Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Iceman_96

Dátum: 2014.10.27. 22:19:59
ZooleK ha nem haragszol én nem vágyom rá hogy 30 féle csatlós legyen...
Dátum: 2014.10.27. 15:43:37
Idézet: Miklós - 2014.10.27. 15:31:05


A később indulók felzárkóztatásával kapcsolatban: a rendszer ezt pont, hogy támogatja. Aki most egy év alatt megszerezte az összes fétist, annak a köv. évben már jóval kevesebb új lesz. Egy új játékos viszont egy év alatt begyűjtheti a már összes meglevőt, tehát itt a lemaradás behozható (így is lett az egész kitalálva).


Nos ha ezt a kijelentésedet vesszük alapul, miszerint az újonnan kezdők is 1 év alatt megszerezhetnek minden fétist, akkor már csak 4 lehetőség van betenni új fétist a jelenlegi rendszer szerint. Huh jó is lenne ha így lenne, mert szerintem már most túl sok fétis van...

Event fétisek:

Kufárok csatája: nincs
Bolygó ura : Írtóztató fétis
Hordák harca : Hordafétis
Xeno háborúk: Xenó fétis
Landragór: nincs

Mini event fétisek:

Tavasz: még nincs
Nyár: Napfétis
Ősz: Szüreti fétis
Tél: még nincs

Egyéb fétisek:

-Templomkristály
-Bajnoki fétis
-Ősi fétis
Dátum: 2014.10.27. 15:31:03
A 6-os világ az 5-össel azonos szabályok szerint zajlik.

Érdemes volt akkor javaslatokat tenni hogy miben legyen más a 6-os világ...
Dátum: 2014.10.24. 15:25:49
Idézet: NEMESIS 13 - 2014.10.24. 11:40:35
mi lenne, ha nerfelnénk kicsit a mágusokat is?


Ez már megtörtént a 200 feletti varázslatok kegyetlenül brutális sebzés csökkentésével....
Dátum: 2014.10.23. 10:55:55
Idézet: Azazel - 2014.10.23. 10:33:27

x pontnyi erő növekedés ad x/y sebzést pluszban.
x pontnyi egészség növekedés ad x/y ép.-t pluszban. Azt mondod, a két növekedés nem egyforma? Ez nem a csatlósok hibája.


Valóban nem a csatlósok hibája hogy a két növekedés nem egyforma, de jelenleg a csatlósok azok amik jönnek megállás nélkül és mint az őrült nyomják fel a tulajdonságokat bármiféle balance nélkül.
Dátum: 2014.10.23. 10:11:47
Látom Birka nem fogod fel mi a probléma amit vázolni próbáltam... Nem azzal van a probléma hogy csinálni kell ezeket a nyomorult csatlósokat hanem az a baj hogy túl sokat erősítenek a végzeturakon... Már most túl sokat növelnek a meglévő csatlósok ha mindegyik maxon van. Mi a probléma ezzel? Az hogy a sebzések megnövekednek mint állat szemben az életerővel ami nem nő eleget...
Remélem sikerült úgy elmagyaráznom most már hogy te is megértsd végre....
Dátum: 2014.10.22. 20:12:10
Csak tudod nem mindegy hogy mennyit sebzünk egymásra egy harcban... Állandó problémává vált hogy a sebzések nagyon elszálltak és ez csak egyre nő a csatlósoknak hála... Az életerő pedig sajnos nem nő annyira mint a sebzés...
Dátum: 2014.10.22. 19:36:05
Az a baj mindenki így van ezzel hogy most mi a helyzet... A baj az hogy megállás nélkül jönnek ki a csatlósok és egyre több bónuszt lehet velük összeszedni a tulajdonságokra és borzasztóan megnövelik a végzeturak tulajdonságait... lehet most azzal jönni hogy de mindenkinek meg van az esélye rá hogy mindet kimaxolja de itt nem erről van szó....
Dátum: 2014.10.22. 13:38:38
Szerintem már így is túl sok fétis van... Gondoljatok bele ha csak 10 csatlósunk lehetne már az +250 lenne minden tulajdonságra ha mind a 10 maxon van...
Dátum: 2014.10.22. 13:35:40
Akkor már v3-on is lehessen.
Dátum: 2014.10.20. 17:02:22
Lélekenergiáért nem fogunk kapni jobb gyógyitalokat sajnos...

2014. Sep. 16. 16:22Miklós
Sajna a LE-ért vehető italok hatásfokát nem nagyon lehet inflálni, mert abból végtelen vásárolható.

További jó játékot,
Miklós
Dátum: 2014.10.20. 14:08:22
Értem, szóval Birka összefoglalója lesz a következő információ...
Dátum: 2014.10.20. 13:59:14
További információk mikorra várhatóak?
Dátum: 2014.10.20. 12:50:35
Megoldás: legyen beállítható hogy akarunk e egyszerre többet inni vagy sem...
Én sem értem miért jó már megint bosszantani a játékosokat azzal, hogy tulajdonságokat adnak a befizetés mellé...
Dátum: 2014.10.19. 08:57:35
Maximálisan egyetértek Offssal... Semmi szükség további olyan szakértelmekre amiktől erősebbek nem leszünk de a végtelenségig lehet tolni...
Dátum: 2014.10.03. 14:11:24
Egyébként nem rossz ötlet... bizonyos szinttől felfelé már jobban örülne az ember ha nem csak 4 percenként üthetné azt a nyavalyás epikust... Nem is értem miért kellett ezt is idő korlát alá vonni... Most tényleg az a buli hogy azzal tölts el egy csomó időt hogy 4 percenként ütöd az epikust? Ha percenként üthetném az még esetleg elfogadható érték lenne.
Dátum: 2014.09.29. 21:02:39
A regenerálás mértékét minden világon lehetne növelni.
Dátum: 2014.09.29. 15:41:06
Az a baj nem fogjátok fel hogy mi célból lett berakva. Mint említettem a szövetségi háborúk reformja és a magas szinten jelentkező célponthiány megszüntetőjeként lett berakva. Nagyon jól lett kitalálva ez hogy aki akar az akár az összes cselekvéspontját is elköltheti ebbe a bajnokiba aki pedig csak szimplán versenyezni akar más szövikkel az is megteheti. Nem kell ritkítani mert akkor már csak versengésre jó és semmi másra.
Dátum: 2014.09.29. 14:31:11
"Ha nincs a lassítás, lesz pár karakter, aki rakétaként kilő, 20 szintet ráver a mezőnyre, aztán panaszkodik, hogy nincs célpontja, ez előfordult a korábbi világoknál is, biztos akarjátok ezt?"

Igen. A lassítást nem mi kértük a toplista tetejéről... A célponthiány pedig megszűnt a szövetségi bajnokinak hála.