Idézet: Paco - 2010.04.21. 18:42:37 ...Szerepjátékosi szempontok EDDIG nem nagyon érvényesültek eddig a VU-ban, hacsak azt az alapot nem véve alapul, hogy 2 kezed, 1 felsőtested, 1 fejed van.(kard-pajzs-felső-mágia.)
Plusz még az egyik kezeden lehet 1 gyűrű és 1 nyaklánc a nyakadba, valamint csizma a lábadra.
Ennyiben én itt már ki is látom merülni a nagy szerepjátékos vonalat,pedig magam már 12 éve szerepjátszom, mint játékos, és mint mesélő is.
Elég sok rendszert játszom, ismerek, használok...(de ez nem ide tartozik, off end.)
Az a vicces, hogy elvileg a galetkiknek(például a renegát galetkinek vagy az elfajzott galetkinek) négynél több végtagja van(valahol azt olvastam, hogy akár 14 is lehet nekik). Szóval szerepjáték még itt sem nagyon érvényesül. Egyébként a későbbiekben csinálhatnának valami plusz végtag növesztő szakértelmet, és akkor például lehetne hat karral rohangálni, mindegyikben egy-egy vámpírtőrrel
Amúgy a kínzókamrának szerintem a szintjével együtt kellene adnia szintenként valami egyedi horda bónuszt, vagy esetleg különböző jutalmakat "frakcióktól" függően(VF vagy EH, Varázsló vagy harcos, illetve hogy melyik térképésznél szolgált). Mivel ezek elvileg mind tudnak változni szövetség váltás nélkül(ha tényleg lesz megint térképezés), kellene rájuk valami korlátot tenni. Például ha valaki hordát vált hűség zálogával, akkor a saját bónuszát elveszti, és csak mondjuk egy hét múlva kapja meg a következőt.
A bónuszok meg például lehetnének ezek:
Gyémánt: kamra szintenként +5 kivégzés(nem drágítaná a többi szakértelmet, vagy akár tárgybónusznak jelezné), 5 szintenként +1% lélekszívás(tehát maximum 5) és szintenként +1 szerencse növekedés(szintén tárgybónuszként jelezve)
Zafír: szintenként +5 elnyelés vagy varázslat elnyelés(ez is választható lenne), maxos szinten +1 harci kör, vagy +1 harcolni kijelölhető állat
Rubin: Szintenként +5 erő, szintenként +1% bónusz a kritikus ütés szakértelemre, max szinten, ha akarnak, a pajzs helyett használhatnának még egy fegyvert, ami viszont nem lehet nagyobb szintű a te szinted +2-nél(Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a fagylovag kardjával gyorsan alulról támadsz. Eltaláltad, 260 sebzést okoztál. Ellenfeled még nem nyerte vissza az egyensúlyát, felé csapsz a szent ősi karddal. Talált, 130 sebzés. ) Azt nem tudom, hogy még kellene e rajta valamit variálni.
Smaragd: szintenként +1 taumaturgia, két szintenként +1% kritikus varázslat szakértelem, maxos szinten az egyik fizikai harci köröd is varázslat lesz(az Random, hogy melyik), és ebben a körben az állatok ugyanúgy támadnak.
Továbbá a kristály is kaphat valamit, például nem elégeti a manát, hanem elszívja, amivel megerősíti a varázslatát. A másik megoldás, hogy lemásolja a tulajdonosa képességét.
Szerepjátékos magyarázat: a rengeteg információból, amit legyőzött ellenfeleidből és a sok csatából szereztél, rájössz, hogy sokan Ghallán mérhetetlen mennyiségű tudással rendelkeznek. Közülük kerülnek ki a köztiszteletben álló tisztviselők, a hordák vezetői, és maga Zarnkod. De vannak a gonosz lények: némelyik entitás, térkapus szörny vagy akár az egyszerű levadászott lények is lehetnek valamiben jobbak nálad. Ha az ő tudásukat ötvözöd a sajátoddal, akkor különleges képességeket szerezhetsz- azonban mégis miért mondanák el a haláluk előtt.
Erre szolgál megoldással a kínzókamra tovább építése, ami további 25 mágikus szobával látja el az építményt. Azonban sajnos mindegyiket csak egyszer lehet személyenként használni, viszont az itt megölt lények összes tudásához hozzájuthatsz. Akármilyen lényt is ölsz meg, biztosan képes leszel a hordád igazi erejére rájönni. Azonban csak egyféleképp tudod újra használni a mágikus szobákat: el kell felejtened mindent, amit megtanultál tőlük.
Várom az észrevételeket