Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Blackjack

Dátum: 2009.11.28. 20:51:32
szerk: túl nagy módosítást nem jelent, a játék egészére nézve, csak pár embernél van 1 perces gömbözést biztosító relikvia, nekik nyilván fájobb a dolog, ha a vadászat kémlelésére használták a gömböt.
Dátum: 2009.11.28. 00:47:44
Én inkább a vírus mutálódásától tartok, ami egy természetes folyamat, minden vírus mutálódik kisebb-nagyobb mértékben. Nyilván az oltás a mutálódott vírussal szemben is ad védettséget, de minél jobban változik ez a csúnyaság, annál kevésbé ér valamit a vakcina, ezért is hangsúlyozzák pl. hogy a "sima" influenza ellen nem jó a H1N1 elleni oltás.
Igen, a másik meg a háború, ott is ki lehet használni. De ezt már azért nem írtam bele, mert már így is azzal jönnek, hogy a fél perces türelmi idő megöli a PVP-t (LOL), így még a háborút is tönkretenné gondolom.. Holott itt nem a támadók szívatásáról van szó, hanem a rendszer egyensúlyba hozásáról! A karakter így is úgy is támadható lesz, csak fél1 perccel később, de ez a később kifejezés is csalóka, mert bizony a támadó pár másodperces előnyben van, ha elhiszitek ha nem.

Mind1, szerintem elég érv és ellenérv hangzott el, meggyőzni már nem fogjuk egymást, így majd jön a JV és dönt, valszeg úgyis marad minden a régiben egyébként:)
Idézet: Damage - 2009.11.27. 19:48:39
Ácsi, én nem felszerelés-trükközésről beszéltem, hanem arról, hogy nem kötelező kicentizni a vadászatot!

Mód: helyesírás


Damage: és akkor mi van ha nem centized ki? Megállsz és elköltöd az LE-t, de az eredeti probléma ettől nem oldódott meg:) A támadó egyébként sem tudhatja, hogy van e nálad LE vagy nincs, maximum a TP növekedéséből következtethet.
Idézet: Mortimer - 2009.11.27. 19:47:08
Figyelj, lehet trükközni a felszereléssel, ettől még a dolog igazságtalan marad: te már azelőtt támadható vagy pár másodperccel, hogy elérnéd a 15%-ot. Lehet ezt mismásolni, egyéb, kerülőutas megoldásokat keresni, de tény marad. Ez hiba, ezt javítani kell.


Pontosan erről van szó, valszeg sokan még nem tapasztalták meg és azt hiszik túlzás..
Csak magas a szintem, ez még nem jelent semmit, max annyit hogy régóta játszom, a toptól én is messze vagyok:). Csak azért írtam be, mert amit lehetett azt tényleg kipróbáltam, még a -számomra- teljesen abszurd "kimásolt cím őrjöngő frissítése" című epizódot is, de ez sem ér semmit.

Ezt a fajta támadást egyébként Miklósék (akarva vagy akaratlanul) megtámogatták a Kristálygömbbel, ami szerencsére aukciós relikvia, így nem jön velünk szembe túl sűrűn. Szívesen veszek tanácsokat, tényleg, de mindent kipróbálva, csak szerencsével tudod kivédeni az ilyen támadást (húzod, halasztod, variálod, váratlanul felgyógyulsz -megjegyzem ennyi mindent kell csinálni, a másiknak meg csak a frissítést nyomogatni-), de ha épp akkor is nyomogatja a frissítést, akkor tök mind1 az egész. Az eredeti javaslatomban fél-egy perc idő szerepelt, komolyan azt hiszitek, hogy ez a minimális türelmi idő nagyban befolyásolná az emberek támadhatóságát? Ez csak annyira lenne elég, hogy kivéd ezeket az "extrém" támadásokat, ha az oldal épp belassul, akkor még arra se..de legalább remény lenne rá, és JOGGAL lenne magára büszke az aki így is be tud verni, mert most nem nagy kunszt.
akkor még egyszer le irom..nem a rablásról van szó, hanem a 15% támadó/védő balanszról. Remélem Jerikó még visszanéz, hátha ő érthetőbben ki tudja fejteni..
Köszönöm hogy tanácsokat adsz, azt hiszem 78as szinten értem hogy működik a játék.. ja és de, épp hogy magas szinten elég gyakori eset ez amiről írok, de biztos vannak alul is. A tamagocsizás meg nagyon népszerű kifejezés, minden olyan dologra, ami nem az agresszort segíti. Ja, hogy pl. a büntetőt (ami egy védekező tárgy) randommá tettük, az persze nem tamagocsizás..de lehetne még sorolni:)
Idézet: Kundi - 2009.11.27. 19:17:07
Benne van a védekezés a rendszerben, éppen hogy nem világit rá nagy pulzáló vörös nyíl.

Nyitva van az epikus csata ugy hogy támadhatod.

Minden mást egy másik ablakban csinálsz. ott amikor közeledik az idő, visszamész az epikuscsatás ablakba. És egyszerű középsőegérgombra beállitod, hogy open link in new tab vagy windowt nyisson. majd mintegy örült elkezded nyomogatni. kész is. abban a mikorszekundumban megy a leüttetés. Valszeg a másik oldal is ugyanezt csinálja a te támadásod gombjával.

Tehát fair! ugyanannyi időtők van. Az nem lenne fair, ha te megakadályozhatatlanul ki tudnád védeni.


Ill ezen felül ott van az aukciós házban a kamikaze tárgy. Csak kell valaki aki 0 LE vel táborozik és kész vagy.


Ne nézzetek légyszíves teljesen hülyének:) Ezeket már mind kipróbáltam, és mint mondtam igen gyors neten ücsörgök, mégsem ért semmit, a támadó mindig előbb ütött be..tehát nem fair.

szerk: az a baj, hogy elméleteket gyártotok, ezeken már túl vagyok, próbáljátok ki gyakorlatban, utána mondjátok, hogy ki tudjátok védeni!:)
Idézet: Almási Viktor - 2009.11.27. 19:00:23
Scriptet felejtsd el, ezzel kár vagdalózni, mert ilyen elven te is írhatsz scriptet amivel 15% alatt tartod magad és akkor csak a netsebesség dönt.

A mondandód többi részére is reagálva, én meg azért játszom hogy PVP-zek, raboljak és nem érdekel a bújócskád, nekem jogom van a rablás lehetőségéhez, és rengeteg időt eltöltök ehhez a játékkal, követelem a játékélményt!!!
Ezért én azt a javaslatot teszem, hogy a játékosokat már 14%-nál lehessen támadni, mert ez így számomra nem játék, és jogom van hozzá, főleg miutána Beho talin már őskövet is fogok venni!!!


Az a baj, hogy nem akarod felfogni az alapproblémát. Igen, neked jogod van megtámadni, nekem meg jogom van kivédeni a támadást, igaz? Szerintem eddig egyetértünk. A probléma az, hogy én ugyanannyi energiát fektetek a te támadásod kivédésére mint te az én megtámadásomra, te mégis meg fogsz engem támadni, ha akarsz. Ez szerinted így igazságos, és jól van. Szerintem meg nincs jól. A scriptet is felesleges emlegetned, vegyük ki a képletből a scriptet, az URLbe kimásolt direkt/közvetlen támadási link (amit aztán manuálisan frissítgetsz) jobb helyeken ugyanúgy szabálytalan..lenne. Ráadásul nem, nem tudom ezzel a módszerrel SEM megakadályozni, a te támadásodat (már próbáltam manuálisan..), ugyanis a "beütés frissítgetés" a 15% kijövetelével egyidőben megtörténik mindig, gyorsabban minthogy bármi más történne.

A rablás bűvkörében érsz, már többször leírtam, régen nem az LE rablásról van szó, hanem a támadhatóságról, a kettő nem egy és ugyanaz feltétlenül. A 15% ráadásul a játékosok védelmére lett létrehozva, nem a szívatására.

szerk: ráadásul ne próbáld meg úgy beállítani a javaslatomat, mintha az a pvp rovására menne, hiszen szó sincs erről. Aki eddig nem figyelt a 15%-ra az ezután sem fog, ez a modosítás csak betömne egy apró foltot a 15%-os védettség szabályban.
Ha nem csak felületesen olvastad volna el az írást, látnád, hogy nem az a bajom hogy LEVERNEK, hanem hogy a készítők nem adnak esélyt a KIVÉDÉSÉRE, ha ez szerinted nem unfair, akkor nem látod a lényeget. Nem csak az LE rablásról van szó. Ha én hajlandó vagyok a saját időmből arra áldozni, hogy itt üljek a gép előtt, hogy folyamatosan leverve tartsam magam (mindegy milyen indokból: pl ha nem akarom, hogy kínzókamrába vigyen vki), akkor erre legyen lehetőségem, hiszen nem kevés időt, és energiát ölök a dologba. Jelenleg nincs rá lehetőségem. Nem tudsz folyamatosan 15% alatt maradni, mert páran kihasználják a másodperc pontos támadást. Érted mi a baj? Egy támadási forma ami ellen nincs orvosság. Pedig én ugyanannyi -sőt- energiát áldozok a védelmemre, mint az aki a másodperc pontos támadásra építi fel a játékát. Attól, hogy 16%-on lehetne először leverni az embert azt hiszem ez még egy pvp játék maradna, annyi történne, hogy aki hajlandó időt és energiát áldozni, az 15% alatt tud maradni, ha akar. A játékosok 90%-a észre sem venné a változást, 9%a pedig üdvözölné. Ráadásul a 15% azért lett bevezetve, hogy a játékosoknak védelmet nyújtson, ezt az intézkedést tenné tökéletessé az a megoldás, amit Jerikó javasolt (15% alól kijöve az epikus, térkapu,használható, 16%on támadhatóvá válik a karakter..s ez nem egy ajándék lenne, mert itt kell lenni hozzá mindig időben)

De rendben, maradjon minden így, viszont akkor azt kérném a fejlesztőktől, hogy oldják meg azt, hogy ne lehessen kimásolt címmel másodpercenként (kimutathatatlan script egyébként..) frissítgetni a böngészőben.. (nem lehet megoldani..ezért lenne ésszerű és FAIR, a 16%os korlát)
nem szeretném ha ebbe az irányba menne el a téma, mert ez már csak mellékes (hogy van e ilyen játékos vagy nincs), maradjunk az alap problémánál, a kivédhetetlen mp pontos támadásnál, ha az megszűnik minden megoldódik:)
Nem mondom azt, hogy script, a kémgömbbel pl. 1 percenkét lehet csekkolni az illetőt, nyilván ott ül a tag, és percenként csekkol, közben frissitgeti az URL-t. Ezzel még nincs is baj (leszámítva a kimásolt URl frissítést), de ha én is itt ülök, és ő is, akkor miért csak neki van esélye bevinni a csapást?
Igen, de ez sajnos nem megoldás. Szerinted nincs ilyen játékos, de a gyakorlat azt mutatja, hogy van, többször csináltam/juk (akiket ismerek), hogy módosítgattuk a tárgyakat, így nyerve x időt, de egyszer ugye mindenképpen ki kell jönni a 15% alól, s akkor "csodák-csodájára" egyből jött a másodpercre pontos kivédhetetlen támadás. A problémám nem azzal van, hogy támadnak, hanem azzal, hogy a fejlesztők a támadót direkt vagy indirekt módon segítik (hammer url cím használattal), és a védekezőnek esélyt sem adnak a támadás elhárítására, ez így teljes mértékben unfair eljárás. Ha megvalósulna az, amit jerikó mondott, az alig adna egy minimális időt a védekező játékos számára, aki nincs gépnél így is úgy is bukja, szóval a többséget semmiféle hátrány nem érint, viszont megszüntetné a védhetetlen támadás fogalmát. Akit a türelmi korláttal együtt bevernek, az már csak magára vethetne, míg a mostani rendszerben a játékos a legkevésbé hibás.

szerk: ráadásul ez nagy programozási feladatot sem igényel, csak egy kis jóindulatot és belátást:)
Idézet: Jeriko - 2009.11.27. 15:19:59

Nem is tudom mikor írtam először (tavaly volt), hogy karakter csak 16% felett legyen támadható, de ő már 15%-tól tudjon epikusozni, portyázni stb.
De úgy látszik elemi szükséga van a játéknak másodperces pontosságú klikkre.


Igen, röviden megfogalmazva én is valami ilyesmit szeretnék, csak, hogy fair play legyen..
Miért van az, hogy nem hogy másodpercre pontosan, de a frissítéssel egy időben be tudnak támadni egyesek? Miért nem adtok ennek elhárítására valami lehetőséget? 60+ megás neten vagyok, gyors net, nincs csúszás, itt ülök, frissítgetek, mégis valakik mindig gyorsabbak, és mire befrissül a lap (kijövök 15% alól, már a támadás is lement, egy időben a kettő..)..nyilván vagy script vagy csak bemásolja a böngészőbe a megfelelő címet és azt frissítgeti másodpercenként (ami sokkal gyorsabb, de ugyanúgy unfair). Egyrészt az ilyen közvetlen címfrissítést -másodpercenként- hammernak számít, másrészt legyetek szívesek megadni az esélyt a kivédésére (ha a támadónak "megadatott, hogy másodpercenként frissíthesse a közvetlen címet URLben, akkor a védekező is kapjon valamit..). Már javasoltam, de nem foglalkoztatok vele: 15% alól kijöve még legyen egy fél-1 perces szünet amíg nem támadható a karakater, az hiszem ez egy fair dolog lenne, mert ez olyan kevés idő, hogy ugyanúgy itt kell ülnie annak egyből le szeretné magát veretni, de így ez a minimális kis idő esélyt ad arra, hogy ne verjék be egyből..
Dátum: 2009.11.18. 12:23:45
Én továbbra is azt mondom, hogy nem a randommal, s nem az adatbázisokkal van a baj, hanem a scripteléssel. Akinek nem inge nem veszi magára, de a jelenség létezik (létezett), aki használja(ta) az olimpián az minimum süllyedjen el, a medálja meg égjen rá a bőrére.. Sajnos Miklós saját bevallása szerint sem tud mit kezdeni a scriptekkel, szóval..
Dátum: 2009.11.17. 13:17:03
Nem olvastam át mindent, mert sok lett, de sort kerítek rá. először is gratula az Ájjatkáknak, tényleg!:) Ahogy látom a vita itt a stílusról folyik, sokszor nekem sem esett jól néhány farmos kommunikációja (pl. amikor valamelyikőtök beírta, a 24-ik epikus környékén -amikor volt az a hiba-, hogy mit sírunk ezen, amikor már rég eldőlt a szerver..de ennek ellenére se kapjunk kárpótlást. A végén pedig a köszönjük a játékot vagy ilyesmi helyett, meg a gyertek máskor is veszíteni is eléggé félresikerült humor lett, lehet, hogy ezt ti nem is érzitek. Kicsit olyan, mint amikor a négyszeres olimpiai bajnok futó elsőként ér a célba, és az ünneplés helyett inkább hátrafordulva az utána beérkezőket gúnyolja, így nyilván nem fognak sokan odamenni hozzá gratulálni..

A szerverhez:
Az ájjatkák nem csináltak semmi különöset, nem is kellett. Egyszerűen annyi történt, hogy ők vágtak neki egyedül előre összegyűjtött "válogatott" csapattal a szervernek, és ez meg is hozta nekik -újra- a sikert:) Másodszor vittétek a szervert, jogosan lehettek magatokra büszkék, ez nem is vitás.

Taktikákról meg ilyesmiről felesleges -szerintem- beszélni, mert egyáltalán nem ez döntött. Én a Khatifokhoz csapódtam, és én úgy látom, hogy nem a taktika döntött, hanem a gondosan összeválogatott csapat, de ez várható volt, és így is van rendjén:) Annyi a tanulság, hogy ha nyerni szeretnéd a versenyszervert (csapat szinten), akkor szedd össze az indulás előtt a megfelelő embereket;)
Dátum: 2009.11.16. 22:36:57
A legtöbb játékosnak ez a második, harmadik világa, és így együtt sok volt szerintem. Legalábbis azoknak sok (szerintem) akik versenyben voltak a győzelemért, csak a magunk örömére játszva persze lazább:)
Dátum: 2009.11.16. 21:59:56
Az cseszne be, ha hosszabb lenne ez így pont elég volt (a vége felé még sok is).