Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.09.29. 10:39:47
Te is csak a lényeget látod

Hercegnő a Gintak pengéjével a felsőtestedet célozza! Eltalált, sérültél 777 pontnyit. Hercegnő smaragd mágusa, Hercegnő zafír mágusa, Hercegnő sárkánya és Hercegnő rubin mágusa is támadnak. 4 támadással 544 életpontot sebeztek. Kritikus sebzés!


Tök reális ekkora stat különbséggel nem? Persze az öv tápos, de ebben a csatában nem jött be a spellje, ami 90%-ban bejön normál csatákban

Darksol:
Érdemes kiszámolni mennyi tult (lélekenergiát) ad a láthatatlanság, mielőtt ekkora orbitális baromságot mondasz... Vannak elbaszott gyenge karakterek, azokon tényleg nem segít a láthatatlanság, de komoly tul különbségekkel ad fennakadási lehetőséget!
Dátum: 2010.09.29. 10:32:44
A vf-nek az a hátránya, hogy olcsóbb a játék?
Amúgy az EH-hoz AF képesség kell, azaz 80. szint, abból se pite szint, mert ha a maximuma 30 akkor 60 af pontot rá kell dobni.
Jelenleg a játékban megtalálható legnagyobb EH 70-es, akkor nem értem mi a vergődés tárgya egy mindenkinek elérhető 80-al...

Ez amúgy arra lett volna kontra, hogy 5x-ös erősítésért kalapoztott Otoaak

Az eh hátránya? Csak full optimumon ad akkor a lé/tp-t így is, ha lejeb ütsz, akkor a szinttáv bekavar, ha azonos, vagy magasabb szintre, akkor feleződik a hatásfok. Erősebbnek kell lenne, azaz NYERNI KELL HOZZÁ, nem csak tamagocsi vadászkodni! Eddig sírtatok hogy a portyát kiherélte Miklós, de azonnal büdös, ha mindenkinem megérné portyázni, nem csak az űberkockáknak?
Dátum: 2010.09.29. 10:22:43
szerintem pont ez is a cél, hogy a láthatatlanságot tényleg csak védekezésre használhassák.


Na abban is a ló túloldalára estünk

Egy tulajdonságokban gyengébb karakter egy szaros láthatatlanság miatt nagyobbakat ver belém simán, mint én bele kritikusan, csak akkor tudom beverni, ha nincsenek nála a blökik? Persze lehet rinyálni a sajtolás miatt, de a láthatatlanság eredeti célját így is brutálisan teljesíti most...

Íme egy csat a a kétkedőknek (És ebben még szerencsés vagyok, mert 90%-ban bejön a spellje is a láthatatlanság miatt...):

http://vilag3.vegzetur.hu/index.php? m=nyilvanos_csataleiras&csata=wart_vegzetur_online_jatek_16228568_csataja

Hercegnő - 86. szintű végzetúrnő
Erő: 300 (+45)
Támadás: 360 (+63)
Védekezés: 350 (+164)
Egészség: 170 (+84)
IQ: 420 (+62)
Mágia: 170 (+18)
Taumaturgia: 300 (+20)
Szerencse: 255

Wart - 93. szintű végzetúr
Erő: 380 (+33)
Támadás: 450 (+109)
Védekezés: 350 (+160)
Egészség: 250 (+46)
IQ: 450 (+101)
Mágia: 200 (+13)
Taumaturgia: 350 (+6)
Szerencse: 287
Dátum: 2010.09.29. 10:06:56
Picit elemezgettem az EH-t, és nem érzem annyira tragikusnak, mint azt egyesek beállítják, Ha pariba akarjuk hozni a vf-es lé/tp-vel, akkor nem 5X-ös adag kell neki, elég +30 szaki...

94. szinten 2360 vadaszátból 3585-os átlagom van sajtolással. (VF-el egy vadászat 32 tp)
Azaz 75520 TP-re jut 8460600 LÉ azaz VF-el a csp le/tp aránya 112 (Nem volt HT-m, de iranyítottam és maxolt vadász szakijaim igen!)

95. szintrol 94-re ütve a portya EH-val:
55*94*0,2*2,1 azaz 2171 LÉ-t ad az EH (100%-os ellenfél 28 TP!)
Azaz jelenleg az EH maximális LÉ/TP hatásfoka: 77,5 (rabló agyarakat nem vettem figyelembe, mert az nem mindenkinek beszerezhető...)

Namost ha az EH 30-al megnövelhető lenne mondjuk AF képességgel?

85*94*0,2*2,1 azaz 3356 Lé-t adna 28 TP mellé, magyarán a hatásfoka: 119,8 lenne, így méltó alternatívája lenne a VF-nek...

Tudom, hogy HT, tudás könyv stb nincs belevéve, de maradjunk az "átlagosan" beszerezhető tápoknál!

Valamint az egészet megrengeti az, hogy a V3 képlet hat az EH-ra! A v3 alapja az, hogy "békés" világ, így "kárt" nem lehet okozni. Az EH akkor lép működésbe, ha nem tudunk kárt okozni, akkor miért is hat rá a V3 képlet??? Ugyan ez volt az érvelés V3 indulásakor az ügyén is, hogy miért hasson a kreatív a v3 képletben, jelenleg a 2 szemlélet meredeken ellentmond egymásnak!!! (Nem beszélve rőla, hogy az EH így használhatatlan v3-on, és az AF képességekből 3 kapásból kuka, ha nem lesz javítva az EH ideológiája...)
Dátum: 2010.09.29. 09:46:30
Elegáns megoldás, de ezért bitó jár
Dátum: 2010.09.28. 12:34:19
Ez a robot felszabadítási front műve!
Dátum: 2010.09.28. 11:52:43
Ezt megvétóznám
Ha leszívod az ellenfeledet (ami a /10-es veszteség miatt igencsak hihetetlennek tűnik!), akkor kevesebb lé marad nála, azaz kevesebbet rabolsz, azaz többel egészíti ki az EH a nyereményt.

Valszeg a gyakorlatban nem tűnik fel, de a lélekszívás növeli az EH hatásfokát
Dátum: 2010.09.28. 08:55:11
Sokan kérdezték:

Hordaváltás event során!

Hordaváltás esetén minden statisztika elmentésre kerül, és nullázódik, visszaváltáskor az elmentett statisztikától folytatod! Az új hordában gyűjtheted előröl a statisztikát és ennek alapján leszel a toplistákon jelen, valamint ez alapján számít hogy a győztes hordába valónak számítasz-e majd. Természetesen végelszámolásnál az összes hordádban betöltött lé és csp összege alapján kapod majd a jutalmadat!


http://vegzetur.wikidot.com/zarknod-ebredese
Dátum: 2010.09.28. 07:55:53
Ez még mindig halál random

V5-ön kapok egy iszonyat mákos szériát, amiben 2 kérdést ha wikiztem, V1-en vagy 15 kérdést wikizhettem, ídő hiányában be is szívtam a végét, V3-on meg az első 10 kérésből 8 olyan volt hogy ki nem szerepelt valami filmben, kinek a könyve, melyik szereplő nincs a könyvben, mi történt 18xy-ban Akapulkón stb...

Az ember nem változik, de 7-8 perces tökéletes kvíztől a 10. kérdés után felhúzta az agyamig terjedt a paletta a mostani olimpián....
Az egész olimpia azon múlik, hogy szerencsés szériát fog-e ki az ember
Dátum: 2010.09.27. 21:20:44
2.: A láthatatlanság bónuszait lehetne még esetleg megtoldani, de nem mindenre, hanem csak egy tulajdonságra/sebzésre.


Ezt nem gondoltad komolyan... 7-8 szint távolságból akkora sallert lehet kapni már így is a láthatatlanság miatt, hogy csak kocognak az ember fogai...
Dátum: 2010.09.25. 13:13:47
Az EH és a 3 új képesség totális újragondolást igényel, de jelenleg nem tudok olyan embert aki tudná, hogy működik pontosan az EH, nemhogy milyen hatása lesz annak, ha beteszik a VF2-őt, csak Eh-ra keresztelve...

Junior1, V3 ráadásul még jobban megkavarja a v3 képlettel a cuccot, mely korlátoz, ráadásul a mai számolgatások alapján jobban mintha nem lenne EH-d

Szerintem térjünk vissza a V3-as EH kérdésre, ha valami kompetens ránéz a képletre

Aurri, a lefelé ütés állítólag benne van az eh-ban, a portya% nincs, de konkrét számokat nem tudok amíg valaki el nem kezdi ezerrel tesztelni az EH-t mit csinál...
Dátum: 2010.09.25. 10:26:33
A töltött le és a betöltött csp arányában kapsz. Mind a 2 elköltött erőforrásod után visszaszámol valamilyen képlet alapján a progi, és egyenletesen elosztja a kapott lét a tulajdonságaidra.
Dátum: 2010.09.25. 10:15:57
Mindenki kap tulajdonságot aki reszt vesz az eventen! A 2 toplista, és a nyertes horda kap egy plecsnyit ami -1 mp vadaszatra, és 10 dukát ha jól emlékszem.

A tulajdonság kapást sehogy nem befolyásolja az, hogy rajta vagy e valamelyik toplistán, csak a plecsnyi kapást...
Dátum: 2010.09.25. 08:17:15
bank = transzcendális projekció szakértelem
Dátum: 2010.09.24. 13:37:40
Darah, BÁRKI szerkesztheti az oldalt, a különbség az, hogy nekem van oldal létrehozási jogom is.
Szerintem nagyon kevéssel járultam hozzá az oldal tartalmi részéhez, ha olyat tapasztalok, ami új/nincs benne, akkor szoktam vésegetni...

Mostanában egy végzetúr fedőnevű tag a legaktívabb, rengeteg linket/helyesírást szokott helyrepofozni, le a kalappal a lelkesedése előtt !
Dátum: 2010.09.23. 17:23:44
Következő postban szépen felülbírálta magát és már csak szakiszint*+1 van a kov postban
Dátum: 2010.09.23. 15:49:12
Válasz a felvetett kérdésekre:
A kihívó mesternél a próbákra kapsz +1-et, az alapban azonos képességeket továbbra sem választja próbára tehát ez nem fog automatikus győzelmet jelenteni.


Ez Miklós írta... Mondjuk 10 a maximuma azaz +10 minden szakidra kihívásnál, ami azért nem kevés...
Dátum: 2010.09.23. 14:48:38
Mivel már én se tudtam átlátni hol tartunk, így itt egy összefoglaló az AF képességek jelenlegi állásáról:

Harctéri gyógyítás. Leírás: Az állat gyógyulás alatt is harcol. Max szint: 1. Költség: 10 AF.
Gyors gyógyítás. Leírás: Minden szintje 1 perccel csökkenti az állat gyógyítás idejét. Max. szint: 5. Költség: 5 AF szintenként.
Hosszútávú memória. Leírás: Minden szint eggyel növeli a tárolható kalandok számát. Max. szint: 3. Költség: 3/5/7 AF.
Kalandor. Leírás: minden szint egy %-kal növeli a kaland találás esélyét. Max. szint: 2. Költség: 10/15 AF.
Túlélő. Leírás: Minden szint csökkenti a kalandokban elszenvedett sebződést, és hozzáad egyet a dobásodhoz. Max. szint: 5. Költség: 3 AF.
Alkímista. Leírás: Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7 AF.
Kihívó mester. Leírás: Kihívás során a próbákra kapsz +1 –gyet, de az alapban azonos képességeket továbbra sem választja. Max. szint: 10. Költség: 3.
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.
Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 2.
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Max. szint: 1. Költség: 15.
A kufár barátja. Leírás: Kereskedelmed maximuma megnő 20-szal. max. szint: 1. Költség: 20.
Emléktörlés. Leírás: 3 AF árán egy tetszőleges AF képességet eltörölhetsz (de a ráköltött pontokat nem kapod vissza). Max. szint: 1. Költség: 3.
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. Max. szint: 5. Költség: 3.
Alkusz. Leírás: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 5%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Háborgó őrület. Leírás: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Mágus specializáció. Leírás: Kritikus varázslat szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 5. Előfeltétel: nincs harcos specializáció.
Harcos specializáció. Leírás: Kritikus ütés szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 5. Előfeltétel: nincs mágus specializáció.
Pörgő ütés. Leírás: Másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 10.
Detonáció. Leírás: Másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 10.
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Tüskés bőr: új szakértelem, a visszacsatoláshoz hasonlóan, ha megsebez vki közelharcban, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs Az aura evolúciója.
Az aura evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a negatív aura szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Negatív aura: új szakértelem, ha megsebez valaki varázslattal, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs A bőr evolúciója.
Gyűlölet. Leírás: Választott hordagyűlölet szakértelmed maximuma megnő szintenként 2-vel. max. szint: 5. Költség: 5.
Álomtolvaj. Leírás: Portyázáskor szint x 1% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 5.
Átokszórás. Leírás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak színesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Rezisztencia. Leírás: Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 5/6/7/8/9
Fókuszált erő. Leírás: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.
Dátum: 2010.09.23. 12:37:15
Nem kell hozzá póknak lenni, elég ha csak védekezni szeretnél a rosszindulatú tömés ellen
Dátum: 2010.09.23. 07:10:48
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.


2 év után remény csillan....