Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12
Szerző
Topic neve: Állatok sebződése
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3350 hozzászólás
Profil megtekintése
Állatok sebződése
1. hozzászólás - 2019.03.11. 14:27:09
Ígértem, hogy az állatok túlzott sebződésével kezdünk valamit. Előtte egy pár szóban írok arról, mi a probléma.

A másodlagos támadás, és másodlagos varázslat szakértelmekkel az állatba le tudjuk adni a varázslatünk / ütésünk sebzésének egy adott százalékát. Ez a százalék a másodlagos szakértelmünktől, és a pörgő ütás / detonáció AF képességtől függ, ill. bizonyos tárgyaktól (pl. mérgezett karom). A sebzést elsődlegesen a vastag bőr szakértelemmel lehet csökkenteni, amit varázslatok ellen a bőrkeményedés AF képesség több, mint 10x-ére tud növelni. Ezenkívül vannak különböző tárgyak, hatások amelyek a sebzést tovább csökkentik, pl. asztrális burok, fétisek stb.

A vastag bőr legnagyobb problémája az, hogy szinttől függő konstans sebzéscsökkenést ad, míg a másodlagos szakértelmek a sebzés százalékától függő növekedést. Tehát a sebzés növekedésével a másodlagos sebzés exponenciálisan nő, míg a csökkentés lineárisan.

A problémára többféle megoldás lehetséges:

1.) Maximalizáljuk a másodlagos által okozott sebzést 100%-ban, tehát az ütés / varázslat max. 100%-kát sebezheti (a csökkentő hatások előtt). Ennek a megoldásnak két problémája van, egyrészt, a másodlagos képességeknek ezután lesz egy elméleti maximuma, ami fölé nem érdemes őket növelni, másrészt, hosszabb távon könnyen lehet, hogy még az a 100%-kos sebzés is brutálisan sok lesz.

2.) Bevezetünk 2 új szakértelmet, fizikai állatvédelem és mágikus állatvédelem. A fizikai állatvédelem az ellenfél másodlagos támadását, a mágikus az ellenfél másodlagos varázslatát csökkentik, de azt legfeljebb 80 százalékkal.. Ez elvben a tökéletes megoldás lenne, mivel a védekező képesség hatásfoka pont ugyanakkora, mint a támadóé, ha ugyanannyi erőfeszítést raksz a védekezésbe, mint a támadásba, akkor védelmet élvezel. Tehát lehetséges akár a 80%-kos védelem, viszont a támadó érdekei sem sérülnek, hiszen csak az lesz védett, aki hozzá hasonló erőforrást áldoz. A maradék 20% sebzés pedig továbbra is redukálható vastag bőrrel.

3.) Magának a vastag bőrnek a működését változtatjuk meg. Tehát egy bizonyos feltételtől függően (X. szint elérése, adott AF képesség kifejlesztése) nem konstans értékkel csökkenti a sebzést, hanem a másodlagos támadást csökkenti. Itt el kell dönteni, mi legyen a varázslatokkal, mert az nyilván nem jó, ha 2 képességet egy semlegesít. Lehet pl, hogy csak a másodlagos támadást csökkenti, ha pedig a varázslatok sebzése még mindig zavaró, akkor növeljük a bőrkeményedés maximumát.

Várjuk véleményeteket, és esetleges alternatív javaslataitokat!
Pontszám: 7.75
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1486 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
2. hozzászólás - 2019.03.11. 14:40:34
Szerintem a második a legjobb, elég jól lehet csökkenteni vele a sebződést, viszont tenni is kell érte nem is keveset.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.20
közkedveltValheru75Férfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
3. hozzászólás - 2019.03.11. 16:00:22
A harmadik is jónak tűnik. pl. lehetne 200 v. 300. szint felett, akár komolyabb AF költés árán is.Elég lenne ha csak a másodlagos támadást csökkentené a vastag bőr szakértelem. A végzet fétis véd a másodlagos varázslatsebzés ellen, még túlontúl jól is..Negatív sebzés!!
Persze a kihívás tornyában ki tudja...pl. 350-es toronyszinten mekkora lehet az ellenfél másodlagos támadása..
V1 - Tamarinai Geodrin
Pontszám: 8.98
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
602 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
4. hozzászólás - 2019.03.11. 16:06:38 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Igazából ketté kellene választani a problémát.

A nem játékos karakterek sebzése legyen maximalizálva. Pl: Kíhivás tornyában legyen egy maximum 20%-os másodlagos támadása a szörnyeknek.

PvP-hez viszont kicsit másképp kellene hozzányúlni mert ha ennyire durván redukálva lenne a másodlagos akkor elvesztené a lényegét és egy felesleges szakértelem lesz. A legnagyobb haszna az lett volna a szakinak, hogy portyában vagy bajnokin az ellenfél állatait megölve a karakter elveszíti az állatokból kapott elnyelést. Mondjuk ez már ott el lett cseszve, hogy kiképzéssel több ezres szintre lehet húzni az állatokat.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 8.70
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1438 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
5. hozzászólás - 2019.03.11. 16:11:03
Én a harmadik opcióra szavazok
Ezen belül a másodlagos varival nem kell fogalkozni arra megvan a védelem rendesen.
Végzet fétisnek köszönhetően gyógyulást eredményez a másodlagos vari.
Af képesség meg nekem pl el fogyott
Van már 2000 af em amit semmire sem lehet tenni csak trollvér re de már mindegy mennyit teszek rá nem növeli a regeneráciot sem a regen vissza sebzést.

Ideje volt be ismerni, hogy valami nem jó a masodlagos sebzéssel.
Én id jeleztem már nem egyszer, hogy brutalisan el szállt, de akkor az volt a válasz huzzak vastag bőr
Utana az jah Hát igen az nem ér semmit

Ha nem a harnadik opció lesz az sem baj csak legyen valami normalis megoldas végre ez ellen
Pontszám: 7.92
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
2990 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
6. hozzászólás - 2019.03.11. 17:42:28
Vagy 2-es és 3-as is Hegyekben áll az AF, pörköljünk oda neki
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.85
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
602 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
7. hozzászólás - 2019.03.11. 18:22:50 (Válasz LanMaffia #6 hozzászólására.)
AF-et nem kéne belekeverni, kisebb szinten nagyon nagy hiány van belőle viszont az állatsebződés ugyan úgy hatalmas probléma.

Ha ilyen sok a felesleges AF akkor dobjátok fel Miklósnak fejlesztési javaslatnak, hogy kevésbé értékes de még is hasznos dologra be lehessen váltani. Pl: Smaragd szelence, templomkristály, myto csomag, prémium tagság...stb. Kisebbek nem lennének szívatva egy újabb AF-es fejlesztéssel, a nagyobbak meg eltudnák költeni amire akarnák.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 8.70
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
8. hozzászólás - 2019.03.14. 14:58:02
Köszönöm a visszajelzéseket! Így ebből leszűrve még nem egyértelmű számomra, mi lenne a jó megoldás, ezért beraktam a játékba egy szavazást, min. 20. szintűek szavazhatnak. Ahhoz, hogy szavazni tudj, el kell indítani egy vadászatot.
Pontszám: 7.75
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1438 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
9. hozzászólás - 2019.03.14. 15:37:41 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
Kimaradt egy opció
Legyen egy af amit ki fejlesztve megjelenik egy szakértelem vagy kettő.
Így valóban meg kellene dolgozni a védelem érdekeben.
Legalabb lenne mire költeni az af pontokat és lenne egy értelmes szakértelem is
Pontszám: 7.92
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
602 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
10. hozzászólás - 2019.03.14. 16:21:50 (Válasz Fsanyi82 #9 hozzászólására.)
Ha mindenképp 2-3 ember miatt akartok új AF-et akkor hajrá, de akkor legyen különválasztva és a nem játékos karakterek sebzése legyen limitálva és csökkentve, az új AF meg legyen PVP orientált.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 8.70
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
2990 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
11. hozzászólás - 2019.03.15. 15:15:53 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
Sajnos ennek a kérdőívnek így nulla értelme van. Mint ahogy az utóbbi akármennyinek is. Kapsz egy értéket mindegyik válaszhoz és semmilyen normális HASZNOS konklúziót nem tudsz belőle levonni. Max. el tudod mondani, hogy volt kérdőív. De mennyi ember van, aki csak rányom valamire és kész? Mennyi ember van, akinek fogalma sincs az egészről, nem érdekli, megnyom bármit.

Sokkal céltudatosabb igényfelmérésre van szükség. Nyilván ha fejlesztés vagy változtatás lesz, lesz egy csoport, akit nagyban fog érinteni, lesz egy, akik kevésbé, valakiket meg semennyire. Egyértelmű, hogy az első csoport véleménye a legfontosabb, ők fognak az "új világ" részesei lenni. Mivel nem vagyunk túl sokan, gyakorlatilag 10 perc alatt össze lehet szedni az összes karaktert, akiknek ez fontos. Na őket kell megkérdezni. Az ilyen típusú feleletválasztós kérdés pedig egy iskolai tesztnél oké, ahol a szerencsétlennek is van 25% esélye eltalálni a jó választ, de itt nem jó. Nincs helyed kifejteni, hogy miről van szó, nincs hely az érveknek és az ellenérveknek.

Én egy ilyesmit építenék:

"Kedves <xxx>,

A beérkező javaslatok alapján a játék egyes mechanizmusait változtatni fogjuk. Meglátásaink szerint téged komolyabban érinthet a dolog, ezért felhívjuk a figyelmed, hogy megoszthatod velünk a véleményed.

A következő a téma: "...".

Az eddigi javaslatokat és érveket itt éred el: <fórum>"

Aztán van egy hét megbeszélni kb. és kész.

Ha pedig végképp feleletválasztósas szeretnétek, akkor is szűk célcsoportnak mennjen ki, plusz kapjon egy kitölthető mezőt is. Ami ilyen "Egyik sem, mert...".
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.85
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1486 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
12. hozzászólás - 2019.03.15. 16:21:07 (Válasz LanMaffia #11 hozzászólására.)
Oh, hát tök jó ez a szavazás, lesz majd ami lesz. Nem kell amiatt aggódni hogy valami elszaródik, majd finom hangolják egy tompa baltás csimpánz segítségével.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.20
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
13. hozzászólás - 2019.03.20. 17:10:21
Megvan a szavazás végeredménye:

A szavazók 66%-ka kérte, hogy legyen korlátozva az állatok ért sebzés, közülük a többség a
"Igen, legyen egy szakértelem, ami az ellenfél másodlagos támadását csökkenti."
opcióra szavazott, tehát ezt a verziót fogjuk implementálni.
A hozzászólást Miklós módosította 2019.03.20. 17:31:14-kor
Pontszám: 7.75
népszerűpityuFérfi
Végzetúr mester
659 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
14. hozzászólás - 2019.03.21. 14:32:40
Hát igen, megkapjuk a vastag bőr 2.0-át, és mivel a sebzésnek nincs felső korlátja, ezentúl nem 1milla lesz az alap amit lehet csökkenteni 10%-kal, hanem 10milla.... Tadám!!! Ott maradtunk a süllyedő hajón.

Aki erre a "új szakértelem" verzióra szavazott, az megérdemli a "lépcsőház" jelzőt, mert sötét és korlátolt.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 8.42
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
579 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
15. hozzászólás - 2019.03.21. 15:33:06 (Válasz pityu #14 hozzászólására.)
Nem mindenkinek megy a szövegértés és a logikus gondolkozás, a legegyszerűbb (ingyenes) megoldás az 1. verzió lett volna, de a népnek a fizetős (LE) verzió kell, mert költeni akar.
Vagy túl khm ostoba.
Pontszám: 7.11
közkedveltValheru75Férfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
16. hozzászólás - 2019.03.21. 15:49:12
Ha valamiért nem kell fizetni, el sem hiszik, hogy az érne bármit is..
V1 - Tamarinai Geodrin
Pontszám: 7.73
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
602 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
17. hozzászólás - 2019.03.21. 16:24:48 (Válasz pityu #14 hozzászólására.)
Hát igen. Nem "vagy" kellene hanem "és". Felső korlát mindenképp és mellé egy szaki.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.06
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
18. hozzászólás - 2019.05.24. 22:54:02
Most akkor ezzel mi lett????
V1: Yagami Light
Pontszám: 7.75
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
19. hozzászólás - 2019.05.27. 15:25:34 (Válasz Rjúku #18 hozzászólására.)
Jelenleg az Ellenség felkutatása c. eseményen dolgozunk, ezidőre félreraktuk a kisebb feladatokat. A jó hír az, hogy elég jól állunk vele már. A "béta teszt" után megint beiktatunk egy adag kisebb javítást, köztük ezt is, nem lett elfelejtve!
A hozzászólást Miklós módosította 2019.05.27. 15:26:03-kor
Pontszám: 8.50
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok sebződése
20. hozzászólás - 2019.05.28. 10:23:16
Csak mert az elmebajos emberke megint Nekiállt gyilkolni az állatokat. 2 szembetűnő dolog, amit a fejlesztésnél vagy javításnál vegyetek kérlek figyelembe.

Azért egy kicsit Durva, hogy a top 20 ban. 40 szintet le tud ütni az emberke. Erről valami szavazás sem ártana, mert még a 30 at is soknak tartom. Persze akkor nem, ha nem okoz Vele kárt az illető. Mondjuk lehetne egy 20-25-30 as szint max kb. Amíg sebezheti az állatokat vagy valami, mert azért 40 szint iszonyú nagy Le- különbség..

A másik a sebzés amit ki tud valaki osztani az állatokba. Össz sebzése volt olyan 500-550 ezer és pluszba ebből az állatokban benne hagyott 260 ezret.
Ha belegondolsz 4 csata alatt több mint 1 milla állatsebeződés. Sajna tuti, hogy szegény korlátoltja ezt élvezni mert amikor nincs állat Nálam akkor nem támad folyamatosan.

Sajna addig elmegyek Kata kombába mert se időm, se energiám, hogy óránként belépjek és vigyázzak rájuk. Bárhogy is nézzük egy ilyen dolog azért Játékkedv romboló. Mindenkinek addig is további jó játékot....
V1: Yagami Light
Pontszám: 8.50
Oldal: 12
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!