Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Maximuss

Oldal: 123456789
http://vegzetur.wikidot.com/portya

Itt görgess majd lefelé és ott lesz nagy betűvel, hogy változás.

szerk: link
Ezt találtam a Végzetúr wikin, ha jól látom Miklós 1 évvel ezelőtti hozzászólása az alapja:

Már jó ideje tervezünk egy olyan változást, hogy akinek a szerzett LE-je nagyon nagy mínuszban van, attól kevesebb lélekenergiát lehessen rabolni. Az érv ez ellen az volt, hogy a gyenge játékot ne jutalmazzuk. Itt azonban nem is erről van szó elsősorban: sok esetben a nagy LE mínuszos karakterek valakinek a "rabszolgái". A változás most bekerült, ezzel remélhetőleg sikerül visszaszorítani az ilyen jellegű visszaéléseket.
Miklós hozzászólás 2009.01.15

Amennyiben egy karakter szerzett LE differenciája negatív, tekintjük ennek és az összesen szerzett LE-nek a hányadosát. Ha ez számottevő, akkor csökken a szerzett LE. A számok úgy vannak belőve, hogyha valaki normálisan játszik, attól nem lehet kevesebbet lopni. De ha valaki valami kurta-furcsa okból csak gyüjti az LE-t, és soha semmire nem költi, és emiatt valahogy az ember mindig ezerszám találja nála az LE-t… nos, ezek a "farm" karakterek hamar üzemképtelenné válnak.

A negatív toplistában mínusz 100k-s karakterektől - viszonyítva mondjuk a 300k körüli össz. gyűjtött LE-jükhöz képest - bizony már nem nagyon lehet semmit se vinni. De ha valaki most kezdi a "farm" nevelgetést, mivel arányt tekintünk, nem pedig konstansokat, nos, az sem fog hosszútávon tejelni. Ha valaki összesen 1000 LE-t vadászott össze, és abból ellopnak tőle 400-at, a szabály őt is bebiztosítja. Ugyanakkor, egy 25-ös karakter, 900k össz. gyűjtött LE-vel, és -15k szerzett LE differenciával továbbra is 100%-kos célpont.
Miklós hozzászólás 2009.01.15
Ha jól tudom, van még egy védelmi mechanizmus, a gyengébbek számára. Ha valakinek nagyon negatív az LE differenciája, attól sokkal kevesebbet lehet rabolni. Sok védelem van benn a gyengébbek számára. Nem lehet, hogy az már a probléma, hogy vannak, akik jobbak és vannak akik nem?
Ma reggelt támadt egy vad elképzelésem. Sokan azért nem portyáznak, mert általában a várható LE nyeremény csekély a kapott TP-hez képest. Mi lenne akkor, ha lenne egy küszöbérték, aminél hogyha kevesebbet rabolsz, akkor kapsz +1 cselekvéspontot a TP mellé? Ezt a küszöböt valahogy úgy képzelem el, hogy egy szinttől IS függő érték lenne.

Például: ha jól tudom, nagyjából belőhető, hogy egy karakternek mennyi LE-t hoz körülbelül 1 vadászat. Ha portyában a szerzett LE ennél kevesebb, akkor kapna +1 csp-t a TP mellé.

Figyelembe kellene venni a küszöb meghatározásánál, hogy a támadott karaktert hányan támadták az elmúlt 3 órában (tehát hány %-os), illetve azt is, hogy mekkora a szintkülönbség a támadó és a védekező között. Esetleg lehetne, hogy csak akkor legyen érvényes a +1 csp, ha nálad magasbb vagy veled egy szintű karaktert támadsz. Ekkor ugyanis közel annyi TP-t kapsz, mint vadászatkor.

Szeretném, ha nem nevetnétek nagyon az ötletemen, de szerintem így többen portyáznának, sőt többen támadnának felfelé, nem szekálva az 5-8 szinttel kisebbeket. Tápnak sem lehetne nevezni talán, mert akármennyi TP-t kapjon az illető vadászatból és portyából, ennek a 2-nek a TP összege mindig magasabb lesz annál, mintha csak vadászott volna.

Így vagy szerzel bizonyos mennyiségű LE-t portyában, ami jobb, mintha csupa 0-ás portyád lenne, vagy szerzel 1 cselekvéspontot.
Lassan megint afelé tolódunk, hogy a VF a hibás a magasabb TÖ/SZÖ különbségekért azonos szinten.

"Ez inkább azt takarja, hogy na, nekem valami nem tetszik, keverjük be mindenhova, hátha végül nekem lesz jó és megváltoztatják...."

Aki később kezdi, ő hátrányba kerül a VF-esek, pókok és azok miatt, akik köré szövetséget építenek. Nézzük miért is:
1. Aki most kezdi és nem ismeri a játékot, annak mindenképpen szívás a dolog, hacsak nem tanul bele hamar. Nézzük csak, mi vár rájuk új játékosként: olyan eredményes karakterek tömkelege, akiknek nem ez az első karakterük, ráadásul értenek is a játékhoz. Azért ez nem elhanyagolható előny egy kezdőhöz képest.

2. Vannak olyan emberek, akiknek a barátai/ismerősei létrehoznak egy új szövetséget. Ő átmegy, felépít néhány épületet nekik, aztán hagyja, had fejlődjenek. Természetesen ezeknek a karaktereknek jóval előbb elérhetővé válik az akadémia és az általa nyújtott lényeges szakértelmek (transzplant, ultraspec, esetleg VF), mint egy mostanában kezdő karakternek. Régebben azért a karakterek legalább 20-25 szinten túl voltak, mire akadémiájuk lett, ezzel együtt ugye az olcsósítók, meg a VF, tehát 30 szint alatt azért beletanulhatott a többség annyira a játékba, hogy eldöntse, neki mi a jó. (Itt szó eshetne még az epikus cuccokról is, többek közt a Zafír Csillagról, Bufa gyűrűjéről, Rubin triászról)

Szóval el lehet hallgatni amiatt, hogy VF így, meg VF úgy.... ez csak egy része a dolgoknak és főképp akkor, amikor a köréépített karaktereknek már 10-es szinten ott a VF, az eredeti, cirka 30 körülihez képest.
Szerintem arra gondolt, hogy bizonyos határtól szűkülhetne a támadhatósági sáv. +4 szintet is nehéz kezelni, a +8-9-ről nem is beszélve
Dátum: 2009.12.29. 15:54:34
Olvastam a hozzászólásokat, szerintem is valakinek ebben, valakinek abban van igaza.

Akkor mi lenne, ha egy szövetségben 35 nagyon erős harcos karakter lenne? Akkor meg azzal lenne a baj, hogy túl sok az erős karakter? Tehát, ha 35 fősre növelnénk mondjuk a Tappancs létszámát, ahol az új emberek mind kimagasló erősséggel bírnak, akkor mi lenne a kifogás?

Az, hogy csak fele embernek kell nappal aktívnak lennie, a másik fele meg tud majd éjszaka lenni?

Az a lényeg, hogy a létszám nem minden. Lehet egy 35 fős szövetség is nagyon jó a háborúkban, ha jól válogatja meg a tagjait.

Az aktivitásról meg annyit, hogy hiába a kis létszám, ha nem érnek rá kellő időt fordítani a játékra, mert akkor a másik szövetség szépen lassan, de felőrli őket. Erre is volt példa, amikor alig volt célpontunk (összesen talán 3), és a -20-as állásból meglett a +10.
Dátum: 2009.12.21. 10:03:45
Miért vegyék ki a bajnokiról a szövetségi épületek bónuszát? ha valaki ténylegesen megdolgozott érte*, akkor miért ne élvezhetné ennek az előnyét? Ha jobban belegondolsz, ezt akarják Miklósék helyre hozni, hogy aki nem teljesít bizonyos kritériumokat, az ne élvezhesse a magas szövetségi bónuszokat.

*Itt arra gondolok, akik effektíve saját LE-ből építették fel, nem konstrukcióval, nem köré építéssel.
Bocs, a szakikat azt hittem, hogy közös ebbe így nem gondoltam bele. Viszont ha rabolni is tudsz, akkor meg fej-fej mellett lehet haladni szerintem. Bár nem tudom, a te környékeden milyenek a rablási lehetőségek.
Nem akarok senki ellen/mellett szólni, pusztán egyéni meglátás: a fent leírt összeggel számolva aki nem költ a fertőzésre, ő ennyit úgymond "megspórol". A jutalomként kapok tulajdonságok összesen ennek kb. a dupláját képezik. (számoljunk 1,2 millióval)

Na már most, ha nem gyémánt a 100% fertőzött karakter (33%-kal kevesebbet lehet ugye gyémánttól rabolni), akkor a kieső 600k LE-t behozhatja 300k rabolt LE-vel, ha saját hordatársaitól rabol. Ez pedig nem egy nagy összeg, max 1-2 hónap alatt össze lehet gyűjteni. (sokkal rövidebb idő alatt is, de lazán számolok).

Viszont ezen felül tiszta haszon minden egyes így szerzett LE. Ez a 0%-osoknak nem adatik meg, ők megkapták a +5-öt mindenre, míg egy jó fertőzött sokkal nagyobb profitra tehet szert.
Dátum: 2009.12.19. 16:06:05
Ebben mondjuk igazad van. Be lehetne vezetni a hatásfokhoz hasonlóan egy viselhetőségi határt. Mondjuk a 80-as epikus tárgyat 65-től vagy 70-től lehessen viselni (esetleg ez is lehetne egy függvény, ami felfelé haladva egyre nőne)
Dátum: 2009.12.19. 15:55:12
No de azt se felejtsük, hogy ha nem üti ki valaki, aki nem VF-ezik a VF-esnek a 80. szintű epikus tárgyat, akkor ugyanott lenne a VF-es, mivel saját erőből nem tudja megszerezni a 80-as tárgyat, ergo hordani sem.
Dátum: 2009.12.19. 15:46:41
A VF-esnek meg a POK-nak bőven van elég plussz bevétele ahhoz, hogyha aránytalanul keveset épített eddig a szövetség lélekkútjához képest, akkor azt pótolja. ezen nem kell problémázni.

Persze nem azt állítom, hogy ez a réteg örülni fog ennek, de nem megoldhatatlan a probléma.
Dátum: 2009.12.15. 22:02:49
Hm, ha kéri, megadom az ellenfél pontos nevét meg a csata idejét is. Az egész csatát is belinkelhetem, hogy ez tényleg megtörtént
Dátum: 2009.12.15. 20:41:22
Nemrég zajlott le az alábbi érdekes csatám:

MaximuSS vs. XY:

varázslat sebzés: 329 - 481
közelharci találatok: 6 - 1
közelharci sebzés: 664 - 447
állatok sebzése: 437 - 866 !!!

4-4 állattal harcoltunk, az én állataim jóval magasabb szintűek, mint az ellenfelemé. Ha ő nem talált a közelharci körben (mint látható, 5x ez így történt), akkor az állatai rendre baromi nagyot sebeztek ahhoz képest, ha én eltaláltam. (neki 150-250 között, nekem 25-65 között) 1-1 jelentősebb kör a harc alatt:

Egy gyors csel után XY a hasadat támadja. Könnyedén félrehajolsz. Zajos Tücsök, CsupaSzív, Böszme és 3 is rádtámadnak. 4 támadással 232 sebzést okoztak.

Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Végzetpengével. Eltaláltad, 63 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+6 lélekenergia) Lochtar, Christyn, Boa és Piton acsarogva támadnak. 4 támadással 51 sebzést okoztak.

Nem akarom elhinni, hogy jobban sebez a 4 állat akkor, ha nem talál célt a karakter, mintha eltalálja azt...
Dátum: 2009.12.14. 12:50:09
A smaragd horda tagjai 1 szinttel hamarabb vehetik meg a varázslatokat, mint a többi horda tagjai.
Dátum: 2009.12.13. 14:44:16
Mi az se keze, se lába, mégis felmegy a padlásra...?
palló
szél
létra
léggömb

Ez a kérdés egy baromság. Ha a pallót leszámítjuk (ami mondjuk csak nagyon ritkán fordul elő), akkor bármelyik válasz helyes.

Töröljétek...
Dátum: 2009.12.13. 10:36:08
Winnie, ez lehet, hogy bug volt, de erről a játékosok nem tudtak. Hosszú időn keresztül ezt látták csatákban, hogy kritikus ütés mellett sokkal nagyobbat sebeznek az állatok. Mivel tényleg hosszú időről van szó, senki sem gondolta, hogy ez bug, mert már régen javították volna.

Most meg megy itt a sírás, és ezt kell osztanod? Bezzeg, amikor az inkább varázslatra specializálódott karakterek sírtak, hogy "jajj, nagyot sebeznek az állatok", őket nem osztottad... Kicsit úgy érzem, hogy te akibe és ahol csak tudsz belekötsz, hogy csak azért se legyen igaza, ne legyen jogos a panasza...
Dátum: 2009.12.12. 20:07:49
Lochtar, Christyn, Abu és Yago is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 26 sebzés!
Az állatok szintjei: 84, 76, 61, 60

Igaz, hogy itt nem találtam el az ellenfelem, de akkor meg egy másik csatám nem értem:

Lesújtasz ellenfeledre. Nem találtál! Lochtar, Christyn, Abu és Yago acsarogva támadnak. 4 támadással 177 sebzést okoztak.

Mint látszik, itt sem találtam, mégis 6,8x többet sebeztek az állatok, mint a legelső csatámban.

Ezt meg csak a "poén" kedvéért :
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Végzetpengével. Ellenfeled kivédte a csapást. Lochtar, Christyn, Abu és Yago az oldaladon harcolnak. 3 támadással 3 sebzést okoztak.
Dátum: 2009.12.10. 22:18:04
Az igazat megvallva én nem szeretném elvonni Miklósék erőforrásait a játéktól, amíg a Miklós által nemrég leírt problémákban el nem készülnek az új fejlesztésekkel, ami nem holnap fog bekövetkezni, egyszerűen azért, mert nem 2 kattintás az egész. Lehet tetszetős lesz az ötlet sokak szemében, de a megvalósítás nem reális időn belül következhet be, ami szerintem érthető. Előbb legyenek rendbe téve a játékot érdemben befolyásoló témák problémái, aztán lehet ilyen "élmény" opciókat bevenni a játékba.
Oldal: 123456789