Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Lavender

Dátum: 2012.03.13. 00:04:33
Idézet: Fecsu123 - 2012.03.12. 23:49:38
A gond a megkülönböztetésben van ősköves és nem köves között. Akár sisakoknál nézve is akár itt a pörgetésnél. A pörgetésnél inkább esélynövelést kellene biztosítania, mint sem tárgymegkülönböztetést.
...
Miért nem lehetett csak itt megszerezhető tárgyakat berakni?!? Mennyivel érdekesebb lett volna az új tárgyakat lesni/várni.
...
Összefoglalva: Érdekes, új, elnagyolt, DRÁGA, a szerencse kijár mindenkinek kövesnek (maximum esélynövelés) és nem kövesnek ez pedig nem így van itt.


100%-ig egyetértek a véleményeddel és a javaslataiddal is. részemről 10pont.
Dátum: 2012.03.12. 18:24:22
jelenleg ez olvasható a karakterlapomon:
Őskő: 100.71

végre rávettem magam, hogy megvegyem a szimpatikus familiárist, erre nem engedi a rendszer, már negyedszerre kapom azt az üzenetet, hogy "Nincs elég ősköved!". ki is léptem, újra beléptem, de ugyanaz volt az üzenet, és nem értem, hogy ha egy familiáris 100-ba kerül, akkor a 100,71 miért kevés...
a gond csak az, hogy műsoron kívül kicsit babonás vagyok, és ez most olyan, mintha rosszul választanék, és olyan jó volna hozzám valami felsőbb hatóság, hogy nem engedi, hogy amiről most úgy gondolom, hogy jó lesz nekem, megvegyem...
Dátum: 2012.03.12. 16:50:30
Hányat pörgethetsz ingyen a lélekufárnál a szerencsekeréken a VU internetes játékban?

azon túl, hogy valószínűleg végzeturas kérdéseket témától függetlenül már nemigen fogadnak el az adminok, szerintem zavaró, ahogy halmozod a helyhatározókat, és amúgy helyesírásilag sem volt rendben a kérdésed. olyat, hogy VU pedig csak itt, a fórumon láttam, vagy egymás közt szóval kvízkérdésekhez semmiképp se használd. mielőtt beküldesz egy kérdést, tedd be word-be, ami automatikusan tud javítani a hibákon. vagy használj google-chrome böngészőt, ez is automatikusan javít, így nem lehet elrontani és nem hiszem, hogy direkt rád pikkelnek.
Dátum: 2012.03.10. 15:08:36
köszönöm a segítséget!
Dátum: 2012.03.10. 10:00:00
az állatos táblázat itt van: http://vegzetur.wikidot.com/moblvl
az irányított vadászattal kapcsolatban közel ugyanaz az ára, az, hogy pöccre pontosan mindig ugyanannyit kapsz, azt szerintem akkor se éred el, ha a csillagos egekig feltolod a szakit. más kérdés, hogy volt néhány kiemelkedőbb vadászatom, mielőtt az irányított vadászat szakit kifejlesztettem, azóta nem sok meglepetéssel találkozom. de ez csak privát vélemény.
Dátum: 2012.03.10. 09:53:22
sziasztok!
most két, egymástól független kérdésben szeretnék útbaigazítást kérni:
1. az asztrális védőburok nevezetű relikvia azon túl, hogy csak portyázáskor és csak védekező félként hatásos, az állatok varázslatokból származó sebződéseit is felezi, vagy csak a tárgyakból származóakat?
2. ha valaki az aukciós házban a különböző elnevezésű tételekért gyakorlatilag szakértelmeket vásárol (pl. +10 kivégzés, sebgyógyítás, idomítás, stb.), akkor ebben az esetben is annyival drágul a többi szakértelem fejlesztési költsége, mintha egyébként LÉ-ért vett volna +10 szakit?
Dátum: 2012.03.09. 09:15:56
ok. csupán megerősítést vártam
Dátum: 2012.03.09. 09:09:09
Minden állatnak lehetnek szakértelmei, ha a kennel legalább 25. szintű. Ha ez nem teljesül, az állatok képességei sem működnek, akkor sem, ha voltak neki korábban!
és ez ugye azt jelenti, hogy elvileg szakértelmei csak addig vannak az állataimnak, ameddig (olyan) szövetségben vagyok, és ahol megvan a megfelelő méretű kennel épület? azaz az álommanónak is csak egy garantáltan szövetségi tag veheti hasznát, hiába a szakinövelő bónusza. és igen, az előbbi hsz-ben szintén rosszul fogalmaztam, arra szerettem volna rákérdezni, hogy lélekszívós szakértelme nincs/nem is lehet nekik, az egyetlen mód, hogy lészívást tudjanak, az csak a felszerelés hozzáadásával lehetséges?
Dátum: 2012.03.09. 08:55:06
Idézet: Craslorg - 2012.03.08. 22:11:56
nagyobbat tudsz sebezni az egyik segítségével, a másikkal több LE-t lehet rabolni a csata végén

a több LE-rablás csak arra alkalmas állatfelszerelés hozzáadásával lehetséges, gondolom, és ezt a kígyó tudja? állatoknak nem lehet lélekszívós képessége, meg ha lehetne-is, csak addig élne, ameddig egy szövetség tagja vagyok, vagy független a szövetségi épületek hatásaitól?
Dátum: 2012.03.09. 08:47:04
a reggelek hatása, sorry, de csak most vettem észre, hogy a szerencsekerék leírás szerint nagyon lelkesen kelll megforgatni a korongot


Alendaar: teljesen igazad van. Félreértés ne essék, én kifejezetten örülök, hogy a játék ezen részén csak nyerni lehet. Annál nagyobb kockázat, mint hogy simán nem nyertem egy pörgetéssel, legalább tényleg itt ne legyen, ez így ahogy van, teljesen jó!

Dzsohar: gratula
Dátum: 2012.03.08. 19:36:29
A következő kalandot tényleg ki kéne venni, logikailag sincs teljesen rendben és helyesírásilag is tele van hibákkal. Csak a durvább hibákat jeleztem szemléltetésként. Azért a részletezés, mert már korábban is jelezték, hogy bajos a kaland. És tényleg:


Napfogyatkozás

Elmúlt az alkonyat és az éjjel is, egy új nap veszi kezdetét. Viszont ez a nap sem hagyományos. Valami van a levegőben, valami készülődik, az állatok is nyugtalanok. Mintha a természet megbolondult volna. De nem csak a természet, a barátaid is furcsán viselkednek... mindenki téged akar megvédeni valamitől...
188. szintű Védekezés próba: Védekezés: 209 + 8 = SIKERES!

... de hogy mitől, azt nem tudod. Minden percben azon jár az agyad, mi lehet az, amit eltitkolnak előtted. Végül addig csüröd- csavarod a dolgokat, míg végül sikerül meggyőznöd őket, hogy elárulják... Viszont van egy feltételük, előbb válaszolnod kell egy kérdésükre...
Kvízkérdés

Mivel jól válaszoltál a találós kérdésre, elárulják a nagy titkot (azaz a helyzet az, hogy a barátaid körében vagy és beszélgettek!!!). A egyik ellenséged bosszút esküdött ellened. Mivel egyedül nem tud a közeledbe férkőzni, vámpír sereget épít (talán toboroz), hogy majd velük bosszulja meg társa halálát. Először csapdába akar csalni. (hirtelen hogyan is kerülhetnél te csapdába, ha még a barátaid körében vagy, tehát nem vagy egyedül???)..
15. szintű csapdaészlelés próba: csapdaészlelés: 12 + 14 = SIKERES!

... de mivel elég magad a Csapdaészlelés szakértelmed, elég könnyed észreveszed az árulkodó jeleket és megmenekülsz(a barátaid köréből kiszakadva hirtelen megmenekültél valamitől...). De mintha még a természet is fogva akarna tartani... egyre sötétebb lesz, pedig még csak délelőtt van.. s ahogy felnézel az égre, látod, hogy egy árnyék kezdi eltakarni a Napot... Csak ámulsz és bámulsz és ez lett a veszted... valaki rádtámad...
Te nyerted a csatát, jutalmad 1237 lélekenergia és 17 TP!

Ezt az első csatát sikerül (már megnyerted, múltidő) megnyerned, de rájössz a szörnyű igazságra. A vámpír, aki rád támad(most győzted le, múltidő) újszülött, ezért sokkal erősebb a társainál. Ezt gyorsan elmondod a barátaidnak is, és tamakodni kezdtek, hogy mitévők legyetek. Ha sikeresen akartok harcolni az új veszéllyel szemben, meg kell újítani a régi szerződést a két törzs között. (ezt logikailag nem tudom hova tenni: 1. ki a másik törzs, a vámpírok? 2. vagy inkább horda, esetleg szövetség, 3. ködös ez a szerződés-dolog, lásd még tovább, 4. a te ellenséged hirtelen közös ellenség lett)
47. szintű tudatturbó próba: tudatturbó: 64 + 1 = SIKERES!

Miután a régi szerződést kicsit felturbóztátok, már nem áll semmi a szövetség (itt már nem törzsről van szó, de nem derül ki, egyáltalán mi a célja a szövetségnek a szerződéssel és hogy ennek mi köze konkrétan ahhoz, hogy te épp veszélyben vagy egy személyes bosszú miatt )útjába. Nem is lett volna értelme halogatni a dolgokat, mert a veszély már nagyon közel van. Ezért minnél ellőbb meg kell tanulnotok, hogy kell harcolni az ellenség ellen... (gyorstalpaló vámpírölésből )
51. szintű tanulás próba: tanulás: 60 + 3 = SIKERES!

... elég jól haladtok a tanulással, viszont egyszer csak minden beszürkül és te ledermedsz. A többiek csak legyintenek és az ég felé mutogatnak... Ahogy az égre emeled a tekintetedet, hirtelen még nagyobb pánik tör rád... eltűnt a Nap... De a többiek megnyugtatnak, hogy semmi baj. Már kezdenél hinni nekik, mikor hirtelen rád támad egy vérfarkas....
Te nyerted a csatát, jutalmad 235 lélekenergia és 17 TP!

... nagy nehezen ezt a csatát is megnyered, s amíg te a vérfarkassal voltál elfoglalva, a többiek a vámpír sereg ellen küzdöttek. (a vámpír sereget eredetileg ellened toborozták, kivéve persze ha a titkos ellenséged maga a vérfarkas...) Időközben minden újra kivilágosodott, és ekkor veszed csak észre, hogy megsérültél...
Felhasználod a következő varázsitalt: zöld manaital.
(talán inkább gyógyitalt)

...amíg a sebeid gyógyulnak, újra eszedbe jut, hogy mit láttál az égen. Egyszerűen nem tudod elképzelni, hogy a többiek miért nem riadtak meg a jelenségtől...te ugyanis meg vagy róla győződve, hogy az a valami volt minden bajnak az okozója.... Végül kíváncsian rákérdezel, hogy mi ennek az oka.... a többiek csak mosolyognak s végre megkapod a magyarázatot...csak Napfogyatkozás volt...
Dátum: 2012.03.08. 18:28:21
Az Átok című kalandnak sem ártana egy kis javítás: többször is előfordul ebben is, hogy a szándék megvolt, hogy a kaland során a játékosok a saját karakterül nevét olvashassák, de nem sikerült a megfelelő kódot beírni, ehelyett az adott helyeken ez olvasható: #NEV#.
Dátum: 2012.03.08. 17:18:41
köszi a tanácsot
Dátum: 2012.03.08. 16:26:20
azon vagyok , csak még meditálok kicsit, hogy melyik legyen a kiválasztott. egyelőre egyre futja, aztán majd még meglátom.
Dátum: 2012.03.08. 16:21:30
ok, jogos. túlságosan elkalandozott a figyelmem a relikviás oldalon, amit egyébként már sokszor nézegettem. az okosítást köszönöm.
Dátum: 2012.03.08. 16:06:57
pff, ezek szerint a legrosszabb eset nem egy szegényes jutalom, hanem van olyan is, hogy nem nyert? ez izgi. mondjuk még mindig jobb, mintha pl. valami értékveszéssel járna egy sikertelen pörgetés, pl. lé, csp esetleg pp vesztéssel. így viszont teljesen baráti a játék ezen része.
Dátum: 2012.03.08. 16:02:16
a familiárisokat rendesen befogható állatként tartja számon a rendszer? mármint beleszámít a maximálisan befogható állataim közé (-1, esetleg -2 eltartható/befogható állatom lesz, ha 1-2 familiárisom is van)? végezetül pedig alapjáraton őket is kell idomítani, vagy csak "eltartani"?
Dátum: 2012.03.08. 15:56:58
és őskő ide vagy oda, kincsesláda elvileg azoknak sem eshet, akiknek már van a tarsolyukban, vagy nem így van? valahogy az rémlik, hogy egyszerre abból is csak egy lehet mindenkinél.
és a kis arcocskák a keréken tényleg azt mutatják, hogy alapból négyféle erősségű jutalom pöröghet? rosszul járni egyikkel sem lehet, olyan, hogy "csőd" itt nincs (a fekete alapon félszeg arcok is csak a legkevésbé értékes jutalmakat jelentik)?
Dátum: 2012.03.08. 09:47:56
ok, tényleg. ma még nem láttam a kérdéseket, csak az ajánlás ablakot, de így értem. köszi a válaszokat!
Dátum: 2012.03.08. 09:40:12
hali!
azoktól kérdezem, akik tegnap kvízkérdéssekkel is foglalkoztak, hogy emlékeik szerint volt-e tegnap besorolásra felkínált kvízkérdés, és ha igen, akkor kaptatok-e a tegnapi besorolásért az ajánlás ablak szerint lé-t. én úgy emlékszem, mintha tegnap legalább három kérdés is pörgött volna, még tán többször is válaszoltam rájuk, de végül nem kaptam semmit. nem ügyet csinálni szeretnék, tényleg csak pusztán érdeklődöm, hogy tapasztalt tegnapról mára valaki hozzám hasonlókat? ha nem, akkor egyszerűen betudom a saját feledékenységemnek és figyelmetlenségemnek, pont.