Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - JoC4

Oldal: 1
Sok jó dolog hangzott el. Szerintem jól felvonultattuk a lehetőségeket "aminek (tulajdonképpen) csak a fantázia szabhat határt". Jó dolognak tartom az eventes elképzelést, kb. akárhány ilyet meg lehet csinálni és ezzel elég sokáig élne a játék. És az összetettebb küldetések nagyon jók lennének, mert a mostani küldetéseknél megy egy számláló x-ig, ha azt elérted jöhet a kövi számláló. Valami történet kéne oda is és mindjárt nagyon változatos.

A "manó fogak". Remek ötletnek tartom. Számtalan dolgot lehetne velük megvásárolni (pl.: erő itala: 2 órán át +3 erő. s a többi rengeteg ilyet lehetne, jah és ha már a cuccoknál tartunk szerintem jobb lenne ha egy végzetúrnak nem csak 1 hanem 2 gyűrűje is lehetne, mindenhol így szokott lenni, ez önmagában nem érv na, de még is csak két keze van egy végzetúrnak. Még ötlet: manófogból a szövetségek építhetnének egy manó szobrot (viccesen hangzik de nem hülyeség) ami mégis mutatja a szövetség nem rest, de nem is járna behozhatatlan hatalmas előnyökkel, 1-2%-kal gyorsabb lélek kút regeneráció s a többi).

"Nyerj csatáét saját magad ellen": Akkor már vigyük tovább. A fertőzés elleni küzdés lehetne úgy, hogy LE fejében megidézed elméd gonosz sötét mását() és azt legyőzöd. Ha nem sikerül legyőznöd újra meg kell idézned. Az idő limit lehetne nagyobb a LE/idézés lehetne kisebb + Minden szinten gyengülne a sötét kép (vagy épp erősödne). És lehetne úgy, hogy a gonosz más a manát "ütné" (abból vonná le a sebzést) és ennek %-os arányában csökkenne a hp (egy tulajdonképpen csak képzeletbeli lény nehezen tud igazi sebzést okozni , de az agyra lenne hatással, így, ha az agy azt hiszi, h ez most fáj, akkor egy idő után tényleg fájna.) Ebbe a csatába természetesen a kedvencünk nem szólhatna bele.

Sebgyógyítás ( nem közvetlenül a témához kapcsolódik csak valaki említette és beugrott egy ötlet, nincs kedvem átírni máshova :d): Nem lenne rossz a sebgyógyítást mint cselekvést alkalmazni (nem feltétlenül csp-ből), pl.: 2 óra sebgyógyítás szer szakértelem szint valamilyen arányban. Ez lehet, h kiváltaná a pihenést, de ehhez nem járna +10% sőt inkább - 20. De ha ez így kicsit erőltetettnek hangzik azt is lehetne, hogy magasabb sebgyógyítás szakértelemnél gyorsabban nőne a hp pihenés közben. A véleményektől függ melyik lenne job. Ha lesz is belőle valami

Egyenlőre ennyi voltam, köszönöm a türelmet.
Alapjában véve nem rossz elképzelés. Csökkenne a terhelés a kisebbekről így minuszból lassacskán plusba juthatnak. A nagyon nagyok pedig ismét üthetnek. Na de van nem is egy olyan réteg ami nem is kicsi nem is nagy. úgy értem nem a nagyok szívatják őket hanem ők egymást, és ütni is tudnak mert még nem "nőtték" ki. Itt az történne h akinek jobban megy az nem az npc-t ütné (mert ugye gyarló az ember) neki jobb ha a játékost üti mert így ő kap és a másik veszít. Akinek meg nem megy az meg az npcbe kapaszkodna, így kizárja h a "jobbak" tól elvegyen így ők nagyság rendekkel a föléjük kerülhetnek. Így meginnt csak eljúznának egymás mellett a játékosok, bár tény h így sem lenne rossz a játék mert így is tudok kit ütni mert ott az npc.

Az állatos ötletet jónak tartom. Nekem is rengeteg pp-van mert egyszer kétszer nem tudok feljönni és soha el nem költöm a pluszt. De szerintem jó ötlet lenne ha az állatokat lehetne fejleszteni, úgy értem tanítani őket, jobbak legyenek a harcban, több plust adjanak a Végzeturnak, akár még tulajdonságokat is adhatnánk nekik amik a lény alapszintjéről indulnak szintlépéskor nőnének egyel, de fejlesztehtők, ilyesmi.
Dátum: 2009.03.18. 21:47:44
Pont a lényeget felejtettem ki. XD

Szerintem nem változtat semmin h kint van ki hány jó kérdést tett fel.
Dátum: 2009.03.18. 21:44:38
Idézet: winnie - 2009.01.04. 12:21:24
Idézet: Tanko60 - 2008.12.21. 08:38:20
Sziasztok !
Nekem az a véleményem erről a kvízkérdések értékeléséről,hogy ne a játékos döntse el azt,hogy jó e a kérdés vagy sem. Azt javasolnám,hogy úgy nehezdjenek a kérdés kategóriák,ahogy fejlődik egy játékos. Minél magasabb szinten van úgy nehezedjenek a kérdések,viszont a pontszámok is legyenek magasabbak a kérdések nehézsgével arányosan. Indoklás : ugyan is ezt a játékot játszák 10 évesektől mondjuk 60 évesekig. Azt hiszem az idősebb korosztály tudás szintje magasabb, ezért ne egy tíz éves döntse el azt,hogy milyen egy kérdés. A kérdések elbírálását inkább a VEZETŐSÉGRE bínám ! Szóval ne a JÁTÉKOS döntse el azt,hogy jó egy kérdés, vagy éppen törölni kell egy tudatlan biztos a törlésre fog szavazni !

Üdvözlettel : Dobermanus


a "vezetőség" épp azért bízta ránk, mert marha nagy meló lenne.


A pont számnál mégis mire gondoltál? Am meg ettől szép a játék h sokan játsszák. És aki kicsi nem biztos h a rossz értékelést ad, lehet h épp tudja a választ.
A vezetőség jól tette h a játékosokra bízta...így izgibb.

Volt itt több alternatíva... Szerintem:

A pontozást a kvízkérdések hez bekellene tenni de csak a már értékeltekhez. Amelyiket nagyon lepontozzák aztesetleg átnézhetné valaki ottt fönt...(így nem kéne mindegyiket ) ha nem fér bele esetleg újra feltenni értékelésre.

A kvíz olimpia szerencsejáték aki könnyűt kap könnyen nyer, de azt se felejtsük el h 50 kérdésből elég ritka h mind könnyű. És az sem árt ha egy kicsit okosak vagyunk. Ha ki akarjuk küszöbölni a szerencse faktort ( ha egyaltelán kiakarjuk) össze állított kvízkérdéseket kellene feladni. mindenki ugyan azt kapja így tényleg az ész és a gyorsaság dönt.

Volt szó arról h a kvízkérdéseket utólag meglehessen magyarázni mi miért az ami. Nem rossz dolog, akkor ha te oldod a kérdést. De állandóan minden feltett kérdésnél még ezt is oda írni egy idő után teher lenne. És megint csak plus melót varrunk a vezetőség nyakába.
Azt hiszem mindenre válaszoltam amire szerettem volna. Elnézést, kicsit hosszú lett. A helyesírási hibákért ujfent elnézéseteket kérem (nem vok egy jó magyaros).
A ROMBUSZ deltoid vagy trapéz?

mindkettő (hejes válasz)
egyiksem
deltoid
trapéz

Ezt miért töröltétek? mert iskolai anyag most írtam belőle.
Dátum: 2008.09.29. 21:14:03
A hejetesítés nem lenne rossz. Bár ha elmész hosszabb időre ott a láthatatlanság, aztán ha megjössz elköltöd a pontjaidat és ugyanott vagy. Annak én is örülnék ha lehetne találni őskövet kicsi eséjjel de azért akkor annak is lenne aki nem fizet. A plus szűrők nem lennének rosszak könnyebb lenne a portyázás. Jah és ami szemet szúr "apró óriás skorpió" oké h a méret jellemző egyuttal utal a lélek enregi mennyiségére is de azért ez fura nem?
Dátum: 2008.09.29. 21:03:42
ÉN nem fogok szavazni mert nincs nekem megfelelő pont. Én szeretem a fantasyt a böngészős játékokat is, a kvíz rész nagyon bejött imádom (tetszik a sárga felirat h a kövi vadászat hoz + 10% megy), a legenda is nagyon jó lehetne több ijen szöveg is nem csak szintenként, jó lenne ijeneket olvasgatni. Na és persze a szakértelmeket illet tetszenek, örülök h egyaltelán vannak mert böngészősökben nem nagyon szokott lenni. Nagyon ez már kezd hasonlítani egy igazi szerepjátékra (a könyves verzióra gondolok) imádom őket bár azért neten keresztül soha nem lesz ojan jó szerepjátszás mint amikor összeül a banda de attól függetlenül jó. ÉS tetszik. A prémről annyit h aki kivánja támogatni a beholdert az tegye, viszonylag olcsó és jobb lesz a játék. Bár az aki nem prémes annak valószínű majd gondja lesz velük, de már mások is írták majd elhúznak a prémesek és megmaradnak maguknak a prém nélküliek.
Oldal: 1