Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Piciklon

Dátum: 2010.11.05. 16:20:45
Idézet: India - 2010.11.05. 16:15:53
Az én szövetségemnek is vannak bónuszai:

+9 védekezés (Védőfal)
+18 támadás (Gyakorlótér)

a többi ellenfelem mind erősebb(nagyobb TÖ összegű) volt nála:

A csatában összesen 200 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát TASZKEN(TÖ:216)
A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát APASAS(TÖ:251)
A csatában összesen 203 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát SHIUN(TÖ:289)
A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát PARAZ1A(TÖ:233)


Ez esetben tényleg random...
Saját példámból tudom, hogy mekkora szórása van magas! szinten. Az alacsonyabb szinteken pedig még inkább
Ha gondolod írj a bug@-ra és ránéznek...
Dátum: 2010.11.05. 16:00:03
Idézet: Kovika - 2010.11.05. 15:42:21
Idézet: India - 2010.11.05. 15:04:34

Delilah: TÖ összeg 368,méregfelhő,vérfarkas agyar,17.szintű állat
Pattyingó: TÖ összeg 215,energiatüske,csiszolt vérfarkas agyar,1 szintű állat


Ez egy nagyon durva, biztosan programhiba, vagy Pattyingó felé lejt a talaj....


Esetleg a +12/+12 szövetségi háttér, ami rásegíthetett (jobb ötletem hirtelen nincs)...
Dátum: 2010.11.03. 14:06:47
Vicces lesz, amikor majd emiatt jönnek sorra a panaszok, hogy véletlenül rákattintott valaki
Dátum: 2010.11.03. 11:46:52
Khm...jó az EH...sőt!

Továbbra se reagált jó Miklósunk, hogy mit kezdene azzal a magas szintű VFről EHre váltó karival, akinek már most is szűkös a célpont kerete?
Felvetettem egy alacsonyabb szinten (85-90) szinten megjelenő KH lehetőségét (mint arra választ kaptam, technikai akadálya nincs, hogy a KH legyen az egyetlen olyan szövetség, amelynek több, mint 35 tagja van), a válasz/reakció cirka az volt, hogy szájhúzás, majd egyszer visszatérünk rá.

Akármennyire szívesen menne át a jóember EH-ra (mert tényleg van benne potenciál), de ennek következtében egy olyan légüres térben fog vakarózni, hogy a hajára kenheti az übertápra kifejlesztett EH-t.

Egy lehetőség lett volna a láthatatlan vadászat nerf előtt, mint taktikai elem, de jelenleg ugye ez is megszűnt. (taktika lényege: aktív EH, vadászat láthatalanban /ez csak felezte volna az AFTP-t)

Részemről a keserű szájíz megszűnne, ha fixen több portyacélpont lenne magas szinten (Top 35 alatt) így nem döglene le az ember és sokkal többen dobnák a VF-et.

Így ahogy figyelem a reakciókat innen-onnan, eredmény: "Na jó, inkább lassabban haladok az AF-el, de tudok játszani. Ergo VF marad."
Dátum: 2010.11.02. 22:41:58
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.


Idézet: Miklós - 2010.10.28. 16:43:12
Nem kell aggódni, a térkifordító italt nem fogjuk nerfelni, igazándiból itt arról van szó, hogy a hamarosan bekerülő AF képességekre ez milyen hatással lesz. Itt ugyan elvben többféle visszaélésre is lenne lehetőség, de az AF képességek jelenleg úgy működnek, hogyha EH/VF az előfeltételük, és váltasz EH/VF között, akkor az AF képesség is nullázódik, tehát ezzel visszaélni nem lehet (Gyakorlatilag ez 3 féle stratégiát teremt: valaki VFezik, kompenzációval, VAGY EH-zik, energiamesterrel, hasznos energiákkal és alapos tanulással, VAGY folyamatosan váltogat, VFben vadászik és EHban portyázik, de akkor ezt a 4 AF képességet nem fejleszti ki, amíg az italjai kitartanak.)

Az AF képességek egyébként már a teszt szerveren fent vannak, tesztelgetjük őket, minden jónak és szépnek tűnik, a jövő hét elején, kedd magasságában be fognak kerülni a játékba.
Dátum: 2010.11.02. 21:37:58
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Tüskés bőr: új szakértelem, a visszacsatoláshoz hasonlóan, ha megsebez vki közelharcban, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs Az aura evolúciója.

Az aura evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a negatív aura szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Negatív aura: új szakértelem, ha megsebez valaki varázslattal, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs A bőr evolúciója.

Fájdalomtűrés. Minden szint öttel növeli az ellenálló bőr szakértelem maximumát. max. szint: 20. Költség: 5. (Ellenálló bőr: a tüskés bőr és negatív aura szakértelmeket kompenzálja).


Azt hiszem ez a három, pontos leírást most nem tudok felhajtani
Dátum: 2010.11.02. 21:09:02
Idézet: Miklós - 2010.11.02. 21:00:51
Idézet: Yaksee - 2010.11.02. 13:51:35
Egy gyors kérdés: a VF hat a kalandokra is? Illetve hat, akkor az onnan kapott TP-re is hat, hogy kevesebb AF pontot lehet érte kapni? A nyitóposztodban csak a vadászat és a térkapu van kiemelve, ezért kérdezem.

Bevallom ezt nem tudom fejből, de egy VFes biztos meg tudja mondani neked, hogy a kalandokban hat-e a VF. Ha igen, akkor azt arra az AF is csökken, ha nem, nem.

Emlékeim szerint a kalandban hat a VF. Úgy, mint a térkapuban/manók/sárkányok esetén is hatott. (Meg nem tudnám mondani, hogy mikor bulizta ki a társaság, vagy alapból így került be. Talán a kalandok bekerülése környéki topikban meglesz a pontos és hivatalos info...)
Dátum: 2010.10.30. 17:00:24
Khm...portyalista miatt már igen régóta rágják a játékosok a Beho (Miklósék) fülét.

Mivel az induláskor (2008. szept) tökéletesen működött, csak nagyon könnyű volt az ideális célpontra szűrni (így azok mindig agyonverve hevertek), így Milkósék nem sokkal később kikapcsolták. (Talán a hírekben benne is van valahol.)

Egyetlen épkézláb ötlet: írj a bug@-ra. Miklósék elég régóta mondják, hogy azokat tutibiztos, hogy elolvassák.

(ui: akiknek pusztán a jelenlétem szúrja a szemét az keressem már meg pm, játékon belül, netalán élőben és rendezzük le...köszönöm.)

MÓDOSÍTÁS!!!!!!! (csak megtaláltam)
Idézet: Miklós - 2008.11.14. 14:40:17
A portyázás ablakban, ha rákattintottál a szintre, szövetségre, tulajdonságösszegre stb. akkor a program e szerint a szempont szerint lerendezte az adatbázist, és ezután megjelenitette az első 10 találatot. ha ismét megnyomtad, akkor másik irányba rendezte, és megjelenitett igy is 10 találatot.

Ez a funkció még a legelején került be a programba, akkor a kisebb számú tesztelő miatt általában szinte mindenki megjelent a portya ablakban, aki megfelelt az adott szűrési feltételeknek, és a fenti funkció egy egyszerű rendezés volt az adott ablakra.

Most azonban, amikor már sokezer játékos van, más a helyzet.

A portyázás ablak véletlenszerűen választott ellenfeleket ad ki, akik a szűrési feltételeknek (horda, szintkülönbség vagy éppen szövetség) megfelelnek, és támadhatóak. A program elsősorban 100%-kos játékosokat próbál kiadni - olyanokat, akiket az elmúlt 3 órában nem támadtak, így minimalizáljuk a "zaklatásokat", és a zsákmány is maximális, 100%-kos lesz.

A rendezés használata után viszont már nem véletlenszerű találatok jelennek meg, hanem az adott szempont szerint leggyengébb vagy legerősebb karakterek. Tehát igy kényelmesen le lehetett kérni az összes támadható játékos közül a legalacsonyabb szintűt és azok közül is a legalacsonyabb tulajdonságút, aki támadható.

Ez egy fantasztikus kényelmi funkció, amelyről én már el is feledkeztem, és egyáltalán nem az volt a célja, mint amire most használják. A rendezés célja kizárólag az volt, hogy a portyázás során felhozott, kb. 10 véletlenszerű találatot lerendezze.
Így viszont rengetegen mindig egy-egy adott szint leggyengébb játékosait támadták. Nemcsak, amikor 100%-ban voltak, hanem még 80, 60 stb. százalékban is (sokan azt sem tudják, mi az a szám az LE oszlopban, és már csak azért is azt támadták, aki mellett kisebb szám volt, mert azt hitték, az gyengébb). Aki nem 3 óránként 1x, hanem 4x támadnak, annak nem sok esélye van a "felállásra".

Summa summárum, a "rendezési" funkciót kikötöttük. A portyázás gombot megnyomva, és a szűrési feltételeket beállitva (szándékosan nincs olyan, hogy 10. szintűeket támadok, csak olyat, hogy max 2 szintkülönbséggel támadok) véletlenszerű ellenfeleket kapsz, minden bizonnyal találsz köztük olyat, ki megfelelő kihivás lesz. Fontos dolog, hogy a támadásnál minél több lehetőséget kapj, és te dönthess, hogy kit támadhass, de arra nincs szükség, hogy mindig mindenki a létező legoptimálisabb ellenfelet üthesse.

Lehet erre mondani, hogy "akkor mindenki a toplistából fog támadni". Ha a toplistából támadsz, ott nem látszik a segitségnyújtás, az alacsony életpont és egy csomó más minden, könnyen lehet, hogy 10 embert kell végignyomkodnod, amig ellenfelet találsz. Így remélhetőleg erre csak néhány őrült lesz képes, a többiek használják a portyázást, és nem az lesz, hogy a játékosok 90%-ka ugyanazt a 10%-kot üti.

Köszönjük a megértéseteket!
Dátum: 2010.10.30. 06:40:06
Ez tényleg jó kérdés...de ne feledjük, hogy a VF negyedeli(!!!) a vadászatokért járó AFTP-t (mintha legutóbb ezt olvastam volna Miklós hsz-ében).
Dátum: 2010.10.29. 22:03:22
Ha tippelnem kéne, akkor legkésőbb hétfőn kiírják
Dátum: 2010.10.28. 19:19:27
1. Angyalok háborúja
2. Dűne (1984-es verzió)
3. Viharsziget
4. Equilibrium
5. Nincs kettő négy nélkül
6. Asterix 12 próbája (1976-os rajzfilm)
7. Egyenesen át
8. Help! (1965-ös Beatles film)
9. Vidocq *
10. Manitu bocskora

*köszi, Cras...
Dátum: 2010.10.28. 14:47:34
Óóó...simán...Kóc ma pl engem nézett Cyronnak a mobilján
Dátum: 2010.10.28. 13:15:43
Dátum: 2010.10.28. 12:51:12
BlackSheep: Csak röviden...neked orvosra van szükséged.
Birka: 100-as kör
Dátum: 2010.10.28. 12:27:12
Sajnálom, hogy ezt kell írnom, de egyre ocsmányabbul kerül elő a "szomszéd tehene"-effektus. Csak sajnálni tudom.

(Mellesleg Solina és a többiek, akik állandó jelleggel a VU végét vizionálják, amint egy olyan taktika/ötlet kerül elő, ami neked/nektek nem tetszik...a VU már akkor kezdte a hattyúdalát, amikor Miklós elfelejtette, hogy nem az ős-TF, amikor hetente van a forduló váltás.)

Díjaznám, ha Blacksheep te se a kis pecsenyédet féltenéd, hanem inkább gondolkoznál... (azzal hogy neked van x (10+) italod, míg másnak csak 1-3 darab, mennyi LGY-t tudsz másra költeni, tehát ugyanolyan előnyöd lesz. És igen, azok is megküzdöttek, akiknek csak 1-3 darab esett, mivel nem csak 10szer mentek sárkányolni, hanem mindent beleöltek, de nem kedvelte őket a random.)
Dátum: 2010.10.28. 09:05:20
Ha mindenáron számláló kell (azaz némi korlátozás), akkor csak az lehet a minimum, ami az adott szerveren legtöbb megszerzett itóka. Ezek után senki sem hápoghatna.

Mellesleg:
V2: alig 250 sárkányozás, 8 ital.
V3: több mint 300 sárkányozás, 1 azaz EGY ital. (és ez a kari 5-7 szinttel alacsonyabb a V2-esnél). Ennyit a randomról.
*a sárkányok többsége a 3. fázisban halódott meg, mert addig nem volt időm és kedvem ezzel foglalkozni.

És igen, én örülök ennek a lehetőségnek a v3-as karakterem miatt (v1-en bőven 10 fölött esett).
Tehát: Köszönöm, Miklós

*mod
Dátum: 2010.10.27. 15:20:33
Komolyan Barrique-é Idézve egy tanult kollegát: "Evvan"
V3-n még megtéplek, te Kerge Macska

Cavalorn, Viszok: ez a "hirdetés" nem VU-n belül van, tehát teljesen szabályos...sajnos az én v1-es karakterem nem tud annyit, hogy én ilyet reméljek/tegyek így valószínű az csak a csendes törlés sorsára fog jutni valamikor (talán a közeljövőben).
Dátum: 2010.10.27. 11:57:16
Miklóst és a tali időpontját ismerve...nov 27-e előtt
Dátum: 2010.10.21. 07:24:16
lehet hogy be kéne tenni a térkifordítót a lélekkufárhoz?)


Ezt már én is felvetettem, nem zárkóztak el a lehetőség elől, de jobb lenne ha Ti is (Birka, Kóc) rágnátok Miklósunk fülét ezért. (Illetve, azok akiket még érintene, írnának az info-ra vagy Baratynak, hogy lássák "Igen, van rá igény!" és ezúttal nem csak névleges lehetne a "sokan kértétek" opció )
Olvasd a karakterlapomat, cicám Szemléletváltás történt ...
Mellesleg használt bizsu nem kell