Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Quellon

Dátum: 2016.05.06. 11:37:25
+1
Dátum: 2016.05.06. 10:56:04
A pár perc várakozások a legrosszabbak a játékban. Portyában, Térkapuban, bármiben ami nem engedi, hogy azt csinálhassuk amit éppen szeretnénk vagy kellene. Ezeket meg kéne szüntetni, értelme nincs, nem nyertek rajta (ja bocs, egyharmad őskő a gyorsítás.. biztos van pár elvetemült feneketlen zsebű, de szerintem a nagytöbbség CSP-ből gyorsít vagy vagy kénytelen kelletlen kivárja az x percet) szóval szerintem vagy töröljük el a várakozási időket vagy legyen a kronokompenzációval nullára csökkenthető. Akár egy krono AFK-val (de könyörgöm, ne 200 AFP/szint legyen az ára, mert ettől nem lesz izgalmasabb a játék vagy taktikázósabb, csak idegesítő és fejlesztést kizáró a túlárazás, ez egy kényelmi funkció lássuk be, azzal miért kéne szopatni a népet?).

Idézet: Miklós - 2016.05.06. 10:23:37
Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.

Miben lenne jobb a játék a hordák eltüntetésétől? Miért lenne jó, ha a saját szövi társaidat is ki tudnád rabolni?

Azért lenne jobb:
- játéktechnikailag: több célpont lenne, a szövitársakat továbbra sem támadhatnánk, mindenki mást igen, 100% fertőzött bárkit (aztán majd kivágják a társai, ha őket is farmolja és megunják )
- a szövi és hordaváltás üti egymást még hűség záloggal is, felvetettem korábban, hogy akinek van hűség záloga az válthasson olyan szövibe is aminek más a hordája, mert jelenleg, ha egy rubin szöviben hűség záloggal zafír hordatag smaragd szöviben gyémánt hordásként szeretné folytatni az számold ki kérlek mennyi őskő... nem hiszem, hogy nektek ez olyan fontos bevételi forrás, hogy emiatt érdemes gátolni azokat a játékosokat a szabad vándorlásban akiknek nincs pénzük több száz őskövet csak arra elpazarolni, hogy azokkal az új, játékban megismert barátaival játszhassanak együtt, akikkel a regisztrációkor még nem ismerték egymást, más hordában, más szövetségekben kezdtek játszani és más hordabónuszt részesítenének előnyben.
- (szerepjátékos ok) én azért is eltörölném a hordákat, mert ez a széthúzás alapja a Végzetúr nép tagjai közt. Ha legyőzzük a fertőzést és esetleg, ha felemelkedünk majd, ha magányos bestiák helyett civilizált népként akarjuk beírni magunk ghalla történelmébe, akkor felül kell emelkednünk a különbségeken, össze kell fognunk és nem egymás "színe" miatt gyűlölködni, ármánykodni, szervezkedni és háborúzni, erre is utalt az előző nagy javaslatomban az, hogy a "sötét" lényekre korlátozódna a háborúzás, xenók, éjfattyak, idegen entitások és/vagy maga az Ellenség, nem pedig egymás és a bolygó természetes élővilágának kizsigerelése, lemészárlása, teljes pusztítása.

- Ja igen és ha felemelkedünk (vagy nem) és nem fosztogatókként harcolunk egymással PvP-ben, hanem csak barátságosan, fogadásból*, megmérettetés céljából akkor nyilván szükségtelen 4 hordára tagozódni és a társadalom (elvileg) negyedétől elhatárolódni.

* Az esetleges új világrendben ahol nem magányos fosztogató bestiák vagyunk, hanem egy egységes nép tagjai, mely őrzi az újjáéledt Ghallát a sötét teremtményektől és az egymás közti harc megmérettetés vagy szórakozás, nem pedig megélhetés és a résztvevők kölcsönösen "benne vannak a buliban" nem pedig lesből vetik magukat a gyanútlan ellenfélre annak akaratának ellenére, szóval mindkét fél betehetné a díjazás felét és a győztesé a tét. Mint egy póker vagy sakk vagy bármi más partin: én is bedobok egy 5-öst, meg te is, a győztes viszi a tizest vagy amilyen arányban előre megegyeznek/amit a szabály megszab.
Dátum: 2016.05.06. 09:14:49
Köszi
Arra voltam kíváncsi, hogy az nem tud felépülni, mint minden más, tényleg csak tárol, hiába építésnek írja ki és ha megtelik, akkor sem történik semmi és nem is kap senki semmit, csak a kúttöltőnek segít az épület.
Dátum: 2016.05.06. 07:00:42
A Lélekenergiatároló épületről kérdeznék, hátha tudja valaki a választ. Lehet felületes voltam, de se wikin, se a leírásában nem találtam utalást arra, hogy mi történik, ha beépítjük egyben a 10 milliót? Mert ha nem tesszük bele a maxot, akkor szimplán fogy, ahogy épít a tag akinek segítenénk, de ha benn van a maximum 10 misi, akkor is fogyni fog, de kapunk-e valamit azért, hogy teleraktuk/kész? Vagy egyszerűen csak addig nem lehet beletenni többet amíg nem fogy belőle?
Dátum: 2016.05.04. 22:58:00
Idézet: Miklós - 2016.05.04. 16:55:57
1.) Aki valahol mélyen, alacsony szinten pókoskodik, az soha nem fogja elérni a 300. szintet, neki teljesen mind1, van-e ilyen limit vagy sincs.

2.) Akinek van esélye, hogy belátható időn belül (1-3 év) eléri a 300. szintet...


Miklós szerintem ezt felejtsd el. Ha ilyesmit akarsz bevezetni, akkor szerintem mindenki számára elérhető módon kell, tehát ha valaki hamar oda akarna érni, akkor lennie kellene valami módnak, hogy gyorsított tempóban haladjon. Miért akarna bárki még 3< évig a megszokott gályán evezni az új helyett? Főleg, ha az új elvileg jobb? Mert gondolom nyilván nem lesz rosszabb, mint amiről át akartok szállítani minket.
Akárhogy is én azt hittem a cél az, hogy minél hamarabb az egész játékosgarnitúra átálljon az új rendszerre nem az, hogy a szinthuszárok új játékmódot kapnak a többiek meg folytassák amit eddig csináltak.

Én pl gondoltam olyasmire (mások ötletiből is merítve részleteket), hogy aki eléri a 300. szintet az valami mentor lesz. A 300. szint elérésével valami olyan megvilágosuláson megyünk át mi Végzetúrnők és urak, hogy nem szívjuk többet más lények vagy végzeturak Lélekenergiáját, hanem a LE-t jutalmakból, küldetésekből kapnánk pl. állandósított xenó háborúval, tehát LE-t nem szereznénk más lényekből és a tényleges harc a sötét lényekre korlátozódik, nem ghalla természetes élővilágára. A PvP harc megmaradhatna, de más módon, maga a harc ugyanúgy zajlana, csak nem rabolnánk egymástól, hanem más jutalmat kapnánk - csak a példa kedvéért legyen 1 dukát - és a vesztes nem vesztene semmilyen erőforrást, a barátságos küzdelemben alapfeltétel lenne, hogy mindkét fél vállalja, nevezhetnénk párbajnak akár. Szóval 300 felett az élet más lenne. Nem élősködnénk másokon, nem bestiák lennénk, hanem az új világ őrei, a rosszak ellen küzdenénk ténylegesen (xenók, éjfattyak, idegen entitások), nem csak akkor amikor akkora szarban érezzük magunkat, hogy ideiglenesen félretesszük a hordák közti feszkót.
300 felettiek mentorálnák a 300 alattiakat, 300 felettivé csak olyan válhat aki legyőzte a fertőzést. A 300 feletti mentort a 300 alatti választja, hogy ki legyen, ez egy dicsőség lenne, amolyan tanítók, akik új eszméket követnek és azokra valamint az új életformára okítják az érdeklődőket, aki tőlük tanul, hamarabb éri el a "megvilágosodást", tehát itt lenne a lehetőség a gyorsabb haladásra.
És ez akár lehetne úgy ahogy írtad:
Idézet: Miklós - 2016.05.04. 16:55:57
Attól a pillanattól kezdve, hogy valaki eléri a 300. szintet, minden játékosnak elkezdünk vezetni egy jutalmat, mint afféle "nyugdíjszámlát". Ha az 50. szintű karakter vadászik egyet, feljegyezzük, mennyivel több LE-t kapott volna, ha 300. szinten teszi ugyanezt. Ha nagyon "fékez", kevesebbet kap, ha rendesen halad, aktív, akkor többet. És amikor eléri a 300. szintet, felmarkolhatja a "metakarítási számlán vezetett összeget".

Gondolkodtam hogyan tovább, de nem tudom és most már az is hülyeségnek tűnik amit eddig írtam, csak azért nem törlöm, hogy hátha gondolatébresztő lesz másnak vagy nektek Miklós.
Igazából azt hiszem itt lenne az ideje, hogy lefesd az új világot amit te képzelsz, hogy mit csinálnánk? Miért lenne jó a szintrendszer kivezetése, milyen új fejlesztéseknek nyitna ez utat?
Mert ugye ugyanezt folytatni minek? Akkor maradhatna minden így.
Tulajdonképpen miért akarunk új "világot", új "életet" építeni a karaktereinknek? Mert nincs miért csinálni a megszokáson kívül az eddigit, de csak úgy egyik napról a másikra meg nem akarjuk lehúzni a rolót? Végülis mindig ugyanoda lyukadok ki gondolatban: Miklós, neked kell teríteni a lapjaid, hogy mit szeretnél csinálni, változtatni, mert amíg nem tudjuk, addig nincs mire rábólintani vagy ellentmondani.
Dátum: 2016.05.03. 17:13:35
Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
A korlátlan szintfejlődés megfelelően hosszú idő alatt exponenciálisan növekvő különbséget generál a játékosok közt.
Ezt tudjuk mióta játszunk és mivel nem mindenkinek van annyi ideje, hogy szinthuszár versenyt játsszon, ezért maradt le mindenki más szép sorban és mindenki betagozódott a saját tempójával járó mezőnybe.
És ezért nem is akarunk zárkózni nagyobb mértékben, mert a TP meg a szint behozható, de a LE különbség nem.

Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
Minden általam ismert játékban van egy maximális szint, nincs végtelen fejlődés.
És itt mégis ezt hoztátok létre és támogattátok eddig, bár tudható és tapasztalható volt, hogy ez nem működik, semmi sem örök. Mi motivált akkor erre az útra? Hogy más még ilyent nem csinált, majd mi és meglátjuk mi sül ki belőle?

Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
2.) Újra lesz PVP az éljátékosoknak, lesz versenylehetőség, lesz esély behozni az élen levőket.
Szintben behozni ok és beleinvesztált LE-ben? Milyen módszerrel akartok esélyt adni a több ezer TÖ hátránnyal játszók számára, hogy ütőerőben is felzárkózzanak az előttük járókhoz? Ha nem lesz rá lehetőség miért akarnának a kisebb szintűek felzárkózni, hogy sokkal több és sokkal nagyobb pofont kapjanak? Ha meg felzárkóztatjátok őket, akkor az eddigi "királyok" akik általában a legtöbbet fizetik nektek hogy fogják ezt viselni? Pont ezt szeretik, hogy verhetetlenek, ha ezt elveszitek tőlük, miért játszanának tovább?

Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33
4.) Új, alternatív karakterfejlődési lehetőségeket lehetne bevezetni.
4.) Néhány új játékmechanizmus, ami segítene védeni a később érkezőket.

Ezek lennének talán a legérdekesebb dolgok amiket kifejthetnél, hogy hogyan gondolod. Igen erősen motiválni kéne a játékosokat szerintem, hogy belemenjenek valami ilyesmibe amit felvetettél, ahhoz pedig nem elég vaktába lövöldözni, barna mytokronitot, ősi aranytallért meg tejjel-mézzel folyó kánaánt ígérni. Kézzel fogható dolgokról tárgyaljunk, ne délibábokról.
Dátum: 2016.05.02. 16:35:06
Megbocsáss Baraty, de szerintem ez a 20 nem korrekt mennyiség. Ha mindent nem tudtok visszanézni, akkor a vonatkozó szakértelem szintjét és az állatok darabszámát talán illett volna/illene, esetleg egy 48 órás kennelezéssel számolva. Az kompenzáció lett volna, ez így csak egy kis morzsa.
Dátum: 2016.05.02. 16:07:35
Én meg szétválasztanám a háborút és a bajnokságot. A bajnokság nem adna tápot, mert a háborúban ugye mindent szabad a győzelemért és a háború nem is tiszta dolog sosem. A bajnokságoknak meg tisztának kéne lenni szerintem. De ami tápot ad és minél többet vagy ritkábbat, annál inkább csábítja az embereket a csalásra, visszaélésre, kiskapu keresésre.
Dátum: 2016.05.02. 15:59:50
Idézet: Offsboy - 2016.05.02. 14:15:00
"Egyedül" - Ez pontosan mit jelent egy háborúban? Ha én egyedül nekimegyek valakinek, azt úgy hívják verekedés, ha fegyverrel, gyilkosság-párbaj. Ha a haverokkal megyek a szomszéd lakótelep bandája ellen, akkor bandaháború, csoportos garázdaság? Ez fair dolog, egészen addig míg nem szólok egy másik bandának, hogy gyertek segíteni? Hogy a német birodalom a II. világháborúban kezdjen el hisztitni, mert az oroszok beálltak ellenük, és leveleket küldözgetni Angliának meg Lengyelországnak, hogy így könnyű?

Offs, ez oltári, még mindig vörös a fejem a röhögéstől


Don, minden eddigi v6-tól függetlenül csak annyit szeretnék neked javasolni, hogy ne gyere v1-re játszani! Nem tudom melyik világon hogy megy, de v1-en vannak akik LE-ért adják-veszik a bajnoki címet és nem lehet ellene mit tenni.
"Összesorsoltak minket szb-ben? Nekünk LE kell a kútba, nektek +1 szint TF-re? Semmi probléma, egy háborús azonnali kapituláció és minden sínen van, tiétek a mezőink és az együttműködésünk!"
Szerintem nem a feladványok miatt fulladt majdnem teljes érdektelenségbe a vu kvíz, hanem mert a jutalom elenyésző volt és a díjazott réteg is igen keskeny, így a kettő eredményeképp a többség úgy volt vele, hogy kár rá az idő.

Szerintem az nem baj, sőt, jó ha elmés feladatok vannak. Jobb, mint ami csak tippelhető, mert tudni esély sincs rá.
Dátum: 2016.05.02. 10:06:48
storno
Én a Halhatatlanság tételt látnám szívesen újra élőn és/vagy a játékban.
Specializáció visszatért, Megaesszencia nem.
Engem mondjuk nem érint 34 megával csak jelzem, mivel a feltételek alapján vagy mindkettőt vagy egyiket sem kéne látnom elvileg.
Tudom én vagyok a hülye, de nekem nem tetszik, hogy három harcoló felül, negyedik, hozzájuk tartozó alattuk külön, mellette a csatlósnak nevelt, amellett meg már egy hízó (Ja és akkor az még plusz, hogy a "kötelező" fam-ok különböző képpel, melyek nem módosíthatók, mint a sima állatoké [miért is?], a másik két örök harcosom két ugyanolyan lény, mondhatni ikrek, erre elválasztják őket és ilyen kellemetlen társaságba, csoportokba kényszerültek bele.)
Lehet szerzek egy uralkodó pálcát, az javít a képen/eloszlási problémán - ha így marad az alap és nem lesz rendezhetőség. De nem, az uralkodó pálca is csak akkor segít, ha sorbarendezhetem őket, hogy ki-ki után következzen, csak akkor 3+2 harci állat esetleg +1 csatlósnak nevelt lesz, nem 3+1 harcos (+1+1 egyéb) lenne.
Ez alapján kikapcsoltam a majmot és igen, ott van, az omni ítélte feleslegesnek
Milyen jó lenne, ha az omni/gm lenne felesleges. Közeledünk hozzá.


Baraty, az állatok sorrendiségének változtathatósága szóba jöhet egy lépcsőfokként? A sajtra nevelteknél mindegy, de az állandó harci állatok általában 4, de 0-tól 5-ig változhat, lehet hogy van/nak kiemelten fejlesztendő csatlósnak nevelt állat/i a játékosoknak, a 3x5-ben ez most elég kusza lett, ha rendezhetőek lennének ki hol "álljon" az még szuper lenne. Persze nem tudom ez mennyire munkaigényes/megvalósítható és van-e rá igény szélesebb körben vagy csak egyéni agymenés
Igen, a pihenni/harcolni jó lett, nem kell pipálós checkbox hozzá így már, kipróbáltam, viszont a kennelezésnél még jó lehet/lenne, ha csak nem arra is csináltatok valamit, mondjuk ha minden állatnál külön is ott lenne a kennel óraszámának a kiválaszthatósága. mint fent egyben, akkor tökéletes lenne. Úgy aki akarná egyben küldhetné az összeset, harcolót, nem harcolót, ha pedig más igénye van darabonként külön adhatná meg felesleges oda-vissza görgetések nélkül.
Az nagyon jó lett, hogy nem tölt be minden kattintásra újra az egész oldal.

Ami esetleg hiba - ha hiba - hogy nem látszanak az állatok felszerelései az új elrendezésben, csak az van ott, hogy adhatok neki újat.
Ahha, kösz és az jó is Rendben, előbb járjunk aztán fussunk, de várható olyasmi amit vázoltam?
Változott az állatoldal. De miben? Csak elrendezésben? Lehet én nem értem a változást vagy félreértettem, hogy mi várható, de arra számítottam, hogy most aztán majd másképp/könnyeben/csoportosítva, mint a gyógyításnál pipákkal lehet csereberélni, hogy melyik pihenjen, harcoljon, kennelezzen.

+1: "X lélekenergiát használhatsz fel az állataid idomítására.
Jelenleg a befogható 15 állatból 14-t fogtál be."

Az efeletti fél oldalas leírást nyugodtan el lehetne tüntetni, vagy a kezdők számára kérdőjel alá rejteni ahogy mást is vagy hasonló, a lényeg, hogy ha már alakítjuk az egészet akkor az szerintem kivehető.
Dátum: 2016.04.22. 08:46:06
Talán mert a rabolt LE nem feltétlen inspirációs előny. Ha valaki ügyes, szerencsés és szemfüles, akkor lehet marha nagy rabolt LE mutatója inspiráció nélkül is vagy amellett attól függetlenül. Ennek külön figyelése meg egyéb bonyolító tényezők amikbe már bele se akarok menni, nem tudom kivitelezhető-e vagy megéri-e, hogy mi igazságos és mi nem azt sem tudom és most ebben az esetben nem is foglalkozom vele, biztos lenne érv pro és kontra is, csak arra akartam utalni, hogy a rabolt LE nem feltétlen inspirációs előny még ha a játékosnak van is inspirációja és talán ezért nem osztják le.
Dátum: 2016.04.21. 20:07:30
Köszi, tényleg