktusba került volna.
Szinthatáron azt értem, hogy ott akár egy 100+-s szintű is beverhet egy 1-s szintűt is, mindenféle szubplazma és egyébb ilyen nyalánkságok nélkül, mégsem teszik meg, mégpedig becsületből nem.
Pontszám: 9.43
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
49. hozzászólás - 2013.03.28. 21:37:47
HA a célponthiány annyira kemény valakinek, hogy átviszi és ott jobban is érzi magát, akkor HURRÁ!
Ám ha nem lesz jobb a sora... :-X
Az egyiknek bejön, a másiknak nem. Garancia? Visszalépési lehetőség gondolom van. Újabb 200 kavics...
Tételezzük fel, hogy lesznek ilyen lépegetők és tovább csökken az elhagyott világ aktív (célpont) létszáma.
Létezik, hogy egyensúly marad? Kötve hiszem... :-X
Aaaaz biztos, hogy értelmesebb lenne a világösszevonás, mint ez az önkéntes, önadózó, egyik világot óóóóvatosan éltető, másik világot óóóóvatosan kipusztító "megoldás".
Ahogy népszerűbb lesz mondjuk /csak példa/ a V1 a V2-ről átmenő játékosok miatt, úgy lesz egyre rosszabb a helyzet V2-n. Ha a folyamat elindul, akkor öngerjesztő módon, gyorsuló lavinaként fog viselkedni a kezdeti, szinte láthatatlan egyéni mozgolódások után. Exponenciálisan? Így mondják? Addig fog tartani, amíg ez a "lavina" el nem söpör minimum 1 világot.
Nem szokásom csípőből rosszat feltételezni senkiről. A Behóról sem. A szándék alapja OK, de a hosszútávú hatása...
Ez így egy kissé "csináljátok meg ti, önként és fizessetek is érte" lassított világösszevonó megoldásnak néz ki. :S
NE legyen igazam, én nem szeretném ezt a végkifejletet látni, mert kísértetiesen emlékeztet a kormányaink árpolitikájára (ha lassú a kényes téma adagolása, akkor nincs számottevő ellenállás)... :-X
Kieg.: Inkább a világösszevonásra szavaznék, ha lenne szavazás megoldásra.
A hozzászólást McMad módosította 2013.03.28. 22:03:04-kor
Pontszám: 7.21
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
50. hozzászólás - 2013.03.28. 22:15:28 (Válasz McMad #49 hozzászólására.)
Csak "öregebb" világra lehet mozogni!

A kódot úgy készítettük el, hogy csak az újabb világokról lehet a régebbiekről mozogni (tehát V5-ről bárhová, V3-ról V1,V2-re, V2-ről V1-re).


V5-->V3 vagy -->V2 vagy -->V1
V3-->V2 vagy -->V1
V2-->V1
V1-->SEHOVA

Azaz nincs oda-vissza lépegetésről szó! Egyszer elindulsz, és vissza se nézel...
A hozzászólást Birka módosította 2013.03.28. 22:16:04-kor
Pontszám: 6.32
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
51. hozzászólás - 2013.03.28. 22:27:17 (Válasz Birka #50 hozzászólására.)
Köszi az infót. Még rosszabb előérzetem lett... :-X :S
Pontszám: 7.21
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
52. hozzászólás - 2013.03.28. 22:32:22
A V1-V2 összevonást támogatom!
Pontszám: 8.21
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
53. hozzászólás - 2013.03.28. 22:48:10 (Válasz Viszok009 #13 hozzászólására.)
Azt csinálom, majd beszarok
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.35
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
54. hozzászólás - 2013.03.28. 22:50:49 (Válasz Viszok009 #27 hozzászólására.)
Jól látod, jól látod

Nozdormu
424. Szint

544db templomkristály
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.35
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
55. hozzászólás - 2013.03.28. 23:58:08 (Válasz Birka #50 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2013.03.28. 22:15:28
Csak "öregebb" világra lehet mozogni!

A kódot úgy készítettük el, hogy csak az újabb világokról lehet a régebbiekről mozogni (tehát V5-ről bárhová, V3-ról V1,V2-re, V2-ről V1-re).


V5-->V3 vagy -->V2 vagy -->V1
V3-->V2 vagy -->V1
V2-->V1
V1-->SEHOVA

Azaz nincs oda-vissza lépegetésről szó! Egyszer elindulsz, és vissza se nézel...


Azaz végül minden kicsit is kíváncsi játékos eljut a V1-re. Így legyen, ámen :-)

Az ötlet amúgy nagyon izgalma. Bármi is lesz, én csak annyit kérnék szépen, hogy az összevont (v1-2-3?) bajnokikat (ami a fejlesztési listán is szerepel) csináljátok meg a fejlesztéssel egyúttal. Komoly inspirációt adhatna mindenkinek aki komolyan veszi a játékot az összevont bajnokin való szereplés. (most hogy Maci kifejtette hogy a v3-as legények az igazán kemények különösen kíváncsi lettem ). De legalábbis saját zuhanó motivációs indexemre egész biztosan jótékony hatást gyakorolna.
A hozzászólást Aurri módosította 2013.03.28. 23:59:32-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.19
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
56. hozzászólás - 2013.03.29. 07:37:17 (Válasz Aurri #55 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2013.03.28. 23:58:08
...Azaz végül minden kicsit is kíváncsi játékos eljut a V1-re. ....

Rosszul mondod.
Azaz végül minden TÁRSASÁGBAN játszani, célpontokkal rendelkezni akaró KÉNYTELEN lesz V1-ig menetelni.
Csak ez így egy lassú folyamat lesz.

Nálunk (V3 - DDT - 34 fő) 40.-től 137. szintig minden 10-es szintre jut 2 játékos zömmel.
Ez is mutatja, hogy erőteljesen széthúzódott a mezőny.
Azonban mivel eddig még 1x sem panaszkodott nálunk senki célponthiányra, pedig jellemzően nem csúcsragadozók alkotják a szövetséget (ergo mééééég inkább kellene, hogy érződjön a verhető célpontok hiánya) ezért arra jutottam, hogy ez egy topszint probléma (szűk réteget érint). Ennek ellenére sajna erősen esélyes ezzel (átmozgás) és az eddigi tendenciákkal az amiről írtam.

SZUBJEKTÍV álláspontomat is kifejtem:
Személy szerint ennél (lassú haldoklás, hónapokig "élvezni" egy egyre döglöttebb világ életét) SOKKAL jobban "bejönne" egy gyors világegyesítés.
Még úgy is, hogy olyan világra kerülök, ahol nem "védett" a LE annyira.
CSAK a gyorsabb ÉP regent sajnálnám... :-X

Kieg.:
Az interdimenzionális Bajnoki is remek ötlet (a szándék remek), de ha már csak a V1 fog élni... :-X
No ez nem holnap fog bekövetkezni. Az odavezető út viszont ölég szívfájdító lesz...
A hozzászólást McMad módosította 2013.03.29. 08:00:54-kor
Pontszám: 7.21
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
57. hozzászólás - 2013.03.29. 08:00:52
Se játékos, se játékvezető nem szólt semmit arra, hogy egész szövetség átmozgatása kell-e a játékosoknak illetve lehetséges lesz-e a játékvezetők szerint?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
58. hozzászólás - 2013.03.29. 08:01:26
Igazabol a vilagok kozti transzferekre nem sok a ralatasom, mivel nekem csak V3-as karim van.

De ha csak ujabb vilagokrol regebbikre lehet menni, akkor ennek logikaja szerint a V3 lehet a legnagyobb vesztese ennek a lehetosegnek. Nem tudom hanyan akarnak onnan vandorolni (en biztosan nem), de nem hangzik tul jol hogy onnan gyakorlatilag barhova lehet menni, de oda csak V5-rol jonnenek, viszont a V5 teljesen mas szabalyrendszere miatt nem tul nagy a valoszinusege hogy sokan valtananak.

Figyelembe veve ezt, vannak fenntartasaim ezzel a fejlesztessel kapcsolatban.

Egyebkent megint felhoznam annak a lehetoseget hogy miert nem lehet kristalyokat bevezetni alacsonyabb szintekre is? Az en szintem kornyeken a celpontok tulnyomo tobbsege inaktiv es a nagy reszuk katakombaban csucsul tehat teljesseggel hasznalhatatlanok. Azert nem nyitott erre a JV mert mindenaron a PVP vonalat akarja erositeni NPC-k nelkul vagy mas oka van?
A hozzászólást Truth80 módosította 2013.03.29. 08:07:38-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.01
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
59. hozzászólás - 2013.03.29. 08:07:03 (Válasz Truth80 #58 hozzászólására.)
Azért nem nyitottak rá, mer tkristályfeltöltésért nyilván nem kérnének 200 követ. Szerintem nagyon sürgősen el kéne felejteni ezt a világosátjárós ötletet, mert a V2 szeirntem elég durván kihalna(V3 nem, ott még megvan a kraft szerintem). legfeljebb kapjanak a topperek még 2* annyi kristályhordást, vagy vehessenek 200 őskőért támadási jogot másik szerverekre.
Pontszám: 7.08
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
60. hozzászólás - 2013.03.29. 08:08:50 (Válasz Ricskosz #59 hozzászólására.)
Idézet: Ricskosz - 2013.03.29. 08:07:03
vehessenek 200 őskőért támadási jogot másik szerverekre.


Na ez pl. jol hangzik. En siman megvennem, bevallalva azt hogy engem is tamadhatnak a tobbi szerorol.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.01
Oldal: 12345678910
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője