2010 január 1. patch infók
1. hozzászólás - 2010.01.04. 22:28:19
1. hozzászólás - 2010.01.04. 22:28:19
Összeírtam a héten várható fejlesztések dokumentációját, aki akar, még beléjük köthet. A fejlesztések alapja a játékon belül feltett kérdőív eredménye, illetve a fórumon zajló megbeszélések, javaslatok.
Bajnoki viadalon tárolni, hogy melyik kategóriában szerzett medált utoljára. Ha ismét ugyanebben a kategóriában indul, akkor nem medál * -1, hanem medál * -3 tulajdonságot kap.
Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje vagy max. kétszerese az övének, vagy max. 20 szinttel nagyobb. Ilyen tárgyra nem is licitálhat a kincseskamrában (a licitálok gomb meg se jelenjen). A tárgy leírásában a "nem használhatod" kifejezés legyen olvasható. Akinek van ilyen tárgya, attól nem vesszük le, de ha a feltlétel 2 hét múlva sincs meg, átmenetileg le kell vennie amig a feltételt nem teljesiti.
Egy új szakértelem, energiahasznosítás. 44-es tanulás kell hozzá. Visszafogott fejlődéssel kizáró, tehát vagy az van meg, vagy ez.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél szintjétől. Maximális szintje 50.
Képlet: kiszámítjuk az LE-t, mindent egybevetve, kivéve a kreativ affinitást. Ha a kapott LE < (szakért * ellenf. szintje * 0,2) * (20-100% portya állapottól függ.) akkor felkerekítjük ennyire (de ezt az áldozat nem veszti el, a kreativhoz hasonlóan). Ezután megszorozzuk a kreativval. Ezt a LE-t védekezésnél is megkapja a győztes.
Emellett:
Tr. projekció. Szakértelem szint x 100 LE helyett szakértelem szint x 100 + játékos szint*2 LE-t véd.
Láthatatlanság alap bónusza: 10 helyett 10+szint/10, (erre még rájön a szintkülönbség x4) 20% sebzés helyett 20+szint/5 %, ahol szint a saját szinted. Ezenkívül a varázslat is többet sebez, 20+szint/5%-kal.
Új épület: Ispotály. Előfeltétel: Bűvös kunyhó 5.
Az ispotály elősegíti a sérüléseid gyorsabb regenerációját. Minél magasabb az ispotály szintje, annál gyorsabban gyógyulsz. Ha azt szeretnéd, hogy az ispotály vadászat alatt is kifejtse hatását, azt a Beállításoknál adhatod meg. Maximális szintje 50.
A beállitásoknál a szöveget meg kell változtatni. Építés képlete az akadémiás épületekéhez hasonló.
"Prémium/ispotály regeneráció. Tegyél ide X-et, ha prémium tagként, és/vagy az ispotállyal vadászat alatt gyorsabb ép regent szeretnél (prémiumnál gyorsabb VP regen helyett)". A gomb ne csak akkor jelenjen meg, ha valaki prémium, hanem akkor is, ha van ispotálya.
Új LGY relikviák:
Fertőtlenítő bigyó (munkanév)
szint: 70
LGY: 7000
LE: 100,000
Ha megvásárlásakor fertőzésed több, mint 70%, akkor fertőzésed 70% lesz (akkor is, ha 100%). 68. szinttől szintlépéskor nem 2, hanem 4%-kal csökkentheted a fertőzésedet.
Mérgező akármi (munkanév)
szint: 75
LGY: 8000
őskő: 10
Ha fertőzésed legalább 91%, megtámadnak, és LE-t rabolnak tőled, ellenfeleid állatai sebződnek annak mértékben, hogy mekkora a fertőzésed, és mennyi LE-t rabolt tőled ellenfeled. A sebződést a vastag bőr csökkenti.
Programozás: A sebzés: (fertőzés-90)*0,1*(rabolt LE)/élő állatok száma, csökkentve vastag bőrrel. (Rabolt LE kreatív nélkül)
Szöveg: ellenfélnek (csak ha a sebződés >0) Állataidat fojtogatja a mérgezett lélekenergia! %d életpontot veszítettek. (%s elájult)
játékosnak: (ha a sebződés >0) Lélekenergiád ellenfeled állatait mérgezi, %d életpontot veszítenek. (%s elájult)
Gyógyító izé (munkanév)
szint: 85
LGY: 10,000
őskő: 30
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 20-szal, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak. Ezenkívül ha őskőért vásárolsz gyógyitalt, akkor nem egy, hanem két italt vásárolsz egyszerre (a költséged 4 helyett 3 őskő lesz). A naponta használható pihenések száma eggyel megnő.
Bajnoki viadalon tárolni, hogy melyik kategóriában szerzett medált utoljára. Ha ismét ugyanebben a kategóriában indul, akkor nem medál * -1, hanem medál * -3 tulajdonságot kap.
Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje vagy max. kétszerese az övének, vagy max. 20 szinttel nagyobb. Ilyen tárgyra nem is licitálhat a kincseskamrában (a licitálok gomb meg se jelenjen). A tárgy leírásában a "nem használhatod" kifejezés legyen olvasható. Akinek van ilyen tárgya, attól nem vesszük le, de ha a feltlétel 2 hét múlva sincs meg, átmenetileg le kell vennie amig a feltételt nem teljesiti.
Egy új szakértelem, energiahasznosítás. 44-es tanulás kell hozzá. Visszafogott fejlődéssel kizáró, tehát vagy az van meg, vagy ez.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél szintjétől. Maximális szintje 50.
Képlet: kiszámítjuk az LE-t, mindent egybevetve, kivéve a kreativ affinitást. Ha a kapott LE < (szakért * ellenf. szintje * 0,2) * (20-100% portya állapottól függ.) akkor felkerekítjük ennyire (de ezt az áldozat nem veszti el, a kreativhoz hasonlóan). Ezután megszorozzuk a kreativval. Ezt a LE-t védekezésnél is megkapja a győztes.
Emellett:
Tr. projekció. Szakértelem szint x 100 LE helyett szakértelem szint x 100 + játékos szint*2 LE-t véd.
Láthatatlanság alap bónusza: 10 helyett 10+szint/10, (erre még rájön a szintkülönbség x4) 20% sebzés helyett 20+szint/5 %, ahol szint a saját szinted. Ezenkívül a varázslat is többet sebez, 20+szint/5%-kal.
Új épület: Ispotály. Előfeltétel: Bűvös kunyhó 5.
Az ispotály elősegíti a sérüléseid gyorsabb regenerációját. Minél magasabb az ispotály szintje, annál gyorsabban gyógyulsz. Ha azt szeretnéd, hogy az ispotály vadászat alatt is kifejtse hatását, azt a Beállításoknál adhatod meg. Maximális szintje 50.
A beállitásoknál a szöveget meg kell változtatni. Építés képlete az akadémiás épületekéhez hasonló.
"Prémium/ispotály regeneráció. Tegyél ide X-et, ha prémium tagként, és/vagy az ispotállyal vadászat alatt gyorsabb ép regent szeretnél (prémiumnál gyorsabb VP regen helyett)". A gomb ne csak akkor jelenjen meg, ha valaki prémium, hanem akkor is, ha van ispotálya.
Új LGY relikviák:
Fertőtlenítő bigyó (munkanév)
szint: 70
LGY: 7000
LE: 100,000
Ha megvásárlásakor fertőzésed több, mint 70%, akkor fertőzésed 70% lesz (akkor is, ha 100%). 68. szinttől szintlépéskor nem 2, hanem 4%-kal csökkentheted a fertőzésedet.
Mérgező akármi (munkanév)
szint: 75
LGY: 8000
őskő: 10
Ha fertőzésed legalább 91%, megtámadnak, és LE-t rabolnak tőled, ellenfeleid állatai sebződnek annak mértékben, hogy mekkora a fertőzésed, és mennyi LE-t rabolt tőled ellenfeled. A sebződést a vastag bőr csökkenti.
Programozás: A sebzés: (fertőzés-90)*0,1*(rabolt LE)/élő állatok száma, csökkentve vastag bőrrel. (Rabolt LE kreatív nélkül)
Szöveg: ellenfélnek (csak ha a sebződés >0) Állataidat fojtogatja a mérgezett lélekenergia! %d életpontot veszítettek. (%s elájult)
játékosnak: (ha a sebződés >0) Lélekenergiád ellenfeled állatait mérgezi, %d életpontot veszítenek. (%s elájult)
Gyógyító izé (munkanév)
szint: 85
LGY: 10,000
őskő: 30
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 20-szal, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak. Ezenkívül ha őskőért vásárolsz gyógyitalt, akkor nem egy, hanem két italt vásárolsz egyszerre (a költséged 4 helyett 3 őskő lesz). A naponta használható pihenések száma eggyel megnő.
A hozzászólást Miklós módosította 2010.01.05. 22:58:46-kor
Pontszám: 5.64