100%-ban egyet értek.
Varázsló szemszögből teljesen jó az amit leírtál, de te csak a TOP varázslót hasonlítod össze a TOP harcossal.
Ha tetszik, ha nem Galmuszk félbe fog törni közelharcban, és ha tetszik ha nem te is szét fogsz lőni bárkit, ha bejön a spelled rendesen.
Az igen erős csúsztatás, hogy Galmuszk fixen 1500-kat szól harci körönként, megnéztem 4 vele kapcsolatos csatát így hirtelen, összesen 4 találatot vitt be ezek alatt:
Galmuszk egy gyors támadást indít a Gintak pengéjével a lábad felé. 738 életpontot vesztettél. Kritikus sebzés! Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-465 lélekenergia) Az állatod 15 életpontot sebződött. őrjöngő vérfarkas, Kinetikus morf, Dombi óriás és Tomboló óriás is rád vetik magukat. 4 támadással 344 sebzés!
Galmuszk egy gyors támadást indít a megkínzott buzogánnyal a lábad felé. Eltalált, sérültél 453 pontnyit. Kritikus sebzés! Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-45 lélekenergia) Az állatod 9 életpontot sebződött. őrjöngő vérfarkas, Kinetikus morf, Dombi óriás és Tomboló óriás is támadnak. 3 támadással 142 életpontot sebeztek.
Galmuszk egy gyors támadást intéz feléd. 138 életpontot vesztettél. Kritikus sebzés! Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-21 lélekenergia) Az állataid 3 életpontot sebződtek. őrjöngő vérfarkas, Kinetikus morf és Dombi óriás is támadnak. 2 támadással 55 sebzést okoztak.
Galmuszk rád veti magát, a Fényhozóval sebezhető pontot keres. 192 életpontot vesztettél. Kritikus sebzés! Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-29 lélekenergia) Az állataid 3 életpontot sebződtek. őrjöngő vérfarkas, Kinetikus morf és Dombi óriás is rád vetik magukat. 3 támadással 116 sebzés!
Ezek után ne mondd nekem azt, hogy akár 5 ilyen találattal is fixen szétszedi az 5k-s vari sebzést, mert a valóság nagyon nem ezt mutatja...
Neked elég 1 blökit fejleszteni, hogy elnyeld a sebzést, neki 4-et, hogy sebezzenek a blökijei. Azaz neked még gyorsabban is nő az a blöki, mint neki a 4!
Nasdif, ha nem fejlesztesz védelmet, és blöki nélkül várod a csapást, akkor ne csodálkozz, hogy szétkapnak! Jelenleg az a baj, hogy a nem totál specializált karakterek körében 98%-osan a varázslat kör dönti el a csata kimenetelét, és ez az ami iszonyat stratégia és játékélmény romboló! (Különösen ha nem vagy smaragd hordás
)