Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2010.03.02. 17:52:13
ha még nem írta senki: nem tudok max kincspontot váltani, mert mindkét gomb a gyógyitalbeállításon változtat. cserébe szegényebb lettem 50 kincsponttal:)
Dátum: 2010.03.02. 17:50:50
Idézet: Tomreptile - 2010.03.02. 14:34:51
A sárkányvadászat című kaland során a következő hibát találtam:

38. szintű csapdakészítés próba: csapdakészítés: 30 + 3 + 5 kristálypont = SIKERES!

Áruljátok már el,hogy lehet elérni a 38as szintet amikor a szakértelem maximális szintje 30!?

Kérem javítsátok,mert szerintem az is elég,ha a kalandszakikat a kért szinten tudjuk tartani,nincs szükség lehetetlen küldetésekre!!!
Köszönöm!!!


szívem, mi értelme egy 29-es csapdakészítés próbának? legyen a taumturgiapróba is 34-es szintű. nem sok könnyebb próba van egy 38-as csapdakészítésnél.
Dátum: 2010.03.02. 11:45:19
szóval te is a véleményezőben keresed a hibát és nem magadban. hidd el, ha tizen döntenének, akkor azt tartanéd nevetségesnek és huszat követelnél.

add fel nyugodtan. az első kellemetlen élménynél ki kell szállni. a való életben is.
Dátum: 2010.03.02. 11:40:23
legalább a fórum ilyen kellemes lila maradt. egyébként szerintem rettenetes. nyilván megszokja az ember, de jelenleg kifolyik a szemem.

szerencsére a kh nem pihent:

Ma, 11:00 *Trexaus* winnie A csatát ellenfeled nyerte.
Dátum: 2010.03.02. 11:39:21
mindegyiket ki fogod maxolni úgyis idővel. te döntöd el, hogy most vagy később.
Dátum: 2010.02.27. 15:03:03
Idézet: Sznoopy - 2010.02.25. 19:39:00
Most nagyon úgy tűnik, hogy azokat preferálják akik 65-ös szint körül és fölötte vannak, érdemes megnézni a tárgyaikat, amik nekem pl soha nem lesznek, mivel lemaradtam az előnyökről a szintem miatt...

Nem tudom ki hogy van vele, de a legutóbbi szavazáson 5 kérdés volt, abból 4-et megcsináltak, ami egy baromság volt, és az 5-ikről szó sem esett, a kristályokról...


mi ez a trendi hárompontozás? ennyire villogtatni akarod a duzzogásodat? nem óvoda, nem kell hisztizni. ha gondolatod van, fejtsd ki.

de az valahol gáz, hogy úgy érzed, hogy csak csalással tudnál jó lenni. ez igazából játékosi képességeid erős kritikája.

(mondjuk nem tudom, miért az aukciós topikban jön elő, hisz öröm látni, hogy egyre több kisebb karakter visz haza érdekes relikviákat. nem sírni kell azon, hogy valami nem jött össze neked, hanem tenni érte, hogy összejöjjön.)
Dátum: 2010.02.24. 23:41:47
Idézet: Bryan1717 - 2010.02.24. 21:35:46
Szeretnék javasolni a levelezéssel kapcsolatban egy fejlesztést.

Jó lenne mert nem kellene órákat, esetleg napokat várni mire 2 ember kibeszél egy témát...


a beholder kft azt hiszem nyáron csinált erre megoldást. gmail.com. állítólag nagyon jó gyors kapcsolattartásra. sőt, elejtettek valami infót, hogy nemsokára elkészül valami MSN és ICQ elnevezésű fejlesztés is, ami a még gyorsabb üzenetváltást teszi lehetővé. fingers crossed.
Dátum: 2010.02.23. 12:01:48
Idézet: Tyberius06 - 2010.02.18. 18:20:52

Tényleg??? Milyen hekkelést használsz, hogy 73-ra húztad a tanulást vagy 45-re a csapdakészítést??? Persze krisztályokkal lehet jönni, de azt nem nevezném könnyű próbának, ahol ekkora a random/szerencse szerepe, mert 60-as tanulással dobsz egy-est a kockával és máris repült 12 kristály egy olyan próbára,


arra célzok, hogy ezek olyan próbák, ahol ha kell is kristlypontot használni, csak minimálisat. az teljesen igat, hogy ellenben kikerülni sem tudod a használatát sehogy, ha nem jó a dobásod. de inkább ezerszer maxos szakértelemre egy ilyen próba, mint egy (vagy több) nullás szakértelemre akármilyen próba. egy mászás még elmegy a kalandba, puff neki, 40-70 KP, de ha még másik is van mellette vagy lopás, az eldobós. lenne. kár, hogy a második mászás csak az első után derül ki.
Dátum: 2010.02.23. 11:58:25
nem tudom, nekem nullásak a szakértelmeim és mégis tudom teljesíteni.

növeld a szakértelmeket vagy szerezz kirstálypontokat.
Dátum: 2010.02.22. 17:34:49
Idézet: Sznoopy - 2010.02.22. 12:40:16
Egy Zarknod féleséget berakhatnátok megint, mert kezd ellaposodni a játék, a sok negatív fejlesztés miatt...


negatív fejlesztés? "SOK" negatív fejlesztés? ó, te szegény... ne legyél már süsü. nézd meg a statisztikákat, hogy a kalandok és a barátságos portyák milyen népszerűek. ne a játékot szidd, ha nem vagy képes magadnak érdekessé tenni.
Dátum: 2010.02.22. 12:36:03
következtess. az egyik menüpontban. nem sok olyan menüpont van, ahol mindig új és új dolgok jelennek meg. egy ilyen a legenda menü. a másik a szakértelmeken belül a tanulás., ahol újabb és újabb szakértelmeket tanulhatsz. mivel a drákin nem szakértelem, ezért evidens, hogy a legendában kell keresni. ha megfelelő szintű leszel, majd olvasl is róla.
Dátum: 2010.02.22. 12:34:40
Idézet: Timcsike - 2010.02.22. 10:47:51

Talán jobb lenne egy olyan választható "üzemmód" is, ahol az állat bármikor kivehető lenne. Aki ezt választja, annak bármikor elérhető lenne az állata a kennelben,


miért lenne jobb? még több könnyítés kell? így túl nehéz a játék? van egy olyan funkció, ahol akár hibázni is lehet, elhamarkodott döntést hozni, ahol tervezni kell és még ezt a csepp nehezítést, gondolkodást is vegyük el a játékostól? tehessük be az állatokat pár percre is a kennelbe, hogy ne csökkenjen a moráljuk?

"elküld 3 állatot a kennelbe 48 órára"

ez mondjuk humorors volt. éljen a sok 24-es kennellel rendelkező szövetség. a többiek meg...
Dátum: 2010.02.22. 09:26:38
hány éves lehet?
Dátum: 2010.02.22. 01:23:25
Idézet: Cila72 - 2010.02.18. 19:36:38
Nincs értelme megtámadni a karaktert, mert 0 lélekenergiát szereznél tőle. Ezt a háborúknál nem lehetne mellőzni? Mi értelme?


mi köze a háborúnak ahhoz, hogy valakit három óra alatt 5ször lehet támadni?
Dátum: 2010.02.21. 17:03:43
ilyenkor azt is írd be, hogy miért jobb nekem, ha hozzád lépek be, mintha mondjuk egy sok-sok épüéettel rendelkező szövetségbe mennék? és miért jobb neked, hogy nem lépsz be egy meglévőbe, s erősíted ezzel azonnal a karakteredet?
Idézet: Mpsith - 2010.02.19. 16:33:52
Üdv!

Lenne egy ötletem a kalandokkal kapcsolatban, mégpedig az hogy ha valaki csinál egy kalandot, annak legyen lehetősége rögtön kipróbálnia azt. Szerintem, így nem csak nekem lenne jobb.


mi annak az értelme ,hogy olyan kalandot csinálsz, amiben tudod, milyen próbák vannak? az miért érdekes? az egész lényege veszne el. vagy az potya LGY-ot akarsz?
Dátum: 2010.02.19. 17:14:29
a leggázabb kalandok egyike. kár, hogy vannak olyanok, akik nem bírnak magukkal és exhibicionizmusuk kiélésére használják fel az írást. aztán meg elfogadják. innentől kezdve bármilyen kalandozót fel lehet tüntetni negatív színben. szomorú.
Dátum: 2010.02.18. 23:26:28
Idézet: Bottom30 - 2010.02.18. 16:51:28
Mit lehet kezdeni a sok támadás italával, amit kapok?
Felhasználnom nincs értelme, mert most hogy van a meggyőzőkészség 2 (kihivás), nincs értelme portyáznom. Másra nem lehetne felhasználni?


miért nincs értelme portyából LE-t szerezni? meg tippre morálnövelésre jobb a 15 percenkénti gyógyítás. legalábbis olcsóbb.
Dátum: 2010.02.18. 16:11:23
de tényleg. hosszú regények helyett írd be, hogy nehezek a kalandok. csak akkor ne a legkönnyebbekkel kezd, mert valljuk meg, hogy egy 73-as tanulásnál vagy 45-ös csapdakészítésnél nem sok könnyebb próba van. ha viszont neked a legkönnyebbek a nehezek...
Dátum: 2010.02.18. 16:10:06
Idézet: Tyberius06 - 2010.02.18. 14:29:15
Volt már róla szó, de szerintem az nem kóser, hogy a zárt szakértelmek (van lehetséges maximumuk) a maximálisnál sokkal magasabb kalandpróbákat kapnak. Pl. a legutóbbi két esetem: 73-as tanulás próba, mikor 60 a max?


nálad a 13 az már sok? 13!! ember. nem 76. vagy 52. 13. amit 50% eséllyel megdobsz és 0 KP-vel megcsinálsz? mennyi kellene, hogy ne érezd nehéznek? legyen a max alatt? de izgalmas lenne. és mindenki egy ütéssel ölj meg, mert a harcok sem egyszerűek.

Idézet: Tyberius06 - 2010.02.18. 14:29:15
Aztán a csatákról ne is beséljünk, némelyik csatában majdnem többet sebződök, mint egy magasabb szintű epikustól...


ez a szép benne, hogy nem kötelező kaladnokat csinálni. de ha a sebződés zavar. nyomd fel a taumaturgiát és dobj bele egy -80 támadásos vakító fényt.

Idézet: Tyberius06 - 2010.02.18. 14:29:15
Valami olyasmit kéne, hogy a tényleges hatás x-át ténylegesen visszagyógyítja a próba során, mert egyébként nem sok értelme van, hogy használsz gyógyitalt, de semmi hatása nincs ténylegesen...


félreérted gyógyitalozást. tekintsd az egészet x tárgy használatának. csak x tárgy itt a gyógyital. lehetne kincsesládika is, de csak a kalandok miatt felesleges új tárgyat kreálni. és változatosabb is, mint a "veszítesz LE-t", mert a gyógyital is csak ennyi, kivéve, hogy koppanhatsz, ha nincs nálad.