Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - pityu

Dátum: 2010.10.07. 19:43:52
Akik nem értik, hogy lehetséges amit a Nincs Játék véghezvitt, lenne pár kérdésem. Nyugodtan válaszoljatok minél többen!

1 - Hányas szintű karaktered van V4-en?
2 - Mi a spektrális manipuláció és mire jó?
3 - Hányas szintre van neked fejlesztve?
4 - Mi az elementáris fúzió és mire jó?
5 - Hányas szintre van neked fejlesztve?
Dátum: 2010.10.04. 10:16:18
Nekem úgy rémlik, hogy Zarknodnál is úgy volt, hogy az utolsó fázisban eshettek térkapus cuccok is... felül olvashatod az új relikviát.
Dátum: 2010.10.04. 10:10:20
Mit csinál?
Dátum: 2010.09.30. 15:16:54
Idézet: Craslorg - 2010.09.30. 13:26:05
Leölt állat jó ötlet, csak a Halálkristály ne érvényesüljön


Jogos, és elfogadom. Ájulnak azért-e nélkül is szép számban.
Dátum: 2010.09.30. 12:47:06
Idézet: Almási Viktor - 2010.09.30. 10:01:01
legtöbb leölt állat


Ez tetszik és az ehhez hasonló kicsit kreatívabb ötletek, itt még a szerencse is közre játszhat. (viszont legyen itt is csak támadó portyából, a küldetés is így volt)

Itt jegyezném meg, hogy van több olyan küldetés, ami csak akkor teljesül, ha mi támadunk, ergo szeritnem simán megoldható az is, hogy a legtöbb győztes portyánál is csak azokat vegye figyelembe, amikor mi támadunk. A mechanizmus egyes részekben már a játékban van most is...
Dátum: 2010.09.29. 18:00:13
Idézet: Kocos - 2010.09.29. 15:35:44


Kerdesem meg maradt: minden kategoria minden medaljabol lehet tobb?
Tehat aki ugyes akkor igy fog kinezni?
3 Lady Alvariel bronz kalandmedalja
5 Lady Alvariel ezust kalandmedalja
1 Lady Alvariel arany kalandmedalja
2 Lady Alvariel ezust tulajdonsagmedalja
4 Lady Alvariel bronz szakertelemmedalja
1 Lady Alvariel arany szakertelemmedalja


Szerintem csak háromféle medál van. Minden kategóriában ugyanazokat osztják ki a 3 elsőnek. Legalábbis nekem így jött le.
Dátum: 2010.09.29. 15:11:56
Arra lennék én kíváncsi, hogy az ilyen nerfeket ki találja ki? Szerintem nem Miklós jött rá, hogy ez így talán nem jó mégsem. Illetve aki kitalálja, azt mi motiválja? Biztos, hogy nem az találta ki, aki használja a láthatatlan vadászatot. Tippem lenne a motivációra, a szimpla, kicsinyes toljunk ki a másikkal hozzáállás (nem lepődnék meg, ha néha pusztán 1-1 személy elleni puszta támadás). Gyomorforgató, megjegyzem. Nem hiszem, hogy bárki ettől lenne terminátor, miért nem lehet békénhagyni a másikat? Csak elveszitek egyesek játékkedvét. 2 évig nem volt gond ez, most meg hírtelen milyen nagy baj. (nem használom ezt a lehetőséget, mégis zavar ez a hozzáállás).

Mi van azokkal, akik azért vadásznak így mert gyengék és nem a tápot keresik benne? Azoktól is elvesztek ám!

Miklós, szerintem nem ilyen kis pitiáner ügyeken kéne pörögnötök, vannak itt nagyobb foltok is, mint ez.
Dátum: 2010.09.28. 20:37:55
Idővel lehetne implementálni valami kasztosodás jellegű dolgot is ide. Előfeltétel lenne X összesen elköltött AF pont. Ekkor a Kasztosodás név alatt lenne 8-10 féle kaszt, amiből csak egyet lehetne választani, utána az összes többi elérhetetlen lenne. Lehetne pl:

- Barbár: erőre, egészségre +5% bónuszt kap, és van 5% esélye, hogy kap +1 harci kört az adott csatájában
- Mágus: IQ-ra kap +5%-ot, kritikus varázslatara 10%-ot, illetve mágia elnyelése megnő 100%-kal

stb. nagyon nem akartam megerőltetni most magam, hátha csípőből el lesz utasítva a dolog, illetve a számok belövésében nem vagyok jó, az alapötletet a lényeg csak a hozzászólásomban
Dátum: 2010.09.23. 18:34:52
Van itt olyan ember, aki komolyan ezt hiszi, hogy egy karakter visszatérése dönti el ezt az eseményt? Minden tiszteletem Beggié, de ezt azért az Ő karakteréből sem nézném ki. Amikor a zafír horda átvette a vezetést, akkor a 10 topp LE betöltőből 6 Tyrantos volt ám. Egyébként meg mi van azokkal, akik ugyan nem töröltek, de már vagy fél éve nem is játszottak, csak benézegettek néha és full CSP-n álltak az esemény előtt. Akkor most rájuk is mutogatni kéne, hogy ez bizony így nem tisztességes, mert nekik ott a max CSP-jük, és csak az esemény miatt játszanak... ilyet pedig többen írtak fórumon.

Hogy a topichoz hű legyek, úgy egy éve töröltem V3-ról, ahol kb. 2 percig játszottam, amíg megírtam egy PM-et.
Dátum: 2010.09.20. 20:47:54
Ez most csak vadászat TP-je után fog járni vagy minden más szerzett TP után is? (térkapu, portya, kaland csata, stb.)
Dátum: 2010.09.20. 20:44:08
Idézet: DzsoniKSL - 2010.09.20. 20:05:54

Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! káromkodik (szint: 1, csak szinesítő szöveg, mást nem csinál)


Ez a kedvencem, ilyen legyen!
Dátum: 2010.09.19. 11:02:49
Nyertünk, vége az eseménynek.

Dátum: 2010.09.15. 21:10:54
Jó lenne feltüntetni, hogy hányadik napnál járunk. Most még nem nehéz tudni, de pár nap múlva már bele lehet zavarodni.
Dátum: 2010.09.14. 12:05:18
Idézet: Miklós - 2010.09.13. 19:26:38
meg a plecsniről (lesz az is).


Zarknod-os plecsni lesz itt is, vagy vmi újra számíthatunk?
Dátum: 2010.09.13. 20:07:31
Idézet: Miklós - 2010.09.09. 16:23:47

Ami FONTOS: Az esemény indulásával az Egyéb menüpontokból a régi, Zarknodos gomb el fog tűnni.


Személy szerint én mondjuk örülnék ha a régi események eredményei megmaradnának. Lehetne mondjuk az egyéb menüben két fület kialakítani: Tevékenységek és Események, előbbi az alapértelmezett, ott lenne lélekkút kisütés, bajnoki, stb. Utóbbiba meg az ilyen események, felül mindig az újabb. Néha jó visszanézni őket, akár a háttértörténet szövegét is elérhetővé lehetne tenni... Illetve szerencsésebb lenne, ha a végeredmény konstans értékeket tartalmazna, ne kövesse a szint a valóságot úgy, mint most a Zarknodos, a lezárás állapota legyen meg.
Dátum: 2010.09.13. 17:01:25
Milyen új relikviák várhatóak az egyes fázisokban, előre ki lehetne ezt hirdetni? Illetve lesz-e valami jutalom plecsni az egyes toplistákra felkerülteknek, mint Zarknodnál?
Dátum: 2010.08.13. 14:31:18
Írd ide, hogy szerinted mi lenne a jó, majd egy hét múlva Miklós átmásolja a hírek topicba egy plusz mondattal: "Bekerült a játékba az ismételhető küldetés reform, mindenki nagy elégedettségével ezen változtatások élnek mindenkire:"
Dátum: 2010.08.13. 13:39:18
Kreatív affinitás, kivégzés. (gondolom mindenki érti, mire célzok)

Amit írtam eddig, annak az lenne a lényege, hogy az új küldetések elsőnek azokra legyenek érvénnyel, akik jóval előrébb vannak (küldetés számhoz lenne kötve), hogy a többieknek legyen esélye ledolgozni a hátrányból. Idővel mindenki eléri azt a küldetés számot, aminél belép a "nehezített" vonalba. A játéktudás semmit nem sérül, ugyanúgy mindvégig előrébb lesz a többiektől, aki jól pörgeti, de van esély felzárkózásra. Ez lenne a mondandóm tömör lényege. Ha csak úgy bevezetik mindenkire az újítást, akkor a mostani különbségek csak nőni fognak még jobban. (ezért említettem a két fenti szakértelmet, azokat hasonló indokból korlátozták anno)
Dátum: 2010.08.13. 13:23:14
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 12:51:18

Tehat konnyites azert ne legyen, mert akkor masoknak konyebb lesz, nehezites meg azert, mert akkor neked nehezebb.
Sztem ez a ket erved erosen ellentmond egymasnak.


Sehol nem mondtam, hogy nekem, se azt hogy ne legyen nehezebb, de ügyesen forgatod a szavakat. Maradj az igazságosság vonalán, és megérted az írásom. Ha meg nem tudsz azon a vonalon elindulni, úgysem fogod. Kiszálltam.
Dátum: 2010.08.13. 12:32:42
Ha mindenkire hat a könnyítés, akkor azok akik eddig is jobban pörgették, azok most még jobban fogják, fél év múlva nem 1000-es küldetés szám beli különbségek lesznek, hanem 2000 vagy még nagyobb. Több dukát, több LE, jobban nyílik az olló.

Ha valaki ennyire előre haladt, akkor ez van, had kaparja ki más is ugyanazt a gesztenyét, még ha 1 évvel tovább is tart neki, akkor is lesz még játék, de legalább nem lenne megint behozhatatlan előnyszerzés belőle. Ha meg valaki soha nem jut el oda, akkor ez van. Aki a nehezebbet csinálja már, úgyis előnyben marad, a játéktudása semmit nem veszít az értékéből, csak a többiek esélyt kapnak arra, hogy kicsit faragjanak a hátrányból. (ha tudnak egyáltalán)

Ez megint egy olyan téma, amiben úgysem győzzük meg a másikat, én az igazságosság híve vagyok, minden elé helyezem.

Az az ötlet is tetszik, hogy bizonyos küldetésszám felett, nehezedjenek a küldetések úgy, hogy ne 30, hanem 40, 50 stb. kábítás kelljen, és ennek mintájára a többi. (mondjuk 500 teljesített küldetésenként, mehetne 2000-től)