Miklósnak messze az lenne a legegyszerűbb, ha mindenki VF-ezne, és a szinthez szükséges tp-ket csökkenthetné egy 30%-al...
Jelenleg van egy visszacsatoló mechanizmus a játékban, ha erős vagy sok csatát nyersz, sok tp-t kapsz, de ez magában édes kevés
Már párszor pedzegettem, hogy a karekter össz léje, és össz tp-je el van mentve, a 2 számot elosztva egymással kijön mennyire erős a karakter. Ha ez a LÉ/TP az eredeti játék modelltől eltér, akkor korrigálni kéne a kapott TP alapját, minél nagyobb az alap szigma környezettől az eltérés, annál nagyobb a korrekció, ha ez a korrekció jól van belőve, akkor a szint bizony komoly erőt mutató lesz, melyen belül fixálódik a játéktér, lehet fejleszteni, bármilyen szakival kiderül "elcseszett" nem tervezett modell, akkor a rendszer kikorrigálja magát...
Persze egy régóta futó szerverre ezt betenni irgalmatlan nagy ösztönzést kiván játékvezetői oldalról, és kompromisszumot játékos oldalról. Meg akkor is, ha ez a mexhanizmus eleinte nagyon pici, majd fokozatosan nagyobb hatásfokkal kezd el működni!
Egy 1/2 ls 2x es lé/tp közti range szinten belül azért komoly játéktér, ha e fele vagy alá kerül valaki, akkor a tp korrigál, azaz lehetne extrémen kimagasló valaki, csak azért folyamatosan tenni kell! A mechanizmus működésbe lépése meg 200 napos felfutású lenne, azaz 2 naponta 1% hatásfokkal nőne, így szépen fokozatosan meg lehetne szokni, és hosszú távon helyrerázná ezeket az iszonyat anomáliákat...
Persze bilibe lóg a kezem, egy ici-pici módosításért is több napos flamek vannak, akkor egy ilyen drasztikus, kemény lépésért óriási ordibálás lenne annak ellenére, hogy a játék jövője megköveteli