Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Cerberos

Oldal: 12
Dátum: 2009.08.25. 15:15:18
Idézet: Mortimer - 2009.08.25. 14:49:35
Az a baj, hogy tényleg megrágtuk már 5-ször az általad említett dolgokat, és egyszerűen nem jó, amit javasolsz. Felmerült már nyers lélekenergia, a 15% eltűntetése, stb. Csomó topikot idemásolhatnék, nézz át párat (nem mellesleg a dátumokat...):
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,150.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,164.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,167.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,99.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0

Az általad kívánt farm neve kennel. Ha katakombában vagy, nem csökken az állat morálja.


Végigolvasom ezeket a részeket. Látom, hogy már előjött a probléma, de valahogy a megoldás még várat magára. Katakombába még nem voltam így csak egy ismerősöm tapasztalatára hagyatkoztam állatügyileg. Tehát ha van kennel és elmegyek katakombába akkor egyik állatom morálja sem csökken? Vagy csökken, de lassan? El kell küldeni pihenni az állatot, vagy vonatkozik az összes beidomított állatra? Ez valahogy az épület leírásából nem derül ki számomra. Azt tudom, hogy gyakorlás alatt nincs morálcsökkenés, de ha 2 hétre elmegyek nyaralni akkor nem tudom állandóan gyakorolni küldeni a kedvencet. A másik, hogy ha leromlott a morálja akkor nem tudok rajta annyit javítani, hogy elkísérjen csatázni, hanem a nálam levő LE mértékében teljesen fel tudom gyógyítani csak. LEhetne egy gomb, hogy x%-ot vagy xLE-t javítok a morálon, mint építésnél.
Dátum: 2009.08.25. 14:39:54
Azt hiszem nem voltam érthető teljesen. Tehát ha "Béla" elmegy vadászni 15%-kal akkor csak mondjuk 3 vadászatot tud indítani. Így azért nem lesz nála sok LE a vadászat végén. Tehát nem fog rajta végigmenni egy csapat. Arról nem is beszélek, hogy azért ha 15% az élete akkor nem nagyon támadható. Ahhoz, hogy el tudjon menni mondjuk 20* vadászni az életének mondjuk 40%-nak kellene lennie. Ha valaki nagyon gyenge életileg akkor ne rohangáljon már ebben a nagy világban több órát úgy, hogy közben még öli a szörnyeket is ő meg nem lehet préda! Vagy ha mondjuk tényleg 2 órát vadászik akkor nem tud messzire menni a bázistól mert nincs élete, így csak a bázis körül kisebb szörnyek kerülnek terítékre vagy mivel kevés az élete így nem veheti fel a harcot a hatalmas és óriási szörnyekkel - esetleg a szörny nyer . Tehát aki leüttetve élet nélkül sunyin vadászik az ne tudjon annyi LE-t szerezni mint aki teljes élettel kockáztatva vadászik.

Nem szeretném megváltani a világot, csak felhoztam két dolgot amit nagy problémának érzek és hirtelenjében próbáltam rá valamilyen megoldást is találni, miután nekem támadtak többen. De mint akaratlanul többen is megerősítettetek a probléma létezik. Írtátok, hogy a '...top-ban már nem lenne kit ütni'. Hát pont ezért! A TOP-ban maradtak a HC gamerek akik a játék indulásakor indították a karaktereket. Akik kicsit késve és nem tudtak annyit játszani azok meg megunták a farm szerepét és abbahagyták vagy most alacsony szinten multiznak miután újrakezdték. Ezt sem én találtam ki, de tényleg valós a probléma ami a szintkorlátra vezethető vissza.
Több játékkal is játszom és ott is előjön a magas szint probléma, egyhangúvá és unalmassá válik a játék. Valahogy el kell érni, hogy viszonylag egyben legyen tartva a játékos csapat és új dolgokkal inspirálni kell őket a játékra. Itt az életerő %-os mértéke az egyik jó dolog, de ez érzésem szerint kevés. Itt meg többen említik a "PÓK" karikat. Sosem értettem, hogy miért akar az a macskajancsi egyenlő lenni egy olyan emberrel aki az ideje, pénze nagy részét a játékra szánja. Aki csak este 10 percre lép be és elküldi 2 órára vadászni a karakterét miután leüttette magát 0-ra, az természetes, hogy ne legyen egyenlő azzal aki egész nap a játékot bújja, netán még pénzt is ölt a játékba. Ezt mindenkinek tudomásul kell vennie. Persze a játék itt is jól van tervezve, mert ha 3 napig nem sikerül valakinek gép közelbe kerülnie akkor is csak gyűlnek a pontok és nem vesztett szinte semmit. Ebben a részben csak egy nagy hiba van, amit ha már eljutottam idáig akkor megemlítek!
Az állat probléma. Ha nem tudok a gép közelében maradni akkor az állatkáimnak lemegy a moráljuk. Azt sem tudom megcsinálni, hogy mondjuk csak 20% morált szeretnék visszaállítani az állatnak. Ha vakáció módban vagyok (katakomba) akkor esetleg az állatok is jöhetnének velem, vagy lehetne nekik is egy plusz épület ahová el lehet helyezni, hogy ne menjen le a moráljuk. Mondjuk egy farm. Ez lehetne egy új épület ahol mondjuk nem megy le az állat morálja, de időhöz van kötve, hogy milyen gyakran lehet betenni, kivenni az állatot. Esetleg lehetne ezt is szintezni és akkor csökkenne az állat morálja de szinttől függően sokkal lassabban mint normál módban.
(na most a problémára megoldást is írtam mielőtt megint támadásokat kapok.)
Kérek mindenkit, hogy ne támadjon, szóljon le egyből, hanem próbáljuk meg a problémákat megoldani, továbbvinni az ötleteket, hasznos részévé tenni a játéknak, hogy egy jobb játékkal tudjunk játszani. Ne várja el senki az ötleteimtől, hogy teszt nélkül egyből jó legyen!!!!!! Lehet buktatókról írni, de jó lenne, ha pozitív építő jellegű megoldást is írnátok rá.
Dátum: 2009.08.25. 13:13:34
Idézet: Mortimer - 2009.08.25. 12:00:50
"Ha meg a top-ban már nagyon nincs kit ütni annak aki rohan felfelé akkor lehetne azt csinálni, hogy a top250-nek ne legyen szintkorlát! Így mindig lenne 249 ember akit üthetne"

Najó, kb. itt hagyom abba az írogatást neked. Problémád van az 5 szinttel lefelé támadással, de totál nem izgatna, ha MÁSOKAT 77-ről 55. szintre támadnának lefelé.


Nem szeretném ezt sem, de olyan megoldás nincs ami mindenkinek jó lenne! Én csak azt szeretném, ha a magas szintről való támadások miatt nem vesztené el a játék az értelmét! Ismétlem magam: Nagyon sok ember hagyta ez miatt abba a játékot! Illetve itt további lehetőségek maradtak. Maradt farmnak valakinek, maradt építő rabszolgának esetleg abbahagyta végérvényesen a játékot vagy újrakezdett egy multis karaktert tanulva a hibákból. Nem magam miatt nyitottam meg a témát. Bár nekem sem esik jól mikor nagy szintről csapkodnak. Csak elkezdtek fogyni a magasabb szintű emberek illetve farmnak rabszolgának maradtak. Érzésem szerint nem lett jól kitesztelve ez a magas szintű rész. Mondjuk akkor az lenne a jó megoldás, hogy a szintkorlátot csökkenteni kellene egyel a mostanihoz képest 40 felett, aki meg ahány szinttel lefelé támad annyi szinttel+2 -vel lehessen támadni fentről és az életerő sáv is csúszna 2-vel neki. Így aki az alacsonyabb szintűeket üti az valamilyen szinten büntetve lenne. pl.: 46 szinten valaki betámad egy 6 szinttel alacsonyabb karaktert (csata kimenetelétől függetlenül) akkor őt már támadhatná bárki aki 8 szinttel magasabban van akár 30%-os élet mellett is!
A vadászatos javaslatomról meg nem esett szó. Tudom itt sem kedvezne sok embernek aki leütteti magát egy erős játékossal vagy epikussal, és utána vadászik elkölti, de szerintem sokat javítana a játékélményen, realitáson és sokkal izgalmasabb lenne a játék.
Tudom ez az alacsony élet épp a véfelem miatt van de sajnos átesett a ló túloldalára a dolog. Azt csinálja szinte mindenki, hogy leütteti magát 0-ra azután 2 óráig védve van, elmegy termelni LE-t. Letelik a 2 óra akkor újra leütteti magát vagy elkölti az LE-t. Persze ez így biztonságos, de rettentően lerontja a játék értékét, unalmassá teszi a játékot.
Dátum: 2009.08.25. 11:49:09
Idézet: Mortimer - Ma, 11:26:45
AKi elrontotta a karakterfejlesztést, örülhet, ha 6 szinttel lefelé győzni tud. És egyre több ilyen lesz.

Ez szerinted ez jó így? A lúzer csak azért sanyargasson másokat meg tegye tönkre más játékát, mert elér sokkal jobb felszereléseket meg van 6-7 szint előnye? Ha meg a top-ban már nagyon nincs kit ütni annak aki rohan felfelé akkor lehetne azt csinálni, hogy a top250-nek ne legyen szintkorlát! Így mindig lenne 249 ember akit üthetne
Dátum: 2009.08.25. 11:42:17
Most itt kifejezettem nem csak magamról beszélek, hanem arról a sok emberről aki ez miatt hagyta abba a játékot. Én is több ilyen emberről tudok, de szerintem sok olyan van akiről nem is tudok. A másik dolog, hogy épp ez miatt alakultak ki a multis karakterek akik rájöttek, hogy ha nem tápolják fel magukat alacsony szinten akkor esélytelenek lesznek később. Így indítottak egy új karaktert (illetve többet) .... de erről is volt szó ebben a topikban. Ezek az alacsony multis karik pont így fejlődtek ki. Azért nem hiszem, hogy ha valaki 50-es szint környékén van akkor +-5 szinten nagyon nincs kit támadnia csak a 6-7 szinttel alacsonyabbakat.
Dátum: 2009.08.25. 11:21:39
Szerintem nagyon el lett rontva magasabb szinten a támadási szintkorlát. 4x-5x szinttől már 6-7 szinttel nagyobb karakter is támadhat. Ez nagyon sok embernek elveszi a játékkedvét. Eleve a jobb felszerelés és +6-7 szinten szerzett többlet LE miatt is esélytelenek még az erősebb karakterek is. A gyengébbekről nem is beszélve. Mivel eleve a nagy szint miatt nem tudnak sok LE-t rabolni és felfelé gyávák támadni ezért nem értem mi okoz ekkora örömöt a magas szintről visszafelé támadó embereknek. Ez kicsit olyan mintha GOD módban játszanának. Szerintem nyugodtan ki lehetne tolni a 6x szintre a +6 szintről való támadást a +7 meg lehetne 7x vagy 8x szinten bevezetve. Nagyon sok emberről tudok aki ez miatt hagyta abba a játékot mert magas szintről ellehetetlenítették a játékukat és a játék során több emberrel is találkoztam akinek ki van írva az adatlapjára, hogy ez miatt hagyta abba, de még nem törölte a karakterét.
A másik dolog amit nem igazán értek: Ha alacsony élettel nem lehet elmenni epikust ütni, térkapuzni, portyázni, akkor vadászni miért lehet elmenni? A vadászatot is fel lehetne dobni azzal, hogy fogy a vadász élete, hisz ott is harcol a szörnyekkel. Esetleg egy erősebb szörny még néha nyerhetne is. A vadászat során is jó lenne néha valami egyéb zsákmány a szörnyektől. Hisz ugyanazokkal a szörnyekkel harcolunk amik a térkapun jönnek át csak a szintjük kisebb. Ha mondjuk ez egyelőre nem megvalósítható olyan könnyen a program fejlesztése miatt, de legalább az életszerűség miatt azt meg kellene valósítani, hogy aki ájultan hever az ne mehessen már el vadászni! Esetleg az életerő függvényében lehessen megadni, hogy mennyi időre tud a karakter elmenni vadászni. Mondjuk 10% alatt abszolút ne lehessen vadászni, onnantól kezdve meg +2-3% életerő növelhetné egyel az egyszerre indítható vadászatok számát. Ettől azért kicsit jobb, életszerűbb és izgalmasabb lenne a játék.
Nem tudtam, hogy itt maximális a komolyság. Nagyon örülök, hogy mindenki annyira okos és kioktató itt a fórumon. Vagy csak a humorérzék hiányzik? Legközelebb megpróbálok maximális komolysággal kérdezni ha már nincs időm átolvasni az egész fórumot.
De azért "Köszönjük Emese!"
Mi az, hogy Kvíz 3 ? Van ovisoknak külön kvíz ?
A felkelő nap házának az írója ismeretlen mert az egy amerikai népdal volt. Ha jól tudom többen is megzenésítették amiből a legismertebb az Animals volt még a Bee Gees előtt.
Köszönöm szépen a kioktatást, de a "@" karakter valós problémából adódik mint írtam. A te karaktereid tényleg értelmetlenek ezért nem olyat kérdeztem. A kérdéseknek azért valamilyen formában a lényeges dolgokra kell koncentrálódniuk, tehát az rossz kérdés, hogy ki ült az akármilyen meccsen a cserepadon, vagy ki volt az akármilyen versenyen az utolsó előtti. Amúgy meg Mormord ha engem szerettél volna informatikai témakörben kioktatni akkor szerintem rossz emberrel próbálsz meg kikezdeni. Monjuk még, hogy kiegészítsem az "oktatásodat" akkor leírom, hogy elő lehet csalni a Caracter Map-et is és ott is megnézheted a @-ot a többi karakterrel, vagy elindítod a virtuális billentyűzetet, vagy csak egyszerűen kimásolod egy szövegből... és még sorolhatnám. De ha figyelmesen elolvastad volna az írásomat akkor itt arra utaltak, hogy ez túl könnyű kérdés. Szerintem aki könnyűnek gondolja az menjen oda 10 ismerőséhez és kérdezze meg őket. Ha 6-nál több helyes válasz lesz akkor le a kalappal vagy informatikán dolgozókat kérdeztél
Üdv.
Nekem is tele van a hócipőm az értékelőkkel. Már sokadik kérdésemet utasítják el különböző indokkal. Lehet, hogy ki kellene írni, hogy ne tegyetek fel több kérdést mert úgyis el lesz utasítva. Pl. a legutolsó kérdésem:
Hogyan lehet az angol billentyűzeten a "@" karaktert bevinni a számítógépbe?

Alt Gr + v
Shift + 2
Alt + v
Ctrl + 6

A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésed az értékelők szerint túl könnyű, vagy számtan feladat volt.

A "Hány lába van a lónak ?" el lett fogadva akkor ez mitől könnyű (mert mondjuk nem "számtan feladat")? Azért kíváncsi lennék, hogy 10 emberből aki magyar billentyűzetet használ kapásból hányan vágnák rá a helyes megoldást. Ugyanakkor hasznos tudást is tartalmaz, mert a neten több olyan oldallal találkoztam amely átváltja a beviteli billentyűzetet angolra és elég nehéz a mail címet beírni. Azelőtt meg érdektelen lexikális tudás miatt lett elutasítva a kérdésem én meg folyamatosan kapom az idióta focis - évszámos kérdéseket. Számomra a focis kérdés az érdektelen. Az évszámos meg nem megengedett. Jó vannak olyan évszámok amit érdemes tudni, de azt nem, hogy az akármelyik focista mikor mit csinált.
Üdv.
Cerberos
Mikor indult a Voda akkor vettem meg első telefonom. Nagyon elégedett voltam velük, korrekt cég volt. Kb. 50 ügyfelet is szereztem a Vodának ezért. Amikor bementem a boltba ott kávéautomata, hideg üdítő, felkészült, kedves eladók vártak. Egyszer használtam ki az üdítő adta lehetőséget, de akkor nagyon jól jött. Amikor valami problémám volt, akkor azt megoldották, a hibás készüléket cserélték, az elrontott számlákért és kellemetlenségekért ajándékot is kaptam tőlük. Messze a legjobbak voltak az ajánlataik, percdíjaik halandó földi embernek. Most: Bemegyek a boltba, órákat kell várakozni, nincsenek az eladók a helyzet magaslatán (tisztelet a kivételnek), eltűntek az extra ajándékok. A leadott hibás telefont havonta visszakaptam, hogy nincs annak semmi baja. Engem néztek hülyének miatta. Kidobtam és vettem egy másikat, mert elegem lett belőle. A problémáimat nem oldották meg. A színvonal nagyon elkezdett visszafejlődni. Tudom ide lehet írni, hogy "magyarok" vagyunk és esetleg sokan azért mennek be az üzletbe mert valamihez ingyen hozzájutnak (kávé,üdítő...), de akkor is!
Arról nem is beszélek, hogy megnézve a külföldi oldalakat itt nagyon drágák a készülékek és tarifák. Külföldön az előfizu mellé szinte az összes telefont ingyen kapom és nem kell 2 évet sem aláírni (általában elég 1 év.). Gyorsabban fejlődik a mobil technika mint a hűségidő. pl. mire megvettem a telefont kijött a videotelefonálás (most arra ne térjünk ki, hogy elég lehangoló de van) - várhattam másfél évet, hogy vegyek egy olyan készüléket amivel tudom is használni a szolgáltatást. Most van már mobil internet, de megint várhatok másfél évet mire veszek egy telefont amivel esetleg használni is tudom. Mielőtt még valaki elkezd kötözködni - tudom, hogy ezek még gyerekcipőben járnak (itt még drágák és használhatatlanok), csak a 2 éves hűség miatt említettem meg pédaképpen!
Oldal: 12