Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Let.

Dátum: 2011.01.31. 19:56:30
Üdv!

Ma végül átadtam Ender-t (előbb nevet változtatva), v3-as karakteremet. A játékot és a fórumozást befejeztem.

Három oka van annak hogy "töröltem" és semmilyen módon nem játszok tovább (az Ender nevet 1. szintű karakterekkel bitorolni fogom míg az inaktív karakterek nem kerülnek törlésre).

1. Úgy érzem, hogy a fórumozók egyre inkább abba a hibába esnek hogy ha a másik játékos jelzi, hogy problémák vannak adott szinten akkor bemásolja a saját adatait mintegy cáfolatul a másik jelzésére (vagy rosszabb esetben hülyeségnek vagy nyafogásnak titulálja a másik mondandóját).

El lehetne gondolkozni azon hogy ami egyiknek igaz a másiknak nem feltétlenül. Adott szinten, adott világon a játék más képet mutat, más jellegzetességekkel, amik komolyan korlátozhatják a játékélményt.

A cél pedig az lenne hogy mindenkinek legyen lehetősége játszani a játékot, ez pedig így nem valósul meg.

Ha nem lett volna érezhető, érthető, eddig az volt a célom hogy olyan tiszta viszonyok szülessenek pl. az inaktív karakterek törlésével, a v3-as portya arány megreformálásával amik elősegítik a játékot mindenkinek.

Azt hiszem az lenne a cél hogy egymást támogassuk ha valakinek problémája van és itt jelzi, megoldásokat keressünk, bátorítsuk a játékvezetést a problémák megoldására.


2. Nem tartom egészségesnek hogy néhány játékos személyes levelezésben, vagy akár órákig tartó beszélgetésekkel beszélhet le bármit amit szeretne a játékvezetéssel. Bármilyen felvetés esetén azonnal felmerülhet így, hogy mennyi értelme van beszélni a dologról ha a kérdést egy "kiemelt" játékos ellenzése semmissé teszi. Nem feltétlenül igaz hogy ilyen beszélgetések során saját érdekeiket helyezik előtérebe, de az biztos hogy ez rombolja a játékot, ellentmond a fórum céljainak és egyértelműen elitet képez.

Hibának látom hogy a játékvezetés nem konzekvensen büntet, illetve nem büntet ha pénzről van szó. Kiemelt kérdés a multizás, hiszen egymást segítő karakterekkel szemben az átlag játékos játékkedve nem áll meg.

3. Úgy gondolom hogy a játék állandó odafigyelést igényel, ennek kiemelt része az hogy az állatokra sok időt kell szánni. Felesleges funkciónak gondolom hogy az állatok állandó odafigyelést igényelnek.

Nem látom értelmét hogy egyrészt a játék mindenhol a rászánt időt és specializációt jutalmazza, majd általános megoldási javaslat az, hogy "növelj kényelmi szakértelmeket". Illetve hamisnak azt hogy kevés idő kell a játékhoz.
A verseny során pedig átalakul a játék, azok a sikeresek akik minél inkább hatékonyak (optimálisak).
Amennyiben a játék jutalmazási rendszere ennyire elüt a kényelmi módon felépítéstől akkor valójában azt lehet csak eldönteni hogy mennyire csökkentse a játékélményedet, sikereidet az hogy kényelmessé teszed a játékot. Természetesen azt is meg lehetne vitatni hogy ki mennyire engedheti meg magának szintje, környezetében levő karakterek, stb. alapján.



Szeretném megköszönni
Kiemelten az Omega minden tagjának akik nem rendszeres fórumozók: mindent
Kócosnak a meglátásait
Piciklonnak a humorát
Ciripnek a vitáinkat
Az Illuminati: R M -nak a levelezést, a szövetséget
Miklósnak a játékot
Baratynak hogy sokkal többet tesz mint kellene
Prismának azt hogy kitart a véleménye mellett
A Vihar Lovagoknak hogy megpróbálják a lehetetlent
Craslorgnak külön köszönöm a szavazásokat
Pannának hogy Panna
Eliteninja-nak a találkozón mondottakat
Mészárosnak és Memonak a sok segítséget
Birkának, hogy tud maga ellen beszélni
Ricskosznak, akinek üzenem hogy én tudom melyik volt a karaktere
Hercegnőnek, hogy felkavarta az állóvizet
Almási Viktornak, hogy tudott örülni a káosznak
LanMaffiának, aki tudott újat mondani
Jerikonak az adatbázist

Itt pedig be is fejezem a legtöbb fórumozót meg tudnám nevezni, köszönöm a hozzászólásokat.
Örülök, hogy sok játékost megismerhettem a találkozón, egy élmény volt.

Sokan írtak hogy nagyra értékelik amiket itt írtam, vagy "jókat mondok" illetve jó hogy amit mondok szóba kerülnek.
Javaslom ők is hallassák a hangjukat mert együtt könnyebb jobbá tenni a játékot.

Elnézést kérek azoktól akiket haragomban megbántottam, megsértettem.



Sok sikert kívánok a játékhoz
Let
Ender, v3
Végzetúr wiki név: Vegzetur
Dátum: 2011.01.31. 19:39:40
Pontosan 120 pontos IQ és 62 pontos szerencse különbség mellett is 80%-ban sikeres csatákat vívott karakteremmel v3-on az egyik karakter.
Tovább megyek, több 20:0-s mérés, azaz ráköltött őskövek ellenére is az utóbbi időben 4 olyan karakter volt aki 80%-ban nyert a karakterem ellen.

Baraty sem értette, azt mondta utánanéz. Most már természetesen nincs jelentősége nekem.
Dátum: 2011.01.30. 16:45:24
Üdv!

Mivel most naponta többször ellenőrzöm kit érdekel az átvétel, megpillantottam hogy miről is társalogtok.

"nincs KH"
helyette van kb 20-szor annyi célpontod mind pl nekem Tehát ha valaki akarja a portyapontjait különösebb megerőltetés nélkül elköltheti...


Azt hiszem sokszor egymás mellett beszélünk el.

Miért ne lehetne igaz mindkettő? Fent kevés a célpont, lent EH és/vagy portyaszűrés nélkül értelmetlen a portya.
Nemrég mondta nekem valaki hogy Miklósék bármennyire kevéssé szeretik is, a portya a játék szerves része.
Ők alkottak olyan játékot ahol a levelezésen kívül az egyetlen interakció a (nem egy szövetségbe tartozó) karakterek között a portya.

A "neked legalább" csak azért veszélyes mert abba a hamis hitbe ringathat sokakat -akár a játékvezetést is-, hogy ezekkel a minimális változtatásokkal, lehetőségekkel kezelve is van a probléma.

Holnap röviden elmondom én miért is jutottam oda hogy törlök hátha valakit érdekel a dolog, talán a saját játékélményének javítására tudja fordítani.
Egyébként nem egészen arról szól a dolog, hogy meguntam a játékot hogy korábbi felvetésre reagáljak és az utolsó bajnokit is megnyerte a karakterem (valószínűleg nyerhetne is még néhányat).


Let
Dátum: 2011.01.29. 20:47:40
Tiszteletem mindenki!

Visszaolvastam amiket mostanában írtam és írtatok. Arra jutottam hogy befejezem a játékot, ezért átadnám a karaktert.
Ingyen.
Az átadás költségét állom.
Jövő hét hétfőn törlöm a karaktert ha nincs aki átvenné. A jelentkezők közül (röviden ha lehet előéletről, játékkedvről írjon) a legszimpatikusabbnak adom át.
v3
Ender 10876
Költség csökkentő tárgyai mind megvannak, lélekszívó készlet, elérhető prém tárgyak megvannak. 3 készlet állat, 100 szint felettiek is. 100 feletti ajánlott karakteréből kb. 30 aktív, inkább az Le bevétel a jelentős.
8 bajnoki, 7 különböző kategóriában, 12 kvízmedál, 4 végzet medál.
10000+ kristálypont, 9000+ lélekgyémánt.
1 különleges relikvia ami lehetetlenné teszi hogy kémkedés használjanak a karakterre.


Let
Dátum: 2011.01.29. 19:52:18
Hát, a random istenei vele vannak az biztos.
Ő az aki 20:0 és 19:1 tesztek után 7 alkalomból elveri a karakterem ötször.

Mondjuk azok után hogy több mint száz illetve 50 ponttal kisebb tulajdonságokkal (IQ, szerencse) még a varázslata is sorozatban bejön arra remélem Baraty minél hamarabb rá fog jönni.
Dátum: 2011.01.29. 14:16:16
Nem rossz ötlet de nem szánok rá egy évet hogy elverhessem a karaktered.

Komolyan sajnálom hogy te nem lent vagy és nem gondolod komolynak a problémát. A játék teljesen más jelleget ölt (itt lent) és egyre kevésbé szórakoztató.
Dátum: 2011.01.29. 13:50:55
Üdv Birka!

Olvasva amit a korábbiakban írtál, mivel megszólítva éreztem magam, válaszolok.

Az a véleményem hogy ez egy hiba a rendszerben.
Eddig sem és a jövőben sem vártam el, bármennyire is szeretnéd szándékosan félreérteni hogy mindenkinek akár erőfeszítés nélkül is járjon sok Le portyázásért.

Azt ellenben elvárnám hogy a szélsőségek ne legyenek túlságosan támogatva, itt még egyszer kiemelem a rossz arányt, a random alapú támadásokat, a jó arány fokozott büntetését. Nem a világ jellegzetességén kellene változtatni ("békés világ"), hanem a szélsőértékek szorulnak finomításra.
Ezt már korábban a KH portya arány javításakor is elmondtam, hiszen ez sem a célpontok számának növeléséről szól, hanem arról hogy a szélsőség kezelve lett (sajnos csak néhány karakter számára).


Let

Személyes megjegyzés: A karakterem nem áthozott karakter, aránya pillanatnyilag 1:15 és folyamatosan javul. Így azt hiszem van rálátásom hogy is működik a jó portya arány v3-on. Ha pedig én portyázok akkor a rossz arányra is van.
Dátum: 2011.01.26. 18:38:59
Tiszteletem!

Először is alacsony szinten, egy frissen indult szerveren nyilvánvalóan nem egy farmot fognak berakni "a haverok" és attól a magyar pókok milliókat elszívni. Szerintem könnyen belátható hogy a gyorsított vadászat miatt néhány hét után a következőt beüzemelve szépen azon is megszedik magukat akik akarják rabszolga modul ide vagy oda.

Tehát a "felülvizsgálat" egy frissen indult szerver esetében szinte teljesen értelmetlen.

Én személy szerint azt látom hogy ebben a változtatásban semmi pozitív sincs. Egyszerűen a régebben indult szervereken játszókat lehet vele bosszantani. Mindenesetre több játékos ennek hangot is adott, én megértem hogy nem látják ennek a változtatásnak a világos oldalát.
Én úgy láttam hogy magas szinten mindenki kizárta azt hogy több éves játék után még maradtak rabszolgák. Így hogy nem érthető az hogy úgy érzik az érintett játékosok, hogy a bevételüket, azaz ezzel a játékélményüket csökkentik (függetlenül a változtatás mértékétől)?

Példának okáért a karakteremet a rosszul fejlesztő, több száz tulajdonság ponttal lemaradt karakterek is rendszeresen támadják, mert nincs értelme mást támadni. A jó arányom miatt a többi karakterhez képest aránytalanul sokat vesztek (nem mintha én sokat vinnék, mert nincs kitől, csak küldetések miatt támadok). Az utóbbi időben egy több mint száz ponttal kisebb iq-val bíró, 60 ponttal kisebb szerencsével, levarázsol és 7 támadásból kettőt bukik.
Tehát azt látom hogy boldog boldogtalant jutalmaz a rendszer, nekem még több feszültséggel jár a játék, még nagyobbat veszthetek mert játszok, portyázok.
V3 szemszögéből legalább valamilyen alapvető módon mindenkinek értelmessé kellene tenni a portyát, hogy ne a jó arányúakra szálljanak rá, hogy ne legyenek vicc portyabevételek ennyi halott, nagyon rossz arányú karakterrel és nem csak a top x karaktert kellene valamilyen formában jutalmazni.

És kérlek ne gyertek az EH-val. Igen, ha költünk rá lélekgyémántot, ha még több időt fektetünk a játékba akkor lehet úgy játszani ahogy egyébként alapvetően is lehetne?

Összegezve, addig amíg ebben a játékban büntetik a jó játékot, nem tudom mennyire haladunk pozitív irányba.

Egy személyes megjegyzés, hogy nagyon helytelennek és gyerekesnek tartom mások sérelmeit nyafogásként vagy bármi másként szőnyeg alá söpörni. Nem tetszik az sem hogy ha olyan probléma merül fel amit azért meg lehetne oldani, akkor mert néhány játékos jobban hallatja a hangját vagy egyszerűen szorosabb kapcsolatban van a játékvezetéssel az egész el lesz felejtve. Nagyon részrehajló, rossz képet fest ez a játékról és az érintett játékosokról.
Beszéljünk róla, nem árthat az.



Let
Üdv!

bagamias pulan mata bozgoru pulii mele bozgor retardat analfabeta, futeai pe mata-n gura retardatu pulii mele


Előre is elnézést kérek a fordításért.
Tehát ezt a levelet küldték neked:

Baszogasd a magyar anyádat te magyar retardált analfabéta ne engem, a magyar anyádat szopatgasd


A jövőbe mutatóan ide biggyeszteném hogy a "bozgor" eredetileg hazátlant jelent, a románok azonban általánosan a "magyar" megfelelőként használják, erősen pejoratívan. A webfordítás nem ismer fel néhány szót, illetve nem egészen szó szerint kell a dolgot érteni (természetesen az én fordításom sem 100%-os).
Azt nem értem egyébként miért írnak ennyien románul.

Let
Egyelőre egyébként senki nem tartózkodik, a pillanatnyi állás 42% (27) nem, 58% (37) igen.

Megoldási javaslatként felmerült hogy maradjanak a karakterek azonban archiválják őket, várakozási idő után töröljék őket, a hosszabb ideig nem aktív karaktereket valamilyen formában jelezze a játék, esetleg csak adott szintig töröljék az inaktív karaktereket.

Van aki törlés után, van aki törlés nélkül vezetne be KH-hoz hasonló NPC-ket.
Üdv!

Először is, ha az egyik parkoló tele van lerobbant, rég nem használt autókkal akkor nem, nem oda megyek be. Sőt, engem igazából hacsak nem így van, nem érdekel hány autó áll a parkolóban mert nincs kapcsolatban a vásárlásommal hányan hol vásárolnak. Szóval mint mondom legfeljebb a rossz állapotok riasztanak el.

Te egy szóval nem említetted ebben a topikban, hogy további KH-kat szeretnél! Töröljük az inaktív karaktereket, erről szól a topik...


Legyél kedves olvass már vissza. Mert ahogy korábban is írtam, megoldási javaslatokat is írtam korábban is, ennek a topicnak az első hozzászólásában.
Az én véleményem az, hogy igen, kerüljenek törlésre, majd amennyiben a kialakult helyzet nem megfelelő (valószínűsíthető), megoldásként felmerülhet egy kiterjesztett KH lehetősége, vagy akár a Xeno eseményhez hasonlóan X szintenként egy adott portya ellenfél.


Megértem hogy el sem olvasod amit írok, mert téged nem foglalkoztat.
Másrészt kihangsúlyoznám hogy ha nem találod értelmesnek a topicot, miért írsz ide, azt valóban értem. Mivel említetted hogy miért nem indítottam "legyen KH mindenkinek" topicot, csak jelezném hogy neked is adott a lehetőség ahelyett hogy engem erre bátorítasz...

Nekem, aki nem áll napi kapcsolatban a játékvezetéssel csak ilyen módon van lehetőségem arra hogy kikérjem mások véleményét valamiben vagy elmondjam a sajátom, illetve másokat is erre bátorítsak. Az pedig hogy más "sír", "lobbizik," annak tükrében hogy te szkájpon Miklóssal lebeszélve érsz el a játékban változtatásokat, azt hiszem pontosan az a bőr amiről korábban beszéltél.


Let
Üdv!

Egyrészt ha kiterjesztik a KH-t akkor nincs szükség az inaktív karakterekre.

Másrészt pedig nem értem miért mondod amit mondasz, tudtommal téged nem érintenek az inaktív karakterek. Legalábbis v3-on a topX-ből nem tudom mennyire érintenek, illetve mekkora rálátásod lehet a dologra.
Elmondanám hogy nagyon kevesen kezdenek el alacsony szinten úgy EH-t használni hogy nem választanának jó portyacélpontokat. Én úgy gondolom hogy mindenki azt próbál meg választani (tehát próbál úgy portyázni hogy örüljön is az eredménynek, ergo szakítson is), nem mintha nem lenne kellemes minimális LE-hez jutni Eh-val portyából. Egyébként az eset amit leírsz, bevétel és társai akkor is megmaradnak ha csak aktív játékosok maradnak, sőt. Tehát nem értem a logikádat.
Azt szeretném elmondani, hogy itt "lent" még mindig demoralizáló sokaknak -akárcsak neked a 0 bevételes KH volt- hogy a látszólag élő szerver nagy része halott.

Marketing szempontok?

Meg kellene érteni hogy ez nem a magyar gazdaság. Mesterségesen életben tartani valamit hamisan értelmetlen, csak rombolja a játékot hosszú távon.
Vagyis rossz az üzletnek is.
Arra van szükség hogy a játékosok élvezzék a játék minden részét és ennek akadálya a jelen helyzet.
Megértem hogy ezt nehéz megérteni ha nem azt látod hogy 400 karakterből 360 legalább halott körülötted.


Clyde

V3-on ahol tudatosan rontják az arányt, csak abból lehet megállapítani hogy valaki játszik-e hogy 1. éppen ott van-e az állata 2. ha portyaszűrést alkalmazol.
Szerintem nem érted a problémát, gyakorlatilag halott karakterek töltik meg a játékot, értelmetlenül.
Nem csupán arról szól a kérdés, mennyire sok Le-t lehet gyűjteni egy adott szinten portyából.
Én sem ma kezdtem a játékot, ha úgy érzem hogy nagyobb portya bevételre van szükségem, megoldom. Azért köszönöm a felvilágosítást, felettébb informatív volt. <nevet>
Azt természetesen megértem hogy úgy gondolod egy npc karakter támadása aki vissza tud támadni, akinél még LE is lehet nem jelentene nagyobb kihívást és jelentene szórakoztatóbb játékot. Azért is van ez a topic hogy ezt is el lehessen mondani.


Aki nem értené azért indítottam a szavazást hogy ennek a szavazásnak az eredményére lehessen hivatkozni (függetlenül attól én mit gondolok).


Let
Üdv!

Számomra kérdéses hogy akik nemmel szavaznak azok nem értenek egyet sem az inaktívak jelölésével sem az archiválással?
Illetve nem értenek egyet a törléssel, majd NPC karakterek elérhetővé tételével?

Amennyiben ezen javaslatok valamelyikével egyetértetek, az igen-re szavazzatok majd megjegyzésként oda lehet írni hogy "nem ebben a formában".

Azért írom ezt mert most nem egyszerűen az dől el, hogy törlés vagy nem, hanem hogy maradjanak-e az állapotok vagy szükség van-e változtatásra.


Let
Dátum: 2011.01.21. 16:20:36
Üdv!

McMad tovább gondolta, Kócos félreértette mire gondoltam.

Egyszerűsítve lehetne egy olyan, a többitől elkülönülő gomb (Heti küldetés, a normál küldetésektől függetlenül), amit lenyomva hetente egyszer, egy alkalommal teljesíthető küldetést választhatna ki a játékos. Ezek ismétlődhetnének is, de szerintem könnyű lenne újakat kitalálni, akár kombinációkat is.

Egy ilyen helyre be lehetne illeszteni olyan küldetéseket is amik most a végére kerülnek. Illetve ha nincs esemény akár minimális, változó díjazás is kapcsolódhatna hozzá (kristálypont, ital, akármi). Nem kellene bonyolult új küldetéseken törnötök a fejeteket, mégis időszakosan valami újat is lehetne kezdeni a küldetés oldalon.


Let
Főleg annak tükrében hogy ez egy sokat emlegetett kérdés, azt hiszem itt az ideje hogy valamilyen formában kinyilvánítsuk kollektív akaratunkat.

A probléma háttere, hogy szerverenként több tízezres karakterszám mellett is alacsonynak tűnik az aktív karakterek száma.

Amennyiben a válasz igen, kerüljenek törlésre, fennáll a lehetősége, hogy
1. Nagyobb nyomás alá kerülnek, azaz több támadást kapnak a még aktív karakterek
2. Kevesebb, esetenként túl kevés célpont is lehet

Amennyiben a válasz nem, ne kerüljenek törlésre, fennáll a lehetősége, hogy
1. Az inaktív karakterek tovább rombolják az aktív karakterek játékélményét (portyáit)
2. Egy kitalált, mesterségesen fenntartott közösségként hamis, megtévesztő képet ad a játékról

Amennyiben a válasz igen, lehetőleg megoldást is javasoljatok.



Az én véleményem az, hogy igen, kerüljenek törlésre, majd amennyiben a kialakult helyzet nem megfelelő (valószínűsíthető), megoldásként felmerülhet egy kiterjesztett KH lehetősége, vagy akár a Xeno eseményhez hasonlóan X szintenként egy adott portya ellenfél.
Az igen 1. és 2. pontját azért nem látom károsnak mert azokhoz csatlakoznánk akiknél ez már jelenleg is komolyabb probléma, ezzel mintegy egy csónakban eveznék, még sürgetőbb lenne hogy megoldást találjon rá a játékvezetés.
Dátum: 2011.01.21. 12:40:04
Üdv!

Szerintem Dozer nem személyeskedni akart, ő is csak megosztotta mit lát problémásnak magas szinten.
Úgy érzem felesleges ilyen formában összemérni magunkat. Főleg mivel legtöbbször súlytalanok a háborúk.

Let (Ender)!

Ha a hozzászólásaiddal azt szeretnéd elérni hogy töröljék az inaktívakat és ha ezután kiderül ami tény hogy kevés az üthető ember akkor legyen KH alacsony szinten is akkor támogatlak.
Ha nem, akkor sajnállak, remélem az előbbi a helyzet.


Tseby, én azért írtam oda hogy Heparni mert sajátos hogy Birkával vitatok meg dolgokat és jönnek a saját szövetségének tagjai.
Habár azok után hogy Birka válaszol neki arra a kérdésre külső fórumon hogy kinek van trükkös gyűrűje a szerveren (a saját karakterének), nem vagyok biztos benne hogy szándékos volt. Röviden, örülök hogy tudod melyik a karakterem de nem tudom hogy jön ez ide.

Másrészt köszönöm, de nem kell sajnálnod, örülök a támogatásodnak. Illetve mint mondtam remélem hogy a találkozón felvetett dolgok egy részét még átgondolja a játékvezetés (csataarány, v3 portya általában).


Let
Dátum: 2011.01.21. 12:19:52
Üdv Cras!

Egyetértek Birkával, nem tudom nem lehetne-e valamilyen megoldást kitalálni arra hogy mindenki most részesüljön ebből is.

Korábban felvetettem a gondolatát egy heti, időszakos küldetésnek amit újra meg újra (mindig mást, esetenként ismétlődéssel) ki lehetne írni a 3 (vagy kevesebb) rendes küldetés mellé.
Ilyenkor jól jönne egy ilyen szabadon felhasználható hely...

Let
Dátum: 2011.01.21. 11:44:39
Üdv!

Viskos (Heparni)

Kedves tőled hogy bevéded a szövetségi társadat, de nincs rá szükség.
Azért is vetettem fel a problémát itt -annak ellenére hogy írhattam volna privátban is- mert úgy érzem hogy ezt a kérdést érdemes megvitatni.

Már meg sem lepődök hogy nem esik le több hozzászólásom után sem hogy nem azzal van bajom hogy ő mennyi LE-t visz, hanem a probléma általános kezelése nem tetszik. Idézhetném hogy szó szerint ezt hogy írtam le, de valószínűleg csak átugrod akkor is.


Dozer

Alacsonyabb szinten is a rossz arány rombolja a játékot, ezt fejtettem ki. Hogy ez magas szinten is így van, erősen elismeri a HK-n történt változtatás, amivel már mondtam egyet is értek. Azzal nem értek egyet hogy miért ilyen módon lett kezelve a csataarány, gyakorlatilag egy szűk rétegnek (alsó határ szabása helyett időszakos farmolás). El tudok képzelni egy olyan változtatást amivel a portyázás mindenkinek használhatóbb lenne, mint említettem valamilyen formában a vihető Le minimumát meg lehetne emelni míg a veszteség képlete maradna.
Ilyenkor már kezd vicces lenni hogy mennyiszer ismételem magam.

A lényeg a lényeg hogy nem, nem boszorkányüldözésről van szó, hanem arról hogy mint mondtam, néhány karakter bevételének növelése, ami elismeri a problémát (mert bármennyire "békés világ" a legtöbben mégis portya LE-t és célpontokat szeretnének) nem orvosolja a kérdést.
Alacsonyabb szinten sem tud az ember másokat ütni mint akik ott vannak, és lent is a rossz arány az "uralkodó trend", a megoldás is megmutatja hogy a KH esetében sem a célpontok száma hanem a szerzett Le volt a problémás.

Szóval gondolom érthető hogy alacsonyabb szinten ugyanaz a probléma mint a KH esetében.
Nem mintha nem látnám hogy hiú ábránd azt várni hogy érdemben lesz kezelve a jelenség, pedig sok javaslat volt erre is a találkozón. Nekem mindenesetre csalódás marad ez a félmegoldás.

Azért most már egy időre félreteszem a rózsaszín ködöt meg a megváltó reformokra várást, végső soron ott a toplista szűrés meg a lebeszélt csaták.


Let
Dátum: 2011.01.21. 01:20:52
Sokat gondolkodtam, újra meg újra átolvastam amit írtam és átgondoltam amit te írtál.
Nagyon nehéz a kérdésről úgy írni hogy ne tűnjön úgy, hogy véresszájú miért-kaptok-ennyit legyen az egyik oldal, a másik pedig ne mondaná azt hogy nem-nem-is-olyan-sok.

Pedig mindketten csak a játék több-kevesebb játékosának szórakozását tartjuk szem előtt.

Azonban erős a gyanúm, hogy egyszerűsítve ezzel 15 naponta ki van kapcsolva a v3-as arány szabály, mert kényelmetlen, mert rombolja a játékot. Ez pedig szerintem is jogos, mert valóban az.
Viszont azt szeretném ha ez az egész valamilyen formában mindenkinek v3-on korrigálva lenne, úgy hogy a v3 szelleme megmarad. Erre gondoltam akkor is mikor azt írtam: "Nem a javítással van baj, az jó. A mértékével". A mérték az egész szerver kellene hogy legyen.

Ötleteket várjuk a szerkesztőségbe, "lehetetlen küldetés" jeligével.
Főnyereményünk egy rózsaszín törlés gomb.
Dátum: 2011.01.21. 00:57:39
Üdv!

Azért választottam mert más lehetőségem nincs a környezetemhez képest erősnek maradni.
Ebben a játékban ha a környezethez képest 0 vagy akkor nem jut sok sikerélmény, legfeljebb a gombok nyomogatása. Gondolom ezt te is belátod.

Nem értem mennyiben igazolnak a számok téged.
Még mindig azt látom hogy szépen megszeded magad aztán két hét múlva megint. Ja, hogy ennek a mértéke csökkenő?
Azonnal előveszem a zsebkendőmet.

Mondom ezt azért mert nem figyelsz arra amit írok, hanem a táp mértékének csökkenését emeled ki, mintegy igazolásként. v3-on itt lent nem lehet találomra, egy szövetségből ütéskor, a játékvezetés által biztosítva 100-200 LE/TP arányt elérni.
Ne mondd hogy pont te aki 10% Le szívás esetén a maradandót a cserélhetővel szemben túl táposnak találtad jelented ki hogy ez nem jelentős Le növekedés?

Szerintem kicsit messzebbre kell tekinteni. Szinte az összes bajnokot ismerem, az összes jó arányút, de a portyával itt sokkal komolyabb gondok vannak. Jelenleg azt látom hogy a portyából kiszedhető Le mértéke egy rétegnek jelentősen megnövekedett míg a többiekkel semmi sem történt. Sajnálatos.

Szívesen meghallgatom mit gondolsz még erről, hogy lehetne javítani a helyzeten egy réteg kiemelése nélkül, de hidd el, pont az általad adott számok alapján nem fogom sajnálni a top egynehány karaktert. Sőt, örülnék neki ha kicsit alaposabban körbe lenne járva a kérdés hogy a pvp hogy lehetne élvezetessé tehető v3-on mindenkinek.


Let

Edit: Felesleges dolgok kivéve